Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Prezident ve Štrasburku

Den Ivana Hoffmana: Prezident ve Štrasburku

Že protiruské sankce nefungují, konstatuje Miloš Zeman už nějakou dobu. Nyní to ale zopakoval na půdě instituce, která sankce proti Rusku přijala. Poté, co v Radě Evropy Rusové přišli o právo hlasovat, přestali platit členské příspěvky. Nyní je z Ruska slyšet, že se z Rady Evropy stává marginální organizace, jejíž vliv upadá, a je otázkou, zda pro ně má členství vůbec smysl.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 141 PŘÍSPĚVKŮ

Pane Hoffmane,
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
ano. Prezident Zeman promlouvá, a to píši přes veškeré moje výhrady a odsudky osobnosti MZ, způsobem - hlava a pata. Že MZ promlouval ke skoro PRÁZDNÝM lavicím (k polo plným by bylo zavádějící) o něčem svědí. Jsouc všímavá, si "šímám". * * * Šímání je můj zvyk obvyklý. * * * PRÁZDNO jako v našich senátorských a poslaneckých lavicích... Asi by ČT měla přenášet i projevy z EU, kdy jsou lavice plné... (Ironie, neb, samozřejmě, nestíhám vše.) Pro vyváženost, že. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane,
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
svědčí. S pou:-) Svědit mi může jazyk jedovatý...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane,
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
PS.: Bude-li někomu chybět názor BAB na problematiku nutnosti RE, nemohu soudit. Jen poznámka. Nahlížím očima místních "ekonomů", že prachy jsou zboží a to nejdůležitější. A svět v řízeném chaosu jak bys met. A že nesouvisí ? To jsou ty paradoxy...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane,
Jaroslav Mrázek (27440) 12.10.2017 reagovat
Úřadující předseda Parlamentního shromáždění Rady Evropy Roger Gale Zemanova slova dokonce označil za „moudrá“. A Rada Evropy většinou hlasů odhlasovala rezoluci, která otevírá cestu ke zrušení politických sankcí proti Rusku, přičemž prý odmítla většinu připomínek ukrajinské delegace.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
se s Ruskem nerozešla a sankce nezavedla KVŮLI Krymu ale KVŮLI OKUPACI KRYMU, nedodržování DOHOD z Minsku a Ruskému vojenskému vměšování a podpoře separatistů na východě Ukrajiny. Putinovu agresi odsoudil (s vyjímkou představitelů Severní Koreje, Kuby, Venezuely a Zemana) CELÝ SVĚT. Z obavy z ,,referenda" v Tibetu je zdrženlivá i Čína. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
naprstku, jak a co myslí pan Hoffman vážně s vykřičníkem, nevím. Co vím ? Že PESKOVÁNÍ (a nejen pana Hoffmana) za možné zkratky v písemném projevu jsou NEPATŘIČNÉ, neb jsou omluvitelné počtem písmen, že. To za prvé. Za druhé, naprstku, vaše soustavné DPVYSVĚTLOVÁNÍ toho, jak kdo a co MYSLEL, je jen a jen VIZITKOU vašeho nemyšlení... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
PS.: naprstku, doporučuji víc číst a méně spoléhat na to, že BAB poleví... Viz včerejší blábly o vztazích mezi Čínou a Ruskem. A to, že vás NEOPRAVÍ vaši "souběžníci" nic podstatného neznamená. Znamená jen to, že jste zde PRO ně TŘEBA... naprstku, jste vy*užit či zne*užit?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
rada evropy se nemá co s,át do tibetu a jinde mimo evropu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
antihavel antihavel (19100) 11.10.2017 reagovat
Jaká okupace, ty kecálku. Darování Krymu Chruščevem, nemělo žádný relevantní podklad, protože to vše byl stále Sovětský svaz. A nějak všichni zapomínají na to, kde to začínalo - Kyjevská Rus, žádná Ukrajina.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
S tim na palečka nechoť to je na něj Móc těšký.Co von ví vo Rurikovi.Pro trubku je to jen trupka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Antihavle, víte že Havel již nežije? Už vám někdo řekl že Rusko v r 1990 diplomaticky uznalo CELISTVOST a NEZÁVISLOST Ukrajiny i s Krymem? Že na setkání prezidentů V4 v Bratislavě v dubnu 2014: Všechny země V4 potvrdily to, že to, co se (v březnu) stalo na Krymu, byla anexe a agrese a země V4 se společně shodly, že je potřebný jednotný postup EU a že (protiruské) sankce byly potřebné? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
antihavel antihavel (19100) 11.10.2017 reagovat
Obyvatelé Krymu se v referendu rozhodli, že banderovským vedením Ukrajiny nechtějí mít nic společného, ani nechtějí být občany druhé kategorie. A nesmíš zapomínat na to, co všechno sliboval Západ Gorbačovovi, když kývnul na sloučení Německa. Nedodržel NIC.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Obyvatelé Sudet se ve volbách rozhodli, že s rasistickým vedením Československa nechtějí mít nic společného, ani nechtějí být občany druhé kategorie. A nesmíš zapomínat na to, co všechno sliboval Masaryk v USA, když kývnul na vytvoření Československa. Nedodržel NIC. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, to snad nemyslíte vážně! Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Nějak vám, naprstku, chybí REFERENDUM příhraničních obyvatel, ale za to přibývá ten pocit VAŠICH naleštěných holinek ... Začínáte se opět neovládat. Což je pro tvory typu naprstka příznačné. A Masaryk v USA sliboval co VŠECHNO ? Nebuďte zbabělec a povězte. Možná se vám uleví. * * * Vy začínáte být jak věc Makropulos. I to je svým způsobem prst Boží ... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Setkání prezidentů V4 s Porošenkem v Bratislavě, duben 2014:
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Všechny země V4 potvrdily to, že to, co se (v březnu) stalo na Krymu, byla anexe a agrese. Všechny země V4 se společně shodly, že je potřebný jednotný postup EU a že (protiruské) sankce byly potřebné. Český prezident Miloš Zeman vyjádřil přesvědčení, že Porošenkovi se podaří udržet v jeho zemi mír. © Zdroj Hospodářské Noviny 16.4.2014 Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Setkání prezidentů V4 s Porošenkem v Bratislavě, duben 2014:
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
agresivní je ve svém postoji vůči vlastním občanům ruské národnosti na ukrajině vláda porošenka
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Setkání prezidentů V4 s Porošenkem v Bratislavě, duben 2014:
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Hospodářské Noviny říjen 2014: Zeman po jednání (prezidentů V4 v Blavě*) uvedl, že pokud by byl ukrajinským občanem, podpořil by v nedávných parlamentních volbách Porošenkův blok. "Chci věřit, že (Porošenko) vstoupí do dějin jako prezident míru, nikoliv jako prezident války © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Setkání prezidentů V4 s Porošenkem v Bratislavě, duben 2014:
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
čo bolo to bolo,náprstku,pracovals v normalizační tv,tak nepyskuj
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Setkání prezidentů V4 s Porošenkem v Bratislavě, duben 2014:
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Neřikakls to palečku uš stokrát??Trošku nápaditosti by to chtělo,ale co čekat vod práskače.Viť.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Víte proč
Miloš Rudek (18671) 11.10.2017 reagovat
......nezve Trump Zemana do Bílého domu? Protože je doma loutkou ruského protektora Nejedlého. A jak vidíme - nejen doma, ale i v zahraničí. Co by sakra ještě musel spáchat, aby to byla velezrada? Pozvat mužiky, aby nám trubicemi posílili "obranu"? To už bude ale pozdě. (A IFH dnes opět plní svůj úkol coby voják armády ruských trollů.) Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Rudku já doufám že se naše vláda i obě komory parlamentu Ukrajině i světu za bláboly prezidenta omluví a vysvětlí že podle Ústavy není náš superarbitrovaný prezident za svá slova odpovědný. Že mu po četbě nenapsaného článku, tvrzení že Putin vyměnil Savčenkovou za neexistující vojáky zajaté na Ukrajině, blábol že Shapiro nebyl na Hradě a lži že si dohodl přijetí v Bílém Domě na březen 2017, věří většina Čechů je jen náš problém. Machiavelli - každý národ má takové vládce jaké si zaslouží. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
naprstku, možná doufáte správně, možná nedoufáte správně. Ale dle mého DOUFÁTE b*l*b*ě, neb plete OPĚT bláboly svoje s bláboly prezidenta Zemana. M. Zeman sedí na hradě a vy ZAPŠKLE živoříte v podhradí... Závist je špatný rádce, vy NAPŮL. Koho byste si za vládce zasloužil vy mi napsat nelze. Vymazali by. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
A jakou vypovídající hodnotu asi mají ty bláboly "dle vašeho" Ctihodná (špíno duše)? Čím to bude, že nesedíte na Hradě a musíte zde "v podhradí" dávat zlostně a v bludu najevo důsledky svého TRAUMATU, až do bezvědomí. Už máte jasno co jsou to mažoretky a roztleskávačky?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Takže znovu, vy nepodstatnej zrychlovači : vaše kuchyň s vaší Ctihodnou zaž*ranou špínou začíná být podezřelá. :-))) Vona neví, jaký je rozdíl mezi POVĚDOMÍM a PODVĚDMÍM ? A také ta vaše CTIHODNÁ špína ve vaší kuchyni rozumí významu cizích slov stejně jako vy ? :-))) Jedna mažoretka je nepodstatná, že. :-))) Nebo se vyskytla vícekrát ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
A hle, tu kdos za kuropění klábosnici zlehka odmyká, Malá,hnědá,(špína duše), tváři divé, pod plachetkou osobab. O berličce, hnáty křivé, hlas-pomatené roztleskávačky podoba!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
No, jó, a už je tady prolátnutí, vy zelený roztleskávající mužiku. :-))) Proto je ta vaše Ctihodná špína ve vaší kuchyni tak zaž*raná. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
Ctihodná (špíno duše), jen těžko budete dokazovat, že na vině je Redbull, který vám dává křídla. Zde se očividně jedná o odvar durmanu, nebo halucinogenních lysohlávek, když už vidíte zelené mužíčky a nepoznávate vlastní kuchyň. Nic si z toho nedělejte, stává se to i v lepších rodinách, ba i Jirka Buldozer věřil na marťany a lítal v oblacích. Kde je mu dneska konec i se svým "sexy mozkem.“ :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 12.10.2017 reagovat
PS. Kdybyste náhodou Ctihodná (špíno duše) nevěděla co je to Redbull, tak si to vygooglujte! Nemáte cukání jít k jezeru, místo do lesa na podpapíráky?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
ÚVODEM. Zrychlená kuličko, co jest tlačena do kopce nikoliv Sisyfem, alébrž houniválem. Na vrcholu kopce vás čeká vaše Ctihodná, že. STAŤ neexistuje. A jdeme do ZÁVĚRU.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babičková Jana (18811) 13.10.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
ZÁVĚR vyžaduje ověření, tak si počkám... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
ZÁVĚREM. Napsal jistý negramota Pavel RYCHLÝ dne 13.3.2017 : "" Pane Náprstku popravdě řečeno jsem nevěděl, kdo to je Randa a tak jsem si to vyhledal. Prof. JUDr. Antonín rytíř Randa, už tím přídomkem "rytíř“ předjímá, jaká to asi byla osobnost, ale to jste opravdu zabrousil hodně do minulosti, kdy podání ruky ještě něco znamenalo. Doba pokročila a "Čest“ je vyčpělý pojem, ... ""
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
ZÁVĚREM. Napsal jistý Pavel RYCHLÝ dne 13.3.2017 : "" Pane Náprstku popravdě řečeno jsem nevěděl, kdo to je Randa a tak jsem si to vyhledal. Prof. JUDr. Antonín rytíř Randa, už tím přídomkem "rytíř“ předjímá, jaká to asi byla osobnost, ale to jste opravdu zabrousil hodně do minulosti, kdy podání ruky ještě něco znamenalo. Doba pokročila a "Čest“ je vyčpělý pojem, ... ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 13.10.2017 reagovat
Pane administrátore, děkuji za následnou kontrolu mého 2. zkráceného příspěvku (okopírováno ze dne 13.3.2017), při které byl můj 2. zkrácený příspěvek, který obsahoval "negramotu", uznán způsobilým býti zařazen i s inkriminovaným "negramotou". Ještě jednou díky. S úsměvem, Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Víte proč
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
prezident zeman si nezaslouží takového občana jako je viktor náprstek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
miroslav costmen (18648) dnes 09:10 prezident zeman si nezaslouží takového občana jako je viktor náprstek © Protože Viktor Náprstek si nezaslouží takového prezidenta jako je (soudem uznaný) LHÁŘ ZEMAN. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
takže když máme soudně trestaného prezidenta tak potom múžemem míti i stíhaného premiéra
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Miroslav Valach (18838) 11.10.2017 reagovat
Bolševický přístup velí, o nepříteli jen špatně, na své ani stín pochybností. Pan Hofman Miloše Zemana nenapomenul za výzvu ke komunikaci s Putinem (Ruskem), a tím se postavil na špatnou stranu. Rusko za Krym spousta odsoudila, ale sotva kdo se s ním rozešel. Tak jako oni bolševici, hranice mezi propagandou a diplomacií je mlhavá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Rada Evropy, Evropa i celý civilizovaný svět Viktor Náprstek (18674) dnes 07:10 se s Ruskem nerozešla a sankce nezavedla KVŮLI Krymu ale KVŮLI OKUPACI KRYMU, nedodržování DOHOD z Minsku a Ruskému vojenskému vměšování © Podle vaší reakce vás ta vaše bolševická minulost musí hodně bolet. Vy už jinak (než nadáváním do bolševika) reagovat neumíte. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Pane Náprstku omlouvám se, že jsem se vyjádřil ve stejném duchu, jako vy. (byl jste rychlejší :-)) Ale jinak se v podobném duchu nedalo na bludy pretoriánského regulovčíka reagovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Soudruhovi se ze zvyku vomluvíš,viť.Na paničky si vyskakuješ,viť.Parychu vyskákanej.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Miroslav Valach (18838) 11.10.2017 reagovat
Tak například: Každý kromě Viktora Náprstka chápe, co autor míní tím „KVŮLI Krymu“. Ne kvůli počasí na Krymu, ani kvůli zásobování elektřinou. A pojem bolševika používám protože je výstižný, a admin to nemaže. Bolševickou minulost jsem prožil v mládí, sice tím vnímavěji, ale bez šance stát se třeba estébákem, jak mi podstrkujete.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Valachu, kdyby vás netížila bolševická minulost, pochopil by jste že narážím na to že Hoffman nikdy nezmíní příčinu sankcí které Evropa i USA na Rusko uvalily. A tou opravdu není Krym ale Ruská agrese vůči Ukrajině. Vaše snaha vysvětlovat Hoffmanova slova je příznakem vašeho ,,ovčáčkovatění" (ten lži o vymyšleném hovoru Zemana s Trumpem omluvil tím že musí chránit Zemana). Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Miroslav Valach (18838) 11.10.2017 reagovat
No to věc vysvětluje :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Dybys Valachu nevostřil f tý bolševický televizi ták si teť moch ty bolševiky brát po hubje.Že se nestydíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Skoro to vypadá pane Valachu, že jste zabil Ferdinanda! (tak tady máte po hubje) Já bych se za takovýho prz*ni*tele češtiny a soukmenovce ÚV IFH, taky styděl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Napsal jste nenapsal jste, naprstku... (viz vaše opětovné v titulku). "POCHOPOVAT" vaše rozpoložení není problém, neb vy bez pěny u klávesnice nedáte ani ránu. JENŽE. Fakt jste tak důležitý, jak SI MYSLÍTE ?!?!?! :-))) Mám vážné obavy o zbytek vašeho DUŠEVNÍHO zdraví. Neb, co se vymýšleností týče, překonáváte M. Zemana ve všech odvětvích zmiňovaného sportu. SPORTU, který je zván tlučhubství. Takže ANO, vaše slova věc VYSVĚTLUJÍ. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Pane Valachu považujete senátora J.Dienstbiera také za bolševika? V souvislosti s jednáním senátorů o napáchaných škodách M.Z. s jeho prohlášením v RE se píše:“senátor za ČSSD Jiří Dienstbier a dodal, že Senát může přijmout i nějaké morální doporučení. Zároveň připoměl, že v otázce ruské anexe Krymu se podle něj jedná o nejzásadnější porušení mezinárodního práva po druhé světové válce.“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Miroslav Valach (18838) 11.10.2017 reagovat
Jeho tatu jsem si oblíbil, mladého zatím neznám. Jestli jsem dnes nevystihl dostatečně že prvoplánové útoky u IH ani v diplomacii nemají hodnotu, tak více nemohu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Miroslav Valach (18838) 24.9.2017 reagovat Přísloví - Co koho bolí, o tom i řeč volí. Valachu napsal jsem:
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Pane Valachu, už tady kličkujete v mlhavých příměrech, jako Dycka. "Tak jako oni bolševici, hranice mezi propagandou a diplomacií je mlhavá.“ J.Diensbier zjevně ve svém prohlášení nesouhlasí s propagandistickým názorem IFH! Je tedy, tak jako oni bolševici? Nebo je u vás hmlisto.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Ano zvyk "bolševizmu“ je železná košile pane Valachu. "Bolševický přístup velí, o nepříteli jen špatně, na své ani stín pochybností.“ Už dávno je jiná doba pane Valachu a za názor se nezavírá. Takže dvousečně, ten kdo nemá stejný názor s proruským podržtažkou IFH, jak přístup velí, je nepřítel a je na něj potřeba bolševicky flus*nout, bez stínu pochybností. Toť dilema a jak ztohoven! Hodně vás ta minulost straší?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Miroslav Valach (18838) 11.10.2017 reagovat
Máte nějakou tupou stranu, to nežeru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
K tomu Šalamounově HO*moudru, nepotřebujete ani ostrou stranu, to můžete žrát rukama!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Zvyk z bolševizmu ti pasuje soudruhu parychu.F tom se nemejlíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
Pane Rudku, mi vaše slova opět připadají jako "sdělení" dvou domovnic z protilehlých rohů ulice. :-) Následně (časově) potkaných. :-) Nedávají žádný prostor pro solidní hodnocení a tudíž zdvořile odcházím. Vy momentálně "domněnková velmoci", které se nic nepřišlo, a proto platí jen vaše "přiznání", že jste byl "poštonosič. ". Je mi fakt líto, že nemám ráda DRBY a už vůbec ne drbny v pánských kalhotech... . Ale zase jsou hodny odpovědi... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Miloš Rudek (18671) 11.10.2017 reagovat
Paní bab se na stará kolena oddala vášni měřit chlapům délku pindíků. Tak sorry, nebudu sloužit. Píšete, že odcházíte. Ano, děkuji, odejděte (ale ne jako paní Mirka každých 5 minut - asi na WC .)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
podle obsahu písání rudek nemá pindíka
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
Ale jděte, Kudero - rudku (potrefený)... Já zatím takové problémy, jaké máte zákonitě vy, nemám... :-))).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Zlínská "zombie" v parodii na hru V.H. ODCHÁZENÍ.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
Rýmařovský pošuk... :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
Admine, prověřte pak i "slušný "příspěvek P. Rychlého. Díky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
A ke komentáři.. Prezident M. Zeman svým projevem ve Štrasburku už zase rozvířil hladinu českého rybníčku, zase je o čem psát, kvůli čemu se přít a rvát... A všechno se kupodivu obrací v jeho prospěch. Je správnovsti svého názoru sám přesvědčený, nebo jej "páchá" jen tak z plezíru a naschvál? Anebo je tak dobrý psycholog? Pokud je tomu tak, vychází mu to... Podle průzkumů by ho prý volilo 30 českých občanů... Tak nevím...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
:-) Samozřejmě - ... 30 % českých občanů... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Samozřejmě to vypadnutí znaku procent je omluvitelné paničko M.P., ale chtělo by to dovysvětlit, kterých 30% občanů na M.Z. vzhlíží s obdivem. Není to náhodou ta skupina stejného procenta, kterou zařadil C.H. a Zeman to opakoval, do skupiny pod průměrem intelektu a ochmelků?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Ukázka slušnosti paničky M.P. „Bl.be, žádná referentka ,špatně jste si to vyfízloval, lžete zrovna tak, jako váš chráněnec nápstek.“ Danka Pavelková (20335) 8.10.2017 Ach jo, to je tu zase dnes zábava, jako o půl noci na hřbitově... :-)))) Bu-ha ha... Zombie vylézají z hrobů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Tak do něj zase zales.Podle stb záznamů uš máš nárok.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
Pa-rych - pohov... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Danka Pavelková (20335) 11.10.2017 reagovat
Vyrženo ze souvislosti, PA-RYCH, i to tě tam na školení naučili, viď... :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
Rudku, BAB se na stará kolena neoddala ničemu a služte si komu chcete, vy služebníku.:-) Vaše fantazie, a touha býti neustále mlád, vás opět klame. :-)) Trapně jste se spletl při letmém a neznalém pohledu. TAKŽE. Další vysvětlení je na místě : BAB poznámku o poměřování zaslechla v kouzelném filmu " Zelený život". A ti dva golfisté "poměřovali" zásahy a délku svých golfových úderů. Ano, pravda je, že se hlavně předváděli před ženskou. Ale ani jeden z nich NEBYL drbna v kalhotách !!! Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Babičková Jana (18811) 11.10.2017 reagovat
PS.: Můj "poměr" k VÁLCE je zde všeobecně znám... A vzhledem k tomu o čem byl komentář, bylo možno vzíti moje slova tak jak vzal pan Reddlich, NEBO MLČET, neb jsem psala ke jaderným zbraním a OBOUSTRANNÉMU vyhrožování jimi ..., vy libový frajere s vagonem přečtených knih. * * * A že vy, Rudku, musíte odcházet na WC každých 5 minut je PRO MĚ jak moc důležité ?!? Že píšete k mému příspěvku a navíc sprostě VYVOLÁVAT paní Mirku ?!?!?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víte proč
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Gdys byl naposled ve vajthauzu kudera,že se ták vyznáš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Oficiální právní lancelář při EU plně legitimizovala právní postup a právní čistotu vůle obyvatel Krymu k připojení k Rusku.
Rudolf Zachoval (18668) 11.10.2017 reagovat
http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea Stačí si to přečíst. Že to oficiální právníci EU potvrdili, jakožto právní fakt, je jedna věc. Že i přesto představitelé EU dělají politické tanečky je věc druhá. Ale pokud je EU právní subjekt, měl by se právem řídit. To definoval náš pan prezident Zeman naprosto přesně a v kontextu s výsledky analýzy právníků EU. A to, že má mluvit hromadný vrah vlastního obyvatelstva Porošenko jakožto host EU je opravdu dokonalá ukázka úrovně současného vedení EU.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Oficiální právní lancelář při EU plně legitimizovala právní postup a právní čistotu vůle obyvatel Krymu k připojení k Rusku.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Zeman po jednání v Bratislavě uvedl, že pokud by byl ukrajinským občanem, podpořil by v nedávných parlamentních volbách Porošenkův blok. „Chci věřit, že (Porošenko) vstoupí do dějin jako prezident míru, nikoliv jako prezident války a že se mu podaří naplnit minské dohody a že se mu podaří dosáhnout toho, aby v této válce neumírali nejen vojáci, ale i civilní oběti,“ řekl Zeman. Zdroj: https://www.lidovky.cz/prezidenti-v4-na-krymu-slo-o-anexi-© Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zachovale USA ani vláda prezidenta Trupma nejsou součástí vedení EU.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
ČTK - 24. srpna 2017 • 13:44 Ukrajinský prezident Porošenko dnes v Kyjevě hovořil s americkým ministrem obrany Jamesem Mattisem o možnosti vojenské mise OSN v Donbasu a o americké vojenské podpoře. Podle agentury Reuters oznámil Porošenko že na východě Ukrajiny je nyní nejméně 3000 ruských vojáků. Mattis pak uvedl, že Rusko se snaží překreslit státní hranice a že USA neuznají ruskou anexi ukrajinského autonomního poloostrova Krym © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zachovale USA ani vláda prezidenta Trupma nejsou součástí vedení EU.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
naprstku, a děje se od té doby ( od 24. srpna 2017 • 13:44 ) něco PODSTATNÉHO a viditelného ? Nebo máte informace, které jste získal za pomoc (jako ostřič) NTV ? Svěřte se nám. Nebo NE, tady se nám nesvěřujte, tady vám nikdo nepomůže. Ale na patřičných místech s patřičnou ozvěnou a patřičným zásahem? Tak to bude jiná ... TAM se svěřte. Jen mi není jasné, kam by byl zásah veden ... Víte, tichá dohoda je tichá dohoda... A ani naprstek nemusí být info*rmován... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Oficiální právní lancelář při EU plně legitimizovala právní postup a právní čistotu vůle obyvatel Krymu k připojení k Rusku.
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Já také přidám jeden odkaz určený pro místní nevěřící Tomáše, vzhlížející k mohutnému dubisku a upatlanému lokajovi. http://neviditelnypes.lidovky.cz/politika-tak-jen-na-ctyri-roky-a-dost-rika-andrej-fu0-/p_politika.aspx?c=A171008_233353_p_politika_wag
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nevypadá na fotkách dobře, ten chlap.
Jiří Reddlich (18696) 11.10.2017 reagovat
Jinak se ale dá říci, že s pochopitelnou výjimkou dotčených stran, to jest Ukrajiny, Ruska a Česka, jde o vlnku ve skleničce vody. I když se dá předpokládat, že vlnka může míti někdy následky, podobající se následkům mávnutí motýlích křídel v džungli někde na Madagaskaru. Přeji všem pěkný den bez zbytečné zloby. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevypadá na fotkách dobře, ten chlap.
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Pane Reddlichu, jste v tomto směru až příliš "korektní." Já zase říkám, že takového nejvyššího úředníka na Hradě jsem si nezasloužil! :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
DOPORUČUJI VŠEM tento ,,oficiální zdroj" vyhledat a kromě textu se soustředit i na to kdo je pod tím podepsán, kdo a jak to šíří. Co je to AALEP, kde sídlí a pro koho pracuje. Z podobných ,,oficiálních zdrojů" pocházela i informace o sestřelení MH17 (tajně odkloněného nad východ Ukrajiny, plného mrtvol v zimních kabátech naložených ve formaldehydu) Ukrajinskou stíhačkou a zpráva o hromadných hrobech civilistů na východě Ukrajiny. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Pane Náprstku u nostalgiků sekty IFH a nemožnost nápravy, to nemůže překvapit. Stále platí, že účel světí prostředky! Rudolfek Z. je jen fosilie u které už není předpoklad návratu tvárnosti k novému postoji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Rychlý nestor českých novinářů Tomášek kdysi (okolo 1968) řekl že není nic nudnějšího než noviny včerejší a nic zábavnějšího než noviny pár let staré. To se mi líbí tak se tu občas snažím pobavit publikum staršími výroky Zemana, komentáři Hoffmana či moudry Zachovala, Černé atd. Že se to mnohým nelíbí je důkazem správnosti této metody. Černá rozpálená do běla u kopií svých vlastních slov je mi pak odměnou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Nejzábavnější seš tady ty.Aš k pláči.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: http://www.aalep.eu/legitimate-case-recognition-crimea
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Jo, naprstku, a vy jste s nestorem českých novinářů spolupracoval, on se vám svěřoval a chodili jste spolu ostřit NTV. Jen pak nerozumím tomu, proč se zde neustále zesměšňujete a chováte se nudně a přitom zábavně. Fakt, vy legrační metodníku, nazývaný "odměněno doběla" ? :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Milouš Zeman, "lokaj“ a národní ostuda!
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Aneb není novinář, jako novinář. "Za své vystoupení před Parlamentním shromážděním Rady Evropy si Miloš Zeman možná vyslouží podrbání za ušima od Vladimíra Putina, až se k němu přijede lísat do Soči. Jak se jeho mandát schyluje ke konci, vrší politické nehoráznosti.“ Dále Aston píše: "Ústava ukládá prezidentovi povinnost zastupovat stát navenek. V tomto případě také zastupoval stát, ale nikoli ten svůj, nýbrž Ruskou federaci.“ Ten kdo viděl přímý přenos MZ v RE musí uznat, že jeho mysl se nachází ve stavu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Milouš Zeman, "lokaj“ a národní ostuda!
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
nekoordinované chůze, při odchodu z křesílka, kde si možná na pár minut připadal jako vysněný monarcha. (možná měl opět virózu)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
hlas rozumu
Petr Pruner (18670) 11.10.2017 reagovat
Projev pana prezidenta Zemana byl hlasem rozumu a míru. Byl hlasem uvážlivého státníka, který chce obecnou diskusi posunout o kus dál a odblokovat některé vztahy v Evropě..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu
Miloš Rudek (18671) 11.10.2017 reagovat
Pane Prunere, váš hlas velice silně připomíná hlas M. Chamberlaina při návratu z Mnichova do Londýna. Vlastně jsou to tatáž slova.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
To víš Kudera takový uš angláni sou.Miloš to jen vokopčil.Tůdle šlo vo nás teť voKrym.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Svjet není ták jednoduchej jak si ho lajnuješ ty neumíš dedukovat jenom redukovat.Vodhodíš co se ti nehodí a zbytek je PRÁVDA, kak savjetskoje bilety a megzíny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Prunere v Mnichově, v zájmu míru a dialogu, ustoupili zástupci Francie, Británie a Itálie požadavku Sudetských Němců a Hitlera na připojení Sudet k Říši. Ten ústupek vedl k válce s padesáti miliony obětí. Opravdu věříte že dnes má svět ustoupit požadavku Rusů na Krymu na připojení Krymu k Putinově říši? Hitler se nespokojil s Rakouskem a Sudety, kde berete jistotu že se Putin spokojí s Krymem? Těch obětí by bylo mnohem víc. Agresi se ustupovat nesmí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Pan Pruner vám, naprstku, neodpovídá a mi přináleží, a NE, že NE, odpovědět. ZAJÍMAVĚ píšete. (Ironie - vysvětl. pro necháp.) V zájmu zájmů se ve světě děje vždy a jen naprstek vymyslel řešení, že vždy se bude v zájmu zájmů (von naprstek) soustředit na spokojenost s Krymem. Že blábol ? Jistě. * * * ALE s čím a kým a teď a tady souhlasím ? Výjimečně s naprstkem. AGRESI se ustupovat nemá !!! Jen se má všem AGRESORŮM měřit stejně a neuznávat například hum*anit*ární bomby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hlas rozumu: "Vyžeňte toho kameramana, nebo ho zabiju!" (Miloš Zeman ve funkci prezidenta státu Česká republika, 10. 10. 2010)
Jiří Reddlich (18696) 11.10.2017 reagovat
Tento hlas míru a rozumu nepochybně způsobilo množství desítek v datumu (a možná i v krvi pana präsidenta). :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
jak to vidím já
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
krym je navždy začleněn do ruské federace.Pokud na krymu zůstal nějaký majetek ua či pohledávky ua tak je naprosto normální provést majetkové vyrovnání.Prostí ukrajinci to uvítají.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Podobně to viděl Hitler:
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Sudety (on v Chebu z okna Špalíčku řekl Egerland) se vrátily kam vždy patřily, Sudety byly, jsou a vždy budou Německé. Po sedmi letech spolkl Hitler jed a Sudety se vrátily tam, kde byly před Mnichovem. Možná i proto je Putin nervózní a Zeman osamocený. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
VEĎ HEJ, ČESKÉ POHRANIČIE BOLO OD PRÁOTCA ČECHA VŽDY ČESKÉ AKO AJ KRÝM OD VLADIMÍRA BOL VŽDY RÚSKY
Martin Procházka (37687) 11.10.2017 reagovat
Tak ako territoriáľny nárok germáńskych perivandrovaľcov na české pohraničie není legitímny tak isto nieje legitímny territoriáĺny nárok volynsko-halíčskych bánderovcov na dneperské ľavobrežie a pričernomorie cez Odesu po dunajskú deľtu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: VEĎ HEJ, ČESKÉ POHRANIČIE BOLO OD PRÁOTCA ČECHA VŽDY ČESKÉ AKO AJ KRÝM OD VLADIMÍRA BOL VŽDY RÚSKY
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Čo bolo to bolo ČOBOLÁKU, terazky som majorom!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: VEĎ HEJ, ČESKÉ POHRANIČIE BOLO OD PRÁOTCA ČECHA VŽDY ČESKÉ AKO AJ KRÝM OD VLADIMÍRA BOL VŽDY RÚSKY
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Čobolák by si měl najít kdy byl Egerland připojen k Čechám a kdy Krym k Rusku. Možná by mu někdo mohl i ukázat kdy se Rusové zmocnili Kuril. Žádný národ světa si nepřisvojil tolik území sousedních zemí jako Rusové. Ale soudruh - mužik z východních stepí a ještě Slovák - to je problém. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: VEĎ HEJ, ČESKÉ POHRANIČIE BOLO OD PRÁOTCA ČECHA VŽDY ČESKÉ AKO AJ KRÝM OD VLADIMÍRA BOL VŽDY RÚSKY
Martin Procházka (37687) 11.10.2017 reagovat
ÚZEMÍ KMENE CHBANÚ BYLO ZAUJATO SLOVANY JIŽ OD STOLETÍ 6. OSTATNĚ JAKO VEŠKERÉ TERRITORIUM VÝCHDNĚ OD LIMES SORABICUS tj. OD JADRANU PO ŘEKU TRAVNOU - DUNAJ - ŘEZNO - NORIMBERK - ŘEDNICE - NORIMBERK - BAMBERK - SÁLA - LABE PO HAMBURK -LÍBEK
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: VEĎ HEJ, ČESKÉ POHRANIČIE BOLO OD PRÁOTCA ČECHA VŽDY ČESKÉ AKO AJ KRÝM OD VLADIMÍRA BOL VŽDY RÚSKY
Miloš Rudek (18671) 11.10.2017 reagovat
Viktore, řada států vyžaduje před udělením občanství cizincům znalost oficiálního jazyka. U nás ne. Ale přesto chovám naději, že ruský troll Slovák Procházka české občanství nemá a volit tunajší extremisty mu tedy nebude dáno. Proto jako pěšák v armádě trollů bojuje jako divý - a v komunitě fanklubu IFH se mu náramně daří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ZKRÁTKA A DOBRE OD SMRČÍŇ PO SEVERNÚ KÁLIFÓRNIJU JE TO VŠETKO ČESKO-RÚSKE
Martin Procházka (37687) 11.10.2017 reagovat
Aj z Novým Ámsterodámom založeným českými pobelohorskými egzulántmi...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trojský kůň
Rudolf Enigma (18699) 11.10.2017 reagovat
Senát se bude zabývat sporným vystoupením prezidenta Miloše Zemana na Parlamentním shromáždění Rady Evropy.„Projev prezidenta obsahoval poměrně velmi problematické pasáže, které se týkají mezinárodní situace na Ukrajině a v Rusku,“ zdůvodnil svůj návrh Hampl. Myšlenky, které Zeman prezentoval, jsou podle Hampla v rozporu s českou zahraniční politikou i postojem horní komory. „Je na místě, aby se Senát k této věci vyjádřil,“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ostatně Putinův trojský kůň předvedl, v čem tkví hlavní záludnost přímé volby.
Jiří Reddlich (18696) 11.10.2017 reagovat
"Chce-li Zeman, který se ohání silou svého mandátu, protože byl zvolen přímo, zvětšit pravomoci prezidenta, ve Štrasburku ukázal, jak by to bylo nebezpečné." (Alex Švamberk)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ostatně Putinův trojský kůň předvedl, v čem tkví hlavní záludnost přímé volby.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Odvolat Zemana asi bylo těžké ale superabitrován a zbaven svéprávnosti měl být hned když trval na tom že četl článek Hitler je gentleman a tvrdil že si dohodl s Trumpem návštěvu Bílého Domu na březen 2017. Možná by to zvýšilo i turistický ruch a zájem o ČR ve světě vůbec. Prezidenta soudně uznaného za lháře a zbaveného svéprávnosti, kterému přesto věří 30% občanů, nemají na planetě Zemi ani v okolním vesmíru nikde. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ostatně Putinův trojský kůň předvedl, v čem tkví hlavní záludnost přímé volby.
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Votoč list Breptíku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ostatně Putinův trojský kůň předvedl, v čem tkví hlavní záludnost přímé volby.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
narstku, nepouštějte se na tenký led. :-))) M. ZEMAN sedí na Hradě a vy jen paběrkujete v podhradí. Coby NAPŮLka. :-)))) Opakuji se ? Jistě, pane premiére.:-))) ALE až po vás, naprdku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ostatně Putinův trojský kůň předvedl, v čem tkví hlavní záludnost přímé volby.
Danka Pavelková (20335) 12.10.2017 reagovat
Zato "všeználka" malinkého naprstka by nezvolili radní ani obecním ponocným, ani na toho nemá... :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trojský kůň
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Soudruzi ze senátu byse měli zabejvat taky vejlupkem z Roštína a přihrát mu podpisy aby měl zeman přimjeřeně vyšinutýho protifníka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ČR by na tom mohla i vydělat.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Odvolat Zemana by asi bylo těžké ale superabitrován a zbaven svéprávnosti měl být hned když trval na tom že četl článek Hitler je gentleman a tvrdil že si dohodl s Trumpem návštěvu Bílého Domu na březen 2017. Mohlo by to zvýšit i turistický ruch a zájem o ČR ve světě vůbec. Prezidenta soudně uznaného za lháře a zbaveného svéprávnosti, kterému přesto věří 30% občanů, nemají na planetě Zemi ani v okolním vesmíru nikde. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Omlouvám se za nechtěné zdvojení příspěvku. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Jeden navíc u tebe nehraje roli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Je to jako flus do černýho moře na ruskym bjeregu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Ty kecy o flusech do Černého moře u Ruských břehů bych si odpustil. Už s ohledem na pozůstalé po Alexandrovcích kteří svěřili svůj osud zkušeným Ruským vojenským pilotům a kvalitnímu ruskému letadlu po celkové generální opravě, provedené kvalitními Ruskymi mechaniky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vávra aleš (18868) 11.10.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Nežvaň ty si nevodpustíš přitom bys udělal nejlíp dyby sis vodpustil fšecko a sebe rozpustil v rumu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
miroslav costmen (18648) 11.10.2017 reagovat
omluvila se už matinka 50000 rakouským židům,že plakala radostí při anšlusu ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
costmene na vaše hloupé lži a pomluvy mohu reagovat těžko, u Hoffmana jste nebyl, Valach vás do party zatím nepřijal... Zatím. Zkuste s urážkami mé zesnulé mámy přitvrdit, třeba vás lidé okolo Hoffmana přijmou. Veronikokláru Černomádlovou - Pravdomluvnou přijali když napsala že jsem se JIM TO NESTYDĚL PODEPSAT. Čím víc lží a urážek, tím větší máte šanci. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Tak nereagujte, naprstku. :-))) Stejně reagujete jen ptákovinami. :-))) A, naprstku, vás nepřijali ani ti vlastní. Jste jim jen za "prostředek", kterým posvěcují "za účelem". :-) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
PS.: Ve věci "" JIM TO NESTYDĚL PODEPSAT"" žádám, a DŮRAZNĚ, vaši OMLUVU, naprstku. I mě jste zde NAŘKL, že jsem vás NAŘKLA a já, BAB, přitom neustále píši o 2 x VÁMI podepsaných protokolech na služ*ebně. ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat.
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
PSI.: Ve věci příjmu "do party" jsem oprávněna /neexistující partou :-)/ vás VEŘEJNĚ informovat. A TO takTO : pan Costmen na vás a vaše výžblepty stačí JEDNODUŠE a velmi ÚČINNĚ reagovat sám a za sebe a TO neustále. Tak, na vás reagujeme či nereagujeme mi fšichni "z protilehlého břehu", vy "odvážný sran*dist. v sukních". A závěrem. Tak povíte, mi, co jste ostřil v NTV ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČR by na tom mohla i vydělat. Rada je jednoduchá, viz Mitrofanov.
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
„To je halasu kolem projevu Miloše Zemana v Radě Evropy.......Ukrajinský velvyslanec v Praze poděkoval Čechům, kteří vyjadřují podporu jeho zemi a omlouvají se za Zemana. Ale to je málo. Nechcete na Hradě kremelského sluhu? Zvolte někoho jiného.“https://www.novinky.cz/komentare/451574-ocima-sasi-mitrofanova-nechcete-na-hrade-kremelskeho-sluhu-zvolte-nekoho-jineho.html?sznhp=rss
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Prezident ČR Zeman se v Bruselu 10.10. projevil jako suverénní politik suverénního státu .…..
občan ČR (18715) 11.10.2017 reagovat
Západní cizáci zvyklí na havlistické poklonkování a vlezdozadelismus Havla jsou v šoku, když slyší pravdu. Byli zvyklí na Havla, který nazval svou zem pelechem, za to dostával ve světě medaile a sklízel potlesk. ČR je svéprávná země a má konečně suverénního prezidenta Zemana.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jako občan země která v minulém století zažila DVĚ OKUPACE
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
pohrdám prezidentem který okupace schvaluje a okupantům se jezdí klanět. Jsem rád že se od jeho pokryteckých slov distancovaly všechny demokratické strany včetně současné vládní koalice. Zeman je, po Háchovi, druhou hlavou našeho státu která okupaci bere jako fakt. Doufám že mu s vyjímkou V. Putina, R. Castra, Kim Čon-Ila a N . Madura ruku nikdo nepodá. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jako občan země která v minulém století zažila DVĚ OKUPACE
Jaroslav Ježek (23648) 11.10.2017 reagovat
Hácha by byl za normálních okolnosti od poloviny roku 42 nesvéprávný a měl být odvolán, uvidíme v únoru, zda jsou dnes normální časy...................
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
občan ČR (18715) 11.10.2017 reagovat
…. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory v režii NSDAP a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
Ovčane ČR, vyměň v tom Jukeboxu tu zadrhnutou desku, Hastrmane tatrmane melou.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Rychlý, ubožák který za jméno své i jméno rodičů musí stydět a svou identitu tajit, za reakci nestojí. Navíc to co píše je překroucená polopravda. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
naprstku, vaše VYZNÁNÍ lze zevšeobecnit. Například Ferdinand Porsche nás (dle vás) proslavil (je nejvíc známý) ve světě. Tak, tak... A Ferdinad Porsche byl členem NSDAP (od roku 1937), členem SS, byl nositelem prstenu s umrlčí lebkou. Tak vám píši, že váš OBDIV ke všemu, co není NAPŮL a má ty poloviny ra*sově správné, nebo to, co je NAPŮL, ale jednu NAPŮL má správnou, je trestu hoden. A Áda mínil každou napůlku či napůlníka potrestat. Jen čekal na dobu vhodnou...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9. v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939 …..
Babičková Jana (18811) 12.10.2017 reagovat
Zřejmě byste NEBYl ... Tak jako já bych, možná, NEBYLA či byla ŽILA na Sibiři ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
FOLK by měl se svým viděním světa jít k očnímu.
Pavel Rychlý (18702) 11.10.2017 reagovat
"V zahraničí nás vnímají jako schizofrenní zemi, kde má silný vliv autoritář Putin a s níž nelze příliš počítat. Doby světového Václava Havla jsou fuč. Přišly doby neuznávaného, Česko devastujícího Zemana. Na Hradě sedí proruský poradce Martin Lukoil Nejedlý, mluvčí Hradu srovnává Evropskou unii s Hitlerovou říší, Zeman Rusům prodává Krym. Peklo. My a jádro EU? Blbost. Kvůli Zemanovi jsme periferie Moskvy. "
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: FOLK by měl se svým viděním světa jít k očnímu.
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
Dobrý večer, pane Rychlý. Dík za tip. Dohledal jsem si ten komentář. Jaký to balzám oproti té proruské propagandě na Deníku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Prezident ve Štrasburku
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
"Vyžeňte toho kameramana, nebo ho zabiju," Zeman vrávoral kolem řečnického pultu, oživil pochyby o svém zdraví. Zemanův projev vytočil Ukrajince. Je to ničema a alkoholik, čílí se. Tolik k Zemanově návštěvě, která opět zajistila České republice nebetyčnou ostudu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Prezident ve Štrasburku
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Regane já doufám že po ostudě kterou Zeman udělal když popřel přítomnost Ruských vojáků na východě Ukrajiny, radou v OSN aby svět začal (s pomocí dronů) bojovat proti IS či popření přítomnosti Shapira na Hradě si svět uvědomuje že Zeman není úplně při smyslech a jeho ostuda není ostudou celé ČR. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Prezident ve Štrasburku
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
Ano, naštěstí je to tak. Proto také musí objíždět vesnické kulturáky, namísto setkávání se se státníky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
Ano, sankce nikoho ještě "nepřesvědčily". Viz Kuba. Ale aby si alespoň trochu Evropa zachovala tvář, něco udělat musela. Nebo se snad evropští představitelé měli ještě zeptat vůdce Říše zla, jestli si nechce vzít Ukrajinou celou? Nebo dokonce přibalit Polsko, Slovensko a ČR? No, nedělám si iluze, že by to místní pátá kolona uvítala. A pokud by nás nedejbože Říše zla obsadila, je mi jasné, na kterou stranu byste se Hoffmane přidal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Regane, myslím že na Vaši otázku Hoffman odpověděl už svým komentářem. Napsat komentář o ostudném Zemanově projevu a ani slovem nezmínit PROČ BYLY SANKCE ZAVEDENY a PROČ se EU i USA s Ruskem rozešly snad o něčem svědčí. Slova jako připojení (anschluß) či vojenské vměšování SPECNAS (vyslání freikorps) jsou pro Hoffmana TABU. Tím je dáno na čí straně stojí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
Dobrý večer, http://bit.ly/2hBoCxU čas 23:23. Tam je řečeno ze strany Hoffmana vše. Jen bych v jeho případě čekal větší rozhled. Strana, která chce zrušit kapitalismus tu samozřejmě je. Hoffmane! Ta strana se jmenuje KSČm.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Jan Novák (18692) 11.10.2017 reagovat
Najednou.Vod Folka nigdo rozhled nečeká.Nejseš v alkorauši?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Regan ♣ (27626) 11.10.2017 reagovat
Já nerozumět řeči tvého kmene, tatare.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Viktor Náprstek (18674) 11.10.2017 reagovat
Pane Regane já doufám že si (nejen) Filip a Dolejš uvědomují že tak jako, dnes by se v reálném socialismu nikdy mít nemohli a to co říkají na veřejnosti je jen divadlem pro Semelové, senilní starce u Křižíkovy fontány a bývalé příslušníky SNB, ČSLA a PSVB kteří věří tomu, co už dávno opustila i Čína. Až voliči KSČM vymřou odejde dnešní vedení KSČM do důchodu večeřet zlatá vejce plněná kaviárem a zapíjet Araratem do Čapího hnízda. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Ladislav Dycka (18728) 11.10.2017 reagovat
JX Doležal na REFLEX.cz Takže přes veškeré protesty a povyk proti jeho výrokům Zeman neřekl nic než pravdu. Neřekl, že anexi Krymu schvaluje, neřekl, že je rád, že k ní došlo. Jen suše konstatoval, že anexe je hotová věc. A to je nesporně pravda. Takže prosím pohoršené politiky, aby místo výlevů směrem na Zemana hodili do placu nějaký návrh, jak Putinovi Krym zase vzít. A pokud nevědí, tak mají být zticha, a ne protestovat. Protože proti pravdě se nemá protestovat, ani když ji řekne Zeman.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffmane, a co asi tak Evropa měla dělat?
Jaroslav Ježek (23648) 11.10.2017 reagovat
to je hloupost, když chci někoho přesvědčit, tak rozhodně nebudu mlčet, máš v tom chaos
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT