V Mladé Boleslavi tak automobilka nyní vyrábí čtyři modelové řady, z linek tu totiž sjíždí i Fabia, Rapid a Octavia. Denně se zde vyrobí až 320 kusů modelu Karoq. „Silná poptávka po našich SUV modelech potvrzuje, že jsme vozy Škoda Karoq a Škoda Kodiaq uvedli na trh ve správný čas,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky. „Jsme hrdí na to, že se závod v Mladé Boleslavi nyní, vedle závodu v Kvasinách, stává dalším výrobním místem pro model Karoq v České republice,“ dodává Oeljeklaus.

První Karoq sjel v Mladé Boleslavi z linky před několika dny. Závod v Kvasinách zahájil výrobu nového kompaktního SUV koncem července loňského roku.

Škoda Karoq.
Už víme, jak jezdí nová Škoda Karoq. Vyzkoušeli jsme všechny motory

V roce 2017 z výrobních hal v Mladé Boleslavi vyjelo přibližně 547 000 vozů značky Škoda. Společnost do výroby modelu Karoq v hlavním výrobním závodě investovala zhruba 16,6 milionu eur (asi 423,4 milionu Kč).

V rámci Strategie 2025 bude Škoda v následujících letech svou modelovou paletu důsledně rozšiřovat. Zaměří se přitom především na rozšiřování nabídky vozů kategorie SUV. Po modelech Kodiaq a Karoq by měl být na řadě malý crossover, který bude technicky spřízněný se Seatem Arona (test najdete zde).

Render možné podoby připravovaného SUV Škoda.
Chystané nejmenší SUV od Škody na dalších obrázcích. Bude takhle vypadat?
Zdroj: Petr Zoubek