Tím důvodem není rychlost, s jakou se Corvette ZR1 proháněla po Nordschleife, ale podivné výfuky, které trčí daleko za autem. Už to samo o sobě působí poněkud nevzhledně, jenže tady i zpracování vypadá tak nějak humpolácky.

Vysvětlení hledejme v hlukových limitech. Ano, i na závodních okruzích panují pravidla omezující hlučnost aut. Stejně je tomu i na legendárním Nürburgringu.

Chevrolet Corvette ZR1 na Nürburgringu.Zdroj: YouTube/State Side Supercars

A protože testovací mula nové ZR1 se standardními koncovkami překračuje zapovězenou hranici 100 decibelů, museli inženýři najít nějaké rychlé a jednoduché řešení, které auto účinně utiší. Tím jsou právě ony "roury".

I tak je ale připravovaná Corvette pořádně hlučná, jak se můžete přesvědčit ve videu přiloženém níže.

Provedení ZR1 by se mělo poprvé ukázat na podzim, prodeje se rozběhnou začátkem příštího roku. Pod kapotou bude tradiční vidlicový osmiválec zatím neznámého objemu, jemuž ještě pomůže přeplňování. Mluví se o výkonu přes 700 koní (521 kW).

Zdroj: Youtube