Závodní debut si nová generace Mustangu odbude v lednu příštího roku, kdy se vydá na čtyřiadvacetihodinovku do Daytony. Už první snímky ze stále ještě probíhajícího testování každopádně prozrazují, že se jedná o fascinující závodní stroj.

Ford si dal pochopitelně záležet, aby to novému závodnímu vozu, který vyvíjí divize Ford Perfomance společně s partnerem Multimatic Motorsports, na prvních snímcích náležitě slušelo. Černá karoserie tedy pod jednoduchou grafikou odhaluje velkou spoustu karbonu a patřičnou agresivitu jí dodává řada aerodynamických prvků.
Je tu velký přední spojler, kapota s dvojicí výdechů, široké blatníky s průduchy, nebo masivní zadní difuzor. Absolutně nepřehlédnutelné je nicméně zadní přítlačné křídlo, které není uloženo ve víku kufru, ale na C sloupcích.
Pod kapotou se nachází závodní verze atmosférického osmiválce Coyotte, převrtaného na 5,4 litru objemu. Detaily ohledně motoru ani další techniky zatím nejsou známy, jisté však je, že závodní výfukové potrubí, ústící z bočních prahů, dodává autu hodně důrazný zvuk.
Ten je slyšet na krátkém videu z testování.
Představí se i na Le Mans
Jak už padlo výše, první ostrý start zažije Mustang pro závodní kategorii GT3 začátkem příštího roku v americké Daytoně. Ještě příští rok si taky střihne nejpopulárnější čtyřiadvacetihodinovku světa – francouzské Le Mans.

Vytrvalostními závody ale kariéra sedmé generace Mustangu coby závodního vozu rozhodně neskončí. Vedle GT3 je v plánu ještě slabší verze GT4, ale i speciál určený na dragsterové závody nebo pro australský seriál Supercar Championship.