Její nedávno představený model B1 možná píliš krásy nepobral, nicméně svou hranatostí připomíná všechny legendární off-roady od samotného Jeepu Willys, Land Roveru Defender až po Toyotu Land Cruiser. A právě schopnostmi v terénu chce Bollinger zaujmout. Mimochodem, i ikonický Land Rover Defender v roce 2013 dostal elektrický pohon, i když kvůli testování.
Ale zpět k Bollingeru. B1 má výkonu habaděj, jelikož se o pohon starají dva elektromotory o celkovém výkonu 367 koní (270 kW) a točivém momentu 640 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h je otázkou přibližně 4,5 vteřiny a maximální rychlost je 204 km/h.

V nabídce mají být dvě verze s bateriemi o kapacitě 60 kWh nebo 100 kWh. Díky tomu má být zajištěn dojezd na jedno nabití od 193 do 322 kilometrů. Slabší baterie lze dobít rychlonabíječkou za 45 minut, u těch silnějších to potrvá až 75 minut. U nabíjení z klasické zásuvky si ale počkáte, jelikož dobití muže dle typu baterií trvat 7 až 12 hodin.
Bollinger váží 1769 kg a jeho pracovitou náturu dokazuje užitečné zatížení až 2767 kg, přičemž stejnou hmotnost dokáže i utáhnout. Chytré rozmístění baterií zajistilo rozložení hmotnosti vozu v poměru 50:50. K pohonu všech kol dále připočtěte ještě uzamykatelné diferenciály a hydropneumatické zavěšení, které umí měnit svou výšku od 254 do 508 mm.

Nakonec má B1 docela spartánský interiér, který se vyrovná i zmíněným ikonickým off-roadům minulosti. Uvnitř najdete lehce omyvatelné materiály a elektronika vozu je utěsněna proti vniknutí vody.
Ačkoliv už firma vybírá zálohy pro rezervace vozu, stále není známá konečná cena ani místo výroby. Bollinger totiž teprve jedná s dalšími společnostmi a dodavateli, kteří by se o produkci postarali. První kusy B1 by se pak měly dostat k zákazníkům v únoru 2019.