Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Něco jako doping

Den Ivana Hoffmana: Něco jako doping

Rozdílný pohled na boj s dopingem nemají pouze různé země, ale také různí sportovci. Zatímco naši biatlonisté a biatlonistky touží po olympiádě bez Rusů, hokejistům se princip kolektivní viny příčí a ruské sportovce, kterým se neprokázal doping, na olympiádě chtějí. Podobně jako Švédi, Finové, Kanaďané či Švýcaři.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 91 PŘÍSPĚVKŮ

Zábava a peníze
Miloš Rudek (18671) 30.11.2017 reagovat
Opravdu jsou dnes mnohem zajímavější ty sporty, v nichž se netočí žádné závratné sumy. Doping je tam, kde jde o sporty olympijské, kde bězí navíc o slávu a prestiž státu. A nejvíc u těch na fyzičku nejtěžších, typicky cyklistika, vzpírání, atletika. Tenis a např. biatlon byly dlouho čisté. Už nejsou. U dostihů dopují koně, v motorismu motory. A fanoušci dopují svým tupým fanděním, zdrojem špíny i jindy než jen ve sportu. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ZKDO chce psa BÍT, tak si hůl najde, nebo vatvoří..!!
Happy Pepi (25021) 30.11.2017 reagovat
Kolektivní vina je svíŇa... takže se zase vracíme do období studený války... Už zase přituhuje, je mi zle, jdu blejt vélebnosti..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Sport a politika
Rudolf Zachoval (18668) 30.11.2017 reagovat
Četl jsem si McLarenovu zprávu o údajném plošné dopingu v Rusku. Problémem je, že tak málo průkazné spekulace, co jsou uvedeny ve zprávě pro podporu obvinění z tzv. plošného dopingu by se daly aplikovat na jakýkoliv stát ve světě. A pak už nastupuje právě politika. Ty se nám nehodíš, tak tě vyloučíme a ty se nám hodíš a tak zavřeme oči. Doping byl, je a bude ve všech zemích světa a vždy se budou hledat jen nové formy, aby obešly právě platné předpisy. Je jedno, jestli je to Rus, Američan, nebo třeba Němec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Sport a politika
venkov 4ever (37754) 30.11.2017 reagovat
Je zřejmé, že Lanci Armstrongovi drogy osobně aplikoval Vladimir Putin. Zrovna tak Benu Johnsonovi, Linfordovi Christiemu, Marion Johnsonové a dalším. Putin je prostě všude. Ještě, že existuje, jinak by si ho kavárna musela vymyslet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Tady nejde o to že by dopovali Ivan a Nataša ale o to že tyto praktiky kryjí či přímo podporují Ruské oficiální sportovní i státní instituce. Což neříká jen MOV (jak se nám tu někdo snaží podsunout) ale i někteří Ruští sportovci, lékaři a novináři. Pokud chtějí mezinárodní instituce včetně MOV situaci skutečně vyřešit, musí na tom mít zájem i sami Ruští sportovci. Vyloučit z her nějakého bafuňáře, trenéra či lékaře by bylo zbytečné. Na pořádek si doma musí tlačit sami Rusové. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Máme s ní (nejen my Češi) trochu (trochu dost) problém. Sudetští Němci nám rozbili republiku a přidali se k Hitlerovi, tak jsme je KOLEKTIVNĚ vyhnali. Slováci nám rozbili republiku a přidali se k Hitlerovi, tak jsme je KOLEKTIVNĚ přijali za bratry (pár vyjimek potvrdilo pravidlo). Dnes máme problém rozlišit mezi běženci které doma někdo ohrožuje a těmi kteří se sem jdou přiživit či mezi muslimským teroristou a muslimem který proti muslimským teroristům bojuje. Máme (TROCHU DOST) problém. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
A co letopočet, Náprcku, znáš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Neřikej mýmu kámovi Viktonaprdovi,že je prcek.Nemůže za to,že nevyrost.Duchem je velkej!Souťěží s panem preydentem Zemanem f tom gdo plácne vječí myšlénku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Sem se lek, tak ba, já se polepšim.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Ale dělá mi vrásky, tvůj kamoš, nevím jestli současná věda něco zmůže s jeho hlavou, ale když ne, kremačka to jistí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
venkov 4ever (37754) 30.11.2017 reagovat
Problém máte hlavně vy, což my ostatní KOLEKTIVNĚ oceňujeme mínusy u vašich příspěvků. Já tedy stoprocentně, s chutí a rád.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Pavel Rychlý (18702) 30.11.2017 reagovat
Jak už jsem včera naznačil, je to tu hrozná nuda venkovane ze 4 cenové. Kdysi tu napsal valašský nosič cibule a regulovčík, že hrátkám na šklíbky a smajly se může věnovat jen hlupák nostalgik a ještě k tomu kolektivizačně. Ale abych učinil zadost tématu, pak se ptám venkovane, nemáte ty šklíbky něco, jako doping?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Pane Rychlý před rokem a půl jsem bez komentáře a označení © zkopíroval odstavec ze staršího Hoffmanova komentáře. 12 šklíbů (minusů) mi dokázalo že Zachovalovi Černé Maloni nemyslí, nečtou ale klikají podle jména. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led ☻☻♣
Vávra aleš (18868) 30.11.2017 reagovat
Když dva dělají totéž, není to totéž. Takový fáša, ten si přidával smajlíky i na den zpátky. Zrovna jako to dělá HAPPY.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led ☻☻♣
Vávra aleš (18868) 30.11.2017 reagovat
Jinak když už jde o sport, tak stav maloň - paleček v tuto chvíli 8:7, předpokládám, že bez dopingu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led ☻☻♣
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Hele Vávra,dyš tak Palec,žánej paleček.Nedělej ho eště menčího neš je.Na velykosti nezáleží hlavně,že žalud je plnej genijalyt.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
KOLEKTIVNĚ nikdy.Do figerhutovy smečky jedotlivě
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na led tenčí než tenký zabruslil dnes pan Hoffman i s kolektivní vinou.
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
toto jsem někde četl.Že to napsal ferdinand peroutka
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Něco jako doping se provádí i v ČR v přímém přenosu ve Zlatých slavících
Rudolf Zachoval (18668) 30.11.2017 reagovat
Jak jinak pojmenovat podvodné jednání, kde když se pořadatelů nelíbí výsledek, tak sfalšuje hlasy posluchačů. A to jsou celoplošné média a sluníčkáři potichu. Pokud se falšuje ve prospěch jejich vidění světa, je to ok. Velmi si vážím toho, že jak skupina Kabát, tak Michal David řekli, že vyhrát podvodem na rozdíl od pražské kavárny opravdu nechtějí. A zlatého a stříbrného Slavíka prostě pořadatelů vrátili a chtějí ty, na které mají podle pravých výsledků nárok.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Něco jako doping se provádí i v ČR v přímém přenosu ve Zlatých slavících
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Přesně, pane Zachovale, jen se divím, že tyhle podvodný akce ještě mají sponzory a to se týká i marastu ve fotbale.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Něco jako doping se provádí i v ČR v přímém přenosu ve Zlatých slavících
Rudolf Zachoval (18668) 30.11.2017 reagovat
Krásný den pane Maloni. Vypadá to, že generální sponzor toho má tak akorát dost a asi Zlatého Slavíka opustí, což se mu vůbec nedivím. Být spojován se záměrným podvodných jednáním se u normálních lidí nenosí a sluníčkářů zase není naštěstí ve společnosti tolik, aby se kvůli nim takto sponzor zahazoval.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Něco jako doping se provádí i v ČR v přímém přenosu ve Zlatých slavících
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Vám taky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Něco jako doping se provádí i v ČR v přímém přenosu ve Zlatých slavících
venkov 4ever (37754) 30.11.2017 reagovat
Vladimír Štancl příjemně překvapil. Palec nahoru. A co lumpenkavárníčci z agentury Musica Bohemica? Předmět podnikání - výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor. Základní kapitál 100 K, jednatel JUDr. Jaroslav Tešínský. Zjevně nastrčená figurka. https://1gr.cz/fotky/bulvar/15/104/org/REN5eeeee_YAN_9357.jpg
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
(což tvrdí i někteří Ruští sportovci a novináři !!!), OSTUDNÉ čachry v anketě ,,Český !! slavík" má na svědomí soukromá agentura Musica Bohemica se kterou nemá prezident Zeman, vláda (ČSSD, ANO a KDU ČSL) ani parlament a senát ČR, NIC SPOLEČNÉHO. Nejsme v Rusku ani na Kubě aby o všem rozhodoval prezident či premiér. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Rudolf Zachoval (18668) 30.11.2017 reagovat
Podle tebe má monopol na “pravdu” v ČR pouze soudruh Náprstek a jeho alter ego Paleček. Tak se snaž, soudruhu, ale znovu ti připomínám, už čtvrt století nevládnete. Tak se zkus probudit z vodkového sna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Zachovale, tykejte si svému kolegovi ze služebny Maloňovi a Palečka si nechte pro agenta StB Folka (Hoffmana) a jeho nadřízeného orgána Valacha. A hlavně až tu budete příště bonzovat (podávat oznámení) nezapomeňte z mého archivního spisu vymazat zkratku KTS. Chápu že jako pomocník pomocníka PS VB nevíte co to znamená ale usvědčil jste se tím ze lži. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zachovale co tu zkoušíte? Sám sebe jste tím KTS usvědčil ze lži!!!
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Rudolf Zachoval (18668) 27.10.2017 Archiv bezpečnostních složek České republiky http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky Stačí zadat Viktor Náprstek a krycí jméno Paleček www.abscr.cz/data/pdf/knihy/AP1/AP1_23.pdf Strana 54 v pdf, na stránce knihy StB je číslo stránky 52, tady je to jasné. 753065 pořadové číslo archivu a 28670 číslo svazku. A Viktor Náprstek, nar. 5.8.1946, správa StB Praha registrační číslo 28670, KTS Paleček. © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu zkoušíte? Sám sebe jste tím KTS usvědčil ze lži!!!
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Vyktore mam for you sehrgute meeesssagee.Uš se tě prej bojej i na hradě.Jesli nebudeš radit Drahoušovi.To by byl konec s druhym vobdobim Milouše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Se stářím přichází moudrost, u tebe Náprcku odešla a pochybuji,že jsi nějakou měl, soudruhu. Dobře ti rudí zdevastovali mozeček.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Máš se dívat na dokument, když ho neumíš najít, požádej statného ošetřovatele.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale co tu tu zkoušíte? OSTUDNÝ doping v Rusku kryjí státní orgány a instituce
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Ani v Americe, senile?Nebo Francii ?Co ty na to, Náprcku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Maloni, zdá se že jsem vás přecenil. Úroveň vašich výrazů odpovídá tak dlaždiči který trávil
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Vlastní zážitky z doby minulé si Náprcku nechej pro sebe. Ani vnoučatům je nevyprávěj, styděly by se za dědu a jestli znají tvý názory, je jim hanba už teď.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Maloni, zdá se že jsem vás přecenil. Úroveň vašich výrazů odpovídá tak dlaždiči který trávil
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
A ten chlast ti Náprcku vážně škodí, kup si raději psa, aspoň bude doma někdo inteligentní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Maloni, zdá se že jsem vás přecenil. Úroveň vašich výrazů odpovídá tak dlaždiči který trávil
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Proč do něj furt reješš?Dyť výš že žádný vnoučata nemá.A neprovokuj nebo si je eště udělá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Maloni, zdá se že jsem vás přecenil. Úroveň vašich výrazů odpovídá tak dlaždiči který trávil
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
náprstek nebyl na vps a tak se vyhnul pití kafíčka a přesto vymírá po meči.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Motolská nemocnice
Pavel Novák X (18634) 30.11.2017 reagovat
"V srpnu 1941 začala stavební firma Ing. Jana Matouška stavbu 25 pavilonů. Cena stavby byla 30 milionů protektorátních korun. Dalších 6 milionů stálo vnitřní vybavení nemocnice. Vše bylo financováno z původního fondu, který byl vytvořen před okupací a který spravoval prof. Arnold Jirásek. Hlavní lékařský poradce stavby MUDr. Diviš prosadil propojení jednotlivých pavilonů vytápěnými chodbami. Částečný provoz nemocnice byl zahájen 4. ledna 1943."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Motolská nemocnice
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Nováku X cítm vaše šediny i D-menci ale diskuse (Hoffman Bourat či nebourat) byla o nekvalitnich stavbách za socialismu a já jsem citoval bývalého ředitele Motola a dnešního ministra. Vaše snaha chránit duševně chorou Černou je hezká ale mimo misu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Motolská nemocnice
Pavel Novák X (18634) 30.11.2017 reagovat
" Vaše vědomosti jsou na úrovni Černé která napsala že se nemocnice Motol stavěla za Hitlera a ne za komunistů ." O vaši demenci nemám pochyb. Reagoval jsem na dnešní vaše slova pokud to vůbec dovedete pochopit!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Motolská nemocnice
Pavel Novák X (18634) 30.11.2017 reagovat
Náprstku,já nepotřebuji nikoho chránit,ale ten který bez důkazů druhé nazývá duševně chorými se tím duševně chorým stává sám!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudný člověk
Černá Veronika (29345) 30.11.2017 reagovat
snadno pozná, že je duševně chorý naprstek,který v tématu o dopingu píše o jeho oblíbenci Hitlerovi, o svém spisu u STB, o rumu v nádražním bufetu, atd.a aby potvrdil, proč už není komunistou připlete i že Havel chlastal či Řebíčkův Viamont.K jeho chorobě patří i MH17 či nemocnice v Motole, stejně jako zamoření každé diskuze jeho stále stejnými senilními cancy, v nichž vyjadřuje "pochopení" pro šediny" druhých, aby zakryl, že on je přímo fosilie minulého režimu....Děkuji Vám Pavle za podporu :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudný člověk (to Náprstek s jistotou není)
občan ČR (18715) 30.11.2017 reagovat
Zdravím Veroniko, u Náprstka se s určitostí jedná o pozoruhodnou formu patologického internetového masochismu. Dennodenně zde dostává Náprstek na frak a diskusní facky a v odpověď z něj dennodenně padají tytéž bláboly, tlachy a vejšplechty; musím se přiznat, že mi dělá potěšení sledovat Náprstka jak vříská a dupe nožičkami a buší pěstičkami ve svém svatém kalouskovsko-schwarzenbergském zápalu. Náprstek hoří pro Schwarzenberga a TOP-09, ale zapalovat druhé se mu jaksi nedaří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Za soudného člověka není možné považovat Černou.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Duel Deníku Bourat či nebourat .. Viktor Náprstek (18674) 12.8.2017 Mnoho budov postavených za socialismu bylo postaveno aby hezky vypadaly ale na energetickou náročnost se nehledělo, do Motolské nemocnice zatékalo a v zimě sestry těsnily okna pomocí prostěradel. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti. © Psát mé jméno s malým písmenem je ta nejmenší ubohost. N.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudný člověk
Pavel Novák X (18634) 30.11.2017 reagovat
Dobrý večer Veroniko,mě nejde o netěsnící okna v Motole kterými zde neustále mává Náprstek,ale o zahájení a otevření této nemocnice. Zdravím Vás Pavel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nováku X zkuste si přečíst (pokud to svedete) o co tehdy šlo
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Viktor Náprstek (18674) 12.8.2017 Mnoho budov postavených za socialismu bylo postaveno aby hezky vypadaly ale na energetickou náročnost se nehledělo, do Motolské nemocnice zatékalo a v zimě sestry těsnily okna pomocí prostěradel. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti. © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku zkuste si přečíst (pokud to svedete) o co mi jde dnes
Pavel Novák X (18634) 30.11.2017 reagovat
Motolská nemocnice Pavel Novák X (18634) dnes 10:13 reagovat "V srpnu 1941 začala stavební firma Ing. Jana Matouška stavbu 25 pavilonů. Cena stavby byla 30 milionů protektorátních korun. Dalších 6 milionů stálo vnitřní vybavení nemocnice. Vše bylo financováno z původního fondu, který byl vytvořen před okupací a který spravoval prof. Arnold Jirásek. Hlavní lékařský poradce stavby MUDr. Diviš prosadil propojení jednotlivých pavilonů vytápěnými chodbami. Částečný provoz nemocnice byl zahájen 4. ledna 1943."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
astma u sportovců není tělesná vada,jinak by musel startovat s paraolymiky
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
ten rus to má těžké,on se pouze umí otužit v baní.Pro nechápavé je to ruská baňa ( cos jako fincká cauna )
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ruský doping je zchronizován.
Rudolf Enigma (18699) 30.11.2017 reagovat
Jaký div, že Zachoval a Hoffman relativizují a popírají i tento fakt? Je to starý bolševický trik, co nemůžu vyvrátit zpochybním. A o to se dnešní bolševici permanentně snaží. Vypsat všechny ruské prohřešky by bylo na dlouhé psaní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Jaké štěstí, že matematici pracující na rozluštění enigmy nebyli hloupí jako ty! To by možná Hitler vyhrál válku!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudolf Enigma (18699) 30.11.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: ruský doping je zchronizován.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Proto chodíš močit na Havlovy urny a dobře děláš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Ale mohl bys poskytnout trochu teplého Viktorovi, ať si vyčistí zuby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Starý bolševický triky ty musíš znát.Seš jima votkojenej a furt je tady předvádíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
enigmovi menševici to projeli
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
Pavel Rychlý (18702) 30.11.2017 reagovat
Zdravím Rudo nejen že musí nostalgici hloupě cokoliv zpochybnit v bolševickém stylu, ale na odhalený výsledek zkorumpovaného Ruska to vliv nemá. Je to jen další ukázka snahy IFH "vrtěti psem.“ Kde by byl schopen napsat článek jako Fendrych.“Zeman vzkazuje: Chcete Babišovu vládu? Musíte mě zvolit na Hrad. Jsme balení dva v jednom“ Tak to se povedlo. Estébák a de*ment v jednom šapitó.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ruský doping je zchronizován.
Pavel Rychlý (18702) 30.11.2017 reagovat
http://www.seznam.cz/r/https%253A%252F%252Fnazory.aktualne.cz%252Fkomentare%252Fzeman-vzkazuje-chcete-vladu-babise-musite-me-zvolit-na-hrad%252Fr%257Ec03f6ee2d4f511e79704ac1f6b220ee8%252F/oe8nSHwzg2qcXzjl2DVdeg?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rychlý, rozšifrujte mi to vaše slovo „zchronizován“ …….
občan ČR (18715) 30.11.2017 reagovat
Rychlý, když jste takový odborník na cizí slova. Už se učíte význam cizích slov, Rychlý?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Státní zásahy
Miloš Rudek (18671) 30.11.2017 reagovat
V diskusi se tu několikrát narazilo na opatření státu, který upravuje nějaké výsledky. Ano, uvedu jen dva příklady. Je známo, že po r. 1991 výzkumy oblíbenosti vůdců Ruska vyhrává pravidelně Stalin. Protože to (zatím?) není příliš košer, bývá odsunut až na 3. - 5. místo. Ovšem, co se nestalo u nás. Soutěž o největšího Čecha vyhrál Cimrman. Aby to celé nebyla až taková prča, tak musel být vyřazen. Naštěstí to nebyla akce státu, ale jen televizní zábava.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Státní zásahy
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
A dyby to byla akce státu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Státní zásahy
Jan Novák (18692) 30.11.2017 reagovat
Co by se zmjenilo?Češi sou ftipný a chitrý.Skoro nejvýc mý kámoši s tajnejch služep Par+Pal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Státní zásahy
Danka Pavelková (20335) 30.11.2017 reagovat
Dnes je tu legrace - co dím - ba přímo sran.da... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Státní zásahy
Ladislav Dycka (18728) 30.11.2017 reagovat
Cimrmana museli vyřadit protože někteří morousové pochybují o jeho existenci. U Stalina to chápu tak že alespoň někteří v Rusku se za něho stydí. Což není až tak špatná zpráva.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nikdy nespím v hotelu
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
mám kyslíkový stan.Pravěla kateřina neumanová
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nikdy nespím v hotelu
Ladislav Dycka (18728) 30.11.2017 reagovat
Někteří "léčí astma" a běhají desítky kilometrů na běžkách což opravdového astmatika zabilje. Zaregistroval jsem nápad na soutěže kde by doping byl legální protože to stejně zkouší takřka všichni. Někteří jsou šikovní a utají to na některé se nesahá kvůli bohatým sponzorům. No a ti ostatní mají smůlu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Česká biatlonistka Koukalová se bojí sportovní ruské konkurence ze strany lepších biatlonistek z Ruska ……
občan ČR (18715) 30.11.2017 reagovat
….. proto tato „spravedlivá“ Koukalová z ČR požaduje, aby Rusky byly z olympiády vyřazeny. Koukalová bude tak dlouho krafat, dokud jí také najdou v těle zakázané látky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vrátí sportovec který změní pohlaví
miroslav costmen (18648) 30.11.2017 reagovat
medaile ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Proč nejsem komunistou.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Ukažte jim Zemana u Korunovačních klenotů a řeknou že Havel chlastal, řekněte jim že Putin zabral část ciziho uzemi a řeknou že USA chce válčit, když uvidí Ratha s miliony v krabici od víne řeknou že ODS krade, Řebíček vadil že prodal Viamont jen jako Babiš v politice nevadí když 100x větší podnik svěřil známým a příbuzným. Když přistihnou Rusy s dopingem, napíši že to dělaji všichni. Proto jsem nebyl a nebudu komunistou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9.2017 v diskusi u Ivana Hoffmana liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
občan ČR (18715) 30.11.2017 reagovat
…. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory v režii NSDAP a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou.
Zdenek Nový (18693) 30.11.2017 reagovat
Svůj k svému. Řekněte mu (hpuňovi), že Kalousek svévolně (bez veřejné diskuze a projednání v parlamentu) povolil hazard na internetu nebo, že zahájil REFORMU zdaněním stravenek, že během svého ministrování zvýšil státní dluh na dvojnásobek, protože místo "kladné nuly" bylo nakonec několik stovek miliard v mínusu, zavedení zdanění vesnických tombol a pod. kalouskovin (aby nic nešlo), Náprstek Viktor reaguje a předloží volovinu, že Kalousek snad může i za smrt slonice v ZOO...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou.
Zdenek Nový (18693) 30.11.2017 reagovat
Ještě jsem se vrátil z rekonstruované kuchyně. A nejhorší je, že se takový vycvičený propagandistický hpuň (Náprstek Viktor) zdejším rádoby demokratům (např. Rudkovi) pořád hodí!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou. Dnešní téma je Ruský doping.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Oslovení hňup si nechte pro své rodiče kteří vás nedokázali vychovat. Kalousek obdržel cenu Global Markets za odpovědnou rozpočtovou politiku když v DOBĚ SVĚTOVÉ KRIZE dokázal SNÍŽIT SCHODEK ROZPOČTU ze 180 na 80 miliard. Tutéž cenu a za za snížení schdku dostal o dva roky později Babiš. Oba se jako ministři snaží zdanit veškeré příjmy. Hazard na internetu fungoval před Kalouskem, za Kalouska, za Babiše i Pilného. Zdeněk mě viděl zůstat ve straně. Babiróza. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou. Dnešní téma je Ruský doping.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Ale Viktore, tobě sedí jak ušitá. Už jsi byl v Pelhřimově?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou. Dnešní téma je Ruský doping.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Viktore Šílený, čerpáš informace i od tajné služby Nagyová?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč nejsem komunistou. Dnešní téma je Ruský doping.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Viktore, Kalousek nechal zavraždit švagra, to ti ošetřovatel zatajil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jóóó doping
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
Ota Zaremba by mohl vyprávět. Doporučuji výborný český film Fair Play. On je velký rozdíl, když dopování sportovců organizuje přímo stát jako dnes v Rusku a jak to bylo v socialistickém bloku běžné, viz "továrny" na sportovce v bývalé DDR. Oproti tomu, když někdo dopuje "na vlastní triko." Ale řešit to kolektivní vinou mi též nepřijde správné. Ale o tohle v dnešním fejetonu stejně nešlo. Ten je třeba číst zcela jinak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Pane Regane, Hoffmanův komentář ani slovem nezmiňuje účast Ruských oficiálních míst (sportovních i politických) v dopingové aféře. Svědectví Grigorije Rodčenkova (bývalého šéfa Moskevské protidopingové laboratoře) ani některých Ruských sportovců jakoby neexistovalo. Prokremelský trotl Zachoval píše jako by si to vymyslel McLeren. Jiní podobní z toho dělají protiruskou provokaci. Sám kolektivní vinu neuznávám ale navrhuje někdo lepší řešení? To mají vyloučit nějakého doktora či asistenta trenéra?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Jediným kdo může v této věci něco udělat jsou Ruští sportovci sami. Jen oni mohou tlačit na politiky i vedení Ruských sportovních svazů aby s takovými praktikami skončili. Nikdo jiný Putinovy funkcionáře chovat se férově nedonutí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
Myslím, že by měli vyloučit ty, u nichž se ten doping prokázal. Vyřadit šmahem dopředu všechny sportovce ze státu, který sice doping organizuje, ale těžko má podchyceno 100% sportovců, mi přijde zvláštní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Viktor Náprstek (18674) 30.11.2017 reagovat
Já vám pane Regane Rozumím ale Kremelská propaganda (v Rusku i v ČR) z toho udělá studenou válku proti poctivým Ruským sportovcům i Rusku jako takovému. Pokud se proti organizovanému dopingu postaví sami Ruští sportovci Kremelští Hoffmani i Zachovalové nebudou moci mužikům lhát že si to vymyslel McLeren. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
Ano, v první řadě s tím musí chtít skoncovat sami sportovci. Vaše zmínka o studené válce je přesně to, co jsem měl na mysli s tím čtením fejetonu. Dnešním hlavním podprahovým poselstvím je sdělení, jak opět všichni hrozně moc ubližují nebohému rusku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Viktore, nezapomeň si zobnout své večerní prášky s lahví vodky. Tíží mne obava o tvé soma. S psychikou už to lepší nebude, to je, soudruhu ztraceno.A nestyď se, Havel chlastal a zobal taky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
Přestaň tady poštěkávat ratlíku, zalez do boudy a hleď si misky se žrádlem. Na tvoje ňafání tu není nikdo zvědavý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Ale copak regánku, nervy? Neplivej prášky do umyvadla!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
Jestli něco plivu, tak tobě do xichtu :-) http://bit.ly/2i68SDM
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Postěžuj si Moravcovi, uleví se ti. Nebo s Viktorem Šíleným zahajte hladovku, ale do konce. Ne jak zbabělý Hradílek, vyděrač, který vyhrožuje a přitom plánuje svatbu.Lhář a gauner, jako všichni chátristi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
https://pbs.twimg.com/profile_images/497289530245128192/IhSf8jOh_400x400.jpeg
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
Regánku, možná by ti pomohl termoprofesor Putna, co na to říkáš? Když už má tvoje oblíbená strana termopředsedu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017 reagovat
http://bit.ly/2i68SDM
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jóóó (Putinovo) Rusko.
Josef Maloň (24545) 30.11.2017 reagovat
A že se ušák při setkání nad Černým mořem pos..l viš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Regan-autor nejlepších komentářů ♣ (27626) 30.11.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Je to tu furt stejna bida.
Eduard Jankovski (18642) 30.11.2017 reagovat
Ani Mamlasoň, či jak se ten čulin, co chce aby zo vyhližalo, že je tu novy, pomenoval, to ze svoimi tradyčnimi řigancami moc něspravil. Tuž typuju, že mi napiše tradyčni cypovinu, abysem mu psal tak, aby temu rozuměl, ale to je tak všecko, co bysem na konto mamlasoňa chtěl napsat, za vic ten cyp něstoji. mueheheeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>