Zlato, karbon, diamanty… Ve světě těch nejdražších automobilek jsme svědky nekompromisního přístupu „Náš zákazník, náš pán".
Takto se většina výrobců staví i k nabídkám barev karoserie. Dnes je prakticky možné u značek jako McLaren, Porsche, Lamborghini a dalších zažádat jakýkoliv odstín barevného spektra.
U Ferrari však narazíte, jestliže budete chtít své nové auto nalakovat růžovou.
Čtěte také: Policie v Miláně používá Ferrari po mafiánovi. Zabavené auto teď „šíří dobro"
V rozhovoru pro jeden zpravodajský kanál se totiž nedávno generální ředitel Ferrari pro Austrálii Herbert Appleroth zmínil, že růžová barva prostě neexistuje v nabídce automobilky, a to ani pro ty nejzámožnější zájemce.
Růžová dle Ferrari nezapadá do celkového charakteru značky. Oficiálně tedy italské supersporty v této barvě neseženete. Jde o pravidlo, kterým se automobilka zarputile řídí.
Čtěte také: Copzilla je nejdrsnější policejní auto na světě. Vy se ho naštěstí bát nemusíte
Appleroth ještě podotkl, že existuje i další výčet barev, které Ferrari zákazníkům nenabídne, tyto odstíny ale bohužel přesně nespecifikoval.
Pokud tedy zákazník opravdu chce neomezenou volbu v rámci barvy karoserie, musí si takzvaně za zády automobilky sám zajistit přelakování vozu nebo jeho potažení fólií.
I přes nevoli samotné značky, tak nakonec pár růžových Ferrari stejně bude existovat.