Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: České lithium

Den Ivana Hoffmana: České lithium

Generální ředitel ČEZ uvedl, že nemá zájem o těžbu lithia v Česku. Prý tu myšlenku po krátké úvaze zamítl útvar bussines rozvoje. Nezájem těžit lithium a výrábět baterky působí divně, když pan ředitel jedním dechem říká, že baterie jsou fenoménem budoucí elektromobility a energetiky obecně a že je to pro ČEZ velmi blízký obor.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 116 PŘÍSPĚVKŮ

Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
občan ČR (18715) 9.8.2017 reagovat
Prý o české lithium má velký zájem Havlova americká kamarádka Madeleine Albrightová, která má již k tomu účelu zřízenou těžební společnost. Havlova kamarádka Albrightová si to určitě v ČR maluje jako v Kosovu, kde vykradla kosovský Telecom a nadělala si na tom hezké jmění v mnoha deseti milionech dolarů. Naštěstí Havel již nežije, ten by určitě šel na ruku svojí kamarádce Albrightové.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Občane, prý neprý, to není podstatné. Podstatné je, že manažeři ČEZu, které nezajímá těžba lithia (z kalů i podpovrchová) nejsou na místech manažerů věčně, jak věcně konstatuje IH. Takový ex-manažer má, bez ohledu na služební zákon, možnost býti i poradce, skrytý-spolu, či mnohé další formy "spojenectví", že. Či nastoupit (do vlaku budoucnosti) v jiné formě. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: Je jeden drb: Dokonce se, prý, kvůlivá lithiu schází (neformálně) s M. Albrightovou i (nyní ex) A. Babiš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Za 2-bil.Kč se tam prý nacházejí zásoby lithia.. pro akumulátory elektromobilů.... Rozumný prodejce musí licitovat o ceně, jako na tržištích..!!
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
Takže, ANO, kdyby A.Babiš úspěšně prodal právo na těžbu na 20-let, tak za odhadovaných 2-bil.Kč s platbou každý rok v částce 100mld.Kč na splácení státního dluhu 1,7-bil.Kč a úroků z něj cca45mld.Kč/ročně, tak budem za 20let bez DLUHů. Za to by si A.Babiš zasloužil 10% a také těžební společnost, když zaměstná lidi z ČR by mohla být osvobozena od platby daní.! ___"Jak už to v tom světě chodí, někdo chodí pěšky, někdo jezdí lodí"... a "kdo NIC nemá nemůže být okraden, jen o ten holý život může být připraven.!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Za 2-bil.Kč se tam prý nacházejí zásoby lithia.. pro akumulátory elektromobilů.... Rozumný prodejce musí licitovat o ceně, jako na tržištích..!!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Ano, četla jsem leccos k tomuto tématu, pane Happy, ale nejsa nejvyšší a ani ekonomka a nemajíc tudíž na triku finanční blaho kohokoliv, než našich peněženek a blaha našich potomků, netroufám si posoudit. Ale. Cest do pekel je dobrými úmysly lemována, a překážek a lákadel je cestou dostatek, že... I silní a odolávajcí jedinci jsou jen lidé. O A.Babišovi lze s úspěchem konstatovat, že uměl využít každé zkratky, umožněné mu zákonem. I když byli šíbři ještě obratnější... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Petr Pruner (18670) 9.8.2017 reagovat
Paní Babičková, z parlamentních stran se ANO a komunisté vyslovili pro těžbu státem nikoli přes soukromníky. Jaký máte zdroj pro Vaše nelogické tvrzení o aktivitách Babiše - čistá lež ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Dobrý podvečer, pane Prunere. Pro lež ? ""drb"" a ""prý"" asi neřeklo vše, takže doplním citací ze zdroje : "" Babiš v rámci počínající předvolební kampaně uvedl, že lithium musí zůstat v rukou českého státu, ale neformálně se schází s Albrightovou, která už o "ropu 21. století", jak se lithiu přezdívá, projevila intenzivní zájem. "" Dvojitými uvozovkami vyznačuji kopírování. S pou:-) píši. * * * Pokud bylo moje zjednodušení nesrozumitelné, pak se Vám omlouvám. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše), když se nesrozumitelnost stane samozřejmostí, pak je něco špatně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Opět se slétají cizáci na ČR jak vosy na sladký bonbón, tentokrát je ve hře české lithium, podle polistopadové havlovské tradice, kdy cizáci získávali v ČR vše za hubičku nebo rovnou zadarmo .....
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Tý vogo! Odkud jsi to opsal Pavko? A víš, co to je, když se samozřejmost stane nesrozumitelnou? Napiš radši zas něco o tom, jak umíš nastudovat IQ z abonmá, to bude uvěřitelnější. Jen bacha, ať tě to IQ nepřeroste, i studovat se musí opatrně, s ohledem na kapacitu a ta tedy mezi námi, u tebe není žádná sláva. P o m a l u, Pavko, p o m a l u, na nomen-omen se vykašli!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Šance
Miloš Rudek (18671) 9.8.2017 reagovat
Jak to vidím já? Nenechat australské průzkumníky i těžit, provázat těžbu se zpracováním a výrobou finálních výrobků s vysokou užitnou hodnotou. A to vše bych prodal jen českým firmám, nejen původem (Kellner), ale podmínkou by měla být i trvalá registrace u nás, tedy ne na Kypru či na Kajmanských ostrovech, ba ani v Holandsku. Ta česká firma by měla mít i vlastní výzkum a vývoj. A ve smlouvách jasně definovat i sanaci ekologické zátěže. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šance
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
ANO, dneska máte pravdu, LITHIUM vytěžit ve prospěch ČR.... ale to může provést jen úspěšný a myslící ANO s podnikatele A.Babišem v příští vládě.! A né všeho schopní/neschopní pólitici/partajníci...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šance
Karel - i (23017) 9.8.2017 reagovat
Rudku, to už jste provedl s vaším Bakalou s OKD !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
"Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
Jak v tej pohádce Šíleně smutná princezna z ČSstánu... "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!! ___LITHIUM má být ukradeno do daleké USAmíské ciziny... za hubičku, gumovejm úplatnejm Klolaboranskejm pólitikům..!! ___"Lithium má být ukradeno Českému státu? Dopis Sobotkovi (LO)" ... podrobně ZDE: http://www.czechfreepress.cz/hledat.html?ordering=newest&searchword=lithium
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
Nachází li se lithium, tam kde se těžilo stříbro a cín, tak se bude obdobně nacházet u Kutné Hory a třeba i u Rudolfova u Č.B..... Takže by to chtělo udělat další průzkumy... v ČR...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Šťastný to Pepi !! O těžbě surovin v ČR rozhoduje POUZE VLÁDA. Ta je složena z koalice ČSSD, ANO a Lidovců. Sobotkova ČSSD a Babišovo ANO mají i většinu v parlamentu který musí všechno schvalovat. Pokud se obáváte že by lithium mohl Nejedlého hradní šašek prodat svým kamarádům z Kremlu (jako kdysi KSČ uran), tak se bojíte zbytečně. Prezident v ČR takové pravomoci nemá (a od doby kdy není i prvním tajemníkem ani neměl). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
I vy buďte šťastný, naprstku. Váš příspěvek je na bázi : "Co si vymyslím, já velký NAPRSTEK, musí být pravdivé a k věci a mám plné a nezadatelné právo žvatlat, jak jsem se v dětství a mládí naučil. A zůstalo mi dodnes. " OVŠEM, některá žvatlání jsou "sofistikovanější". Si myslím, já velký malý naprstek. Bab
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: Budete-li mít NĚKDY zájem vypisovat se k příspěvkům BAB u předcházejícího komentáře (na téma LEX a Schwarzenbergové), tak se pochlapte a pište TAM a TEĎ a a budoucnost přenechte myslícím... Vy směšný prezidente s pravomocemi prvního tajemníka. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
Pani J.B.... říká se, že "Nejhorší je strážka s BLBce,"... já doporučuji ho pro jistotu.... obejít jako týý opálený...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
S pou:-), pane Happy. Pan Werich měl, má a bude mít pravdu. Ale, s NAPRSTKEM se nesrážím jako s B*L*BEM, a jako s TVOREM, který tady co chvíle o mně LHAL a stále, mne přes moje upozornění, že budu mlet jako on VYVOLÁVÁ. A tak jsem se rozhodla, že ho šetřit netřeba. :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: Poněkud zmatené, že. :-) Ale, polehčující okolností mi budiž, že časprostoru začíná ubývat. NAPRDKOVI případně dovysvětlím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Šťastný to Pepi, šťastná to Babžena!
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Pepi nač dělat drahý geologický průzkum! Ovčáček se Zemanem marně hledají Peroutkův článek, Zeman Mynářovu prověrku, BAB mé tvrzení že jsem dělal u ochranky, Mužík s Gaenslem Štěchovický poklad a komunisti důvod proč šel Ransdorf krást do Švýcarska. Když se ti všichni spojí a místo věcí neexistujících začnou hledat lithium třeba ho najdou pod podvodně postaveným Čapím hnízdem a začnou tam kopat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastný to Pepi, šťastná to Babžena!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Souvislost mezi Ovčáčkem a NAPRSTKEM, Zemanem a NAPRSTKEM, Peroutkou a NAPRSTKEM, Mynářem a NAPRSTKEM, BAB a NAPRSTKEM, Mužikem a NAPRSTKEM, Štěchovickým pokladem a NAPRSTKEM, Ransdorfem a NAPRSTKEM, Švýcarskem a NAPRSTKEM... Dostala jsem se k podstatnému. :-))) Souvislost mezi všemi a Náprstkem je zanedbatelná, neb NAPRSTEK je nesvéprávný. PODSTATNÉ je Švýcarsko a tamní návštěva Naprstkova. Ani jeho strýc ho ve Švýcarech nechtěl.:-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastný to Pepi, šťastná to Babžena!
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
BABženo to (že mě strýc nechtěl) vám řekl Vaďura který to viďáál (stejně jako to že jsem prchal přes dráty do emigrace) z hromady ukradeného hnojiva v Břeclavi nebo jste to vyčetla ze spodní strany použitého lopuchového listu jako tu informaci o mé práci u ochranky? Ještě že jsem k Hoffmanovi kdysi zavítal, tady se o Náprstkovi píše věcí o kterých Náprstek ani jeho nejbližší netuší.. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastný to Pepi, šťastná to Babžena!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Naprdku, nevtahujte nepřítomné a nevytahujte DĚTINSKY vtipné nesmysly.:-))) O strýci a ve Švýcarech jste zde psal. Co já z VAŠÍ informace TEĎ a TADY "vydedukuji" je jen a jen moje právo a právo jen a jen PO(vy)UŽITÉ vůči VÁM. A OPLÁCÍM nemalicherně, ale důsledně a důrazně. Jak vy ke mně tak já k vám.:-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastný to Pepi, šťastná to Babžena!
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: A co mi, NAPRDKU, povíte pěkného k vašemu OMYLU, ZÁMĚRU či NEZNALOSTI (!?!?!?!) o svých předcích z rodu Schwarzenbergů? A že tímto podsouvám ? Vy jste podsouval LEX Schwarzenberg kde komu a od roku 2015...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
To víte pane Náprstku, hned se vyrojí mraky nostalgických odborníků, nad oprášeným článkem A.Gričové včetně mistra. Proč by měl ČEZ těžit litium, když uran také netěží a nutně ho ve svých jaderných elektrárnách potřebuje. To takový solarbussines to byl majstrštyk, jak efektivně za pomocí vlády obrat koncového spotřebitele a také si extra nestavěli svoje solary. Správně jste poznamenal kam to "tito odborníci“ KSČ dovedli ke krachu. Nyní titíž odborníci jsou schopni převest stát do svěřeneckých fondů
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
AGROFERTU za koblihu. Soudruzi přece ví jak řídit stát, jako firmu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: "Kujou pikle, PIKLE kujou, spekulujou INTRIKUJOU", aby měli líthium za hubičku..!!
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
kecáš..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
dobře, dejme tomu
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
že tam nějaké bohatství je..ale jestli vše půjde tak zoufale pomalu a neefektivně (jako o silnic) nic z toho nebude..tady je kolektivní rozhodování (a demokracie) dokonale škodlivé..je mi jedno, že na tom někdo vydělá, hlavně aby na tom také vydělal i stát..(příkladem může být Škodovka nebo politicky nenáviděný Agrofert)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Pí key, kolektivní rozhodování (ani demokracie) v tom roli nehrají. V chudém Rusku, hladové Severní Koreji či Kubě a Venezuele o všem rozhoduje jeden člověk a není jim to nic platné, ve vyspělých a bohatých zemích (USA, SRN, Švýcarsko, UK, Jižní Koreji atd) se o všem hlasuje ve vládě i parlamentu a ty země fungují. Je to jen o tom koho si lidé zvolí. U nás teď vládnou růže a kobliha (ČSSD a ANO). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
V.N... týýý vaše úspěšné země.. USA-vyvraždila Indiány a přivlastnila si území.... a ty ostatní DRANCOVALI KOLONIE a z toho se jim žilo, než se kolečko polámalo...!! __To RUSKO žije ze svýho, my jsme nikde nedrancovali.... ___A k tomu vtip: "Povídají si v hospůdce, že neví jestli mají vítat nebo zahnat nové nikým nezvané příchozí migranty... Z rohu se ozve Indiána a říká, že ty příchozí bělochy kdysi podcenili a špatně skončili v rezervacích..!! Dnešní EU se chová podobně nezodpovědně, vítá nezvané muslimy!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Happy Pepi (25021) 9.8.2017 reagovat
Jóoo a to Švejcarsko dodneska žije z toho nakradeného Esesáky, Fašisty, Nacisty, Wehrmachtem z celé Evropy... a nikdy NIC nikomu NEVRÁTILY.... To jsou skutečně špatné příklady.... V.N.="Kdo nemyslí zaplatí"..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
to je hodně o něčem jiném..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
kecáš..... :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Pepi ti migranti se v hospodě vejdou do skříňky pod výčepem kde má vrchní ukryté nekolkované cigarety a chlast. A Američany nechte na pokoji, nebo si vás přečtou Starogermáni a Keltové, řeknou že je z Bohemie vyhnali Slovani a budou nás chtít vrátit za Ural mezi hladové mužíky a vrátit se do své původní domoviny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
A OPATRNĚ i s těmi indiány !! Nevím co by řekl Castro kdyby původní obyvatelé Kuby chtěli vyhnat Španělské přistěhovalce a potomci otroků z třtinových a tabákových plantáží požadovali po rodině Castrů náhrady za utrpěnou škodu. Aby vás někdo z DGI neutopil v Budějické kašně. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Vy jste dnes posnídal "vtipnou" kaši, Naprstku. Jen vám NIKDO (od dětských let) nesdělil, že vtipná kaše omýláním ztrácí VTIP. :-))) JENŽE, naprdku, na to MĚL a MÁ každý INTELIGENTNÍ tvr přijít sám. * * * A z milovníka vtipné kaše beze vtipu je trapný přimr*dla. Prý i starogermán.:-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
:-))) Už z těch NAPRSTKOVÝCH omylů taky omýlám.:-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
BAB nejen kvůli Černé tu u lživých příspěvků uvádím i datum a článek u kterého je originál. Všechny vaše příspěvky kde toto není uvedeno považuji za výplod vaší chorobné fantazie. Nikdy jsem nenapsal že jsem dělal u ochranky, že mám něco společného (kromě státní příslušnosti) se Schwarzenbergy ani to že by mě strýc nepřijal. Zkuste odbornou pomoc. Snad ještě není pozdě. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Tu odbornou pomoc byste potřeboval spíše vy Náprstku,protože nedokážete okopírovat doslova ani můj příspěvek s omluvou. Tak jste si ho musel lživě překroutit!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Nováku x vaš příspěvek jsem okopíroval několikrát a jediným výsledném bylo že mě Černá obvinila z vydírání vaši osoby. Kopie jsou pro lidi jejiho ražení zbytečné chroničti lháři popřou i vlastni slova a Valaši jim ještě zatleslaji. P.S. na moji otázku PROČ jste sem tu Folkovu špínu přinesl jste odpověděl 2x jinak. Kdy bude příští verze? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Jste Náprstku lhář,neodpověděl jste proč jste překroutil můj příspěvek s omluvou? Místo toho překrucujete a kladete další otázku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Danka Pavelková (20335) 9.8.2017 reagovat
Omluvit se nedovede ani jeden z nich... Omluvit se za chybu, nebo omyl, je výsadou inteligentních a slušných lidí, nikoliv buranů a psychopatů... A už ne za záměrné lži a úmyslné napadání těch slušných... Ale všeho do času, i oni se dočkají se odplaty... "Zlo se ztrestá samo"... :-) Zdravím Vás, pane Pavle. Dnes jsem si půjčila z MK pár pěkných knih, už se těším. Nějací podobní VN nebo PR.... mě nerozházejí. Hezké odpoledne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Dobré odpoledne paní Mirko,máte pravdu,tento překrucovač Náprstek vše lživě překroutí. Zdravím Vás. Pavel. P.S Pro zajímavost Vám překopíruji doslova můj příspěvek Náprstkovi a poté jeko skomoleninu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu-moje verze
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Re: Pan Prezident Zeman ví, o čem mluví, na rozdíl od klaunů v politice Pavel Novák (18634) 9.1.2016 reagovat Dobrý den pane Náprstku,nikdy jsem Vás nepovažoval a nepovažuji za agenta ani spolupracovníka Stb. Moje okopírování vašeho spisu bylo okopírováno bez dodatečných vysvětlivek a poučení za což se Vám pane Náprstku omlouvám.Pavel
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu-Náprstkova skomolenina
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Pavel Novák sem tu špínu k radosti Valacha & spol. přinesl. Viktor Náprstek (18674) 5.8.2017 reagovat Po nějaké době se omluvil a přiznal že ten spis neobsahuje nic o mé spolupráci s StB. Jenže ta špína žije dál diky novým posilám ÚV IFH. Černou už Valach do řad ochranky Folka přijal ostatní na vlivné příjetí čekají. Pokuv věří že špínou lze Folka očistit ať si poslouží. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu-Náprstkova skomolenina
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Lháři Náprstku,nikdy jsem nepřiznával co estébácký spis obsahuje či neobsahuje!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Přesto skoro denně čtu od lidi z Valachova týmu i anonymních bývalých kolegů agenta Hoffmana - Folka že jsem byl veden v kategorii spolupracovníků což je lež. Vaše, mě zbývá doufat v Boží mlýny. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Miroslav Valach (18838) 9.8.2017 reagovat
Já jsem to nebyl kdo tady počítal tzv. pravicové diskutéry. Pěkně jak jste se naučil od komunistů, najít viníky, vybrat hlavního, čím absurdnější, tím snadnější. Orwell to vystihl, nevědomost je síla.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Já tedy nepočítám ani ty pravicové, ani ty levicové pane Valachu. Na to je tady valašský přeborník, nosič kyšky Zdenda a vaše schovanka pí Č. Ale je vidět, že vám ta Orwelovská alegorie přímo učarovala. Ono také není divu, on ten "čuník Napoleon," jak by vám rovnou z oka vypad. Že vy jste u těch komančů dělal lektora.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Nikdo zde nepředložil žádný přesvědčivý důkaz o tom,že Ivan Hoffmann byl agentem. Přesto vy máte tu prolhanou drzost a špiníte denně pana Hoffmanna bez jediného důkazu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Takže skoro denně, NAPRSTKU, jo ? :-))) A bude vám stačit, jako důkaz vaší LŽI, moje kontrola všech diskuzí u komentářů od dnes do dne 7.7.2017 ? Nebo si můžete si zkontrolovat, že. Výsledek ? ANI jednou o vás NIKDO nenapsal, že JSTE BYL VEDEN v kategorii spolupracovníků. :-))) Ano, v Boží mlýny doufejte. Ale máte povinnost procitnout a svoji "duchovní bídu" si uvědomit. "" Blahoslavení chudí duchem, neboť jejich je království nebeské."" Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lhari Nováku tu polopravdu jste tu nechal vic než rok a pak jste se omluvil
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: Odlehčím. :-) Za to AGENT v různých pádech či agent(urami) se diskuze jen hemží. A hádejte, NAPRSKU, který "tým" vede? Tým je sestaven ze tří NICKŮ - jeden NICK vedle druhého je ze "všechnošpatně". Zítra spočtu, dnes už jdu spát... Dobrou noc slušným tohoto webu přeju. Bab
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
:-))) Naprdku, uváděl jste "ananás ... " a ne datum. :-) Datum není VÁMI uváděné např. "dnes 08:05". :-)) Datum má formát např. 9.8.2017. To je věcně správně. Trvám na svém, že uvádění SOUVISLOSTÍ, jak provádím já, BAB, je výstižnější. * * * Psal jste o sekuriťákovi u pokladen MARKETU. Že to byl příběh buď vymyšlený, nebo příběh vašeho přiměřeného přítele, jsem NEMOHLA vědět. Nespecifikoval jste. :-) Vysvětluji po sté.:-) A tu STÁTNÍ PŘÍSLUŠNOST máte švýcarskou, rakouskou, českou, nebo všechny tři? :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
A to po větvi HLUBOCKÉ nebo ORLICKÉ? * * * A že vás strýc ve Švýcarsku nepřijal jsem napsala KDE a KDY ? :-))) ODKAZ prosím. Nebo vám já, BAB, doporučím, a plným právem, tu ODBORNOU pomoc. I když jsem přesvědčena, že u vás, NAPRSTKU, JE na ni pozdě. :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše) jen předvádíte, jak jste pomatená. Pan Náprstek napsal: "BAB nejen kvůli Černé tu u lživých příspěvků uvádím i datum a článek u kterého je originál.“ A je to logické, protože u starých příspěvků, už hodina, dnes, včera není zaznamenán. Pokud někdo poukáže: Babičková Jana (18811) dnes 15:30, pak se dozajista jedná o datum 9.8.2017. Nebo už jste na tom tak špatně, že si nepamatujete ani dnešní datum? Nedivil bych se.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
BABizna už neví co psala před pár hodinami. Novák X na tom není lépe. Zeman přesně vi pro kterou skupinu lidí je určeno lhaní o Peroutkově článku. Věří mu ti samí co věří Černé že Kalousek zrusil věk odchodu do důchodu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Náprstkova demence pomalu a jistě postupuje a omezuje tohoto prolhaného provokatéra!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
PNX, marně spíláte zrcadlu, že máte křivou hubu! Možná už je načase vám vyměnit starou olověnou baterku za novou lithiovou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Parych přestaňte s tím Merlotem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
PNX, nevím sice kdo je to Parych, ale na Merlot tady byl specialista nějaký Falcon, alias sokolík. Kde je mu chudákovi konec. Ale to si snad pamatujete, ne? Nebo už za vás přebírá poštu Alzheimer?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Novák X (18634) 9.8.2017 reagovat
Parychu,s tím merlotem je to možné,ne každý kdo se splete musí mít podle vás Alzheimera. Ten chlast si kupte kvalitnější pokud to není víno.Ten který dnes pijete vám křiví hubu na všechny strany!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
Ztrácíte glanc, NAPRSTKU. :-))))) Zuřivostí nic nezmůžete, akorát Vás to taky króhne. :-)))) Pokračování zase až zítra. :-))) Bab
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 9.8.2017 reagovat
PS.: Málem bych byla opomenula : Viktor Náprstek (18674) 12.7.2017 ""... Mohl jste si to vyhledat a zjistit že jméno Paleček byl název spisu. Spolupracovníci byli vedeni v jiných kategoriích. Na elektrikáře je to asi moc ale Valach by vám to mohl pošeptat. Náprstek Viktor "". Opět bude cirkus, že. Jenže. Za svoji pitom*ost si, Naprstku, můžete sám...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Babičková Jana (18811) 10.8.2017 reagovat
Pane Rychlý, a nyní vážně. Nevím, zda jste pomatený nebo jen nejste schopen přemýšlet. Psáno bylo pro NAPRSTKA. Že vám NAPRSTEK nevysvětlí jak byl chycen "na hruškách" je celkem normální, ale vy byste si měl dávat POZOR. Neb vaše odpověď je důkazem, že NEČTETE příspěvky NAPRSTKA. Příspěvky BAB možná ČTETE, ale jen velmi povrchně, bez přemýšlení.:-))) A jen vidíte Babičková tak hned musíte.:-))) Požádejte NAPRTKA, ať vám vysvětlí.:-))) Neb NAPRSTEKod jisté doby DATUM píše opravdu jako DATUM.:-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše), vás by měli spíše pravidelně omývat, když se s tou žlučí a hromadou žlučových kamenů, tak pěkně "omýláte!“ Ale já vás chápu, když to TRAUMA je takové neúprosné a leze silně na bednu. A lepší už to nebude pomatená Janičko, když vám ještě k tomu přišlápli kuří vočičko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
příklad..když budeš chtít postavit psí boudu a bude ti do toho každý kecat a každý tě ovlivňovat nápady (ČASTO HLOUPÝMI - TĚCH JE VŽDY DOST) nepostavíš nic..když se všichni vyjadřují ke všemu, jak je v Čechách zvykem, ještě bychom asi jezdili vlevo..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
schválně..stopněme si, jak to bude dlouho trvat, než se něco (doufejme chytrého) udělá..(I TAK BUDE POZDĚ, PROTOŽE NÁS VŠICHNI OKOLO PŘEDSTIHNOU)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Pí key s tou byrokracií máte pravdu (Rakušani a Němci na ni nadávají stejně) ale od r 2013 je prezidentem Zeman, ve vládě a parlamentu dominují ČSSD a ANO a chybu tedy musíte hledat u nich. Jistě, praotec Čech, Karel IV, Marie Terezie, Masaryk, Gottwald, Husák, Havel i Klaus na to svůj podíl měli také ale to už dnes neplatí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: dobře, dejme tomu
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
nevládnou..konkurují si..(obyčejně vyhrává hloupá většina..taková je demokracie)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Miloš Rudek (18671) dnes 06:21
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
Pane Rudek možná to ani nebude nutné řešit. Jako mnohem lepší se jeví alternativa pohonu vodíkem který má oproti bateriím některé významné výhody. Plná nádrž za několik minut a vodík se dá vyrábět pomocí přebytečné elektřiny. Stejně rychlé nabití baterie je prakticky nemožné znamenalo by to obrovské náklady na posílení napájecí sitě a stavbu nových elektráren. To s vodíkem nebo CNG není nutné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Rudek (18671) dnes 06:21
ANO? ANO! (38452) 9.8.2017 reagovat
souhlas..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Rudek (18671) dnes 06:21
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Dycko škoda že už sem nechodí Sasin. Ten jednou napsal že všechny problémy s drahou ropou i špatným ovzduším by se snadno vyřešily tak že by spalovací motory nahradilo perppetum mobile. Tehdy jsem mu napsal že to nejde protože by Rusko žijící jen z prodeje ropy a plynu muselo světu vyhlásit válku. Což platí i o použití vodíku. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Rudek (18671) dnes 06:21
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Dycko vy jste stále opožděný. "Francie se chce stát lídrem v zelené ekonomice a v roce 2050 chce být dokonce uhlíkově neutrální zemí. A tak do roku 2040 budou zakázány prodeje aut jen se spalovacím motorem.“ Pak vám nepomůže nejen vodík, ale ani chytání kravských prdů. Stěžejním úkolem vědy je nalést účinné a efektivní kondenzátory(nádrže) na uskladnění el.energie, bez olova nebo lithia.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman dnes u mě dobrý.
Jiří Reddlich (18696) 9.8.2017 reagovat
Zejména poslední odstavec páně Hoffmanův - ten bych podepsal. Tipuji, že poprask kolem lithia za nějaký čas utichne, přičemž by ale bylo žádoucí, aby celá záležitost nesešla z patrnosti. Neb by se taky mohlo stát, že nějaká tichá voda břehy podemele. Přeji všem pěkný den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) dnes 10:23
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
To muselo dát hodně práce naroubovat tolik hloupostí dohromady. Škoda že tolik úsilí nevěnujete užitečnějším věcem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 10:23
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Tak to vidíte Dycko! I když jste na tom nemlich stejně, jako to vyčítáte panu Náprstkovi, tak mně to žíly rozhodně netrhá. Natož, abych vás okřikoval. Já beru na vědomí fakt, že na víc prostě nemáte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor♣♣♣
Vávra aleš (18868) 9.8.2017 reagovat
Jo, ty máš na víc, na velký kulovaný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 10:23
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Dycko škoda že už vám paměť neslouží. Sasin dokonce tvrdil že existuje jakýsi nevyčerpatelny zdroj vesmírné energie objeveny nacisty který by stačil k pohonu všeho potřebného. Jenže těch plánů se v r 1945 zmocnily rozvědky SSSR a USA společně popravili vsechny Němce, Rusy i Američany kteří o tom věděli a dokumentaci spálili. Ušetřen zůstal jen Sasin který kvůli tomu žije v utajení. Je ho škoda, byl přínosem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když člen vlády, který by měl rozhodovat o využití lithia, má rozum na baterky.
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
„Vyrušit jezdce těsně před startem je považováno za naprosto nevhodné,“ vyložil Sportfair motocyklovou etiketu. Nadšená motorkářka Šlechtová ji ale nerespektovala. MF DNES to potvrdili i svědci, kteří v tu chvíli byli na startu poblíž.„Byla to opravdu velká ostuda. Paní ministryně se nedala odbýt a naléhala se slovy, že je ministryně a chce fotku. Rossi ji ve finále dokonce musel sám odstrčit,“ řekl MF DNES jeden z dalších hostů, který byl přítomen na startu.“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když člen vlády, který by měl rozhodovat o využití lithia, má rozum na baterky.
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Ani ministryně nemůže znát všechno. V zemi kde se najdou sluničkáři a havloidi kteří nevěří že Zeman umí číst nenapsané články a volat Trumpovi ze stolní lampičky se ministři bez chyb hledají těžko. Tady nejsou lidi ani do výroby, natož do vlády. Skoro 30 let trvalo než se našel ministr financí který věděl jak se šidí daně. Ti před nim o tom jen žvanili. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
Víte pane Rychlý ono bezuhlíkový jde s vodíkovým pohonem docela dobře dohromady. Zřejmě je pro Vás tajemstvím i to že vodíkem poháněná auta vodík nespalují. Než zase plácnete nějaké moudro něco si přečtěte. Pan Náprstek sice také občas perlí ale je na rozdíl od Vás alespoň občas vtipný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Pane Dycko, že jste si něco přečetl o palivových článcích na vodík z vás, tak maximálně dělá mudrce od čtyř veverek. Pokud jste si o tom vůbec něco četl, tak musíte vědět, že takové využití je ještě dražší, než dnešní elektromobily, na které má zatím jen pár Babišů a zbytek Čechů, kteří jak tvrdíte jenom chudnou, můžou přejít na rikšu s oslíkem. I to francouzské “moudro“ do roku 2040 je takovým “výstřelem“ z Aurory, stejné jako prohlášení bývalého ministra práce, že do roku 2030-80 nemusíme průběžný
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
důchodový systém měnit. Kámen mudrců ještě nikdo nenašel, jen ta blbost je nekonečná, ale prý nadnáší. Tak se toho chopte a možná bude mít svět nového Einsteina.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
Pomoc! Je tu někdo kdo by mi mohl ozřejmit co tím chtěl básník sdělit?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Dobrý den pane Dycko, tak já se toho ujmu :-) Pavka Vám sděluje, že má skvělý přehled o "mudrcích od čtyř veverek", jemu tam nalévají "rozumy" denně. Odtud taky ví, že na elektromobily mají miliony jen lidé se jménem Babiš, a ostatní Češi proto jen chudnou a tak Pavka jezdí na rikše s oslíkem, který drahý vodík nepotřebuje. A on to musí vědět, přes kozy a osly je odborník, o tom tu snad nikdo nepochybuje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Pavka prý navíc zná nějaké "francouzské moudro", vystřelené z Aurory a proto prý se důchodový systém u nás měnit nemusí do r. 2080, kámen mudrců totiž ještě nenašel....V závěru tvrdí, že jeho bl.b.ost je prý nekonečná, ale nadnáší ho a umožňuje z výšky trousit jeho "česká moudra". Einsteina bych vynechala, v souvislosti s Pavkou by mohl získat komplex méněcennosti. Přeji Vám hezký zbytek dne a odolnost vůči zdejším "expertům" :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
Děkuji za vysvětlení já pořád co to motá a on je to Génius. Proto mu se svým nízkým IQ nestačím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Nejste sám, pane Dycko. Víte, jak se pozná génius? Prý podle toho, že se proti němu spiknou všichni okolní hlupáci :-))) A to ti dva tvrdí pořád. A my jim to spiknutí nechceme stále věřit. :-) Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Pane Dycka, tedy nechat se zastupovat automatickým trollem s IQ nastudovaným z abonmá, bez vlastní myšlenky, který jen opajcuje cizí text v obráceném gardu, tak to je opravdu úpadek v samostatnosti se čestně vyrovnat v diskuzi . I nadále to potvrzuje moje přesvědčení, že na víc prostě nemáte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rychlý v 18:53
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Tak šup, šup Pavko, nastudovat, co je "zastupování a co je "odpověď na otázku". A "úpadek v samostatnosti" a "čestně" - to se ti fakt povedlo :-). Ale neboj, ve tvé úrovni už to níž nejde, upadnout už nemůžeš. Jen jak je vidět i česká slova jsou pro tebe problém. Ale ty to nepotřebuješ, ty už to dožiješ i úplně b...ý :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
první odhady ale optimistcké,v krušných horách se nachází 6% světových zásob lithia
miroslav costmen (18648) 9.8.2017 reagovat
ale doprovvázeno i ložisky cínu a wolframu.Dnešní cena 6000 usd/tunu a výhled dvojnásobku po roku 2000,totiž po tom roce bude také poptávka po lithiu dvojnásobná. Současně se lithium používá na baterie a výhled hovoří o tom,že bateriemi je trh nasycen. Nemáme ropu,jsme montovnou a dovozci šizených potravin.Lithium pomůže problém částečně vyřešit. Světový trend je elektromobilní doprava a lithium se bude platit zlatem.Proto počkat,a těžbu a následné využití nechat (řádově desítka let) potomkům
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Ladislav Dycka (18728) 9.8.2017 reagovat
Sice netuším jak to souvisí ale vzpomínám na jistého Honolulu z Bocca Raton na Floridě který využíval Vašeho nedostatku smyslu pro jiný než vlastní humor a uměl Vás podobnými provokacemi pěkně vytáčet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Miroslav Valach (18838) 9.8.2017 reagovat
Pan Rychlý ještě našel u pana Náprstka anglický humor. Ten jsem neviděl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Pane Valachu vidět nemusíte, stačí když budete věřit. Už jsem vám dal jednou odkaz, na výrok B.Polívku, který také říká soudkyni: Paní dochtorko vašu p...., jsem taky neviděl a věřím, že ju máte! A jak se praví dále "věř a víra tvá tě uzdraví." Bohužel, vy ovšem věříte jen pí Č. a FOLKOVI a to nemusí stačit k uzdravení. Přeji hezký den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Miroslav Valach (18838) 9.8.2017 reagovat
Má li paní sekund.rní pohl.vní zn.ky, pak lze doufat. K anglickému humoru je zase nezbytná inteligence.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Pane Valachu sekun.dárně doufáte marně a pokud jste s tou inteligencí na štíru, což se tak i může jevit, pak vám anglický humor zůstane navždy v utajení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) dnes 17:55
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
A v tom je ten největší vtip pane Valachu. Oni dokazují nemožné - umí humor bez inteligence. Že si to jako "anglický humor" definují jen oni dva? To je fuk, vždyť jsou "řada diskutérů" ... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) dnes 17:55
Miroslav Valach (18838) 9.8.2017 reagovat
Paní Veroniko, , on humor v anglických ústavech a u nevychovaných dětí je také anglický. Kouzelníka Mrakopraše znáte?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) dnes 17:55
Miroslav Valach (18838) 9.8.2017 reagovat
pardon, je to Mrakoplaš :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) dnes 15:35
Černá Veronika (29345) 9.8.2017 reagovat
Oni jsou přesvědčeni, že když napíší "anglický" vysvětlí to nesrozumitelnost jejich vyjadřování. Prostě myslí "anglicky"... :-))) Hezký večer pane Valachu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 11:45
Pavel Rychlý (18702) 9.8.2017 reagovat
Netušíte správně Dycko a ty mezery v souvislostech, tam máte častěji, jako v notách na buben.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tunelářské nadšení ve zlatých časech budování klausismu se nyní již nebude opakovat.
Jan Molik (27940) 9.8.2017 reagovat
A tak lithium bude propagandicky okecáváno až nakonec skončí způsobem v české kotlině obvyklým. Česká republika je rájem podvodníků, politických hochštaplerů a eurohujerských kolaborantů. Raně kapitalistické klausovské metody již vyšly z módy, lithium bude "řešeno" modernějšími, sofistikovanějšími metodami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tunelářské nadšení ve zlatých časech budování klausismu se nyní již nebude opakovat.
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Moliku, František Josef, Masaryk, Gottwald, Husák, Havel ani Klaus již o těžbě lithia rozhodovat nebudou. Gottwald nechal uran Rusům komu přenechá Zeman se Sobotkou a Babišem lithium uvidíme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tunelářské nadšení ve zlatých časech budování klausismu se nyní již nebude opakovat.
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Moliku přečtěte si první dnešní příspěvek. Od roku 2013 je prezidentem Zeman, vládne koalice ČSSD, ANO a Lidovců. A přečtěte si koho jmenuje občan ČR. Karel Čapek tu jejich nenávistnou ideologii popsal už dávno. Když Zeman lže a Babiš šidí na daních kopou do mrtvého Havla a špiní Kalouska. Nic jiného neumí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
občan ČR (18715) 9.8.2017 reagovat
Náprstku, chcete snad tvrdit, že Albrightová nebyla velkou kamarádkou Václava Havla? Vždyť chtěl, aby byla prezidentkou ČR! To si od vás Náprstku snad krvavá Madlenka nezaslouží, abyste jí upíral přátelství Havla? Co je na tom nenávistného, na konstatování, že mezi Havlem a Albrightovou bylo hluboké přátelství? Náprstku, vy jste nepřející člověk. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Viktor Náprstek (18674) 9.8.2017 reagovat
Paní Albrightová, stejně jako většina demokratických politiků cekeho světa si Havla vážila. Tim větší byla, je a bude nenávist komunistů k prvnimu demokratickému prezidentovi po 40. letech diktatury Kremlu. Vaši nenávist ke každému kdo se neklaněl Ruským okupantům popsal už před válkou Karel Čapek (Proč nejsem komunistou). Vaši vlady se naštěstí nedožil. Popravili by jste ho. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Danka Pavelková (20335) 10.8.2017 reagovat
Prolhaný Náprtku neurážej spisovatele Karla Čapka, tomu bys nestál ani za pohled. Byl jako T.G. Masaryk - ten jednou napsal "neslušnému člověku bych ruku nepodal..." A to je přesně tvůj případ, trolle...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Pavel Rychlý (18702) 10.8.2017 reagovat
Nerudná paničko M.P. vy tady pavlačově urážíte kdekoho, tak se nezaštiťujte K.Č. Zrovna tedy vy, pavlačová drbna, která dozajista ví komu by kdo stál za pohled. Ani já bych nepodal ruku pavlačové drbně, která pomáhala vychovat odsouzeného daňového podvodníka s pančovaným lihem, natož tak TGM.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Babičková Jana (18811) 10.8.2017 reagovat
Naprstku, ovládejte se. Pan Občan byl poněkud méně vhodný, ale je to jeho věc. Vy jste taky. :-) * * * A nechuť někoho k někomu nemusí hned zakládat prostor k vaší nenávist, a do něho plynoucí výkaly. Zda by vlády, kterých se PAN spisovatel Karel Čapek nedožil, popravily, nevím. Co vím ? Že zemřel dříve, než si pro něj přišlo GESTAPO. A tvor jako vy nemá právo se dovolávat KARLA ČAPKA, neb vy, Naprstku, jste nenávist sama... Raději se na nad otázkou PROČ zamyslete. Moje odpověď je velmi jednoduchá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Babičková Jana (18811) 10.8.2017 reagovat
Naprstku, každou myšlenku LZE zneužít. Tak jako svobodu. Záleží jen na nás. Karel Čapek o tom psal ve svém PROČ srozumitelně a jednoznačně. * * * Smiřte se i s tím, že jso na na světě LIDé, kteří vaše soustavné a NESMYSLNÉ vytahování minulosti považují za směšný tyátr a někdy dokonce za ubohou frašku ... . Paní Mirka pravdu dí. Jsem také přesvědčena že by vám ruku nepodal... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Pavel Rychlý (18702) 10.8.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše) zřejmě jste to trauma s fixací na určitou osobu hrubě podcenila. Dnes už je zřejmě pozdě na nějakou léčbu a ta pomatenost utkvělé představy je vámi nezvladatelná. Smiřte se prostě s tím, že hnilobný proces i s tím smradem nelze zastavit a musí to jen vyhnít. Nevábná to představa, naše rozkládající se Janičko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Babičková Jana (18811) 11.8.2017 reagovat
Jistě. Neočekávám, že se proces rozkladu vás i Naprstka Viktora zastaví a čekávám, že budete zasmrádat neustále. PS. Ale trauma "" s fixací na"" se vám moc povedlo. Zatím vedete. :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, nepřejete mrtvému Havlovi Albrightovou?
Babičková Jana (18811) 11.8.2017 reagovat
PSI.: A než něco napíšete, máte si ověřit.:-))) Ráda vysvětlím. Každému, kdo ze sebe rád dělá b*b*. :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
To je snad v pořádku...
venkov 4ever (37754) 11.8.2017 reagovat
...že druhořadá země slouží jako zdroj surovin, levné pracovní síly a coby odbytiště nekvalitních výrobků, zejména pak dotovaných přebytků. Ostatně, čeští občané si to v roce 2004 sami odhlasovali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení