Podobné úpravy jsou populární hlavně v Americe a tamní „custom" scéna upravených vozů pokaždé vrcholí na legendární výstavě SEMA Show. Právě tam bylo v roce 2013 unikátní Camaro poprvé vystaveno.

V základu jde o silně upravený model z roku 1967, o který se postarali chlápci z floridské firmy Ultimate Auto. Ti se zabývají upravováním, stavbou a prodejem vlastně všeho možného od evropských supersportů až po americké klasiky.

Čtěte také: Nejdivnější Camaro světa stojí víc než nové Ferrari

Jak bylo zmíněno, celkový design má spojovat prvky originální generace Camara s moderními elementy předposlední páté generace. Základ karoserie je tak sice ze starého Camara, ale střecha je nyní z karbonových vláken. 

Pod kapotou najdete obří kompresorem přeplňovaný 6,2litrový osmiválec Chevy Performance pocházející z Corvette ZR-1, který produkuje 647 koní (476 kW) a 819 Nm točivého momentu. Spojen je s manuální převodovkou.

O co nejlepší kontakt s vozovkou se stará upravený podvozek od firmy Detroit Speed a ultra lepivé pneumatiky Pirelli P-Zero, které jsou vzadu široké 355 milimetrů. Ty jsou obuté na předních dvaceti- a zadních jedenadvacetipalcových kolech. Brzdnou sílu naštěstí zajišťují silnější čtyřpístkové třmeny a vrtané kotouče vpředu i vzadu.

Čtěte také: Tuning naruby. Jak by autům slušela titěrná kolečka?

Uvnitř je vše moderní, jelikož byla do karoserie prvního Camara implementována kabina z páté generace. Kromě hromady kůže a semiše je tak staronový silák vybaven klimatizací, dotykovou obrazovkou, pořádnou audio soustavou a současnými sedačkami.

Speciálnímu autu ale odpovídá také cenovka. Camaro totiž stojí v přepočtu asi 7,5 milionu korun.