Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Cyril, Metoděj a Hus

Den Ivana Hoffmana: Cyril, Metoděj a Hus

Na historii je podstatné to, co si z ní bereme, k čemu z minulosti se hlásíme, v čem pokračujeme, na čem stavíme. Příchod Cyrila a Metoděje slavíme proto, že do našich končin přinesli křesťanskou víru, na Jana Husa vzpomínáme kvůli tomu, že křesťanskou víru bral smrtelně vážně.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 205 PŘÍSPĚVKŮ

Na tomto webu již jsou a denně tu úřadují dva věhlasní věrozvěstové – Náprstek a Rychlý …..
občan ČR (18715) 4.7.2017 reagovat
Oba sem přišli dávno před příchodem C+M s I. Hoffmanem. Bohužel tito dva výtečníci ale nešíří pravdu a lásku jako M. J. Hus, ale ve svých každodenních kázáních tady oblažují obecenstvo opakováním svých vyčpělých traktátů vlastní výroby (Zeman, kulomet MH17, 25%, 50%, šrajtofle Ódeesáků, Kalouskovy pilíře, Čalfova vláda) a vedou včerejší války s komunismem. Již se těšíme, co dnes dva věhlasní věrozvěstové – Náprstek a Rychlý, zase předvedou, předlistopadový Dikobraz a režimní Trnky-Brnky jsou proti nim hadr.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na tomto webu již jsou a denně tu úřadují dva věhlasní věrozvěstové – Náprstek a Rychlý …..
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
"Zlo je trojího druhu: přítomné, minulé a budoucí." (M. J. Hus).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trochu pel mel, hodně propaganda
Miloš Rudek (18671) 4.7.2017 reagovat
Ivan H. dnes zmateně spletl pravoslavné věrozvěsty, Jana Husa, reformátory a katolíky. Hlavně ale vyzdvihl svoji nacionalistickou ideu, že všichni naši (či "naši") náboženští vůdci bojovali proti západnímu vlivu. Což je naprostá pitomost, šlo jim vždy "jen" o víru. Co bych vyzvedl já, tak Husovo učení (inspirované "západním" Vicklefem),které pak po sto letech zrodilo M. Luthera a celý protestantský západ. To je aktuální vzor. Nezvat východní mudrce, ale inspirovat západ, kde jsme už 1100 let doma. Dobrý den
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trochu pel mel, hodně propaganda
Babičková Jana (18811) 4.7.2017 reagovat
Pane Rudku, slovy v příspěvku (jsou velmi zatrpklá) mi NABÍZÍTE myšlenku, zda je pro život budoucí třeba navazovat na minulost a nabízet (i hledat) inspiraci, či tvořit život budoucí beze vzorů. Zatím se mi jeví, že s VZORY byla, je a bude potíž. Já jsem DOMA tam, kde žijí moje děti, vnoučata a fšichni. To, co vám případně prolétne čelem, je pravdivé. Že jsem "jiná", vím už od mala. S pou:-). Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trochu pel mel, hodně propaganda
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Ale nejste jiná, Bab. Podobně to má většina lidí, ale život bez vzorů by byl asi větším tápáním. Mít z čeho a od koho se učit, je důležité. Jak však říká pan Hoffman, "na historii je podstatné to, co si z ní bereme". A taky bychom neměli zapomínat na to, že ani dějiny nezaručují pravdu, že jsou vždy věcí interpretace. Ne však překrucování, jak se dnes občas stává. Je vidět, že "člověk obyčejný" musí hlavně používat rozum, což některým dělá problémy, neb celý život to nepotřebovali :-))) Mějte se hezky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trochu pel mel, hodně propaganda
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru, náš nejstarší vnuk je vystudovaný historik. A dlouhé debaty ve třech, když u nás, dědy a babi, bydlel v době studia, fakt i mně měly co říct. Opět s pou:-). Je "dezertér" a živí se víc než dobře mimo historii. Zůstala jen milovaným koníčkem. A rozhodně jsem vnukům nevyprávěla tom, že v reálsoc bylo líp. :-))) To bych byla s jistotou za "místní všechnodobře". Děkuji za přání, Veru, a opětuji. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trochu pel mel, hodně propaganda
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
PS.: Připomenula jste mi spoluvýletnici "spolužačku". "Nikdy jsem tě neslyšela říct, že tě naučila matka. Pro mě byla maminka vzor." Tak sedím a přemýšlím, proč nemám vzory, ale jednotlivé příklady. K dlouhé diskuzi, že. Tady můžete klouzat jen po povrchu a já už vůbec ne. Vypsala jsem se před "příchodem" místního "věrozvěsta". :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trochu pel mel, hodně propaganda
antihavel antihavel (19100) 5.7.2017 reagovat
Jde také o to, jaký vzor si člověk vybere, nebo jaký mu je vnucován.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hezké ráno
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Moudré a moc hezky napsáno, s tím souzním. Děkuji pane Hoffmane.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Babičková Jana (18811) 4.7.2017 reagovat
Dobré ráno, Veru, pragmaticky vzato máte sqostnou pravdu... Ale moje výhrady existují. Nabídnutá úvaha pana Hoffmana mi dnes radost nedělá, neb symboly a víru nestavím NIKDY na roveň povolovatelů a vykonavatelům. Člověk má být svoboden... Jak již místně řečeno, jsme maximalistka. "Diagnóza". S pou:-). Slunce v duši přeju fšem a Vás, Veru, i slušné z LIDí, zdravím. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Konečně jsem se dostala až sem :-) Zdravím vás Jani i Mirko a děkuji za reakce. Napřed Janě - já nevím, ale podle mne musí být svoboda v nás. Nenechat se svazovat (myslím teď obecně). A Mirko, máte pravdu taky (níže), že svoboda jednotlivce není neomezená, měla by nám ji vymezovat morálka a mravnost, jenže to je právě ten problém - považují se za přežitek. Ale to už by bylo moralizování.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Je vidět i tady, co všechno někteří za svobodu považují. A těm není co závidět - žijí nesvobodně v jiném prostředí, než by chtěli a bojí se všeho, proto útočí a jsou zlí. Přeji vám oběma hezký zbytek dne a ještě lepší dny příští :-) V.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
Veru, jen přidávám, že moje vnitřní svoboda a svoboda uvnitř (některého) druhého nemusí mít nic společného. A že se někdy mi z nějakých důvodů neshodneme? Každý jednotlivec má PRÁVO si myslet, ale už nemá PRÁVO konat, a toto PRÁVO může být akceptováno i jednostranně. Nebo taky ne a potom to vypadá jako moje "zdepromluvy". K Naprstkovi. :-) Ale. Nemá se "lhát, krást a šidit". Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý večer
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
PS.: Svoboda myšlení má pro mě hodnotu nejvyšší. A doplním Vaši poznámku, Veru, o jejich nesvobodném žití. Jsou především pomstychtiví. Tato vlastnost bývá k nositeli krutá...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
Souhlas, Veroniko, i já děkuji panu Ivanu Hoffmanovi za nadčasový komentář. Tak jako slovanští věrozvěstové, Cyril a Metoděj (863), tak i Jan Hus nám zanechali dědictví, kterého bychom si měli vážit. "Zlořečený ten, kterýž pro skývu chleba opustí pravdu." Jeden z citátů Mistra Jan Husa (1369-1415).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
Tak tedy nevím v čem tkví ta nadčasovost upomínky státních svátků 5.7. a 6.7. Dne zvěrozvěstů Cyrila a Metoděje s následným Dnem mistra J.Husa. Ano je pravdou, že máme historicky na co navazovat, ale také napravovat v českých dějinách od příchodu praotce Čecha, Velkomoravskou říše, až po ostudné vazalství, do kterého nás zavlékli bolševici a dnešní pohrobci, už jen nad vývojem k normálu skřípou zuby. O čem také může náplava z Martina meditovat, když za vznik jeho dějin může poděkovat, tak jedině Masarykovi
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
a následně uctívat A.Hlinku a pokračovatele J.Tisa, kteří to dotáhli až k samostatnému fašistickému slovenskému Štátu. Po poznání, že Slováci vsadili na špatnou kartu se pak IFH osobně podílel na další vazalské poválečné ostudě, aby podporoval směřování na východ. To mu zůstalo dodnes a máte nadčasoví nostalgici být na koho pyšní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
PS. Vidím, jak se nám ty naše Graie(Hrozná, Hádavá a Vosa) seřadily hezky pod sebou a zřejmě někde zatratily oko, tak jim nezbývá, než si půjčovat zuby, aby mohly přežvykovat plesnivou starou slámu a pochlebovat svému "bohovi."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
...zvěrozvěste... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
Inu, paničko M.P. i mistr tesař se utne! :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
Bohužel ani "mistr", ani tesař... Žvanil (nesmrtelný) :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
Co tím myslíte, člověk má být svoboden... " Absolutní svoboda člověka" neexistuje, končí tam, kde kvůli "svobodě jednoho"začíná nesvoboda druhého (člověka). Pokud chce člověk žít ve společnosti (lidí), musí by se řídit zákony, na kterých se ta společnost svobodně dohodla. Jinak vznikne chaos. A ty zákony v Evropě vzešly z křesťanské morálky, která jim byla dána Biblí... Existuje ale i vnitřní svoboda člověka, která u člověka může existovat i v době nesvobody. Svoboda ducha... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
Oprava: ... Pokud chce člověk žít ve společnosti (lidí), měl by se řídit zákony, na kterých se ta společnost svobodně dohodla. Jinak vznikne chaos. Atd. Ď. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 5.7.2017 reagovat
Ovšem - někdo po celý život protestuje a protestuje, i když k tomu nemá vážný důvod. Považuje se tím za originální. Někde jsem četla, že pokud jsou v rodině tři sourozenci, týká se to toho prostředního. Nejstarší měl odjakživa větší odpovědnost, nejmladší byl mazánek - ten prostřední z nich se cítí méně významným. Omlouvám se za odklon od tématu. Pěkný den!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
Dobré odpoledne, Mirko, málem jsem přehlédla, neb neoslovena. Svobodný patří. * * * Neodkláníte se příliš, neb vše souvisí se vším. Jen s :-) připodotýkám z vlastní zkušenosti, že mezi rodiči a sourozenci může být i zatraceně jinak. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hezké ráno
Danka Pavelková (20335) 5.7.2017 reagovat
Překvapilo mě, Jano, že psycholog měl pravdu, v naší rodině se mi to tak jevilo. (Upozorňuji, že Já nejsem prostřední).*** Jo, byli jsme dnes na výletě v Hostýnských horách, a bylo to príma... Namísto mudrování - příroda - doporučení všem... :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman ve svém (protizápadním) komentáři neuvedl
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017 reagovat
že křesťanství k nám přišlo ze západu (prvni křty byly v Regensburgu), naši králové Otakar I a II pomáhali křesťanství šířit dál na vychod a rovněž Jan Hus ve svém učení čerpal ze spisů Wiklefových. Západní křesťanství dalo základ našim tradicim a naší kultuře, k západu jsme vždy patřili a patříme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman ve svém (protizápadním) komentáři neuvedl
Jan Novák (18692) 4.7.2017 reagovat
Začal novej den,uš zase máš co kazit,viť.Prostě báječnej život se Zemanem.Muheheháč
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
miroslav costmen (18648) 4.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Pan Hoffman ve svém (protizápadním) komentáři neuvedl
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
čůrat proti větru se nemá a dnes nám vane vánek ze západu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Palečku, palečku, ty starej b......♣♣♣
Vávra aleš (18868) 4.7.2017 reagovat
Máte pravdu pane Hoffmane, je to dědictví prověřené dvěma tisícovkami let a za tu dobu se mnohé událo. NAPRDi se můžou kroutit jako hadi, ale Cyril a Metoděj nepřišli (zatím) z Berlína, ale ze Soluně. Populárně se křesťanstvím zabývá Z. Czendlik v knize rozhovorů Postel, hospoda, kostel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
metoděj a konstantin
miroslav costmen (18648) 4.7.2017 reagovat
jsou základním pilířem naší ,říkám naší křesťanské , ne západní křesťanské víry.Hus z té řady nevybočil,on vyčníval.A západní křesťané mají svého luthera.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: metoděj a konstantin
Miloš Rudek (18671) 4.7.2017 reagovat
Ano, promluvil vyznavač byzantinismu. Děkuji, nechci. Hus v žádném případě pravoslavný nebyl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: metoděj a konstantin
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
To dá rozum... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: metoděj a konstantin
miroslav costmen (18648) 4.7.2017 reagovat
byzantici nepěstovali postmortální orgie .Ale rudek se v tom vyžívá,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: metoděj a konstantin
miroslav costmen (18648) 4.7.2017 reagovat
plantala rudek neví o čem je řeč
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Moje glosa k dnešnímu tématu.
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
Když se to vezme, kolem a kolem, tak i na východě měli svého pravoslavného mučedníka. Byl to myslitel a jasnovidec G.J.Rasputin. Toho sice neupálili, ale bez odsouzení koncilem, rovnou zavraždili. A že to byl silný muž dokumentuje pitevní zpráva, když nezemřel, ani na jed, ani na střelnou ránu, ale utopil se, až po svržení do Něvy. Tradice likvidace politických protivníků se tak vžila do východního náboženství a v novodobém pojetí rudého náboženství V.I.L., ji používá i dnešní veličenstvo, skoro jmenovec,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
raz Putin V.V. Kdyby tento trend neutnul rok 1989, tak určitě slavíme, jiné zvěrstvo-věsty a IFH by nedostal cenu F.P., ale měl by určitě medajli od V.P., za zásluhy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Vávra aleš (18868) 4.7.2017 reagovat
Jo a tobě by se v hlavě opět šťoural Pat a Mat, což už se několikrát stalo a tady můžeme denně čísti výsledky. Fuj!♣☻♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
Ottíku, běž si zametat kuřince, před svým prahem! Co říkáš na turecké "léto"? https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/442657-tisice-demonstrantu-pochoduji-tureckem-k-istanbulu-nad-hlavami-rozvinuli-kilometrovou-vlajku.html?sznhp=rss
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Pavel Rychlý (18702) 4.7.2017 reagovat
Ne, že bych chtěl věru-zvěstovat něco převratného, ale se smyslem antecepce říkám, že "věcná“ disputace nostalgiků k tématu skončila. Určitě nám to vševědoucí (Hádavá),(Vosa) a (Hrozná) v dalších vstupech jenom potvrdí, aby na tom nezměnili nic, ani valašští nosiči cibule.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
Opět POTVRZENO odborným kruhy : SLOVNÍ pr*ůsírek jak vyšitej.:-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
Danka Pavelková (20335) 4.7.2017 reagovat
Slyšte - pravil "rychlý zvěrozvěst" z Rýmařova... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moje glosa k dnešnímu tématu.
miroslav costmen (18648) 4.7.2017 reagovat
to je ale vool ten rychlý
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Boj proti západnímu sousedovi už u pana Hoffmana
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017 reagovat
metastázoval. Kromě toho že křesťanství k nám přišlo ze západu a Hus čerpal z Wiklefa, nebere v úvahu že sjednotitel Slovanů byl Franský kupec a otec vlasti by Lucemburg. Největší rozkvět zažila naše země v době Rakouska-Uherska. Součástí západní Evropy jsme (s vyjimkou let 1939 - 45 a 1948 - 89) byli vždycky a snad ji i zůstaneme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj proti západnímu sousedovi už u pana Hoffmana
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Dobrý večer. Těch 40 let bolševické lůzovlády je z hlediska naší národní historie nepatrná epizoda. O to víc je udivující, jak hluboko zde tato prašivá ideologie zapustila svoje smrduté kořeny. Naštěstí s nově vyrůstající generací sice pomalu, ale jistě ztrácí svůj vliv.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj proti západnímu sousedovi už u pana Hoffmana
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017 reagovat
Regane zdravím. Mnoho lidi s nostalgií vzpomíná na doby kdy inteligenci nahrazovala rudá knížka, vzdělání VUML a odbornost láska k SSSR. Když přišla doba kdy bylo třeba něco dokázat, někteří začali krást (tunelovat) a kdo neuměl ani to tak nadává na kapitalismus. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
naprstku, vy dokážete štěkat a útočit kvůli čemukoliv. Kdyby to bylo alespoň na základě nějakých znalostí, ale ty útržky, co tu píšete, míchaje do toho Rakousko-Uhersko a roky 1939-89, to už svědčí o poruše osobnosti. Proboha, přečtěte si o tématu něco, když už bez hádání být nemůžete, možná pak i najdete oponenta těch vašich hloupostí. Pan Hoffman o tom, co píšete, nepsal, tak s čím se hádáte?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017 reagovat
Černá vaše ,,úroveň" se poprvé ukázala když jste barvitě popisovala obsah prkenic v zadních kapsách kmotrů ODS v hotelu Clarion. Jako nádoba tupé nenávisti jste se projevila lhaním o Čalfovi, Kalouskovi a Pitrovi. Nenávist ke každému kdo má jiný názor nebo si dovoli poukázat na vaše lži vám zatemnila mysl. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Úplně zbytečná poznámka: obsah prkenic komentovali ve zprávách na Čt to nevymyslela paní Černá. Ale protože se pan Náprstek zrovínka nedíval tak je to lež. Holt máte pane Náprstek pravdu. Nenávist zatemňuje a všechny žárovky už popraskaly.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Děkuji pane Dycko, mě už naprstek nebaví. Dobrý vtip je v tom, že tenkrát ode mně dostal asi 4 linky které sice ignoroval v diskuzi, ale nejspíš si je otevřel, protože o hotelu Clarion a jiných podrobnostech, já jsem nepsala (max. v citaci). Hodí se mu dělat, že jsem si to vymyslela já, o čem by tu pak zamořoval diskuze, že? Mě on přijde, jako by si tu tvořil "denní zprávy z bl.ázi.nce" :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Paní Černá na první pohled to ale vypadá jak se říká "co se škádlívá..." :-). S fakty a odkazy je netrapte je to ztráta času. Tedy pokud se jejich reakcí nebavíte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
To mě překvapuje pane Dycko, že to vypadá na škádlení... Ale určitě je pro všechny lepší si ten druhý pohled ušetřit :-) Linky už dávno nedávám, právě pro tu jejich ignoraci jsem s tím přestala ztrácet čas. Ony všechny ty naprstkovy "historky" jsou pěkně vyčichlé, protože to je staré nejmíň rok,možná dva (neeviduji to). Je neuvěřitelné, že si s tím vystačí, ale nejspíš ho udržují při životě :-) Hezký zbytek dne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Já bych pana Náprstka úplně nezatracoval. V řadě případů má pravdivé připomínky které občas i smajlíkuji. Co mi ale vadí je jeho kreativní přístup k faktům. Jak zpívá Jaroslav Hutka (za boha si nevzpomenu v které písni) "nejhorší lež je ta co se pravdě podobá". Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Tak to jste velkorysý. Ať si lže, ale nenapadá druhé. Přiznám se, že ho čtu, jen když mám náladu, ale s tou jeho zarputilostí vyjadřovat se ke všemu, i když jasně neví která bije, mi přijde trapný. Vždyť je to starý pán, to nemá špetku sebeúcty? Nebo je mimo realitu a věří, že všichni jsou b.l.bí a on se.ž.ral Šalamounovo h...? Vy tomu říkáte "kreativní přístup k faktům", já tomu říkám "lež" a neznalost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
A ještě na dobrou noc ta Hutkova písnička - jmenuje se Pravděpodobné vzdálenosti a zpívá v ní : ...nejsou zločiny, za které by se mělo střílet,pouze za lež, která se pravdě podobá... Ale mám dojem, že naprstek se zastřelení bát nemusí, jeho lež se pravdě nepodobá. Je hlo.upá, průhledná a bezskrupulózní, jako on sám. :-) Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Ano to bude ta písnička děkuji. Hutku mám moc rád i jeho písničky od pana Sušila. Tak dotyčný je už takový potřeba navážet se do oponentů je nezvladatelná a jeho oponenti mu také nic nedarují. Ostatně i mně občas bafnou saze :-). Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Danka Pavelková (20335) 5.7.2017 reagovat
Lepší už to nebude, někdo léty moudří, jiný bl.ne... A poradit si nedá... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Boj naprstka proti všemu už metastázoval
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Probůh, naprstku! Můžete mi připomenout, kdy vy jste tu napsal nějaký názor? Ty propagandistické slátaniny, co sem dáváte, to názor určitě není. Spatláte páté přes deváté, vůbec vám nevadí historie 2000 let zpět, klidně ji spojíte s Hitlerem a komoušema, to je neuvěřitelné, že si troufáte ten maglajz v hlavě zveřejňovat. Ale jak říkám - typická porucha nenávistné osobnosti, navíc zřejmě neuvědoměná. Je mi vás líto.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Půvabný fejeton a komentáře
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Není nad to, počíst si od neznabohů a antikristů vyznání o křesťanské víře. Ještě včera nadávali kněžím do flanďáků, pedofilů a klerofašistů, církev označovali za zlodějskou organisaci. A dnes? Jako mávnutím kouzelného proutku se rozplývají nad učením Krista. Nějak jim ale to obrácení na Víru nevěřím!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Vy jste tomu tedy dal korunu Regane. Myslíte, že jste prokázal úctu k víře tím, že jste jejím prostřednictvím na "kohosi" zaútočil ? Máte zřejmě pocit, že jste tím vymezením se stoupl, je to naopak, ukázal jste, kde je dno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Jan Novák (18692) 4.7.2017 reagovat
Takový uš lidí sou.Gdysy se rozplývaly nad úspjechy socijalystyckejch zemí sportfců zemjedělcû,točily vo tom reportáže a donášely na spolupracovníky.A teť?Škoda mluvit.Ták rači mlč.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Až se ty tatare naučíš psát česky, tak něco piš. Z které třídy tě vypustili? Ze čtvrté?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Žádný Hoffman s krycím jménem Folk v seznamech není pane pravdomluvný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Viktor Náprstek (18674) 4.7.2017 reagovat
Žádný agent ani spolupracovník Náprstek s krycim jménem Paleček tam taky není. Přesto to tu mnoho účastníků setkáním u Hoffmana tvrdi. Můj spis skartován nebyl a lze snadno ho dohledat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 4.7.2017 reagovat
Pane Níprstku, co myslíte tím dohledáním spisu. Mám jet do nějaké studovny, vyžádat si !!! padesát let starou nanicovatou poznámku nějakého režimního slouhy? Vždyť se zde v diskusi odkopáváte aktuálně, soustavně, odporně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 4.7.2017 reagovat
Překlep, pochopitelně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 4.7.2017 reagovat
Asi https://www.ebadatelna.cz k doknčení registrace musím vyčkat pracovníka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Ale je tam, naprstku. Víte, mě je to úplně egál, ale před časem jsem si to vyhledala a jste tam jako Paleček. Kdybyste se tu nechoval, jak se chováte, dávno by to nebylo aktuální. Připomínáte tu STB jen vy sám, svým chováním, svými prolhanými útoky a tím, že svou vinu házíte na jiné. Nechte si to pro sebe, chovejte se jako ostatní slušní diskutéři, a věřím, že nám všem ty vaše životní prohry budou úplně fuk. Jenže to je i o osobních vlastnostech a s tím je u vás největší problém, ty vás prozradí vždycky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Není tam ani ten co se do něho zlomyslně zástupně navážíte. Jinak pokud byste se zajímal tak mezi skartovanými spisy jsou mimo mnoha jiných i Petruška Šustrová a neříkejte to Enigmovi i část spisu Václava Klause. Ale to si fakt nechte pro sebe dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 4.7.2017 reagovat
Pane Náprstku, blokace spisu StB naopak znamená, že dotyčný(a) vadil režimu ve více oblastech. To máte vědět. Akce Folk představovala pronásledování IH, možná byla dokumentace z podstatné části skartována, a i kdyby kompletně, dedukovat z toho obvinění IH je na hlavu. Bolševické je mi přisuzovat, nebo zakazovat, s kým mám nebo nesmím mít jakou partu. Že by nostalgie? Vyčítáte mi neexistující provinění, které by vůbec nebylo posledních 27let proviněním. Děláte si do vlastního chlívku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Pane Valachu, dobrý večer. Nedávno mluvila na ČT některá ze známých bývalých disidentek (bohužel bych jméno musela hádat) a ta tam řekla, že její spis byl skartovaný, takže si ho ani přečíst nemůže. To si naprstek tohle jako argument vybásnil. Podle mne nevydržel ještě nikdy víc jak tři dny nefňukat o tom, jak mu všichni křivdí. A tohle má být chlap? Brrr
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 4.7.2017 reagovat
Škádlí se, a nemá se rád :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Ladislav Dycka (18728) 4.7.2017 reagovat
Píšu to v odpovědi pro pana Náprstka výše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Pane Valachu to snad nemyslíte vážně? Blokace se dávala nejčastěji proto aby jednu osobu nerozpracovalo vice odborů nebo dokonce i spřátelených rozvědek. Blokovány byly i spisy nejvyšších stranických a státních činitelů včetně jejich nejbližších rodinných příslušníků* (syny Jakeše nebo Husáka rozpracovat nesměli). * Bittman. Černá jako obvykle LŽE. Přidělení krycího jména bylo možné jen při podpisu vázacího aktu a zařazení do některé z kategorií spolupracovníků. Osoby v kategoriích PO, EZO či KTS to nebyly
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Každý kdo si o tom něco přečetl (Chaun, Frolik) musí vědět že krycí jména se dávala i akcim a svazkům. To co tu převádí spodina Zachoval, Plaček, Babičková, Černá & spol. je ubohý pokus krýt vlastní nebo Folkovo špatné svědomí. Jsou to metody používané bonzaky doby minulé. Kdyby měl Folk čisté svědomí od takové spiny by jste se distancoval. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Pane Náprstku copak pan Valach, ten tu není od dišputace nad pevným postojem Mistra Jana Husa k církvim, ale aby dle přísloví "každá liška, chválí svůj ocas,“ pretoriánsky chránil skartovaného agenta IFH. A jak je i známo, Valaši sú dubové palice a tak se snaží překonat i to hodně tady frekventované, že "Stokrát opakovaná lež, se stane pravdou.“ Nevím sice proč si pro tento účel vybrali vás a tak lže a lže, až se mu od huby práší. Hlavně, když pak hlásají, aby se nevytahovaly staré věci. Opak je pravdou,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
když neví kudy kam, vytáhnou nostalgicky archivy STB. Ale je také možné, že se mýlím a jen tam historicky pátrají zda C+M nebyli už tenkrát práskači ve službách CIA.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
cyril krycím jménem konstantin
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 5.7.2017 reagovat
Pane costmene, možná Vás vezmu do party :-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Víte naprstku, jak už psala Bab, problém je v tom, že se neumíte chovat jako chlap a postavit se zpříma, že vám chybí charakter. No tak jste v seznamech, no! Takových tam bylo, většina právem, jiní si vysoudili, že neoprávněně, jiní s tím klidně žijí. Proč to sem pořád taháte? Vždyť vám, soudě podle vašich písemných projevů, na mínění druhých absolutně nezáleží. Ukazujete tu své nejhorší stránky, vydíráte, lžete a podsouváte. Podle mne je tohle mnohem horší, než to, že jste se nejspíš kdysi zapletl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Že jste slušný člověk, byste nejlíp prokázal tím, že přesvědčíte chováním, že vy byste toho schopen nebyl. Ale ne, vy nám tu za každou cenu chcete dokázat, že schopen jste všeho. Tak jo, být středem pozornosti za cenu pošpinění sama sebe je druh masochismu, ale "když musíš, tak musíš"... nebavíte mě, pat.lale.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Když jsem včera ze zkušenosti předpověděl konec diskuze k tématu, tak se to vyplnilo na více než sto%, včetně vašich dnešních fabulací s květnatým slovníkem pí Č.(Máňo hrozná). Nádavkem to pak potvrdili Valach a reportér RJ Dycka. Ani jsem na to nemusel studovat prognostiku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Když sem tu špínu Novák X přinesl napsal to tak aby to nešlo žalovat. On nenapsal že jsem podepsal spolupraci nebo spolupracoval. On napsal že na mě po návratu z SRN StB vedla spis pod krycim názvem Paleček (což je pravda). Vyznělo to ale tak že jméno Paleček bylo přiděleno mě. Později se omluvil a špínu StB tu šířila dál spodina kryjící Hoffmana. Černá kterou si Valach tak chváli to šíři dál. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
naprstku, fakt už mě nebavíte, v seznamech jste s krycím jménem Paleček, to je pro mne neoddiskutovatelné, viděla jsem to na vlastní oči. Dál se tím zabývat nebudu, těmihle kecy a podrobnostmi jen prozrazujete, co by si alespoň trochu soudný člověk nechal pro sebe (viz dnes v 8:09 - pokud máte pravdu, jste jasný). Jak chcete, váš problém.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Babičková Jana (18811) 5.7.2017 reagovat
NAPRDKU, co jste fakt na světě na p*r*d. Jste za ŽIVOUCÍ a zbytečnou zápornou NULU. POKUD bych byla bez vědomí kamkoliv ZAPSÁNA, tak ŽALUJI toho, kdo mne kamsi ZAPSAL a vedl na mne JAKÝSI spis !!!! Opět jste jen chabě se bránící lživý... Dohledala jsem peripetie případu "KDO co NAPSAL" i vaše slova o přijaté omluvě, kterou pan Pavel zde uveřejnil. Pěkné čtení to není. A opět až za chvíli. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Zase lež Náprstku,nic jsem nenapsal tak,aby to bylo žalovatelné,okopíroval jsem váš záznam z knihy stb bez úvodního poučení ústavního soudu o kategorii KTS.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Opravuji: Správně má být:...aby to nebylo žalovatelné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Zobrazení knihy |Hledaná osoba (objekt): |narozena: |krycí jméno: |registrační číslo: |archivní číslo: |útvar: Statisticko-evidenční odbor FMV |Název knihy: Archivní protokol agenturních svazků a spisů spolupracovníků |útvar: Statisticko-evidenční odbor FMV |
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Z této knihy to bylo doslova okopírováno,samozřejmě jméno je vynecháno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Čím to začalo? Jako obvykle naprstkem
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Jan Novák včera v 18:12 napsal svým svérázným způsobem o tom, že lidé už takoví jsou, kdysi se rozplývali nad úspěchy soc. sportovců, zemědělců, točili o tom reportáže a donášeli na spolupracovníky. Měl stoprocentní pravdu.... naprstek na to v 18:40 začal se "skartovaným Folkem" a útokem na pana Valacha, ačkoliv ten ani s tím pravdivým konstatováním neměl nic společného. A jak se jednou naprstek rozjede na téma "Paleček, fňuk",tak je k nezastavení. Jedině, že byste mu to téma nechali, ať si i odpovídá:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Čím to začalo? Jako obvykle naprstkem
Jan Novák (18692) 5.7.2017 reagovat
Sem uš takovej přímej a votevřenej votpůrec bejvalejch kolaborantů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Miroslav Valach (18838) 5.7.2017 reagovat
Pane Náprstku, ty dvě informace nejsou v rozporu, „Blokovány byly i spisy nejvyšších“… I nejvyšší vadili režimu ve více oblastech. Jednota v boji protikladů. Soudruzi se pečlivě vzájemně sledovali, oficiálně-neoficiálně. * Píšete, že: …“ krycí jména se dávala i akcím“, no sláva, tak třeba: PASKVIL, RENE-GÁT, STAROSTA, ANTI, MLYN, CHEMIK, FOLK. A myslím to vážně. Více se mohu věnovat některým vašim bludům jen okrajově, mnohem více mne zajímá umanutost pana Satoriho, ale odskočím si i na Velehrad.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Pane Valachu, hezky se v tom plácáte na čubičku a jste přesně v pozici "tonoucí se stébla chytá.“ Názvy akcí jsou prostě názvy akcí připravované byť v utajení, třeba Zemanova akce OLOVO (PB.),Grossova akce MLÝN, nebo estébácká akce ASANACE. Krycí jména dostávali lidé, kteří podepsali spolupráci s STB, Filip(Falmr), Babiš(Bureš), Hoffman(Folk) atd. Nejkrásnější hlod dne je vyjádření pí Č., která sice pana Náprstka nečte, ale jeho "krycí jméno" viděla ve spisových materiálech na vlastní „OKO“
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
ve spisových materiálech na vlastní „OKO“o které se dělí s vědmami (Hádavá) a (Vosa).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Moc bych za to nedal, že si FOLK a jeho lotr po pravici vymohli cenzuru příspěvků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
Sice dlouho, dlouho a zřejmě ze všech stran byl můj příspěvek ověřován a nakonec ověřen. Také si může každý soudný člověk udělat představu, co na tom příspěvku bylo nevhodné! Ale i tak děkuji, že ověřovateli zůstala většina selského rozumu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný RÝMAŘOV ♣♣
Vávra aleš (18868) 6.7.2017 reagovat
Na rozdíl od tebe, kterému zůstal jenom ten kolchoznický
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Na KTS byl ale veden osobní spis, který zahrnoval krycí jméno, registrační číslo atd. Ve spisu bylo uvedeno také zda je vhodný na určitou funkci, pro jaký obor, byla vložena dokumentace různých prověrek. Kandidát většinou o své evidenci jako KTS nevěděl, a pokud se mu příslušníci StB nepředstavili, nemusel ani tušit, že jedná s rozvědkou StB. K 30. 6. 1989 bylo evidováno 3.816 spisů KTS, ještě v roce 1989 jich bylo ukončeno 1.251 a 411 získáno ke spolupráci. Koncem roku 1989 byla většina svazku KTS zničena.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Ale, že vás ta estébácká tématika hezky bere PNX. Jste amatérský badatel, nebo je to zažraný zvyk železné košile letité spolupráce!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Půvabný fejeton a komentáře
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Pane Rychlý to se pletete. Začal s tím dnes pan Náprstek v 9:15 když napsal nepravdivý údaj,proto jsem reagoval,badatel nejsem,každý si tyto stránky může přečíst na internetu,jsou volně dostupné. Do té doby jsem si ho nevšímal,ani mě nezajímá pokud mě lživě nenapadá a to se dnes stalo! Být vámi tak bych o té letité spolupráci pomlčel,já Bohudíky žádné záznamy u Stb nemám,ba ani skartované.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tak zopakuji
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
Pan Hoffman napsal: "Dědictví je něčím navíc, něčím, čeho se nám dostává bez naší zásluhy, stejně jako se jednou druhým bez jejich zásluhy dostane toho, co zůstane po nás." A já se zeptám - co vy necháte svým potomkům, když zpochybňujete to, co jste zdědili? K pochopení myšlenky je třeba použít mozek Regane a naprstku, vy ji radši přeskočíte a použijete klacek. Na všechno a na všechny. Fakt úroveň a úcta k víře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Velehrad 1985
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Nebudu k této památné události cokoliv psát, když to jiní napsali mnohem lépe. Tak jen odkaz: http://bit.ly/2sJkEa5
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Velehrad 1985
Černá Veronika (29345) 4.7.2017 reagovat
To jste si měl slíbit před hodinou a nebyl byste (alespoň dnes) za v...a.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Doporučuji výborný film
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Zapomenuté světlo. Krásná ukázka mravního úpadku z doby lůzovlády. Z doby, kdy se zdálo, že buranství, primitivismus a arogance se ve společnosti uhnízdily na věčné časy. Boží Láska ale nakonec jako vždy zvítězila.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ještě nejsou ztraceni
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Zatím se každý neznaboh přihlásil sám. Je milé vidět, že ještě nejsou ztraceni a našli v sobě poslední zbytky svědomí. Je zde stále naděje, že najdou cestu k Bohu a dají se na cestu pokání za svoje hříchy. Bůh odpouští, já ne!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pěkné čtení na dnešní večer
Regan ♣ (27626) 4.7.2017 reagovat
Rozhovor s Lacem Deczim http://bit.ly/2tdIlKX
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Krásný komentář pana Hoffmana
Rudolf Zachoval (18668) 5.7.2017 reagovat
A pro ty, kteří stále nechápou orientaci světových stran si dovolím poznamenat, že křesťanství zákonitě přišlo z místa svého vzniku, tedy z Jeruzaléma a dalších míst, kde žily biblické postavy. A to je od České republiky zeměpisně na jihovýchod. Stejně jako Konstantinopole, kterou vyvraždil roku 1432 největší mor světa, muslimové a udělali z ní Istanbul. A mor se šíří dál.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
V Keni se na konci června zřítil nedokončený most v přepočtu za 270 milionů korun. Stalo se tak pouze necelé dva týdny po návštěvě prezidenta Uhuru Kenyatty, který stavbu kontroloval a chválil její význam. Příčiny pádu mostu, který staví ČÍNSKÁ FIRMA, zatím nejsou známy. Neštěstí si vyžádalo téměř tři desítky zraněných, především dělníků. Ještě, že tama nešli nějací věrozvěsti, nebo je to jen prst boží proti africkým imigrantům do Itálie, kteří používají také most gumových člunů made in CHINA?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Rudolf Zachoval (18668) 5.7.2017 reagovat
Mosty padají všude, třeba ve Studénce a ani tam není znám důvod. Ale nechápu, co má tento blábol o mostě v Africe společného s tématem diskuze, nebo s mým příspěvkem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Ale za to přece já nemůžu, že "nechápete", respektive pouze selektivně v duchu propagandy a vrhání sputa od příznivců ÚV IFH.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Rudolf Zachoval (18668) 5.7.2017 reagovat
Vy jste se s Náprstkem opravdu dlouho hledali. Taková verze Pata a Mata v diskuzi, to je unikát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Ladislav Dycka (18728) 5.7.2017 reagovat
Pata a Mata néééé ☺
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana, ale málo se modlili k Bohu.
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
:-))) Tak jsem přemýšlela, která dvojka by je nejlíp charakterizovala, ale došla jsem k tomu, že takové srovnání by muselo urazit každou postavičku. Všechny v sobě mají něco milého, což N+R zásadně chybí. A tak bych navrhla vytvořit novou dvojici - Dva Pandrholové :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Zachvale máte pravdu, křesťanství vzniklo na jihovýchod od nás ale do České kotliny přišlo ze západu. Naši první křesťane se nechali pokřtít v Řezně. Také jste skromě vynechal že Arabské teroristy školili a vyzbrojovali státy reálného socialismu. Důvodem byly jejich teroristické akce proti ,,hlavnímu nepříteli" (USA, Izrael a Británie). Vy sám jste ještě nedávno chválil Kaddafiho, strůjce atentátu na Lockerbie. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana
Rudolf Zachoval (18668) 5.7.2017 reagovat
Aha, Velevážený Náprstku, omlouvám se za mou nedostatečnou z dějepisu. Až teď se mi otevřely oči, že v roce 1432 vyzbrojilo arabské teroristy při dobývání Konstantinopole SSSR. Měl by jste jít přednášet dějiny. Jsou jistá sanatoria, kde by vás denně poslouchalo spoustu zájemců a všichni s vámi budou souhlasit. Takových expertů jako jste vy je mezi normálním lidmi škoda.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Zachovale plest si středověké výboje a křížové výpravy s arabskými teroristickými útoky nejen v Evropě a USA svědčí o poněkud vyšší duševní zaostalosti. O tom že by StB školila středověké nájezdníky jsem nepsal. PS Turci nejsou Arabové a jejich vojáci proti IS bojují. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
lest si středověké výboje a křížové výpravy s arabskými teroristickými útoky nejen v Evropě a USA svědčí o poněkud vyšší duševní zaostalosti
Rudolf Zachoval (18668) 5.7.2017 reagovat
Je hezké, že si to alespoň Náprstku uvědomuješ. Zkus se tím pro příště i řídit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný komentář pana Hoffmana
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
také se apoštolové mohli vydat na jih a přes jižní pól se pořáde směrem na sever potom se od severního pólu dostalo křesťnství k nám ze severu.Z polska.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Ivan Satori (32609) 5.7.2017 reagovat
... nemám vážnějších výhrad, jsou mluvčí, jejichž podpora myšlence spíše uškodí, než aby jí dodala váhy. O takový případ se jedná, jestliže ve prospěch křesťanství promlouvá jedinec, jehož živnost je založena na porušování jednoho z přikázání. U pana Hoffmana se jedná o přikázání osmé, "nepromluvíš křivého svědectví proti bližnímu svému", hřích o to těžší, že se nezřídka jedná o pravdě neodpovídající sdělení, která se nicméně "pravdě podobají".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Ivan Satori (32609) 5.7.2017 reagovat
Jednou z revolučních myšlenek, kterou křesťanství přispělo k všelidskému pokroku, je princip odpouštění minulých hříchů. Bohužel je tato myšlenka často zkreslována v představu, že hřešit se může dle libosti a na odpuštění je automaticky nárok. Smyslem sdělení zmínky v Novém zákoně o tom, jak se Kristus zastal prostitutky, ale není že "smilnit je ok", nýbrž výzva "jdi a nehřeš více".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Jan Novák (18692) 5.7.2017 reagovat
To není přetstava to je prakse.Na mazání hříchů se vymyslely votpustky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
v moderní době se místo odpustků dává vyznamenání przidenta republiky.Nechápu proč prezident zeman skrblí s odpustkekm vlkovi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Možná je Zemanovi bližší Kajinek. Člověk který se obklopil lidmi jako je Mynář (alias bezprověrka), Nejedlý (alias bezminulost), Tvrdik (alias Luftjarda) nebo bývalý zemědělský tajemnik KSČ ze Žďáru Veleba, má ke Kajinkovi blizko. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Jan Novák (18692) 5.7.2017 reagovat
Nic si s toho costmene nedělej že tě paleček nepochopil.Nechápavost je po lhaní jeho tipycká vlastnost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
žijeme v rychlé době,čas jsou peníze tajmismany.Nač se trápit s desaterem když stačí jedno přikázání které se může jednou možná dvakrát ale ne mnohokrát porušit
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatímco s vůči vlastnímu obsahu sdělení ...
Danka Pavelková (20335) 5.7.2017 reagovat
Nejste vy, ujo Satori (suchopárnej) proti komentátorovi Deníku nějakej zaujatej? Zpoza obloku sa to tak akosi jeví... :-) Dobrý podvečer.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
roku 863 přišli bratři konstantin a metoděj se společníky
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
kliment,sava,aegelar,naum,vavřinec na velkou moravu. Vrámci inkulturace - řeč + písmo ( hlaholika) šířili křesťanství
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: roku 863 přišli bratři konstantin a metoděj se společníky
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Je, Costmene promiňte, já jsem četla odshora a chtěla jsem to dát jako reakci jinam, pak jsem si to rozmyslela, aniž bych četla příspěvky dole. Napadlo vás to dřív, máte prvenství :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
S nadsázkou
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
No a ještě se zapomíná, že to byli právě Cyril a Metoděj, kteří stvořili a přinesli na Velkou Moravu první českou abecedu - hlaholici. Nebýt těch dvou, možná dodnes píšeme a čteme jen pomocí "črt a vrubů" :-) To by byla diskuze, co? :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: S nadsázkou
Eduard Jankovski (18642) 5.7.2017 reagovat
Čuj, Černa, ty zas perliš, kurňa. Žepry prvni česka abeceda, checht ... A kera byla druha či třeťa? Kery vůl ti to srovnal? Bacha - něptam se na tvoju hlavu, tam něni co rovnať, mueheheeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dědictvi? Nedaniť!!!
Eduard Jankovski (18642) 5.7.2017 reagovat
Nejvěči lumparna je, že se musy platit dědicka daň, fuj! Jak može Hofman doplantat Cyryla a Metoda dokupy z Husem, tuž to ja tež možu napsať, že dědictvi by se nimjalo daniť. No ni? Mueheheeeeee :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hlavní je
Regan ♣ (27626) 5.7.2017 reagovat
Že hlaholici nahradila latinka a dnes píšeme písmem civilizovaných národů. Na rozdíl od stepních divochů, kteří ještě nedávno ani nevěděli jestli ta revoluce bude v listopadu nebo v říjnu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
To je pravda. Číslice zase píšeme arabské jako většina národů, latinské používáme jen ojediněle.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Samozřejmě jde o římské číslice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
kádrovačka a udavačka mohla napsat co napsala dnes v 09:33. Když jsem byl poprvé upozorněn že o Hoffmanově spolupráci žádný záznam nevypovídá, napsal jsem že o me taky ne. StB si o mě vedla spis, jako spolupracovník ani agent jsem veden nebyl. Přesto to tu bonzaci Babičková, Černá, Plaček a Zachval stále opakuji. OK, mají takovou povahu. Ale ani Valach, Dycka a ani vy Nováku jste se nedokazali ozvat. Proč asi? Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Já jsem se Náprstku samozřejmě ozval a to proti vašemu lživému nařčení mé osoby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Do falza Petry jsem vás neznal a nediskutoval jsem s vámi. Pak jsem se dočetl od jiného diskutujícího (R.D) o zdravotních problémech ve vaší rodině a Petru jsem chtěl zapomenout. Jenže následoval další útok s Palečkem ,,bez bližšího vysvětlení" Bylo mi jasné že chcete útočit a dodnes nevím proč. Jako důvod jste pokaždé uvedl něco jiného, VŽDY BEZ DŮKAZU. Dnes už je mi to jedno. Zbývá mi jen víra v Boží mlýny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Důkazů jsem vám prolhaný provokatére předložil dost!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Viktor Náprstek (18674) 5.7.2017 reagovat
Je to taktika zavedená zde Valachem. Jsem li urážen a bez důkazů obviňován pečuje o zahrádku. Když se nabádá mě ke slušnému diskutování. Ani jednou jste se nikdo neozval když mě Babičková, Černá, Nový, Plaček (Karel-i) či Zachoval atd. nařkli ze spolupráce s StB. Což svědčí o tom že vám ta křivárna vyhovuje. Má nabídka platí, nebude Paleček, nebude Folk. Ale je to jen na vás. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Pavel Novák X (18634) 5.7.2017 reagovat
Ani jednou jste se Náprstku neozval když jsem byl křivě obviňován jedním z diskutujících ,ani jednou jste se neozval když mě jedním diskutujícím bylo vyhrožováno fyzickým napadením !! Ani jednou jste se neozval když zde byla diskutujícími zesměšňována moje rodina!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Miroslav Valach (18838) 5.7.2017 reagovat
Nebude Paleček, nebude Folk, nebude Jones, Aaronson ani Rutherford. „Kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost; kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost,“. Orwell to vystihl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstek dnes v 18:14
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
naprstku, doporučuji vám zobnout si Diazepam, položit se na bok a ať vám někdo zafixuje vytažený jazyk. Bez toho se tou lží zadusíte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstek dnes v 18:14
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Vždy jsem tady psal, že fandím lidem, kteří rozdávají zdarma rady, které mají podepřené vlastní praxí. Když vám připevňovali ten jazyk, používali k tomu, jak praví příručka první pomoci, zavírací špendlík? Ani bych se pí Č. nedivil, že máte hubu a jazyk určitě samý piercing! Má to svou výhodu, při tak častém používání toho Diazepamu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X napsal jste to tak aby bývalá
Ladislav Dycka (18728) 5.7.2017 reagovat
No prostě proto že tyhle konflikty vyvoláváte a poté voláte aby Vám ostatní pomohli sníst co si tu každý den vaříte. Vězte že stále platí že co si kdo navaří to... I Vaše oponentky poznají kdy přestat a nevolají o pomoc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
ten blbštajn neví,že hlaholici nahradila cyrilka a cyriliku latinka
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
..cyrilIka..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
:-))) Muselo vás to hodně tížit, když se potřebujete tak ujišťovat. Sice píšete písmem civilizovaných národů, ovšem psát civilizovaně se budete muset ještě hodně učit. Doufejme, že vám to nebude trvat tak dlouho, jako Čechům vývoj od hlaholice k latince.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavní je
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Určeno pro Regana v 11:05 :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
I zde je hodně vyznavačů rudého náboženství.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Nejvýstižněji k tématu to napsal včera Regan. "Není nad to, počíst si od neznabohů a antikristů vyznání o křesťanské víře.......A dnes? Jako mávnutím kouzelného proutku se rozplývají nad učením Krista.“ Když dále píše: "Zatím se každý neznaboh přihlásil sám. Je milé vidět, že ještě nejsou ztraceni a našli v sobě poslední zbytky svědomí,“ zrovna tak, aby pochopili smysl odpuštění o čem píše pan Satori, že "smilnit je ok", nýbrž je výzvou "jdi a nehřeš více". K tomu připomínám, že ne všichni v sobě najdou
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: I zde je hodně vyznavačů rudého náboženství.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
poslední zbytky svědomí, nebo respektive to již nestihnou. To na vlastní kůži poznal křištálový Koloťuk, když jeho návrat k Bohu přišel až značně po dvanácté. Z Bible je znám výraz Farizej a i dnes je viditelné, že se vyznavači rudého náboženství chovají stejně pokrytecky viz. "Podle biskupa Tichona badatelé našli písemné svědectví Pjotra Jermakova, který carskou rodinu v zajetí střežil a podílel se i na její popravě. Svědectví potvrzuje, že příkaz k vraždě vydal bolševický politik Jakov Sverdlov, který
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: I zde je hodně vyznavačů rudého náboženství.
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
stál v letech 1917 až 1919 v čele Všeruského ústředního výkonného výboru, tedy nejvyšší tehdejší bolševické exekutivy.“ Kde vzít jistotu, že pro tu dnešní farizejskou lůzu nebude desatero zase jen cárem papíru, obzvláště v pátém přikázání "nezabiješ!“ Když je stále hodně příznivců JVS, který údajně prohlásil "smrt jednotlivce je tragedie, smrt milionů je statistika.“ Jak vidíte, tak i pro Putina je košile bližší, než kabát. To je také kus historie, kterou jsme zdědili.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: I zde je hodně vyznavačů rudého náboženství.
Regan ♣ (27626) 5.7.2017 reagovat
Dobrý večer, víte, všichni ti místní rudí psychopati, se najednou hlásí k Víře z jednoho prostého důvodu. Jejich guru napsal neupřímný článek na téma příchod věrozvěstů na naše území. A s vůdcem se nesmí nesouhlasit. Tak zatnuli zuby a pomlaskávají nad dnešním fejetonem. Až guru zavelí, zatočme s církvemi, ztratí veškeré zábrany. Jen jim dát volnou ruku a na druhého Toufara bychom rozhodně dlouho čekat nemuseli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: I zde je hodně vyznavačů rudého náboženství.
Regan ♣ (27626) 5.7.2017 reagovat
Je to přesně ten typ špinavců, který psal petice v padesátých letech za potrestání politických vězňů. A sledujte, jak se ty špíny neomylně přihlásí sami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
náprstek se hájí způsobem chyceného zloděje
miroslav costmen (18648) 5.7.2017 reagovat
obžalovaného z krádeže 10000 korun a který se hájí tvrzením,že sice ukradl 9999 korun ale proto je nevinný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: náprstek se hájí způsobem chyceného zloděje
Pavel Rychlý (18702) 5.7.2017 reagovat
Kostíku, že vy chodíte na doučování (ne)logiky valašských cibulářů. I ty příměry pana Valacha pravidelně kulhají na obě nohy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: náprstek se hájí způsobem chyceného zloděje
Miroslav Valach (18838) 5.7.2017 reagovat
Když nestačí naznačit, ani jasně napsat, použiji příměry, ty často kulhají, někdy vydají za dlouhé popisy. Pochopitelně nevím které "ty" pan Rychlý míní. Pan Rychlý píše o cibuláři, příměr je to kulhavý, a hlavně kulhají všichni kdo nevědí co to znamená. Takový blud vydá za spoustu argumentů a přemýšlení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Chápu vás, pánové, že se vás ty naprstkovy lži a osočování dotýkají. Já holt jako ženská nejsem tak ješitná:-) a když si uvědomím, jaký kři.v.ák mne napadá a lže o tom, co jsem napsala, umím se na něj vykašlat. Nepochybuji o tom, že se stejně sami přesvědčíte co jsem výše napsala a kdo tu ve skutečnosti lže.Nechcete ho zkusit ignorovat (alespoň když nanese STB) ? Za ty roky přece už víme, kdo je kdo a každou odpovědí mu totiž jen vléváte opiát do žil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Černá Veronika (29345) 5.7.2017 reagovat
Vy nemusíte svou pozici obhajovat, ani zdůvodňovat své názory, všichni víme, čeho je naprstek schopen. Je to pořád dokola, naprstek když chce upoutat pozornost, nanese své téma STB ve spojitosti s pár jmény a ví, že vždycky se někoho dotkne. Jsem přesvědčena, že je skutečně nemocný a měli bychom se k němu podle toho chovat a nebrat ho vážně. Protože pak se celá diskuze stává skoro infantilní, přesně podle jeho taktovky. Nic ve zlém, "myslím to upřímně" :-) Přeji vám hezký večer.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Zdenek Nový (18693) 5.7.2017 reagovat
I toto Vaše doporučení, Veroniko, je víc o tom, abyste narsala a znova k nějaké volovině vyzvala Náprstka, než že by to byla vůle k vylepšení diskuze. Pořádně jsem to zde všechno nečetl a nepočítal, ale mám dojem, že na něj reagujete ve větším rozsahu, jak oba (hrubě Náprstkem napadáni a osočováni ) Vámi jmenovaní pánové dohromady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Viktor Náprstek (18674) 6.7.2017 reagovat
o Kalouskově třetím pilíři a zrušení věku pro odchod do důchodu, Pitrovi který v ČR neseděl, náprstkovi který se neštítil jim to podepsat stejně jako to že po roce 1968 lidé z KSČ vystupovali a Náprstek zůstal musí každého slušného Valacha urážet. Bylo opravdu dobré podlé a duševně choré autory těchto hloupých lží ignorovat. Na příští schůzce u Hoffmana to můžete prosadit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Viktor Náprstek (18674) 6.7.2017 reagovat
Když jsem si 12.12.2013 poprvé (v domnění že jde o DISKUSI) dovolil s panem Hoffmanem polemizovat vystartoval po mě costmen s tvrzením že moje máma brala na ,,byťáku" úplatky (nikdy ji neviděl, na byťáku nikdy nedělala). Když jsem se vlastní ámy zastalokamžitě se na mě vrhly dvě Gráie (metanolová a jedovatá) a Zdeněk (Nový) kteří nemohli to že se matky čtyř dětí zastávám. A pak to přišlo. Petra, Paleček, každá špína byla ochrance Hoffman dobrá aby mě vyštvala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Viktor Náprstek (18674) 6.7.2017 reagovat
Když sem okopíruji některou ze lží či pomluv (i s uvedením data a článku k diskusi), bájnou lhavostí postižená Černá na svá vlastní slova reaguje tím že jsem si to vymyslel a (za potlesku BAB, Zachovala, Valacha a Nového) mě označí za lháře. Tak naposledy - KDO JE ČISTÝ NEPOTŘEBUJE ŠPINIT JINÉ. To se týká i lidí okolo Hoffmana. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
Naprstku, taky NAPOSLEDY. :-) Svatá pravda je ve slovech "" KDO JE ČISTÝ NEPOTŘEBUJE ŠPINIT JINÉ. "" Proč tak ČINÍTE a ŠPINÍTE, a nejen BAB, dnes a DENNĚ, vy NEČISTÝ a nechutný OKOLÍ !!!! DOUFÁM, že si přečtěte moje níže-příspěvky, neb je v nich NABÍDKA. Slušná. A mezi SLUŠNÝMI akceptovatelná. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
Znovu píši, je to už dlouhodobě signifikantní, když Ctihodná (špína duše) pomateně hodnotí co je čisté a co špinavé. Dá se to hodnotit jen, jako nekonečné chucpe a poznání, jak silně traumatizované ukoptěné bubenici z NV, narůstá patina vyčpělosti za zvuků chrchlající zadrhnuté desky BONTONU. A valašští nosiči cibule si rochní na prasečí farmě, jak to ten ORWELL "vystihnul" jen Valach to tradičně nestihnul uvést na pravou míru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
Naprstku Viktore, dne 12.12.2013 jste si DOVOLIL "polemizovat" s pane OBČANEM. DOKONCE jste jej i nepřímo OSLOVIL. TO je vaše DNEŠNÍ LEŽ. Ano, pan Costmen ZBYTEČNĚ zamotal inpertinenci o vaší paní matce. TO je PRAVDA. Není PRAVDA, že se na vás vrhla JEDOVATÁ (bab). PRAVDA je, že JEDOVATÁ (bab) u téhož komentáře psala na dvě témata. * * * Za 1. Téma REGULAČNÍ poplatky, které jste zmínil a odpověď na příspěvek čekám dodnes. * * * Za 2. PRAVDA je, že se JEDOVATÁ (bab) ozvala na TÉMA vaše SOUSTAVNÉ
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
SOUSTAVNÉ fňukání, jak vám fšichni ubližují. O vaší paní matce JEDOVATÁ (bab) NENAPSALA ANI ŘÁDKU !!!! * * * Jak vidno, ""každá špína"" se vám líbí, neb NEVYŠTVÁN zasmr*ádáte dodnes. NORMÁLNÍ člověk by se nad sebou ZAMYSLEL. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
PS.: ODKAZ na komentář ... http://www.denik.cz/diskuse/vyhlizeni-programu.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
Kopíruji příspěvek 1. : "" Tak jsme jedinou zemí v Evropě, pane Náprstku, kde je strava v nemocnicích zdarma, jak píšete (07:48), nebo nejsme jedinou zemí v Evropě, jak píšete (10:18). Obé být pravda nemůže. Takže pane Náprstku, v jednom z těch příspěvků LŽETE !!! Bab. ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
Kopíruji příspěvek 2. : "" Tak do erdele, proč furt lžete, Náprstku Viktore. Proč furt diskutujete neslušně, proč si věcnou kritiku neberete k rozumu (k srdci) a proč místo toho FURT FŇUKÁTE jak Vám fšichni ubližujou, Náprstku Viktore ? Bab. P.S.: Sem si musela přisadit, ač vím, že se nevyhrává, pane Zdeňku. Někteří "postižení" jsou fakt k nevystání. ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
NAPRSTKU, fakta jsou fakta. Jste "sedmilhář" - profesionální KECAL. Nepovedený a ufňukaný...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
S potěšením Ct.(špíno duše) sleduji, jak na vás tady v přímém přenosu padá ta deka obrovského traumatu z NV, pod kterou se vztekle zmítáte snažíc se najít i sebetitěrnější relevantní argument k diskuzi, ale místo toho se pomateně točíte v kruhu svých smyšlenek a nesouvislých útržků a ještě k tomu z vlastních vyčpělých příspěvků, vytržených z tehdejšího kontextu, potvrzující jen těžkou frustraci postižené bytosti. Dnes vám totálně došla náplň žluče, ale vy to v průběhu nastávající noci, běháním po lese,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
nevím sice jak se zbytek dostal pod příspěvek paničky M.P., ale patří sem. za svitu měsíce a šakalího vytí, určitě doženete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Černá, moje lži o Čalfově šestiměsíční vládě za které se nic netransformovalo,
Babičková Jana (18811) 7.7.2017 reagovat
Normální člověk obvykle ví, jak se mu co zdaří či nezdaří. A proto, jednou pro vždy, moto : "" Nikdy se s ďáblem nepři. Hádky mu jdou lépe než tobě-má za sebou tisíciletou praxi."" Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Jan Novák (18692) 6.7.2017 reagovat
Novej má dojem správnej.Černá péče vo palečka je aš dojemná.Muheheháč.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Miroslav Valach (18838) 6.7.2017 reagovat
Reakce na provokace pana Náprstka mi dávají nejen příležitost k nahlédnutí na konfliktní situace podobné realitě, ale nezaznamenané písemně. Podobá se to nekonečnému seriálu, a dal bych přednost hlubším úvahám. Takoví jsou naši spoluobčané, voliči, řidiči na silnicich, nejde je všechny pozavírat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
Sveřepí šakali zavile vyjí o sto šest. Marně pátrám, kdy naposledy se lotr po pravici IFH vyjádřil také k nastolenému tématu. A vůbec ona ta "partička" z ÚV IFH mi tak nějak koresponduje s vyjádřením Regana. "Je to přesně ten typ špinavců, který psal petice v padesátých letech za potrestání politických vězňů." Kdyby Mistr Jan Hus věděl, co víme dnes. Možná by z té šlamastyky vycouval, jako Galileo Galilei. A přece se točí!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro pány M.Valacha a Pavla Nováka
miroslav costmen (18648) 6.7.2017 reagovat
morozov je wool
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
https://www.youtube.com/watch?v=lcX9f9jIxWg
občan ČR (18715) 5.7.2017 reagovat
Пуск бомбардировщиками Ту-95МС крылатых ракет Х-101 по объектам ИГИЛ в Сирии.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Několik zamyšlení nad slovy NAPRSTKOVÝMI :
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
: Za 1. Proč se VÝŠE Naprdek dovolává svědectví BITTMANa? Za 2. Nevím. Za 3. Co vím? Že NV opět TÁPE a opět zkouší. Dohledaní (Bitman; Bittman; Bittmann)- americký novinář; gynekolog; badmintonista. Nedává smysl, že. Za 4. Nezbývá mi než opakovat několikrát ŽÁDANÉ. NAPRDKU, napsat ODKAZ na "Slova Bittmanova". Za 5. A BLOKOVANÍ byli např. i V.HAVEL, M.KUBIŠOVÁ; P.ŠUSTROVÁ, J.URBAN. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Několik zamyšlení nad slovy NAPRSTKOVÝMI :
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
V PS.: budu "vyděračka". OD této chvíle PLATÍ, že NEBUDE-li BAB vyvolávána Naprstkem-PALEČKEM, nebude bab PALEČKA jmenovat. DO této chvíle se BAB se Naprstkovu onemocnění, nazvaném "PALEČKŮV přizdi*ráček", VŽDY vyhýbala. BAB reagovala jen když NAPRDKEM vyvolávána byla, ale bab hanlivě NEJMENOVALA. VŽDY s poukazem na to, že NIKDY a NIKOHO z estébáckých SEZNAMŮ nemá BAB právo SOUDIT. Neb BAB ví houby o tom, jak by se zachovala v případě krutého VYDÍRÁNÍ. Příběh ženy-matky disidentky zde popsal pan Rudek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Několik zamyšlení nad slovy NAPRSTKOVÝMI :
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
Ta paní se PŘIZNALA se. Všem, které mohla ohrozit ... Na rozdíl od PALEČKA, jehož přezdívku lze dohledat jakési KNIZE záznamů, o které NEVÍM jak se nazývá, ale co vím, že odkaz a návod na DOHLEDÁNÍ zde na vystavil "věrozvěd". Ten cirkus tady byl tenkrát obrovský, že... Řekla bych, že zatloukat, zatloukat a zatloukat je heslo neakceptovatelné v případě NEJASNOSTÍ, které zde NAPRSTEK produkuje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Několik zamyšlení nad slovy NAPRSTKOVÝMI :
Jan Novák (18692) 6.7.2017 reagovat
Taky bez palečka život chudičkej.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Několik zamyšlení nad slovy NAPRSTKOVÝMI :
Babičková Jana (18811) 6.7.2017 reagovat
:-) Pane Jene Nováku, píše ke mně, slušnost mi nedá neodpovědět. :-) V reálném životě se takovým "stvůrkám" vyhýbám. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zdenek Nový 5.7.2017 ve 23:04
Černá Veronika (29345) 6.7.2017 reagovat
Dobré ráno Zdenku. Ani nedoporučuji, navrhuji. Měla jsem na mysli téma STB, které otevírá a rozmazává vždycky naprstek a čeká, kdo se ho chytne.Jsou to věci, které známe všichni nazpaměť a které by on sám tak dlouho při životě neudržel. Opakované vyvracení a odhalování jeho lží vede jen k jeho lžím dalším, zdá se mi to kontraproduktivní, navíc dětinské. Připouštím, že vidět to můžeme každý jinak, ale možná jste Zdenku počítat měl, než někoho obviníte, já jsem na to téma reagovala asi čtyřikrát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdenek Nový 5.7.2017 ve 23:04
Černá Veronika (29345) 6.7.2017 reagovat
Většinou se tomuhle tématu vyhýbám, měla jsem se toho držet. Pánů Valacha a P.Nováka jsem se dotknout nechtěla, chápu je, jen méně by v tomhle případě bylo více, protože prokazovat pořád dokola něco, co už prokázáno bylo, je jen voda na naprstkův mlýn. Mrzí mne však Zdenku, že máte se mnou zřejmě nějaký problém, je-li pro vás důležitější obvinit mne z nějakých úmyslů, než napsat cokoliv jiného. Nic s tím nenadělám, jako jsem si zvykla nečekat zastání, budu si muset zvyknout i na tohle.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdenek Nový 5.7.2017 ve 23:04
Černá Veronika (29345) 6.7.2017 reagovat
Co to udělá s naprstkem a podobnými pri.mi.ti.vy už je věc další. Hezký den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Veroniko, Je to tím, že náprstek se chce dennodenně vidět na obrazovce PC - a to i za cenu neustálé dehonestace své vlastní osoby, kterou si zaviňuje on sám. Proto téma jeho působení (?) v STB stále vyvolává. Psychická úchylka, o které by se měl vlastním zájmu poradit s psychiatrem. (Anebo se možná drží hesla "špatná reklama - také reklama.") Je to nešťastný, osamělý člověk, kterého pro jeho špatnou povahu nikdo nemá rád. Píše, že jsem prý jedovatá. Nejsem, mluvím pravdu, a to on nesnáší. Ignorujte ho.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Viktor Náprstek (18674) 6.7.2017 reagovat
Paničko Pantliková najděte si svuj příspěvek z 12.12.2013. To jste se za své jméno ještě nemusela stydět, metanolová aféra ještě nepropukla. Na rozdíl od vás se za své jméno ani příbuzné stydět nemusim. Pišete mé jméno s malým pismenem? Vy která by měla být obzvlášť zticha! Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Já? A zrovna teď, kdy se tu hovoří o pravdě? Jste křivák a špatný chlap, Náprstku, asi jste zapomněl, že jste se mi za ty svoje lži a nehoráznosti už několikrát omluvil. Děláte si z vlastní úst .... - víte co. Otravujete, ale do očí byste se mi to říct neodvážil, zbabělče. Dobře víte, že pomluva je u nás trestná. Takže jen houšť, ať se dostanete tam, kam už dávno patříte. :-(( A styďte se, já se vás tady zastávám, a vy na mne takhle. Jděte se vycpat, jako muzeální kus byste byl docela dobrý... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Měl byste se ale stydět, nikdo si vás tu neváží, kromě dvojčete rychlého pš....a . :-))) Nevšiml jste si?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
Paničko M.P. doporučuji vám koupit si nové boty a inovovat tak váš botník a slovník. Je to všechno už hodně omšelé, když ráno vklouznete do starých neočistěných bagančat z vyšlápnutého how*ghna a ve starých šlépějích pavlačové drbny přicmrndle hodnotíte příchozí návštěvníky, či stálé nájemníky domu. Taktéž bych doporučil si vyměnit v kbelíku tu špinavou vodu a mop se kterým matláte tu pavlač a hledáte oběť na kterou byste tu špínu vychrstla. Než spustíte v reakci své nerudné výlevy, tak napřed napočítejte
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
do deseti, jak by vám poradil platonický ctitel "dam,“ protože foukne vítr a naráz jste zlitá svou pavlačovou špínou od hlavy až k patě. A vemte na paměť "na hrubý pytel, je jen hrubá záplata“ vy sebelítostivá chudinko obranářko! Vraťte se na Hostýnské vrchy, bude to prima, než to vaše prostomyslné mudrování tady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na uvážení♣♣♣
Vávra aleš (18868) 6.7.2017 reagovat
Co se tak jít sám osprchovat a umýt, pr@se prostořeký. Tvůj slovník se od kanálu vůbec neliší. Od lampióna podobné žvásty sedí.☻☻
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Resumé
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Rychlý pšouku, dej si pohov, s tebou se nikdo nebaví... Nevzpomínám si, že bys byl na něco tázán. A otravuj svoji "paničku," slonbidlo...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
za svitu měsíce a šakalího vytí, určitě doženete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Resumé
Pavel Rychlý (18702) 6.7.2017 reagovat
Tady bych jen doplnil paničko M.P., že si nevážíte dobře míněné rady a zapomněla jste počítat do desíti. No a pak to muselo zákonitě dopadnout, jak to nerudně dopadlo. Prskáte zbytečně a omšele paničko M.P. ze Zlína. Jen připomínám TV zprávu, že zlínský kraj je zamořen prasečím morem. Tak si předem uložte karanténu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
,,,,,,,,,,,,,,,,,,a co gável ?
J. Šich (37343) 6.7.2017 reagovat
..............Zastaví Audi s exprez Havlem na kraji vesnice před domkem Z auta říká řidič babce co sedí na zápraží „Babičko v autě sedí býv prezid Havel a má zažívac problémy, pusťte ho na záchod“.Nepustím ať jde do kopřiv proč ho nepustíte ptá se řidič ,babka : Já ho pustím, dozví se to starosta, ten mi ze záchodu udělá pamětní síň tradic a do těch kopřiv budu chodit sr.át já …“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,a co gável ?
Viktor Náprstek (18674) 6.7.2017 reagovat
Vtipy které jsme si na SVVŠ (1964) vyprávěli o A. Novotném (jen misto Audi to byla Čajka) nemůžete zesnulého pana Havla urazit. Jenže vy nic než urážky těch kdo něco dokazali, neumíte. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,a co gável ?
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Bla.bla bla... velikáne náprstku. Náprstky bývají vždycky malé, jsou přece na "palečky." Jo, já se nemám za co stydět, na PC je mě dost. A končím, s takovým b...m, jako jste vy, si sváteční den kazit nebudu... Jděte tam, kde slunko nesvítí, otravný chlápku... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co je to tady za bordel?
Regan ♣ (27626) 6.7.2017 reagovat
Přestaňte sem psát nesmysly a běžte uctít památku Jana Husa, vy neznabozi!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co je to tady za bordel?
Danka Pavelková (20335) 6.7.2017 reagovat
Tentokrát máte výjimečně pravdu, reg-ane... Tato diskuze je leda na ostudu... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co je to tady za bordel?
Regan ♣ (27626) 6.7.2017 reagovat
Já mám pravdu vždy. Zato tvoje děti aby chodili kanálama, jakou jim zde děláš ostudu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT