Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Bárta u Rusnoka

Bárta u Rusnoka

Že si Vít Bárta rozumí s Jiřím Rusnokem není žádné překvapení. Po té co ODS a TOP-09 vytunelovaly Věci veřejné a z jejich neformálního lídra učinily politického statistu, z koaličního partnera se stal Bárta nesmlouvavým kritikem koaliční vlády. Hlavním důvodem, proč Bárta a jeho lidé podpoří Rusnoka, nebude deklarovaná shoda na programových prioritách, nýbrž neskrývaná osobní antipatie k Miroslavu Kalouskovi, jehož návratu na ministerstvo financí je podle Bárty třeba za každou cenu zabránit.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 48 PŘÍSPĚVKŮ

No vidíte to, Vy zdejší malí Tatcheříci. 2 roky tady tlápete o bunžírování socialistů,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
a teď se Vám ty Vaše vládní idoly s rozdáváním ylarsyV rovnou na hlavu. Udělali z Vás naprostá paka a Vy jste se tady za tuto vládu tloukli v prsa jak šimpanz po sežrání 3 banánů zoologické. Kde nechali ty svoje kecy o úsporách? V podhradí! Kázali Vám vodu a chlastali víno. To bylo jejich jediné štěstí, že si nesrkli toho oslepovacíhu rumu. Inu, kdo umí, tak umí. A tito vendelíni uměli až douměli. A toto byl jejich poslední hrdinský čin po kroku, gde sa za nima zavře ten dekl jak po majorovi v Tankovém pluku. Moc se od něho nelišili. Bárto a Ty ten dekl teď zavři a přišlápni jej. Ty jsi byl jedních z těch 18ti, kteří je mohli poslat do eledrP už před 3 rokama.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: No vidíte to, Vy zdejší malí Tatcheříci. 2 roky tady tlápete o bunžírování socialistů,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Kdo chce moc, nemá nic. Jako VV.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: No vidíte to, Vy zdejší malí Tatcheříci. 2 roky tady tlápete o bunžírování socialistů,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Vaďuro, s tím nic nenaděláte. Jsou vonomyšlenkáři a závisláci. Závislák modlu neopustí, i když by mu fotra pověsila. Vaše okouzlení bolševiky je jen s opačnou polaritou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: No vidíte to, Vy zdejší malí Tatcheříci. 2 roky tady tlápete o bunžírování socialistů,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Souhlas Býku. Ale ten bolševik je dnes jediný, kdo vymete ten Audiášův chlív. A my hnojaři víme, že po vyskladnění jedněch prasat, se musí novým vykydat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: No vidíte to, Vy zdejší malí Tatcheříci. 2 roky tady tlápete o bunžírování socialistů,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Mám raději přežívající komunisty než s vyměněným kabátem. :-)))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
To myslíte,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
ty ostatní pravicový politiky jako Klaus - důvěrník STB, Topolánek důvěrník STS, Nečas modrý svazák, Bendl kovanej komouš nebo které pane Býku.? Tak trochu se v tom dnes nemohu vyznat! Tom
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: To myslíte,
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Václav KLAUS v r. 1962 se stal agent STB a členem KSČ. Pod krycím jménem V O D I Č K A OCHOTNĚ INFORMOVAL TAJNÉ SLUŽBY O SPOLEHLIVOSTI a názorech oponentů a spolupracovníků. Dozvuk Pražského jara rovněž byl aktivní a monitoroval dis. opozici v USA. STS ve spolupráci s KGB připravila operaci RATTRAP, , kde opět do disidentu jako krtek, byl vyslán Václav Klaus. No a dalo by se pokračovat donekonečna. Tom
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pan IH píše: ...
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
... že "...takzvaně zavedeným stranám nelze důvěřovat...". To není nic nového, to se ví už minimálně od roku 1997 a prosůšvihu ODS se chcíplými sponsory, kdy geniální dítě a současně otec zakladatel ztratil u soudu nenadále paměť, což nikdo, ale opravdu nikdo nečekal. A že VV jdou do průšvihu tím, že vlezly do vlády, bylo jasné od počátku. Že staří jeseteři těmhle naivním nýmandům v politice hned naplácají bahno do očí a kolem huby. VV mohly vládu podporovat a nebýt přitom v koalici. Když moc je ale tak sladká a omamující! Ovšem na kdyby se nehraje a pan Hoffman má nepochybně pravdu v tom, že na*s*r*a*ný elektorát bude opět hledat kohokoli, kdo se za posledních 20 let v politice neušpinil, notabene kdo nadělal nejmíň marasu. Že to jsou nové subjekty kolem silných lídrů Okamury a Babiše se dá předpokládat, že to budou SPOZ a Dělnická strana se dá taky předpokládat a že to bude KSČM je zcela jisté. A za současného vedení a při současném sebevražedném rozpolcení oranžové strany je docela možné, že ta opět utrpí takové vítězství, které jí zase vykáže do opozičních lavic. Promiňte, prosím, mou opovážlivost zaprognostikovat si a mějte pěkný den...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: VOLIči i neVOLIči VOLTE ale myslete, kdo Vám bude míň škodit, kdo netuneluje a nekrade ze státního od LIDÍ pod sebe a své tunel-mafio kámoše.
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
JÓ "nové strany" s novými tvářemi.... hlavně mucholapkami na zoufalé VOLIče jako byl John a šláfenberg... to je skutečně ta "správná" cesta..??.. zase do sra.ek.... Rozhodne bych nevolil Okamuiru, když si neuměl zajistit správná počet bezchybných podpisů na prezidenta (to zvládla i komediantka T.Fischerová)... takže Okamura NE ... no a Babiš..??.. tak já rozhodně doporučuji nevolit pány ze zámku, páč na ně budeme makat jako VOLIči z podzámčí na šláfenberka a Kalouska..!! ___Takže VOLIči i neVOLIči VOLTE ale myslete, kdo Vám bude míň škodit, kdo netuneluje a nekrade ze státního od LIDÍ pod sebe a své tunel-mafio kámoše.... Mě zbývají po 23-letech už jen nepřevlečení komunisti z KSČM..!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Vláda PROtiKORUPČNÍ pravice tady škodila NEJVÍCE..!!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Vláda PROtiKORUPČNÍ pravice tady škodila NEJVÍCE... a za to si rozdělila na NEzasloužených odměnách 250miliónů korun.. to už je do BÁNĚ volající..!! ______"KORUPČNÍCI a ZLODĚJI se spojili" do ODSsTOPácké mafijánské PROtiKORUPČNÍ vlády a odkláněli od lidí i na dluh a halvně POD SEBE... proto je tu dnes propad ekonomiky už 6-té čtvrtletí za sebou = 1 a 1/2 roku..... to tady jde všechno pod vedením úspěšných škůdců do kečarS..!! ___Kdo není slepej, tak to vidí...!! _____Co na tom, že za Kalouska: "Český dluh je v rámci EU podprůměrný, roste ale rychleji".... my pravičáci na to máme od lidí... jsme vytáhli zvýšeným DPH z 5% na 15% a 21% více peněz por sebé s vé mafioKámoše..!! http://www.novinky.cz/ekonomika/308420-cesky-dluh-je-v-ramci-eu-podprumerny-roste-ale-rychleji.html
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Z cizího se dobře rozdává... to se jim to hoduje, když to všichní platíme..!!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Hlavně, že si říkali vláda rozpoč.odpovědnosti. Zlosyni se předvedli, jak to myslí dobře, ale sami pro sebe. Ale stále je hodně těch co se bojí, že budou muset řádně platit daně. ______Jó,... "to se nám to hoduje, když to celý ČeskoStán platí"..... tu naší loupeživou vládu PROtiKORUPČNÍKŮ..... jó kdysi komunisti zlatí..!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
A Ty se s tím Miloši vůbec reseN, že těch 101 kolohnátů
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
té vládě nedá důvěru a toho Rusnoka pověř znovu. Bude vládnout v demisi, srovná na ministerstvech ty jejich kamoše a že bude tu vládu skládat 8 měsíců? Co na tom. Tito si s náma vytírali tiŘ 3 roky, aby po kopanci do toho hnědého kolečka mezi půlkama předvedli, že rozdat za nic čtvrt miliardy jako vzpomínkové odchodné jim nedělá nejmenší problém.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A Ty se s tím Miloši vůbec reseN, že těch 101 kolohnátů
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Já jsem také PRO... A myslila jsem si to hned při střemhlvém pádu Nečasovy vlády... Pro ministry Rusnokovy vlády nemá cenu se zakopávat a ani vytvářet kolem sebe (na pár měsíců) bandu všehoschopných lobbistů a spřátelených zbohatlíků... M. Zeman to má promyšlené - a ten rádoby "prodemokratický" pokřik potrefených hus ho asi rozveseluje. Děje se tak přesně podle jeho scénáře.:-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A Ty se s tím Miloši vůbec reseN, že těch 101 kolohnátů
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
někde jsem zaslechl,že mazánek benda požadoval po Miloši dodržení zvyklostí.Ten odvětil,že i tyto on klidně dodrží.Takže klausových 8 měsíců se malounko protáhne.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A Ty se s tím Miloši vůbec reseN, že těch 101 kolohnátů
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Otíku, nemůžu ji ak než s Tebou souhlasit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A Ty se s tím Miloši vůbec reseN, že těch 101 kolohnátů
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Otíku také s Tebou souhlasím. Je to jediný způsob řešení dnešní situace. Teď bude záležet jak dopadnou volby a která klika se ujme vlády. Zatím v parlamentu ani v senátu žádní slušní lidé nevydrželi a otázka bude zda se prosadí jiné než současné politické strany. 20 stran a hnutí se 4% jen nahrají současným darebákům!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pražůnská mafie "Ruku ruka myje".. a právnická mafiie to kryje...!!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Komentář k dalšímu "úspěšnému" (Grygárek se jménuje...bývalý náměstek Vrchního státního zastupitelství ), který neví kde se mu najednou vylíhlo 14mil.Kč..... Pražůnská mafie "Ruku ruka myje".. a právnická mafiie to kryje...!! a obě společně Česko vykrádají a občanům škodějí.... páč mafijány kryjí..!! _____Smrdí, SmRdÍ, to to SMRDÍ" v té pražůnské žumpě mafijánů..!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pražůnská mafie "Ruku ruka myje".. a právnická mafiie to kryje...!!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Většina pražské mafie jsou naplaveniny, které jdou za koryty. Nečas, Topolánek, Kalousek, ... dříve Husák, Biĺak, Gotwald atd. Je to hlavní město a tak nejen zlatokopové, ale i bezdomovci se tam stahují.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Na zádech myslím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Vaďuro, ačkoliv vaše otázka nebyla adresována mně, mohu vám na ni za sebe odpovědět. Mohl bych si připadat, že mě očurali lopatky. Daleko víc jsem ovšem namrzený tím, že všude jsou donedávna vládnoucí strany prezentovány jako pravice, přitom to vůbec není pravda. Pravice takto mizerně nevládne a neplýtvá odměnami, protože pravici není vlastní ukrádat z cizího. Takto vládnou a plýtvají jen pravičáci. Bohužel, u nás se o tom, co to skutečná pravice je, co to je pravicová odpovědnost a pravicový vztah k majetku jak vlastnímu, tak i cizímu, neví zhola nic.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Eddane, v zastupitelském mafiostranickém podvodu pár zákonodárných individuí můžete meditovat, zda jimi určený zákon je pravičácký nebo levičácký nebo pravicový nebo levicový. Tato meditace je ale bezcenná !!! Nejde o to, aby zákony byly nějaké barvy nebo ideologie, ale aby zákony byly vůlí LIDu. A toho lze dosáhnout jedině přímou volbou zákony LIDem(pro Rudka tedy všemi občany). Proto ne strany zakázat, ty ať si dělají co chtějí, ale neumožnit jim přijímat zákony !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Eddane v tom jsme za jedno, že toto žádná pravice nigdy nebyla a není. Toto s těma očuranýma lopatkama bylo věnováno místním pravicovým zblblíkům, ochotných svému okolí tady vykládat cosi o pravicových ideálech, se kterýma však tady tito stojedničkoví nemají vůbec nic společného, mimo toho dědka, kterému je onvoH rozumět a rozumem je rovněž za zenitem. Toto byli vesměs hadráci, které zoufalství českých voličů zavedlo tam, kam nikdy nepatřili.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Eddane,nezlobte se ale v tom s Vám nemohu souhlasit. Důvod tkví v tom,že ve většině EU zemí vládne pravice a většina EU zemí chudne. Tedy hlavně chudnou lidi.Práce ubývá,nezaměstnanosti přibývá.Staší se jen podívat na virvál ve Francii a nespokojenost v dalších zemích. Možná nemám pravdu ale prostě si myslím,že jaksi okopírovat Ameriku a vytvořit jakési pseudo spojené státy Evropské s názvem Evropská unie, byl geniální nápad jak přivést Evropské státy do ůpadku. Nikdo mi nedomáže vysvětlit, proč před vstupem do EU neměli problémy ani Řekové,ani Španělé a vůbec nikdo a najednou se jako lavina šíří bída,nezaměstnanost,drahota,zvyšování daní atd.,atd. Stejně jako u nás.Před vstupem jsme stále měli jako stát plusové saldo a stále to šlo a pak začal úpadek a po vstupu do EU se prudce začal zvyšovat. Pokud se podíváme na objem finančních prostředků,které spolyká jen celý ten Bruselský a Strassburský úřednický aparát, na jeho platy, viz nedávno zveřejněné příjmy pana europoslance Špidly a dalších, pak je jasno. K tomu samozřejmě další výdaje na provoz těch budov,cestovní náhrady a tak by bylo možno vyjmenovávat do nekonečna. Pak je jasné co krmíme. Dotace,které nakonec neumíme ani využít a jsme v jejich čerpání nejhorší ze všech členů, si přece sami platíme svými členskými příspěvky, takže nedostáváme nic navíc, spíš namíň. Tohoto jha by bylo třeba se zbavit, ale problém je v tom,že nám tu už skoro nic nepatří a podobně je to asi i v dalších "novějších členských zemích",které byly tak hloupé jako my a vše jsme prodali občanům "starých zemí EU". Takže východisko je jedna velká neznámá. Prostě jsme tu zavřeni,zamčeni a někdo zahodil klíč. Je to tristní situace a je mi líto většiny mladých a doporučuji jim jen jediné možné, odejít a zapomenout tenhle zasmrádlý,bohem zapomenutý brloh. Po tom všem co člověk tady zažil,už nemůže být hrdý na to,že je Čech. Promiňte mi ten výlev ale nic jiného mne nenapadá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Budějčáku, bohužel musím pro nedostatek času opakovat, že pravičáci nejsou pravice, platí to jak v našem malém českém rybníčku, tak i v té větší evropské louži. Na tím, že Evropa se svými dotacemi a přerozdělováním je v podstatě pravičácky socialistická, není nutno dlouho dumat. Skutečná pravice by dotaci dala pouze tam, kde je nutno opravdu pomoci. V pravicové Evropě by se ani nepřevážely kilotuny potravin z jednoho konce kontinentu na druhý a naopak. Ani by se v pravicové Evropě nezapalovaly obchody a nerozbíjela auta a to ani na předměstích jelikož v pravicové Evropě by slepý multikulturalismus měl šanci vůbec a pokud, pak pouze evolučně. Neboť pravicová Evropa by absolutně nepřipustila ničení hodnot. Absolutně by si svůj pofidérní klid nevykupovala štědrými dary a neodůvodněnými dotacemi. A pokud už by pravicová Evropa někomu něco dala, pak pouze podle úsloví Pomoz si a bude ti pomoženo. A pokud by pravicová Evropa něco chtěla odněkud převzít, či obšlehnout, pak by to zcela jistě nedělala jen tak polovičatě, neb by tak činila důsledně. Jímá mě při pohledu na současnou Evropu deprese, podobně jako vás, a světýlko optimismu na konci tunelu tuším pouze díky své povaze. Ale pouze je jen tuším...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pavko, Korec, historiku nepřipadáte si že Vám očurali lopatky?
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Konečně tady někdo napsal, co to je pravicová politika. V normálním státě pravicová vláda šetří kde se dá, aby se nevytvářely státní dluhy, kdežto u nás tzv. pravice šetřila kde se dá, aby bylo co rozkrást.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Kdo ty byl a je Bárta? Frajírek s talentem na šmírování, shromažďování kompromitujících informací a vyděrač. Ve své šmírovací agantuře vydělal nějakou tu nadstandardní kačku, která mu stačila na sporťák Aston Martin a krásnou blondýnu (říká se: abys dostal pěknou babu, musíš mít buď velkej penis nebo velkej peníz), a protože mu ještě balík zbyl, tak se vrhnul do politiky. Koupil si TV maskota Radka J., zanadával na "dinosaury" a hladce prošel volbami. Jak píše Eddan, neodolal ve svém napoleonském komplexu koaliční nabídce a hups rovnou do vlády. Pan Hoffman už asi zapomněl, co tam vyváděl: jako nejmenší vládní partaj dostal několik důležitých resortů, ale chtěl jít ofenzívně (náš Napoleónek) stále dál, stále rychleji chtěl anektovat nové a nové politické území. V závěru jeho vládního angažmá už to překročilo všechny meze, náš Vítek (doslova!) každé ráno, které následovalo po večerním fantazírování nad větším než malým množstvím těžkého červeného, přicházel s novými požadavky a změnami, kterými vydíral vládu svými hrozbami vystoupení z koalice. Když na něj praskla aféra s jeho kupováním jednoty ve svém poslaneckém klubu (který představoval pěkné ZOO a zasluhoval by hlubší speciální rozbor), tak se pár jeho vlastních lidí trhlo a Veverky štíplo. Závěr? Na Bártovi se jasně ukázalo, že napoleonské metody to u nás daleko nedotáhnou, což je dobře. U lidí prohrál už dávno a po nejbližších volbách zmizí v propadlišti dějin. Okamura je typově (ryzí populista) ze stejného hnízda. A Babiš? Opět člověk s balíkem peněz, který se snaží ovládnout politické kolbiště. Poslední týdny napověděly, že se jeho PR dokáže pružně měnit. Systémově ale jeho akvizice Mafry je prostě u člověka s politickými ambicemi špatně. Šanci by měl pouze tehdy, kdyby dokázal získat desítku morálně opravdu spolehlivých lidí a sám byl "pouze" jejich donátorem, bez přímého zasahování, což ale bohužel "nehrozí". Dost se divím, že pan Hoffman nevidí to, co vidí všichni trochu myslící lidi. Přitom samozřejmě nepopírám, že zavedeným partajím by prospělo nějaké to volební období nejen v opozici, ale dokonce i mimo parlament, aby z nich odešli všichni konjunkturální paraziti a našly novou, lepši identitu. (S Eddanovou kritikou poměrného volebního systému souhlasím.) Přeji dobrý den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Rudku, vy jste nepochopil, že takovýmto a jakýmkoliv individuím nebo mafioskupinám dává šanci mít moc nad LIDem jen jimi protiLIDově uzákoněný mocenský(všemi zákony počínaje Ústavou ČR, volebním zákonem) systém, kde je ze zákonodárné moci vyřazen LID a má zákonodárnou moc je mocichtivá lůza jakékoliv barvy. Vy dokonce slintáte po většinovém systému = vládě jedné mafie !!! Na rozdíl v přímé moci LIDu by měli tito lůzři jen moc=sílu jen jednoho svého hlasu jako každý z LIDu !!! Ať každý navrhuje co chce, aby se to ale stalo zákonem, o tom smí mít moc rozhodnout jen SUVERÉN SPOLEČNOSTI = LID !!! Tedy zrušit zákonodárná protiLIDová hnízda = Parlament a Senát !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
se podobáte i vy Rudku, neboť opakovaně bojujete s Hoffmanem a pokoušíte se dokázat jak dobrý komentátor byste byl, kdybyste nebyl Rudkem. Já ty komplexy chápu, jsou lidské, ale proč si je tak často léčíte právě na šikovném, vtipném a vkusném žurnalistovi? Ivan, myslím, není žádný blbec a tudíž moc dobře ví, co je Bárta za éro. Ne, že by vaše příspěvky nebyly vůbec čtivé, zcela jistě patříte k těm vyčnívajícím, na které se dá rozumě reagovat. Jenomže rvoplánovitost je průhledná a tudíž i nevěrohodná. Znectíte Bártu, jen proto, že ho Ivan právě nehaněl, ale o Píke ani slovo. Hned si přisadíte u Okamury a Babiše, jakoby nebyli Bakalové, Janouškové, Knettigové... Vypadá to, že nevíte čí jste, takový Peer Gynt z provinční metropole. Systém se sype den ode dne, protože jím hýbou podvodníci a neumětelové, ale vy nechcete úřednickou vládu na tři měsíce, přestože v mnohém její ustavení koresponduje s vaší teorií elit. Vy raději podvodníky, kteří přivádějí stát zu grunt než lidi typu žáka, kteří se o něco společnosti prospěšného pokoušejí. A to ve jménu jakési chimérické demokracie, která každodenně stále více přichází o původní výhodu srovnání s předlistopadovým režimem.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Bártu, Okamuru i Babiše i další (populisty) mají všichni přečtené, není třeba dlouhých analýz.... (A pan Hoffman určitě také). Bohužel ještě víc současné lídrry koaličních stran. Ti, se za posledních 7 let odhalili nejvíc.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Pane Kulichu (Kosíři....atd., dnes už zcela beze jména) opravdu jste mne pobavil. Jste vedle jak ta jedle ve všem, bez výjimky, mými ambicemi počínaje (asi "podle sebe soudím tebe") až po vaše tvrzení, že podporuji podvodníky. Opravdu směšné, nestojí to za odpověď. Snad jen vaše otázka, proč jmenuji "jen" Bártu, Okamuru a Babiše a ne Knettiga, Janouška a Bakalu. Je to prosté: ti posledně jmenovaní nemají (přímé) politické ambice. A jak se zdá, tak jejich lobbing (nebo co to vlastně bylo) už skončil. A taky: není možno v jednom příspěvku rozebírat všechny politiky, i tak byl můj dnešní text až neslušně dlouhý. Pane Kulisíři, zkuste příště diskutovat trochu věcněji, takhle se jen ztrapňujete.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 24.7.2013 reagovat
je až dost, jen si umět vybrat. Vy si ovšem prvoplánovitě pokaždé vyberete co se vám hodí, takže v souhrnu jsou vaše příspěvky sice ideově konzistentní, ale co do východisek nikoli. Rozlišujete přímé a nepřímé (?) politické ambice. Nemáte pořádek v hiererchii hodnot (ve smyslu pozitivním i negativním). Chcete se vždycky někam dostat, ale ve výsledku negujete, co jste včera favorizoval. Tluče se to, protože restriktivně příštipkaříte. Váš milovaný systém generuje lidi typu Babiše, Okamury, stejně jako Janoušky a Bakaly. Vám se ale nelíbí, že Babišové, Bártové nebo Okamurové to kam směřují dělají více než méně otevřeně, zatímco takový Janoušek na to má Béma. Dnes je to, podle vás, vlastně v pořádku, protože ti co nešli přímo do pollitiky a nechali si špinavou práci udělat od politiků, tak už jsou za vodou. Jejich "lobbing" (do vlastní kapsy) skončil a už není za co "lobbovat". Takže co nám zbývá? Dnes je to v pořádku, jen ten Hoffman nedá pokoj. Proč vlastně? Co mu pořád vadí?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Bárta
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Humanoidi jsou jiná rasa z vesmíru. Muheeeee www.youtube.com/watch?v=ttlXEfNz_Rs
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
"Kdokoli jiný přijde, bude lepší." - Ten epilog mě nadzvedl!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Takže když napochoduje Vandasova (Hitlerova) DSSS či Štěpánova (Stalinova) KSČ do parlamentu, bude to lepší... To snad nemyslíte vážně! Jakákoli politická strana je sumou jedinců, dobrých i zlých. Volič (pokud už se hájíte demokracií, autore) musí u urny vybrat stranu s nejmenším počtem darebáků a kroužkovat ty nejlepší lidipro správu firmy jménem ČR (obec, kraj či EU). Vždyť TOP09 a VV také byly v r. 2010 nové strany a jak to dopadlo. Pokud to volič neprovede (a je jedno zda volí šmejdy nebo nevolí vůbec), ať se nediví, jak to vypadá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "Kdokoli jiný přijde, bude lepší." - Ten epilog mě nadzvedl!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
V přímé demokracii LID nevolí zákonodárce, ale zákony !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
"V přímé demokracii LID nevolí zákonodárce, ale zákony !!!"
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Až mi ukážete nějaký stát v současném světě, kde toto funguje, smeknu před Vámi a hluboce se ukloním. Ale spíš uvěřím v Yettiho či paní Columbovou :-P. Opravdu mezi těmi 7 giga na planetě není nikdo, kdo by tohle chtěl a UMĚL zavést?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "V přímé demokracii LID nevolí zákonodárce, ale zákony !!!"
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Čiňte tak, abyste smeknul a uklonil se před sebou !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "Kdokoli jiný přijde, bude lepší." - Ten epilog mě nadzvedl!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
ty příklady je potřeba volit reálně, a ne hned proti Kalouskovi stavět Pinocheta.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "Kdokoli jiný přijde, bude lepší." - Ten epilog mě nadzvedl!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Mělo by popršet. Jmenování pana Rusnoka premiérem nikoho nepřekvapilo, objevil se na televizních obrazovkách už během prezidentské kampaně. Průměrný občan si je vědom svého práva volit a být volen, nikoli odpovědnosti za premiérské pravomoci ani za jeho záměr, věnovat se po příštích volbách jiným činnostem než politice,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: "Kdokoli jiný přijde, bude lepší." - Ten epilog mě nadzvedl!
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Volební zákon určený mafiosystémem určil průměrnému občanovi a LIDu být volem !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
srozumitelnost vyjadřování
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
ti hoši z pravého spektra dokáží ke každému thematu pohovořit .Jenže je to hromada slov.Rusnokboys mluví k věci a to okopávání je vůbec nevzrušuje.Přitom jim rozumím.Jen tak mimochodem,s tím příklonem k rusku je to na pováženou.Nový premiér je přeci RUSnok
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Kejt má miminko
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
To je ale nadělení. Ťuti muti druhej den. Muheeeeee
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kejt má miminko
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
3800 gramů feudálního štěstí. Muti puti šululuuuu
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kejt má miminko
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Mne víc vzrušují ty tři nešťastná miminka, nalezená ve sklípku ve Vlasaticích.... Neuměla se bohužel narodit do správné rodiny...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kejt má miminko
Nezaregistrový uživatel 24.7.2013 reagovat
Jó,... zase jeden prominent, který vypad z tý správný.... o ostatní dětičky se musí postarat matky.. ale na prominenty musí makat společnost.... je mi z toho na bli.í, že ještě existují příživníci typu králů, princů, šlechticů...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Kejt má miminko
Nezaregistrový uživatel 24.7.2013 reagovat
Pepi a vy budete volit které krále, prince, šlechtice ?!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Jste zalezení Pavko, Korec a historiku jak četníci za radarem.
Nezaregistrový uživatel 23.7.2013 reagovat
Copak? Snad nemáte po žížalkách.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Koho volit?
Nezaregistrový uživatel 26.7.2013 reagovat
Existuje nějaká strana, nebo hnutí pro záchranu ČR? Nejenže jim dám hlas, ale jsem ochoten přiložit ruce k dílu bez nároku na trafiku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Koho volit?
Nezaregistrový uživatel 27.7.2013 reagovat
Jistě - Hnutí ÚSVIT přímé demokracie ;)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT