Po představení sériového Jeepu Grand Cherokee Trackhawk se tento počin americké automobilky ihned zařadil mezi nejrychlejší a nejvýkonnější SUV světa. Vždyť jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec, původně z Dodge Challengeru a Chargeru Hellcat, podával v tomto rodinném voze mocných 717 koní (527 kW) a točivý moment 881 Nm.
Balíček od Hennessey označený HPE1000 ve formě nového 4,5litrového kompresoru, svodů z nerezové oceli, upravených vstřiků a palivového čerpadla, nového obtokového ventilu či přeprogramované řídící jednotky však výkon a točivý moment Trackhawku zvyšuje na 1012 koní (734 kW) a 1314 Nm.
Nutno ale podotknout, že Hennessey se zde chlubí výkonem na výstupní hřídeli motoru. Zveřejněné video z testování na válcovém dynamometru tak ukazuje, že přímo na kolech jsou hodnoty doopravdy samozřejmě nižší.
Každopádně se ale těšíme na záběry z testování na trati, jelikož úpravce prohlašuje, že SUV o hmotnosti 2,4 tuny dokáže díky jeho úpravám zrychlit z nuly na 100 km/h kolem rovných tří vteřin – přesněji z nuly na 60 mil za hodinu (96 km/h) za 2,8 vetřiny. Standardní verze Trackhawku tuto disciplínu zvládne za 3,5 vteřiny.

Uvnitř je přitom vůz nadále vybaven veškerou standardní výbavou a pohodlím jako od samotného výrobce. Hennessey jen zevnějšek auta na přání zákazníka doplní o pár maličkostí a hlavně loga HPE1000.
Cena úpravy je na vyžádání, nicméně podobné ladění provádí Hennessey také u Dodge Challenger a Charger, kde si musí zájemci připravit v přepočtu asi 1,1 milionu korun. Samotný Jeep Trackhawk přitom vyjde v USA na asi 2,2 milionu korun.