Změna umístění loga, nová LED přední světla, zadní světla s černým lemováním a pár dalších úprav. Takto designéři změnili při faceliftu klasický městský hatchback Ford Fiesta.

Na nový vzhled exteriéru i interiéru se můžete podívat do naší fotogalerie.

Úpravy se samzořejmě dotkly jednotlivých výbavových stupňů a linií, mezi které patří třeba ST-Line. Vignale nebude tentokrát v České republice nabízena.

Pod kapotou se nacházejí zážehové motory EcoBoost, mezi které se řadí také EcoBoost Hybrid používající osmačtyřicetivoltovou mildhybridní technologii.

Ford Mustang Mach 1 způsobuje zkušeným řidičům opravdu libé pocity
S Fordem Mustang na závodním okruhu. Verze Mach 1 tam konečně patří!

Základní motorizací je 1,0 Ecoboost. Tento přeplňovaný tříválec má výkon rovných sto koní. Hybrid poskytuje v levnější verzi 125 koní. Dále je možné mít tento agregát naladěný na velmi solidních 155 koňských sil.

Více točivého momentu pro ST

V interiéru se ocitl nový přístrojový štít s úhlopříčkou 12,3 palce. Mezi prvky výbavy se teď může řadit například adaptivní tempomat, rozpoznávání dopravních značek, aktivní parkovací asistent, hlídání mrtvých úhlů a předkolizní asistent s aktivním brzděním.

Milovníci kvalitního audia si můžou připlatit za systém B&O, který má deset reproduktorů a výkon 575 Wattů.

Ford Transit Trail v plné jízdě na nezpevněné komunikaci
Ford nabízí dodávky s terénními schopnostmi. Vyzkoušeli jsme je v rybářském ráji

Verze ST dostala nová sportovní sedačky, v barvě karosérie lakované nástavce prahů, zadní spoiler i difuzor. Výkon motoru sice zůstal na úrovni dvou stovek koní, ovšem zvýšil maximální točivý moment z 290 na 320 Nm. Je dostupný v rozmezí otáček 1600-4000 za minutu.

Na přání lze získat mechanický samosvorný diferenciál Quaife. V nabídce jízdních režimů je také jeden s označením Závodní trať. Při něm je například deaktivován systém regulace prokluzu kol.