Už na autosalonu v Ženevě se Maybach představí v drobném faceliftu, jenž mu dopřeje hlavně osobitější design. Novinkou je mříž chladiče s vertikálními lamelami nebo nová dvacetipaprsková kola s lesklou povrchovou úpravou. Jen škoda, že nebyl Maybach osazen také svým logem, trčícím z přídi. Místo toho se zde nachází klasická hvězda Mercedesu a originální logo Maybach je k vidění pouze na C sloupcích.

Zásadní změnou pro rok 2019 je také selekce dvoubarevných laků, které byly pro Maybach dříve typické. Na výběr je devět různých kombinací, a aby bylo dosaženo co nejhlubšího lesku, jsou naneseny dvě krycí bezbarvé vrstvy. První vrstva laku se navíc před nanesením druhé ručně brousí.

Mercedes-AMG G63.
Mercedes-AMG představil vrcholnou podobu nové třídy G. Má 585 koní

Uvnitř zůstává vše více méně při starém. Maybach má oproti dlouhé třídě S o 254 mm delší rozvor i celkovou délku. Celkem tedy měří 5 461 mm a chlubí se vskutku královskou porcí místa na polohovatelných zadních sedadlech. Nechybí zde přehršel ambientního osvětlení, obrazovky na opěradlech zadních sedadel a samozřejmě nejvybranější materiály, zahrnující prošívanou kůži Nappa či ušlechtilé dřevo.

Na výběr jsou dvě motorizace, obě benzínové, přeplňované a patřičně výkonné. Základní osmiválec S560 4Matic má objem čtyř litrů, výkon 469 koní (345 kW) a točivý moment 700 Nm. Z nuly na sto akceleruje za 4,9 sekundy.

Volbou skutečných aristokratů se však stane dvanáctiválcové provedení S650, osazené šestilitrovým motorem o výkonu 630 koní a točivém momentu 1001 Nm. Zde se zrychlení z nuly na sto odehrává za 4,7 sekundy.

Do prodeje jde vůz hned měsíc po ženevském autosalonu a cena se gentlemansky neuvádí.