Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Čtení novin

Den Ivana Hoffmana: Čtení novin

Odborníci na média už před mnoha lety věštili brzký zánik tištěných novin. Předpokládalo se, že je nahradí elektronická média anebo internet.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 159 PŘÍSPĚVKŮ

Fenomén tištěného slova
Rudolf Zachoval (18668) 29.12.2017 reagovat
Počítače i chytré mobily používám pravidelně už mnoho let. Informace přes RSS nabíhající ihned a automaticky. Ale přesto je daleko jiný pocit, vzít do ruky kdekoliv ve světě tištěné noviny. A pokud jde o tištěný Deník, tak Regionální Deník (mimochodem opravdu výborný) má tu výhodu, že popisuje dění a budoucí vývoj právě v místě, kde je člověk doma. Osobní rozměr tištěného slova či fotografie je fenomén i při cestách v cizině a vždy vezu kromě elektronických i tištěné knihy z navštívených míst.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Babičková Jana (18811) 29.12.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Zachovale, emoce Vámi moc necloumají. :-) U Vašeho příspěvku jsem ráda první. Proč? Pan Hoffman rozloučení s rokem pěkně napsal, vy, byť pro mne poněkud stroze, doplnil o osobní a já bych neunesla přímé "zásahy". :-) Takže osobně i já. Pane Hoffmane dík. A rok 2018 budiž dle Werichova vyznání:
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Babičková Jana (18811) 29.12.2017 reagovat
„Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ Zda by bylo na světě bez pokroku lépe a radostněji, nevím. Co vím? Že pokrok zvát na návštěvu krok po kroku by bylo možná lépe, než zvát na "běh po běhu"... . Lépe pro svět... O nás lidech nemluvě. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
Dobrý den, paní Babičková, obávám se, že to za pana Wericha "schytáte" od lidí, kteří by mu mohli být vzorem když psal své citáty o blbcích.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Babičková Jana (18811) 29.12.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Maloni, nemám obavy.:-) Ano, jeho citáty o těch druhých jsou také takové pěkné, vyvedené. Kolem Werichovy vily na Kampě se vždy (při návštěvě Prahy) ráda projdu ... . S ránem zdravím Vás i fšechny. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Jiří Reddlich (18696) 29.12.2017 reagovat
Jan Werich: "Jak je řeč o blbcích, vždy jde o druhé lidi." :-)) Pěkný den a úspěšný příští rok vám přeji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Babičková Jana (18811) 29.12.2017 reagovat
:-) Tak to není můj případ, pane Reddlichu. Satsafra dobře vím, že se týká i mne. Viz sdělování tabletu a dig.rámečku - ÚPB - nahořejc. :-))) Za přání děkuji a doma jsme již ve věku, kdy si přejeme, aby se rapidně nezhoršovalo. To zdraví. A bereme s humorem. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Rudolf Zachoval (18668) 29.12.2017 reagovat
Krásný den paní Babičková. Děkuji, napsala jste to moc hezky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
I já se přidávám, pane Zachovale a rád bych znal důvod nesouhlasů s vaším prvním příspěvkem. Ale známe přece některé zdejší, jmenovat netřeba.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Ivan Satori (32609) 29.12.2017 reagovat
Zatímco o důvod podstatně výraznějších nesouhlasů se zcela srovnatelnými příspěvky pana Rudka o něco níže žádný zájem neprojevujete. Zřejmě skutečně znáte některé zdejší, jmenovat netřeba.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
antihavel antihavel (19100) 29.12.2017 reagovat
Tohoto, by se měli držet i ti, kteří si říkají novináři.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Marie Váňová (30048) 29.12.2017 reagovat
Přeji Vám hodně zdraví a štěstí v novém roce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Babičková Jana (18811) 29.12.2017 reagovat
I Vám, paní Váňová, přeji štěstí, naději a víru a pohodu mysli ... . Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Fenomén tištěného slova
Danka Pavelková (20335) 29.12.2017 reagovat
S novinami je to jako s knihou. Ráda si přečtu povídku na internetu, ale to potěšení vzít si do ruky krásnou knihu - nejen po stránce literární, ale i estetické, si nenechám vzít, tu žádný internet nenahradí. Po dlouhá léta jsme měli předplatné na Lidové noviny, na týdeníky Literární noviny, Mladý svět, Respekt - teď zase Malovaný kraj, Týdeník Rozhlas - na ten se těšíme s manželem nejvíc. Jsou tam články o kultuře - o umění, ale i kvalitní politické komentáře). Běžné deníky kupuji občas na stánku. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nezbytnost papíru
Miloš Rudek (18671) 29.12.2017 reagovat
Čtu nepřetržitě od raného dětství, a raději bych byl na vozíku než slepý. Dnešní komentář IH by byl pěkný, kdyby závěr nevyzněl jako zadání (reklama) svého média, potažmo zaměstnavatele. Přitom komentáře IH žádná regionální (cvrčovická či zlínská) témata neprobírají! (Na ta moje mi stačí 15 minut regionálního TV vysílání, měsíčně pak místní zpravodaj, přezdívaný Kravské rozhledy a dle potřeby účast na zasedání zastupitelstva či rozhovor se starostou.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nezbytnost papíru
Miloš Rudek (18671) 29.12.2017 reagovat
Co mi však jak v komentáři, tak i v ohlasech chybí, tak přiznání, jaké papírové periodikum ten který náš příznivec opravdu kupuje a čte (když už je tak chválí). Tak to musím, aspoň za sebe, napravit: ročně předplacené máme se ženou Týdeník echo a Respekt, které po přečtení (po týdnu) vyměňujeme se sousedkou za Lidovky (upadající, zatímco před lety jsem jim věnoval týdně 2-3 hodiny, dnes už jen 20-30 minut). Dalších asi 10 periodik (ne deníků) sleduji v čítárně naší městské knihovny. A co vy? Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Servilita pana Hoffmana, aneb
Pavel Šimon (18722) 29.12.2017 reagovat
tohoto vám pane Hoffmane (ne) bylo zapotřebí.? I zaměstnanec - redaktor Deníku by se musel otřepat, aby toto "musel" napsat v závěru denního příspěvku. Jinak jsem také "starým" vyznavačem vůně čerstvých novin, i když mě teď "trápí" M. F. Dnes, kterou čtu celý život a musel jsem se zase naučit číst to správné a svobodné mezi řádky. Nikdy jsem si nemyslel, že v tomto smyslu bude lepší (Rudé) Právo. Ale ještě slunce zapadá nad Atlantidou. Hezký den. Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
antihavel antihavel (19100) 29.12.2017 reagovat
Číst mezi řádky, se muselo vždy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
antihavel antihavel (19100) 29.12.2017 reagovat
Být loajální ke svému zaměstnavateli, by měla být samozřejmost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
Miloš Rudek (18671) 29.12.2017 reagovat
|Přiznejte, pane anatihavle, kupujete či aspoň pravidelně čtete nějaké papírové médium, když už tak souhlasíte s dnešní apoteózou Ivana H.? Hádám, že si postačíte s tunajší virtuální exhibicí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
Miloš Rudek (18671) 29.12.2017 reagovat
Vidím, že na tomto blogu převažují nečtenáři "papíru", když jen otázka na jejich příp. četbu vzbudila takovou záplavu šklíbů. Čest výjimkám (paní Pantlíková, pan Šimon...).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Pane Šimone ten pocit mám také. MfD se stále víc chová jako bulvár zatímco Právo je více solidní. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Servilita pana Hoffmana, aneb
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
Domácí: Před 28 lety se stal Václav Havel prezidentem. „Stouplo mu to do hlavy, ale Olga ho vracela na zem“, tak si našel héééérečku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tištěné noviny mají jednu velkou přednost.
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Mají svého majitele (ten nebývá podstatný), mají šéfredaktora, vedoucí různych rubrik, novináře a komentátory. Pod každým článkem je někdo podepsán za jeho objektivitu nekdo nese odpovědnost. Totéž plati o Tv a rozhlasu. Anonymní internetová média, míchajici polopravdy, lži a hoaxy jsou bezcenným smetím. Ale nejen Okamurům, Zachovalům a spol. se nedoložené (naše i Kremelské) hoaxy hodi. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tištěné noviny mají jednu velkou přednost.
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Staří Římani měli krásné přísloví - nevěřte lháři ani kdyby pravdu říkal. Novináři to vědi a většinou si dávají pozor. Lži o sestřelení MH17 kulometem, o tom že Peroutka napsal Hitler je gentleman, o tom že se za Kalouska ztratilo na MO 22 miliard (a nikdo neví kam) nebo že Putin nemá na Ukrajině vojáky by neotiskly ani Haló Noviny. Zato anonymní weby poskytují pro každou lež mista dost a hlavně nevyžadují skutečný podpis autora. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tištěné noviny mají jednu velkou přednost.
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
Náprstek Viktor, estébák, blázen......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dokavad jsme nahatí... Podle kabátu svět měří, lháři ve fraku každý věří..!!
Happy Pepi (25021) 29.12.2017 reagovat
Kdysi bylo nákladné a zdlouhavé přepisování knih a tím šíření informací a vzdělání jen králům a vyvolenejm církví. Po Gutenberg-ově revolučním KnihTisku, se začala vzdělanost za podpory Marie Terezie šířit mnohem levněji a rychleji. Tím začala průmyslová revoluce, továrny, co zvýšily produktivitu a snížili cenu. Následoval tranzistor, letos má už 70-let, pak integrovaný obvod, a první mikro-4bit.CPU od Intelu. Sinclair a následně PC do každé rodiny, dnes s Internetem ke každému. Všem HeppyNewJahr 2018 (;-).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tištěné noviny mají jednu velkou přednost.
Jan Novák (18692) 29.12.2017 reagovat
Dyť ti taky nigdo nevjeří.I dyž se stokrát potpíšeš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Panu Hoffmanovi do nového roku 2018 nepřeji, ...
Jiří Reddlich (18696) 29.12.2017 reagovat
... aby on či jeho komentáře zůstali čtenářům lhostejní. Nic horšího už by se komentátorovi totiž nemohlo stát. Že v diskusním fóru u jeho komentářů bývá živo znamená, že nebýt lhostejným či nečeřit názorovou hladinu se mu daří. Ať už tak nebo tak. Nejen jemu, nýbrž i všem ostatním přeji pevné zdraví a zdravou mysl. Nashledanou v příštím roce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Šimon (18722) 29.12.2017 reagovat
"Ministerstvo financí nyní posoudí, zda! a jakým způsobem je možné zprávu zveřejnit". Co to je? Drzá cenzura, hloupost úředníka (ů), nebo nová totalita? A zase bude ticho po pěšině, ba velká část obyvatel se bude radovati a jásati jakého že si zvolil kabrňáka. A co na to všechno onen kabrňák? Že je mu to jedno. Tedy ta zpráva. Lid a Zeman mu uvolnil ruce, že. Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Rychlý (18702) 29.12.2017 reagovat
Pane Šimone, skoro bych se nebál použít slogan, že jste právě objevil Ameriku. O stavu na naší politické scéně a obavách tady někteří píší pravidelně, kromě tedy Hoffmana. Jen se potvrzuje, že stále si ještě nejsme rovni a zrovna tak už někteří pochopili, že Bureš nešel do politiky jako mesiáš, ale aby rozšířil své impérium a kryl své podvody. Jak naivní je ten, kdo říká, že o peníze nejde, až v první řadě. A "Pelikán má alibi.“ Lid si nezaslouží odsudek, že mu uvolnil ruce,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Rychlý (18702) 29.12.2017 reagovat
neboť se jedná o pouhou množinu 30%, přesně tu o které hovoří C.H. A jaký je Zeman si můžeme udělat obrázek z článku Vodvářky. http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-zeman-vadi-nevadi-d0f-/p_politika.aspx?c=A171228_204307_p_politika_wag
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Jiří Reddlich (18696) 29.12.2017 reagovat
Ano, úřad českého presidenta vykonává pátým rokem před českým Ústavním soudem usvědčený lhář Ing. Miloš Zeman. Jeho pseudologia phantastica, čili bájná lhavost, není přitom nic nového pod sluncem. Ostatně v době vlády kabinetu, sestaveného jím samotným, byl ministrem zahraničí podobný kriminálník - britskými tribunály soudně usvědčený lhář, a další kriminálník šel za tunelování do tepláků přímo z ministerstva financí. Je to prosté, milý Watsone, vrána k vráně sedá. Přeji vám pěkný den a úspěšný rok 2018.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Ladislav Dycka (18728) 29.12.2017 reagovat
Pane Šimon povšimněte si prosím že otázka nezní zda ale jak. V situaci kdy armáda pravníků čeká na jakékoliv pochybení to chápu a doufám že zveřejnění nebude nic bránit a brzo se dočkáme. Do ukřičeného stáda anti mi nějak nepasujete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Šimon (18722) 30.12.2017 reagovat
Pane Dycko, za ty roky naší "známosti" mě překvapuje, že nerozumíte té mojí první, podle mne nesložité větě. A už byste měl taky vědět, že do žádného stáda nepatřím. Svobodný, to je přece moje hlavní deviza zde. Ale já myslím, že vy to víte a jen tak zlobíte. Dnes slavíme s manželkou čtyřicáté výročí svatby, tak mě prosím "nezlobte". Nám je dobře. Zdraví Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Ladislav Dycka (18728) 31.12.2017 reagovat
Pane Šimon gratuluji ke krásnému výročí (my jej budeme slavit za necelého půl roku). Známe se dlouho a trocha přiměřeného popichováni nás provází od počátku. Pokud opravdu milujete svobodu držím palce abyste se neprobral v davu mezi… No však víte. Hodně štěst v Novém roce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
Dobré novoroční ráno, pane Šimone. Vaše rozhořčení nad využitím našich zákonů, které nabízí možnost využít dotace EU na cokoliv, je velmi sveřepá. Houby o tom vím, takže soudit či posuzovat nechci a nebudu. Proč k Vám píši? Víte, tady se dávají odkazy i z NEVIDITELNÉHO psa. Ty prochází bez podezření, že jsou hoax. Teda, nikdo se zatím s podezřením neozval. S pou:-). Lída Rakušanová má na téma Čapí hnízdo na Psu článek. Citaci z článku LR dám samostatně. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
PS.: Slova paní Rakušanové : ""... V každém případě to ale vypadá, že zatímco se bude veřejnost dohadovat, zda chudáka premiéra policie zbytečně nešikanuje, zůstane to podstatné stranou pozornosti: totiž otázka, kolik peněz z evropských dotací zdejší oligarchové už obdobným způsobem “odklonili“? ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
ZDROJ : http://neviditelnypes.lidovky.cz/pravo-capi-hnizdo-pod-drobnohledem-unie-fc5-/p_politika.aspx?c=A171230_202343_p_politika_wag
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Šimon (18722) 1.1.2018 reagovat
Paní Babičková, mějte i vy dobré ráno (a) 2018. Nečekal jsem na půlnoc, ba i toho alkoholu nebylo moc, takže mohu s čistou hlavou reagovati. S mým "sveřepým rozhořčením" se to má takto. Souhlasím s tím, že projekt Čapí hnízdo je jeden z mnoha dalších dotačních programů, které jsou doslova prošpikovány ministerstva, kraje atd. Jsem dobře informován v oblasti školství a jestli bude mít někdo odvahu a schopnost do toho píchnout, půjde o veliký průšvih hemžící se objevenými podvody. Babišovi vyčítám něco jiného
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Pavel Šimon (18722) 1.1.2018 reagovat
ale o tom už jsem tady psal. Tedy tak. Zdraví Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
Pane Šimone, u nás čekáme na půlnoc, neb funguje tradice, že fšichni naši nejvíc nejmilejší - stále děti a vnoučata - dávají o sobě vědět. * * * Jak a o čem jste v souvislosti s A.Babišem psal vím. Opět pou:-). Chápala jsem dobře, jsouc chápavá, nebojte. Vy jste nevyčítal, Vy jste nasupeně konstatoval. Jakoby to pravda byla. Dobře. Ale jen jeden kousek pravdy. "Soudíte" výběrově. Pokud byste byl spravedlivý, tak si ve svých "soudech" počkáte na verdikt případného soudu. Dovolávat se morálky je spravedlivé
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
vždy, to ano. Ale u každého politika. Např. i exministr zemědělství přepsal majetek na manželku. Jde princip, že. ... Pokračovat mi nelze. Povinnosti volají. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Miroslav Valach (18838) 1.1.2018 reagovat
V novém roce přeji jasno, a sám začínám s diskusí v pochybách. Pan Dycka panu Šimonovi namítá …„že otázka nezní zda, ale jak“…, ale v médiích skutečně stojí o nezveřejnění alespoň části, MiFin Alena Schillerová se šíří o profesním tajemství, na odpovědi 15 dnů, a že dává deadliny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kauza OLAF - Čapí hnízdo a reakce MF
Miroslav Valach (18838) 1.1.2018 reagovat
Paní Babičková u pana Šimona nachází rozhořčení velmi sveřepé, což bych také potřeboval vysvětlit (už vidím se i děje). L.Rakušanová myslím dobře vystihla. Že je radno soudit opatrně, že je podobného čerpání mnohem víc, že „se“ humbuk tradičně nechá vyšumět a Babiš se vylže do krásy, tak to je tradiční. Babiše by patřilo do řepy poslat - jednotit, silážovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Hoffmane
Marie Váňová (30048) 29.12.2017 reagovat
též Vám přeji hodně zdraví a štěstí v novém roce
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane... AŤ “Dobro s láskou zvítězí”..!!
Happy Pepi (25021) 29.12.2017 reagovat
"Až vám to čas dovolí, vyjděte cestou pro pěší, do vesnic a do polí, to vaše oči potěší, Uvidíte sklízet lán i stavět komín domovní, jak se peče marcipán, jak jsou tu lidé šikovní. Rolník umí pšenku sít a vorař proplout povodí, mlynář ví jak mouku mlít a domky zedník nahodí. Každý z nich má svou zem rád pro ni i život nasadí, hlavu za ně můžu dát, vždyť já jsem také z podhradí. Je to pěkné sklízet lán i stavět komín domovní, péct i mlsat marcpián, na to jsme také šikovní." AŤ je 2018 LÍP.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane... AŤ “Dobro s láskou zvítězí”..!!
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
Tohle by bylo dobrý přeložit i pro uprchlíky- každý z nich má svou zem rád, pro ni i život nasadí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
věrnost tištěným mediím není z nostalgie
miroslav costmen (18648) 29.12.2017 reagovat
tak u mne je to součást mého já.Od 15 let odebírám literárky ( literární noviny,listy a jak se vždy pod ňákým názvem publikovaly.)Jsem celoživotní předplatitel.Ale co mi schází tak něco co bylo a to : MY 68 .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: věrnost tištěným mediím není z nostalgie
Danka Pavelková (20335) 29.12.2017 reagovat
Ano...Literárky, (Listy - Kmen) - a také MY68... Zdravím. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Píší dnešní Literárky o mediích ve Francii☺☺☻
Vávra aleš (18868) 29.12.2017 reagovat
„Žádáme vás, abyste učinili, co je ve vašich silách, kupovali naše noviny na stáncích, přihlásili se k jejich odběru, předplatili i své rodiče nebo přátele nebo se stali našimi sponzory,“ píše zoufale novinář slavného francouzského nezávislého periodika.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: věrnost tištěným mediím není z nostalgie
Danka Pavelková (20335) 30.12.2017 reagovat
A ještě jsem si vzpomněla - Reportér. Některé z těch novin mám ještě v krabici ve sklepě... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nalezne I.Hoffman v roce 2018 větší odvahu?
Pavel Rychlý (18702) 29.12.2017 reagovat
K dnešnímu vpisku IFH jen toliko. Je to zřejmé pokračování co jsem napsal už včera. Ukázka dýmajícího vyhoření. Tedy jak jinak rozumět větě "Při životě je drží čtenáři, kterým je příjemné vidět myšlenky černé na bílém.“ Copak i tento článek v elektronické podobě není černý na bílém? Proč jste se tedy vydal touto cestou mistře? Není to tak trochu protimluv? Nehledě k tomu, že si tady mohu i udělat obrázek o určité pretoriánské sektě, která se zde v adorantství IFH předhání urážením ostatních diskutérů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 větší odvahu?
Pavel Rychlý (18702) 29.12.2017 reagovat
Jak vidno najatou klakou trollů pod taktovkou regulovčíka Valacha. Hodně úsměvně pak vypadá pochlebování regionálnímu tisku, když sám IFH se nezabývá tématy celonárodními, natož tak regionálními. Možná tak někde v Katalánsku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Vrátím se k nesmyslu o rodičích pana Schwarzenberga a vězňů tabora v Letech. Hoffmanovi mohlo uniknout že Beneš ocenil jejich podporu exilu i to že jim nacisti uvalili (za pročeské postoje) nucenou správu na majetek. Co ale ,,novináři" uniknout nemělo je to že v letech 1945 - 48 nikdo proti Schwarzenbergum nevznesl nejmenší podezření a majetek jim nebyl zabaven podle Benešových dekretů. Ministr Nosek neodpouštěl menší ,,provonění" Novinář si takové věci má ověřit. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/prezidentske-volby/poslechnete-si-takhle-predelali-hymnu-v-podani-knizete-bavi-se-cely-svet.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Josef Maloň (24545) 29.12.2017 reagovat
https://a2larm.cz/2014/12/schwarzenberg-by-se-mel-omluvit-za-tabor-smrti/
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 29.12.2017 reagovat
Viktore Náprstku, několikrát jsem Vám v tomto oponoval, už jste si to dávno mohl nechat někým vysvětlit. Text z poznámky Babiš o Letech ze 3.9.2016 „Měl by dát (Babiš) řeč s Karlem Schwarzenbergem, kterému sice byly jen dva roky, když jeho tatínek využíval vězně z tohoto tábora na práci ve svých lesích, ale že nešlo o rekreaci, ví čestný předseda TOP 09 velmi dobře.“ IH netvrdí, že si Schwarzenbergovi poroučeli na gestapu, Noska a Beneše do toho neplantejte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 29.12.2017 reagovat
Nebo KS neví velmi dobře o využívání a utrpení vězňů? Babiš se tehdy předvedl, to nepřipomínáte, že IH vytkl Babišovi. Kopíruji dotyčný text, aby lhář Náprstek viděl co jsou fakta.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Pane Valachu Beneš i Nosek mohli rodiče pana Schwarzenberga vyhnat a majetek jim ukrást v r 1945. Kdyby byl jen stín podezření. Jenže nebyl. Majetek jim ukradli až podle Zč.143/1947 Sb a ani tehdy nebyla jediná zmínka o jejich kolaboraci. S tim začal až bývalý důstojník StB JUDr Zavadil když pan kníže kandidoval proti Zemanovi. Pan Hoffman se přidal k dobré společnosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Viktor Náprstek (18674) 29.12.2017 reagovat
Kecy o lhářich si nechte pro svou partičku kolem Černé a dalších trotlů kteří mě tu bez jakéhokoli důkazu vini ze spolupráce s StB. Nebo pro ubožáka který napsal že mi StB umožnila pracovat v Televizi. Čistí lidé nemají důvod špinit jiné. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Jan Novák (18692) 29.12.2017 reagovat
Sám sis začal.Ták si nedif.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
__ 1. spis: Viktor Náprstek, nar. 5.8.1946, správa StB Praha registrační číslo 29541, PO Návrat (prověřovaná osoba) od 25.4.1978 do 22.12.1983, uloženo do archivu 22.12.1983 archivní číslo 746875. __ 2. spis: Viktor Náprstek, nar. 5.8.1946, správa StB Praha registrační číslo 28670, KTS Paleček (kandidát tajné spolupráce) od 29.8.1984 do 28.1.1985, příslušník StB Trnka, uloženo do archivu 28.1.1985 archivní číslo 753065.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
Při tomto zlomyslném pokusu Pepka vyskoč malilinkato si uvědomíme pravdivost rčení, že "všechno špatné je pro něco dobré.“ V tomto případě je tato špinavost jen výsledkem skvělého to aliby, pro pana Náprstka, ve smyslu spolupráce s STB a nad jakoukoliv pochybnost to vyvrací, odložené spisy do archívu, aniž by o tom dotyčná osoba musela vědět. Což skartováním spisů FOLKA, tak jednoznačně vyvrátit splupráci nelze. Padá tak špinavý trik valašského nosiče cibule, že jako pracovník Čstv musel s bolševiky zadat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
....alibi...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
Pane Náprstku role Valacha vulgo valašského nosiče cibule v tomto divadélku Emílek je zjevná i když se snaží až hystericky oponovat. Samozřejmě všem, včetně soukmenovců sekty je okolnost uložení spisů STB do archivu jasná, ale když ta potřeba nakydat na vybranou osobu "oblaka“špíny je tak frustrovaně nepřekonatelná. :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017 reagovat
3.9.2016 napsal Hoffman Měl by (*Babiš) dát řeč s Karlem Schwarzenbergem, kterému sice byly jen dva roky, když jeho tatínek využíval vězně z tohoto tábora na práci ve svých lesích, ale že nešlo o rekreaci, ví čestný předseda TOP 09 velmi dobře. www.denik.cz/hoffmanuv_denik/babis-o-letech-20160903.html To snad výklady a rozklady Hoffmanova mluvčáčka Valáška nepotřebuje. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
Televizní normalizátore, nekopli tě čestní lidé jako Moučková či Honzovič někdy do rozkroku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 30.12.2017 reagovat
Viktore Náprstku, Beneš, Nosek, ani Zavadil nemají s dotyčnou formulací nic společného, o kolaboraci plancete Vy. Prostě to tam není, okopíroval jsem tu větu, nepomohlo. Dále píšete o „partičce“ kterou (opakuji) si po bolševicku vymýšlíte, procesy se spiklenci jsou tradiční v totalitě. Podobné důkazy o Všem obstojném soužití s minulým režimem sem taháte sám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 30.12.2017 reagovat
opr. - důkazy o Vašem obstojném soužití... Čistý pro StB nebyl ten kdo někdy byl na Západě, takového nechali v citlivé instituci jakou televize byla jen jestli byl užitečný, a Vy jste pořád takový. Sice nerozumíte textu, ale hájíte toho kdo si Vás koupí. Panu Rychlému se hodíte, u něj jste prověrkou prošel, on ukáže protistranu a zamlží když vidí že tonete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
Pane Valachu i nyní jen dokazujete, že bolševické triky sem nostalgicky vnucujete jen vy. Vaše úvahy nejsou ničím jiným, než zjevnou podporou sekty soukmenovců v permanentním lynči pana Náprstka, jak kdysi napsal pan Satori. A pana Rychlého můžete klidně vynechat ze svých hrátek v kádrování diskutérů, kteří zrovna neadorují mistra. Když už této železné košili nemůžete odolat, pak si to nechte pro členy ÚV IFH a najaté trolly, kteří vám a FOLKOVI mnohdy dělají medvědí službu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 30.12.2017 reagovat
Pane Rychlý, místo nekonkrétních oblaků propagandistické mlhy se pokuste psát srozumitelně, aby třeba pojem „zjevný“, znamenal že je to VIDĚT. Označení za „soukmenovce“ považuji za urážlivé, zažilo se u nechvalně známého lynče známého jako druhá světová válka. Jsem-li proto nostalgik, tak budiž. Tím že zmíníte „medvědí službu“ ještě nezabráníte tomu, abyste ji sám nedělal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
Pane Valachu nemám zapotřebí mlžit, nebo se vyjadřovat s poukazem na nekonkretní "bolševické metody,“ jak to zpravidla děláte vy. Co je vám v mé reakci tak nepochopitelného? A abych byl konkretní, tak právě jste mi poskytl příležitost poukázat na zcestnost vašich úvah a mylných tvrzení, kterým vy říkáte oponentura. Ta první je nepřesnost ve významu slova zjevný: "pokuste se psát srozumitelně, aby třeba pojem „zjevný“, znamenal že je to VIDĚT.“ Převzato z wikislovníku. "Význam slova zjevný je takový,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
který lze snadno postřehnout smysly(nejen zrakem) např.Že je voda mokrá, není potřeba nějak vysvětlovat – je to něco naprosto zjevného.“ A ta vaše selektivnost, včetně úmyslu špinit je proto zjevná. Za druhé slovo soukmenovec není žádnou úrážkou a z téhož zdroje znamená: "příslušník téhož kmene, národa, jazykové skupiny (přeneseně) člen či sympatizant stejné názorové skupiny,“ V tomto případě člena sekty adorantů IFH. Pokud se vám to nezdá dostatečně srozumitelné, obraťte se s důvěrou vám vlastní na pí Č.,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 30.12.2017 reagovat
kteráž se zde pasovala na všeználka, čerpajícího veškerá "moudra" z abonmá velkoměsta.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 31.12.2017 reagovat
Pane Rychlý, „zpravidla“, tak jako výše ve vlákně píši na jakou bolševickou metodu poukazuji. Tentokrát: o„partičce“ kterou (opakuji) si po bolševicku vymýšlíte, procesy se spiklenci jsou tradiční v totalitě. Pro mne jako zdejšího pamětníka jsou Vaše texty poměrně srozumitelné, horší to mají čerstvější čtenáři. Že schválně motáte útržky z dávných diskusí do aktuálních, vyjádření jedněch nastrkujete druhým (viz. abonmá), je zde zjevné, lze to číst z monitoru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Miroslav Valach (18838) 31.12.2017 reagovat
Další smysly, abych zjistil co je třeba mokré, použít nemohu. Zjevné ale je, že televize někdejšího režimu byla důležitý nástroj propagandy, a proto pečlivě dozorována. Zjevné je i zdejší mnohaleté psaní Viktora Náprstka, on sem totiž taky píše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
kdyby si náprstek dal novoroční,že si vás v novém roce přečte
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 31.12.2017 reagovat
Pane Valachu se svým oponováním, jak se říká, pláčete na špatném hrobě a hlavně zbytečně. Sám tady prohlašujete, jak jste vytížen a tento pokus je opravdu ztrátou času. Jak je to s vašimi úvahami jsem už vysvětlil. Jediné co je potěšující, že jste správně pochopil význam slova zjevný. U těch soukmenovců vám přeji brzkého následování. Pouze jste tak jen uklohnil nepodařený dort, jako pejsek s kočičkou. Nic na tom nemůže změnit letitá působnost pana Náprstka ve zdejší aréně,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Pavel Rychlý (18702) 31.12.2017 reagovat
jakož i přítomnost jisté Ctihodné (špíny duše) s prohlubující se letitou pomateností a OCD.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nalezne I.Hoffman v roce 2018 odvahu chovat se jako držitel novinařské ceny F. Peroutky
Jan Novák (18692) 29.12.2017 reagovat
Viktore nevracej se ke svejm nesmyslům,dyť se ti fšichni smjejou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jedině digitalizace v komunikaci má budoucnost, progres nelze zastavit …….
občan ČR (18715) 29.12.2017 reagovat
Dnes už naštěstí nemusí člověk kupovat zbytečné kilogramy papíru tištěných novin a deníků, které se obsahem stejně hodí na jednu jedinou věc…. Bylo by zajímavé zjistit, kolik se digitalizací ušetří vytěženého dřeva a zbytečně vyrobeného papíru. I když na druhou stranu, kapitalistické plýtvání se projeví v tištění tisíců tun nepotřebných reklamních letáků, které lidé ihned po otevření poštovní schránky házejí do popelnic a po vysypání na skládky letáky zamořují životní prostředí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tohle by se mohlo líbit Costmenovi :-):
Černá Veronika (29345) 29.12.2017 reagovat
Novinářka zpovídá rabína u Zdi nářků: "Rabe, jak často se sem chodíte modlit? "Rabín: "Dvakrát denně."..."A za co se modlíte?".."Aby se lidé přestali nenávidět, nebyly války, lidé si pomáhali a měli se rádi."..Novinářka: ."To jsou samá krásná přání. Jak dlouho už se takhle modlíte?"...Rabín: "Padesát let..." Novinářka: "Padesát let!!! To je neuvěřitelné. A jaký máte pocit, když vidíte svět kolem sebe?"...Rabín: "Mám pocit, jako bych mluvil do zdi...."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
na počátku bylo slovo
miroslav costmen (18648) 29.12.2017 reagovat
bůh trousil svá slova pravdy a poznání,ale pořád jen to byla slova.Až mojžíš ,na rozdíl od boha byl gramotný jeho slova vytesal do kamene .Teda natiskl.A od té doby se meidií nezbavíme.Protože jsou tam slova pravdy.Kolik medií tolik pravdy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: na počátku bylo slovo
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
Bůh stvořil pátý a šestý den vodní živočichy, létavce suchozemské živočichy a člověka, ale jak dlouho mu trvalo než je pojmenoval?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: na počátku bylo slovo
Jan Novák (18692) 30.12.2017 reagovat
:-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Miroslav Valach (18838) dnes 10:09 - důkazy o Vašem obstojném soužití... Čistý pro StB nebyl ten kdo někdy byl na Západě, takového nechali v citlivé instituci jakou televize byla jen jestli byl užitečný,
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017 reagovat
Valachu, znám stovky lidí (zaměstnanců kterých jen ČT Praha měla přes 7000 či externích spolupracovníků kterých prý bylo okolo 15 - 20 000) Československé Televize kteří v letech 1968 - 69 vycestovali (*legálně s platným pasem!) na západ a neznám nikoho kdo by pak nemohl dále v Televizi pracovat! Můžete své tvrzení jakkoli VĚROHODNĚ DOLOŽIT, nebo jde jen o zlou pomluvu nenávistného starce? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) dnes 10:09 - důkazy o Vašem obstojném soužití... Čistý pro StB nebyl ten kdo někdy byl na Západě, takového nechali v citlivé instituci jakou televize byla jen jestli byl užitečný,
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
Sleduju na Markíze silvestrovský pořad a nepřestávám se divit jak neuvěřitelně hloupou sekretářku a koloběžkářku si Havel pěstoval na Hradě! Tohle udělat Zeman, soudruh Náprcek by pojedl litr vodky!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017 reagovat
Happy Pepi (25021) včera Kdysi bylo nákladné a zdlouhavé přepisování knih a tím šíření informací a vzdělání jen králům a vyvolenejm církví. Po Gutenberg-ově KnihTisku, se vzdělanost za podpory Marie Terezie šířit mnohem levněji a rychleji. Tím začala průmyslová revoluce, továrny, co zvýšily produktivitu a snížili cenu. Následoval tranzistor, letos má už 70-let, pak integrovaný obvod, a první mikro-4bit.CPU od Intelu. Sinclair a následně PC, dnes s Internetem ke každému. Všem HeppyNewJahr 2018 (;-). ©
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
Můžete své tvrzení jakkoli VĚROHODNĚ DOLOŽIT, nebo jde jen o zlou pomluvu nenávistného starce? Náprstek Viktore šílený, vždyť popisuješ sám sebe, schíza jak vyšitá. Satori z vlastní zkušenosti doporučuje prášky, prášky, prášky ale moc mu to nepomáhá! Viktore nepij!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Jaký výmluvnější důkaz pravdomluvnosti a jasné mysli, než když se někdo vydává za emigranta, a přitom současně tvrdí, že v Českých zemích živí estébáky. Ledaže by se jednalo o člena české emigrantské obce v Rusku nebo Číně posílajícího peníze na přilepšenou bývalým kolegům nebo členům rodiny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Josef Maloň (24545) 31.12.2017 reagovat
Satorie, voni budou dost hloupej, emigrant Tříska skočil z Karlova mostu, nebo z Golden gate? To se jako emigrant nemůže vrátit a podnikat tady, ubožáčku nechápavý?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Pokud se vrátí, už není emigrant.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017 reagovat
S Češtinou, angličtinou ani němčinou se nemazlíte a to je správné. S vámi se v tej fašistickej EU* (jak jste nedávno psal) určitě nerozpustíme. Domluvíte se alespoň s Putinovými mužiky ve stepích okolo Uralu? Halavně nám vydržte! Šťastný Nový rok vám (Česky) přeje Viktor Náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi Happi přeji hodně zdraví v Novém roce a hlavně to vzdělání. Bez vás by tu bylo smutno!
Josef Maloň (24545) 30.12.2017 reagovat
Směšnej a zábavnej jsou voni, Náprcek, takovej místní šašek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
občan ČR (18715) 30.12.2017 reagovat
Náprstku, kolikrát jste byl v poslední době v Ruské federaci? Podle vašich protiruských blábolů jste tam nebyl nikdy. Ti vaši mužici, o kterých tady v diskusích na Deníku neustále blábolíte, tam byli naposledy za cara a jeho policie, kterému naštěstí Sověti zakroutili krkem, aby od jeho řádění byl pokoj. Nesmíte Náprstku neustále pít tolik alkoholu ze sekáče v supermarketu, pak nebudete tolik blábolit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 30.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 30.12.2017 reagovat
ale to je.Žebříček čína rusko usa
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Tak, tak. Proto se do Číny a Ruska hrne tolik imigrantů z celého světa, zatímco USA se chystají stavět zeď, aby alespoň zpomalily útěk občanů, když už mu nemohou zabránit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
migrační vlna do ruské federace se v letošním roce snížila o 70% v důsledku zostřených pravidel stěhováníNapř.jen po majdanu přišlo do rf 2,9 mil ukrajinců.RFsi nedovolí neřízený přísun potnciolního nebezpečí. Čína má dost vých obyvatel,může je rozdělovat po světě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Lidé přicházející do Ruska z Ukrajiny jsou Ukrajinci asi do té míry, nakolik Sudetští Němci byli Češi. Jaký byl počet imigrantů, jejichž rodným jazykem není ruština? A pokud jde o Čínu, stejně jako o Rusko, řeč nebyla o tom, zda tyto země imigranty potřebují, ale o tom, jaký zájem mají imigranti o tyto země.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
sudetští němci byli občané české republiky a migranti do rf byli občané ukrajiny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
To je přesně to, co říkám. Sudetští Němci byli občany Československa. Ale nebyli to Češi (nebo Slováci), byli to Němci. Lidé, kteří přicházejí z Ukrajiny do Ruska jsou občany Ukrajiny, ale nejsou to Ukrajinci, jsou to Rusové. Podobně jako je tomu s ruskými menšinami v Pobaltí a dalších zemích, které vznikly odtržením od sajuzu něrušímavo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
i kdyby to byl marťan tak přišel do rf jako mimigrant. Dostal práci a nežije na sociálních dávkách.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Řeč nebyla o tom, zda nově příchozí žijí na sociálních dávkách. Řeč byla o tom, jak atraktivní jsou země z Vámi sestaveného žebříčku pro imigraci. Počet etnických Rusů stěhujících se ze zemí, nad nimiž imperium ztratilo vládu, do země mateřské je téma jiné. Pokud jde o Váš předpoklad, že impérium dřive okupované země opět pohltí, obávám se, že možné to je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
nemusíme řešit problém migrace rusů do rf.Tam kde žije ruská komunita ,tak ta se nebude stěhovat do ruska. Území se stane součástí rf.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
v moskvě,petrohradu a dalších velkoměstech si na živobytí vydělávají miliony občanů z postsovětských republik střední asie.Zaměstnanost rf je stabilní a není nutné to řešit migranty.Rusko je multikulturní stát a není zde jazyková a ani kulurní bariera.Dále občan běloruska pracující v rf není považován za migranta.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
To je všechno pěkné. Ale je to mimo původní téma. Když si porovnáte počet Rusů a Číňanů, kteří emigrovali do Ameriky (ale i do Kanady, do Evropy, ba i do Jižní Ameriky) s počtem zájemců bez přechozích vazeb k zemi o imigraci do Ruska nebo Číny, ten poměr je do očí bijící pro kohokoli, kdo je ochoten vidět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Pavel Rychlý (18702) 31.12.2017 reagovat
Pane Satori chápu vaši Bohulibou činnost, když se inteligentní formou a fakty snažíte poukázat na zjevný demagogický fanatizmus "partičky“tedy sekty soukmenovců a cíl jejich snažení, ale mám takový pocit, aby to nevyznělo podobně, jak radí vedoucí autodílny z filmu Jáchyme, hoď ho do stroje: Říkám jim - neber úplatky, neber úplatky, neber úplatky, nebo se z toho zblázníš! A je to marný, je to marný... Je to marný! :-DDD Ale je dnes Silvestra a humoru není nikdy dost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
nikdo to nezpochybňuje,to přece každý soudný ví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
to thema tady strčil satori 01:02.Je odpískáno,beru to,.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
německo je bohatá země.Příliv imigrantů,i další vlnu která se valí,německo zvládne.Má dostatek zdrojů na vyplácení socálních dávek .USA takový nápor nezvládne,už nevládne takovým bohatstvím a proto staví zeď.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Německo je bohatá země teď, a to díky dosud přetrvávající mimořádně vysoké pracovní kultuře a kázni řadového obyvatelstva. Tak, jak podíl tohoto původního obyvatelstva v produktivním věku bude postupně nahrazován obyvatelstvem jiného druhu, bude se měnit i pozice Německa. Až se začnou neasimilovaní čítat nikoli na procenta, nýbrž na desítky procent, jako je tomu v Americe, budeme mít lepší představu. Na každý pád, je otázka nakolik růžová může být budoucnost národa, který z vlastní vůle vymírá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Pokud jde o Ameriku, problém s imigrací není ekonomický, nýbrž politický. Nejde o to, že by nově příchozí, početně hlavně tzv. hispánci, nebyli schopni nebo ochotni pracovat. Jde o to, že pokud se jich Demokratům podaří naimportovat do země dostatečný počet, přemění Ameriku v obdobu Mexika - zemi s ekonomickým potenciálem, jaký je zřídka k vidění, kterou sto let vlády jedné strany, víceméně demokraticky volené, ale za sto let pochopitelně příslušně zkorumpované, odsoudilo ke stu let stagnace a zaostávání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
ostatně zídka je projekt cementové lobby pro stavební firmy ( i ta trampova se podílí)Je jen otázkou času kdy meksikánci se dají na pochod.Amíci mají armádu všude po světě a evropa jim přes okeán nepomůže.Do roku 2050 amerika ztmavne,bílé plemeno bude v menšině a také poroste šedivění a tmavnutí.Etnické napětí zostří boj o práci černých američanů s hispánci a chudými bělochy.Např.populace kalifornie v 80-sátých letech stoupla o 30% a příliv migrantů je nepřetržitý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Bohužel máte pravdu, snad s výjimkou toho pochodu Mexikánců. Ten začal dávno tomu, ale s tím, jak Amerika - pokud se Trumpovi nepodaří ji oživit - bude upadat, důvodů k tomu na pochod se vydat bude ubývat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
A vlastně další výjimkou je ta představa o cementové lobby a příležitosti k zisku pro Trumpovu firmu. Pokud jde o cementovou lobby, je spousta jiných věcí, které by se daly z federálních prostředků stavět, než zeď na hranicích. A z hlediska příležitostí k zisku, je mnohem jednodušší a efektivnější si pár politiků naklonit, než se jedním z nich sám stát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Naivňoučký, dějin neznalý občane, carský režim v Rusku nebyl žádný med. Ale v porovnání s terorem, který tam zavedli Sověti, kteří tam kromě cara "zakroutili krkem" nějakým 20-30 miliónům dalších, to byl ráj na zemi. Mimochodem, mezi těmi milióny byla i podstatná část těch, kdo revoluci původně vybojovali, protože ti byli oportunistům nastupujícím k moci nejnebezpečnější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Náš první pan president, který sovětský režim v Rusku poznal z první ruky, napsal s jasnozřivostá sobě vlastní už někdy kolem roku 1919, tedy pouhé necelé dva roky po bolševickém puči, že Sovětské Rusko je dům z papíru slepeného lidskou krví. Tím papírem měl na mysli byrokratické bumážky, tou lidskou krví měl na mysli lidskou krev.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Josef Maloň (24545) 31.12.2017 reagovat
Satorie, tohle je "dáma" se kterou si můžeš popovídat, JOHANA1 Zarku. (24870) dnes 04:40 reagovat na pokraj skazy privedli jini. luza jako jsi ty a stropek. NEB I HITLER A JEHO VERNI HLASALI A RADILI SE MEZI SOCIALISTY. STALIN BYL TEN SAMY EXTREMISTA. LIDE JE VOLILI A NEBYLO CESTY ZPET. KONEC DEMOKRACIE, KONCETRAKY . Demokracie by mela byt JEN pro vyvoleny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Já vím, že to s těmi prášky slyšíte nerad, ale když se Vaše blábolení stane takto nesouvislým, připadá mi to jako nejvyšší čas. Z těch útržků připomínajících nějakou myšlenku: Skutečnost, že nácionální socialismus byl socialismus, a tedy ideologicky levičácký, a že mnozí z nacistů, nejznáměji Goebbels, se otevřeně hlásili k bolševikům jako ke své inspiraci, jsem na tomto fóru prezentoval v minulosti několikrát. Obvykle k nelibosti některých z bloku, k příslušnosti k němuž se Vy zdáte hlásit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Pokud jde o Vaši představu, že lidé Stalina "volili", první příležitost - sice ryze teoretickou, nicméně jakousi - k tomu dostali v r. 1937, 13 let poté, co se chopil moci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Viktor Náprstek (18674) 31.12.2017 reagovat
Pane Satori kdosi moudrý napsal že Mojžíš udělal pro Izraelity to nejlepší co mohl, když je dovedl do míst kde není ropa. Dovolte tedy parafrázi že Bůh ublizil Rusům tim, že jim ropu dal. Slyšel jsem že Rusko bez ropy mohlo být na úrovni Kanady. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
Podle rovnoběžek jsou určitě již dnes
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Ivan Satori (32609) 31.12.2017 reagovat
Nejsem si tak zcela jist. I kdyby jim byl Bůh nedal ropu, dal jim dostatek úrodné půdy, aby bylo z čeho dělat vodku. Pokud člověka zajímá, jak každodenní život Ruska vypadal před VŘSR, za přečtení stojí Gorkého Moje university. Jestli se z toho mohli za sto let dostat na úroveň Kanady, vót vaprós. Přičemž nezapomínejme, že Kanada sama je bohatá nejenom na ropu, ale i na mnoho dalších surovin.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
miroslav costmen (18648) 31.12.2017 reagovat
tady se trenuje na příští rok.Bude to 100 let výročí vřsr.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Pavel Rychlý (18702) 31.12.2017 reagovat
"Chanty-mansijská autonomní oblast produkuje polovinu těžby ruské ropy. Ale bohatství, které z toho plyne, se ani z malé části do tohoto regionu nedostává. Tisíce obyvatel a zaměstnanců dolů tu žije v mobilních domcích, které sem byly přivezeny před desítkami let a nikdy nebyly nahrazeny pevnými domy. „Krysy tu jsou všude. Jsou pod každou postelí. Dětské hračky dáváme do plastových pytlíků. Nemůžeme je nechat na zemi. Krysy by je v noci zničily,” říká Irina.„To je náš domov. Tady žijeme."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek zase blábolí, jako Kalousek jeho deliria tremens …..
Pavel Rychlý (18702) 31.12.2017 reagovat
PS. Ruský prezident Vladimir Putin slíbil lidem ze sibiřské oblasti pomoc, ale zatím nic neudělal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Smazány byly příspěvky:
Viktor Náprstek (18674) 31.12.2017 reagovat
včera 13:08 kde jsem napsal že stejnou kopii spisu Paleček sem už dal Zachoval. Po upozornění že zkratka KTS dokazuje že jsem spolupracovníkem NEBYL, to zkopiroval znovu a KTS vymazal. Včera 19:34 kde jsem upozornil na NESCHOPNOST vládců Ruska zbavit zemi zavislosti na vývozu surovin. Andropov, Gorbačov i Putin to při svém nástupu do funkcí považovali za prioritu ale nedokázali to splnit. Závislost na nejistých cenách surovin je hlavni příčinou úpadku Ruska. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Rudolf Zachoval (18668) 31.12.2017 reagovat
Náprstku, lžeš i poslední den roku 2017, jako ostatně po celý tvůj zpackaný život. Pokud je zde stanovena omezená délka příspěvku, tak není možno najednou zkopírovat všechny údaje ze všech tvých spisů u StB. To je celá podstata problému. Běž si vykloktat svou oblíbenou vodkou (zajímavé, že Rusům stále nadáváš, ale jejich vodku rád chlastáš, i to je ukázka povahy), aby jsi měl správný práskačský rozběh i v roce příštím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Josef Maloň (24545) 31.12.2017 reagovat
Přesně, pane Zachovale, Zemanovi vyčítá, u kulisáka chlast obdivoval, dokonce i drogy toleroval, je to křivej chlap a ukázkový pokrytec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Miroslav Valach (18838) 31.12.2017 reagovat
Jen drobnost, co je myšleno spisem? Ten veřejně dostupný záznam o evidneci? Těch pár slov? To má být spis? Ptám se opakovaně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek zde měl několik let možnost zveřejnit obsah svých spisů Návrat a Paleček ……
občan ČR (18715) 31.12.2017 reagovat
….. a zavřít jeho zdejším oponentům ústa. Náprstek se nám snaží vnutit svou báchorku o tom, že když KTS nebyl uznán jako spolupracovník, cha cha, že nikam na StB nenosil svoje zprávy. Záznamy v registračních protokolech StB nejsou spisy a nic nevypovídají. Opravdové údaje jsou ve spisech Návrat a Paleček, které Náprstek nechce zveřejnit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Viktor Náprstek (18674) 31.12.2017 reagovat
Zachovale, přestaňte lhát. Již Enigma upozornil že žádný spis v archivu StB s mým jménem NEOBSAHUJE zmínku o mém podpisu spolupráce ani nejsem jako spolupracovník veden. Sudruzi vás naučili pomlouvat oponenty a teď v tom pod vedením řídícího orgána Valacha pokračujete. Vite dobře že PO, EZO ani KTS nejsou kategorie těch kdo s StB spolupracovali
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Viktor Náprstek (18674) 31.12.2017 reagovat
Váš trapný bonzacký pokus jen ukazuje že pravdu měl pan Rychlý který napsal že mám kliku když můj spis nebyl startován (na rozdíl od spisu Hoffmanova). Takhle sami sebe jen usvědčujete ze lži. A co teprve ti jejichž spisy nebyly dodnes otevřeny (kmenovi příslušníci) nebo ti, kdo svou minulost musí tajit a vystupují tu pod anonymnimi nicky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Miroslav Valach (18838) 31.12.2017 reagovat
Soudruzi údajně naučili pomlouvat pana Zachovala (to nemohli), ale v téže větě mne Viktor Náprstek bezostyšně pomlouvá, že jsem jakýsi „řídícího orgán“. Co myslí spisem nevysvětlil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Viktor Náprstek (18674) 31.12.2017 reagovat
Valachu, má nabídka slušné diskuse trvá. Zitra je Nový Rok zkuste své lidi požádat aby bud přinesli důkaz o mé spolupráci s StB nebo zmlkli. Nebude Paleček, nebude Folk. Ale máte li zájem v te špíně pokračovat nechť je po vašem. Bude li Paleček bude i Folk a jeho řídící orgán Valach. Je to jen na Vás. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek zde měl několik let možnost zveřejnit obsah svých spisů Návrat a Paleček …….
občan ČR (18715) 31.12.2017 reagovat
Náprstku, důkaz o vaší spolupráci s StB byste přinesl vy, kdybyste zveřejnil obsah vašich spisů Návrat a Paleček. Což ovšem stále odmítáte udělat, protože byste se odkopal. Takových KTS jako vy, kteří pravděpodobně donášeli a pak se báli zveřejnit obsah svého spisu může být plno. Vždyť neustále tvrdíte, že vaše spisy existují a nejsou skartovány, tak čeho se bojíte, zveřejněné ostudy? On to tady za vás stejně jednou udělá nějaký badatel v ÚSTR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Miroslav Valach (18838) 31.12.2017 reagovat
Kim Čong-un slíbil svým lidem, že dosáhne vojenské rovnováhy s USA. Když mu nikdo nebude překážet, nebude nikoho vydírat. Viktor Náprstek jako každý vyděrač potřebuje nepřítele. Vlastní prázdnotu nahrazuje terorem, naštěstí sem neposílá rakety, ale jen žvaní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018 reagovat
Snad jen přemíra alkoholu může otevřít svěrače takové špinavosti a dušené zloby, když hodinu před příchodem Nového Roku, kdy si navzájem přejeme šťastné a veselé vykročení do nové éry, aby něco takového pustíl ven. Možná je to také potvrzením latinského přísloví In vino, veritas! Jen správný bolševik může tleskat "úspěchům“ Kim čong una ve zbrojení, za cenu hladomoru vlastního národa. Soudruzi vy už nemusíte hledat nepřítele, vy už ho dávno máte!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Miroslav Valach (18838) 1.1.2018 reagovat
Věřte - nevěřte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018 reagovat
Věřte! Tak jako stopro můžete věřit, že i bez vidění a použití dalšího smyslu chuťových pohárků, je voda v moři nejen mokrá, ale určitě také slaná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Miroslav Valach (18838) 1.1.2018 reagovat
Ono ani tak nejde o vidění vody, jako o vodění za nos a podvody.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smazány byly příspěvky:
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018 reagovat
Tak, tak. Vám nikdy nešlo o vidění a nalití si poháru čisté vody, jako o to vodění za nos a podvody. Dokonce to mají trollové a soukmenovci z ÚV IFH zjevně v popisu práce!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nic ve zlém, pánové,
Černá Veronika (29345) 31.12.2017 reagovat
ale nechcete si dát prosím závazek, že v novém roce naprstkovi na jeho životní bebíčka a krachy naskakovat nebudete? Vždyť proč ho nenechat, aby si v těch jeho "estébáčinách" za pomoci Rychlého a Divína vymáchal č.u.mák sám? Vyvracíte stokrát vyvrácené, potvrzujete stokrát potvrzené. Ale nenechte se rušit, pánové! Všem, kdo svou mysl dokáží odvrátit od naprstkových vyčpělin, alespoň zkrátka - PF 2018. Veronika
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od srdce
Černá Veronika (29345) 31.12.2017 reagovat
zdejším diskutérkám Janě Babičkové, Mirce Pantlíkové a nově Marii Váňové a Jaroslavě Kopecké chci popřát - do roku 2018 hodně sil, abychom mohly čelit tomu, co nás čeká a nemine, i trochu štěstí, abychom na rozcestí vždycky vykročily vstříc něčemu lepšímu. Nepůjde to bez toho, aby nám sloužilo zdraví, takže když na nic jiného, "na zdraví" ten šampus odšpuntujte. Přeji vám krásný rok 2018. Veronika
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Taky
Černá Veronika (29345) 31.12.2017 reagovat
Deníku do roku 2018 přeji především hodně čtenářů, ale aby ti vydrželi, měli byste se vyhýbat bulvárním titulkům (vč. obsahů) a ne z nich ještě na konci týdne vytvořit skutečný "zkrat", aby snad čtenář nepřehlédl, jak se blížíte Blesku. Ještě pořád tvrdím, že jste nejméně bulvární z tzv. "seriozních" deníků, tak mi dopřejte,ať se o tom můžu s klidným srdcem hádat se svým okolím dál. Hodně zdraví všem v redakci a úspěšný rok 2018!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Závěrem
Černá Veronika (29345) 31.12.2017 reagovat
Panu Hoffmanovi od srdce poděkuji. Děkuji za Vaše sloupky, díky nimž se mám každý den na co těšit. Děkuji za Vaše myšlení, tak často mi blízké. Přeji do roku 2018 hlavně zdraví, lehkou mysl, hbitou klávesnici a hodně sil a výdrž. Vážím si Vás. PF 2018 přeje Veronika Černá
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Závěrem
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018 reagovat
Po takovém vyznání nemohlo oko FOLKovo zůstat suché. Ovšem za předpokladu, že není pravdou, co o něm tvrdí sekta, že diskuzi pod svými vpisky nečte. Pak by byla ta vaše servilní snaha pí Č., naprosto marná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Závěrem
Ivan Satori (32609) 1.1.2018 reagovat
Já nevím, zda pan Hoffman diskuse pod svými články čte či nikoli, a pokud, tak jak pravidelně. Co vím je, že jsem od něj jednou dostal emajl v odpověď na můj příspěvek. (Jednalo se tehdy, pokud paměť neklame, o moje výhrady vůči jeho tvrzení, že americká masmédia nekriticky podporovala presidenta Bushe ve věci války v Íráku.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Závěrem
Viktor Náprstek (18674) 1.1.2018 reagovat
Pane Satori, i na můj příspěvek pan Hoffman jednou reagoval mailem na mou soukromou adresu. Psal jsem o naivitě ministra Kocába, který věřil že může pomoci lidem ve vyloučených lokalitách (Hoffman je členem správní rady Nadace Michaela Kocába). Ivan Hoffman mi tehdy dal (opatrně) za pravdu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Závěrem
Danka Pavelková (20335) 1.1.2018 reagovat
Přidávám se. Veroniko, k Vašemu přání bez jakýchkoli připomínek. K přání těm, s kterými si rozumíme, k přání redakci Deníku, která nám setkání s nimi prstřednictvím diskuze umožňuje, i panu Ivanu Hoffmanovi za jeho zajímavé komentáře. Dnes je Nový rok, dopoledne příprava oběda, pak na Dvojce koncert vídeňské filharmonie - a zhlédnutí televizní inscenace Na zámku a v podzámčí (B.N.) - z r. 1981... Archivní - a pěkné, i slzička ukápla. Šťastné vykročení do nového roku 2018 přeje Mirka. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Přání do nového roku 2018 a
Babičková Jana (18811) 1.1.2018 reagovat
fšem ... . Splnění vašich nejvroucnějších přání. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Pane Rychlý, Zeman je prezidentem těch kdo věří
Viktor Náprstek (18674) 1.1.2018 reagovat
že četl článek Hitler je gentleman, že se do června 2015 omluví pokud se článek nenajde, že si na březen 2017 dohodl návštěvu v Bílém domě, že Mlynář bez prověrky na Hradě nezůstane, rodiče pana Schwarzenberga zneužívali vězně z Letů a že Putin nemá vojáky na Ukrajině. Podle volebních průzkumů je takových občanů necelých 40 %. Každý národ má politiky jaké si zaslouží (Machiavelli). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Pomalý ☻♣☻
Vávra aleš (18868) 1.1.2018 reagovat
Ještěže tady máme i lidi rozumné. Být odkázáni na palečky, tak nám tady vládne king kong. Dobrým vše dobré, po celý rok. NAPRDům co si zaslouží na holou!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
novoreční koncert z vídně skončil
miroslav costmen (18648) 1.1.2018 reagovat
a teď makat
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vyléčí se Zeman z alkoholismu chlastem?
Pavel Rychlý (18702) 1.1.2018 reagovat
Tak, už je tu nová totalita a smazání je ukázka zbytečné cenzury a hloupého alibizmu redakce, když celý inkriminovaný článek na toto téma si mohou všichni přečíst v Reflexu. Nejste schopni ani uznat své kolegy, kteří nestahují kalhoty daleko před brodem. http://www.reflex.cz/clanek/komentare/84077/vyleci-se-zeman-z-alkoholismu-chlastem.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>