Kampaň bude pobízet lidi k trávení dovolené doma, na Vysočině. „V příštím roce předpokládáme podobnou situaci v cestování, jaká byla letos. Hodláme se proto zaměřit zejména na české turisty a domácí cestovní ruch,“ uvedl ředitel Vysočina Tourism Tomáš Čihák.

Zvát k trávení dovolené doma se totiž letos ukázalo jako dobrý tah, na Vysočinu ve třetím čtvrletí zavítalo 253 676 hostů.

Vůz Expedice Tatra kolem světa 2 v přístavu v Petrohradě, 16. prosince 2020.
Expedice Tatra kolem světa 2 se vrací. Po covidové pauze zamíří do Afriky

„Díky naší celostátní kampani Dovolená doma, to je dovolená na Vysočině spolu s podporou turismu ze strany Kraje Vysočina během letošního července a srpna navštívilo Vysočinu o pětadvacet tisíc hostů více než loni,“ doplnil Čihák.

Kromě dětských cílů bude Vysočina Tourism zvát návštěvníky k ochutnávce regionálních produktů nebo k trávení dovolené v koňském sedle. Svá oblíbená místa na Vysočině představí známé osobnosti a pokračovat bude i Vysočina sklářská.