Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Barmská novelistka

Den Ivana Hoffmana: Barmská nobelistka

Podle francouzské tiskové agentury se ve světě podepisuje petice za odebrání Nobelovy ceny za mír barmské bývalé disidentce a dnes ministryni zahraničí Aun Schan Su Ťij.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 156 PŘÍSPĚVKŮ

Když dostane muslimský terorista odpověď na své činy, hned volá lidskoprávní organizace
Rudolf Zachoval (18668) 8.9.2017 reagovat
Otázkou je, co bylo spouštěčem toho, že přetekla trpělivost s těmito ortodoxními Sunnity. Vraždy budhistických obyvatel a znásilňování nemuslimského obyvatelstva byl začátek a útok na 30 policejních stanic a jednu vojenskou základnu byla poslední kapka. Při tomto organizovaném teroristickém útoky zavraždili 25 Barmských vojáků a policistů. A tak jim bylo Barmskou armádou důrazně doporučeno, táhněte, odkud jste přilezli a už se nevracejte. Barma, na rozdíl od EU, umí řeši reálný a viditelný problém.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dostane muslimský terorista odpověď na své činy, hned volá lidskoprávní organizace
antihavel antihavel (19100) 8.9.2017 reagovat
Musulmani rozumí jedině síle, vše ostatní berou jako slabost. Kaddáfí to věděl, proto měl doma klid.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když dostane muslimský terorista odpověď na své činy, hned volá lidskoprávní organizace
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Anti ?? Kaddáfí měl doma tisíce popravený a uvězněných odpůrců a jejich dětem stavěl stany na střechách vojenských objektů aby je mohl vydávat za oběti amerických náletů. Kaddáfí nechal (z ČSSR dodaným semtexem) spáchat největší atentát v dějinách civilní dopravy v 1988 nad Lockerbie a jeho agenti školili teroristy v Evropě, USA i v Tichomoří. Ale jinak máte pravdu, ve svém stanu obklopeném ,,dámskou ochrankou" měl klid. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jóó pane I.H, už nejde s dobou, svý splnila ... tak co se divit, žéé..?..!!
Happy Pepi (25021) 8.9.2017 reagovat
Tak to má být, jen když škodí tak dostane "Nobelovu ceny za mír"... stejně jako slibotechna a židoLoutka OBAMA... kdy tomu jí seberou? A nebo už se mezi sebou a Trumpem sionisti PEROU.?.! _Jak zpívaj v troškově Kameňáku... "Svět je plnej bLáznů"... co neví co a kam chtějí... Např: "Lidé opět věří ve vymítání ďábla. Exorcismus se vrátil a umírají lidé! =V Polsku proběhne Evropský skeptický kongres, který bude řešit i jeden neobvyklý problém. Návrat exorcismu nejen do východní Evropy." ...Nó tak CÓ?.! "
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó pane I.H, už nejde s dobou, svý splnila ... tak co se divit, žéé..?..!!
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Pepi, že vy nás taháte za nos s manželkou Ruskou z Ukrajiny? Vaše výrazy (fašouni USamíci..židoLoutka OBAMA...nebo s Trumpem sionisti..©) Nebyla ona (stejně jako císařovna Kateřina) spíše od Berlína a nevychovali ji rodiče podle osnov Putinova vzoru z r 1935? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó pane I.H, už nejde s dobou, svý splnila ... tak co se divit, žéé..?..!!
Happy Pepi (25021) 8.9.2017 reagovat
A co Vás V.N. kdo vychoval, komunisti..??.. pro který jste točil a nebo šmejd jako VY...HITLER...??..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó pane I.H, už nejde s dobou, svý splnila ... tak co se divit, žéé..?..!!
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Pane Pepi Hitler (Stalinův přítel a Putinův vzor) mě nevychoval, židé, černoši, Arabové, slované, germáni, Rusové, Američané ani Němci mi nevadí. Vadí mě ti kdo ZÁMĚRMĚ vraždí civilisty. Vážím si KŘESŤANŮ, HINDUISTŮ i MUSLIMŮ kteří proti terorismu bojují. Ostatní jsem napsal v 07:34. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó ♣☻
Vávra aleš (18868) 8.9.2017 reagovat
Hitler byl Stalinův přítel jenom v tvé porouhané makovici. Jinak by ho nehnal přes půl Evropy svinským krokem, se spoustou mnoha milionů obětí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó ♣☻
Jaroslav Ježek (23648) 8.9.2017 reagovat
.................. třeba Polsko rozmlátili a vyvraždili rukou společnou a nerozdílnou nebo vám to soudružka učitelka neřekla................
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó ♣☻
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Pane Ježku toho aleše s malým a asi učila Semelová s velkým S. Chtít od něčeho takového aby vědělo že Stalin a Hitler byli od 1939 do 1941 spojenci, ruku v ruce provedli blitzkrieg v Polsku které si (stejně jako vliv v Evropě) rozdělili a že první nálety na Británii mohla luftwafe provádět jen díky benzínu z ropy dodané pro ten účel SSSR, je trochu moc. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóó ♣☻
Vávra aleš (18868) 8.9.2017 reagovat
S kým asi se mohl spojit ten Stalin, který nebyl na válku připraven? S Francií, nebo s Anglií? S těmi jsme měli smlouvu my a jak to dopadlo? Obě mocnosti selhaly. Dokonce se objevily názory, že Stalin chtěl napadnout Hitlera, ale ten ho o pár týdnů předeběhl. Jdi si sbírat jablíčka mrťafo a pozdravuj soudružku učitelku. Howg
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Všechno je zboží
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
Zboží je i PRAVDA a LÁSKA, která má ZVÍTĚZIT, že. Otázka se nabízí, která pravda ... Informační či desinformační. Obě mohou býti cílené i pravdivé. Jak to vidí každý z nás. Každý má (?) právo PRAVDU vyprávět po svém? A co je PRAVDA ? Pravda je když ... . A kde je PRAVDA ? V srdci ... . Kdo je v právu je zavádějící. S pou:-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je zboží
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
PS.: Doplněno - smutným. Zájmy a úmysly jsou často nesrovnatelné. I humanitární bombardéry rozsévají smrt... Každá válka je v**.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží?
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Babičkové T.G.Masaryk v jednom z prvních projevů řekl že po osvobození naší země od prohnilé Rakousko - Uherské monarchie se v naší svobodné zemi přestane lhát a krást a zmizí takové věci jako je hazard, prostituce a drogy. Novotný věřil že do r 1966 doženeme a předeženeme kapitalistickou cizinu a Havel věřil že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí. Bez (často naivní) víry se žít nedá. Každý rodič je přesvědčen že zplodil to nejgeniálnější stvoření od vzniku lidstva. BEZ VÍRY BY NEBYLO ŽIVOTA.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno♣♦♣
Vávra aleš (18868) 8.9.2017 reagovat
Jenom ty plodíš neskutečné hlouposti a ve víře, že jsi genius je předvádíš na webu, k ukojení svého podlého ega. Přestaň s tím Nápstku-Palečku!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží?
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
Masaryk nemohl tušit, že se v téhle zemi později narodí naprstek, zloděj slov a lhář z povolání v každém režimu, který žije jen proto, aby opakoval morální ponaučení osobností, jimiž se zásadně neřídí. Tak by mě ale zajímalo, v co věříte vy, naprstku? Že stokrát opakovaná lež, se stane pravdou?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Duel Deníku Bourat či nebourat ..naprstku, že vám není hanba. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 14:48 Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti © Data a názvy uvádím aby každý mohl dohledat originál, Černá s dignózou Pseudologia Phantastica často popírá svá vlastní slova. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
:-))))) Nikdy nepopírám svá slova naprstku, vysvětluji, stejně jako s tou nemocnicí. Ostatně, pokud si to někdo vyhledá, o čemž pochybuji, vidí pod tím, že jsem se k tomu postavila čelem. To je něco, co vy neznáte, s.rábku. Vy v jednom odstavci napíšete, že Kalousek dělal rozpočet na rok 2017 a o odstavec níž to klidně popřete. To není už jen lhaní, to je senilita.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
Ano, naprstku, potvrzuji tímto, že paní Veronika reagovala a vysvětlila. A vy furt melete. * * * A důkaz toho, že LŽETE jak když tiskne a nejste schopen se omluvit, je tento příspěvek ze dne 14.8.2017, který vám, NAPRSTKU, psala já, BAB "" PS.: A poznámka: Jak jste na tom s vymýšlením je vidět na příkladu VAŠEHO dřívějšího soustavného OMÍLÁNÍ nesmyslu, že jsem URAZILA, já BAB, vaši paní matku. Až sem se nasr*ala, a žádala jsem ODKAZ, kde, kterými slovy a jak jsem vaši paní matku urazila
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
(v případě NAPŮL jsem se vaší paní matky zastala, neb MATKY nepřivádí na svět stvůrky NAPŮL, pamatujete si?) Poslední dobou jen pokusy o urážení, nebo jako teď - blbinky typu ""Je to nemoc."" To už je čiré zoufalství, že si nedáte pokoj.:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
"" konec kopírování.:-) naprstku, že vám není hanba. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Spíš najde Ovčáček Peroutkuv (neexistující) článek a Černá své IQ propadlé uchem jehly, než BAB mé tvrzení že jsem dělal u ochranky a (neexistující) přiznání Černé že v případe Kalouska, Čalfy i nemocnice Motol LHALA. Chorobni lháři se nikdy nepřiznáji (nebo lžou ze už se přiznali a opakovat se nebudou). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
Víte, naprstku, LHÁT se nemá, to vás maminka neučila? Vážně? V případě vaší paní matky jste LHAL jak když tisklo právo z ruda. Co má dohledat mluvčí na Hradě si vyřizujte s hradním mluvkou. Paní Veronika vám, naprstku, Kalouska vysvětlila. Že nechápete je váš problém. Ano, CHOROBNÝ lhář (naprstek) LŽE a nikdy nepřizná, že LHAL. BAB nevěří tomu, že ho naučila matka. Matky své děti LHÁT neučí a nenutí. Že jste psal příspěvek o "ochrance" v marketu (neb kde) jako byste psal za sebe, tak za to BAB taky nemůže.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
Asi za to mohla nedokonalost vaší klávesnice. Tenkrát neuměla interpunkční znaménka. Už částečně ta kávesnice umí. Ta interpunkční znaménka. Fakt jste, nešťastný urputníku, k smíchu. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Všechno je Boží? Všechno ne, království nebeské patří Černé.
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
PS.: A mocinkrát jsem vám, naprstku, NAPSALA, ať dáte ODKAZ na moje slova. VÁS od jisté doby dohledávám jen a jen na základě vámi OKOPÍROVANÉHO /možná jinými slovy - stačí dohledat, že. :-))) Nepamatujete si ? Nemáte v acrh(l)ivu? Vaše chyba. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vzkaz pro Karla-i
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Protože socio-politickou strukturu Barmy neznám, tak dnes jen (poté, co se IH probral z dvoudenního deliria) vzkaz K-i: Ta naše koreanistka, která strávila nedávno v KLDR celé dva roky, se jmenuje Nina Špitálníková a její aktuální reportáž pod názvem Mezi dvěma Kimy otiskly Lidové noviny ve dnech 23.,24., a 25.8.20017. Pevně věřím, že si to K-i vyhledá, přečte a zveřejní svůj názor. Nápověda: přinejhorším je možno se zaregistrovat v Knihovně Jiřího Mahena, Kobližná 4, Brno a tam navštívit čítárnu. Dobrý den
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
Pane Rudku, vy považujete DVA přecházející komentáře Ivana Hoffmana za poslední DVA dny : psány ve dvoudenním DELIRIU ? První komentář dne 6.9.2017 - STÁVKA UČITELŮ a druhý komentář psán včera (dne 7.9.2017) - KÓTY PLATÍ. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Babičková Jana (18811) 8.9.2017 reagovat
PS.: Můžete ozřejmit, proč vyslovujete tak krutý verdikt ke slovům Ivana Hoffmana ? Zajímavé je, že jste komentáře nekomentoval. Promiňte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Před dneškem mi dorazil poslední komentář od ih 5.9.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
:-))) Pobavil jste mě Miloši. Když vám nefungovala "pošta" (PC), byl v deliriu I.H.? Nebylo to tak, že pošťáci u vás zvonili a vy jste v deliriu nebyl ani schopen otevřít?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Komentáře IH mi nechodí poštou, ale mailem, který mi bez přestávky jinak, Veroniko, normálně fungoval. Co se tedy stalo nevím. (Pokud je skutečnost jiná, tak za větu o dvoudenním deliriu se omlouvám. Ty H. výpadky nejsou zase tak vzácné.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
Nechce se mi věřit, že se o té "jiné skutečnosti"neumíte sám přesvědčit? Pod všemi texty I.H. se normálně v ty dny diskutovalo.Nebo snad vy nemáte možnost si denně Deník rozkliknout? Snad za tím Miloši nevidíte spiknutí? Zeptejte se naprstka, ten Vám poradí, jak zaútočit proti spiknutí celého světa a využít k tomu každou minutu :-) Nic ve zlém, ale konspirace jsou mi vždycky k smíchu. Nevím, jestli je technicky možné zabránit přenosu jen v určité oblasti, nezdá se mi to. Ale za to I.H. určitě nemůže :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Miroslav Valach (18838) 11.9.2017 reagovat
Pan Rudek si nenajde volební program Ano, ale v komentáři IH se mu vyjevuje příklon k Ano. Já to nevidím. Když nedostane e-mail s komentářem, vyjeví se mu autorovo delirium. Když koreanistka říká, že pobyla dva měsíce, trvá pan Rudek na dvou letech.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Karel - i (23017) 8.9.2017 reagovat
Rudku, podle vámi uvedeného data zase pracujete vám zažranou metodou, že zítra znamená již včera !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Karel - i (23017) 8.9.2017 reagovat
Náprstku, ona tam ondyno nebyla dva roky , ale měsíc a po dvou letech znovu měsíc a teď ji tam po dvou letech už orgány KLDR nepustily. Jo a 2.10.2017 jí vyjde kniha Severní Korea, tak si ji pak půjčte a ukazujte si v ní prstíčkem !!! Jinak co jsem si od ní teď na netu přečtl a slyšel rozhovor, tak mne to v ničem informačně neobohatilo !!! A ta tři, vámi udaná data v Lidovkách nic nevyšlo kromě reklamy na její starší knihu Mezi dvěma Kimy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Lživost, falšování. K-i samozřejmě asi vůbec nejde o věc samu, ale o pošpinění oponenta. Že byla N.Š. v Koreji 2 roky (mezi 2 Kimy) lze samozřejmě lehce dokázat, stejně jako že v LN mnou citované články vyšly. Jestli je K-i chlap, tak ho zvu do té Mahenky, vše dokážu (nebude se muset ani registrovat) a budu očekávat, že se mi tu veřejně omluví. Jinak je u mne definitivně nedůvěryhodná figurka. Čekám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
Chováte se jako naprstek Miloši (vyžadování omluvy, napadání, výrazy), má pravdu Karel a vy jste to zbytečně vyhrotil, takže teď se budete omlouvat vy.Ta tehdy studentka N.Špitálníková tam byla ve 2 letech (2011+12) vždycky na 1 měsíc, ne mezi, ale za obou Kimů. Našla jsem vám link, abyste se "kucí" nehádali, ale když jsem na něj klikla opakovaně, už byl zamčený. Zkusit to však můžete:
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
https://video.aktualne.cz/dvtv/dvtv-7-9-2015-jina-kldr-mladi-za-volantem/r~15d90d42556c11e5b3730025900fea04/. Kdyby se vám to povedlo, stojí za shlédnutí ("je to milá holka":-)), i když nejlepší je tam Veselovský, jak ho uvedla "do pomykova". Ale "usměrnil" ji dokonale a na konci už to "šlapalo" jak očekával :-))) Tak držím palce, ať vám to taky nezamknou :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Jiří Sapík (18672) 8.9.2017 reagovat
Díky za odkaz, paní Veroniko. Budu to muset nějak strávit. Těžko se hodnotí, když někoho vidíte a slyšíte poprvé. V každém případě jde o sympatické a kurážné děvče. Na první pohled, ovšem, jak říkám. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
Zdravím pane Sapíku. Neříkejte mi, že se Vám to normálně otevřelo... Já bych to ke "strávení" potřebovala ještě jednou, ale bohužel už mi to nejde ... Asi u takových nebezpečných materiálů platí "jednou a dost", ještě by si to někdo mohl zapamatovat:-) Už taky konspiruji jako Miloš Rudek. Potěšilo mě, že to alespoň někdo využil a navíc úspěšně. Zajímavé to je. Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Babičková Jana (18811) 9.9.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru, i já Vás potěším.:-) Využito večer (odpoledne nebyl čas) a i teď se mi otevřelo.:-) Nepotěším Vás závěrem. Rozpaky. Neměla jsem o mladé dámě ponětí a jak píše pan Sapík, těžko se pak hodnotí. Ale čím nepokazím? "Umělecký dojem" za 10, ač blondýnky ráda nemám, neb se s nimi nemusím ženit :-) a s tetováním nemám problém. "Technická hodnota" nehodnocena, neb dva jednoměsíční studijní pobyty mohou jen nastínit. Naučila se ale odvážně kličkovat. S pou:-). Zdravím Vás, Veru. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Černá Veronika (29345) 9.9.2017 reagovat
Hezké ráno Bab. Tak mě to pořád nejde, už se na to vykašlu. Zřejmě se někomu nelíbí mé IP číslo :-) a důležité je,že se to otevírá vám ostatním. Podle mě to byl ze začátku rozhovor ze strany studentky hodně otevřený, zřejmě ještě neměla podobnou zkušenost. Byla důvěryhodná. V jednu chvíli se tam Veselovský podíval tázavě stranou (co s tím má dělat?) a první třetinu moc nezvládl. Pak to bylo takové rozpačité ale "navigace" zafungovala a poslední třetina už proběhla klasicky v duchu našeho mainstreamu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Černá Veronika (29345) 9.9.2017 reagovat
Mě zajímalo hlavně to, o co se přeli zdejší pánové a to tam bylo řečeno. Jinak si jako Vy myslím, že ani za dva měsíce tam strávené, není žádnou extra kapacitou, je to jen taková kapička v moři informací, nicméně zajímavá, protože bez šablony. Přeji Vám krásný celý den Jano :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Danka Pavelková (20335) 9.9.2017 reagovat
Veroniko, zkoušela jsem to otevřít, nejdřív se tam objevil červený trojúhelník s vykřičníkem, ale po několika transakcích se mi to otevřelo. Celkový dojem dobrý, studentka a N. Š působila věrohodně, neuchylovala se k nicneříkajícím frázím, byla upřímná, i když z počátku s určitou zdrženlivostí. (S váháním). Každopádně byla potěšena, že o její informace projevil komentátor zájem. Je vidět, že má poněkud dobrodružnější povahu, po těch zkušenostech by leckdo ztratil zájem se znovu do S. K. vydat. :-/
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Miroslav Valach (18838) 9.9.2017 reagovat
Video mi nehraje, možná bych musel něco aktualizovat. Pan Rudek asi taky nehraje, neaktualizuje, je povznesen.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro ...
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
Dobré ráno fšem, lidské slovo potěší. :-) Nikdo není dokonalý, jen někteří jsou přesvědčení. :-) Povím ze života. Podobné problémy mi řeší ajťáci. I ze vzdálenosti 50 nebo 70 km. Problém je na světě, když jsou všichni tři ve světě. To potom na rok používaném daru - noťasu - nedohledám (neumím) funkční ZIP, který na starém - nenoťasu - fungoval.:-) A tak mi jsou, zatím, například slibované krásné fotky z Podyj,í neviditelné... Zdravím fšechny a některé ze všech tímto zahrnuji do množiny fšech. :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Karel - i (23017) 8.9.2017 reagovat
Rudku, o tom, jestli jsem chlap, nerozhoduje jestli mne pozvete do Mahenky na čtení starých novin. Dávno je možno i starý denní tisk číst doma na počítači jako digitální vydání, vy informační specialisto, co mu vše dojde až po dvou dnech !!! Skrzevá vašeho pomatení nebudu vážit cestu 70km do Brna !!! A teď jsem o vás informoval zde veřejně !!! Kapišto pišto ?!!! Máte na to celý weekend !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Trvám na tom, že v LN vyšly články tak jak jsem uvedl. Je známé, že i-verze bývají zkrácené, ostatně já dávám vždy přednost tištěným médiím před těmi virtuálními. A je jen málo zajímavějších čtení než staré noviny. (Ale jak vidím, diskuse mezi námi není bohužel možná. Cokoli vám něco sdělí oponent, nehledáte pravdu a dialog, ale útok, urážku, ponížení. Pro mne nejste čestný člověk.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vzkaz pro Karla-i
Karel - i (23017) 8.9.2017 reagovat
Rudku, zklidněte hormon, vy nejste oponent, ale popleta, to se pak nedá diskutovat. Já si ty tištěné Lidovky z těch dat seženu, ale jestli tam nebude od té koreanistky něco, co jsem od ní ještě nečetl a neslyšel, tak chraň vás Pán Bůh, jak vás tady veřejně rozcupuju !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Terorismus, násilí ZÁMĚRNĚ páchané na civilistech je jen jeden.
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Obětem je JEDNO jestli ho páchá příslušník NKVD v Katyni, gestapo v Lidicích, psychicky narušená žena v Praze na Letné, Čínská armáda v Tibetu, Lybijský agent nad Lockerbie, Srbské milice v Bosně, Čečence v Beslanské škole, Putinovy freikorps v Luhansku nebo islámský fanatik v Bruselu či Barmě. Tím víc si musíme vážit těch kdo jsou v boji proti terorismu ochotni pokládat životy a je JEDNO zda jde o Amerického, Ruského, Tureckého nebo Egyptského vojáka či policistu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Příští vláda?
Miloš Rudek (18671) 8.9.2017 reagovat
Babiš premiér, Semelová ministryně školství, Skála ministr vnitra, Komárek ministr kultury, Faltýnek předseda legislativní rady vlády a předseda sněmovny, Grebeníček ministr spravedlnosti, Grospič ministr dopravy, Okamura ministr zahraničí ... je to zlý sen nebo sestava, jakou si Češi (a Romové) zasluhují?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Happy Pepi (25021) 8.9.2017 reagovat
ANO, A.Babiš premiér +Faltýnek min.vnitra, ++Šlachta ved BISu... to se budete divit.. vy šmejdi... Nó a spolupráce s KSČM je možná MOŽNÁ...!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Možná jste zapoměli že Kajínek bude ministrem spravedlnosti, Krejčíř dostane rezort financí a Ovčáček (kterého Zeman adoptuje a jako věno mu věnuje zahradu na Valech a půl Vladislavského sálu) se stane ministrem propagandy. Jako projev vděčnosti hned první den přejmenuje Václavské náměstí na Náměstí nebeského klidu Si Ťin-pchinga a Miloše Zemana. Tutorem senilního Zemana pak jmenují Martina Lukoil Nejedlého. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Vávra aleš (18868) 8.9.2017 reagovat
Žvásty pomatence po matince????
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Jaroslav Ježek (23648) 8.9.2017 reagovat
budeš pomáhat při stavbě šibenic?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Regan ♣ (27626) 9.9.2017 reagovat
Babiš má jiné starosti, než premierování. Ten si již připravuje igelitku, mýdlo, zubní kartáček, pastu na zuby, ručník. Tepláky dostane erární.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Vávra aleš (18868) 10.9.2017 reagovat
Ty to nějak znáš, rudý žalude, jako bachař.♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Regan ♣ (27626) 10.9.2017 reagovat
Mám tě sešlehat bičem, rudá nulo?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vávra aleš (18868) 10.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Příští vláda?
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
A vzteklá nula Regan porodila k podobě své ... Sice si podle psaní můžu každého jen představovat, ovšem proč vy tu vystavujete otevřeně svůj odporný vzhled nenávistného dědka, je mi záhadou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Regan ♣ (27626) 10.9.2017 reagovat
Zalez zpátky do kurníku, vyzobaná slunečnice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane!
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Kdybys nebyl ducha mdlého, věděl bys, že méně bývá víc, nehonil bys do kurníku vyzobaná hejna slunečnic :-) No vida, ještě v sobě objevím básnické střevo a to jen kvůli jednomu hypertrofovanému střevu Reganovi :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příští vláda?
Jiří Reddlich (18696) 8.9.2017 reagovat
Dobrý den, pane Rudku. Nejvyšší čas přestěhovat se do Barmy. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Všichni jsme zapomněli na jedno důležité ministerstvo!!
Viktor Náprstek (18674) 8.9.2017 reagovat
Ministerstvo zlodějů. Mrázek je po smrti, Bakala, Kožený a Krejčíř utekli, Babiš bude předsedou vlády (u něj by šlo o kumulaci funkcí) tak by to ministerstvo mohl In memoriam dostat Ransdorf. Komunista který chtěl okrást zesnulé politické vězně si zaslouží víc než pomník. Navíc takovou funkci lze jistě vykonávat i z pekla. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nobela cena je devalvována obamou
miroslav costmen (18648) 8.9.2017 reagovat
a arafatem
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nobelova cena není žádný putovní pohár
miroslav costmen (18648) 8.9.2017 reagovat
nevrací se
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nobelova cena není žádný putovní pohár
Černá Veronika (29345) 8.9.2017 reagovat
Já bych jednu výjimku udělala - měl by ji vrátit Obama. Na rozdíl od téhle mně neznámé dámy jsem si jista, že on ji zneužil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
rohingové přišli do barmy z bangladeše
miroslav costmen (18648) 8.9.2017 reagovat
tak je suti poslala z barmy tam odkud přišli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
občan ČR (18715) 9.9.2017 reagovat
Mezitím Havel sbíral ve světě všelijaké medajle, ten nekonečný medajlista, a šel na ruku cizím státům a cizím zájmům a cizákům a svoji zem nazýval pelechem. Havel dělal proti ČR všechno možné a stejně mu za to Nobelovku nedali, tomu medajlistovi. Ani ten protiprávně nabytý restituovaný majetek si Havel do hrobu nevzal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Regan ♣ (27626) 9.9.2017 reagovat
No vidíš. A ještě šest let po své smrti ti pan president Václav Havel pije krev. A tak je to správné, tak to má být.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
občan ČR (18715) 9.9.2017 reagovat
Žvanil, lhář a jalový mluvka Havel Letiště mi krev nepije. Má jen můj výsměch. Za svého života jen škodil v zemi, kde se nechal zvolit prezidentem, když předtím zavřel do vězení svého konkurenta.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Regan ♣ (27626) 9.9.2017 reagovat
To vidím :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
občan ČR (18715) 9.9.2017 reagovat
Prosťáčku, vlastní blábol mu stačí k radosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Regan ♣ (27626) 9.9.2017 reagovat
Mě stačí k radosti, že je ti kolem sedmdesátky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Viktor Náprstek (18674) 9.9.2017 reagovat
Lidé jako anonymní občan ČR se starají o nesmrtelnost V. Havla. Když ho čtu vzpomínám na nenávist kterou jeho soukmenovci cítili k Masarykovi, Benešovi, Koulovi, Batovi, Kolbenovi či Neherovi. Jako děti jsme se divaly jak se odstraňovaly busty Masaryka a dokonce i nápisy Sokol. Čapek správně napsal že komunismus je ideologii nenávisti. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
občan ČR (18715) 9.9.2017 reagovat
Další prosťáček - Náprstek, se musel ozvat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Karel - i (23017) 9.9.2017 reagovat
A proto jse komunismu jako ostřič obrazu propagandy Čst zaníceně sloužil !!! Jo kdybyste navíjel motory v ČKD do tramvají, nemohl by nikdo ceknout !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
Čtěte, naprstku, čtěte. Obohacení je vždy nutné. Ovšem SELEKCE nutná není. Bysty MASARYKA i nápisy SOKOL odstraňovali také ti, pro něž máte laskavé pochopení. Okupanti z let 1939 -1945. Připomínám vám i ponížení okupanty Československa z roku 1968. Tenkrát NÁROD boural ukazatele na křižovatkách... Kde jste byl vy? Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Věčný český čekatel na Nobelovku Havel Letiště se jí nikdy nedočkal, nedajli mu medajli .....
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
PS.: naprstku, příběh sochy prezidenta Masaryka v Rudce je názorná ukázka toho, jak se chováte vy za každého režimu. Ano, v každém národě jsou i složky slouhů ... Vy, naprstku, máte "ideologii" nenávisti zažránu do morku kostí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jisté je jedno
Regan ♣ (27626) 9.9.2017 reagovat
Všeobecná oblíbenost muslimů po celém světě prudce klesá. A podlézání jim, jako v Rakousku, kde se v jedné mateřské školce přestanou podávat jídla z vepřového masa, tomu jen napomáhá. Evropa se jim po staletí bránila a dnes Merkelová prohlásí, že islám k Německu patří. Ale co, po každé bouřce se vyjasní. Zatím se momentálně stahují mračna. Jsem optimista, přežili jsme morové rány, nacismus, fašismus i komunismus, přežijeme i pokus o islámskou kolonizaci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Viktor Náprstek (18674) 9.9.2017 reagovat
ke všemu odlišnému, vraždy civilistů a snaha ovládnout svět. Nacismus bylo nutné porazit vojensky, komunisti se ekonomicky odepsali sami a zničit radikální islamisty bude asi možné jen s pomocí těch muslimů kteří chtějí žit jako civilizovani lidé. Jinak skonči jako izolovaná a opovrhovaná sekta kterou nikdo mezi sebe nevezme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Viktor Náprstek (18674) 9.9.2017 reagovat
Optimismus mi dodávají vojáci, policisti i politici islámských zemí (Turecko, Irák, Egypt, Alžír atd.), kteří v boji proti IS a Al-kaidě pokládají životy. Pokud si muslimové neudělají ve svých řadách pořádek sami nesmí jim Evropa v ničem ustupovat a pohlížet na ně jako na fanaticke nacisty a komunisty. Ani ti nemají mit v naší společnosti misto. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Karel - i (23017) 9.9.2017 reagovat
Ani jejich slouhové. Palečku odchod !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Miroslav Valach (18838) 9.9.2017 reagovat
Viktor Náprstek odmítá své nerozborné sepětí s bolševickým režimem tím, že nebyl v KSČ. Pokládané životy mu dodávají optimismus.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Viktor Náprstek (18674) 9.9.2017 reagovat
Palečky si nechte pro blokovaneho skartovaneho Hoffmana - Folka a kecy o mé angažovanosti beru jen od toho kdo mezi roky 1948 a 1988 nepracoval v socialistickém podniku řízeném komunisty. Od vás dvou je to jen ubohé pokrytectví s cílem skrýt vlastni a Folkovu špínu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
naprstku, PALEČKA si nelze nechávat pro nikoho jiného, neb PALEČEK je v estébáckých registračních knihách jen jeden a to Náprstek Viktor. Možná měli i ti výběrově "precizní" estébáci nevětinec v postupech. Neb možná zapsali výjimečně do registrační knihy u naprstka krycí jméno PALEČEK. Krycí jméno si většinově "přidělovalo" při podpisu vázacího aktu, že. Většinově proto, že si někdo /chtěl) mohl KRYJM zvolit sám. To jsem se dočetla, to není z mojí hlavy. Moje hlava na vaši špínu, naprstku, s**e. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
PS.: Na zažranou špínu typu NV nelze jinak, než hrubostí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
BAB izno co (a od koho) vy, Valach či Karel-i Plaček, víte o mém chování a postojich za socialismu? Vaše nenávistné až bolševické pomluvy svědčí o nečistém svědomí vás i vašeho guru Hoffmana - Folka. Můj spis skartován nebyl a byl uložen aniž bych byl zařazen do kategorie spolupracovníků. To se o Hoffmanovi říct nedá. Marná byla moje snaha o slušnou diskusi, vaše bonzacké zvyky vždy znovu použijete. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
Náprstku, váš postoj za totáče byl pevný: Jako vzorný ostřič obrazu komoušské propagandy !!! Jít navíjet motory pro tramvaje do ČKD se vám mehlo !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
naprstku, o vašich postojích v době reálsoc nevím, nic vědět nechci a "" cokoliv řeknete bude použito proti vám"", neb vám se věřit nedá. Kecy o našem pokrytectví si nechejte pro toho, kdo zde napsal, že každý, KDO v mojí krásné vlasti (a je zatraceně krásná přes vše zlé, co ji potkalo) v době reálsoc pracoval tak sociálismus budoval. Takže jste se na budování sociálismu podílel. V zaměstnání, kde angažované výstupy byly denní povinností. Povinnosti jste plnil, jinak byste byl v kriminále neb u lopaty!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
naprstku, neviděla jsem žádný váš spis. Totéž píši o spisu pana Hoffmana. Kdo je DOBRÝ člověk v mých očí je snad jasné. Ale potvrzuji - VY , naprstku, to nejste, i kdybyste se po..... . Bab. PS.: " Vy a lvi? " :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Miroslav Valach (18838) 10.9.2017 reagovat
Nevím co myslí Viktor Náprstek spisem, který nám má být dostupný. Že je někde pár slov s dodatkem o uložení, to jaksi nestačí. Naopak k nekonečnému omílání „skartace a blokace“ mu stačí že to sem napsal pan Enigma. O panu Hoffmanovi bylo popsáno poněkud více než kolonka na estébácké vrátnici, přemýšlení ale bačkorový revolucionář nepotřebuje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
Pane Valachu, co SI myslí naprstek není směrodatné. naprstek dokonce tvrdil, že jeho SPIS je dostupný každému a každý si v jeho SPISU přečíst. NEMŮŽE. Před léty, kdy sem byly dány ODKAZY, jsem se dočetla i o osobách oprávněných nahlížet do SPISŮ a za jakých podmínek. Takže naprstek SI myslí a SI myslí, že srdceryvným žbláboly ukecá, naprstek NEMYSLÍ, naprstek si hraje na oběť... Zdravím Vás. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Regane, jisté je jedno - nacismus, komunismus a radikální islamismus spojuje nenávist
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
PS.: Reminiscene ze života (spolužačky) smazána. Bylo o drbnách. Byly v sukních. naprstka tímto "povyšuji".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Včera se až do 20:42 diskutovalo bez urážek a pomluv.
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Pak přišel Karel-i s Valachem u kterých zažraný zvyk pomlouvat a donášet vždy nad slušností zvítězí. BAB svůj šoufek špíny (nic jiného v hlavě nemá) přidala ze setrvačnosti. Tyto povahy se nezmění. Bývalý bonzák je stejný nesmysl jako bývalý černoch. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Včera se až do 20:42 diskutovalo bez urážek a pomluv.
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
No právě "bývalý ostřiči" !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tady se musím omluvit panu Rychlému.
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Moje nedávná víra že Valach napomenutím Karla chce začít diskutovat slušně, byla hloupě naivní. Kdo nic než pomlouvat a donašet neumí už jiný nebude. Obhájit Folka špiněním jiných, je jedine na co se ti chudáci zmohou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tady se musím omluvit panu Rychlému.
Rudolf Enigma (18699) 10.9.2017 reagovat
pane Náprstku já jsem to "napomenutí" spíše chápal tak, že regulovčíl valach upozorni Plačkal, že jeho vstup je tak blbý, že už to přesahuje všechny meze a že to nahraje nám, oponentům.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tady se musím omluvit panu Rychlému.
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
Sekale, vy jste jako oponent tak naivně prostoduše naivní !!! Nedávat na saka !!! To byl tah, to se povidlo !!! Hop na špek pitomijo !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tady se musím omluvit panu Rychlému.
Miroslav Valach (18838) 10.9.2017 reagovat
Pan Hoffman nepíše prostoduchá hesla, to co tu najdou nepochopí. Trollové poštvou lidi proti pravici, a litují se. To je materiál.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tady se musím omluvit panu Rychlému.
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
Pane Valachu, já Vám pořád píšu " Pište uvozovky, pište uvozovky, nebo se z toho zblázní..." A už je to tady .:-))) Dobrý zítřejší den fšem. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chlubilka - já :-)))
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Dobrý večer Jano. Hříbky už se část suší, zítra houbovka a smaženice. Konečně :-))) Dobrou noc. P.S. Jen nevím, jestli foukal vítr, snad příště to odpozoruji. Teď jsme vyjeli neplánovaně (tratary nepadaly a všechno ostatní nám bylo fuk:-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chlubilka - já :-)))
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru. Hříbky suším jen pro vnučku, ta ráda jíškovou houbovku či smetanovou omáčku ze sušených. :-) Ostatní z "živých". Tedy z mražených. Zpět k mojí houbařské abecedě. Je nekonečná... Co je na životě v lese pro mě nejkouzelnější ? Že les žije se mnou. Od lesních školek. Dialog : "Kam jdeš dnes ?" "Do školky na borůvky." O pár let v budoucnosti (teď už nehrozí :-) kolena k stáru odmítají "spolupracovat") : "A dneska ?" "Do školky, snad tam už konečně budou.". A konečně byly, jsou a budou ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chlubilka - já :-)))
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Láska stručně vyjádřená. Bez patosu.:-) Vítr by neměl být především v noci... Noční chlad (odpozorováno) do 7 stupňů nevadí, ale záleží na poloze lesa, kam obrácen terén či na hustotě a výšce stromů. I noční mikroklima s vlhkostí a patřičným svitem měsíce rozhoduje. :-) Nejlépe pár dnů před úplňkem a první týden ubývání... Děti jsem hlavně naučila mít les ráda, rád... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobré ráno Jani
Černá Veronika (29345) 11.9.2017 reagovat
Vstala jsem brzy, a hned po ránu si připadám jak barbar:-) Vy tak krásně o lese píšete, je vidět, že les je součástí Vašeho života. A já s houbovkou a smaženicí... O mém vztahu k lesu někdy jindy, ale asi proto, že mi chybí mi Vaše znalosti, zkušenosti a nejspíš i bezprostřední blízkost, o něm takhle psát neumím. A Vám závidím, že jste tu krásu schopna takhle vnímat, asi je na to třeba i samota a já se do lesa z různých důvodů sama bojím :-).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobré ráno Jani
Černá Veronika (29345) 11.9.2017 reagovat
Ještě přízemně - my máme rádi jakékoliv maso na hříbkách (děti tomu za mala říkaly hnědá omáčka, ale je to spíš šťáva) a na to jsou vhodné jen sušené houby. K tomu bramborový knedlík nebo rýže. Mńam! Houby nemrazím. Včera jsem jen měla radost z prvního většího nálezu letos, protože doteď to vypadalo, že už se bez hub budeme muset v zimě obejít :-) Děkuji za pěknou odpověď a přeji Vám krásné dny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobré ráno Jani
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
Když o houbách, také se přidám. Dřív jsme je ráda chodila sbírat do lesa, teď už tolik ne, spíš na trh nebo do Lidlu. Část zpracuji, co zbude udusím na cibulce a kmínu a bobk- listem, a dám do skleničky zmrazit. Hodí se pod maso (kotlety, do guláše, na omáčku). V sobotu nám přinesla dcera s manželem žampiony, nasbírali je na louce při pouštění draka. Včera větší hlavičky v trojobalu, dnes večer bude smaženice. Houby rostou. Zdravím vás, dcérky - i ostatní. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobré ráno Jani
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Zdravím i Vás Mirko, a přidávám se taky. :-) Od krátkého pradávna mají u nás zapečené plněné (větší) žampionové "klobouky" velký úspěch. Dobrota, kterou mám zapovězenu. Beru s humorem, každý jsme nějak postižen, že.:-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobré ráno Jani
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Veru, nejste barbar, jen životní zkušenosti máte nastaveny jinak. S pou:-). Mne naučila samotě v lese "nouze". I Dalibora naučila nouze hře na housle... Než být sama doma tak ... Sportovně založená rodina, mamčiny pokusy o sportování skončily taťkovými vymknutými kotníky a tak "demokratický diktátor mamka" zajišťovala klid a mír u rodinného krbu... Tak jsem les přijala za svého druhého přítele nejvěrnějšího. Být sama v lese není býti osamocena v životě... Spěchám "do kuchyně s tebou"... :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Téma je islám
Regan ♣ (27626) 10.9.2017 reagovat
Smradi jedni rudí!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Téma je islám
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
rudý Regan - je to borec, je to king, v hlavě mu to duní, pink, pink, pink...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Téma je islám
Regan ♣ (27626) 10.9.2017 reagovat
Klekni si.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Téma je islám
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
Nejhorší srážka je víte s kým? Ejhle, názorný příklad zapšklého děd.ka. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babiš all inclusiv
Rudolf Enigma (18699) 10.9.2017 reagovat
Babiš již dlouhodobě zřizuje svou soukromou policii. Přijímá do svých řad bývalé policisty ke sledování politických odpůrců a sbírání informaci. Bezpečnostní divizi Agrofertu rozšířil nedávno také Josef Bečvář, bývalý vysoký důstojník policie, který od bezpečnostního sboru odešel poté, kdy jeho podřízeným z protikorupční služby unikl Radovan Krejčíř. Ještě předtím však Bečvářovi lidé řešili například kontakty Babiše na Stanislava Grosse nebo kauzu privatizace Unipetrolu, která je s Babišem úzce spjata.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš all inclusiv
Rudolf Enigma (18699) 10.9.2017 reagovat
. Babiš zaměstnává již desítky bývalých elitních detektivů, operativců a policejních důstojníků , kteří pocházejí například z útvaru pro odhalováni organizovaného zločinu, Protikorupční služby, Generální inspekce bezpečnostních sborů. K čemu je Andrej potřebuje?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš all inclusiv
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
Že byste se ho zeptal !!! Von vám to vytmaví !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Damnum sine iniuria - je pane Enigma, v právnickém světě označení pro to, co
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
dělá Babiš. Podobně jako Rittig a mnozí další si nejprve zajisti rady právníků a policistů jak podrazy dělat tak, aby jeho podvody nebyly (nebo byly jen velmi těžko) postižitelné a pak teprve koná. Dobře to popsal jeden právník, Babiš se prý chová jako řidič který projede kilometrovou jednosměrku v protisměru tak že couvá. My jsme tomu hezky česky - cochcárna. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstkova obžaloba kapitalismu, Náprstek si tady u IH stěžuje na praktiky kapitalismu .....
občan ČR (18715) 10.9.2017 reagovat
Náprstek tady u Hoffmana lká nad tím, co dělá a nedělá kapitalista Babiš ve spolupráci s ostatními kapitalisty v ČR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Karlovi i-prostestovi
Miloš Rudek (18671) 10.9.2017 reagovat
Když K-i napíše, že "... Já si ty tištěné Lidovky z těch dat seženu, ale jestli tam nebude od té koreanistky něco, co jsem od ní ještě nečetl a neslyšel, tak chraň vás Pán Bůh, jak vás tady veřejně rozcupuju !!!", tak končí diskuse. Karl mi sděluje, že si něco přečte, SÁM posoudí co věděl resp. nevěděl a (zcela jistě) mne veřejně rozcupuje - což je předem v každém případě cíl. (Než jsem se tu o NŠ zmínil, nevěděl totiž vůbec nic.) S tímto člověkem jsem skončil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karlovi i-prostestovi
Miloš Rudek (18671) 10.9.2017 reagovat
Když vidíte, že nejde vůbec o věc samu (v tomto případě o pravdivou informaci o životě v současné KLDR, ale platí to obecně), není nejmenší důvod v (nyní už jen přestřelkách, urážkách, ponižování) pokračovat. Mrzí mne, že ani Veronika nezaregistrovala, že jakýkoli odkaz či podrobnější vysvětlení tu slouží jen k nacházení i nepatrných informačních šumů a k vyvolávání hádek. Přátelé, nenechávejte se zatáhnout do nesmyslných potyček, pište pouze k věci!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karlovi i-prostestovi
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
Rudek vypálil na mna věcný blábol """Protože socio-politickou strukturu Barmy neznám, tak dnes jen (poté, co se IH probral z dvoudenního deliria) vzkaz K-i: Ta naše koreanistka, která strávila nedávno v KLDR celé dva roky, se jmenuje Nina Špitálníková a její aktuální reportáž pod názvem Mezi dvěma Kimy otiskly Lidové noviny ve dnech 23.,24., a 25.8.20017. Pevně věřím, že si to K-i vyhledá, přečte a zveřejní svůj názor. """ No tak jsem váš věcný blábol následně rozcupoval !!! Co obhajujete ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak ještě jednou
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Miloši a asi k tomuhle naposled. Nemá Vás co mrzet. Většinou z odkazů na různé články a videa rozšiřujeme své znalosti. O té paní jsem nikdy neslyšela a tak logicky jsem něco hledala. Myslím, že rozhovor ukázal mohem víc, než by mi dal jakýkoliv článek od nějakého politologa. Navíc je i poznat, zda ten člověk je otevřený, nebo jen říká, co se od něj chce slyšet. Kdysi jsem tu použila jako příklad Puzzle.Tak bychom si měli skládat informace a trpělivě čekat, v co se vybarví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak ještě jednou
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Někteří z Vás se nadchnete pro nějakou osobu či událost, zavřete oči a jiná varianta už je pro vás nepřípustná. To teď myslím obecně. Skládal jste někdy Puzzle? Kdybyste neměl obrázek na krabici, nikdy byste předem nevěděl, co složíte. Zkuste se jednou bez toho obrázku obejít a jen skládejte. Uvidíte, je to zajimavější, napínavější a člověk z toho má pak skvělý pocit, že to jeho mozek zvládl i bez návodu. Ještě ke Karlovi a věcnosti - on reagoval k Vaší výzvě, ne? Hezký večer Vám i Karlovi :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak Černá, ještě jednou a stále znovu:
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Duel Deníku Bourat či nebourat .. naprstku, že vám není hanba Černá Veronika (29345) 12.8.2017 14:48 Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti © Už jste se za lež omluvila. Vaše omluva je v periodiku Přítomnost hned pod článkem Hitler je gentleman který je úplně dole. Ovčáček už to všechno našel. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trapnějšího troubu než je Náprstek jsem v životě ještě nepotkal ......
občan ČR (18715) 10.9.2017 reagovat
Náprstkovi zase rozkopali jeho pískové bábovičky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trapnějšího troubu než je Náprstek jsem v životě ještě nepotkal ......
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Teď jde o to pane Občane, jestli takhle ten sebestředný naprstek-Paleček neoslavuje, že se mu nahoře opět podařilo strhnout pozornost na sebe a on může postopadesáté popírat to, co tu na sebe prozradil. Můj text, pod který to napsal, se ho vůbec netýká a nic mu do toho není. Je to wooll. Zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trapnějšího troubu než je Náprstek jsem v životě ještě nepotkal ......
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
Flašinet...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak ještě jednou
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
Nakonec ta blonďatá slečna neřekla v rozhovoru s Veselovským nic nového. To , co tam sdělila, se dalo čekat. (Stačí záběry různých polit. akcí v Koreji v TV). Je třeba ocenit její upřímnost. Ale její důsledky ze strany Korejských "hlídačů" totality si už odnesla sama, jak si přiznala. Nedovolili ji tam vstoupit. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karlovi i-prostestovi
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
Pane Rudku, neodebíráme Lidovky takže neposuzuji, nerozebírám a nesoudím. Jen si dovoluji doplnit o informaci, že mladá dáma Nina Špitálníková v rozhovoru s redaktorem Martinem Veselovským (odkaz Veroniky) uvedla na míru pravou délku pobytu v Severní Korei. Pobývala tam dva měsíce, nikoliv dva roky. Dle mého, a nic ve zlém, podstatný rozdíl. A video Vám prozradí víc. Mluvené slovo má i jinou "váhu", než slovo psané. I mimika Vám leccos prozradí... Podívejte se poslechněte si. To je prosba. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karlovi i-prostestovi
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
Ano, jen dva měsíce, máte pravdu, Jano... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zkusím Vám dát
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Miloši minilekci pro radost ze života. Karel napsal - "jestli", tzn. je to jen výzva. Vy jste si jistý, že tam Karel najde to, o čem jste psal (část už byla vyvrácena)? Tak se těšte na to, že to bude muset přiznat (není lhář jako naprstek)a vy pak budete vítěz :-) Přinejmenším do doby, než na to přijde zase řeč, máte důvod být spokojený. Taky se můžete radovat, že z nás téměř nikdo o NŠ nevěděl vůbec NIC a teď díky Vám víme něco MÁLO.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zkusím Vám dát
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Jen je sporné, jestli to, co jsme se Vaším přičiněním dozvěděli, naopak Vás nezklamalo. Ale to jsou ta "rizika podnikání". Ale byl jste první, kdo NŠ objevil, radujte se a protože víte, že máte pravdu, můžete se i těšit :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Barma-oběť socialistického experimentu
Regan ♣ (27626) 10.9.2017 reagovat
Rudý xindl se v Barmě též pěkně vyřádil. O Kambodži nemluvě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Stará moudrost praví - PODLE SEBE SOUDÍM TEBE. To vysvětluje proč
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
mě BAB považuje za podměrečného, proč má Černá Kalouska za hlupáka, Zachoval Topolánka za člověka bez vzdělání, Valach a Plaček (Karel-i) Náprstka za někoho kdo si zadal s minulým režimem a spolupracoval s StB. Lidé kteří si vlastní mindrák (či Hoffmanovo selhání) léčí špiněním jiných toho o sobě dost vypoví. Čistý člověk špinit jiné nepotřebuje. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Stará moudrost praví - PODLE SEBE SOUDÍM TEBE. To vysvětluje proč
Babičková Jana (18811) 10.9.2017 reagovat
BAB vás nepovažuje, naprstku, za podměrečného. BAB se vám patřičně omluvila. BAB se omluvila za omyl, do kterého jste ji uvedl sdělením, že jste měl modrou knížku a létal jste od deseti let. Letci jsou malí, že. Takže jsem se omluvila a přiznala jsem omyl. Důvodem vaší modré knížky nebyla vaše nedostatečnost výšková (podměrečný jste tedy nebyl). Jako další možné vysvětlení jsem nabídla vaši nedostatečnost duševní... Nebránil jste se. Víte vy, co je to čistota ? :-)))) Vy celoživotní selhavači... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jediné co je prokazatelně pravda je to že jsem pracoval v ČsT v technické profesi (tedy bez možnosti ovlivnit obsah), nebyl v KSČ a nepodepsal spolupráci s StB.
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Vše ostatní co tu o mě lidé ze setkání u Hoffmana - Folka (posíleni o Černou, Zachovala + několik anonymů) píší, jsou ničím neprokázané pomluvy. Veškerá snaha o slušnou diskusi (nebude Paleček nebude Folk) se míjí účinkem. Někdo z Valachových lidí (dnes Černá a Plaček) urážet vždy začne. Jiný důvod než zakrýt vlastní a Hoffmanovu špínu nevidím. Já jsem slíbil že NEZĆNU. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jediné co je prokazatelně pravda je to že jsem pracoval v ČsT v technické profesi (tedy bez možnosti ovlivnit obsah), nebyl v KSČ a nepodepsal spolupráci s StB.
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
naprstku, jediné místně PROKAZATELNÉ je PRAVDA (viz titulek vašeho příspěvku) o vás, jako o tvorovi lidské rasy. Po*dlý, zák*eřný a starou, zale*zlou špínou páchnoucí tvor. I z obrazovky. Morální spodina LIDstva se takové množině tvorů říká... Vy veškerá snaho !!! Odborníci pozapomněli ve svých "diagnózách" na jednu podstatnou vlastnost PROFESIONÁLNÍCH lhářů. Obdiv sama sebe. OBDIVUJETE svoji malost, slabost a zatuchlost. Nikdo vás, naprstku, neuráží. Není třeba.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jediné co je prokazatelně pravda je to že jsem pracoval v ČsT v technické profesi (tedy bez možnosti ovlivnit obsah), nebyl v KSČ a nepodepsal spolupráci s StB.
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
naprstku, nevšimla jsem si, že bych vás (či NĚKDO) pomlouvala za spolupráci s estébákama. To je zase vaše domněnka. DŮKAZ pomluvy žádám, když píšete pták*oviny k mému příspěvku. Že PALEČKA využívám, to se nedivte. Poděkujte enigmovi. Kdyby byl býval nebyl dal odkazy na EZO, tak bych tam byla bývala nelezla. ESTÉBÁCI, jako profese, jsou mi odporní. TAKŽE, naprstku, NÁVRATa a PALEČKA jsem na obrazovce viděla v registr.knihách. Slibovat můžete co chcete. SLIBOTECHNA. Vy jste NAPŮL SLIBOTECHNIK.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jediné co je prokazatelně pravda je to že jsem pracoval v ČsT v technické profesi (tedy bez možnosti ovlivnit obsah), nebyl v KSČ a nepodepsal spolupráci s StB.
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
A sliby chyby říkávala i moje babička... SPEKULACE : Fakt už vás mají dost i v té vaší hospodě? :-))) A to je ono, tady vás nevyhodí (nevyloučí), že. Tady může být sám sobě za hrdinu, vy spodino... Z očí do očí jste odvahu NEMĚL. Pozvání na srazy s IH bylo místně veřejné. Urážím vás? Nikoliv. Urážím sama sebe. Že se o vás šmu*dlám, šm*udlo. BAB.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek Viktor, krycí jméno Paleček
Rudolf Zachoval (18668) 10.9.2017 reagovat
Archiv bezpečnostních složek České republiky http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky Stačí zadat Viktor Náprstek a krycí jméno Paleček http://www.abscr.cz/data/pdf/knihy/AP1/AP1_23.pdf Strana 54 v pdf, na stránce knihy StB je číslo stránky 52, tady je to jasné. 753065 pořadové číslo archivu a 28670 číslo svazku. Takže toto stvoření denně uráží pana Hoffmana, pana Prezidenta a spoustu diskutujících.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek Viktor, krycí jméno Paleček
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Pavel Novák X (18634) 9.1.2016 Dobrý den pane Náprstku,nikdy jsem Vás nepovažoval a nepovažuji za agenta ani spolupracovníka Stb. Moje okopírování vašeho spisu bylo okopírováno bez dodatečných vysvětlivek a poučení za což se Vám pane Náprstku omlouvám.Pavel Novák © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zachovale tímto jste dokázal že mám pravdu.
Viktor Náprstek (18674) 10.9.2017 reagovat
Vy, Černá, Plaček i Valach číst umíte a dobře víte že ten spis NIC O MÉ SPOLUPRÁCI NEUVÁDÍ. Je tam jen to že jste si o mě vedli záznam a ten byl uložen do archivu bez dosažení podpisu spolupráce. JSTE všichni jen špína. Potřebujete špinit aby jste zakryli špínu vlastní či Hoffmanovu a lžete tu sami sobě. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale tímto jste dokázal že mám pravdu.
Miroslav Valach (18838) 10.9.2017 reagovat
Já že dobře vím o spisu Viktora Náprstka? Několikrát jsem žádal o upřesnění co tím myslí. Za spis nepovažuji zápis v kolonce 5x20 cm. Snad mám jet pro cizí spis do badatelny? Nacházím kdykoli čtu texty Viktora Náprstka projevy šikany, urážky, sabotáže. Oslovuje oponenta názvem nemoci!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nic jsem nečetla a číst nebudu,
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
všechno co o vás vím, je přímo od zdroje - od naprstka. Projevujete se tu hůř než estébák. Vydíráte, žalujete, donášíte, lžete, vyhrožujete. A když z vás mají všichni srandu, začnete fňukat. Vy jste karakter k pohledání. ***No, předpokládal snad někdo, že bývalí estébáci jsou kultivovaní lidé? Pak viz naprstek výše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek Viktor, krycí jméno Paleček
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Vůbec se mi nechce do toho vašeho vlaku naprstku-Palečku naskakovat, ale víte vy vůbec, co tím P.N. napsal? On tím jen vyjádřil jeho subjektivní názor na vaši minulost a omluvil se, že k odkazu na váš spis neokopíroval nějaké vysvětlivky. Vůbec tím nenapsal, že něco není pravda a vy tu dokazujete denně, že ani text nechápete, když tohle považujete za argument ve váš prospěch. Je to přesně naopak - jen to dokazuje, že PN je slušný člověk a vy šp.inav.ec, když ho do toho pořád taháte. Howgh!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Zdenek Nový (18693) 10.9.2017 reagovat
Přiznávám, občas mi to doteď taky nedalo, ale věřte, ať napíše sebevětší blbinu nebo mainstreamovou propagandistickou odrhovačku, a my na něj nebudeme reagovat, užere se sám. Zdravím fšechny!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Černá Veronika (29345) 10.9.2017 reagovat
Zdravím Zdenku. Tohle už jsem tu kdysi navrhovala a dost dlouho i dodržovala. Jenže po čase jsem si připadala jako "sám voják v poli". Nebo "kůl v plotě"? :-) Uvidíme, pro mne už je dnes dost pozdě na nějaká předsevzetí :-) Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Miroslav Valach (18838) 10.9.2017 reagovat
Bude jako Kim Čong-un pouštět na rukojmí atrapy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Zdenek Nový (18693) 10.9.2017 reagovat
To se zaostří na "ožralou odborářku, co plivala na Kalouska" a i M.Valach má být zodpovědný a znemožněný... Jsem na sebe hrdý, že ten Náprstkův zatuchlý puch jsem ucítil jako jeden z prvních. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Zdeňku, hrdosti se meze nekladou, ale nevítězíte, jasné ? :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Zdenek Nový (18693) 11.9.2017 reagovat
A to jsem měl napsáno, že: "(JÁ) jsem ucítil jako první". Pak jsem při vzpomínce na Vás, paní Bab, raději přibrzdil, to by mi nestálo za to, že? :-)) Zdravím Vás!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Danka Pavelková (20335) 11.9.2017 reagovat
On je masochista, rochní si v tom... Když si nikdo nevzpomene, připomene toho "Palečka" sám, a pak fňuká a fňuká -nadává druhým. Je to chlap? Ubohý flašinetář. Nevšímat si ho, tím ho potrestáte nejvíc :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Pravdu díte, pane Zdeňku. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Karel - i (23017) 10.9.2017 reagovat
No to teda né Zdeňku, já mu těch jeho 26 případů ostření prvních májů soudruha Náprstka, budu tady pořád glorifikovat !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
Dobré ráno, Zdeňku, studijní materiál mi opustit nejde !!! Ty vykřičníky jsou výrazem naléhavosti !!!! Karel promine. :-) Samozřejmě nemusím reagovat na naprstkovy blá*boly, ale manipulace texty a lži o druhých, to mu fakt prominout nelze... Neužere se, nemá čím. protože naprstek je zvláštní druh - bezhlavý. Zdravím Vás i u vás na Kotárech. Velkých. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé (nemyslím pravo-levý, možná domluvený a proti LIDem spiknutý politický materiál), fakt zkuste na toho vždy prorežimního krákoru Náprstka Viktora nereagovat!
Babičková Jana (18811) 11.9.2017 reagovat
PS.: Zdeňku, navíc seno a stáj voní... Země živitelka s Tomanem, se Štrougalem a s Jakešem páchne i tam, kam nep(l)áchl a jen ví...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT