Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Nezdravé Česko

Den Ivana Hoffmana: Nezdravé Česko

Jakási britská zdravotnická organizace o nás zjistila, že jsme nejnezdravější zemí světa! Porovnávali země podle pití, kouření a nadváhy obyvatel a na opačném konci žebříčku 179 zemí se coby nejzdravější země na světě umístil Afghánistán. Zajímavé je, že perfektně zdraví Afghánci se dožívají v průměru necelých 44 let, zatímco my se kvůli katastrofálně nezdravému způsobu života dožíváme téměř osmdesáti.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 117 PŘÍSPĚVKŮ

(•◡•)
Jiří Sapík (18672) 27.9.2017 reagovat
(•◡•))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: (•◡•)
Jiří Reddlich (18696) 27.9.2017 reagovat
(•◡•) Plně s vámi souhlasím, pane Sapíku! (•◡•) (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: (•◡•)
Jiří Sapík (18672) 27.9.2017 reagovat
(•◡-)Takže si rozumíme a tomu jsem rád. (-◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: (•◡•)
Danka Pavelková (20335) 27.9.2017 reagovat
:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.
antihavel antihavel (19100) 27.9.2017 reagovat
Jinak nelze zprávu jakési organizace komentovat. J ak bychom asi dopadli, kdyby ten průzkum dělali před 30 - 60 - 80roky ? To bychom byli zřejmě podle výsledků na likvidaci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nezdravé Česko
ANO? ANO! (38452) 27.9.2017 reagovat
ano..už se zde blbne..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Hoffmane, je to tak ale (trochu dost) jinak. Nejprve je třeba si zprávu přečíst. Jsme NEJNEZDRAVĚJŠÍ ale:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Česká republika je nejnezdravější zemí na světě, POKUD JDE O KOMBINACI KONZUMACE ALKOHOLU A TABÁKU A POČET OBÉZNÍCH LIDÍ. Vyplývá to ze srovnávací studie 179 zemí světa, o které informoval britský server Clinic Compare, který se opírá o veřejně dostupná data Světové zdravotnické organizace © To jen pro přesnost aby bylo jasno. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, je to tak ale (trochu dost) jinak. Nejprve je třeba si zprávu přečíst. Jsme NEJNEZDRAVĚJŠÍ ale:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Z toho lze vyvodit jen to že máme snadno (i finančně) dostupný alkohol, tabák, tučné potraviny, (pře)slazené nápoje a hlavně zdravotní péči zdarma i pro ty kdo doporučení lékařů ani zdravý životní styl nedodržují. Nic víc ta studie neříká. Říká jen to co (více či méně důrazně) říkali VŠICHNI ministři zdravotnictví ČSR, ČSSR, ČSFR i ČR. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Fetiš zdraví
Miloš Rudek (18671) 27.9.2017 reagovat
Dnes je komentář výborný. Jen bych dodal, že nic se nemá přehánět, ani ta délka života. Bude lepší nežít 100 let (či tzv. "zdravě"), zato naplno. Nejlepší je ovšem žít naplno a dlouho, ale nenatahovat si život až do totální závislosti. Právě nám to předvedl Jan Tříska se svým Raduzem, Hnízdem, Learem a konečně i s tou víkendovou tečkou. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jak se vyrábí DEZINFORMACE, pan Hoffman napsal: Jakási britská zdravotnická organizace o nás zjistila, že jsme nejnezdravější zemí světa © Skutečnost je ale jiná:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Srovnávací studie 179 zemí světa... která se opírá o veřejně dostupná data Světové zdravotnické organizace (World Health Organization, WHO) Ta byla na popud Brasilie a Číny založena v r 1945 a ČSR je jejím členem od r 1946. Statistika WHO, ze které studie vychází čerpá z údajů které jí poskytuje České ministerstvo zdravotnictví a kancelář WHO v ČR. Britská organizace tedy vyšla z údajů které ji poskytly naše úřady!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
PROČ se vyrábí DEZINFORMACE ??!!
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Když už se Hoffmanovi povedlo méně sečtělé publikum přesvědčit že za tou studií o NAŠEM NEZDRAVÉM ŽIVOTNÍM STYLU (už to je lež, porovnáván byl celý svět) stojí ,,Jakási britská zdravotnická organizace "© a nikoli organizace OSN jejímž jsme od r 1946 členem, musí do toho ještě zamotat muslimy aby Antihavlové x2 mohli psát jak nám zase ten západ ubližuje. K podprahovým dezinformacím umí mistr pera použít opravdu všechno. Třísku i obézní kuřáky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: PROČ se vyrábí DEZINFORMACE ??!!
miroslav costmen (18648) 27.9.2017 reagovat
nečti IH,dostaneš žaludeční vředy
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nebude to akce nějakých jekože ekologů? Nebo protilidů?
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Nemusí jít totiž o lidi, ale o území. Z toho průzkumu totiž může někdo číst, že se jedné o různá nejzamořenější území lidmi (kteří si navíc umí užít). A my jsme první na řadě. Hmm. A Náprstek už naskočil, to též něco potvrzuje. Přeju co nejpěknější den takovým podobným navzdory! :-) Krásně to napsal pan Hoffman!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nebude to akce nějakých jekože ekologů? Nebo protilidů?
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Zdeňku k tomu že Hoffman ZAMĚNIL studii WHO (jejímž jsme členem od r 1946) za ,,jakousi britskou zdravotnickou organizaci" ani k tomu co jsem napsal opravdu NIC ale VŮBEC NIC nesesmolíte? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nebude to akce nějakých jekože ekologů? Nebo protilidů?
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Náprstku, jako obvykle zase jenom LŽETE nebo neumíte číst a pak viníte pana IH z toho co neudělal. To si každý může ověřit. Čerpat z nějakých údajů OSN, udělat z nich nějaký závěr neznamená, že je to materiál OSN! A když takto činíte, je jen potvrzením, že ta myšlenka, kterou pan Hoffman vyjádřil, je jenom dobrá. Kdyby jenom proto, že se nelíbí lidem, jako jste vy a proto je třeba ji od vás nějak napadnout, kdybyste měl ze sebe udělat lova.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek vždy lže a Hoffman má vždycky pravdu /zpravy.idnes.cz/cesko 27.9.2017
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Česká republika je nejnezdravější zemí na světě, pokud jde o kombinaci konzumace alkoholu a tabáku a o počet obézních lidí. Vyplývá to ze srovnávací studie 179 zemí světa, O KTERÉ INFORMOVAL britský server Clinic Compare, který se opírá o veřejně dostupná data Světové zdravotnické organizace, americké Ústřední zpravodajské služby a Světové plicní organizace. © Ivan Hoffman: Jakási britská zdravotnická organizace o nás zjistila, že jsme nejnezdravější zemí světa! © Tak jak? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek vždy lže a Hoffman má vždycky pravdu /zpravy.idnes.cz/cesko 27.9.2017
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Vy chcete říct, že tu studii a závěry z ní dělala Světová zdravotnická organizace, Světová plicní organizace s americkou CIA dohromady?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek vždy lže a Hoffman má vždycky pravdu /zpravy.idnes.cz/cesko 27.9.2017
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Klasická demagogie čitelného a natvrdlého Zdendy. Pan NV, neříká nic jiného, že studii provedla jemenovitě britská klinika Clinic Compare (a ne jakási anglická organizace) a vypracovala žebříček na základě studií Světové zdravotnické organizace, americké Ústřední zpravodajské služby a Světové plicní organizace. Proč IFH uvádí čtenáře v omyl, je také nasnadě. Protože by jasně vyznělo, jaký je to přepisovač a plagiátor cizích článků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek vždy lže a Hoffman má vždycky pravdu /zpravy.idnes.cz/cesko 27.9.2017
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
No schválně, kolik rozdílů od IFH neleznete? "Nový průzkum, který provedla britská klinika Clinic Compare, Čechy nepotěší. Jsou podle něj nejméně zdravou zemí na světě. Klinika srovnávala údaje Světové zdravotnické organizace, u nichž se zaměřovala na konzumaci alkoholu, tabáku a rozšíření obezity ve 179 zemích po celém světě."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vávra aleš (18868) 27.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Náprstek vždy lže, nebo pololže♣♦♣
antihavel antihavel (19100) 27.9.2017 reagovat
A rozcupovali ho na kousky, v mžiku !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek vždy lže, nebo pololže♣♦♣
Černá Veronika (29345) 28.9.2017 reagovat
:-))) To NAPRDI nás posunuli na nejvyšší příčku "nezdravosti". A to jsou jen tři, být jich víc, dávno jsme pod hranicí přežití. Pěkný den Aleši :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pro Z. Nového.
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Ve včerejší MfD (26.9.2017) na str.6 je komentář k návrhu rozpočtu na příští rok. Je tam ale i tabulka schodků rozpočtů ČR od r 1993, dokonce i s obrázky ministrů financí. Zkuste si to najít, přečíst a (pokud to zvládnete) i pochopit. Než tu zase s Černou začnete blábolit že ČR zadlužil Kalousek. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Pane Náprstku Zdenda je "čitelný“a v tomto mu právě chybí ta "troška dobré vůle,“ pro kterou by u IFH aportoval do aleluja. Ještě, že do toho nezamontoval nadávky, pravičáky a narušené zřízení. Pokud jde o mě, tak nejsem schopen posoudit, jaký dopad má na mě tato studie, ale je fakt, že dnes, kdy bez bonů a fronty si mohu nakoupit zahraniční alkohol a bůček mi na životě spíše přidalo, než ubralo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Ještě bych dodal, že je mi celkem jedno, která "organizace" (britská klinika Clinic Compare) srovnávala údaje Světové zdravotnické organizace, u nichž se zaměřovala na konzumaci alkoholu, tabáku a rozšíření obezity ve 179 zemích po celém světě. Pro mě je zase zcela jasné, že to mistr obšlahl od Radky Kopecké z včerejšího deníku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Náprstku, necouvejte, netrhejte vlákno, nepřevádějte téma na Kalouska (stejně mu spíš škodíte) a napište, z čeho vycházela vaše domněnka, že výše uvedené tři organizace neposkytly jakési britské kanceláři či servru jenom známá, zveřejněná data, to tu nikdo nezpochybňuje, ale že rovnou sestavily jak studii, tak učinily závěry z ní. Než to zase všechno odvoláte, překroutíte a svou nechápavost budete svádět na jiné. Začínalo to být zajímavé!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Pozdě! Zdejší blulteriér začal "ordinovat".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Jak již jsem prve napsal Zdenda N. je "čitelný" a už se ani nestíhá vrátit z áleje do normálu. Snad se mu to, při trošce dobré vůle i podaří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Pro Z. Nového.
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Ano, i to se může v Náprstkově hlavě urodit. Na jeho příspěvek vložený v 10:15 jsem reagoval téhož dne v 9:56...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Příspěvek v 10:15 byl snahou jednodušší formou vysvětlit (pro ty méně chápavé) toho, co jsem psal v 07:32 a 07:43. Zdá se že ani to nestačilo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
:-))) Možná anglický humor! Všichni to vidí. A Kalousek se na kandidátce studem obrací!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Tím Zdeněk potvrdil svou příslušnost ke skupině Černé (černosvízeli pravdomluvné) která MÉ KOPIE SVÝCH VLASTNÍCH příspěvků (vždy uváděné s datem kvůli možnosti ověření) ODBYLA tím že LŽU. Jak jednoduché, že. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Viz můj příspěvek výše: "srandovní Náprstek a obracející se Kalousek".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Babičková Jana (18811) 29.9.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Zdeňku, počínáte si velmi správně !!! Přiznávám, že moje neúčast není z nedostatku NAPRpodnětů, či z nedostatku NAPRslov, alébrž příčina tkví v lesích plných hub všelikých... A tato moje dnešní ranní poznámka je obdivným vyjádřením Vašeho písmenkového boje. Neb jak pravil (zda pravil nevím, ale traduje se, že pravil) Jan Werich : "" Nad lidskou blbostí se taky nedá zvítězit. Ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. "". Zdravím k vám do Kotárů. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Miroslav Valach (18838) 29.9.2017 reagovat
Spor se schopným oponentem je přínosný, ačkoli třeba neobhájím své. Spor s bolševikem je sice přínosný, jsou nalezlí všude, je dobré znát jejich zvrhlé postupy, ale je to těžké. Lenin své soudruhy nazval bolševiky, aby to vypadalo jeho přesila. Když má důchodce „bolše“ času, popírá realitu a uhýbá myšlence, tak náhodný čtenář uvázne. A to jim stačí. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 29.9.2017 reagovat
Proletáři všech zemí ........ :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Miroslav Valach (18838) 29.9.2017 reagovat
Rozděl a panuj.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 29.9.2017 reagovat
Tak to vidí regulovčíci?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Miroslav Valach (18838) 29.9.2017 reagovat
Já to vidím, Vy to předvádíte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Pavel Rychlý (18702) 29.9.2017 reagovat
Pak byste měl zaskočit i k jinému odborníkovi, než je jen očař, protože popíráte realitu! Nebo se vám už také pletou pojmy s dojmy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pro Z. Nového.
Miroslav Valach (18838) 30.9.2017 reagovat
Jistěže se mi pojmy a dojmy pletou, musím se vracet, kontrolovat, rozmýšlet. U Vašich textů se moc nesnažím, matení a popírání reality předvádíte v množství vylučujícím nalezení podstaty nebo kompromisu. Bránit Vám v tom nemohu, ale divím se „odvaze“ s jakou machrujete na výrazně zdatnější soupeře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Theodore Dalrymple - Ztraceni v ghettu
venkov 4ever (37754) 27.9.2017 reagovat
"...viděl jsem ženu se staženými kalhotami, na zadnici připevněná plastická prsa a po chodníku za ní lezl po čtyřech muž a ta prsa jí olizoval. O půlnoci jsem na téže ulici - za doprovodu rockové hudby, která bez přestání duněla ze dveří každého klubu hlídaného dvojicí steroidy napumpovaných vyhazovačů, mezi muži zvracejícími do kanálů a nespočtem prázdných pytlíků od marihuany - viděl děti, jimž mnohdy bylo sotva šest, jak bez dohledu čekají na své rodiče, až se vynoří ze svých nočních zotavoven..."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Theodore Dalrymple - Ztraceni v ghettu
venkov 4ever (37754) 27.9.2017 reagovat
"..jistý narkoman, který byl po zkolabování v důsledku náhodného předávkování heroinem přivezen k nám do nemocnice. Jeho oživování vyžadovalo intenzivní péči a lékaři i sestry na něj museli dohlížet celou noc. Jeho první slova k doktorovi, když konečně nabyl vědomí, byla: „Ubal mi, ku®va, cígo." Jeho panovačná hrubost nevycházela jen z nějakého zmatení. I nadále se k personálu choval, jako by ho snad unesli a drželi v nemocnici proti jeho vůli, aby na něm mohli provádět pokusy. „Pusťte mě už, ku®va, vocuď!"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Mohl jste si také vybrat třeba
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Jeden den Ivana Denisoviče či Souostroví Gulag od Solženicina, nebo (ať nechodíme daleko) Milence a vrahy od Párala. Z novějších i Kaminera Vši svobody. Mohl ale nevybral. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Mohl jste si také vybrat třeba
miroslav costmen (18648) 27.9.2017 reagovat
solženicyn se dožil 90 let
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
občan ČR (18715) 27.9.2017 reagovat
…. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
I ten ŽAKO na tom vychází lépe, než koktavý ovčan ČR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Pane Rychlý ten anonym stejně jako ,,černosvízel pravdomluvná" mají ve zvyku cizí příspěvky zkreslovat. Napsal jsem tehdy že chápu lidi kteří vstoupili do KSČ před 1948 a NSDAP 1939 jisté pochopení protože nemuseli vědět o zločinech těch stran. U nás ještě po Stalinově smrti spousta lidí věřila (a v Rusku věří dodnes) že zprávy o jeho zločinech jsou nepřátelskou propagandou. Cenzura totalitních režimů byla dost dokonalá. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
občan ČR (18715) 27.9.2017 reagovat
Náprstku, nelžete a nepřepisujte svoje předešlá diskusní vyjádření. Zase už lžete, jako ostatně vždycky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Babičková Jana (18811) 29.9.2017 reagovat
Na CENZUŘE se v době reálsoc podílela i Československá televize. Od počáku svých dnů, že, naprstku. A každý, kdo v době reálsoc (v ČSSR) pracoval, tak se podílel, že, naprstku. Takže jste podílníkem i vy, naprstku. A ZŘEJMĚ velkým. Neb vaše soustavné bon*zování, lhaní a fňukání není nic jiného, než POTVRZENÍ toho, že rektállezení vám šlo, jde a bude CHODIT. DŮKAZY opět budou, až nebudou ty jedlé houby v lese.:-))) Pokud nerozumíte, ráda dovysvětlím. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zda nezdravé, to nevím
Krhútský kronikář (18675) 27.9.2017 reagovat
Ale zcela určitě nejrozkradenější. Už od klauze.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zda nezdravé, to nevím
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Krhůte Kronikáři, škoda že jste o tom ,,rozkradení" nic neřekl Zemanovi během akce ,,Čisté ruce" Ten (až na tunel svého ministra Svobody) na nic takového nepřišel. Neví o tom ani 200000 Ukrajinců, 95000 Slováků a desetitisíce Vietnamců, Rusů, Poláků a dalších kteří u nás nacházejí živit a práci o jakých se jim doma ani nezdá. Asi jste za Klauze kradl, ale málo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vždy jde o peníze
miroslav costmen (18648) 27.9.2017 reagovat
zdravé potraviny zlevněme,případně dávejme zadarmo a ty nezdravé zdražit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: vždy jde o peníze
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Je otázkou jestli si super obézní mladíci se střihem ala Kim Čong-un, v červených Pumách, Malborem a Samsungem bez hranic v ruce, budou až k vám pro ty ,,zdravé potraviny" jezdit až z Chánova. Možná tak kdyby jim Marksová zaplatila taxík tam i zpět...Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pointa je v tom že kdyby Hoffman napsal:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Česká republika je nejnezdravější zemí na světě, POKUD JDE O KOMBINACI KONZUMACE ALKOHOLU A TABÁKU A POČET OBÉZNÍCH LIDÍ. Vyplývá to ze srovnávací studie 179 zemí světa, o které informoval britský server Clinic Compare, který se opírá o veřejně dostupná data Světové zdravotnické organizace © nemohl bych nic namítat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jenže Hoffman napsal:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Jakási britská zdravotnická organizace o nás zjistila, že jsme nejnezdravější zemí světa! © a tak dal dvojitému antihavlovi příležitost reagovat: Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde antihavel antihavel (19100) dnes 05:40 Jinak nelze zprávu jakési organizace komentovat.© ,,Dvojatník" netuší že ta studie vychází z údajů WHO které jsme od 1946 členy a které poskytujeme ty informace my. VĚŘÍM že PRÁVĚ PROTO to Hoffman napsal jak to napsal. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
naprstkův masakr
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
naprstku a vy jste v životě slyšel či četl o Clinic Compare? Znáte jejich server a běžně si tam čtete? Napsat "jakási" v případě něčeho většině lidí neznámého, je zcela na místě. Zvlášť když v článku jde především o paradoxní výsledek, podle nějž jsme s 80 lety dožití na tom hůř, než té Clinic C.vyšel Afghánistán s 45 lety dožití a já dodám, že s jedním z nejvyšších počtů uživatelů drog na světě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
Já vím, že nikdo po vás nemůže chtít, abyste pochopil smysl článku, vy čtete jen mezi řádky, jak říkáte a tam vůbec nic není, tak si to holt vymyslíte. Článek je jasný, vtipný a reaguje na zbytečný poplach, který ten pochybný výsledek vyvolal.Většího natrvrdlíka tedy neznám. Napadl mne Kantorkův vtip - "Tak už to děti v přírodě chodí, b.l.bost když odkvete, přichází plody". Tak duté plody jako ty vaše se nikde hned tak nevidí. Zato jak naseto. Šílený naprstek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Černá já chápu že si tu léčíte mindráky a snažíte se je léčit i diskutérům podobně postiženým. Když o obezitě, nezdravém stravování, nadměrném požívání alkoholu a kouření hovořili naši zdravotníci či ministři zdravotnictví, když nás novináři karikovali jako popelník Evropy, bylo ticho. Když pak Hoffman zjistil že to (dle materiálu WHO) říká i ,,Jakási britská zdravotnická organizace" udělal z toho další pokus ,,západu" nás ponižovat. Podobně uboze jako když vy píšete mé jméno s malým n. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Vávra aleš (18868) 27.9.2017 reagovat
Copak si tady asi léčíš TY palečku-náprstku? 20 ,,příspěvků" od rána. Bojuješ se závislostí, nebo to máš od kusu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
Tak nevím, kdo si tu léčí mindráky. Za celé roky co sem chodím, snad nebyl den, kdy byste tu neplevelil. Dnes je tu asi 15 lidí, 56 příspěvků, z toho jen vy sám určitě přes 20 buď opsaných, nebo útočných textů. Nic jiného ze sebe nevydolujete. Tak jak je to s tím mindrákem?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Tady předkládám časově chronologicky pí Č. dílka, které jste vypotila. Černá Veronika (29345) dnes 14:52 Černá Veronika (29345) dnes 14:54 Černá Veronika (29345) dnes 17:41 Černá Veronika (29345) dnes 15:30 Černá Veronika (29345) dnes 17:19 Černá Veronika (29345) dnes 17:28 Černá Veronika (29345) dnes 18:46: ani jedna smolka není k tématu a jen se předvádíte v brouzdání kejdy černých podsvinčat v co největším množství nakydat bláto na pana Náprstka. Nejste už také nakažena TRAUMATEM Ctihodné (špíny duše)?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Clinic Compare je divize společnosti Marketing VF Ltd. - společnosti registrované v Anglii a Walesu, s číslem společnosti 06951544, jejíž sídlo a hlavní obchodní adresu jsou u společnosti MVF UK, Imperial Works, Block C, Perren Street, Londýn NW5 3ED, Spojené království. --- Tu zná přece skoro každý, tedy Náprstek Viktor minimálně (ten si ji možno ztotožnil s OSN, CIA a Světovou plícní organizací dohromady. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Zdendo N. A proč jste ten vyčerpávající výsledek pátrání o Clinic Compare nesdělil IFH, aby se nemusel blamovat s "Jakási britská zdravotnická organizace o nás zjistila,“ nehledě, že ta jakási organizace nic nezjišťovala, pouze porovnala výsledky zmíněných světových zdravotnických organizací. Prostě ten lživý úvod plagiátorské práce Hoffmana neokecáte i když budete štěkat na pana Náprstka sebevíce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Zdenek Nový (18693) 27.9.2017 reagovat
Vidím, zas nějaká reakce od Rychlého. Lepí se, slintá na téměř každý můj příspěvek a vůbec mu to nepřijde blbé, když deklaruju, že jej nečtu a pár let na něj nereaguju. Že je Náprstek svým "vkladem" k demokratické diskuzi a podpoře pravicových stran včetně Kalouska nejspíš Putinuv agent, je poznání na spadnutí. Až se to úplně proflákne, myslí si někdo ze Skupiny, že je tento jejich rychlý blulteriér odvolatelný? Že tady nebude obíhat, jak jste ho vycvičili, do zamotání se s vlastním ocasem?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Zdendo N. i regulovčík Valach zde několikrát napsal, že je to veřejná diskuze. Pokud vám to není jasné, nechte si to vysvětlit a při "špetce dobré vůle“ nechejte na mě, kdy a na koho budu reagovat. Nejste sám co tady deklaruje, jak naše příspěvky nečte a že nereagujete je vaše rozhodnutí a problém. Já si to vysvětluji tak, že na skutečnou věcnou debatu prostě jinak, než posměšky(jak tady nedávno napsal Miloš) určitě nemáte. Nikdy se mi nestalo, abych tady napsal o oponentovi něco podobného: "Trapné je,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
když bolševik, tedy primitiv (i když toho času pravicový) nepřipustí ani úvahu, co by mohl umělec Třískova formátu prociťovat. Mohlo by to narušit zřízení.“ A to pomíjím to co vyčítáte mně a přesně stejně naskakujete uslintaně na příspěvek, který se vás netýkal. Tak, než zase začnete rozvádě ty vaše demagogické výplody o vkladech a podpoře Putina, či pravicových stran, zameťte si před vlastním prahem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkův masakr
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
PS. Jinak Zdendo N., váš stereotypní styl přesně vystihuje můj vpisek, dnes v 19:45.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Masakr provedený ČERNOU, originál zněl takto:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Česká republika je nejnezdravější zemí na světě, POKUD JDE o kombinaci konzumace alkoholu a tabáku a o počet obézních lidí. Vyplývá to ze srovnávací studie 179 zemí světa, o KTERÉ INFORMOVAL britský server Clinic Compare © Lidem kteří nevěří že se nemocnice Motol stavěla v r 1943 snad dojde že to s alkoholem, kouřením, obezitou a délkou dožití v Afghánistánu moc společného nemá. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re naprstku, jaký originál?
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
originál možná pro vás. Pan Hoffman neopisuje, on píše jak to vidí on. Není NAPRDI, kteří by prostě bez opisování neexistovali. Pointa je v tom, že výsledek je nesmysl a v takovém případě je lepší organizaci, která to vydala nejmenovat. Nemá každý potřebu jako vy jen urážet. Podobné "zjištění" může být jen pokusem přijít s jakýmikoliv výsledky první a být slavný, ale o ničem jiném to moc nevypovídá. A vy Clinic Compare znáte, naprstku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re naprstku, jaký originál?
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
,,Pravdomluvná Černá" originál byl: Česká republika je nejnezdravější zemí na světě, pokud jde o kombinaci konzumace alkoholu a tabáku a o počet obézních lidí. Vyplývá to ze srovnávací studie 179 zemí světa, O KTERÉ INFORMOVAL britský server Clinic Compare, který se opírá o veřejně dostupná data Světové zdravotnické organizace, americké Ústřední zpravodajské služby a Světové plicní organizace. © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Otázkou je jaký smysl má diskuse s někým kdo vypotil tento ,,skvost"
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Duel Deníku Bourat či nebourat ..naprstku, že vám není hanba.. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 14:48 Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti. © Název článku, datum a čas uvádím proto že lidé s touto diagnózou často popírají svá vlastní slova. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
http://www.denik.cz/diskuse/den-ivana-hoffmana-snad-jen-silna-slova.html.. Černá Veronika (29345) 14.8.2017 - má odpověď lháři naprst-OPIS:"Především jste nepsal o Fakultní nemocnici, ale o nemocnici v Motole, to mě spletlo.Protože tu nejsem od rána do noci jako vy na všech zdejších diskuzích, připouštím, že jsem to uchopila hodně zjednodušeně. Začátky nemocnice v Motole se skutečně datují do r. 1943 a Fakultní nemocnici ze státní nemocnice a městské nemocnice v Motole opravdu udělali komunisti v r. 1971.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
Nebyla to žádná lež, jak to prezentujete, byl to uspěchaný pokus zareagovat a nedostatek času si to vygůglit. Má chyba!".... To byla tehdy má odpověď tomu ubožákovi, který mne s tím napadá dodnes. naprstku, vás kdyby měla hanba fackovat, dávno už tu nejste, každý den byste byl do placata, musíte být opravdu mrňavý od.porný člověk. A až budete někdy připomínat "zmetka", tak vězte, že pro vás bych měla mnohem ostřejší výraz, ale smázli by mě. U.b.ožáku prolhaný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 27.9.2017 reagovat
Veroniko, naprstek je známý provokatér, neomlouvejte se mu. Má zlomyslnou radost z toho, že někoho rozčilí, proto donekonečna opakuje stále stejné lži a provokace. Je to Bretschneider zkřížený s Goebelsem. :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Pantliková, od metanolové aféry Pavelková, dnes 16:02 jsem zkopíroval originál blábolu Černé i s datem aby si každý mohl zkontrolovat její originál. Máte li to za lež pak zkuste alkohol kupovat v obchodě a ne u Březiny a Pantlika. Po metanolu se nejen slepne ale i b...Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 27.9.2017 reagovat
Opravdu se Goebels převtělil do srandovního naprstka. Také ustavičně opakuje lži a myslí si, že se stanou pravdou. A slope... Ten metanol, mu už vygumoval mozek. Jen tak dál srandovní strejdo, až do úplného zblbnutí... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
Paničko M.P. až z vás ta nerudnost čůzy vyvane, možná i ten metanol, nechte se poučit pí Č., jak se správně píše Goeb(b)els.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 28.9.2017 reagovat
Vím, kdo to byl propagátor nacionalistické ideologie a lhář Goebbels, a vím, kdo jste vy... Ubohý závěšák, naprstkův bodygard, primitivní rymařovský s.yčák, zřejmě opilec závislý na metanolu. A je to na něm znát. :-) A navíc - s estébáckými manýrami. No prostě pa-rych... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
Paničko M.P. vy jste opravdu oslňující pavlačová drbna ze Zlína se kterou, tak hezky cloumá ta nerudnost čůzy a prostoduchost. Nejen že neumíte napsat jména osobností, ale i skloňování vám zřejmě dělá velké problémy. Co by řekl na vaše "manýry“ Seneca si můžeme jen představovat i když se s ním tak ráda oháníte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 28.9.2017 reagovat
Takového něco, jako jste vy, kterého si tu nikdo neváží, mě urazit nemůže.. Tak zalezete do té své k.jdy, kterou máte v takové oblibě a neotravujte ovzduší. Nebohý . Ubohý pa-rychu... :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Viktor Náprstek (18674) 28.9.2017 reagovat
Co má nacistická propaganda společného s tím že si Černá ukápla do .. diskuse .. nesmysl že se nemocnice Motol stavěla za Protektorátu a ne za komunistů vi jen osoba totálně vygumovaná. Diskuse byla o (ne)kvalitě většiny socialistických staveb. Ona nečte, nemyslí jen špiní a tenkrát u toho i zapomněla zvednou nožičku. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
venkov 4ever (37754) 28.9.2017 reagovat
Mě Náprstek docela baví, nerad bych o jeho verbální průjmy přišel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Černá Veronika (29345) 28.9.2017 reagovat
Baví? Proti gustu žádný dišputát... Ale čeká Vás trnitá cesta - 1. stadium je zábava (to určitě nemyslí vážně, dělá si ze všech srandu), 2. stadium je úžas (on to snad myslí vážně), 3. stadium je soucit (to je nemocný člověk), 4. stadium je bláhová naděje (že mu něco vysvětlíte), 5. stadium je marnost nad marnost (je tak nemocný, b.l.bý, či bezcharakterní a zlý?), 6. stadium je rezignace ( takové individuum nelze brát na vědomí).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Černá Veronika (29345) 28.9.2017 reagovat
Až si tím projdete, pak budete borec a jen se tak zařadíte k nám ostatním asi dvaceti diskutérům a ujišťuji Vás, že i o Vás tu bude psát lži, vytažené z letitého plesnivého Palečka. Sedmé stadium si pak pojmenujete sám, ale bavit už vás ta primitivnost nejspíš nebude. Sorry, za dlouhou větu. Přeji hezký den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
Černá Veronika (29345) dnes 09:49 Černá Veronika (29345) dnes 09:50/ Jak nepřekvapivá je anabáze marťana Howarda, alias pí Č., která pokračuje ve stejném mimoňském duchu, brouzdání se v kejdě černých podsvinčat, ze včerejška. Chudáček Ivánek, jak asi musí trpět, že se ty jeho nahozené udičky k diskuzi míjí účinkem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 28.9.2017 reagovat
A pa-ra ych, jeho dvojče a bodygard mu bude tvrdit muziku. Kdyby nebyli oba komický, byli byoby k pláči... Prostě jako ve filmu - "Ještě bl.bější, než jsme doufali... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Danka Pavelková (20335) 28.9.2017 reagovat
Oprava předešlého: A pa-rych, jeho dvojče a bodygard, mu bude tvrdit muziku. Kdyby nebyli oba komický, byli by oba k pláči... Prostě jako ve filmu - "Ještě bl.bější, než jsme doufali... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Černá Veronika (29345) 27.9.2017 reagovat
Dobrý podvečer Mirko. Neomlouvala jsem se mu, k tomu bych se nikdy nesnížila, u takového lháře by mi musela ruka upadnout. Jen jsem tehdy přiznala a vysvětlila jak k omylu došlo. Lhář opakovaně tvrdí, že jsem to popřela. Zdravím :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Dnes v 16:02 jsem zkopiroval příspěvek Černé i s uvedením data a hodiny originálu. Dvě Graii už mě označily za lháře. To není omyl, to je choroba. Výmluva Černé že lhala o nemocnici Motol proto že já jsem nepsal o Fakultní nemocnici je už z říše snů. Psal jsem o nekvalitní stavbě kterou museli za velké peníze upravovat. Černá je chorobná lhářka. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
Viktor Náprstek (18674) 27.9.2017 reagovat
Ja jsem prolhany z.m.etek a Motolská nemocnice se nestavěla za komunistů. Vy jste se hledaly až jste se našly. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, jste prolhaný z.m.etek:
miroslav costmen (18648) 28.9.2017 reagovat
a paní matinka pracovala na byťáku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Úvaha pana Hoffamna mne rozesmála,
Marie Váňová (30048) 27.9.2017 reagovat
čímž mi nezdravě prodloužila život.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Nic nového pod sluncem.
Pavel Rychlý (18702) 27.9.2017 reagovat
To by mě strašně zajímalo co potřebuje admín ověřovat, když jsem napsal. Tradiční závěr nostalgiků, když nastoupil jorkšírák Z.N. a přicmrndy Graie se připojily, aby se diskuze v podání sekty IFH rozplynula jako pára nad hrncem. Zůstala jen pachuť babirozy a nakažlivého TRAUMATU.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nic nového pod sluncem.
Danka Pavelková (20335) 28.9.2017 reagovat
Bla, bla, bla, parychu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ručníkáři...
venkov 4ever (37754) 28.9.2017 reagovat
...mají zakázáno ledacos, ale dodržují v podstatě jen (ne)konzumaci vepřového masa. Jinak usilovně chlastají, fetují a "Hromadně" se páří stejně jako jejich bílí živitelé. Samozřejmě hovořím o ručníkářích nasáčkovaných v Evropě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pravda někdy bolí. Příjemné počteníčko nostalgici.
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
Jak vidí mistra pera Zdeněk Lanz a určitě si nedělá kozy. http://neviditelnypes.lidovky.cz/media-klimaticka-lekce-podle-ivana-hoffmana-f27-/p_klima.aspx?c=A170926_202714_p_klima_wag
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pravda někdy bolí. Příjemné počteníčko nostalgici.
Miroslav Valach (18838) 28.9.2017 reagovat
Dělá si kozu (např. zednickou), na kterou leze. To je praktické, ale případný pád je pak tím horší. Pane Rychlý dík za odkaz.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pravda někdy bolí. Příjemné počteníčko nostalgici.
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
Rádo se stalo pane Valchu, ale dělat si kozy, apriori zrovna nemusí být výraz z hodiny praktické výuky na základce. V tomto směru je čeština nepřekonatelná a kozy IFH s tím opravdu nemají co do činění.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pravda někdy bolí. Příjemné počteníčko nostalgici.
Rudolf Enigma (18699) 28.9.2017 reagovat
kolikrát jste z té Hoffmanovy kozy už spadl? A pořád na ni lezete!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pravda někdy bolí. Příjemné počteníčko nostalgici.
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
:-)))))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Lanz to napsal hezky
Viktor Náprstek (18674) 28.9.2017 reagovat
ale myslím že u Hoffmana jde spíš o cílenou propagandu než neznalost. Kdyby od klimatické dohody odstoupily Čína či Rusko byl by komentář úplně jiný. Komentáře k Zemanově lži o Peroutkovi či Mynářově ostudě v Kyrgyzstánu psát Hoffman nechce či nemůže. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
TOP-09 má volební preference 4,4%, takže pod čarou ponoru ....
občan ČR (18715) 28.9.2017 reagovat
..... a to je moc dobře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TOP-09 má volební preference 4,4%, takže pod čarou ponoru ....
Pavel Rychlý (18702) 28.9.2017 reagovat
Ovčane a v čem je to dobře? Že Hoffman už daleko před brodem pravidelně stahuje kalhoty?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TOP-09 má volební preference 4,4%, takže pod čarou ponoru ....
občan ČR (18715) 28.9.2017 reagovat
Je to paradox, Rychlý se považuje za duchaplného, a zatím ........... k.rypel se v diskusi u IH ukájí obscénními oplzlými příspěvky. Kdoví, co u toho ještě dělá ….. ? Denně tady vyma.sturb.uje několik takových příspěvků. Těmito obscénními vejšplechty tady oslintává diskutující ženského pohlaví a považuje to za anglický humor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TOP-09 má volební preference 4,4%, takže pod čarou ponoru ....
miroslav costmen (18648) 28.9.2017 reagovat
dnes si vzpomínáme na hrdinské činy .Pavlík je náš novodobý čurda.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TOP-09 má volební preference 4,4%, takže pod čarou ponoru ....
Jaroslav Ježek (23648) 28.9.2017 reagovat
takže o čem se nepíše, to není........připomíná to časy před listopadem
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
podprahovky FI Hoffmana
Rudolf Enigma (18699) 28.9.2017 reagovat
Toto téma uchopil IF Hoffman od své kolegtyně proto, aby mohl mezi řádky podprahově nadělit na hromádku Všechnošpatně informaci o záporném jevvu v české kapitalistické zemi. Viktor to dal do pořádku a hlídka VP v podání Zdendy zpoza plota už se na něho obořila. "Češi mají nezdravý životní styl, to si pište. Čech je v jednom kuse naštvaný, nespokojený, nejchytřejší je v hospodě, všecko by vyřešil, ale když by něco měl řešit, tak to on ne, říká nezávislý výživový poradce Petr Fořt." Podle zajetých zvyklostí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: podprahovky FI Hoffmana
Rudolf Enigma (18699) 28.9.2017 reagovat
by měl na tuto poznámku vystartovat jistý Pavel X a jeho souputnice bab, s požadavkem přesného určení počtu nezdravě žijících a naštvaných čechů. Nejlépe jmenovitě, jelikož ve Svitavách jsou všichni šťastní. Já jenom zaznamenávám další Hoffmanovo výbušné téma, korespondující se současnou realitou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: podprahovky FI Hoffmana
Miroslav Valach (18838) 28.9.2017 reagovat
S tou podprahovstí je potíž, když různí mají rozdílné ty prahy, a najdou se osvícenci co v sobě nalezli talent vykládat zástupům prahy, udičky a všeliké nástrahy jim zákeřně kladené.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: podprahovky FI Hoffmana
Pavel Rychlý (18702) 29.9.2017 reagovat
Pane Valachu, tedy nevím co jste tomu Zdendovi udělal, že pominu-li jeho uslintané lepení se na jiné, pak vyjádření k vašemu oduševnělému příspěvku bezbariérového vstupu, pro "různích“ talentovaných osvícenců bojující úspěšně s udičkami IFH jím kladené, je opravdu příkré. Určitě si nezasloužíte(z vlákna tak vyznívající) hodnocení vašeho vstupu, jako o snůšce nesmyslů vycucaných z prstu. Ale jak říkám, je před volbami a možné je všechno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: podprahovky FI Hoffmana
Pavel Novák X (18634) 28.9.2017 reagovat
Ty mě taky Divíne!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: podprahovky FI Hoffmana
Zdenek Nový (18693) 28.9.2017 reagovat
Snůška nesmyslů vycucaných z prstu. Na to nejde reagovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
První podprahovka je už v první větě komentáře.
Viktor Náprstek (18674) 28.9.2017 reagovat
Jakási britská...o nás zjistila...! Ta studie vycházela z materiálu WHO jejíž jsme členem a které ty podklady dodávají naše instituce. Ale hlavně ta studie není o zdravotním stavu lidu ale o nezdravém způsobu života a konstatuje že co se týče pití, kouření a obezity, jsme na tom nejhůř. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení