O pohon se stará biturbový, 3,0 litrový plochý šestiválec o výkonu 385 koní a točivým momentem 450 Nm. Výkon přenáší na zadní kola sedmistupňová manuální převodovka s mechanickou uzávěrkou zadního diferenciálu nebo příplatková osmistupňová automatická převodovka. Carrera T akceleruje na stokilometrovou rychlost za 4,3 s, respektive za 3,8 sekundy s automatickou převodovou skříní.

“Téčko” je standardně vybaveno paketem Sport Chrono, sníženým sportovním odpružením PASM (-10 mm), sníženou izolací, sportovním volantem GT, sportovním výfukovým systémem a sportovními sedadly Plus. Oproti standardní 911 je Carrera T lehčí o 35 kilogramů, a to zejména díky absenci zadních sedadel, odlehčeným sklům a lehkému akumulátoru.

Austro-Daimler ADS R (Sascha)
Porsche zprovoznilo auto, které zakladatel značky vyrobil pro českého hraběte

Zvenku poznáte speciální model podle tmavě šedých detailů, které jsou na spodní liště zpětných zrcátek a na mřížce zadního víka, nebo podle nového loga na dveřích a zádi. Koncovky výfuku jsou provedeny v černé, lesklé barvě.

Carreru T lze objednávat již nyní a k prodejcům se dostane v únoru v roce 2023. V Německu ceny startují na v přepočtu lehce přes tři miliony korun včetně daně.

Lotus Evija v limitované edici Fittipaldi.
Za volantem Lotusu Evija se budete cítit jako pravý Fittipaldi
Porsche 911 v úpravách od Theon Design.
Fialový krasavec aneb Když si vezmou designéři do parády Porsche 911
Subaru 360
Subaru 360 bylo pro Japonsko stejně důležité, jako Brouk a Mini pro Evropu