Z fotografií není přesně zřejmé o jakou variantu nového Cayenne se jedná, ale hlavně díky menším kolům a některým nelakovaným plastovým dílům by mohlo jít o jednu ze základnější verzi. K uniklým fotkám totiž zatím nemáme žádné nové technické informace. Na ty si budeme muset počkat do příštího týdne.

Zásadní změny na přední masce Cayenne nikdo nečekal a taky se žádné nedějí. Mřížka chladiče je o trochu větší a doplňují ji boční mřížky, do nichž jsou zakomponovány proužky LED denního osvětlení. Tvar hlavních světlometů se zato lehce zmenšil a grafikou nyní připomíná lampy u modelu Panamera.

Alfa Romeo Stelvio.
Dvě slavné značky jsou prý na prodej. FCA se může zbavit Maserati a Alfy Romeo

Záď je na druhou stranu úplně nová a hlavně přináší nové světlomety táhnoucí se přes celou plochu pátých dveří. Rovněž se jedná o designový prvek, který vychází z dříve představené Panamery. Je zde taktéž masivnější spoiler a dá se očekávat, že dvojici hranatých koncovek výfuků vystřídají u výkonnějších modelů koncovky celkem čtyři.

Dříve se mluvilo o novinkách v rámci technologií a ovládacích prvků uvnitř vozu. A jen z pohledu do interiéru nového Cayenne lze tyto novinky očekávat. Uprostřed palubní desky se zabydlel velký displej infotainmentu a ovládací prvky pod ním na středovém tunelu byly zjednodušeny. Místo tlačítek se tu totiž objevují dotykové plochy.

Audi A8.
Prozkoumali jsme nové Audi A8. Je plné technologií a luxusu

Největší změny ale očekáváme pod karoserií. Auto bude postaveno na platformě MLB Evo, kterou využívá Audi Q7 či Bentley Bentayga, a dojít má k podstatným škrtům na hmotnosti.

Pod kapotou se očekávají zážehové šestiválce i osmiválce, přičemž nové naftové motory se v nabídce objeví později. K mání bude i nejvýkonnější hybridní varianta, u té se počítá s výkonem až 700 koní (515 kW).

Nové Porsche Cayenne bude oficiálně představeno 29. srpna ve večerních hodinách. O novince tak už brzy přineseme mnohem rozsáhlejší informace.