Koncept FE Fuel Cell je součástí plánu postupného uvedení až čtrnácti ekologických modelů do roku 2020.
Studie sice vypadá, že má daleko do sériové výroby, přesto jde o předobraz nástupce vodíkem poháněného modelu ix35 Fuel Cell. Ten je aktuálně prodáván v sedmnácti zemích světa.
Čtěte také: Hyundai i30 má kompletní ceník. Zatopí škodovce?
Novinka však představuje už čtvrtou generaci vodíkového pohonu. Celý systém je nyní o 20 procent lehčí, o 10 procent úspornější a samotné palivové články jsou o 30 procent účinnější, čímž je zajištěn dojezd až 800 km na jedno natankování. Což je zatím největší dojezd v kategorii vodíkových aut.
O futuristickém designu už byla řeč, minimalistickému interiéru pak vládnou hned tři displeje, z čehož dva jsou dotykové a nahrazují klasický středový panel s tlačítky.
Čtěte také: Hyundai představil kombík i30. Jak se vám líbí?
Zajímavým prvkem výbavy jsou přenosné bateriové stanice, které jsou zásobovány energií z vozu a následně zajišťují cestujícím možnost dobití svých vlastních zařízení jako smartphonu, tabletu či notebooku. V kufru dále najdete chytře schovanou a stále dobíjenou elektrickou koloběžku.
Plán automobilky je jasný. Designový jazyk i nejnovější technologie v oblasti vodíkového pohonu chce Hyundai v určité formě použít již u nového SUV pro rok 2018.