Krásný historický trolejbus pro letošek nahradil muzejní Tatru T400 s evidenčním číslem 431. Ale v ulicích Prahy samozřejmě chybí trolejové vedení nad silnicí, takže cestující se během pěti párů speciálních jízd přepravovali pouze po celém úseku s trolejovým vedením - tedy mezi zastávkami Kundratka a Kelerka. A tahač dopravního podniku pak zajišťoval manipulační přejezdy. Historický vůz se otáčel na Palmovce a u Letňan.

"Na zkušebních jízdách se po celý den objevoval i bílý vůz Škoda 30 Tr ev. č. 9505, což je v současné době jediný zástupce, který každý den v pravidelném provozu vozí cestující na lince 58 mezi Palmovkou a Letňany. V budoucnu se můžete těšit i na testování kloubového vozidla," informoval facebookový profil firmy Ropid, která zajišťuje městskou hromadnou dopravu v hlavním městě. Nedělní trolejbusové slavnosti přilákaly ve spojení s nádherným počasím spoustu fanoušků. Na koho nezbyly vstupenky, mohl si alespoň historický vůz vyfotit. Podél cest lidé mávali a podle Ropidu akce přilákala i zahraniční návštěvníky.