Emirát tak navázal na předloňský pětiprocentní růst a nakročil tak ke splnění cíle, který si vytyčil do roku 2020. A to dosáhnout mety 20 milionů návštěvníků ročně.

„Jsme přesvědčeni, že výkonnost turistického odvětví, podpořená silným spojenectvím mezi subjekty ze soukromého i státního sektoru, umožní splnit náš cíl dosáhnout na první příčku žebříčku nejnavštěvovanějších měst,“ uvedl generální ředitel Dubai Tourism Helal Saíd Almari s tím, že současně se Dubaj chce stát nejvíce doporučovanou destinací s nejvyšším počtem vracejících se návštěvníků.

Co však stojí za takovým zájmem turistů z Česka? Především větší cenová dostupnost dovolené v tomto emirátu a výrazně rozšířená nabídka zájezdů pro rodiny s dětmi.

V Dubaji se jen v posledním roce otevřelo několik desítek hotelů pro středně příjmové cestovatele. Přibylo také zábavních parků a dalších atrakcí, mimo jiné dubajské safari, nebo nová ikonická vyhlídka „Pozlacený rám“.