Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Katalánský trik

Den Ivana Hoffmana: Katalánský trik

Za katalánský trik označil španělský premiér fakt, že katalánský parlament „obnovil svou plnou svrchovanost“ a vzápětí ji pozastavil s tím, že zmocnil katalánského premiéra k vyjednávání s Madridem. V Barceloně panuje jisté zklamání, že parlament neodhlasoval jednostranné odtržení, zatímco v Madridu jsou zklamáni ti, kteří se těšili, že Madrid Kataláncům za trest zruší autonomii.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 121 PŘÍSPĚVKŮ

Trik, hodný chytré horákyně.
Jiří Reddlich (18696) 12.10.2017 reagovat
Ani nahá, ani oděná. Je jen otázkou co se s chytrou horákyní stane, kdy do rybářských ok, halících její postavu, zaduje studenější vítr. Přeji všem pěkný den :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Opět "banální" situace
Miloš Rudek (18671) 12.10.2017 reagovat
Katalánsko má 7,5 mil. lidí, z toho ovšem 2,5 mil. nejsou Katalánci. Zásah Madridu proti referendu (které by normálně kladně nedopadlo) vyvolal animozity, které se brzy obrátí proti těm, kteří se odtrhnout nechtějí. Bude část území zabrána (Sudety, Krym), nebo vyhnána "Heim ins Reich"? Obojí je špatně. Vidím rád, když se lidi berou, jsou tolerantní a (vy)drží spolu, než jakékoli rozvody a násilí. Ale život je holt často iracionální jako lidi, kteří jej žijí. (Různí lidé, nebo moudrý, bájný lid?) Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Kudera votpouštim ti.Ty nejseš schopnej uvjedomit si svojí ideologyckou vomezenost vjekem potpořenou.Muhehehe
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Hansi a nejsi náhodou, ten ztopořenej Manfred C?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Nevodváděj pozornost páč todle sme si uš dávno vyřešili.Ty seš největší stopořenec u nás a nejlepčí náš reprezentant v celý véštyrce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Hansi, tady není co k řešení, tady je to předem dané a jsem rád, že to chápeš, když jde víc o to ztopořené příjmení, než Manfred. Kvůli tomu se nemusíš vztekat a po vietnamsky tady ňafat! Jak píše občas Zdenda N., jsi dávno "ložený" dnes upřesněný poslušný troll sekty IFH.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Dávám si kafíčko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Opět "banální" situace
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Do teťka sem se stekal aš sem steky zlomil hrábje.Teť sem klidnej páč ses trefil.Folk je můj vzor jakým byl pro tebe Břežněf.Na Folka sem hrdej ale do ÚV mně ešte nevzal.Ale dostanu se tam.!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hlavním problémem referend (a tedy i demokracie přímé) je místní příslušnost.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Kdo neumí odpovědět na otázku zda o Sudetech měli rozhodovat Čechoslováci či jen obyvatelé Sudet, o Tibetu Číňané či Tibeťané, o Hong Kongu občané Hong Kongu, o Čečensku Čečenci či Rusové o Krymu Rusové či lidé na Krymu atd. neměl by o demokracii přímé VŮBEC mluvit. Neumím si představit že by si lidé z Balabenky nebo Čapího Hnízda odhlasovali že chtějí být součástí Baham a neplatit v ČR daně. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavním problémem referend (a tedy i demokracie přímé) je místní příslušnost.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Omluva: O Krymu Ukrajinci či Rusové žijící na Krymu.. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavním problémem referend (a tedy i demokracie přímé) je místní příslušnost.
miroslav costmen (18648) 12.10.2017 reagovat
otázka sudet byla rozhodnuta po IIwar,sudeťáci jsou odsídleni naždy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavním problémem referend (a tedy i demokracie přímé) je místní příslušnost.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
U tebe palečku eště hůř neš s Kuderou ty máš vomezenou moskovnu vot přírody.Proto meleš furt to samý.Nic novýho se ti do tykve nemůže vejít.Muháč
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
SAMOstatnost NEsamoSTATNOST... ták co se divíme, žé...??..!!
Happy Pepi (25021) 12.10.2017 reagovat
SAMOstatnost NEsamoSTATNOST... ták co se divíme, žé...??..!! __Stejný jako tá Demise NEdémise... .... ALE aby se rozdělili jako ČeskoSlovensko.. na dva to neumí bez urážek a bez boje... cha, chá... Jó a nezapomeňte podpořit Porošenka NovoFašustu, německouEU včerejšímaFašistama.... blé. blé, je mi ZLE..!"!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SAMOstatnost NEsamoSTATNOST... ták co se divíme, žé...??..!!
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Šťastný Pepiku, my (s celou Evropou i USA, Kanadou, Japonskem a Austrálií podpoříme Ukrajinu kterou Rusko v r 1990 diplomaticky uznalo i s Krymem!! a vy si (se soudruhy z ulice Politických vězňů a nesvéprávným Zemanem) podpořte imperialistu a okupanta Krymu jeho vysokovelkoblahorodí Putina. Máme od r 1989 demokracii a každý má právo podporovat co chce. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SAMOstatnost NEsamoSTATNOST... ták co se divíme, žé...??..!!
Jan Kundera (19507) 12.10.2017 reagovat
Už víte Náprstku jak to bylo v Mnichově? Kdo zradil ČSR kdo dělal nátlak na Československo? Kdo byl Chaberlein, lord Luncimer, Dealier, Musolini, Hitler??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: SAMOstatnost NEsamoSTATNOST... ták co se divíme, žé...??..!!
antihavel antihavel (19100) 12.10.2017 reagovat
Všechno chce svůj čas a příhodnou politickou konstalaci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Právo (zákon) je dobré jen tehdy pokud platí VŽDY A PRO KAŽDÉHO stejně, pravil Randa. Politici, novináři i občané se napřed musí sjednotit v názoru zda právo na sebeurčení (selbstbestimmung) měli stejné Češi v Rakousku-Uhersku, Němci v Sudetech, Tibeťané v Tibetu, Rusové na Krymu, Číňané v Hong Kongu či Šanghaji. Buď ANO nebo NE. Každá jiná odpověď je špatná. Argumentum dixit Randa. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
antihavel antihavel (19100) 12.10.2017 reagovat
Že ty chceš předehnat jóhanu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Jiří Reddlich (18696) 12.10.2017 reagovat
Dobrý den, pane antihavle podobojí. Strýc Pepin by vám možná do ucha zahulákal: "Nudíte se? Kupte si medvídka mývala!" Někteří slabší jedinci pak z toho měli posekané prsty a polámané údy ... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Antihavle 1) Havel již dlouho nežije, je trapné se proti němu vymezovat 2) Havel se (na rozdíl od vás) nestyděl za své jméno (a svým jménem své názory podepisoval) byť věděl že ho atihavlové (kteří používali jména krycí) budou šikanovat a zavírat 3) neumíte li říct nic k tomu co jsem napsal běžte na houby a buďte v lese zticha ať naděláte více škody v přírodě než tady. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Pane Náprstku a možná se tam potká, tedy v tom lese, s ukoptěnou Janičkou a ruku v ruce budou brouzdat luhy a hvozdy, oplývající mlékem a strdím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Janička je aspoň turystka co nemusí každej den viset na klábosnici.Ty bys ani do lesa netrefyl a z něj uš vůbec ne.Tak si drš svoji miš a dělej si dobře dyš seš tak nešťastnej dyž závidíš slušnejm lidem i procházky na čerstvym vjetru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Jan Kundera (19507) 12.10.2017 reagovat
Už víte Náprstku jak to bylo v Mnichově? Kdo zradil ČSR kdo dělal nátlak na Československo? Kdo byl Chaberlein, lord Luncimer, Dealier, Musolini, Hitler?? No jo, dlouho jsem tady nebyl. Nic se nezměnilo, Pan Rychlý stále přicmrduje Náprstkovi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Proč vám píši, naprstku? Vyvoláváte houby. :-))) Raději se věnujte vysvětlení následující nesrovnalosti. Neměla jsem potuchy, kdo je FRANTIŠEK Randa. Za 1. Moje oblíbené gúgle mi vyhledalo několik Františků Randů - současníků. Za 2. DOHLEDANÉ ""Argumentum dixit Randa"" je v právnickém slovníku uvedeno jako vztahující se ANTONÍNU Randovi. Na co si, vy oborníku na vše, zase hrajete. :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Jiří Reddlich (18696) 12.10.2017 reagovat
Dobrý den, paní Babičková. Já bych na správných jménech netrval, zvlášť tady v té naší klábosírně, kde je vypouštěno mnoho síry, kterou se všichni navzájem na.síra.jí a pravé jméno jeden aby tu pohledal. :-) Mějte pěkný den - když už jste vzpomněla to houbyvyvolávání, byla jste dnes na sběru? :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Pane Reddlichu absolutní souhlas s vyhodnocením momentální situace. Jen bych přidal takovou drobnost, že k vypouštění té síry to někteří tuplují i "vjetry"!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Ano, byla to moje chyba, a nepozornost. Křestní jméno právníka Randy jsem zaměnil, za což se omlouvám. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
Ne, naprstku. Nikoliv CHYBA či NEPOZORNOST. To je NEDOSTATEČNOST. To je další stupeň NEDOKONALOSTI a to jsem zdvořilá. Jste TVOR, který ZDE na webu soustavně BU*ZE*RUJE nepohodlné JINÉHO názoru. Jste tvor, který zde LŽIVĚ vytýká jejich (i moje) OPOMENUTÍ, NEDOKONALÉ vyjádření, možnou CHYBU či NEPOZORNOST a žádná naše OMLUVA vám, naprstku, není dost DOBRÁ.... Suma sumárum, takový TVOR si žádnou POLEHČUJÍCÍ okolnost ( a tou omluva je ) NEZASLOUŽÍ !!!! Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
Ač nejsem pan Redlich, jsem povinna RYCHLÉHO šípa doplnit. Pavlík Rychlíků si NEPAMATUJE, že také NEMĚL POTUCHY a musel si vyGÚGLIT ... . Pana RANDU jste si musel, vy momentální zho*vnotiteli. -))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Reddlichu, začnu od konce. Včera jsem měla starosti, nikoliv radosti. Spou:-). * * * K věci samé. Na správných JMÉNECH, na správném PRAVOPISU, ne správné skladbě slov ve VĚTĚ či jiných podobných, trvám jen a jen v případech DVOU místních ukázkových ú(ů)puňh. Promiňte mi expresivní vyjádření a také mi promiňte případné NÁSLEDNÉ degradování NV. Děkuji za pozornost. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: František Randa, sebeurčení a selbstbestimmung.
miroslav costmen (18648) 12.10.2017 reagovat
sudeťákům se splnilo právo na sebeurčení.Jsou tam kde je srdce táhlo.Odtáhli navždy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
madrid když porouchá kataláskou autonomii
miroslav costmen (18648) 12.10.2017 reagovat
tak potrestá i své ,,španěly,, co žijí na území katalánska. Potomci frankovy falangy nezapomínají ,i my bychom neměli zapomenout, že u barceelony se bojuje za demokracii
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: madrid když porouchá kataláskou autonomii
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Dobřes promluvil Costo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: madrid když porouchá kataláskou autonomii
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Asi si Ukrajinci mohli vít příklad z Beneše. Kdyby v roce 1990 každý Rus dostal povolení vzít si 50 kg osobních věcí a byl nahnán do transportu SMĚR MOSKVA neměli by Putinovi SPECNAS (freikorps) posílení o Noční Vlky (Werwolf) kde a s kým uspořádat referendum. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
"Andrej Babiš byl před rokem 1989 agentem Státní bezpečnosti. Před několika minutami to konstatoval slovenský ústavní soud. Ten záležitost projednával na základě aktivity Ústavu paměti národa. Ten je přesvědčen, že Babiš StB donášel. Ústavní soud zrušil rozhodnutí, že Andrej Babiš byl veden neoprávněně jako spolupracovník StB. Spor už projednával okresní, krajský a nejvyšší soud. Všechny dosavadní verdikty byly ve prospěch Babiše. Dnešním rozhodnutím jsou tyto rozsudky zrušeny."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Ze stejných materiálů tohoto ústavu čerpám poznatky o velmi podezřelém působení I. Hoffmana, s krycím jménem FOLK, jako vydavatel samizdatu Fragmenty a jako mluvčí Radia svobodná Evropa. Nikdy za tuto činnost, která byla prioritou StB Nebyl dán na seznamy "protisocialistických živlů. " Naopak velmi podivné vystoupení IH na Bratislavské Lyře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Babiš je Katalánec?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Fakt je,že Babiš Paleček Parych sou jedna banda co budovala snaživje komunizmus.Babiš jedině na tom vydělal páč je chytrej za každýho režimu.Ty seš za každýho režimu zase závistivej.Pánbíček ti nic dobrýho nenadělyl.Těškej život.Viť enigmo.Zemas s Babišem se za takový modlej.Muhýk ťuhýk.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Nováku, děláš přesně tu práci poslušného trolla. Já jako emigrant jsem měl velké problémy s kremelským, komunismem v ČSSR. Za 25 let podnikání v lukrativním oboru v BRD jsem se ekonomicky dostal dost vysoko. Tolik, že mohu žít bezstarostný život. O to víc jsem zklamán vývojem v zemi Anoistů. A NEJSEM SÁM TROLLE NOVÁKU. VĚRNÍ UŽITEČNÍ I *DI*OTI JESOU TI" KTEŘÍ VZPOMÍNAJÍ JAK ROHLÍK STÁL 30 HALÍŘŮ. Babiš není podnikatel, ale handlíř!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Práce je něco jinýho,tady je to s*anda.Tady je to zábava s vomezencema co sou děsně důležitý dyš jim Pelta dovolí rejpat do folků a zírat na nesmrtelnost chrousta.Todle Bureš nepotřebuje a novej vosvobozující rosudek si zacvaká s grošíků co si vopatřil jako nepodnikatel.Na vstek takovejm komoušskejm larvám jako seš ty a tvý kámoši co u nich byli a teť jim nic jinýho nezbejvá neš ňafat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Nováku, tvůj problém je to, že zcela dobrovolně adoruješ komunisty, rafáš po nás, kteří ten ksindl odhalují a a patříš k bolševické skupině bolševika Hoffmana. Důvěrníka Stb. FOLK.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Tos řek mMóc hezký cukrouši.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Kostivale, Babiš je čistě český problém naplaveného Slováka. Po rozdělení Československa je to Lorencem nasazený Klín, který při všeobecném krytí všech těch zákopových buněk měl kapitálem porazit kapitalismus v ČECHÁCH. Hoffman z Martina je jedním z podpůrců.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Hansi a ty být Vietnamec, že nerozumjet šesky?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Já bejt dobrej vjetnamec co teť musela párychu vopuštit páč musela jít hrabat listina.Hočimina indočina zdarna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Babiš je syn komunisty Babiše, později snaživý agent StB jako Bureš. Je to Slovák z Bratislavy, zatímco FOLK je Slovák z Martina. Oběma skartovali jejich spisy dne 4.12.1989.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl je a bude ☻☻♣
Vávra aleš (18868) 12.10.2017 reagovat
A co ty fášo? Tvoje máma byla sv.Panna, anebo taky komunistka? Budete bečet až vám dá Babiš a jeho ANO pořádně na zadek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Pane Enigma, na Babiše padá ze skříně tolik kostlivců že je jasné že do politiky šel proto aby se vyhnul odpovědnosti. Kdyby přiznal že jako člověk jezdící služebně do ,,nesocialistické ciziny" musel ŠtB podepsat spolupráci mohl mít klid. Kdyby přiznal že si vydal korunové dluhopisy aby se vyhnul placení daní a podváděl s cílem dostat dotace a ZPŮSOBENÉ ŠKODY ZAPLATIL mohl mít klid. Jenže pak by nemohl jít do politiky s tím že zamezí podvodům a zavede tu ve financích pořádek. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
pane Viktore, reaguji na vás už po druhé. To první se nějak ztratilo. Tvrdé jádro se u voleb semkne jako vždycky, když se provalí velký průser, který nelze okecat. Na druhé straně je agent StB velkým hrdinou. Putin, šéf Kgb je pro ně velký malý muž. Babiš do politiky musel, protože ztratil osvědčené mecenáše. Na druhé straně získal nové příslušníky jako Šlachta-Ištvan, na Sobotku měl OKD a mohl vyhrožovat. Konečně ti dva spolu udělali oboustranný kšeft. Babiš násobil svoje kšefty a Sobotka rozhazoval
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Podle toho si rozdělili ministerstva. Jenže oba jsou stejní slizouni a tak to neochvějné spojenectví té nejlepší , harmonické vlády nemohlo vytrvat až do konce. Oba chtěli všechno. Babiše je nutno odstranit jakýmkoliv způsobem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Zdravím Rudo a jsem opravdu zvědavý s jakým zemanovským trikem přijde PAPR, až bude "pověřovat“ čoboláka Bureše českým premierem i bez negativního lustračního osvědčení. Že by návrat do Husákovské doby?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Otázka je, zda je ústavně možné nechat Zemana rozhodovat ve prospěch Kremlu z JIPky, nebo ze záchytky?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Ještě zpátky k PAPRovi, když o něm K.Steigerwald napsal: "Není příjemné psát o vlastním prezidentovi negativně. Myslelo se, že to bude funkce s důstojností. Ale být slepý a mlčet, nevím… Možná by bylo dobré nabídnout dotyčného Rusům ke koupi. Vezměte si ho a zaplaťte za něj, co může stát. Asi tak tři rubly.“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Jiří Reddlich (18696) 12.10.2017 reagovat
Tři rubly, hmmm. Zlámaná grešle by nebyla? :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Po včerejším prohlášení Ovčáčka k Zemanově ostudě v Radě Evropy je jasné
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
že i Martin Lukoil Nejedlý je poněkud v úzkých. Putin si jeho prostřednictvím držel na Hradě prezidenta České Republiky (člena NATO a EU) který se politiky Kremlu zastává. Jenže zmatené bláboly Zemana ukazují celému světu že jde o nesvéprávnou loutku svých poradců a takový Zeman - šašek ztrácí pro Kreml význam. Možná i proto Ovčáček připustil že připojení Krymu považuje Hrad za nezákonné a Zeman prý jen vyslovil SVŮJ osobní názor jako námět k diskusi. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Po včerejším prohlášení Ovčáčka k Zemanově ostudě v Radě Evropy je jasné
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
To je dobrý postřeh. Navíc i sám agent nejedlý byl veřejně jmenován americkou stranou a tím je profláknutý. Už se jistě hledá náhrada. Pro nás pravicové může být zadostiučiněním, že jsme tuto hradní partu s babišem odhalili dávno předtím, než se o nich začala korektní media zmiňovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Po včerejším prohlášení
Vávra aleš (18868) 12.10.2017 reagovat
Vy pravičáci máte ohromnou výhodu, že pro vás pracuje špión-amatér z roštína, nějaký podivín. To se to potom odhaluje. Jinak vám pan prezident podráždil nerv a ukrajinští fašouni se můžou zbláznit.♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Po včerejším prohlášení
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Vavroďuro, přeji ti mnoho zdaru v klikání šklíbů. Obávám se, že není podstatné kdo na to rozhodnutí Ú soudu narazil jako první. Babiš byl agent a jeho spisy byly zničeny stejně jako Hoffmanovy dne 4.12.89.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babiš byl StBák
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Vavroďuro počítám, že ještě dnes naklikáš aspoň 25 šklíbů na důkaz věrné služby bývalým StBákům.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Myšlenka upravit způsob soužití Západu s Ruskem je racionální a není Zemanova. Už v srpnu ji nadnesl lídr německých liberálů Christian Lindner: „Abych vyslovil jisté tabu. Obávám se, že Krym se bude muset považovat za trvalé provizorium.“ My jsme k tomu napsali, že Krym není ojedinělý. Že existují i jiná trvalá provizoria okupací, třeba Kašmír, Západní břeh Jordánu, Západní Sahara, Severní Kypr, jež nebrání vztahům s Indií, Pákistánem, Izraelem, Marokem či Tureckem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Dycko, opravdu toho redaktora RJ nezapřete. Pro vysvětlení toho článku Z.P. je zde poslední odstavec.“Občas se připomíná bonmot, že Čech je buď lokaj, či hulvát. Miloš Zeman, ač mívá v racionálním jádru pravdu, ho rád naplňuje. Vůči Číně se chová jako podlézavý lokaj. A vůči slabším, nyní vůči Ukrajině, se chová jako hulvát, který sám rozhoduje i o tom, jak naložit s Krymem.“ A to je podstata o čem je v souvislosti s projevem MZ v parlamentu RE řeč.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Rusko v roce 1990 uznalo celistvost a nezávislost Ukrajiny i s Krymem a jedná se tedy o akt mezinárodní agrese. Po zkušenostech z r 1938 kdy svět i Hitler vyhověli žádosti Sudetských Němců o připojení k Říši, kvůli zachování míru se jim vyhovělo a výsledkem byla válka s 50 miliony oběti, se už taková chyba opakovat nesmí. Ústupky agresorům nikdy nic dobrého nepřinesly, Hitler se nespokojil s Rakouskem a Putin se nespokojí s Krymem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
A platí to i pro ústupky Indii, Izraeli, Turecku...?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Dycko, Zeman žvanil o Ukrajině a senát řešil toto jeho žvanění bez mandátu vlády. Snažíte se dobře, ale je to průhledné. Vy zase bijete černochy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Nikoliv černocha jste si našli Vy klacek dostali a bezhlavě bušíte až se z Vás kouří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Ale dycky Jerevane o jakém klacku to tady zase píšete. To má být zase jedna z těch vašich kliček vevery? V tom zmateném výčtu jste zapomněl na Argentinu a Falklandy/Malvíny. Jak minule psal pan Ježek, máte v tom chaos.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
pane Dycka, zase vám a Burešovi všichni ubližují? Já jsem měl s komunistickými par*chanty dlouho co do činění. Dlouho jsem se musel stydět za českou vládu a prezidenta. Bohužel patřil jsem k tomu, komunisty zdevastovanému národu. To se mělo změnit po sametu. Bohužel, nebyli jsme jako oni a dnes za to platíme tvrdou daň. Kruh bolševické chátry se uzavírá. Na hradě máme duševně nemocného presidenta se svým dvorním šaškem, řízeni Kremlem. Největší šíbr a agent StB bude panoptikum doplňovat a decimovat národ.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Přiznám se že nevím proč mi tady brečíte že obdivuji Babiše, Zemana a jiné co tak z duše nenávidíte. Je to ale tak že už od totáče nemusím fanatiky vašeho ražení. Když Vy, Babiš, Náprstek nebo Zeman napíše něco co má hlavu a patu tak to na rozdíl od Vás jsem schopen uznat. I když jinak ty vyjmenované moc nemusím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Dycko já neznám podmínky za jakých byly stanoveny hranice Indie a Turecka. Nevím ani zda tyto státy uzavřely se svými sousedy nějaké diplomatické dohody. Pokud ano, a ty země se navzájem uznaly pak by stejné právo mělo platit pro všechny. Jenže tam často hranice dohodly bývalé koloniální mocnosti a současné státy to neuznaly. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939
občan ČR (18715) 12.10.2017 reagovat
…. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory v režii NSDAP a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
soudruhu občane, zatím se mi nepodařilo zjistit, že by pan Náprstek projevoval slabost s NSDAP, za to u vás je patrné, že sdílíte obrovskou náklonnost ke všemu komunistickému a je jedno, jestli u našich soudruhů KSČm nebo i zahraničních soudruhů v daleké ASII. Činíte tak proto, že tito soudruzi drží při životě tu vaši komunistickou doktrínu. A je vám jedno, jestli rozpoutají 3 světovou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Pane Enigma, ten anonym se nakazil BABirózou. Můj příspěvek si upravil k obrazu svému. LŽE. Je jasné proč se za jméno i minulost musí stydět a vystupovat tu v utajení. Zkuste ho požádat o kopii originálu ať mu ucpete mordu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Viktore chtít po bolševikovi solidnost je těžší práce než kterou absolvoval Sysifos. Samozřejmě že takovou blbost nemůže doložit. A taky je jediný, kdo si to NSDAP pamatuje. A určitě si pamatujete, že občan byl jediný, který věděl, že se nemusí hlásit do diskuze svým jménem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jak soudruzi upravují příspěvky. Nejen Černá a Občan mají BABirózu. BABiróza je když:
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Viktor Náprstek (18674) První čtvrtinu života se člověk připravuje na život, učí či studuje. Polovinu života pracuje a spoří si na stáří. Poslední čtvrtinu si pak uživá důchod. Černá Veronika (29345) 28.8.2016 .. naprstek napsal tuhle hlubokomyslnost: ...člověk se v dětství připravuje na život, pak pracuje, spoří si na stáří a pak je v důchodu.© Jen dodám že šlo o volnou citaci šéfa důchodové komise Potůčka. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Na rovinu. Západní břeh Jordánu je naprosto v pořádku. Ještě bych k Izraeli připojil Sýrii, Libanon, Jordánsko a Sinajský poloostrov. Alespoň by se v těch končinách drobet rozšířila civilizace.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
To je zajímavý nápad ale jak na to?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Neuskutečnitelné. To jsem se jen tak zasnil. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Petráček dnes v Lidovkách.
Ivan Satori (32609) 14.10.2017 reagovat
Pro zajímavost, když se mluví o právu tzv, Palestinců (uměle vytvořeného národa, který před 70 lety neexistoval) na Palestinu, obvykle není zmiňováno, že Arabové drží zhruba 80% území historicky označovaného za Palestinu. Bohužel bylo této části Palestiny po 1.sv.v. přiděleno oficiální pojmenování Jordánsko. Které dnes odmítá přijímat za občany své etnické bratry z tzv. okupovaných území.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Chcípající Andrej už zase kope.
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
Prchal mu napovědě, že už se nedá nic dělat a že se musí vrhnout na taktiku zpochybnění. A tak Andrejovo PR podává žalobu na ministerstvo vnitra. To bude užitečným koblihářům stačit a dočkáme se toho i tady. A zase kampáááááááááááááň a účelovka. před volbami. Myslím, že by tu prasklou desku už měli vyměnit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chcípající Andrej už zase kope.
Rudolf Enigma (18699) 12.10.2017 reagovat
a Bureš už má tiskovku. Jeho lži už neznají hranic. Bureš svým koblihářům tvrdí, že ÚS pouze uvádí procesní chyby a že platí nadále soudy, které mu potvrzují na základě svědectví jeho StBáků, že s StB nespolupracoval a nic nepodepsal. Kdy bude tento gauner dán do vazby? Nebo ještě pořád mají kompetentní lidi dojem, že bez tohoto slovenského StBáka a podvodníka se Česko neobejde? Necháme osud země zase v rukách ruských patolízalů?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A co lithium?
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Proč se Hoffmane, tomuto tématu vyhýbáte jako čert kříži? A Katalánsko se zde řeší v krátké době již podruhé......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A co lithium?
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Pane Regane, Hoffman patří ke zvláštní sektě ,,PŘÍMODEMÁKŮ" která, pokud vládne nechce o vůli lidu ani slyšet a pokud volby vyhrát nedokáže, prosazuje demokracii přímou (viz Zeman o referendech 1992 a dnes). Slovo REFERENDUM pro tyto lidi znamená totéž co lidské výkaly pro masařky. Představa že o rozpočtu hlasují lidé kteří nevědí co je procento je láká jako šváby pivo. Lithium jim nic neříká (depky si nepřipouští). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
A co vy přátelé, co si myslíte o tom, že končící vláda zde za zády obyvatel ČR sepisuje memoranda o těžbě lithia? Já jsem proti jakékoliv těžbě tohoto prvku. Krása přírody je nevyčíslitelná penězi. Zrovna tak už měly být dávno uzavřeny povrchové uhelné doly a uhlí mělo být nahrazeno technologií hodnou 21. století. To jest jádrem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Tak tohle bych čekal spíše od Stropnického juniora nebo Kateřiny jau, jau
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Bursík a spol použili značku zelených pouze jako výtah k moci. Stropnický to asi myslí upřímně, ale já jsem prototyp konzumního člověka. Jeho vize asketického života mne neoslovuje. Nehledě na to, že atom na ně působí jako červený hadr na býka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Myslím že téma lithium je něco jako debata o stavbě pavilonu v ZOO pro yettiho, kterého ještě nikdo neviděl natož aby ho chytil. Jestli to dopadne jako těžba uranu ve Stráži pod Ralskem tak nás potěš pán Bůh (9.9.jsem si Stráž fotil z Cessny). Výsledkem bude zničená krajina a pokud tam opravdu něco je, tak než se to vytěží a zpracuje budou tu dávno jiné a lepší technologie. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Náprstku, proberte s Rudkem, kdo o lithiu rozhoduje !!! LID, ELITY nebo ŠMEJDI ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Přestaň neustále klást dotazy a přispěj do diskuse názorem. Vidět od tebe příspěvek, který nekončí otazníkem je učiněný svátek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Váš názor je bezvýznamný, nerozhodujete o ničem !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Jsem rád, že si to myslíš. Hlavně nechoď k volbám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Vy zvolíte Babiše !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Jako prorok by sis nevydělal ani na slanou vodu :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Hin sa hukáže !!! Už za tejden. Tomu neutečete !!! To se vám budu chechtat !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Smát se můžeš leda vlastní blbosti. Já Babiše volit nebudu, ale lidé stejně smýšlející jako já jsou momentálně v menšině. Tomu se říká demokracie, víš? Pro tebe pojem zcela neznámý. Nyní nastala, jak říká Tomáš Halík, hodina demagogů. Jestli čtu dobře mezi řádky, ty k volbám nepůjdeš. A dobře děláš!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Vyhraje Babiš s komoušema. Vy jste to dopracoval !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Ještě jsem nedopracoval. Vede se mi skvěle a ještě dlouho nemám v úmyslu končit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
S Babišem a komoušema !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
:-))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Dobře že jste zmínil Stráž pod Ralskem. Dědictví komunismu, země nasáklá jako houba kyselinou sýrovou. Děkujeme, soudruzi! Dle mého názoru by se česká republika měla orientovat na sofistikovanější průmysl, než je ten těžařský.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Opr. Česká republika...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Pane Regane možná jste slyšel o tom jak se tam švindlovaly výsledky průzkumů. Krajina mezi Novinami a Stráží pod Ralskem je zničená a množství čistého uranu který se z Jáchymova či Příbrami odvezlo jedním autem se tady vozilo celými vlaky hlušiny. Snad v případě lithia zvítězí zdravý rozum. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Doufejme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Pane Náprstek dnes jsou podmínky pro povolení nové fabriky a zejména chemické tak přísné že je skoro nemožné ji postavit. Proto nevěřím že by to byla taková pohroma. Spíše si myslím že než vyrobí první Li tak už bude svět i peníze někde jinde.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Když si vezmete obsah lithia v jeho rudách, tak je jasné, že se budou muset přemisťovat ohromná množství zeminy. A v nůši to nikdo nosit nebude. Těžařství přenechme zemím k tomu "předurčeným". V případě lithia Bolívii, Číně, Argentině, Austrálii. Tam se rudy s obsahem lithia těží v odlehlých oblastech, kde to nikomu víceméně nevadí. Pojďme lithium dovážet a z něj vyrábějme finální výrobek s vysokou přidanou hodnotou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Tak běžte !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Můj obor není těžba rud. Podnikám v jiné sféře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Tak proč píšete: """ Pojďme lithium dovážet a z něj vyrábějme finální výrobek s vysokou přidanou hodnotou.""" ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
:-))))) A proč se tak blbě ptáš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
No vyzývals, že budete s ostatními trolly dovážet lithium a vyrábět !!! Tak hybaj !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Ach jo Regane.Ty bys moh dělat polytruka v mateřince.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Regan ♣ (27626) 12.10.2017 reagovat
Až dochodíš základní školu a získáš alespoň maturitní vzdělání, tak přijď diskutovat. Do té doby mne neotravuj. S Pánem Bohem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Karel - i (23017) 12.10.2017 reagovat
Jakou máte vysokou ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Jesli máš maturitu ták leda z Plzně.Podle toho jak se předvádíš ták ses loženej.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Měním téma na lithium
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Pravdou je že koncentrace Li je nízká a těch několik % světových zásob také není nic moc. Asi bych se k Vám přiklonil. Možná i proto že na Cínovec to mám co by kamenem dohodil :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A finito po katalánsku.
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Dnešní debata serioznosti měla tedy očekávaný předčasný závěr, kdy se do toho vložil vrchní zpochybňovač a demagog Dycka. A je to tak dycky, když nahozené udičce IFH sebere návnadu. To je pak těžká práce něco ulovit v tom nostalgickém rybníce, nebo chcete-li, kaluži rybníkáře a komanče Vavroďury. Snad to napraví zítra Ctihodná (špína duše) pracovním nasazením bezesné noci a přežvykováním vypůjčenými zuby graií, té shnilé FOLKově slámy. Už se těším soudruzi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A finito po katalánsku.
Ladislav Dycka (18728) 12.10.2017 reagovat
Poslyšte Kyško i včera jsem doslova citoval renomované komentátory. Dobrá a ne moje rada je že někdy je lepší mlčet než promluvit a ukázat jak na tom jste.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A finito po katalánsku.
Viktor Náprstek (18674) 12.10.2017 reagovat
Pane Rychlý zítra se možná (bez ohledu na Hoffmanovo téma) dovíme že Slovenský Ústavní Soud plně ovládl Kalousek s partou sluníčkářů a povalečů z pražské kavárny. Jako důkaz Babišovi čistoty bude uvedeno že spolupráci ŠtB podepsal už před desítkami let, s daněmi a dotacemi podváděl už taky dávno a naše i Slovenské soudy to řeší teď, když usiluje o post předsedy České vlády. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Naprdi sou fkoncích.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Argumentovat neuměj a taky žádný nemaj.Myslej si,že levičák je nadáfka a členství f klubu IH něco jako kopřifka.Vubec je nenápadně,že je to uznání.Muhýk ťuhýk.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprdi sou fkoncích.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
A Valach je náš velitel!Šmytec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Miloš Zeman označil anexi Krymu za protiprávní.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
Nemáme to sqělýho prezidenta?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miloš Zeman označil anexi Krymu za protiprávní.
Jan Novák (18692) 12.10.2017 reagovat
To se nebude palečkovi líbit.Ale určitě to nějak překroutí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT