Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Nešťastná žaloba

Den Ivana Hoffmana: Nešťastná žaloba

Žalobou na Česko, Maďarsko a Polsko kvůli odmítání uprchlických kvót prokázala Evropská komise medvědí službu Evropské unii. Podstata nedorozumění tkví v tom, že jsme žalováni za neuposlechnutí rozkazu, přičemž z našeho pohledu nám neměl kdo co rozkazovat.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 237 PŘÍSPĚVKŮ

Mechanismus změn v EU a památní slova Miloše Kopeckého
Rudolf Zachoval (18668) 5.1.2018 reagovat
Při představě Junkerse a jeho suity jsem si vzpoměl na památná slova z roku 1987, které pronesl na sjezdu spisovatelů 2 roky před revolucí pan Miloš Kopecký: "hlupák, spouštějící mechanismus, jaká to bída". Tehdy to bylo na soudruhy v ČR, ale stejně platné je to i na soudruhy v EU. Cenzura na utajení zločinů muslimských vrahů, zastírání fakt a plošná podpora pro přerozdělení teroristů po celé je realitou současného vedení EU. Je načase vypadnout z tak "elitního" klubu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Mechanismus změn v EU a památní slova Miloše Kopeckého
antihavel antihavel (19100) 5.1.2018 reagovat
Žalovat EU, bychom měli my, společně s Polskem a Maďarskem. Uvažovat o vystoupení z EU, začíná být velmi aktuální.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Mechanismus změn v EU a památní slova Miloše Kopeckého
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
NEděkujeme, ale ať UŽ VYpadneme z německejEU... včéra bylo pozdě..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nebezpečným pro EU je Brusel, ne tyto 3 státy
Petr Pruner (18670) 5.1.2018 reagovat
Nechápu základní bruselský princip nechávat každého cizince volně projít hranicemi (vyjma psů, ti musí mít papíry v pořádku) a pak se ho snažit přerozdělit v rámci EU. Asylové řízení je jen zástěrkou, protože z německé situace víme, že zde zůstávají stejně všichni. Horní hranice počtu imigrantů není stanovena - cílem je tedy náhrada původních evropských obyvatel ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nebezpečným pro EU je Brusel, ne tyto 3 státy
Otto Jakubec (18683) 5.1.2018 reagovat
Tak v podstatě to tak je, Německo vždy považovalo většinu jiných neněmeckých národů za méněcenné a tak v téhle linii jede i nadále. Co se jednou naučíš nezapomeneš a tak i paní Merkelová jede v rytmu Ádíka dále a nějaký Slovan nebo Uher ji nezastaví !?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nebezpečným pro EU je Brusel, ne tyto 3 státy
Otto Jakubec (18683) 5.1.2018 reagovat
Kdybych to chtěl dále rozvést,tak bych ještě dodal,že přece ta Slovanská pakáž(tedy i my) si přece nic jiného nezaslouží než bič a pokud možno i ostnatý drát ale ten jsme si sundali v bláhové naivitě sami.Jak by se nám dnes hodil !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Amatérské kutilství a emoce
Miloš Rudek (18671) 5.1.2018 reagovat
Problém je to ryze právní, věc právního výkladu. Samozřejmě, že povinné kvóty jsou špatně, ale posoudit celou věc je pro člověka nekvalifikovaného v právech EU a neznalého konkrétního znění causy věc naprosto nemožná. Tak tedy nastupují protievropské emoce. Pokud je věc uzavřená, je třeba se soustředit na novou verzi zákona - ta předmětná, která byla psána pro zcela jinou situaci (bez možnosti veta) a kterou jsme RATIFIKOVALI(!), skončila na podzim. No, tak se Babiši a Stropnický ukažte! Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Amatérské kutilství a emoce
Miloš Rudek (18671) 5.1.2018 reagovat
Žaloba je za neplnění smlouvy Dublin III, která byla přijata kvalifikovanou většinou ke dni 1.1. 2014, tedy ještě před kulminací migrační krize. Když jsme se ozývali, že migranti podle ní mají žádat o azyl v první bezpečné zemi, tak A. Merkelová oponovala, že to není technicky možné (čímž přiložila pod migrační kotel) a dovršila to svým pozváním "zvládneme to". Když naši (V4) kontrovali, že když je tedy ta nová situace, která zneplatňuje Dublin III, tak ji nemusíme plnit, dočkali jsme se žaloby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Amatérské kutilství a emoce
Miloš Rudek (18671) 5.1.2018 reagovat
Ale jak píšu, není to úkol pro amatéry, ale šikovní právníci by z toho najít cestu měli dokázat. Platné zákony se mají plnit a důvod k vystoupení z EU z tohoto důvodu je velká pitomost, které tleská hlavně Putin a jeho (i domcí) kamarila. Ale důležité je to, co se chystá - Dublin IV. U toho nesmíme chybět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: DIKTÁTU a vydírání se NEustupuje, to se raděj z tej německejEU VYstupuje.. jak Angličani, co toho už měli DOST..!!
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
DIKTÁT zůstane DIKTÁTEM... i když má i sebelepší úmysly... jsou to křivý vejmysly..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Amatérské kutilství a emoce
Jiří Sapík (18672) 5.1.2018 reagovat
Obávám se, Rudku, že ta věc vůbec není "zcela právní", protože o právo tady fakticky nejde. A pojem "právní výklad" je záležitost velmi ošemetná. Jde o to, kdo právo vykládá, a kdo o něm rozhoduje. Pokud právo vykládá ten, kdo o něm rozhoduje, tak je naprosto lhostejné jak "šikovní" advokáti jsou. Všimněte si jak v posledku rozhodl náš ÚS ve věci kandidátů na prezidenta a jak rozporná byla stanoviska zainteresovaných soudců. Takhle funguje "právo" civilní. Tak funguje EU. (•ˆ•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dodal bych, že zákon týkající se každodenního života jednotlivců ...
Ivan Satori (32609) 5.1.2018 reagovat
... jehož posouzení je pro člověka nekvalifikovaného v právech nemožné a výsledek soudní pře rozhodované podle něj závisí na šikovnosti právníků té či oné strany, je zákon špatný. A že ve společenství založeném na principu vzájemně výhodné spolupráce může být občas oprávněné žádat, aby členové na něco přispěli nebo se uskromnili, ale je naprosto nepřijatelné snažit se je donutit, aby své civilní obyvatelstvo vystavili vážnému, a přitom zbytečnému a relativně snadno odstranitelnému nebezpečí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Obecně vzato, EU má dvě možnosti:
Ivan Satori (32609) 5.1.2018 reagovat
Vrátit se k rozumné, nosné a realistické koncepci společného trhu politicky suverénních zemí, které v oblastech společného zájmu mohou dobrovolně spolupracovat úže, případně za pomoci nějakých organizačně-koordinačních útvarů bez nařizovací pravomoci a povětšinou v zásadě dočasných. V takové podobě může přežít. Nebo se odmítne vzdát současné megalomanicko-utopické vize centralistického evropského nadstátu ovládaného byrokracií vymykající se demokratické kontrole a dříve či později se zhroutí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Obecně vzato, EU má dvě možnosti:
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
když se nevzdá tak se zhroutí ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pravda, pominul jsem třetí možnost
Ivan Satori (32609) 5.1.2018 reagovat
Sama o sobě by se dříve či později zhroutila. V současných evropských podmínkách se ale může podařit zhroucení oddálit až do té doby, kdy její existující organizační strukturu budou schopni převzít do svých rukou muslimové.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je přitom velmi nepravděpodobné ...
Ivan Satori (32609) 5.1.2018 reagovat
... že by současné evropské špičky od svých představ a plánů ustoupily dobrovolně díky nějakému náhlému osvícení zdravým rozumem. Je na každém jednom členu unie, aby nejenom pozvedl hlas vlastní, ale aby hledal spojence a budoval spojenectví, která by si žádoucí změny vynutila.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je přitom velmi nepravděpodobné ...
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
změny bez hroucení nastanou,jakmile budou v zemích co se hodlají zhroutiti muslimské tradice.A to se tady může klidně státi anžto státy mající kolonie si z drancovaným majetkem vezli také úlitbu muslimům,že to bohatsví jim vnutili.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dodal bych, že zákon týkající se každodenního života jednotlivců ...
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Blábolíš opět nesmysly, dneska se v právu nevyznají ani ti studovaní a to nemyslím zrovna plzeňské turbostudenty, třeba Chovance, nebo Bendu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dodal bych, že zákon týkající se každodenního života jednotlivců ...
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
Pokud Vy se domníváte, že je to tak dobře a k obecnému prospěchu, máte na svůj názor právo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Také něco dodám...
Jiří Sapík (18672) 7.1.2018 reagovat
V principu dobrý názor, jenže, hodně idealistický. Ten může fungovat za předpokladu, že soudce i advokáti budou ideálně ovládat právní řád a budou se jím do důsledku řídit, bez ohledu na vnější vlivy. A navíc: Pozitivní právo, bohužel, se realizuje na základě dikce právní normy, kterou neformuluje soudce, ten ji má interpretovat podle záměru zákonodárce. A už v této fázi nelze zajistit, aby byl (zase ideálně) názor (záměr) správný a dikce přesná. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Rudku děkuji. Je podivné že se k problému nevyjádřil nikdo z lidí
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
kteří náš vstup do EU (za vlád Zemena a Špidly) vyjednali (hlavním vyjednavačem byl Telička za ČSSD, dnes ANO). EK není majetkem jejího předsedy Junkera ale jde o kolektivní orgán kde máme své zastoupení (Telička, Špidla, Füle, Jourová...) Ti by měli vysvětlit k čemu jsme se (ve vztahu k rozhodnutím EK) zavázali a také PROČ se žaloba netýká Slovenska, Litvy, Lotyšska a Estonska. Ponechat výklad Kremlhojerům (kteří si pletou předsedu EK s konstruktérem letadel) je dost ubohé.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
O tom že kvóty jsou NESMYSL (za situace kdy není zajištěna vnější hranice EU a
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
nefunguje systém který by umožnil vracet ty kdo se nedokáží integrovat a nelegální migranty) nikdo soudný snad nepochybuje. Jenže pro původní země EU vypadáme jako někdo kdo si nechává 14 let vyplácet dotace na zdravotnictví, školy, silnice, železnice, zemědělství a Čapí hnízda ale když má sám pomoc tak se tváří že výhody ANO povinnosti NE. Rád bych slyšel názor Stropnického či Jourové, ten Zachovalův už znám dlouho. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: O tom že kvóty jsou NESMYSL (za situace kdy není zajištěna vnější hranice EU a
Otto Jakubec (18683) 5.1.2018 reagovat
Pane Náprstku, my jsme se EU o dotace neprosili. Když o tom nic nevíte,tak nedělejte chytrého. Dělal jsem spoustu let dotace pro zemědělství a mohu Vám jen říct,že zpočátku byly dotace hrazeny jen z rozpočtu naší země z účtu pro rozvoj zemědělské výroby.Pak byly doslova vnuceny dotace od EU a to ihned po našem vstupu do EU. Tak ti neříkejte něco o čem nevíte a v čem jste nedělal. Zeptejte se na Agrární komoře, oni Vám to co říkám jen potvrdí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Rudku děkuji. Je podivné že se k problému nevyjádřil nikdo z lidí
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
křívouna Teličku už A.Babiš vyhodil... páč si nerozuměli... kapišto..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Rudku děkuji. Je podivné že se k problému nevyjádřil nikdo z lidí
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Pepíčku Kapištů, místopředseda EK Telička, kterého Babiš navrhl do funkce našeho komisaře odešel od Babiše a ANO proto že si nerozuměli. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nejen DIKTÁT samoznanejch EuroHujerů, ale také VYHROŽOVÁNÍ..!!
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
Nejen DIKTÁT samoznanejch EuroHujerů, ale také VYHROŽOVÁNÍ.... už je slyšet z tej NěmeckoFankovskej únie..!! __Takže takhle s tímto vydíráním táhněte do háje...!! Jediné řešení je vystoupit z tej EU a zaředit se vedle Anglie a Švýcarska .!! __Jsem rád, že jsem byl v referendu PROTI vstupu a strkání hlavy do oprátky... Co nezvlád Áda zbraněma, to nyní chtějí docílit ekonomickým vydíráním, kvótama a DIKTÁTEM...!! __Kdo si tohle nechá líbit, tak ztratí svý svědomí i SVOBODU.!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejen DIKTÁT samoznanejch EuroHujerů, ale také VYHROŽOVÁNÍ..!!
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Pepi nikdo, ANI BABIŠ !! z EU vystoupit nechce. Podle Babiše, komisařky Jourové i ministra obchodu a průmyslu by to pro nás znamenalo obrovskou ekonomickou ztrátu. Někdo dokonce tvrdí že životní úroveň by klesla až o 30 %. Nejde jen o dotace pro Agrofert ale o náš bezcelní vývoz do EU na kterém jsme dost závislí ale i třeba o to že státy jako Čína nás považují za vstupní bránu do EU a z toho důvodu tu chtějí investovat. Švýcarskem ani UK nikdy nebudeme a jako ,,pašalík Kremlu" ztratíme cenu. Náprstek Vikto
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejen DIKTÁT samoznanejch EuroHujerů, ale také VYHROŽOVÁNÍ..!!
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Pepi a ještě něco, Evropská Komise je nezávislý orgán kde mají své zastoupení (eurokomisaře) VŠECHNY ČLENSKÉ STÁTY včetně ČR !! a rozhoduje se tam hlasováním. Takže, ANO kvóty jsou za dnešní situace NESMYSL ale nejde o žádné samozvance a žádný diktát, byli jsme zkrátka přehlasováni. Babiše nemusím ale ani ON a jeho VLÁDA, ani vlády Maďarska, Polska a Slovenska o vystoupení z EU neuvažují. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nejen DIKTÁT samoznanejch EuroHujerů, ale také VYHROŽOVÁNÍ..!!
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Pozval Donald Trump Miloše Zemana do Bílého domu? Ano, ale...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Snezvanejma, nájdeníkama, bez dokladů, VÍZ a zdravotních kontrol sem už zase táhne jako kdysi...
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
"Před sto lety plošně udeřila „černá smrt"-"yla rychlá a smrtící: epidemie španělské chřipky, jež vypukla v obřím měřítku právě před sto lety v roce 1918, zasáhla lidi tak tvrdě jako žádná jiná moderní metla. A měla mnohem víc obětí než ještě probíhající první světová válka."+"Lidé kvůli epidemii houfně umírali -zemřelo podle různých odhadů 27 až 50 miliónů pacientů. Některé zdroje dokonce soudí, že do roku 1920 mrtvých až 100 miliónů "__
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Snezvanejma, nájdeníkama, bez dokladů, VÍZ a zdravotních kontrol sem už zase táhne jako kdysi... https://www.novinky.cz/veda-skoly/459541-pred-sto-lety-plosne-uderila-cerna-smrt.html
Happy Pepi (25021) 5.1.2018 reagovat
"Podle Witteho se španělská chřipka objevila nejdříve mezi studenty a vojáky v americkém Kansasu. S osazenstvem válečných lodí doputoval vražedný virus do Evropy a pak i do dalších částí světa. "+"Británii zatápí epidemie i nyní Od objevu viru chřipky uplynulo již téměř 85 let. K dispozici jsou nyní léky a očkování i zdravotní systémy, které v roce 1918 neexistovaly. Přesto nemoc dokáže znovu a znovu vyvolávat zdravotní krize – jak to právě nyní zažívá třeba Británie. I tamní úřady přiznávají, NÁKAZU"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy ……
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Muslimové jsou sami o sobě násilníci. Přikazuje jim to Korán. Jenom je záhadou, kde se tady berou, když jsme jich dle vlády přijali jen 12! Při vzpouře z doby asi před půl rokem se zúčastnilo nepokojů 56 muslimských migrantů z 12-ti! Kdo nám tedy lže, Vítači a Havloidi? Jediným dobrým řešením je Czexit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Havel, ani žádný ,,havloid" nemají s muslimy v ČR nic společného. Většina těch kdo tu žijí sem přišla v době kdy byl Havel za své názory perzekuován a ti dnešní přišli za prezidenta Zemana.
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
V roce 2012 se k islámu v ČR hlásilo asi 22000 lidí, většinou (manželských či nemanželských) potomků teroristů školených 1.správou StB v Zastávce u Brna a Lešanech u Prahy. Dále jde o bývalé studenty univerzity 17 listopadu (katedra Marx-semtexu) kteří se tu oženili. Menší část pak tvoří Češi (a Češky) kteří k islámu konvertovali. Rozdíl mezi počtem imigrantů které ČR přijala a počtem zadržených nelegálních běženců kteří čekají na vyhoštění by měl pochopit každý kdo má víc než 5 tříd ZŠ. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Náprstku, ještě nedávno jste tady na Deníku vyřvával, že v ČR je jen 12 muslimských imigrantů, a že bychom měli přijmout další a být solidární s Německem, které si natahalo na své území statisíce muslimů. Náprstku, vy taky vždycky něco tvrdíte tak, jak se vám to zrovna hodí, že?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Náprstku, opět tady lžete jako když tiskne, nic nového pod sluncem. Tvrdil jste tady mnohokrát v diskusích u IH, že máme 12 muslimských imigrantů a máme být solidární s EU a přijímat další, dobře to víte sám. Odkazy vám dávat nebudu, nedělám si archivy jako vy, ani na to nemám StB kvalifikaci jako vy, který si tady pořizujete záznamy toho, co zde kdo řekl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Novák X (18634) 5.1.2018 reagovat
Co to plácáte Náprstku,proč by si měl Občan brát na procházku paní Babičkovou? Paní Babičková se dnes není přítomna v diskuzi. Přestaňte s tím chlastem,už nevíte co říkáte!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Novák X (18634) 5.1.2018 reagovat
Oprava: Paní Babičková dnes není přítomná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Nováku X vyzval jsem občana aby své tvrzení doložil (třeba kopii mého příspěvku) nebo přestal lhát. Babičková už tu o mě nalhala tolik že kdyby polovina byla pravda muselo by mi být 300 let abych to všechno stihl. Když se ti dva dají dohromady překonají i Jiráska (nebo Černou ktera napsala že se Motol nestavěla za komunistů). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Školený Náprstek lže jako malý kluk chycený na hruškách. Náprstek nutí oponenty, aby si pořizovali StB archivy z diskusí, jako to dělá Náprstek. Náprstku, opět tady lžete jako když tiskne, nic nového pod sluncem. Tvrdil jste tady mnohokrát v diskusích u IH, že máme 12 muslimských imigrantů a máme být solidární s EU a přijímat další, dobře to víte sám, a dělal jste si legraci, že Okamura je 13. imigrant. Tak tady stále nelžete, Náprstku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Občane buď svá tvrzení doložte nebo mlčte. Vy, který máte jistě pádný důvod svou skutečnou identitu skrývat, jste tím posledním kdo má právo tu o mě lhát. Mohl bych oplatit stejnou mincí jako tomu činím u nedoložených obvinění Valacha, Zachovala, Černé, Babičkové & spol. ale ti se alespoň nestydí podepsat. Vy jste opravdu hluboko pod moji úroveň. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Náprstku, o mé jméno nemějte péči. Rozhodně se za něj stydět nemusím. To, že jste tady v diskusi prozradil své jméno je vaše hloupost a nedává vám to vůbec žádný kredit posuzovat ostatní. Vzhledem k vašim stálým diskusním blábolům zde byste měl raději mlčet vy. Náprstku, jestli hovoříte o něčí úrovni, tak o vaší úrovni mám své mínění, a nejsem v jejím hodnocení sám, jak vidno z mnoha zdejších příspěvků, které vám vůbec nelichotí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Doložte kde jsem napsal že máme do naší země přijímat ilegální migranty nebo že jsem sympatizant nacismu (Hitlera) a pak se můžeme bavit. Reagovat na vaše nesmyslná obvinění nemá smysl. Jste stejně jako Valach, Zachoval, costmen, Černá či Babičková jen nenávistí posedlý lhář. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Černá Veronika (29345) 5.1.2018 reagovat
Občane, naprstek se za své jméno nestydí, ale jméno se stydí za něj. Prý mu dělá ostudu:-) On fakt neumí vymyslet nic jiného, než co se mu náhodou v hlavě vylíhlo před x lety. A mele, a mele a mele... Teď mrkněte, co zas vyblekotá (tipuji si Čalfa, Motol, a nebo si vezme do h...y Bab).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Zdravím Vás Veroniko. Budou zase pilíře, kulomet MH17 a podobně, Náprstkovy refrény ............................. (:-DDDDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Švédsko taky ještě nebylo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Náprcku, pod tvou úroveň to nejde, to je prostě nemožné!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Miroslav Valach (18838) 6.1.2018 reagovat
Ohledně Viktora Náprstka jsem nedoložil, že jakožto navrátilec ze západu byl nebezpečný pro tehdejší zdejší režim. Ale místo do ústraní, si ho režim vzal do citlivé propagandistické instituce. Kdyby se choval přiměřeně, myslel bych si, že zase byla pod svícnem tma. Jenže celé roky píše jako bolševický troll, zatímco se propaguje za slušného a pravicového. Sebe obhajuje nanejvýš sporně, ale k terorizování zdejší diskuse mu stačí podstrčit spekulace o AKCI Folk, údajném UVIH, skartaci spisu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Miroslav Valach (18838) 6.1.2018 reagovat
Viktor Náprstek na toto reaguje jalovinami, že byl NSR legálně, že nebyl v KSČ, že nebyl v rozhodovací pozici, že v jeho záznamu evidence StB (říká tomu spis) je zaznačeno nedosažení spolupráce. Nedá si vymluvit, že je nepřijatelná jeho nabídka „slušné diskuse“ s podmínkou, že napomenu jeho oponenty. To je dětinské vydírání, v demokratické společnosti jen otravné, za totality ovšem fungovalo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
mysliteli Valachu, můžete alespoň doložit kdo jmenovitě zastupoval ten režim, který osobně rozhodl, jestli pošle Náprstka do ústraní, nebo do jedné z mnohých propagandistických, socialistických institucí? Protože vy nemáte s tím totalitním režimem žádné zkušenosti, tak nevíte, že o pracovní místo se 12 mil občanů socialistického Československa ucházelo, každý osobně. A jelikož má a měl pan Náprstek zálibu ve fotografování a filmování, ucházel se o místo asistenta režie. Jak je libo , ostřil. Obávám se že
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
v tehdejším socialistickém Československu nebylo jiné vyhnutí účastnit se na budování socialismu, než emigrovat. Nejaktivnější byli samozřejmě nomenklaturní kádry jako Vaďura. Ale nechci vám brát vaše neoblomné přesvědčení, které vám velí dělat regulovčíka bývalému spolupracovníkovi totalitního režimu, pod krycím jménem FOLK a dnešnímu prestitutovi I. Hoffmanovi, který na Deníku musel dostat svoje okénko a který i v ČR vysílá pod záštitou ředitele s krytím Babiše svoje propagandistické glosy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Valachu nabídl jsem vám slušnost. V roce 1968 legálně vycestovaly (k příbuzným, za prací, na studia či na praxi) statisice lidi a nevim že by někdo měl po návratu problém vrátit se do práce. Na své původní místo v Tv jsem se vrátil dřív než mě StB předvolala k výslechu. Ale chcete li i v Novém roce mít pomluvy, lži a špínu, mít je budete. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
občan ČR (18715) 6.1.2018 reagovat
Chcete-li i v novém roce mít pomluvy, lži a špínu, mít je budete. Dodá vám je ochotně Náprstek Viktor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
NAPRSTKU, nabídla jsem vám KOMPROMIS. Nebude-li BAB vyvolávána naprstkem, nebude BAB psát o naprstkových omylech a výmyslech, a mnohdy velmi HRUBĚ píše, které si Naprstek dovolí o paní BABIČKOVÉ tady psát. Chcete-li o sobě, NAPRSTKU, znát o PRAVDU, ze které je mi pokaždé špatně od žaludku, i po Novém roce, tak paní Babičkovou vyvolávejte. Že by z toho BAB byla nadšená, tak to není. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
PS.: A znovu vám opakuji, naprstku, že KOMPROMIS se týkal jen a jen příspěvků, kde VYVOLÁVÁTE BAB !!! Netýká se příspěvků, ve kterých vykládáte historii po svém, či příspěvků, ve kterých přetváříte cokoliv z toho, na co se jen podíváte. Jen a jen proto, že se cítíte býti i nadále SILNÝM. Zastal se vás přispěvatel, který není postižen mlhou jednostranné slepoty či nevědoucnosti, ale nečetl vše neb i dlouze absentoval ... . NAPRSTKU, jste v mých očích zbabělý sku*nk.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
PSI.: PROČ například teď ? PROTOŽE přichycen při ČINU ani NECEKNE !!! Žádná omluva ... Přispěvatel pan Maloň zastoupil přispěvatele pana Občana a NAPRSTKOVI dal odkaz na slova NAPRSTKOVA o dvanácti a třináctém Okamurovi. A dovolím si připodotknout, že případný pokus vysvětlovací, že v okopírovaném není DOSLOVA to, co pan Občan napsal, že naprstek napsal, píšu já, BAB, že takové možné "chybičky z natáčení", tvoří NAPRSTEK dnes a denně !!!! A vydává je za suchý anglický HUMOR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
PSII.: příspěvek pana Maloně, ve kterém vystavuje NAPRSTKOVÝM slovům vizitku, má datum 5.1.20018. Včer, 6.1.2018, NAPRSTEK pilně přispíval, ale OMLUVĚ se nevěnoval. Dnes máme 7.1.2018. Jsem zvědava na NAPRSTKOVU reakci ... Moje zbytečné "slovní průjmy" asi slyšení nenajdou, že.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Miroslav Valach (18838) 7.1.2018 reagovat
Pane Enigmo, pochybujete o mých zkušenostech s minulým režimem, a zároveň žádáte dokládat jmenovitě televizní papaláše, kterým bylo libo Viktora Náprstka. Vysvětlení se zálibou mi nestačí, ten režim nechával vědce ve fabrice u pásu, válečné hrdiny v dolech, ale Viktora Náprstka, který měl na kameře „tlačítko na vypnutí barev“ (Tydýt), toho si nechali. Jak jsem výše napsal, někdy bývá pod svícnem tma, ale tak se zde VN nechová. Že lidé se škraloupem pobytu na Západě (jakémkoli!) neměli potíže?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Miroslav Valach (18838) 7.1.2018 reagovat
Pochopitelně odborníci soustředění na svůj obor nemuseli nutně vadit, ale VN tady prodejně žvaní dost dlouho, abych si udělal zkušenost. Souhlasím s tím, že obecně nebylo vyhnutí, budovat - nebo emigrovat. Proto psávám (k nevoli dotčených) že si zadal téměř každý. Někdo ale důkladně, jiný jen v nezbytné míře. O nesmyslu s tzv „regulovčíkem“ zase jindy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Rychlý (18702) 7.1.2018 reagovat
Tento váš příspěvek pane Valachu je jednoznačným důkazem snahy omlouvat své budovatelské pochybení ve fázi socializmu non plus ultra. Nevím, jak dlouho tady žvaníte vy se svými zkušenostmi budovatele socializmu, když zde jen stále kádruje dlouhodobě diskutéry, ne však pro jejich názor, ale jen proto že neadorují agenta STB FOLKA. Jenže obecně po Jaru 1968 se společnost posunula a represe z let padesátých se částečně změnila v naději socializmu s lidskou tváří, alespoň v očích tehdejších soudruhů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Rychlý (18702) 7.1.2018 reagovat
Nikdy jsem si s budovateli socializmu nezadal, jako vy všichni nostalgici. Ba dokonce v té době obrození mi byla umožněna stáž na západě 1969-70, která pak formovala mé pozdější názory na bolševiky, aniž bych musel pro své postoje opustit místo pracovníka THP a ohýbat hřbet, dokonce ani v té nezbytné míře i když to nebyla procházka růžovým sadem. To je zase moje zkušenost a vaše bludy můžete prodejně žvanit tak ke svým soukmenovcům z ÚV IFH, pro které jste přijal roli regulovčíka. To prostě neokecáte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Miroslav Valach (18838) 7.1.2018 reagovat
Pane Rychlý, čtu trochu víc než slova, tentokrát jste přidal nečekaně víc osobních postojů. Soukromí sem obecně nerad tahám, ale tímhle jste mne zaujal. Samozřejmě zůstáváte vedle jako vždy, ale přihodil jste solidní příspěvek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Rychlý (18702) 8.1.2018 reagovat
Pane Valachu nemám vaše jasnovidecké schopnosti, abych četl více než je psáno, ale hlavně píši jen své prožité zkušenosti, tak jak se staly. Škoda, že při čtení více než dané slovo jste si ve svých úvahách nevšimnul, že jsem tak reagoval na váš blábol, jak si každý musel s bolševiky zadat! Moje zkušenost s výjezdem na "západ“ kopíruje téměř stejně tu pana Náprstka, aniž bych se musel jakkoliv někomu zpovídat. I ten pas jsem měl služební, pro změnu zase od PZO Ligna, bez dodatků. Takové informace jsou spíše
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Pavel Rychlý (18702) 8.1.2018 reagovat
veřejně známé informace, než soukromé, tedy na úrovni soukromí asi tak, jako Zdenda N., stavěl za komančů přehrady, nebo že pomatená Ct.(špína duše) chodí ambulantně do lesa. Ani v té poslední větě jste neodolal svému zvyku železné košile, kádrovat pisatele, než vnímat obsah psaného. To já zase řešit nehodlám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Viktor Náprstek (18674) 20.7.2017 reagovat Občane požádejte Černou ať vám napíše něco nového. To co tu stále opakujete vás usvědčuje z toho že nevíte o čem je řeč. Nebo napište že 112000 ozbrojených vetřelců v roce 1968 vám nevadilo a z těch dvanácti (co tu Chovanec drží pod zámkem aby Zemanovi neutekli a třináctý je Okamura, Náprstek Viktor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Černá Veronika (29345) 5.1.2018 reagovat
naprstek má právě oční zákal, takže tohle co jste okopíroval, číst nemůže. Taky tvrdí, že nic takového nikdy nenapsal, i když tam má datum a jeho jméno. To, že to všichni od něj už několikrát četli, není možné, protože takovou b.bost by on prý níkdy nenapsal, navíc ji nemá v archivu. To bude zase fňukání a litování, jak mu všichni ubližují a nikdo ho nemá rád:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vítači a Havloidi se ohánějí tím, že bychom si měli nechat ČR zaneřádit muslimy … . .
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Stydět se za jméno, Náprcek netřeba, ale za estébáckou a normalizátorskou minulost to neumíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Havel, ani žádný ,,havloid" nemají s muslimy v ČR nic společného. Většina těch kdo tu žijí sem přišla v době kdy byl Havel za své názory perzekuován a ti dnešní přišli za prezidenta Zemana.
Vávra aleš (18868) 5.1.2018 reagovat
Ty jsi se palečku určitě přihlásil k tatarům protože se svými názory k nim bezpochyby patříš.♠♣♣♣♠
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Havel, ani žádný ,,havloid" nemají s muslimy v ČR nic společného. Většina těch kdo tu žijí sem přišla v době kdy byl Havel za své názory perzekuován a ti dnešní přišli za prezidenta Zemana.
Rudolf Enigma (18699) 5.1.2018 reagovat
Vaďuro, už dlouho jsi nás nepobavil tvým Kerestůrem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Havel, ani žádný ,,havloid" nemají s muslimy v ČR nic společného. Většina těch kdo tu žijí sem přišla v době kdy byl Havel za své názory perzekuován a ti dnešní přišli za prezidenta Zemana.
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Evropská Komise je nezávislý orgán, Náprstek Viktor nefunkční orgán, tak prudí tady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Havel, ani žádný ,,havloid" nemají s muslimy v ČR nic společného. Většina těch kdo tu žijí sem přišla v době kdy byl Havel za své názory perzekuován a ti dnešní přišli za prezidenta Zemana.
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
No ale to ty nemáš, blbschule se nepočítá!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dnes pan Hoffman "U mě dobrý".
Jiří Reddlich (18696) 5.1.2018 reagovat
Víc k danému thematu nemám co dodat, jelikož Pan Miloš Rudek to napsal lépe, než bych to při vší mé snaze uměl sám. Další mudrování ponechávám kibicům a všem popřeji pěkný den i celý víkend. Nashledanou. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
uprchlíci nastavili evropskéunii zrcadlo
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
a nemilosrdně odhalili skutečnost bohatých a chudých států.I ten migrant je tom lépe než odpírači kvot.Nestačí zavřít hranice např. v italii.Ti s velkou radostí je posílají dále.Přitom každý má řešení a to je že to má na starosti ten druhý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
costmene, uprchlíci nastavili světu zrcadlo a nemilosrdně odhalili skutečnost bohatých a chudých států. I ten migrant je tom lépe než poddaný jeho nejnižšího velkovysokoblahorodího za největší pozacenou bránou světa a žádný člun ani kamion migrantů z Asie ani Afriky zatím do Moskvy nedorazil. Zkuste začít vy, před vámi už to zkusil nějaký Paul Robeson. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
v moskvě byl i TGM
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
Na Rozdíl od Beneše si však byl plně vědom nebezpečí jaké hrozí z přílišné důvěry ve východního (NE)mocného medvěda. Slova J. Masaryka z r 1948 že do Moskvy odjel jako ministr svobodné země a vrátil se jako Stalinův pacholek to plně potvrdila. Rok 1968 také. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
jan to nikdy neřekl,uveď zdroj a nelži palečku !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Pavel Rychlý (18702) 5.1.2018 reagovat
Zase jeden co nezná naši historii.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Ty jsi z těch, co věřili Západu a skončilo to Mnichovem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
Je pravda, že věřit, že někomu bude kabát bližší než košile a že bude někdo ochoten tahat za jiného kaštany z ohně, není bohužel příliš realistická. Nicméně Vaše teorie, komu jinému se mělo věřit a k čemu by byla tato důvěra vedla, stojí za poněkud specifičtější rozvedení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Pane Satori vy jistě víte že před válkou jsme měli smlouvu o pomoci se státy Malé dohody. Tedy Rumunskem, Jugoslávii, Francii a SSSR. Když nás Hitler obsadil byly ty země jeho spojenci. K Hitlerovi se přidalo i Slovensko. O nějaké zradě západu šlo tedy hovořit jen v případe Francie. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
čerčil úlohu britanie v mnichově pojmenoval svým způsobem a trefně. To máte tak když sedíte na záchodě a zapomente se zarýglovalt a svět se na vás dívá jak máte spuštěné kalhoty.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Ano, patří už k britské tradici a povaze nalévat si čistého vína a nevymlouvat se na jiné tam, kde je pro ně pravda nelichotivá. V našem národě bohužel dáváme přednost vidět sebe sama jako bezbrannou a nevinnou oběť vnějších sil. Zrada Západu jistě v pomnichovském vývoji hrála významnou roli. O roli politiky Edvarda Beneše před i po Mnichovu se mluví mnohem méně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Karel - i (23017) 7.1.2018 reagovat
Který národ na základě čeho považujete za váš ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Český, případně českomoravský, na základě toho, že z něj pocházím. Na rozdíl od státní příslušnosti, etnická příslušnost je dána a nezměnitelná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Karel - i (23017) 7.1.2018 reagovat
A český národ vás za svého příslušníka považuje nebo jste se z něho svým konáním vyobcoval ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Kdokoli považuje jakýkoli fakt za cokoli, na samém faktu to nic nemění. Ale chcete-li mne označit za ztroskotance a samozvance, poslužte si, Před Vámi už tak učinilo Rudé právo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Karel - i (23017) 8.1.2018 reagovat
Že se považujete za mluvčího českého národa je skutečně fakt !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Že se považuji za mluvčího českého národa není fakt, nýbrž Váš ničím (snad krom nemírné konzumace alkoholu) nepodložený názor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Karel - i (23017) 8.1.2018 reagovat
To jste zase vedle, mně prvních pět panáků nechutná, takže nepiju. A vám doporučuji psát v ich formě a ne se schovávat za národ a tvrdit co si myslí !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Nepíšu o tom, co si národ myslí, nýbrž jak se národ chová. A to kterýkoli národ, o němž je zrovna řeč, ať jsou to Němci, Američani, Francouzi, Kanaďani, Arabové, Íránci, Rusové, a nebo zrovna v daném okamžiku Češi. Nepotřebuji být příslušníkem nějakého národa, abych o něm mohl hovořit, skutečnost, že jsem příslušníkem nějakého národa mi nebrání v tom, abych o něm mohl hovořit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
A pokud jde o konzumaci, je možné, že se Vám od té doby změnil šmak, ale pokud mě paměť neklame, pamatuji si sklenici piva ve Vaší ruce a pokud jste je pil jenom s přemáháním, úspěšně jste to na sobě nedával znát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Babičková Jana (18811) 10.1.2018 reagovat
Pane Satori, neklame Vás. Ta paměť. Ale promiňte. Ta "skutečnost" s pivem se odehrála před (skoro) deseti léty. Prkotina, že. Jenže prkotiny využívám, abych vám přiblížila, co mi VADÍ (nikoliv, že ho nemám ráda) na Náprstkovi Viktorovi. Přesně tohle. Činit Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Babičková Jana (18811) 10.1.2018 reagovat
Odesláno při "vsuvce". Omluva. Takže dokončím. Závěry na základě dávnověku, ba dokonce i současnosti, jsou jen a jen domněnkou. A i k psanému textu přistupujeme každý velmi individuálně. Ať chceme či nechceme. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Babičková Jana (18811) 10.1.2018 reagovat
PS.: Dodatek se týká mého dohledávání v archivu ČR. Nedostatek času mi brání nadále. A vzhledem k tomu, že Vy jste jen slyšel a já jen nenašla, tak si dovolím ponechat svůj náhled. Připadá mi totiž nelogické, že by měl Ivan Hoffman během tak krátké doby na dané kruté téma - Terry - dva rozdílné názory. Ovšemže se mohu mýlit. Protože nikdy netrvám na své pravdě, pane Satori. Jen nabízím pohledy. Děkuji Vám za Vaše možné přijetí omluvy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: uprchlíci nastavili světu zrcadlo a utíkají za lepším
Otto Jakubec (18683) 5.1.2018 reagovat
Nějak jste ale pane Náprstku pozapomněl na to,že se k nám, Maďarům a Polákům ani Slovákům taky žádný migrant nežene a že se nám je sem nahnat hlavně Němci do jejichž země je sama Frau Merkel pozvala ! Tak co tady plácáte ? Jste jako ten zpomalený chlapec na dotaz příslušníka Tehdy ještě SNB, co to plácá z bláta, odpověděl- plácám,plácám z h.... a bláta plácám Esenbáka. (a dostal hned pendrekem)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Důležité je tajit.
Rudolf Enigma (18699) 5.1.2018 reagovat
Toho se drží bratrstvo babišovy pracky. Včetně Hoffmana. Ne náhodou podprahově zvolil mistr téma o té špatné EU, do které patří i ten OLAF
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Důležité je tajit, co jsi zač♣♦♣
Vávra aleš (18868) 5.1.2018 reagovat
Nikoliv podprahově, ale prahově vzít klacek a tím tě přetáhnouz přes záda. Určitě by z tebe Babiš vypadl a přestal jsi s ním otravovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudolf Enigma (18699) 5.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
šťastná či nešťastná žaloba
miroslav costmen (18648) 5.1.2018 reagovat
žaloba je pořád jen žaloba.Také dobře nebo špatně viset je visícímu jedno.Velkomožní páni eu dávají volbu,cukr nebo bič.Žaloba je bič.Opozice je vzácně zajedno s vládou,že líbat prsten za příslib cukříčku neznamená,že ten cukr dostaneme.Babiš je obchodník, ale nějakým slibem bartru by ztratilo tvář celé česko. Paralela s chorálem který zahnal na útěk vpád cizinců ze západu je pro dnešek mementem,že náš hlas musí být slyšet!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
zemřel Marian Labuda
Rudolf Enigma (18699) 5.1.2018 reagovat
Podle slovenských médií ve věku 73 let náhle zemřel herec Marián Labuda. Podle televize JOJ Labuda zkolaboval a zemřel v jedné z bratislavských nemocnic.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zemřel Marian Labuda
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
No takže nás budeš bavit ty s Náprckem, chabá náhrada.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
občan ČR (18715) 5.1.2018 reagovat
Labuda kde mohl, tak se opřel do Čechůňov, jak s oblibou z „legrace“ říkal. Neodpustil si to ani před několika dny v televizní debatě, kde byl společně s havloidkou pravdoláskařkou Vašáryovou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Rudolf Enigma (18699) 5.1.2018 reagovat
Ta bolševické nenávist až za hrob je zoufale odporná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Souhlas, máte ji s Náprckem v krvi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Viktor Náprstek (18674) 5.1.2018 reagovat
K. Čapek napsal že ideologie komunismu je směsí závisti a nenávisti. To co se dá číst tady svědči o tom že se klasik nemylil. Ta tupá nenávist je z jejich příspěvků cítit jak žumpa před deštěm. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Josef Maloň (24545) 5.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
Ješte zbývá dodat, ano, ale z tvých, stále se opakujících příspěvků je cítit nenávist, ale především nesmírná hloupost, snad to bude jen stářím, i když to vypadá na cílené, velmi stupidní provokace zbytečného člověka, se kterým ba se kdokoli styděl jít na procházku!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Josef Maloň (24545) 5.1.2018 reagovat
by
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
napsal to mladý karel čapek,v roce 1924.Po nástupu hitlera se stal odpůrcem fašizmu,jak ostatně o tom svědčí jeho knihy divadelní hry.S bratrem josefe burcoval a jeho vize se bohužel naplnily.Josef zemřel 1945 v koncentráku.Rozhodující vítězný boj s porážkou temných sil proti kterým oba čapkové burcovali svedl komunistický režim a západní demokracie.A v tom je třeba hledat odkaz obou bratří !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
S tím drobným rozdílem, že zatímco v boji mezi západními demokraciemi a národním socialismem šlo o boj mezi nesmiřitelně odlišnými ideologiemi a zřízeními, v boji mezi německým národním socialismem a východním socialismem mezinárodním šlo o pouze o boj konkurenční mezi čertem a ďáblem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
A v situaci, kdy země byla přímo ohrožena jedním určitým ze dvou zločinných režimů, Čapek dost pochopitelně věnoval pozornost nebezpečí bezprostřednímu a neměl pomyšlení, a konec konců už ani dost času, na porovnávání jednoho s druhým.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Karel Čapek měl kliku že ho k smrti uštvala lůza ještě před válkou. Pokud by přežil (třeba v exilu) nacistickou okupaci, skončil by na šibenici komunistické. Ti věšeli a zavirali za daleko menší prohřešky než byl článek Proč nejsem komunistou a přátelství s J. Masarykem a F. Peroutkou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
fašouni z něj udělali lovnou zvěř.V roce 1966 vydal český spisovatel knihu Karelčape na břehu dnů.Je v něm výběr jeho novnářských článků,ůvah,bajek aforismů úvodníků etc.Za dobu jeho novinářské živnosti jakm o sobě někde tvrdil.Je to kniha která na mém nočním stolku nesmí chybět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
a čerčil to soudcoval.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
já mám ale dojem že byla jen jedna válka ve které byl poražen nacismus
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
Ano, bohužel pouze nacismus. Infekci se podařilo vyléčit, rakovina přetrvala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
bohužel,náckové nevyhynuli
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zemřel slovenský ultranacionalista a nacionální extrémista Labuda …….
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Naštěstí se nejedná o víc, než pár vyšinutých exotů, kterým se normální člověk vyhýbá. Následovníci komunistických idejí naproti tomu ovládli vzdělávací systém, hromadná média a podstatnou část politické reprezentace západních zemí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nerozumím tomu....
Otto Jakubec (18683) 5.1.2018 reagovat
... skutečnost, že zatím mají migranti téměř výlučný zájem o to dostat se do zemí bývalých koloniálních mocností ukazuje,že k nám nechtějí. Pokud zde byli někteří ubytováni,pak hleděli aby se co nejdřív dostali pryč. Tak proč nás i je nutí k pobytu zde, v Maďarsku a Polsku, když sem nechtějí ??? Vystupme z EU. Léta jsem byli nesvobodní a teď nám zase někdo chce svobodu brát !!! Postavme se důrazně proti. Chce to celonárodní kampaň proti EU.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumím tomu....
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Pane Jakubec, ty (ted už neplatné) kvoty se měly týkat běžencu ze záchytných táborů v Itálii a Řecku. Němci k nám (a my do Nemecka, Rakouska, Slovenska atd.) mohou vracet jen běžence kteří tam pronikli z našeho území. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Ještě k těm slovanum. Někde si najděte kdo se v r 1939 připojil k Hitlerovi. Slovany (kteří s křesťanstvím přijali od Přemysla Otakara němčinu) byli původní Prusové. Generálem SS s právem povyšovat do hodnosti plukovníka byl slovan Vlasov. Čech který prokázal arijský původ se mohl stát Němcem (v ČKD jich pár bylo, máma jimi pohrdala a neodpovidala na pozdrav). Hitler dělil lidi na arijce a nearijce. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
A na závěr něco k dotacím EU. O ty se musí žádat, nikdo je nám (ani nikomu jinému) nevnucuje. I kauza Čapi hnizdo je o tom že Babiš podváděl při ŽADOSTI o dotaci. Přiznám že jak to bylo v zemědělství za vlád ČSSD nevím. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Miroslav Valach (18838) 6.1.2018 reagovat
Viktore Náprstku, příspěvek by se mi líbil, tón vstřícný, možná by se šlo přít o historii. Ale musel jste tam nas(cpat) soukromí? Zase? Proč nenapíšete "vím od pamětnice", nebo "osoba které věřím". Píšete do internetové diskuse, na pláž se chodí v plavkách (někde bez), ale na nádraží, na náměstí hrozí že vás seberou nebo oberou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
jakow džugašvili versus vlasov.Překreslení hodnot vlastenectví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Pane Valachu v mém rodišti (na Krocínce) se nějací L dali za války j Němcům. Lidé jimi prý pohrdali a máma mi řekla že v ČKD bylo takových několik. V 1945 většinou zmizeli a já se doma zeptal jak se Čech mohl stát Němcem. Co mi máma odpověděla jdem uvedl vyše. Na otázku jak se mohl stát Rus Vlasov generálem SS Waffen nám (dost nerad) odpovídal učitel po shlédnutí filmu ,,Obyčejný fašismus"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Viktor Náprstek (18674) 6.1.2018 reagovat
Ve válce po boku Hitlera bojovali (kromě již zminěných Ruských divizi SS) také lidé ze spojeneckeho Slovenska nebo lidé z okolí Slezke Opavy (Hlučínska) kteří často ani neuměli. Hitler to území připojil k Říši a škrtem pera z nich udělal Němce. Byla to reakce na Jakubce který tvrdil že Hitler nesnášel slovany. Naprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu Palečku,
Vávra aleš (18868) 6.1.2018 reagovat
ale to nevadí, hlavně, že píšete, třeba hlouposti. Jako tělesně poškozený nemáte asi mnoho možností se povyrazit, ona ta sociálka není žádný zázrak, ale nabízejí prý i sexuální služby. Z ruských divizí ss se náhle stala Rudá armáda a hnala fašisty svinským krokem až do Němec. Nevím jak tomu bylo u divizí Lotyšů, Ukrajinců, Belgičanů ap. Třeba si s některým z potomků těchto výtečníků mailuješ a hodíš do placu poznatky. Hlavně lež u klávesnice a hodně kuř, máš tady už nástupce.☻☻☺
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Pavel Rychlý (18702) 6.1.2018 reagovat
A komu záleží na tom, že se to líbí, nebo nelíbí valašským nosičům cibule? Snad jen soukmenovcům z ÚV IFH, nebo flusací squadře trollů. Proč by nemohl napsat pan Náprstek pravdu svých poznatků? Lži a fabulace, to je vaše parketa a zvyk železné košile. A opět se to neobejde bez kulhajících příměrů, při kterých se nám tady předvádíte v nových císařských šatech, jako soudruh kádrovák na molu. Už víte co je to medvědí služba? Chudák Hoffman, alias(vulgo) FOLK.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
moravec,gajda,peroutkův zeť
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nerozumíte tomu....pane Jakubec
Rudolf Enigma (18699) 7.1.2018 reagovat
rudé gestapo Ištvan zastavil stíhání zetě Schillerové Rusňáka. Sponzora ANO a manžela radní za ANO. Ten byl usvědčen a sám se doznal k 12 policejních odposlechům. Ostatní jsou ve vazbě . Schillerová lhala, že nemá žádnou vazbu na ANO.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
"Nešťastnou" žalobu
Vladimír Pipal (30559) 5.1.2018 reagovat
na V3 paradoxně vnímám jako celkově pozitivní událost s budoucí přidanou hodnotou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
číslice 8 už není trade mark čr
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
v globalizovaném světě nabývá zásadního významu. Rok 2018 je zlomem v chápání civilizačních hodnot. Práva a povinnosti se přepíší, opačné znaménko Křesťanské tradiční hodnoty budou rovnoprávné s muslimskými tradicemi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
čr není průtokovým územím pro ukrajince
miroslav costmen (18648) 6.1.2018 reagovat
jsme pro ně cílovou zemí - jazyk,mentalita.Proto se nehrnou na vysněný západ.Tam je čeká boj o práci a strach z násilí.Předtím přece utíkají z ukrajiny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
Když si člověk projde některé příspěvky, nestačí se divit těm zasloužilým primitivům, že jim není hanba se takto veřejně k tomu bezduchému primitivizmu hlásit. Všichni ti Pepové, občan a Vaďura ve všech podobách tráví nekonečné hodiny číháním na svoji kořist. Takže jim musím předhodit nějaké sousto. V reálném světě, za závěsem Hoffmanových druhořadých témat se odehrává historická přeměna současných zbytků demokracie, ve kterých nás zločinecké spolčení ANOfert vrací zpátky do totalitních poměrů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
Informovaná část společnosti se musí obávat, jaké triky zase předvede obviněný zločinec se svými členy zločineckého spolčení, aby se vysmekl spravedlnosti. Dosud snad nikde na světě se nestalo, aby mohl beztrestně, s pasivním přihlížením společnosti, obviněný podvodník za pomoci své destrukční jednotky napadat a ohrožovat žalobce. Jak se potvrzuje, Babišova vláda je složena z oddaných a všehoschopných lhářů a podvodníků. Takovou oddanost vůdci známe z historie. Současně jsme konfrontováni s ministryní
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
která opakovaně podvádí občany podvrženými daty. Po týdenní přípravě se odkrývá celá strategie ANOfertu. Ke klasickému napadání a zpochybnění nositele žaloby přichází tato likvidátorka střední třídy s podvodným zveřejněním fragmentu průvodního dopisu, který vydává za závěrečnou zprávu OLAF. Tento podvod je zesílen informací babišových LN, ve kterých je zpochybňováno, že se jedná vůbec o Babiše! A už prý vůbec nejde o podvod! Advokáti hrají klasickou obstrukční hru a žádají o odsunutí termínu výslechu,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
Údajně Babiš neměl možnost si zprávu OLAF prostudovat. Přitom arogantně prohlašovali, že je ten OLAF nezajímá a ani to nebudou číst. LN napsaly:" „LN mohly nahlédnout do celého dokumentu a seznámit se i s důvody, jež přísně utajovaná zpráva OLAF obsahuje,“ Tak co Andreji, poddaní už informace mají! A Alenka Schiller rovněž! ,Musíme se ptát proč Babiš s Faltýnkem toto divadlo rozehrávají? Evidentně se snaží dosáhnout toho, aby se rozhodnutí výboru přetáhlo přes hlasování o důvěře vládě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
A tady jsme u kořene problému českého národa. Čapí hnízdo není jediný problém současného premiéra.Jasou to Dluhopisy, GIPSEM vyšetřovaná kauza Nákup a prodej Profrost, je to souběh nepřátelských převzetí firem, za kterými jsou už dva mrtví. Je to konstantní zneužívání dotací, a už na začátku zakoupení Agrofertu pře OFI - poštovní schránku. Je to řetězec amorálních a zločineckých aktivit skupiny soustředěné v Agrofertu. Tato soldateska se zmocnila vlády na národem Čechů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . .
občan ČR (18715) 6.1.2018 reagovat
Enigmo, vy tady básníte s takovou „znalostí věci“, jako byste jim u toho svítil. Odkud jste to ztapetoval? Myslíte si, že tady ty vaše věčné dlouhosáhlé tapetované litanie někdo celé čte? Já tedy určitě ne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
občan ČR (18715) 6.1.2018 reagovat
Enigmo, vy tady básníte s takovou „znalostí věci“, jako byste jim u toho svítil. Odkud jste to ztapetoval? Myslíte si, že tady ty vaše věčné dlouhosáhlé tapetované litanie někdo celé čte? Já tedy určitě ne...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
Občane, jestli najdeš, že jsem to ztapetoval, dám ti 100 000 kč! A pamatuj si, takové texty zvládám levou zadní. Chápu, že jako trol,to musíš zpochybnit. A v této žumpě budou následovat další.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
občan ČR (18715) 6.1.2018 reagovat
Enigmo, to je moc hezké, že vaše zdejší výlevy a diskusní „příspěvky“ nazýváte žumpou, a bude další. Taková pravdomluvnost od vás je chvályhodná. A týká se to i dalších Naprdů?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
občane od primitiva nelze jinou reakci očekávat. To je jeden z nejstarších a nejpoužívanějších primitzivizmů trollů. Víc se s tebou špinit nemíním.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
Pavel Rychlý (18702) 6.1.2018 reagovat
Rudo, to je jen zoufalá snaha anonymního ovčana ČR, otočit význam psaného textu a potvrzení, že nic jiného se z žumpy, než fekalie a smrad, pořídit nedá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
Pavle jenom podotýkám, že ten primitiv zase použil ten ohraný canc o tom, že to nečte. Tak v tom případě je ten Troll úžasný jasnovidec. Jak jsem psal, na víc ta žumpa nemá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tapetář Rudolf Enigma opět v akci ….... . . .
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
Jaké štěstí, že tu krom zdlouhavých příspěvků Enigmy na nezajímavá témata máme i stručné a vysoce informativní zprávy o otázkách, které široké veřejnosti nedají spát, jako zprávy o tom, co jedinec, který se zde vydává za občana ČR, čte anebo nečte, a pokud čte, tak v jakém rozsahu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
A Čechům na tom vadí jenom těch 50 mil z Čapího hnízda. To je bída. A všimněte si, že ti stbáčtí analytici, znalí českou mentalitu už manipulují přes Schillerovou, že vlastně o nic nepřijdeme, protože těch 50 mil přesuneme jinam. To je lež!! Tím by mělo všechno utichnout. Absence morálky, podvody na běžícím pásu a skutečnost, že celé Babišovo "podnikání" je založeno výhradně na soustavě podvodů. To mu zajišťuje armáda právníků a šíbrů. PALERMO HADRA.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Josef Maloň (24545) 6.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: v brlohu primitivizmu.
Rudolf Enigma (18699) 6.1.2018 reagovat
nadpis potvrzuje oduševnělý příspěvekk Za oba dostane Hoffman bod!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: v brlohu primitivizmu.
Ivan Satori (32609) 6.1.2018 reagovat
Prášky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Enigma, Babiš se obklopil lidmi kteří vědí jak na to.
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
V době konjunktury není problém zvyšovat mzdy ve státním sektoru a rychleji valorizovat důchody. ANO má ve sněmovně tkovou převahu že dokáže prosadit co se ČSSD ani ODS s TOP 09 nepodařilo. Některé návrhy ministra zdravotnictví či MPSV jsou jen upravené plány Julínka, Nečase a Drábka (redukce nemocnic, povinnost žadatelů o davky pracovat pro obec, e recepty a digitalizace zdravotnictví). ANO je v parlamentu bez výrazné opozice a lid opilý vyšším platem a důchodem Babišovi jeho podvody rád odpustí. Náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Bože, do čeho jsi duši vrazil?
Vávra aleš (18868) 7.1.2018 reagovat
Takto to vypadá, když je hlupák opilý internetem a nemá nic jiného na práci. ♣♦♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když vyhrály volby ČSSD a ANO, vyjádřil jsem obavu aby si
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Sobotka s Babišem nepřipsali zásluhy za konec krize a oživení světové ekonomiky. Některé plany Topolánka a Nečase které světová krize zastavila (vyrovnaný rozpočet do r 2017) se ted začnou uskutečňovat a koalice ČSSD a ANO se bude holedbat že dokazala to co jejich předchůdci nedokazali. Lid opilý koblihou ten podtrh zbašti. Pokud by se krize vrátila pravda by se ukázala. Snad to nebude zapotřebí a lid to pochopi sám. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A další muslimské dobrodiní
Rudolf Zachoval (18668) 7.1.2018 reagovat
Muslim z Egypta vraždil v Irsku. Česká media mlčí ... Autor: A A | Publikováno: 7.1.2018 IRSKO/ZABITÍ A DALŠÍ ÚTOKY, VINÍK Z EGYPTA: klasika, tentokrát však z Irska. 24-letý Japonec byl ubodán a další dvě osoby byly zraněny železnou tyčí, ty jsou momentálně v nemocnici mimo ohrožení života. http://www.eurabia.cz/Articles/31908-muslim-z-egypta-vrazdil-v-irsku-ceska-media-mlci-.aspx To muslimské obohacení Evropy nabývá na síle. Není čas se začít bránit a vyhodit je z Evropy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Zachovale v Evropě žilo (již před uprchlickou vlnou) asi 40 milionů muslimů. Nejvíc v Rusku, na Balkáně pak v UK a Francii. V ČR asi 22000. Nelze vyhostit někoho kdo se tu narodil a má tu občanství. Je to stejný nesmysl jako chtít vyhostit komunisty (kteří maji na svědomí mnohem víc zločinů než muslimové) do Severní Koreje. Stejně problematické je chtít zakázat šíření zločiné ideologie nacistů, komunistů či radikálních islamistů. Je nutné pečlivě prověřovat ty kdo sem přicházejí a rychle vyhostit ty
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
kteří se nedokáží integrovat a přísně trestat každého kdo šíří ideologie národnostní, třídní či náboženske nenávisti. Na internetu, tiskem, v kostelech, mešitach i u Křižíkovy fontány. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
1. Když se chce, ledacos jde, co na první pohled nevypadalo. Pokud se začne pohlížet na islamistické násilníky nikoli jako na pachatele občanské trestné činnosti, nýbrž jako na dobrovolníky ve válce vedené vůči zemi, ať mateřské nebo hostující, otevírá se řada možností dosud nevzatých v potaz. 2. Podstatnou část islamistického násilí v Evropě mají na svědomí nikoli příslušníci tradičních islámských, zeměpisně definovatelných menšin, nýbrž relativně nově příchozí odjinud.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
3. Lepší postup než zjišťovat, kdo z přijímaných miliónů se do jaké míry přizpůsobil či nikoli, a vyhošťovat ty nepřizpůsobené, je milióny velmi pravděpodobně nepřizpůsobitelných prostě nebrat, jinými slovy okamžitě vracet. 4. Na základě jak logické úvahy, tak historické zkušenosti považuji svobodu slova za účinnější obranu vůči extremistickým ideologiím, než cenzuru. (Kdyby cenzura byla účinným nástrojem, např. Lenin nebo Hitler by se nebyli dostali k moci.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
5. Bohužel, trend západoevropských špiček je nejenom cenzurovat, ale dokonce trestně stíhat nikoli propagaci, nýbrž veřejnou kritiku islámu a současných problémů islámského světa.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
5. Bohužel, trend západoevropských špiček je nejenom cenzurovat, ale dokonce trestně stíhat nikoli propagaci, nýbrž veřejnou kritiku jistého vyznání a současných problémů komunit, ať tradičních či nově vznikajících, kterým je toto vyznání vlastním.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Test - nic proti ničemu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
ve Francii, Belgii a UK. Až na výjimky byli pachatelé občany EU kteří se tu již narodili. Já neschvaluji přijímání muslimů do Evropy ale problém představují hlavně ti kteří tu již dávno žijí (maji tu občanství) a nechali se zradikalizovat. Tam je opravdu řešeni těžké. O tom jsem psal Zachovalovi. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Jde o to, jak si definujeme dávno. Já beru "dávno" v případě Bosňanů nebo Albánců. Příchozí do Evropy z jiných koutů zeměkoule v průběhu posledních zhruba 50-60 a jejich potomstvo let mám sklon považovat za příchozí žijící tu nikoli odedávna, nýbrž odnedávna.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
nedávno jsem byl v albanii a tam nesjou ženy zahalené etc etc.Muslimové ano,ale je tam evropa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
To nesouvisí tolik s Evropou, jako s vývojem několika posledních desetiletí. Před nějakými 40-50 lety byly nezahalené zejména mladé ženy a dívky běžně, ne-li ve většině, k vidění přinejmenším ve městech i takových zemí jako Afghanistán nebo Írán. Střední třída se oblékala zcela po evropsku v Egyptě, O muslimech přícházejících do Evropy nemluvě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
satori ,písals o příchozích do evropy.Např. turecko je evropský ,,světský,,stát s 99%muslimů.Jako na potvoru sunitů a alavitů
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, před dvěma roky došlo k několika teroristickým útokům
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Souvisí to nějak s ne-Turky zaplavujícími Itálii, Francii, Španělsko, Belgii, Holandsko, Rakousko, Švédsko, Norsko a v poslední době nejpooruhodněji Německo?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori v Bavorsku jsem žil v r 1969. V SRN tehdy žil asi milion Turků.
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Kolik muslimů tam tehdy bylo celkem nevím. Jediný teroristický útok (střelba samopalem na Mnichovskem nádraží) byl dílem imigrantů z Jugoslavie. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori v Bavorsku jsem žil v r 1969. V SRN tehdy žil asi milion Turků.
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
V angličtině je úsloví, že minulost je jiná země. Míní se tím, že společnost se vyvíjí a mění, někdy podstatně. Váš pohled na západní Evropu a muslimy se zdá nebrat v úvahu jednak míru úpadku občanských ctností a kulturního sebevědomí Západu v důsledku epidemické infekce levičáckými a pacifistickými idejemi, jednak výsledky zhruba půlstoletí šíření wahabistické verse islámu po celém světě financovaného Saúdskou Arábií, jednak podstatný nárůst podílu nově příchozích muslimů na celkové populaci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
5. Bohužel, trend v západoevropských zemích je nejenom cenzurovat, ale dokonce trestně stíhat nikoli propagaci, nýbrž veřejnou kritiku určitého vyznání a problémů v komunitách, ať tradičních, nebo nově vznikajících, kterým je toto vyznání vlastní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
cenzura není věčná.Kultivovat debatu,vrátit do bodu jedna a jede se znovu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
srandičky a dehonestaci protivníků a napadání základů právního státu si nechme do putyk.V tom jsme češi kadeti a tamní vtípky jsou evrgrýny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na vysvětlenou k bodu 5.
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Důvod, proč se totéž sdělení vyskytuje 3x, je ten, že první dvě verze byly pozastaveny a mne zajímalo, jak pečlivě je nutno zaobalit, aby prošlo rovnou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na vysvětlenou k bodu 5.
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
stačí nebalit.Cenzor je nevzdělaný
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Na vysvětlenou k bodu 5.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Z kontextu soudě, cenzor je automatický. A proto balit třeba, protože zdá se reaguje na sdělení přímočará.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
rozumím tomu tak,že muslimové mají otevřené deře do evropy ?Příchozí odjinud jsou apriori lumpové?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Nikoli. Je činěn rozdíl mezi dlouhodobě muslimským obyvatelstvem určitých oblastí Evropy, jako Bosna nebo Albánie, a muslimy do Evropy odjinud relativně nově (poslední zhruba půlstoletí) příchozími.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
takže muslimové ano,příchozí odjinud ne ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A další muslimské dobrodiní
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Jestliže si nikoli vykládáte tak, že to znamená ano, pak se obávám, že je nad mé síly pokoušet se s Vámi komunikovat způsobem, který dával jakýkoli smysl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
Rudolf Zachoval (18668) 7.1.2018 reagovat
Viktor Náprstek (18674) 20.7.2017 reagovat Občane požádejte Černou ať vám napíše něco nového. To co tu stále opakujete vás usvědčuje z toho že nevíte o čem je řeč. Nebo napište že 112000 ozbrojených vetřelců v roce 1968 vám nevadilo a z těch dvanácti (co tu Chovanec drží pod zámkem aby Zemanovi neutekli a třináctý je Okamura, Náprstek Viktor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
.?.? Jak to souvisí s nemožnosti vyhostit občany Evropských zemí kteří se hlási k islámu? A Palečka si nechte pro Folka a jeho soudruhy. Můj záznam v archivu skartován (na rozdil od Folkova) nebyl a tak se vašemu bonzování (které máte zážite z minulého režimu) mohu naštěstí jen smát. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
Rudolf Zachoval (18668) 7.1.2018 reagovat
“Viktor Náprstek (18674) dnes 08:46 reagovat Zachovale v Evropě žilo (již před uprchlickou vlnou) asi 40 milionů muslimů. V ČR asi 22000.” A 20.7. 2017 jsi byl jako vždy sprostý na všechny a tvrdil jsi, že v ČR je pouze 12 muslimů a že ostatní lidé kromě tebe lžou. Takže jsi placený celoživotní provokatér? Komu slouží teď? Už vím, že miluješ Hitlera, sudeťáky, zastáváš se kdejaké zlodějiny a jsi servisní ke všem, kteří zrovna vládnou. I tak se dá prožít život, uznávám, ale je to ubohé. Měj se, Palečku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zachovale (soudruha si nechte pro Folka) psal jsem o dvanácti
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
běžencich které (dle policie) zadržuje ČR v detenčních zařízeních a v druhém případě o 22000 muslimech kteří v ČR už celá desetileti žijí, nebo se tu narodili a mají naše občanství. Ale vysvětlovat něco někomu kdo považuje ÚVVVR za hospodu je těžké. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale (soudruha si nechte pro Folka) psal jsem o dvanácti
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Ale jiní lidé od Folka jsou na tom ještě hůře. Babičková nechápala že jsem z Mnichova do západního Berlina letěl vnitrostátní linkou a napsala že jsem ,,uplatil vrtulník" Jenže tu omlouvá věk, u vás je to závažnější. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale (soudruha si nechte pro Folka) psal jsem o dvanácti
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
Voni sou, NAPRSTEK na tom nejhůře. :-)))) Paní Babičková je velmi chápavá a diví se velice, že takový psavec jako - ve stylu suchého anglického humoru - není sto ohodnotit suchá anglická šprťouchlata od jiných přispěvatelů. Sebezahleděnost vás fakt nebolí ? :-)))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale (soudruha si nechte pro Folka) psal jsem o dvanácti
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Už vám BAB někdo prozradil jak se dalo v r 1969 letět z Mnichova do Berlina aniž by bylo třeba nějakých povolenek, propustek a úplatků? Jestli ano tak napište Graii Černé kdo a kdy stavěl a kolaudoval nemocnici Motol. Nebo to byl i od ni jen Černý humor? Vy tu vzdy placnete nějaký nesmysl a pak se to snažíte okecat (nebo popřit). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstku, vy se z té nemocnice Motol jednou zvencnete .....
občan ČR (18715) 7.1.2018 reagovat
.... ale já si myslím podle vašeho neustálého blábolení o tom na Deníku, že už jste se z toho zvencnul.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, vy se z té nemocnice Motol jednou zvencnete .....
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
Pane Občane, využívám a doufám, že nezneužívám (to je poznámka k NAPRSTKOVI, který neví, jaký je rozdíl mezi využívat a zneužívat) Vašeho příspěvku. Omluva. A nyní k NAPRSTKOVI : o černém humoru BAB nepsala. Psala o suchém, anglickém humoru. Nechte si vysvětlit od místního tapetáře význam. Toho, který vás za tvora s anglickým humrem či s ironií označil. Co a jak psala paní Černá, vám vysvětlila a vy přesto furt žvatláte. KDO tady popírá či okecává a je tedy za jedničku? NAPRSTEK. :-)))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, vy se z té nemocnice Motol jednou zvencnete .....
Babičková Jana (18811) 7.1.2018 reagovat
PS.: Vím mnohé, naprtku. Ale proč bych se měla svěřovat ausgerechnet vám, že. Psala jsem vám, naprstku, i tady u tohoto komentáře - NEVYVOLÁVEJTE BAB a BAB nebude mít důvod k vám způsobem vám hodným psát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, vy se z té nemocnice Motol jednou zvencnete .....
občan ČR (18715) 7.1.2018 reagovat
Zdravím Vás paní Babičková. K Náprstkovi je škoda mluvit, ale máte jako vždy pravdu. Náprstka to blábolení zkrátka baví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, vy se z té nemocnice Motol jednou zvencnete .....
Černá Veronika (29345) 7.1.2018 reagovat
Fakt se vám všem divím, že mu něco vysvětlujete, či vyvracíte. Co jeho text, to nesmysl. Zkrátka podle něj všichni jsou na "tom" hůř než on, jenom naprstek překonává zemskou tíži a vznáší se, zatímco mozek mu zeměkoule přitáhla do bláta. To sice vadí jeho okolí, ovšem on si v tom rochní. Já bych ho nechala být,narodil se bl...j, zemře bl...j, ostatně proto byl i v minulém režimu užitečný. Buďme rádi, že dneska už na víc, než přivýdělek nemá :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
miroslav costmen (18648) 7.1.2018 reagovat
evropa končí na urale.RF je multikulturní stát.V rusku žilo,žije cca 15 mil muslimů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Evropa končí na Urale z hlediska geologického. Lze poměrně úspěšně argumentovat, že kulturně-politicky končí na hranici RF. Těch muslimů může být i víc a podle některých odhadů by v první polovině 20. let tohoto století by měli představovat nadpoloviční většinu branců. RF je zajisté stát multikulturní, s tím že jediná z těchto kultur má do čeho co mluvit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
příště je vhodnější použití termínu geografická evropa.Tím získáme půdorysný průmět.Geologická to může posunout až za ural.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Soudruhu Náprstku, lhal jsi 20.7. 2017, nebo dnes, nebo pokaždé? A vždy u toho nadáváš ostatním. Ta praxe se jménem Paleček je opravdu řádná.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Ani jeden z termínů není úplně přesný nebo jednoznačný, ale souhlasím, že Váš je případnější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori, vím že se opakuji ale snažil jsem se
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
pochopit proč spolková vláda otevřela dveře migrantům ze Sýrie. Oni tam (stejně jako v Rusku, Francii, Dánsku, Švédsku, Nizozemí a UK) měli milióny muslimů již několik desetileti a nebyl s nimi problém. K jejich radikalizaci (hlavně ve druhé a třetí generaci přistěhovalců) dochází až v poslední době a v tom EU dost zaspala. Zachovalovo konečné řešení u lidi kteří tu mají občanství není možné. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci …..
občan ČR (18715) 7.1.2018 reagovat
…. a začali páchat svoje zvěrstva a zločiny proti občanům ČSR a pomohli následně rozbít ČSR a pomohli Hitlerovi rozpoutat 2. sv. válku. To samé muslimové v západní Evropě. Po vzniku Islámského státu páchají muslimové v západní Evropě zvěrstva a zločiny proti občanům západoevropských zemí. Západoevropané jsou ještě tak hloupí, že si tam lifrují dobrovolně další muslimy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Slováci …..
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
. a začali páchat svoje zvěrstva a zločiny proti občanům ČSR a pomohli následně rozbít ČSR a pomohli Hitlerovi rozpoutat 2. sv. válku. Čecha do vreca a vreco do Dunaja, řvala lůza na slovenských náměstích když vyháněla české učitele, úředníky a pošťáky. Sudetští Němci v tom však nebyli sami. Stalin dodával ropu a suroviny svému spojenci Hitlerovi, poskytl mu výcvikové prostory, společně přepadli Polsko a Pobaltí a dělili si Evropu. Byla to smutná doba. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
občan ČR (18715) 7.1.2018 reagovat
Náprstku, už prezident Beneš těsně po 2. sv. válce řekl, že neonacisté budou omlouvat svoje zločiny a zlehčovat svůj podíl na rozpoutání nejděsivější 2. sv. války v dějinách lidstva. Že byste byl jedním z nich? Stále tomu nemohu uvěřit, i když ..... vaše omluvy Sudeťáků a různá vaše pronacistická prohlášení zde, dělání advokáta Hitlerovi atd. tomu nasvědčují.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Viktor Náprstek (18674) 7.1.2018 reagovat
Napsat že Sudetští Němci a Slováci rozbili ČSR a přidali se k Hitlerovi, že Stalin s Hitlerem podepsali dohodu o přátelství a spolupráci (pakt Molotov - Ribbentrop) který jim umožnil společně okupovat Polsko a Stalinovi přepadnout Pobaltí a Finsko, NENÍ žádnou obhajobou nacismu ale konstatováním historických faktů které se k vám do východní stepi asi nedonesly. Ještě první nálety na UK mohla Luftwaffe provádět jen díky benzínu dodaného ze SSSR. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
občan ČR (18715) 7.1.2018 reagovat
Náprstku, přece jen se o tom vašem neonacismu nepletu. Zkuste někdy napsat, že SSSR byl zemí nejvíce postiženou Hitlerovým nacistickým Německem. Že zvěrstva páchaná Němci proti lidem na území SSSR nemají v novodobých dějinách obdoby. Přestaňte tady lhát o spojenectví s nacisty, vy pohádkáři. To s tím benzínem v Německu je úsměvné. Napište taky např. o tkaničkách do bot, které jsme museli Britům platit zlatem, když jsme jim bránili Velkou Británii.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Chcete skutečně popřít historický fakt paktu Ribbentrop-Molotov, to, že druhá světová válka v Evropě začala tím, že se Německo se Sovětským svazem podělily o Polsko v r. 1939, a skutečnost, že SSSR okupoval pobaltské státy o necelý rok později? Zvěrstva páchaná Němci proti lidem na území SSSR jsou srovnatelná se zvěrstvy páchanými proti lidem na území SSSR jejich vlastním sovětským režimem (a zaostávají za zvěrstvy páchanými Japonci na Číňanech a civilním obyvatelstvu jihovýchodní Asie).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Ačkoli vinu na zločinech spáchaných na obyvatelstvu SSSR Třetí říší pochopitelně nese v plném rozsahu nacistické Německo, rozsah utrpěných ztrát byl mnohem větší, než bylo neodvratitelné, díky neschopnosti Stalina a jeho neochotě brát v úvahu doporučení vlastních generálů, dokud ho k tomu nepřinutilo absolutní nezbytí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
Ztráty na lidských životech v zemích SSSR následkem války, z čehož zhruba třetinu činil počet vojáků padlých v boji, jsou srovnatelné se ztrátami na lidských životech v důsledku Stalinovy hrůzovlády, přičemž v tomto případě se jednalo téměř výhradně o civilní obyvatelstvo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
A pokud jde o tkaničky do bot, za ty, které byly ztraceny v bojích, jsme neplatili. Platili jsme pouze za ty, které si přeživší bojovníci - z nichž mnozí se později ocitli v našich vlastních koncentrácích - přivezli s sebou zpátky do vlasti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
hitler je svatoušek,všechny civilní oběti způsobili sověti a stalin
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Pokud si to myslíte, máte na svůj názor právo. Pokud byste se obtěžoval přečíst si, co říkám já, zjistil byste, že já - a historie - to vidíme jinak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
jen to rovnítko je pokřivené.A rád se zasměji tomu jájismu.JÁ A HISTORIE.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
život možného padlého amerického vojáka je vyvážen shozením dvou jaderných bomb
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . . .
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Také jsou tím vyváženy životy několika dalších statisíců Číňanů a jihovýchodních Asiatů a životy několika miliónů civilních obyvatel Japonska.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
apriori prohlášení o vině vždy pokulhává.Zejména když je v tom osobní jednostranný názor.Nechme to historikům. S hitlerem se bratřila celá evropa a sověti podepsali s hitlerem smlouvu o spolupráci jako poslední a až po mnichovu!Nebylo by bylo mnichova bylo by nebylo války.Polsko - hitler pilsudski 6.01.1934 MNICHOV 29.09.1938 a pak už to jelo . Anglie hitler čembrlejn 30.09.1938,francie hitler daladier 06.12.1938 estonsko ribbentrop selter 07.06.1939 lotyšsko ribentrop mintera 07.06.1939
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
sověti ribentrop molotov 23.08.1939.O tom,že to byly správné kroky se dočteme v přítomnosti páně peroutky! Ve smlově z 23.08.1939 byly také dodatky které sověti zvěřejnili až po II war.U předešlých smluv netřeba dodatků,protože všichni ustoupili hitelrovu nátlaku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
než byla IIwar tak hitler měl už sověty přes pobaltí v kleštích !!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Podle mých zeměpisných představ se na území kleští mezi Pobaltím a Protektorátem, ba i Pobaltím a Protektorátem+Slobodným Štátem rozkládalo tehdejší Polsko. Nebo mluvíte o nějakých jiných kleštích?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
všechny tato státy i polsko měly s hitlerem smlouvy a jejich dychtění o mašírování na moskvu a pobít moskaly měl je hitler zavázány jako spojence.V srpnu 1939 a to 25 se pokoušel londýn uzavřít mírovou smlouvu s polskem, Byli odmítnuti s tím že záruky londýna jsou jen vojensko.diplomatické blafování. Poláci věřili jen hitlerovi!A 1.září se nestačili všichni divit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Mám silné podezření, že věci byly o chlup složitější. Mám své pochyby o tom, že by Poláci Hitlerovi věřili, spíš ho nechtěli naštvat. A pokud jde o jejich nedůvěru v záruky Londýna, historie poměrně přesvědčivě prokázala, že byly oprávněné. Anglie nebyla na válku připravena, ani materiálně ani morálně. Taky si to odpykala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
po velké válkce Iwar se v evropě zhroutily monarchie a vznikly nové státy.Na východě se hranice určily curzonovou linií.Lenin uzavřel brestlitevský mír ,stáhl vojáky zpět,tím umožnil prušákům dále bojovat na západě.Toho využili poláci a věrni svým tradicím výbojů na modkaly urval část ukrajiny a běloruska a to za curzonovu linii.V dodatku molotov ribentrop je stanovena hranice curzovy linie jako nárazník mezi hitlerem a sověty.Co poláci ukradli tak bylo vráceno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Takže podle Vás poté, co Hitler anektoval Rakousko, bylo naprosto vpořádku, když posléze zabral i území, které Čechoslováci "ukradli" Rakousko-Uhersku? Názor poněkud netradiční.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
to je názor sudeťáků,že naše republika v roce 1918 vznikla neoprávněně
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Vcelku to souzní s Vaším názorem, že Polsko vymanivší se z Ruské okupace své území ukradlo. Kudy přesně vede ta "správná" hranice, obzvláště v oblastech jednak placatých, jednak osídlených mnohanárodnostní směsicí, je poměrně obvykle předmětem sporů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
obojí je poněkud nevhodné
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
matinka plakala radostí při anšlusu.Ano patří to sem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
tajné protokoly a dodatky nejsou vynálezem ribentropa molotova.Tak např v roce 1935 byl podepsán tajný protokol italsko francouzsko britský na jehož základě italie mohla okupovat habeš.A vrcholem pokrytectví je britsko polská dohoda vymezující sféru vlivu ( rok 1939 ).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Řeč byla nikoli o samotném faktu války, nýbrž o tom, jakým způsobem zacházela vojska a úřady nacistického Německa s civilním obyvatelstvem na dobytých územích. Pokud se domníváte, že za tyto činy nese vinu i někdo jiný, než samo hitlerovské Německo, opět máte ovšem na svůj názor právo a opět jde o názor poněkud netradiční.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
oba moc dobře víme,že stalin na tom nemá zásluhu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Nebyl jsem to já, kdo tvrdil, že v tom byl Hitler nevinně. Na německých, na rozdíl od vlastních, zvěrstvech Stalin skutečně ať vinu či zásluhu nemá. Na tom, že k tomu hitlerovská vojska a úřady dostaly zbytečně mnoho příležitostí, se podepsal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
vraždit bezbranné civilní obyvatele bylo dáno státní ideologií.Co s podlidmi a s méněcennou rasou.Inu to jsou němci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ano i Sudetští Němci měli podíl na rozbití ČSR a stejně jako SSSR či Slovensko se stali spojenci Hitlera.
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
A Rusi. A Japonci. A poměrně donedávna Francouzi. A ještě donedávněji Turci. V současnosti Arabové.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
Ivan Satori (32609) 7.1.2018 reagovat
President Beneš měl řadu důvodů odvracet pozornost od své vlastní úlohy v osudech státu, jakkoli nepopiratelné jsou jeho zásluhy o jeho vytvoření.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori, jednou jsme v noci (cestou ze sklípku) zabloudili v Uherském Hradišti
Viktor Náprstek (18674) 8.1.2018 reagovat
a já se (po asi deseti panácích meruňkovice) pokoušel ptát na cestu k hotelu sloupu pouličního osvětlení. Mělo to stejný efekt jako pokoušet se něco vysvětlit občanu ČR, Maloňovi, Babičkové nebo antihavlovi. Vývoj těch lidí se zastavil někde v ZŠ a dál už nepokročí. Molotov, Ribbentrop či společná přehlídka rudých hvězd a hákových křížů Wehrmachtu a Rudé armády) po dobytí Polska v Brest - Litevsku jim nic neříká. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori, jednou jsme v noci (cestou ze sklípku) zabloudili v Uherském Hradišti
Karel - i (23017) 8.1.2018 reagovat
A teď tu statistickou, že většina má míň než průměr.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
stačí jeden důvod.Zrada anglie a francie
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Někomu stačí. Podle úsloví, kdo chce psa bít, hůl si najde.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
o té holi to platí pro všchny ostatní důvody
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
Ivan Satori (32609) 8.1.2018 reagovat
Pravda. Je běžné, že lidé vidějí to, co vidět chtějí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když se dostal v roce 1933 Hitler k moci, tak se v ČSR zradikalizovali nenávistní Sudeťáci ….. . .
miroslav costmen (18648) 8.1.2018 reagovat
možná řady důvodů
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>