Kromě Redditu se později detektivní práce amerických nadšenců rozjela i na webu Jalopnik, kde se okamžitě spustila debata o původu vozu a jeho částech, které jsou očividně vypůjčeny z mnoha starších vozidel koncernu General Motors v 80. letech.

Model s uprostřed uloženým motorem v Kalifornii objevil a nafotil uživatel sítě Reddit jménem mikalanjavin, který si původně myslel, že se jedná o nějaký zapomenutý koncept Chevroletu Corvette. A přestože vůz používá hodně designových prvků Corvetty C4 z 80. let, mezi oficiální koncepty automobilky tento kousek definitivně nepatří.

Neznámé obojživelné vozidlo z Ruska.
V Rusku našli podivné obojživelné auto s osmi koly. Nikdo neví, co přesně to je

Zadní světlomety mají patřit Pontiacu Firebird třetí generace, zatímco při pohledu do interiéru si opravdu všimnete panelů dveří z Corvetty C4 a podle všeho taky části střechy a hlavně zadního okna. I celá příď navíc připomíná modifikovanou Corvettu. Proporcemi karoserie (a možná i bílým lakem) je pak vůz vzdáleně podobný Hondě NSX.

Erby na voze se nepodobají žádné známé automobilce, kdežto uvnitř na přihrádce spolujezdce lze vidět označení EXP – zkratka pro „experimentální“? Kdo ví… Uprostřed vozu je umístěn pravděpodobně osmiválec od Chevroletu s ventilovými víky úpravce Mickeyho Thompsona.

Hybrid Chevroletu a Lotusu?

Uživatelům Jalopniku se ovšem podařilo dohledat, že vlastně celá palubní deska nepochází od Chevroletu, ale v lehce upravené podobě patří Lotusu Esprit S1, a to včetně budíků a středového panelu. Což nemusí být vůbec náhodou, protože Lotus v druhé polovině 80. a na začátku 90. let patřil koncernu GM.

S kombinací Chevroletu a Lotusu byli přitom někteří komentující vlastně nejblíže, protože nakonec se objevil člověk, který historii tajemného supersportu alespoň částečně odhalil.

Tajemná Škoda Coupé ze druhé poloviny 70. let.
GALERIE: Tajemné garážovky. Prohlédněte si zapomenuté projekty s technikou Škody

Podle jistého Dereka Whitacra a jeho přátel se má jednat o unikátní model, který v 80. letech vlastnoručně postavil blíže nejmenovaný nadšenec, vynálezce a konstruktér, jenž si vlastníma rukama vytvořil svou interpretaci amerického supersportu s motorem uprostřed.

Základem vozu má být podle všeho ještě starší Corvette C3 z roku 1969, ačkoliv mnoho dílů pochází taktéž z modernější C4. Karoserie je vyrobena z laminátu, další díly společně s palubní deskou pocházejí z Lotusu Esprit a přední okno je dokonce od Lamborghini.

Callaway Sledgehammer Corvette C4 Twin-Turbo.
Tahle zapomenutá Corvette dlouho vládla světu. Už v roce 1988 jela 410 km/h

Bohužel, konstruktér zodpovědný za tento výtvor je už staříkem ve věku přes 90 let, mnoho ze svého života si již nepamatuje a zdravotně na tom není nejlíp. Jeho rodina toho prý o voze také mnoho neví, a proto stojí auto řadu let odstaveno v nepojízdném stavu.

Pátrání tedy stále pokračuje. I přes zveřejněné informace totiž nikdo neví, jak se tajuplný supersport doopravdy jmenuje a jak vznikal. Pomoct by tak nyní měly informace z amerického registru vozidel.