Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Pohrdání Dubčekem

Den Ivana Hoffmana: Pohrdání Dubčekem

Slovenský ministr kultury se ohradil proti tomu, jak se prezident Miloš Zeman vyjádřil o Alexandru Dubčekovi, coby jednom z představitelů politické elity, která se po okupaci Československa vojsky Varšavské smlouvy „podělala strachy“.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 108 PŘÍSPĚVKŮ

Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
politik si vychutnává "Jak chutná moc". Moc chutná moc ... . Pomstychtivost (a schopnost využívat ji při každé příležitosti) zůstává vadou charakteru i u osob dočasně sedících na trůně. Toliko opět jen stručné vyjádření k člověku Zemanovi. * * * Před 50 lety mi plačtivý hlas A. Dubčeka nesouzněl s pohrdáním, které jsem cítila. Za zbabělce jsem ale AD nepovažovala. Jen za "generála", který nedocenil, který byl zaskočen, ale který věřil ... . Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
PS.: O něčem jiném ... Smutný obdiv k F.Krieglovi zůstává dodnes. I každého 21.srpna si vzpomenu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
PSI.: Kéž by nebyla snaha, všech a všehoschopných politiků marná, a voliči M.Zemana budou přehlasováni. Protože člověčí znemožnění prezidenta Zemana bezhlesný soucit (těch "mediálně" známých všech) vyvolávat nebude...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
antihavel antihavel (19100) 11.1.2018 reagovat
A. Dubček měl být po 21.srpnu statečný, byla to jeho povinnost které vyplývala z podpory veřejnosti, kterou u ní měl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
Měl být statečný ve jménu povinnosti? Nevím, pane Antihavle ... . Jen míním, že statečnost a povinnosti jsou různé veličiny (látky k přemýšlení) a dovolím si je nesměšovat. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Jana Nováková (43630) 11.1.2018 reagovat
Ano, nechť zvítězí bezbarvý a tvárný Drahoš,bookmaker a falšovatel dokumetu Horáček či naše "jednička" Mirek Dalík Topolánek. Pokud jeden z nich spočine na prezidentském " trůnu", máme se na co těšit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Paní Nováková, musím se Vám omluvit, dával jsem Vám smutníky bez čtení, "řádí" tady Vaše jmenovkyně a to je ženský Náprstek. Už si dám pozor na číslo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
Dobrý večer, paní Nováková, znovu se zde přiznávám, že k volbám nechodím. Kdo a jak by plnil funkci prezidenta tudíž nekomentuji. A netěším se na nic. Moje slova k M. Zemanovi jsou vedeny jen a jen bezmezným soucitem s člověkem, kterému neslouží dolní končetiny. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Jana Nováková (43630) 11.1.2018 reagovat
Slečno nebo paní, nevím co vy si pamatuji, ale já si pamatuji moc dobře, jak Dubček vzlykal do rozhlasu a podvolil se nátlaku. Nemusel podepsat. Zeman má pravdu. Tam přece nešlo o to, zda se bránit ze zbraní v ruce, ale dát najevo, že se nepodvolíme. A Dubček spolu s ostatními se opravdu popo. Kromě Kreigla, ale na toho už se zapomnělo. Dodnes pamatuji, jak jsme se bránili pasivní reuistencí, vycházely tajně noviny, rozhlas pracoval ilegálně, zmizely cedule ze silnic a měst, lidé odmítali pomáhat Rusům...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Jana Nováková (43630) 11.1.2018 reagovat
...opravuji Kriegela. Pomstychtivost to od Zemana nebyla, nazval přece věci pravým jménem. Kdo má moc, musí počítat s tím, že o ni přijde, někdy i o hlavu. A Dubček byl ve své podstatě zbabělec. Nakonec se mu nic tak moc hrozného nestalo. Kromě té podivné havárie. Ale podívám-li se z druhé strany na okupaci 68, oddálila barevnou revoluci a nástup dravého kapitalizmu se všemi důsledky
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
Paní Nováková, paní jsem už přes půl století. *** Pomstychtivost je silnou vlastností M.Zemana. *** I já si dodnes velmi dobře pamatuji jak se naše elita chovala. Dodnes si pamatuji na obrazovce "ilegálního vysílání ČsT dámy v černém. K.Moučková. Pamatuji si dodnes "Tri dny ma naháňali eště ma nědostáli ... " E. Zátopek. Pamatuji si na podpisy archů za svobodu. Pamatuji si na zazvonění sousedky, starší paní odspodu, které mne nabádala ke koupi zásob. Mouku. Cukr. Sůl. Pamatuji si na schody u pošty.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
Tam jsme přesvědčovali důstojníka našich spojenců z VS, že "u nas nět kontrarevolúcia". Pamatuji si, kterak byl A.Dubček obdarován Martou Kubišovou... Vzpomínky mohou časem umlknout, aby se v době patřičné přihlásily s naléhavostí jim přináležející. * * * Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Černá Veronika (29345) 11.1.2018 reagovat
Zdravím Vás Bab. Hezky jste to napsala a mně se zase vybavila slova klasika "vzpomínky jsou jediným rájem, ze kterého nemůžeme být vyhnáni". Ale když to vezmu hlouběji, můžou být i peklem, ne? Přeji Vám krásné dny a ať se přihlašují jen příjemné vzpomínky :-) Dobrou noc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ten starý pán, co sedí na Hradě, kterému "to myslí" a který je typický
Babičková Jana (18811) 12.1.2018 reagovat
Ano, Veru, a když je mi nejhůř, tak přivolávám a ráda přihlížím. S pou:-) Jak jsem byla zjistila, vzpomínky mají i tu moc, že ač například lesy delší dobu jen vidím, je mi vzácností chodit jimi, tak přesto jejich vůně, jejich ticho, jejich moje známá místa a každé z nich s příběhem, jsou "neztratné". Bab. PS.: "Novotvary" jsou jeden z mých nešvarů. S pou:-).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Paní Nováková, Dubček se (stejně jako VĚTŠINA NÁRODA) statečně nechoval. ALE
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
dnešní Hoffmanúv článek je o tom že Zeman kritizoval Dubčeka za jeho chování po okupaci 1968. Ale nabízí otázka OČ byl Zeman po r 1968 STATEČNĚJŠÍ než Dubček. Zda má Zeman (který dnes tehdejším okupantům poklonkuje) MORÁLNÍ PRÁVO Dubčeka urážet. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Nováková, Dubček se (stejně jako VĚTŠINA NÁRODA) statečně nechoval. ALE
Jan Novák (18692) 11.1.2018 reagovat
Úžasná myšlénka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Nováková, Dubček se (stejně jako VĚTŠINA NÁRODA) statečně nechoval. ALE
Babičková Jana (18811) 12.1.2018 reagovat
Pane Jene Nováku, omlouvám se Vám, ale mám obavy, že v "plodné" diskuzi u tohoto komentáře by se moje slova k NAPRSTKOVI ztratila. Vím, žádná škoda, ale přesto či právě proto, že myšlenka i myšlenky NV jsou k užasnutí, píši :
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Nováková, Dubček se (stejně jako VĚTŠINA NÁRODA) statečně nechoval. ALE
Babičková Jana (18811) 12.1.2018 reagovat
píši : NAPRSTKU, po přečtení všech vašich příspěvků na téma ""... článek je o tom že Zeman kritizoval Dubčeka... "", vám sděluji, že vaše "MORÁLNÍ PRÁVO" má býti mlčení, stání v koutě a zpytování svědomí. Vy a MORÁLKA ?!?!?!? NEJSTATEČNĚJŠÍMI se sobě jeví ti, kteří STATEČNOST prezentují až když můžou. Jinak jsou zváni z očí do očí i klávesnicí zváni ZBABĚLCI a POKRYTCI a ... A poklonkují vám stejní pokrytci a zbabělci, jako jste vy ... . Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Různé stupně odporu
Miloš Rudek (18671) 11.1.2018 reagovat
21. srpen a následujících (jen!) pár týdnů byla vlastně jediná doba v mém životě, kdy jsem byl hrdý na svůj národ. Odejel jsem tehdy ihned domů a čekal na povolávací rozkaz. Zbytečně. Co si myslím o odporu i invazi dnes? Národ měl zůstat věrný, než kolaborovat, tak nechat raději vládnout Rusáky na bodácích.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Miloš Rudek (18671) 11.1.2018 reagovat
Stupně (ne)odporu: vojenský, ilegální, pasivní a nakonec více či méně kolaborující. Vojenský nebyl možný bez státu a velení armády. Čestnému člověku zbývaly ty dva prostřední. Už nešlo o život, "jen" o zaměstnání, výslechy, nanejvýš několik málo roků vězení. Nejvíc si odseděl reformní komunista J. Šabata, celkem 9 roků. Od něj vím, že Dubček byl vystrašený, ještě po letech i doma mluvil jen šeptem: totálně se ohnul. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Dobrý den, pane Rudku. Většina lidí zvolila v sedmdesátých letech pasivní resistenci coby svůj způsob neodporu. Jaký způsob neodporu zvolil Ing. Zeman jsem se v jeho životopisných análech nedozvěděl. Zcela jistě byl nepodělán strachy a to, že jeho svazek u StB byl skartován hned na začátku prosince 1989 je přinejmenším zvláštní. Přeji vám pěkný den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Pane Reddlichu, Zeman se (STEJNĚ JAKO VÉTŚINA NÁRODA, VČETNĚ DUBČEKA) na pár dní po 21. srpnu ,,pochlapil" - nechal vyloučit z KSČ - ale pak srazil kufry a až do podzimu 1989 (kdy napsal slavný článek do T-magazínu) držel (ve Sportpropagu či Prognostickém ústavu) hubu a krok. StB na něj vedla svazek (stejně jako na Horáčka) v kategorii PO což nic neznamenalo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Dobrý den, pane Náprstku. Pak v tom případě je škoda, že Zemanův spis nebo kartu, či co to bylo, spálila StB mezi prvními, dnes bych se alespoň nemusil dopouštět podezřívavých domněnek. I vám přeji pěkný den a jsem v očekávání, jak bude Zemanův politický milenec Barabiš znenadání shánět 101 podpisů. O jejich ověření někde na Czechpointu zatím nebyla řeč. Zatím. Po případném Zemanově opětovném zvolení předpokládám, že milenec B. upadne do nemilosti a stačit nebude ani úředně ověřená stojednička. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Co dělá Havlův milenec Vondra? Chodí vzpomínat nad tři urny?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
A nenechali Chrchlovi pohůnci z Stb Dubčeka oddělat?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Úroveň některých příspěvků bohužel sráží úroveň Deníku i diskuse u Hoffmana na samé dno jakého může lidský odpad dosáhnout. V zemi kde může být prezidentem usvědčený lhář a předsedou vlády člověk obviněný z podvodu a podezřelý z krácení daní je to asi normální. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
a drtivou většinou těch tvých, denně dostáváš napráskáno a nejsi se svým mizivým IQ pochopit, že jsi tu jen za šaška, ale spíš k pláčí a opovržení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Různé stupně odporu
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Úroveň některých příspěvků není podstatná, Palečku, jde o morální úroveň tebou zbožňovaného idolu a o jeho glorifikaci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Babičková Jana (18811) 11.1.2018 reagovat
Dobré ráno, pane Reddlichu, dehonestovat takovýmto způsobem toho, kdo se Vašim slovům už z principu bránit nemůže, Vás hodno není. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Dobrý den, paní Babičková. Prosím o důkladnější přečtení mého vpisku, přičemž doporučuji začít nadpisem, jak to bývá obvyklé, sledovat logickou linku a pochopíte i souvislosti. Zeman se bránit může a oznámit mě (stejně jako vás za váš úvodní vpisek)přestupkovému úřadu pro nactiutrhání. Případnou pokutu zaplatím, aniž bych měl pocit, že jsem bojovník proti zemanismu. :-)) Mějte se hezky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
miroslav costmen (18648) 11.1.2018 reagovat
hulvát na pokuty má vždy,jen slušnost se nedá koupit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Máte pravdu, costmene, nezaznamenal jsem, že by Zeman zaplatil jakoukoliv pokutu, nebo splnil nějaký právoplatný rozsudek soudu, který mu něco uložil, v tom se shodujeme. Že se censor probudil a odstranil můj vpisek až odpoledne, v němž jsem kritisoval Zemanovo hanobení památky mrtvých nebo tak podobně toho na věci nic nemění.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
miroslav costmen (18648) 11.1.2018 reagovat
hanobit mrtvého nebo žívého je pořád jen hanobení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Babičková Jana (18811) 12.1.2018 reagovat
Pane Reddlichu, královskejma prosbama (radama) jsem zásobena celý život. Většinově je přehlížím. A "zrcadlo studia" nastavuji jen jednomu z vás, NAPRSTKOVI. Ostatním občas sdělím jen neodbytnou moji (svoji) pravdu : JAK VÁS VIDÍM... Bab. PS.: "Vlídný" úsměv a "laskavá" slova na rtech měl jeden tvor i při páchání pokusů. Na dětech.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Zeman by se bránit mohl. Už třeba tím že by se omluvil za své lži a přestal urážet ostatní. Mohl se například zamyslet zda a v čem se po srpnu 1968 zachoval statečněji než Dubček. Jenže Zeman je z těch kdo napřed mluví a teprve pak (a jen zřídka) myslí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Moudrost pana prezidenta je nad naše chápání.
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Havloidi by mohli přejmenovat zpět letiště, lavičky.... tak jsi to soudruhu myslel?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
kdy ve vodě pod komunistickým (tedy neexistujícím) mostem učitel Brodský říká ženě - Jan Hus se nechal pro pravdu upálit! A dostane se mu odpovědi - Jan Hus neživil rodinu a děti, tak nekecej a plav! Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Od estábáka a normalizátora zábavné tvrzení, ty jsi taková zrůda.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
antihavel antihavel (19100) 11.1.2018 reagovat
Chování Nám předvedli účastníci Palachova pohřbu, kdy po roce, mnozí z nich už vylučovali z KSČ ty, kteří nesouhlasili s 21.srpnem 1968.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Antizemane (pan Havel již nežije, urážeti již netřeba), dnešní článek je o tom že Zeman urazil Dubčeka za jeho chování po okupaci 1968. Pak se ale nabízí otázka OČ byl Zeman po r 1968 STATEČNĚJŠÍ než Dubček. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Nežije, estébácká špína jako ty, vybavila se mi ukázka privatizace, jak po chrchlovi, když někde blábolil o ekonomice někdo vystartoval se slovy,"drž hubu Vašku, tohle neni divadlo"! Asi Vašík nepochopil instrukce svýho estébáckýho poradce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Mimochodem,Palečku, nenechaly zrůdy jako ty ten film uložit do archivu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
,,Úroveň" některých příspěvků bohužel sráží úroveň Deníku i diskuse u Hoffmana na samé dno jakého může anonymní lidský odpad dosáhnout. V zemi kde může být prezidentem usvědčený lhář a předsedou vlády člověk obviněný z podvodu a podezřelý z krácení daní se to dá očekávat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Karel - i (23017) 11.1.2018 reagovat
Náprstku, vy jste neživil rodinu ani děti a přesto lezl komoušům v Čst 26 roků až tam !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Karle - Plačku, již v Bibli se praví ..Ať hodí kamenem.. Nikdy jsem nevstoupil do KSČ, nespolupracoval s StB nekradl, netuneloval ani nešmeli s nezdaněným lihem.. Ano, pracoval jsem v podniku řízeném vládou ČSSR v jehož čele byli komunisté. Všem kdo v podniku vedeném komunisty nepracovali jsem se již omluvil. Tedy i vám, pokud ve vedení Mosilany nebyl žádný komunista. POKUD BYL BUĎTE LASKAVĚ ZTICHA. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
LŽEŠ!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Miloš Rudek (18671) 11.1.2018 reagovat
Představte si, že pan Viktor Náprstek mluví pravdu! Vím o něm víc než vy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Jiří Sapík (18672) 11.1.2018 reagovat
Pane Rudku, děláte to poměrně často. Odvoláváte se na osobní zkušenost. Že jste někoho znal, že jiného znal už váš rodinný příslušník. Že vaši domácnost kdosi navštěvoval, ještě když jste byl capart. Občas se dozvíme jak jste někoho "důležitého" potkal, promlouvali jste spolu nebo si dopisujete, případně se scházíte. Myslíte si, že takováto prohlášení mají obecnou relevanci? Že je musí každý akceptovat, protože to říkáte Vy? Že si nikdo neumí udělat o věci/osobě lepší úsudek sám?Že nestačí číst příspěvky?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ty Vaše "pravdy", Rudku!
Černá Veronika (29345) 11.1.2018 reagovat
Že o někom něco víte (?) přece ještě neznamená, že mluví pravdu. Ale když se tak dobře znáte, co naprstkovi kamarádsky poradit, aby nelhal, aby nenapadal lidi, aby pokud má tu potřebu vyměšovat, tak činil třeba o vás a Reddlichovi, když o sobě tolik víte. Odradit už nemáte koho, většina z bývalých diskutérů sem už nechodí a nebo jen hodně málokdy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ty Vaše "pravdy", Rudku!
Černá Veronika (29345) 11.1.2018 reagovat
Udělali jste si tu z toho prostor k vylévání frustrací a sorry, váš názor na naprstka si nechte pro Vaše "vnitřní" použití, ostatním myslím stačí k názoru ty naprstkovy špinavosti, kapající z něj odshora diskuze až dolů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ty Vaše "pravdy", Rudku!
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Dobrý večer Veroniko,máte pravdu,občas se na tuto diskuzi podívám jako dnes. Po zveřejnění dvou vět senátora Kubery o M.Zemanovi se okamžitě zapojil ubohý prolhaný provokatér možná i najatý s osobními útoky,napadá převážně na jména. Před chvilkou jsem na něho ještě reagoval,ale už s ním končím,nemá to smysl je to jen flašinetový demagog. Zdravím Vás.Pavel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ty Vaše "pravdy", Rudku!
Černá Veronika (29345) 11.1.2018 reagovat
i já Vás zdravím Pavle. Ono je lepší na něj nereagovat, jen si uplivuje,všichni ho známe (tedy "nejlíp" Rudek:-)). Už by bylo lepší sem ani nenakukovat, tady je to celé "naprstkovo", jen Rudek a Reddlich to občas zpestří předvedením rektál. alpinismu. Vždycky před volbami tihle dva brigádničí a podepírají naprdí trio, tak dělá ta naprstková karikatura ramena (a taky má absťák, dlouho už o sobě nepsal).Přeji Vám pěkné dny Pavle. P.S. radši bych si povídala o tom, jak se nám prodlužují dny k jaru :-))) Vtípek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Chování našeho národa po okupacích v letech 1938 i 1968 dobře vystihla scénka z filmu Bílá paní
Jan Novák (18692) 11.1.2018 reagovat
Nelże jen si myslí že sme blbý a že mu votpustíme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Rudolf Zachoval (18668) 11.1.2018 reagovat
Když jsem četl před lety tuto knihu, která je opravdu podrobným a přesným politickým rozborem situace, zájmů a motivací, upřímně jsem se zděsil, co za persony tehdy vedly stát. A Dubček z toho celého vycházel velmi nelichotivě. Podle Pitharta se jen vezl na tom, co kdo udělal za společenskou změnu, nic a nikoho neřídil a jen se snažil dobře vypadat na davových akcích před lidmi. Brežněvovi v Čierne pro Čope slíbil kroky, které mohly odvrátit invazi, o které mu bylo nezakrytě řečeno a opět neudělal nic.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Pane Zachovale souhlasím, taky jsem to četl, jen stále nevím jak byli potrestáni soudruzi za vlastizradu a věřte, že naše rodina musela podstoupit hodně tvrdý boj za navrácení ukradeného majetku, protože spousta Palečků zůstala dál na svým místech a začali krást ve velkým.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Po návratu z venku jsem zašel do naší fabriky, světe div se, ředitele dělal předlistopadový předseda KSČ!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Rudolf Zachoval (18668) 11.1.2018 reagovat
Krásný den pane Maloni. Jen takový smutný fórek z období po Sametu: “Začalo tržní prostředí a vše bylo možné, ale jen vyvolení věděli, kde je start.” A tyto soudruhy jejich tehdejší ochranka z StB doteď chrání, což je vidět i tady na chatu každý den. Zatímco náš pan prezident Miloš Zeman byl těmito ..... třikrát vyhozen před rokem 1989 ze zaměstnání za své tržní názory. Ale to se nehodí bývalým StBákům do krámu a tak ho urážejí každý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Hezký den i vám, hezky jste to napsal, já jsem trošku no, řekněme temperamentnější, ale "venku" na žvanění nebyl čas.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
V čem má Hoffman dnes pravdu. Již v Bibli se praví - ať hodí kamenem ...
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Zachovale, dnešní Hoffmanův článek je o tom že Zeman odsoudil Dubčeka za jeho (prý zbabělé) chování po okupaci 1968. Pak se ale nabízí otázka OČ byl Zeman po r 1968 STATEČNĚJŠÍ než Dubček. Zda má Zeman (který se dnes klaní okupantům MLR, ČSSR a dnes Krymu) MORÁLNÍ PRÁVO Dubčeka kritizovat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Dobrý den, pane Zachovale, vámi zmíněnou knihu jsem nečetl a tzv. obrodný proces z roku 1968 dobře charakterisoval výrok otce Krause z Pelíšků (parafr.): "Co chtěj reformovat, když tam jsou pořád ti stejní?" Další otázka je, které kroky Brežněvovi v Čiernej slíbil. A třetí věcí je, že každý člověk je z masa a kostí a nestojí odlit z bronzu někde v parku na podstavci. Býti prezidentem, mluvil bych spíš o postojích a o pevnosti Františka Kriegla, než o podělanosti ostatních, byť i ona byla realitou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Petr Pithart a jeho kniha “Osmašedesátý”
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Ale ohebnost Zemanova charakteru a jeho schopnost vycítit příležitost je všeobecně známá. Stavět jej do kouta nebo klečet na třísky jako děcko nemá smysl; pro mne stojí za zaznamenání a vzetí v potaz pouze u volební urny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Komentář není o tom jak se v r 1968 choval Dubček ale zda má osoba s ,,charakterem" Zemana právo to kritizovat.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
16. 11. 2014 - Prezidenti visegrádské čtyřky včetně Miloše Zemana podpořili svůj ukrajinský protějšek - Petra Porošenka. Hlavy států visegrádské čtyřky a Ukrajiny během společného setkání v Bratislavě ... "Všechny země V4 potvrdily to, že to, co se (v březnu) stalo na Krymu, byla anexe a agrese.© ZDROJ: zahranicni.ihned.cz/-anexe-krymu-byla-agresi-shodl-se-zeman. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Komentář není o tom jak se v r 1968 choval Dubček ale zda má osoba s ,,charakterem" Zemana právo to kritizovat.
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Agrese USA vynecháváš, šmejde? Třeba Irák kvůli ropě? Nebo už jsi našel svolení OSN a jaderný zbraně? Dej odkaz, estébácký hnuse!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Komentář není o tom jak se v r 1968 choval Dubček ale zda má osoba s ,,charakterem" Zemana právo to kritizovat.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
,,Úroveň" příspěvků bohužel sráží úroveň Deníku i diskuse u Hoffmana na samé dno jakého lze na internetu dosáhnout. Když může být prezidentem soudem usvědčený lhář a předsedou vlády člověk obviněný z podvodu a podezřelý z krácení daní je to jen smutným obrazem úrovně našeho národa.. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Komentář není o tom jak se v r 1968 choval Dubček ale zda má osoba s ,,charakterem" Zemana právo to kritizovat.
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Odkaz!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Názor na prezidenskou kampaň
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Je tady obrovská nenávist k Miloši Zemanovi. I kdyby říkal, že je minus deset stupňů, tak jeho oponenti budou tvrdit, že je třicet nad nulou, hodnotí vyhrocenou předvolební kampaň senátor Jaroslav Kubera.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Názor na prezidenskou kampaň
Miloš Rudek (18671) 11.1.2018 reagovat
Dovolím si tvrdit, že každý, kdo má aspoň jedno funkční oko nebo aspoň jedno funkční ucho, tak nemohl naletět na Zemanovy lži či polopravdy. A že, ač těžký invalida, chodí po Kremlu a v Pekingu v tak hlubokém předklonu jako nikdo jiný (v úrovni anusu), Zemanovým fanouškům asi taky nevadí. Jak píšu dnes shora, na náš národ jako celek už být hrdý prostě nemohu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Nováku X, co je nenávist k Zemanovi?? LHAL Zeman že četl článek Hitler je gentleman?
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
LHAL že se omluví pokud se článek do června (2015!!) nenajde? Lhal že Putin nemá freikorps na Ukrajině (v době kdy měnil jejich důstojníky za Savčenkovou)? LHAL že bez prověrky Mynář ve funkci nezůstane? Pak se tedy zeptám - je tento příspěvek konstatováním FAKTŮ nebo projevem nenávisti?? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Nováku X, co je nenávist k Zemanovi?? LHAL Zeman že četl článek Hitler je gentleman?
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Kolikrát to budeš ještě opakovat, senile osamocený, ubohý, nechápavý, podívej se na venkovní teploměr, ukáže ti tvý IQ!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Nováku X, co je nenávist k Zemanovi?? LHAL Zeman že četl článek Hitler je gentleman?
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Náprstku,buďte tak laskav a napište svůj názor senátoru Kuberovi,mě vaše slátaniny nezajímají!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Nováku X, udělejte si pořádek sám u sebe. Aby jste zase neodvolával co jste odvolal a netvrdil že jste lhal když jste lhal.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Pavel Novák X (18634) 9.1.2016 Dobrý den pane Náprstku,nikdy jsem Vás nepovažoval a nepovažuji za agenta ani spolupracovníka Stb. Moje okopírování vašeho spisu bylo okopírováno bez dodatečných vysvětlivek a poučení za což se Vám pane Náprstku omlouvám. Pavel Novák.8.10.2017 Kandidát agenta (zkratka KA, KTS): jednalo se o jedince, kterého chtěla StB získat ale spolupracovníkem nebyl a ke spolupráci se nijak nezavázal. © kr Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Nováku X, udělejte si pořádek sám u sebe. Aby jste zase neodvolával co jste odvolal a netvrdil že jste lhal když jste lhal.
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Bretschneiderův deník!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nováku X jde o vaše prispevky!
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
To jste už klesl na úroveň chorobne lhářky Černé a chcete popírat vlastní slova? Ta data jsou tam aby si každý - tedy i vy - mohl najít originál. Kecy o něčím deniku si nechte pro ty kdo vám věří. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde
Vávra aleš (18868) 11.1.2018 reagovat
Tobě snad už nevěří nikdo. Kdo by taky věřil lháři a překručovači. Dneska už jsi svoji dávku nenávistného jedu spotřeboval, jdi se laskavě uložit na záhořovo lůžko a zítra chutě na ně. Na Horáčky, Drahoše, Topolánky a spol.♣♣♦♦♣♣☻☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
To už jste klesl na úroveň zločinecké stb, která také zveřejňovala neplatná prohlášení ? Ty vaše ubohé kecy si ponechejte pro vaše souputníky!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Bonzáku X zkuste psát tak aby jste svá slova nemusel později odvolávat nebo popírat. Jedna Černá tu stači. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Neurážej slušnou a moudrou ženu, zvlášť ty! Jak ses statečně zasazoval aby filmy Ucho, vynikající Všichni dobří rodáci se mohli vysílat? Jsi tak podlý, falešný, pokrytecký, dej si vodku!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Bonzáku náprstku za Kandidáta tajné spolupráce si vás vybralo stb,ne já,tak si na mě přestaňte otvírat hu.u a obraťte se na MV !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Nováku X hu..u si otvírejte doma. Byl jste to vy kdo k Hoffmanovi tu špínu přinesl a byl jste to vy kdo se pak omluvil. Byl jste to vy kdo svou omluvu vzal (proč asi?) zpět. Jste to vy kdo tu mlčky schvaluje falešná obvinění udavačů ze špinavé povahy (Černá, Zachoval, Maloň atd). Lhal jste že jsem spolupracovníkem nebyl nebo nebo lžete teď? Už tu z vás vypadlo obojí. Čistí špinit nepotřebují. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Chápu Náprstku to vaše vzteky rozpálení do ruda,ale příště místo aby jste pište abyste to je správné pokud to nevíte. Co se špíny týče tak ta špína u stb není Bohu díky moje,bohužel tím vaším doporučením o otevírání hu.y se řídit nebudu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nováku X jde o vaše prispevky!
Karel - i (23017) 11.1.2018 reagovat
Náprstku, pan Novák uvedl realitu !!! Že je to špína, to už je vaše story !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Nováku X, co je nenávist k Zemanovi?? LHAL Zeman že četl článek Hitler je gentleman?
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Přivedu tuto zemi k svobodným volbám a vrátím se k práci dramatika! Poznáváš tuto lež, Palečku? A přesto toho opilce a narkomana zbožňuješ! Patrně pro tu partu estébáckých kolegů kolem něj! A jeho zdravotní stav, škoda psát!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Názor na prezidenskou kampaň
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Dobrý den, pane Nováku. Jistě znáte úsloví Jak se do lesa volá, ... až z lesa vyletí guáno. Tak dlouho jsme do lesa volali, až jsme zvolili Ing. Zemana. :-) Pan senátor Kubera má právo na svůj názor a v mnohém s ním souhlasím. I v otázce na vztah občanů k současnému presidentovi - jde o názor, který odráží poměrně věrně skutečnost. Nedivím se ani panu senátorovi, ani občanům. Za něco málo přes dva týdny cirkus ustane. Pokud z lesa nepřiletí guáno :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Názor na prezidenskou kampaň
Pavel Novák X (18634) 11.1.2018 reagovat
Pane Redlichu každý má právo na názor a nikomu ho nevyvracím,ale Vy svým příspěvkem chcete říci,že na otisknutí názoru pana senátora Kubery nemám právo ho otisknout?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Názor na prezidenskou kampaň
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
Nebrojím proti názoru pana senátora Kubery ani proti tomu, že jste jej tu uvedl, naopak - ve svém vpisku potvrzuji, že jeho názor odpovídá realitě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
za dubčekem a jeho ideály
miroslav costmen (18648) 11.1.2018 reagovat
stál široký konsensus obyvatel.Ztratil ideály a nic dalšího nenabídl.To je ten paradox,že ty ideály dodnes žijí v mysli mnoha občanů.Ten odkaz nesou občané a ne dubček
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
už vím o kom mluvil werich
miroslav costmen (18648) 11.1.2018 reagovat
ono to je o redlichovi.Blbej nebo navedenej
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: už vím o kom mluvil werich
Černá Veronika (29345) 11.1.2018 reagovat
:-))) Obojí pane Costmene, jedno je spojené s druhým. Chytrý se navádět nenechá, tenhle i přejímá "jejich" slovník.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ostatně
Vávra aleš (18868) 11.1.2018 reagovat
Palečku, dnes jsi sem vypustil už 13 Kupek hnoje a v mnohých se jenom opakuješ. Pan Dubček po srpnu podepsal tzv. obuškový zákon. To o velké odvaze nesvědčí. Trhněte si nohou NAPRDi. ♣☻♣♦
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Jaroslava Kopecká (18871) 11.1.2018 reagovat
Pamětníci těh událostí z r. 1956, naši rodičové, varovali před takovouto možností nás tehdy osmnácti - pětadvacetileté v srpnu 1968 a mírnili odhodlání mladých. Dr. František Kriegel byl jediný člen vlády ze 7 unesených do Moskvy, který to tam během těh 7 dnů přesvědčování nepodepsal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Jaroslava Kopecká (18871) 11.1.2018 reagovat
Prezident Zeman Dr. F. Kriegelovi udělil vyznamenání správně a je dobře, že znovu vyzdvihl jeho statečnost ve vyhrocené době po okupaci v srpnu 1968. Je to příklad. Dovolím si zde připomenout, že M. Zeman dává pravidelně celou jednu třetinu svého prezid. platu na umoření státního dluhu už pátý rok.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Rudolf Zachoval (18668) 11.1.2018 reagovat
Krásný den paní Kopecký. To, co tu předvádí skupinka fanatiků proti hlavě státu je neuvěřitelná sprosťárna a je to vydáváno za svobodu slova. Nevím ale, jestli sprosté denodenní urážky hlavy státu nejsou právě ukázkou úrovně těch, co takto denodenně urážejí. A už lepší nebudou. Takže je zbytečné kultivovat něco jako Náprdi, co se kultivovat nedá a nikdy nedalo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Jaroslava Kopecká (18871) 11.1.2018 reagovat
Také nemám ráda urážky, pane Zachovale, od nikoho ani od hlavy státu ne, ale sama urážet nehodlám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Jaroslava Kopecká (18871) 11.1.2018 reagovat
Pane Náprstku, prezident Zeman vyjadřuje názor, že prodlužování sankcí vůči Rusku je neúčinné, když Francie, Německo, i další státy Rusku dodávají průmyslové zboží ba i USA s Ruskem v určité oblasti docela dobře obchodují. V Moskvě se ihned důrazně ohradil proti novinářské provokaci k srpnové invazi 1968.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V r. 1956 armáda SSSR krvavě potlačila revoluci v Maďarsku za pomoci tanků.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Pani Kopecka zemědě EU sankce dodržují. Obchodují (stejně jako ČR) jen s tím na co se sankce nevztahují. Zkuste si najít čeho se se sankce týkají. A třeba i bilanci našeho obchodu s Ruskou federaci. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
V zimě 1967/68 se zakopalo 100.000 amerických vojáků s plnou výzbrojí v Bavorském lese na německé straně Šumavy a čekali jen na povel Drang nach Osten!
občan ČR (18715) 11.1.2018 reagovat
Byli jsme součástí Varšavské smlouvy a přesun velkého množství vojska i s potřebnou technikou na západní hranici bloku byla jediná možnost, jak zabránit přepadení Československa USA pod pláštíkem NATO a další válce. Vyhrocená byla situace ve světě, kde USA přešly od války v Koreji přes válku v Indočíně až k napadení a invazi do Vietnamu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V zimě 1967/68 se zakopalo 100.000 amerických vojáků s plnou výzbrojí v Bavorském lese na německé straně Šumavy a čekali jen na povel Drang nach Osten!
občan ČR (18715) 11.1.2018 reagovat
Na Středním východě Izrael s podporou USA napadal jeden stát za druhým. V Itálii a Řecku se k moci málem dostali jejich komunisti. To byly další důvody k zuřivosti a vměšování USA do situace v Evropě. Díky socialismu jsme mohli vyrůstat beze strachu z války, beze strachu z materiálního nedostatku, beze strachu o rodinu a beze strachu o budoucnost. Posledních třicet let "demokracie" znamená jen samé humanitární bombardování, krize, války a strach.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V zimě 1967/68 se zakopalo 100.000 amerických vojáků s plnou výzbrojí v Bavorském lese na německé straně Šumavy a čekali jen na povel Drang nach Osten!
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Hitler v roce 1939 také tvrdil že přišel Čechy a Moravu ochránit pred vlivem Anglo - Americko - židovského kapitálu. Nejenom Putin opisuje od nacistů, lži okupantů se podobají jako Maloni Občanům. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: V zimě 1967/68 se zakopalo 100.000 amerických vojáků s plnou výzbrojí v Bavorském lese na německé straně Šumavy a čekali jen na povel Drang nach Osten!
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Klidně si ber mý jméno do huby, fízle, ale nikdy jsem nebyl a nebudu odpad jako ty! Zamysli se(odvážné tvrzení pro bezmozka) proč jsi sám, jen se špínou kterou denně vyvrhneš na pc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na to, o čem je dnešní komentář, je tu docela veselo.
Jiří Reddlich (18696) 11.1.2018 reagovat
A to je docela dobře. Nezahynem! Nashledanou všem přispěvatelům. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Abych to zkrátil...
venkov 4ever (37754) 11.1.2018 reagovat
...Dubček se podělal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Abych to zkrátil...
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Z dnešního pohledu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Občan se slzou v oku vzpomíná na dobu kdy mu naši lidé zpívali
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
Běž domu Občane, čeka tě Nataša. Škoda že v r 1968 ještě neuměl česky, mohl by vědět že jejich propaganda z rádia Vltava z NDR i vojaci okupantů lhali o jiných důvodech sovětské invaze. Už nesmysl s US vojáky kteři se před útokem ,, ZAKOPALI" stojí za to. Kdy tento občan (zakopaný útočník) dostal občanství by mě zajímalo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Občan se slzou v oku vzpomíná na dobu kdy mu naši lidé zpívali
Josef Maloň (24545) 11.1.2018 reagovat
Už kveteš jak vánoční Barborka, viď!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nabízí se vysvětlení proč občan ČR tají své jméno.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
To co občan ČR napsal ve 12:31 byla verze určená pro občany SSSR. U nás se desinformační odbor KGB snažil šířit verzi o kontrarevoluci (jako v Maďarsku 1956). Strůjci měli bát Dubček, Smrkovský atd). Velení KGB vědělo že pro Čechoslováky je celkem snadné cestovat do SRN, sledovat tamní Tv a číst Německý tisk. 100000 vojáků u našich hranic by se neutajilo. Mužikům, kteří sledovat západní tisk ani cestovat nemohli se to nalhat dalo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nabízí se vysvětlení proč občan ČR tají své jméno.
Viktor Náprstek (18674) 11.1.2018 reagovat
O kontrarevoluci mluvili i vojáci prvního sledu okupačních jednotek kteří při rozhovorech s našimi občany často nechápali proč je lidé v ČSSR nevítají jako osvoboditele. O tom že tu ,,občan ČR" asi nežil svědčí i jeho přesvědčení jak v ČSSR všechno krásně fungovalo a jaký tu byl blahobyt. Při natáčení v Mladé Boleslavi, Stráži pod Ralskem a v Budějicích jsme totéž slýchali od Sovětských důstojníků. Z jejich pohledu byla NDR a ČSSR rájem na zemi. Nebo tu někdo nabídne lepší vysvětlení? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>