Srdcem klasického sporťáku je atmosférický plochý šestiválec se zdvihovým objeme 4,0 litru, který produkuje 400 koní. O brzdnou sílu se starají moderní karbonové kotouče a destičky. Theon Design použil aktivní zadní spoiler a nezávislé zavěšení s pěti volitelnými režimy nastavení tlumičů.

Pod výrazným fialovým lakováním se skrývají panely karoserie z uhlíkových vláken, které snížily hmotnost vozu na pouhých 1164 kg. Interiér Porsche je laděný rovněž do fialové barvy a tkané kožené prvky jsou téměř všude. Nechybí bezdrátová nabíječka smartphonu ani Bluetooth konektivita pro připojení ke zvukovému systému.

Ceny začínají v přepočtu asi na 10,5 milionu korun, ale nezahrnují hodnotu původního auta určeného k restauraci. Navíc si zákazníci musejí počkat asi 18 měsíců.

Subaru 360
Subaru 360 bylo pro Japonsko stejně důležité, jako Brouk a Mini pro Evropu
Maserati GrandTurismo
Nové Maserati GrandTurismo je nádherné. A nejsilnější bude elektrická verze
Jan Kopecký ukazoval schopnosti auta na uzavřené silnici
Fabia RS Rally 2 rozložená na prvočinitele. Má unikátní brzdy a turbo z Porsche