Kampaň bude pobízet lidi k trávení dovolené doma, na Vysočině. „V příštím roce předpokládáme podobnou situaci v cestování, jaká byla letos. Hodláme se proto zaměřit zejména na české turisty a domácí cestovní ruch,“ uvedl ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák.

Zvát k trávení dovolené doma se totiž letos ukázalo jako dobrý tah, na Vysočinu ve třetím čtvrletí zavítalo 253 676 hostů.

„Díky naší celostátní kampani Dovolená doma, to je dovolená na Vysočině spolu s podporou turismu ze strany Kraje Vysočina během letošního července a srpna navštívilo Vysočinu o pětadvacet tisíc hostů více než loni,“ doplnil Čihák.

Kromě dětských cílů bude Vysočina Tourism zvát návštěvníky k ochutnávce regionálních produktů nebo k trávení dovolené v koňském sedle. Svá oblíbená místa na Vysočině představí známé osobnosti a pokračovat bude i Vysočina sklářská.