Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Co bude fungovat?

Den Ivana Hoffmana: Co bude fungovat?

Podle amerického prezidenta bude na KLDR fungovat jen jedna věc! Neřekl sice jaká, ale naznačil, že vyjednávání to není. Svět si samozřejmě povšiml, že na Bílý dům neučinilo valný dojem rozhodnutí Nobelova výboru vyznamenat mírovou cenou bojovníky proti jaderným zbraním.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 162 PŘÍSPĚVKŮ

ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Z historie zase víme, neb jsme se o tom nesčetněkrát na vlastní kůži přesvědčili, že svět oázou míru nebyl nikdy. Což je zase můj axiom - nikoliv nepravdivý. A je pravdou, že ve výhodě jsou ti, kteří disponují jaderným arzenálem a díky tomu mohou prosazovat své zájmy v nejaderných destinacích zbraněmi konvenčními, jak názorně předvedl Sovětský svaz třeba v dobách studené války v několika satelitních zemích svého bloku např. 1956 Maďarsku či 1968 u nás, v osmdesátých m.st. v Afghánistánu či nedávno na Krymu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
... Proto dnes pan Hoffman a jeho mírotvorný komentář "u mně dobrý". Přeji všem krásné pondělí, pacifistům zvláště. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Drobný problém s pacifisty je, že nebýt jich, byl by si svět ušetřil druhou světovou téměř jistě, a dokonce i tu první možná. Ten problém spočívá v tom, že jejich vliv je o to větší, čím demokratičtější je jejich vlast, zatímco diktátoři je na zřetel neberou. Takže pacifismus prakticky znamená úsilí za přijetí ať nacismu, komunismu, nebo jakéhokoli jiného svinstva, po dobrém.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
(S tím, že jakmile - pokud - se ta či ona země příslušné verzi diktatury podvolí, tím vliv pacifistů končí, a země válčí či neválčí podle toho, jak se diktátorovi nebo diktátorské juntě zlíbí.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Excellentní! Zdravím vás, pane Satori.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Blábol !!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
blábol ale až daleké ciziny.Jsou tam schovaní za mořem vody,a proto satori plácnul do vody.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Svíčková !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Pavel Rychlý (18702) 9.10.2017 reagovat
knedlík !!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
antihavel antihavel (19100) 9.10.2017 reagovat
Nějak zapomínáš na to, že USA byly první, kdo vlastnil a přímo použil atomové zbraně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Dobrý den, pane antihavle. Bylo by dobré nezapomínat na osu Berlín - Řím - Tokyo a proto vzít v potaz válečné souvislosti, spojené s prvním shozem AZ na Hirošimu. Třeba Pearl Harborem počínaje, jehož zničení nebyl švejkovským "Zabili jste mi strejčka, tady máte po hubě"...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Tak, tak, použily. A zachránily tak desetitisíce životů lidí vlastních, statisíce životů lidí v kontinentální jihovýchodní Ázii a milióny životů Japonců.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
Pan 2xantihavel zřejmě neví, že při kobercovém náletu na Tokio na jaře 1945 zahynulo víc lidí než oběma atomovými bombami na Hir. a Nag. Ale zafungoval odstrašující efekt, kdyby ho nebylo, válka by pokračovala ještě řadu měsíců a mrtvých by byly na obou stranách v součtu miliony. A taky náš 2xanti asi neví, že USA a SSSR byly v té době ještě spojenci a Japonsko bylo fanatický nacistický stát. Že je to dnes kultivovaná země, je zásluhou USA a, ano, kapitalismu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
japonci jsou líný národ
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
antihavel antihavel (19100) 9.10.2017 reagovat
Problém je v tom, že použitím jaderné zbraně, přestaly být USA - Sovětský svaz spojenci a Američani si chvilku hráli na vládce zeměkoule.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Problém byl v tom, že Roosevelt do jisté míry naivně Sověty za spojence, s nimiž je možné rozumné soužití, považoval. Sověti měli po celou dobu jasno v tom, že z dlouhodobého hlediska potřebují Ameriku zničit, a nikdy na tom nepřestali pracovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
takové drážďany,kde se angažoval čerčil,umožnily stalinovi posunout hranice na nysu a vymazat z mapy prusko a šoupnout tam poláky.Jo a v dážďanech byli jen prchající rodiny s dětmi.Tím že někoho zabiji tak to přeci nemohu zdůvodnit tím,že on by mne mohl zabít?Prostě kdo má jaderku tak má pravdu a může přepisovat i dějiny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Není nad jasné a srozumitelné vyjádření. Churchill měl jaderku, tak zlikvidoval v r. 1944 Drážďany na základě paranoidní, ničím nepodložené obavy, že by Německo mohlo případně napadnout Británii. A nebýt toho, že Churchill s jaderkou Drážďany vybombardoval, Sovětský svaz by se byl z území Polska, které od r. 1939 okupoval, stáhl a vrátil příslušná teritoria Polsku. Všechno jasné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
náprstkova bramboračka,Satori neblbni nejsi náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
merkelová bude ráda až se hranice vrátí na odru
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
čerčil aby neprozradil,že zná kod enigmy tak nechal bombardovat městské cíl v anglii.Také řešení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Výstižná replika, pane Satori.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Sapík (18672) 9.10.2017 reagovat
Pane Reddlichu, ony věci a děje nebývají tak komplikované, jak se zdají, či spíše jak se vykládají. Ale vždycky je důležité, kdo je vykládá a proč je tak vykládá. Váš příspěvek je toho důkazem. V principu s ním souhlasím, jen poznamenávám, že jste zvolil minimum příkladů z mračna možných. Ale i těch pár příkladů dokumentuje podstatu. Totiž, že silnější zpacifikuje (neplést, prosím, s pacifismem (•◡•)) slabšího pokud to potřebuje a má na to! Světu nevládne princip dobra. Dík za přání, ať se daří i vám. (-◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Dobrý den, pane Sapíku, zvolil jsem minimum z mračna možných a volil jsem je úmyslně tak, abych vyvážil podprahové sdělení páně Hoffmanovo, spočívající ve jmenovitém uvedení amerického Goliáše versus strachy poblázněného north korejského Davida. Světu nevládne princip dobra (zatraceně relativní pojem) a páně Hoffmanova snaha stát vždy na straně menšího a tedy slabšího (když už ne proti velkému prohnilému) je daleko více tancem mezi vejci, ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ale v praxi vidíme, že díky jaderným zbraním svět oázou míru není. Což je postulát pana komentátora.
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
... nežli objektivním komentářem, což je rovněž zatraceně relativní pojem. Světu nevládne princip dobra ale od vzniku života zákony džungle a každý napravovatel této základní zákonitosti močí proti větru, maje pocit, že je spasitel, aniž by si všimnul, že má mokrá gaťata ... A v mokrých gatích se o žvanec, ne-li rovnou o život vždy bojuje hůř. Mějte se pěkně. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zelený svět
Babičková Jana (18811) 9.10.2017 reagovat
Molly : Proč vy chlapi si porád musíte měřit pind*ky. ... . Ráda si přečtu, že i ženské. Mají mocenské choutky. Přeji klid a mír nejen světu ... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zelený svět
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Dobrý den, paní Babičková. Když píšete o ženských - copak vy máte pin.díka? :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zelený svět
Babičková Jana (18811) 9.10.2017 reagovat
Dobrý den, pane Reddlichu, dost dobrý, ale možný i mimoděk, že.:-) Zda váš či můj toť otázka. A pro zasmání nás obou. :-))) Což nic nemění na skutečnosti, že kasání se dvou mužskejch ve filmu byl fakt .A jeden odešel poražen... :-)Takové porážky světu přeji... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zelený svět
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
N okraj: pan Hoffman Stokrát Dalík, ani jednou Tvrdík, Sobotka, Mládek nebo Babiš (jak psává pan Náprstek)...
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Trochu překvapuje, že znalec národních zájmů, odborník na atomové strathegie velmocí a příležitostný fotbalový machr pan Hoffman se tak úzkostlivě vyhýbá komentu na thema pokusu o zašantročení lithiového národního bohatství do imperialistických pařátů globálních antipodů až z druhé strany zeměkoule, považte!!! :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: N okraj: pan Hoffman Stokrát Dalík, ani jednou Tvrdík, Sobotka, Mládek nebo Babiš (jak psává pan Náprstek)...
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Pane Reddlichu nerostné bohatství (lithium, voda, uhlí i vzduch) je majetkem státu a je nezcizitelné. Stát (vláda) může prodat nebo pronajmout právo na průzkum, těžbu či čerpání ale nikoli to nerostné bohatství samo. Myslím že o využití a zpracování lithia by se měly jako první ucházet domácí firmy a teprve pokud to nedokáží měl by se zvážit investor zahraniční. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
... pohled na střílení v Las Vegas zpoza malé louže (Británie) a zpoza té velké, trochu jsem spodní část komentářové sekce otapetoval. Pro ty, které to nezajímá, navrhuji netradiční řešení, které občas některým nedochází - nechodit tam, nečíst to. Mne to anglické vysvětlení motivu zaujalo, a tak se dělím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ... mě zajímal a děkuji.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Testis oculatus je vždy věrohodnější než Testis auritus. Pro zajímavost v ČR je mnohem víc trestných činů (majících za následek újmu na zdraví či smrt) spácháno zbraní legálně drženou než zbraní drženou nelegálně. I poslední ,,velký případ" z Uherského Brodu spáchal držitel zbrojního průkazu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Miroslav Valach (18838) 9.10.2017 reagovat
Pane Satori těšil jsem se na tapety, a našel jsem jen tři malé. Nemíním diskutovat o globálním konfliktu, mám snahu to přirovnávat k pro mne představitelnějším poměrům v rodině, spolku z hospody, hřiště, internetové diskuse. Všude platí, že čím méně jedni druhé potřebují, tím drzejší si dovolí výskoky. Šílený soused se mi zdá srovnatelný s šíleným státníkem, tržní nástroje ignorují, sankce společnosti je ještě rozjíždějí. Morální převaha bolševika neporazila ani u nás.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Miroslav Valach (18838) 9.10.2017 reagovat
Ty zmíněné pčíspěvky jsem našel na onom konci u diskuse Americký motiv ze 4.10.2017. Došlo mi později.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Miroslav Valach (18838) 9.10.2017 reagovat
Ještě mimo téma. Pane Satori doufám že se nepletu, a před pár měsíci jste zmínil anglicky tvořící novináře šikovně využívající nějaké hříčky toho jazyka. Znám jen pár slov, těžko se prokousávám, ale třeba bych to využil. Jestli Vás nic nenapadá (to bych se divil), tak dohledám. Tapety si přečtu, ale pomstím se na někom slabším.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Pokud správně rozumím otázce, zmiňoval jsem se o jednom. Ten se jmenuje Mark Steyn, k nalezení na stejnojmenné webové stránce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Miroslav Valach (18838) 9.10.2017 reagovat
Děkuji, to bude ono, jen to není tak moc veselé.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Těch pět set zraněných a 60 mrtvých zas tolik prostoru pro nevázané veselí neposkytlo. A krom toho, jak říká v kresleném fóru, na kterém se dva sedící v turbanech řehtají a dva ve fezech naproti nim tváří, jako by jim uletěly včely, překladatel sedící mezi nimi: "Zřejmě to překladem poněkud ztrácí ..."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Karel - i (23017) 10.10.2017 reagovat
Není nad to vyprávět kreslené vtipy !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Funguje pouze u lidí s jistou mírou představivosti ?!!?!!? Nic si s toho nedělejte, že Vám chybí !?!?!? Na to se neumírá ?!?!?!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
nechodit tam a nepsat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
hoaks : střílelo se ze čtvrtého patra a ze dvou míst.Z anglicky písaného media.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
V rozporu s představami některých, existují i anglicky písaná média, která tu se jenom chtějí ozvláštnit, tam sednou na lep, onde se spletou, jiné se specializují na konspirační teorie a některé příležitostně, zatímco jiné soustavně, záměrně lžou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
satori se lepší,první nejkratší souvětí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Jsou lidé, kteří dokáží psát stručně, chytře a sdělně. Pak jsou lidé, kteří dokáží psát stručně, hloupě a nesrozumitelně. Pak jsou ostatní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
ti ostatní :rozvláčně,hloupě a nesrozumitelně, a rozvláčně,chytře a sdělně,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Tak, tak. A je věcí vkusu, kdo dá přednost stručnému, hloupému a nesrozumitelnému a kdo rozvláčnému, chytrému a sdělnému.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Rozvláčné nikdy nemůže být dostatečně chytré !!! Vždy mu bude chybět chytrost sdělit vše úplně a přitom stručně !!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
Negace z principu.!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Věc názoru !!! Ti, kdo protestují proti "rozvláčnosti", se na stručně vyjádřeném nechytají !!! Jak názorně ukázáno níže !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud by někoho zajímal ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
satori je tapetářská rozvláčná nesrozumitelná a hlópá jednička
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Cena za světový mír aneb jak je důležité míti jaderné zbraně. V roce 1990 uznalo Rusko nezávislost a celistvost Ukrajiny
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
výměnou za to že se Ukrajina vzdá jaderných zbraní a zůstane mimo vojenské bloky. Ukrajina své závazky dodržela a výsledkem je anschluß Krymu a přítomnost Putinových Freikorps v Luhansku. Věřit východnímu vysokovelkoblahorodímu z Kremlu se ukázalo jako víc než naivní. Ústupky Hitlerovi (kterému nestačilo Rakousko a Sudety) stály padesát milionů životů. V době jaderných zbraní by to bylo mnohonásobně horší. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Cena za světový mír. RB i VS OSN schválily několik rezolucí zakazujících ZHN na Korejském poloostrově.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Věřit komunistickému paranoidnímu fanatikovi který ty rezoluce ignoruje je sebevražedné riziko. Klíč k míru v oblasti jihovýchodní Asie mají teď Čína a Rusko. Pokud se jim šíleného Kima nepodaří zastavit bude to muset učinit Pentagon. USA nemohou své spojence, Japonsko a Jižní Koreu, (a dnes možné i část území USA) nechat napospas komunistickému šílenci. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
... k pochopení záměrů a jednání presidenta Trumpa je vysvětlení, které poskytnul (ať z vlastní hlavy nebo převzaté) Peter Thiel: Média (a establišhment vůbec - dodávám já) berou Trumpa doslovně, ale ne vážně, jeho podpůrci ho berou vážně, ale ne doslovně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
hodinky a holinky.Obojí se natahuje
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Souhlasím. Pro někoho příliš složité. Z hlediska zdraví, jak tělesného, tak duševního, nejlépe si s takovými věcmi nelámat hlavu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
je přibyslav vyňaté slovo ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
to jsou ty jinotaje na které angláni nestačí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Děkuji za názorný příklad, který vysvětluje, proč se uchyluji k rozvláčnosti. V případě vyjádření stručného se příliš mnozí nechytají. Včetně těch, kdo na rozvláčnost brblají. Pokud to napodruhé projde přes ověřovatele možného porušení, který se doufejme předešle pouze unáhlil, pokusím se vysvětlit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Média chápou nebo alespoň představují Trumpa jako zmateného tupce, který neví co mluví a dělá. A dokazují to tím, že jeho výroky chápané s primitivní doslovností nesedí. Jeho stoupenci věří tomu, že to, co říká, hodlá uskutečnit, a to že se občas vyjadřuje zkratkovitě nebo s nadsázkou jim nevadí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Pro příklad: Trump říká, že postaví na jižní hranici zeď a že ji Mexiko zaplatí. Noviny píší, že mexická vláda nikdy nevystaví šek, který by pokryl náklady. Ale těch způsobů jak příslušný obnos vyinkasovat, krom zaslání faktury Mexické vládě, je řada. Jedním z nich by bylo například zdanit peněžní poukázky, které ilegální imigranti posílají z Ameriky do Mexika.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Jiný příklad: Trump řekl, že na něj Obamova administrativa zapojila odposlouchávání a doslova použil výrazu "wired". Wire v angličtině znamená drát a jako výraz pro odposlouchávání se věc vžila v době, kdy se na fyzické telefonní linky nasazovaly "štěnice". A tak zatímco média Trumpovo tvrzení zesměšňují s tím, že telefony už dnes prevážně nejsou k síti připojeny skutečnými dráty, důkazy o tom, že lidé kolem Trumpa, a pravděpodobně on sám, byli za Obamy odposloucháváni, se hromadí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
No a ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
opravdu stačí řící,že trump do dupe
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
To od člověka, který volá po stručnosti ?!?! Je míra natvrdlosti, jejíž překonání leží za hranicí mé ctižádosti !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
na hutním projektu ostrava jsme nevěděli že přibyslav je vyňaté slovo
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Mudrování nad novinářskými bláboly je odpad !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Je zcela běžné, že lidé buď obdivují nebo zatracují to, nač nedosáhnou !?!?!;.:!?! Z toho si nic nedělejte ?!!?!!?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
A tak je to se vším !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
A nejenom se vším !::??::!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
na to odpoví postmortál regan
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
tož poslóché satori,trump měl před zvolením mana on wan oblst zájmů v nemovitostech,hazardu a zábavě. Ruleta zatočí světem!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Pokud by takových, kterým to upřímně nedochází, bylo víc, pokusím se objasnit. Média Trumpa považují za, nebo alespoň představují jako, neschopného idiota, který neví, co mluví a dělá. A jako důkaz uvádějí, že jeho výroky, pokud interpretovány s primitivní doslovností, nesedí. Lidé, kteří Trumpa podporují, chápou, že někdy mluví zkratkovitě a občas přehání, ale věří, že to co říká, míní vážně.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Já ho beru jako Foresta Lumpa a tak mu rozumím vždy !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Nebo si to alespoň namlouváte !?!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Nemám důvod si něco namlouvat !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
To si jenom namlouváte !?;.:*!!?!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Nesmysl, neboť nemluvím !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Taky si myslím, že říci, že kecáte by bylo výstižnější !)??(!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Karel - i (23017) 10.10.2017 reagovat
Vaším vzorem je vaše žvanírna !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Poměrně užitečným klíčem ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Pozoruhodný koncept !?!!?! Sám sobě vzorem ?!? Jak říkávala moje babička, to by němej neřek', kdyby mu hubu roztřískal !§?§!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
... dobrá řešení nejsou, nejméhě špatným z řešení neválečných a současně reálně proveditelným, by mohlo být vyvinutí dostatečného tlaku na Čínu, aby si v Severní Koreji zjednala pořádek. Aby nahradial Kim Jong-una nějakou vlastní loutkovou vládou a reformovala zemi k obrazu svému.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Jakkoli nejsem obdivovatelem čínského režimu, oproti stávajícím podminkám Severní Koreje by to pořád ještě znamenalo pokrok, který by mohl zachránit životy mnohých a zlepšit životní podmínky většiny Severokorejců.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Mimochodem, jsou jisté náznaky, že tento způsob řešení je jedním z těch možných, o něž Trumpova administrativa usiluje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori dovolte mi zopakovat věc známou ale často opomíjenou.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Daladier, Mussolini a Chamberlaine ustoupili v Mnichově Hitlerovi aby ZACHRÁNILI MÍR. Výsledkem bylo PADESÁT MILIONŮ zmařených lidských životů. Churchill to komentoval slovy - volili jste mezi hanbou a válkou, zvolili jste hanbu a budete mít válku. Ta slova mají platnost i dnes. Za ústupky Putinovi i Kimovi by svět (v době jaderných zbraní) zaplatil mnohem víc než tomu bylo za druhé světové války. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
Pane Satori, tato varianta byla v Bílém Domě už před časem vážně diskutovaná. Trump tomu dodává tu roušku tajemna. záložní řešení s úplným vyhlazením je nasnadě. Předpokládám, že by se tak dělo na etapy tak, aby po prvních útocích na strategické cíle byla dána možnost vzpoury vlastních obyvatel. Tato drastická varianta se opírá o fakt, že Kim a jeho současná podřízená garnitura bude situaci jenom vyhrocovat a zhoršovat nebezpečí pro okolní státy. Když to nevyjde s Čínou a uvědomme si, že tato diplomacie je
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
velice zdlouhavá a nejistá. Není jiné cesty než řešení problému tam, kde vznikl a bují. A jak historie dokazuje, polovičatá řešení vedená politickou korektností jsou ta nejkrutější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Jen pro upřesnění - ve věci vyvinutí tlaku na Čínu jsem neměl na mysli obratnou diplomacii, nýbrž pevný úchop pod kejhákem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
náš pan prezident,miloš zeman,je pro jiné řešení,které se mnohokrát osvědčilo,a to puč vojáků kteří svrhnou kima.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Přesný návod jak svrhnout Kim Čong-una už Zeman zveřejnil. Je v Přítomnosti úplně vlevo dole hned nad článkem Hitler je gentleman. Mužik, Gaensel a Ovčáček ho slibují najít do 15.6.2300. Pokud nenajdou, Zeman se prý 15.6. 2400 omluví. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Zatímco by se jednalo o řešení přijatelné, já jsem se zmiňoval o řešeních prakticky uskutečnitelných. Ovšem pravda je, že pokud by se Čínu podařilo dokopat k akci, jako způsob provedení je tato forma jednou z nejpravděpodobnějších.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
To máte pane Satori bezesporu pravdu, protože ta diplomatická řešení jsou trvanlivější. Vojenská vítězství jsou okamžitá, ale časem se většinou všechno otočí proti vítězi. To už bez oslav.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
že by někdo byl schopen uchopit číňana pod kejhákem? satori,analytika se ti vrazila do análu.Análytik?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Byl by schopen? Jistěže. Učiní tak? To se uvidí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
To jsou bláboly !!! Nezaútočí ani KIM ani Forest. Oba mají atomku a jen oba ždímají svůj LID pro výrobce zbraní !!! Pokud máte dotazy, tak si to čtěte opakovaně až vás opustí chuť na válku !!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Před Karlem - i život nemá tajemství !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
A jde to !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
A je to !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Brutto a bez pytla !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud jde o řešení situace se Severní Koreou ...
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Netto a se šídlem !%°"[]?!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nedůvěřivý Kim
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
Kim viděl, jak dopadl Husajn a Kaddáfí, i Asad měl nahnuto. Tak hrozí jádrem: zatím opravdu nikdo nezaútočil na jadernou mocnost. Co je ale divné, že nevěří ani svým vlastním lidem. Zdá se, že ani za 65 let vymývání mozků není zaručeno, že by se proti němu "lid" neobrátil. Tak holt se betonuje, řízen komplexem ohrožení i tento chlapec, který pod falešnou identitou získal vzdělání ve Švýcarsku. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Rudku, řešení ukázal Izrael v tzv. šestidenní válce. Těsně předtím než na něj Egypt, Sýrie a Jordánsko zaútočily, jim během pár hodin zničil letectvo, spojovací techniku a logistické zázemí. Tisíce vojáků pak (bez bot) utíkalo ze sluncem rozpálených tanků bez benzínu a s hluchými vysílačkami Sinajskou pouští do Izraelského zajetí. V Severní Koreji bude v první fázi nutné zlikvidovat Kima, aby zfanatizovaní bojovníci ztratili smysl za koho jít na smrt. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
Číňanům možná poradí náš vrchní velitel ozbrojených sil, že nejlíp by bylo poslat na něj drona. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Ti PRVNÍ jsou KOMUNISTÉ V OPOZICI kteří slibují rovnost, právo na práci, vzdělaní a zdravotní péči pro všechny (to všechno zdarma) a ti DRUZÍ jsou KOMUNISTÉ KTEŘÍ SE DOSTALI K MOCI a stavějí šibenice, gulagy, vyhlazovací lágry a ,,znárodňují" majetek který potřebují ukrást aby nasytili své příznivce. Všude kde komunisté zlikvidovali kapitalismus je to dodnes znát. A náprava škod bude trvat nejméně jednu generaci Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Zajímavé, pozastavena byla moje omluva že se příspěvek (mojí nepozorností) zařadil jinam. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Problém s uplatněním izraelského návodu je, že Severní Korea má na vzdálenost nějakých 20-30 km na mušce Soul v takovém rozsahu, že zničení ostřelovacích prostředků není pravděpodobně zvládnutelné dostatečně rychle na to, aby počet obětí ve 20-miliónovém Soulu nešel přinejmenším do statisíců, ne-li do miliónů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
z golanských výšin shlédáme celý svět.I ten damašek je kósek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
byl jsem tam a viděl
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Z toho si nic nedělejte, to přejde, čas všechno zahojí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Karel - i (23017) 9.10.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Nedůvěřivý Kim
Karel - i (23017) 9.10.2017 reagovat
Neplodná poluce štátskrripla !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nedůvěřivý Kim
Ivan Satori (32609) 10.10.2017 reagovat
Proti gustu žádný dišputát !!! Ale považujete za opravdu nezbytné svěřovat se veřejně s příhodami natolik osobními ?!??!?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hoffman-komunista
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
Právě jsem doposlouchal Jak to vidí s IH. Na závěr se jej D.Senková zeptala koho bude volit. Řekl, že nemá koho, že mu chybí slušná strana, která by měla v programu zrušení kapitalismu. Ale vždyť taková strana tu je! Říkají si stále komunisté a na čelních místech mají stalinisty Josefa Skálu a M. Semelovou. Že nemají dost radikální program? Tak to je jen dočasná taktika. Pokud nestačí, bude třeba se poohlédnout třeba do KLDR. Ostatně - i dnes pro ni IH projevil jisté pochopení.Konečně je šídlo z pytle venku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman-komunista
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
Miloši díky za úvahu, přesto se v jednom, v poslední větě zásadně mýlíš. To hoffmanovo šídlo v pytli nikdy nebylo. Jenom si ho někteří pletli s průpiskou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman-komunista
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
Ještě k problému, snad nekonfrontačně. Vždy budou na světě lidé, kteří budou toužit po ráji na Zemi. Vymyslí návod jak toho dosáhnout a Marxovy myšlenky poprve v historii dosáhly i realizace, všichni víme jaké. Ale 100 let před Marxem žil jiný klasik jménem Adam Smith, který nic převratného nevymýšlel, jen pragmaticky usoudil, že lepší bude prosadit nikoli ty nejlepší ideály, ale ty síly v člověku nejsilnější, a ty postupně kultivovat při zachování svobody. Tato myšlenka se ukázala v dějinách jako výrazně..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman-komunista
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
...nosnější a celé lidstvo pozvedla kulturně i technologicky zcela bezprecendentně. Kapitalismus není vždy krásný obrázek ráje, ale "jen" vedlejší produkt lidské svobody. Pokud má společnost dobré zákony, tak se mocná síla svobodné iniciativy (realizovaná v kapitalismu) i přes sociální diverzifikaci nakonec vyplácí všem. Žádný socialismus nevedl k podobným výsledkům, čím víc ho bylo, tím autoritativnější byly tyto státy a tím méně svobodné iniciativy aktivních lidí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman-komunista
Miloš Rudek (18671) 9.10.2017 reagovat
Byl jsem moc rád, že jsem při návštěvě Edinburghu našel čas a navštívil jsem hrob Adama Smithe. Kulatý kamenný sarkofág na nožkách mezi kostelem a přilehlým hřbitovem byl osazen stručnou měděnou tabulkou - hrob to byl neokázalý. Odešel jsem, našel nejbližší květinářství a vrátil se, abych tam položil symbolickou květinku. Byla jediná. (I rodný dům Marxe v Trevíru, dnes krásném klidném městě, jsem si zvenku prohlédl. Ale tentokát bez květiny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman-komunista Rudku omlouvám se
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
reakci na váš příspěvek jsem svou nepozorností zařadil v 10 : 12 pod Nedůvěřivý Kim. Zda si pan Hoffman uvědomuje jak dopadly VŠECHNY POKUSY nahradit kapitalismus něčím lepším si odhadnout netroufám. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
i pes je věc
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
ale ňákou fenku snad neměl na mysli trump. Pokřikování přes okeán je z doby knoflíkových válek. Kim se určitě nevylodí v kalifornii a amíci mají v ižní kereji 30000 vojáků ( od doby posledního střetu obou korejí) a jižní korea má jednu z největších armád světa. Američané již dvakrát použili jaderku a podle lidovců třkrát a dost by to určitě bylo DOST.Do vlády si kim strčil ženský element a tak se zklidní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
američané použili dvakrát jaderku aby chránili životy svých vojáků
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
útočit na kima budou jihokorejci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
.... a to je dobrá zpráva.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Jiří Reddlich (18696) 9.10.2017 reagovat
A firma Andreje Babiše s názvem "Ano, bude líp" vítězí na celé čáře nad ostatními účastníky volebního boje. A samotný ředitel firmy podává trestní oznámení na skupinu Šuman, která zveřejnila dokumenty, jež ředitele domněle usvědčují z toho, ředitel lhal o vlastnictví podfirmy Čapí hnízdo. Doufám, že opovážlivý a drzý Šuman dostane alespoň 5 tisíc pokuty, jako ten majitel obchodu s jízdními koly, když zveřejnil fotku zloděje na internetu!!! :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
Firma ODS pomohla rozkrást Československo po listopadovém puči 1989, stejně jako firma TOP09, která slibuje před nastávajícími volbami, co vše lidem zase sebere. Ostatní firmy – KDU-ČSL, ODA, Piráti, Zelení atd. se předhánějí ve lhaní a slibech v kapitalismu nesplnitelného. Politické firmy jen lidem lžou a kradou jejich peníze. Jiří Reddlich tady správně žaluje fungování kapitalismu v ČR, zde v podobě ANO.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Když rostoucímu smrku postavíte do cesty přímo vzhůru překážku, kmen se odchýlí od svislice, aby se překážce vyhnul. Zopakujete-li několikrát, dostanete pokroucený smrk. Růst pokrouceně není přirozenou vlastností smrku, je to důsledek násilných vnějších zásahů. Vinit kapitalismus z toho, o čem píšete, je jako vinit smrk sám z jeho pokroucenosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
pokroucený smrk se nedá použít v dřevozpracujícím průmyslu ale pouze jako palivové dříví.Tak je to i s kapitalismem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Tak tak, a sluneční paprsky působní zhoubně na rostliny a pitná voda je jed.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
satori neblbni,nejsi náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Mám takový neurčitý pocit, jako bych něco podobného už někde slyšel. Costmene neblbni, nejsi škrtnutá gramofonová deska.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
ano,neslyšel ale napsal k jednomu přiblému komentáři satoriho
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
Občane, v Babišovi máš typického představitele toho rozkrádání. A Babiš nebyl sám. Lze s určitostí říci, že to babišovo rozkrádání neorganizoval proti své vládě Klaus, ani jeho ministři. Ti stbáci byli a jsou všude, Druhého největšího šíbra musíme poslouchat každý den. Sice je to zaseklý gramofon s "účelovlkou, kampaní, podvrhem, komplotem a všichni lžou" Užitečným idi*otům to stačí. Co bude až OLAF oznámí výsledky šetření? Zase nic?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
Enigma, další žalobce kapitalismu se projevil. Ano, takto kapitalismus v ČR i jinde funguje, samá velkozlodějna a velkopodvody. Začalo to za Havla, a Havlem, a pokračuje to už 27 let od listopadového puče 1989.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Rudolf Enigma (18699) 9.10.2017 reagovat
občane, dovolím si tě jemně upozornit na skutečnost, že smyslem kapitalismu nejsou šíbři typu Babiše! , To je pravý opak ve stylu socialistického dotačního inženýrství, implementovaného do kapitalisticko-pubertálního vývoje tohoto státu. Smyslem kapitalismu je soutěž nápadů a konkurenčních postupů za účelem zisku. Dnešní kapitalista není Marxův zakrvavený zloduch, dusící svého otroka. Dnešní mocní jsou zároveň mecenáši a sponzoři spousty společenských aktivit. Výsledky jsou očividné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
„....Smyslem kapitalismu nejsou šíbři typu Babiše...,“ Enigmo, vy srandisto. Právě Babiš je kapitalismus. Enigmovy bláboly o tom, co by měl kapitalismus být jsou k smíchu. Měl byste to Enigmo tomu kapitalismu sdělit, aby byl jiný jak říkáte. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Pochybuji, že byste tak učinil, ale pokud byste si našel chvilku, možná by Vám stálo za to vyhledat si Čapkův "apokryf" Attila. Podle míry intelektu, budete pak pokříkovat "Kotláři, kotlláři", totiž chtěl jsem říci "Kapitalismus, kapitalismus" buď s ještě větším gustem, nebo s prvními pochybami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman vítězí a vede v preferencích před Drahošem a Horáčkem ......
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
intelekt satoriho umožnil jemu přečíst apokryf a toť fše
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vše už bylo řečeno.
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
Já si také zaválčím.:-) Dle mého názoru to chce něco sofistikovanějšího než přímý úder. Pašík drží v Jižní Koreji rukojmí a ty nelze přece obětovat. Takže můj návrh je, že by to chtělo nějakou false flag. Nastrčit do toho Číňany, či Rusy, ideálně oboje a ať provedou špinavou práci za USA. V případě rusů by to mělo ještě jeden vedlejší positivní efekt. Pro ně by to byla po Sýrii druhá válka a to by je slušně vyčerpalo. Snad si to zde Donald Trump přečte :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Pane Regane, dovolte můj názor. Čína je závislá na obchodu s USA a EU, Rusko ji nezajímá. Ve spotřební elektronice už Rusko dávno předběhla, v automobilech a strojírenství to je otázkou pár let. Poslední co ČLR od Ruska potřebuje jsou zbraně (letadla a rakety) ale i tam už se rychle učí (kopíruje). Čína si to, na rozdíl od upadajícího Ruska, s USA ani EU rozházet nechce a ani nemůže. Dokonce už na Kima činí určitý nátlak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
Otázka je, jestli opravdu Čína dělá to, co říká. Moc jim nevěřím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
i ten hoňkoňk byl předán číně podle mezinárodních smluv.Takže jak jim to vzít ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Nebezpečí přijde z Kremlu. Putin potřebuje oslabit USA kvůli domácímu publiku. Bývalá druhá světová velmoc je dnes země upadající (s vyjímkou zbraní) na úroveň rozvojových zemí a to Rusové nesou nelibě. Putin potřebuje hladovým mužikům nabídnout nějaký úspěch aby neupadl v nemilost. Válka v Koreji se může hodit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
mužici vyvážejí obilí.Pak se diví že hladoví
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
Vyváží. Ovšem od té doby, kdy tam ve velkém začali hospodařit Dánové, Nizozemci a Švýcaři. http://www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
http://bit.ly/2ybCI2m
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
konečně se dánové a spol naučili hospodařit od mužiků
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
Košťále, ani se nepokoušej zabředávat se mnou do debaty o zemědělství, natož o zemědělské technice. Tady si počti http://www.ravagro.ru/ A víc mne neotravuj.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
regan má za oknem květináč s pažitkou a je odborníkem na agro
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Je to můj laický názor ale fakt je že od Ruského anschlußu Krymu jsou vztahy Číny a Ruska skoro na bodu mrazu. Číňané si pamatují Usuri a dobře vědí čí byly Kurily. Sibiř už je skoro Čínská a hladový Rus svůj úpadek těžko nese. Čína ví jak je hladový medvěd pro své okolí nebezpečný. Uvidíme, kéž bych se mýlil. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Pane Regane četl jsem že Mojžíš udělal pro Izraelity to nejlepší tím že je dovedl do míst kde není ropa. Kdyby Rusové neměli plyn a ropu možná mohli být úplně jinde. Známe to i doma. V ČR chybí na práci statisíce lidí ale mnohým se tu vyplatí žít na sociálních dávkách. Ty mají na pracovní morálku stejný vliv jako ropa na Rusy. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Boršč ála Náprstek ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
..... další notoricky zde známé bláboly Náprstkovy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Vám zdá se opravdu činí potíže orientovat se ve významu slov. Notorický znamená obecně známý (tedy ve smyslu někdo, o kom je známo, nikoli ve smyslu něčí známý). Takže "notoricky známý" je významově ekvivalentní vyjádření "známě známý" nebo "notoricky notorický".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
notoricky znamená nepotřebující významu,je známý. Chlapče satori,ty tam v tej canadskej zemi nemáš kamaráda.Ani se tomu nedivím,kdo by ti rozuměl v těch šroubovaných říkánkách.Ty už nepatříš ani mezi nás ani mezi ně.Přibyslav tě zdraví
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
občan ČR (18715) 9.10.2017 reagovat
Satori, vy jste takový Brouk Pytlík poučovatel, spokojený sám se sebou. To jméno Satori jste si vymyslel sám?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
Ivan Satori (32609) 9.10.2017 reagovat
Hněvat se na jiné, raději než na sebe, když se člověk utne, je běžnou lidskou reakcí. U těch chytřejších se to s věkem lepší, u těch méně chytrých naopak. Ta volba je Vaše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
Jiří Sapík (18672) 10.10.2017 reagovat
Dnes, resp. z toho, co jsem si dnes přečetl ze včerejška, předvčerejška a předvčerejška před předvčerejškem mě utvrdilo v tom, že pan Hoffman přitahuje specifické povahy, přičemž bych rád poznamenal, že význam slov (tedy i specifický) se občas liší slovník od slovníku. Řekl bych tedy notorické asociály, což si překládám jako provařený nesnášenlivec, tedy divný jedinec, jinými slovy také psychopat, což ještě nemusí být duševní úchylka, ale odchylka od beztak nedefinované normy chování již ano. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boršč ála Náprstek ......
miroslav costmen (18648) 10.10.2017 reagovat
vlámu se tady .satori existuje,v ostravě je jedna herna satori a v opavě na ostrožné ulici prodejna satori s exotickými žďorbami a nasládlým pachem vzduchu,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vše už bylo řečeno.
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
a matinka plakaal a 50000 izraelitů čeká na omluvu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
Škoda že to nečte Hoffman. Jeho odpor vůči kapitalismu by ho rychle přešel. Násilná kolektivizace a vnucené kolchozy se i v obilnici Evropy dokázaly postarat o hladomor (u nás o potravinové lístky a fronty na skoro všechno). Dnes to zažívá Venezuela. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
Regan ♣ (27626) 9.10.2017 reagovat
Komunismus je sektářství a jeho příznivci jsou fanatici. Neexistuje síla, která by jim otevřela oči. Viz takový Gustav Husák. Ač vězněn, nezanevřel. Viz Stalinův pohřeb, Kim Ir-sen taktéž.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
fingerhut stále bude trvat na svém že není paleček
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
Viktor Náprstek (18674) 9.10.2017 reagovat
costmene kdyby jste mi tu u výslechů prozradili tak jsem to mohl vědět už dávno. Jenže jste mlčeli a jediný z vás fízlů kdo o tom promluvil byl až Novák X tady u Hoffmana. A strach z urážek mé matky mít nemusíte, když pomlouvají zastánci Hoffmana, strážci slušné diskuse dělají že spí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: www.euro.cz/blogy/komentar-kruh-ruske-psenice-se-uzavrel-1349382
miroslav costmen (18648) 9.10.2017 reagovat
tak se probuď fingerhue,50000 rakouských židů čeká na omluvu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT