Někdo by hádal, že kouká na nepovedenou čínskou kopii klasického britského Morganu. Opak je ale pravdou. O žádnou kopii nejde a jistý prodejce z USA nabízí na aukčním serveru ebay.com prý originální „custom“ stavbu retro kupé, jež zaujme hlavně vysokou kvalitou zpracování.

Zpracování a design však určitě pováží každý subjektivně. Výsledkem je nicméně docela bizarní vůz, který se snaží kombinovat moderní křivky s prvky starých vozů z 30. let. Přestože tedy na autě vidíte velké blatníky Chevroletu z roku 1937, zadní světla Corvetty z roku 1959, staromódní chromované lampy a mřížku na přídi, technika uvnitř je docela novější.

Ne, tohle se nepovedlo ani zdaleka.
Tohle je asi nejhorší replika na světě. "Napodobenina" Veyronu není ani levná

Základem jsou totiž části šasi z Audi TT ročníku 2001 a Corvetty z roku 1998. Německá konstrukce je asi nejviditelnější v oblasti sloupků, střešní linie a dveří. Okořeněno moderními litými koly a dřevěnými prahy jde ovšem o vskutku disproporční koláž několika aut najednou.

Uvnitř se nejspíše použila palubní deska ze starší Corvetty, která byla oděna do kůže a obložena dřevem. Sedačky jsou vyhřívané, rovněž v kůži, a nakonec nechybí i audiosystém s repráky ledabyle umístěnými vzadu.  

Pod kapotou se nachází starý osmiválec Chevrolet LS1 z roku 1998, který má zřejmě kolem 300 koní (220 kW) a je spojen s automatickou převodovkou. Ve výbavě je ovšem také samosvorný diferenciál.

Replika Ferrari 575 Maranello, postavená na Peugeotu 406 Coupé.
V Česku je na prodej Ferrari za 50 tisíc. Asi tušíte, v čem je problém

Auto bylo původně vytvořeno dle návrhů jistého nadšence do uměleckého stylu Art Deco, přičemž stavba prý zabrala na 6000 hodin práce, tedy asi 250 dní. S „unikátem“ ovšem dotyčný najezdil jen 2900 kilometrů.

Přestože do konce aukce zbývá už pouze jediný den, prozatím nikdo k udávané startovní ceně v přepočtu asi 610 tisíc korun nepřihodil ani cent. A vůbec se tomu nelze divit.