Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Protest proti svatbě

Den Ivana Hoffmana: Protest proti svatbě

Že politici žijí pod lupou, je normální. Snažit se někomu pokazit svatbu proto, že je politik, je ale nenormální.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 88 PŘÍSPĚVKŮ

Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Rudolf Zachoval (18668) 31.7.2017 reagovat
Když někdo nic neumí a nezná, jeho zviditelněním je napadání lidí známých a fabulování nesmyslů. Do toho ještě vytahují své ego jako svátost. A čím větší řev o tom, jací jsou to demokraté, o to více se projevují jako úplná spodina. Takže mne to 28 let po plyšáku překvapuje čím dál méně. Vzdělanost na ústupu, buranství je teď novou ctností. Což je vidět bohužel pravidelně i u řady zde “diskutujících”. A pokud o zneuctění svatby? Sluníčkáři a Top09 si zdůvodní kdejakou sprosťárnu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Miloš Rudek (18671) 31.7.2017 reagovat
Ano, to je otázka: Má nějaký smysl kultivovaně kritizovat krále hulvátů a sprosťáků? Nebo se řídit pravidlem "na hrubý pytel hrubá záplata"? Už víme, že AB řval na svoje kolegy ve vládě (svého šéfa nevyjímaje) nazývaje je vulgárními výrazy pohlavních orgánů. Nu, takovému chlapovi "s gulama" popularita u jistého segmentu populace jen poroste, že pane RZ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babičková Jana (18811) 31.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Babičková Jana (18811) 31.7.2017 reagovat
PS.: Nejde o růst popularity, ten A.Babišovi mohou vaši milci jen závidět. Jde o to, že dvacet PROTESTNÍCH aut je směšným a trapným aktem. Pokud mi bude místní duševní "honora" předhazovat sympatizování s A.Babišem, tak ne. Jen nerozumím opelichaným a obstarožním seladonům, kteří se zde projevují jako ochránci těch správných mravů. Připomínají mi dávnověkého Topolánka u Jílkové... Což nebyla příliš pěkná vizitka. Topolánka a jemu podobných. Politiků i nepolitiků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Dobrý den Jano. Jen k těm autům - původně jich prý bylo šest, pak se novináři dopočítali třinácti a teď už dvacet? Aby jich zítra nebyla stovka :-) Že se takovému zviditelňování dává prostor je smutné, že se na tom média přiživují, ještě smutnější. Čapek a Peroutka jsou jim prý vzorem - jen si "novináři" nestačili všimnout jejich poselství, a neví, čím se ti dva stali nesmrtelnými. Krásné dny, Jani.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Babičková Jana (18811) 31.7.2017 reagovat
Dobrý večer, Veru, četla jsem fakt dvacet.:-) Pan Hoffman dnes promluvil z duše k mojí duši. S pou:-) píši. Sqostné myšlenky, vyjádřené minimem slov... . Ani ironii jsem v nich neshledala. Závistiví duševní trpaslíci se jen marně snaží prskat.:-) Jejich účast v dnešní diskusi je zářným příkladem marné snahy. Opět důkaz toho, že jsou si vědomi svých služeb reálsoc a myslí si, že napravují.. . Domýšlivost malého člověka. Nikdy z nich nebude Člověk. Zdravím od srdce a i Vám přeji krásu pohledů a prožitků. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Babičková Jana (18811) 31.7.2017 reagovat
PS.: Tady je berme jako nutné zlo, za které nemůžeme. ""Bájna"" lhavost mne rozesmála. :-))) A přivedla na myšlenku, že Naprstek trpí bájivou hysterií. :-))) Obávám se že mu nedojde.:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá Veronika (29345) 31.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Tak jsem si právě po přečtení pí Č., hezky a zcela oprávněně odplivnul. A to i tehdy, když její sebekritická pasáž o „nejsprostší, nejomezenější, která je tou nejuřvanější“mě docela pobavila. A není v tom sama. Ta obava většího smradu v těch vedrech se naplňuje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Víš Pavko, u tebe nic nepřekvapuje, ale je to přesně naopak - napřed je člověk slušný a kultivovaný, aby si před individui jako ty, mohl odplivnout. Ty si myslíš, že odplivnutím získáš moudrost a přehled? Kdepak, plivnutím jsi dostal z mozku to poslední, co ti tam ještě zbývalo - plivanec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Klasické nalhávání si do vlastní kapsy pí Č. Např. o trollech si nemyslím vůbec nic. Ti jsou jen placená hlásná trouba a prodloužená mechanická ruka cizího mozku. Tak nevím, proč se tím vůbec zatěžovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
antihavel antihavel (19100) 31.7.2017 reagovat
Lze něco kloudného čekat od závistivých ubožáčků ? Ukázali že nelze.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Antihavle pokud by jste se stejně vymezil když se bulvár a lůza hrabali v soukromí Havla či Topolánka bral bych to. Ale tohle je dost pokrytectví. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Zachovale vy jste tam byl a ty demonstranty perlustroval? Nebo vám jejich totožnost a politickou příslušnost hlásila Černá magie která uměla doma u televizoru přepočítat obsah peněženek kmotrů ODS? Hnuti ANO má mezi voliči přes 30% příznivců a tedy necelých 70 % odpůrců. Protest na něčí svatbě se moc nehodí ale kde berete jistotu že to byla akce TOP jste neuvedl. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Zachovale třeba ti lidé nechtějí aby se do čela našeho státu nedostal někdo bez nejmenšího vzdělání jako je Babiš. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Rudolfku Z., ta obecná fráze v první větě se hodí i pro vaši sektu IFH. Zřejmě máte podobné vševidoucí OKO, jako ty vaše Graie a jediným pohledem tu životní neschopnost poznáte u řady zde "diskutujících.“ Pokud mohu soudit ze starších příspěvků, tak tu bylo veřejně konstatováno, že zrovna vy jste nejméně 3x zkrachoval. A ukázkou největšího buranství, je ten nejvyšší ouřada na Hradě, kterého jste jako nostalgická lůza volil a hodláte ho podporovat i nadále. Pak se tomu úpadku nedivte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Pavko, u tebe fakt není zapotřebí žádné "vševidoucí OKO", napíšeš slovo a každému jsi jasný. "Řada diskutujících" říkáš NAPRDům? Tak to jo, ty "řado"! Napiš nám zase, jako před pár dny, jak "tu občas čteš a někdy zareaguješ". Jako "řada tří lidí" jste za Johanou hodně pozadu. Kvalita vpisků té vaší "řady" plně odpovídá kvalitě těch, kterým se tu snažíte dělat ještě větší ostudu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Černá už vite že Čalfa vládl rok s půl, Kalousek nezavedl žádný důchodový pilíř, věk odchodu do důchodu počítal Bezděk a Pitr si v ČR odseděl zbytek trestu? Než o někom řeknete ,,buran" zamette si před vlastnimi ústy. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nevkus, nechutnosti, napadání soukromí a buranství je novou normou hurádemokratů
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Tak (burane) naprstku, vy už se v té "řadě" zastupujete navzájem? Dole jsem napsala vám, tam jste měl odpovědět a pěkně k věci, na žádné vylhané vytáčky o Čalfovi není nikdo zvědavý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hoffman - Babišovec?
Miloš Rudek (18671) 31.7.2017 reagovat
Nazývat Babiše politikem jde jen v případě, že tak nazýváme i autokraty. A že jím Babiš je, prokázal nejen svým působením v politice, ale nejnověji i svými názory, explicitně sepsanými v knize O čem sním, když náhodou spím. Ostatně i Babiš sám tvrdil a tvrdí, že není politik. A z dnešního komentáře je jasně vidět, že IH fandí právě autokratickým (ne)politikům tohoto typu: nekecají, makají. Děkuji, tento nebezpečný populismus nechci. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hoffman - Babišovec?
Babičková Jana (18811) 31.7.2017 reagovat
A už zase podsouvání, pane Rudku. Z dnešního komentáře IH jasně nevidět nic jiného, než fakt, že směšných dvacet protestních aut může vymyslet jen primitiv. Tak čtu já. A kdo z nás je k pravdě blíže se pozná jen dle naléhavosti autoritativního tvrzení, že. Na vás nemám.:-))) Ostatní smazáno. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
tady není co moc komentovat..
ANO? ANO! (38452) 31.7.2017 reagovat
jsou to duševní chudáci..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: tady není co moc komentovat..
Jan Novák (18692) 31.7.2017 reagovat
Šou to zoufalci,paleček je jejich car,divín generální tajemník Naprdů a Redlly papeš náprdský vjerouky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdyby blbost nadnášela, ...
Jiří Reddlich (18696) 31.7.2017 reagovat
... je Česko jeden velký holubník. (J. Dietl - parafr.) :-))) Dobrý den přeji všem. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
chování a jednání Babiše protestovali v den jeho svatby. Dobře, něco na tom je. Ale i tady plati že komu nevadily Zemanovy lži o vězni koncentráku Peroutkovi ani chování bulváru k Topolánkovi který vezl dítě v kočárku měl by vážit slova i ted. Babiš je člověk který musel opustit post ministra kvůli podezření z daňových machinací. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Jiří Reddlich (18696) 31.7.2017 reagovat
Dobrý den, pane Náprstku, vhodnější by byla realističtější formulace: Babiš " ... musel opustit post ministra, protože po třech letech, co ČSSD v zájmu svého udržení u moci nechtěla vidět problematičnost jeho daňových záležitostí, se rozhodla započít svou předvolební kampaň předstíráním své domnělé zásadovosti vypuzením Babiše z vlády". Což jen zpřesňuje pohled na smradlavé poměry v levičácké vládě ČSSD a svědčí o nadstandardní míře politické bezcharakternosti od dob příchodu Miloše Zemana do jejího vedení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Neveselý to pohled na výčet nemravnosti oranžád, pane Reddlichu. Ale na druhou stranu je to hezká ukázka politické negramotnosti voličů, kteří jsou ochotni se zavěsit za zloděje jen proto, že křičí chyťte zloděje! Dnes krysy opouštějí socanskou loď a ochotně se za koblihu zavěšují za dalšího sedmilháře, s vidinou nového mesiáše.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Tak to opravdu žasnu, jak daleko může „korektnost“ vést, když jsem jen odpověděl. Neveselý to pohled na výčet nemravnosti oranžád. Ale na druhou stranu je to hezká ukázka politické negramotnosti voličů, kteří jsou ochotni se zavěsit za zloděje jen proto, že křičí chyťte zloděje! Dnes krysy opouštějí loď a ochotně se za koblihu zavěšují za dalšího sedmilháře, ve vidině nového mesiáše.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Jiří Reddlich (18696) 31.7.2017 reagovat
Dobrý den, pane Rychlý. Váš příspěvek byl ověřen. Censorní komise neshledala na něm závad a tak vám obsah vpisku při komisionálním hlasování prošel. Patrně jste použil slova, jenž aspirují na umístění na indexu zakázaného výraziva. Možná to prošlo jen o fous, proto nejásejte! ANO, bude hůř. Pěkný den vám přeji, pokud to bez ověření a následného schválení ještě jde. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pana Hoffmana pobouřilo že ti lidé proti
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Pane Reddlichu, to výstižné "ANO, bude hůř," hovoří za vše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Už to z něj leze.
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Dnešní báchorka IFH, už ani není podprahová, ale skutečně prvoplánovaná lež o protestech proti svatbě s cílem někomu svatbu překazit. Že je to lež, jako věž Čapího hnízda dokazuje článek na jiném místě, kde se píše. Před svatebním obřadem projížděla kolona aut s protestujícími, kteří z reproduktorů pouštěli protibabišovská hesla. "Nevolte populisty“, „Populisté neodpovídají na otázky“, či „Babiš a Zeman jsou predátoři a jde o souboj o povahu demokracie“. O svatbě ani slovo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už to z něj leze.
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
A že se protest konal při příležitosti arogantního dýchánku "odklaněče“ našich daní Bureše, do vlastní kapsy na Čapím hnízdě? No řekněte sami, kde jinde by to vyznělo, tak opravdově a skutečně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už to z něj leze.
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
PS. Škoda, že se IFH věnuje spíše bulváru, než aby nás informoval o důležitém kroku italské vlády, který se dotýká i naší bezpečnosti. Jak to vypadá poslaných 24 mega ve prospěch řešení krize nepřijde vniveč. https://www.novinky.cz/zahranicni/444921-dalsi-krok-v-reseni-migracni-krize-italske-lode-vpluji-do-libyjskych-vod.html?sznhp=rss
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už to z něj leze, zase k.pavkova tasemnice
Vávra aleš (18868) 31.7.2017 reagovat
Zazpívej oslíčku, nějakou novou písníčku.♣♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Ladislav Dycka (18728) 31.7.2017 reagovat
Pane Náprstek o tom že by to byla akce TOP pan Zachoval nepíše. Že má ANO 70% odpůrců je další hloupost. Naditost peněženek komentovali Vaši kolegové z ČT. Tak nevím tři lži v jednom příspěvko obviňujícím jiné ze lži. Těsně po sedmé a už jedete na 300% to je výkon hodný Stachanovce :-). Jinak to byla vrcholně trapná a hloupá akce která Babišovi voliče přihrála spíše než odehnala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Pane Dycko, to vaše zpochybňování, tak to je opravdu hodno velkého reportéra RJ. O jakých lžích to zase píšete? Za 1/ Rudolfek Z. napsal: „Sluníčkáři a Top09 si zdůvodní kdejakou sprosťárnu.“ pokud tam nevidíte Top09, jste slepý. Za 2/ pokud má někdo 30% sympatizantů, zbylých 70% nejsou jeho příznivci. To je logika. Za 3/ o naditosti peněženek bosů ODS tady informovala zasvěceně pí Č. Inu zprávy RJ, jak vyšité. Vidět lži, tam kde nejsou a nenajít čtvrtou veverku, hmm?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Pak svou poslední větou jen papouškovat poslední větu mistra, tak to je tedy bída.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Danka Pavelková (20335) 31.7.2017 reagovat
Pane admine, ověřte si můj příspěvek - a pokud jej zveřejníte, jeho dubl odstraňte. Stalo se to omylem. Díky - a hezký den přeji. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu adminovi... :-)
Danka Pavelková (20335) 31.7.2017 reagovat
Tož díky, pane admine, ale ten druhý Vámi smazaný příspěvek byl dubl toho prvního, nic zvláštního, ani nevhodného, tam nebylo. Nevadí, díky za jeho odstranění. Přeji pěkný den všem, a nejen Vám. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Dycka už se propracoval na úroveň Černé. Nečte a když vidí mé jméno, plivne špínu. Zachoval jmenoval sluníčkaře a Top09. To Dycka přehlédl a obvinil mě ze lži. Chudák Hoffman to dopracoval až k úplné spodině. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:07
Danka Pavelková (20335) 31.7.2017 reagovat
Zde se chtějí někteří jen hádat - ať už je tématem komentáře I.H. cokoli - prasečí mor, sportovní výsledky tenistů, nebo svatba nějakého politika. Každé téma je jim dobré k tomu, aby si navzájem vyčetli "levity" až do pátého kolena. Mají své "záznamy." A pokud je nanajdou, něco si přilžou a pak tvrdí, že se tak skutečně stalo - a do nekonečna to dementně omílají. A komentátor? "Kdo chce psa bíti, hůl si najde." Je to smutné i trapné... Naštěstí I.H. nepíše jen pro ně. :-(
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Danka Pavelková (20335) 31.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Ta kolona aut jasně dokazovala, že proti Babišovi protestují vždy jen milionáři, protože jim Babiš zabránil spuštěním EET nezřízeně krást. Najde se sice pár chudáků bez vlastního rozumu, kteří se k těm zločincům v Bavorácích a Mercedesech přidají. Babiš po volbách, které vyhraje, musí přitvrdit proti zlodějům a bezpáteřním politikům, kteří rozkradli kdysi krásnou a bohatou ČR. A hlavně zavřít konečně do blázince Štěpánovou, P.Novotného, Náprstka a jim podobné pomatené a nebezpečné šílence!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Ovčane vy už jste zase pěkně lítáte v zajetí železné košile bolševického zavírání a zneškodňování třídního nepřítele. Já bych to viděl tak, že v rámci ozdravného procesu mají obyvatelé "Bohnic" přístup k internetu. :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Omlouvám se za nadbytečné "jste".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Rychlý je sociálně a edukativně zanedbané a zaostalé individuum a je charakterizováno zejména vulgárním vyjadřováním, malou slovní zásobou a neschopností porozumět sdělenému. Pavel Rychlý chodí se svým kocourem do plev, dřepí tam proti sobě na bobku a vzájemně s kocourem tam na sebe poulí a třeští oči při s...í.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Hastrmane, Tatrmane(bez slovní zásoby) zbytečně opakovaně nemel a hezky si polib zád*el.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Rychlý, vám tečou nervy. Vytlačte ještě něco. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Nejlepší je občane, když celý rozváchněný zaútočí a pak se v dalších příspěvcích omlouvá, protože tam nasekal chyby. Asi si mu ty plevy v rozhořčení dostávají do očí :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Sorry, chybka se vloudila : Asi si "SE" mu ty plevy v rozhořčení dostávají do očí :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Tak tomu říkám vyšší prozřetelnost. Když pán Bůh dopustí i motyka spustí. Vůbec se neomlouvejte pí Č., my přece chápeme, že za tím jsou jen ty "plevy!"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Vávra aleš (18868) 31.7.2017 reagovat
Kdo to je MY, za jaké MY tady mluvíš? Dej si mokrý hadr na hlavu a vypni počítač. Zdravím zde přítomné dámy.☺☺☺
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Ottíku ani jsem nepředpokládal, že by ti taková jednoduchá souvislost, když napíši "my" mohla dojít a tak, když se ptáš, rád ti na to odpovím. To "MY" je přece ta nekonečná řada slušných a schválně píši "nekonečná řada," nejen těch tří, kteří se rádi zasmějí trollům, či trotlovi od vyschlé kaluže a v tom vedru, dokonce i bez odplivnutí. No vidím, že to ta pí Č. v honbě za "kvalitou" s tím dávkováním Gutalaxu i soukmenovcům silně přehnala.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Zdravím Veroniko, na lingvistu Rychlého se každý den těším. Tolik pito.mosti v jednom se jen tak nevidí. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Ale Občane, to já mám jiné věci k těšení, než Pavkovu nebo naprstkovu "pit.om.ost" :-) Přeji Vám je také a k tomu krásné dny. V.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
soudruhu ovčane, Ti miliardáři nejedou v přímých platbách. Na ty EET nedosáhne. Ta je pro ty úplně malé a nejmenší. Jak ti Babiš ukazuje, odklánět daně v řádu miliard se musí po babišovsku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Enigmo, vám už tečou nervy jako Rychlému. Už taky sedíte na bobku v plevách a poulíte a třeštíte oči na kocoura jako Rychlý? Enigmo, vytlačte ještě něco. (:-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Tož vidím Ovčane ČR, že vás ten můj příměr k vašim škrkům do rži hezky dostal, že ho potřebujete opakovat v obráceném gardu. Nejste to náhodou podle toho vy, komu tečou nervy? Škoda, že valašský nosič cibule nikdy nenalezne tolik odvahy, aby vám a podobným napsal "zmatiny!" To si raději bude hrát na Šetka, kterému tak chutnají ty plevy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A byla tam proti Babišovi protestovat i Bára Štěpánová a Olga Sommerová a Náprstek? .....
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
z čeho takový ovčan pozná, že někomu tečou nervy? Vy asi víte o EET jenom to, co vám nakuká ta Schillerová a Babiš. Že se výběr DPH za leden zvýšil o 100%.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) dnes 09:04
Ladislav Dycka (18728) 31.7.2017 reagovat
Víte ono mezi "byla to akce TOP 09" a "TOP 09 zdůvodní kdejakou sprosťárnu" je velký rozdíl. Připouštím ale že pro někoho je to obtížné rozeznat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Rychlý (18702) dnes 09:04
Pavel Rychlý (18702) 31.7.2017 reagovat
Pane Dycka, vidět a tvrdit, že v bývalém názvu ÚVVVR jsou čtyři "V“je nebetyčný rozdíl. Vy už zase jen kličkujete a tak nějak nedopatřením jste v citovaném textu vynechal zvratnou částici "si“, která v kontextu Rudolfkova sdělení prokazuje tu vidinu přítomnosti, při pokusu o zneuctění svatby, včetně sluníčkářů. Proto byla otázka pana Náprstka na Rudolfkovu fyzickou přítomnost, při "protestní akci,“ zcela důvodná. Nikdo vám v dalším kličkování bránit nebude.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Svatba PR
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
A. Babiš nedělá nic jen tak. Na druhé straně se celý život stará o to, aby to tak vypadalo. Firma IMOBA, která má za zásluhu Čapí hnízdo, je složenina I nvestice, Mo niky Ba bišové. Z přítelkyně bylo nutno udělat manželku. To má pro Babiše mnoho důvodů. Babiš se připravuje , stejně jako Paroubek na roli premiéra. Na oběd V Lánech půjde s manželkou Monikou. A konečně to hlavní. Babiš svatbou zastíní tu spoustu negativních informací o jeho kšeftech. A tato mýdlová svatební opera mu přinese další hlasy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Enigma, kdyby Hoffman věnoval stejnou pozornost
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Babišovým daňovým ,,odklonům" jako věnuje těm lidem kteří tam demonstrovali, mohl by si říkat novinář. Už lež ze ten protest byl proti svatbě by měla každého varovat že nejde o názor autora ale o snahu udělat z těch komu Babišovy cochcárny vadi nějakou lůzu. 100 x Dalík nikdy Tvrdík. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Enigma, kdyby Hoffman věnoval stejnou pozornost
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Viktore, to jste vystihl naprosto přesně. FOLK dělá pro Bureše propagandistickou práci. A zásadně, když mu na jeho propagčlánku záleží a potřebuje tu myšlenku posílit, zahájí diskuzi jistý Zkrachoval. Přidá se bulvár budou popisovat svatební tabuli, šatičky a botičky Moniky a přijdou na řadu děti, které svatba jejich rodičů potěšila nejvíc. To jsou ty děti na jejichž život křivě přísahal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane
Vávra aleš (18868) 31.7.2017 reagovat
Ubožáček, před kterým říci Babiš je stejné jako polít satana svěcenou vodou. Váša kolabuje v roštínské boudě.♣♣☻♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Vavroďuro, dnešní den bylo možno bez větší újmy přestát v mém bazénu. Tomu jsme se věnovali převážnou část dne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dost se divím že Zachoval nenapsal že ty demonstranty
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
platil a řidil Shapiro na příkaz Trumpa, lumpa co nefandi Putinovi a ignoruje největšího politika modré planety Zemana. Od vzdělaného Zachovala bych podobnou moudrost čekal. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dost se divím že Zachoval nenapsal že ty demonstranty
Černá Veronika (29345) 31.7.2017 reagovat
Ne, naprstku, jestli o tom nevíte, tak Shapiro už vyletěl i s kartičkami. Tohle bylo jen pár "nadšenců nové doby", kterým vadí, že si Babiš bral ženskou, jinak matku svých dětí. Jo, to kdyby si bral chlapa, to by bylo ovací :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dost se divím že Zachoval nenapsal že ty demonstranty
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
nikomu nevadí, že si konečně vzal svoji ženu, s kterou má děti. a nikomu by nevadilo, kdyby si ji vzal před dvaceti lety. Dva měsíce před volbami a při probíhajícím šetření v kauze Čapí hnízdo se nabízí podezření, že tento lump na radu svých PR asi 30 Stbáků v PR, vymysleli další arogantní kouřovou clonu. FOLK s dnešním článkem nám podprahově naznačuje, že Burešova svatba je událostí roku a že Bureš je důležitá osoba. A hlasy ze štábu ÚVIFH už to dosolí, jak jsou všichni ti, "narušitelé" s auty pitomí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dost se divím že Zachoval nenapsal že ty demonstranty
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
"Babišova novomanželka Monika je v řídících radách svěřenských fondů, v nichž má Babiš zaparkovaný všechen svůj majetkem. Sňatkem se stala osobou ještě výrazně bližší. Mimo jiné právně. Majetek ve svěřenském fondu, ovládaném manželkou, je dost výsměch zákonu o střetu zájmů. Zvlášť když se novomanželé Babišovi chlubí, že nemají žádnou předmanželskou smlouvu. Všechny Babišovy příjmy od neděle se tedy stávají součástí společného jmění manželů."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dost se divím že Zachoval nenapsal že ty demonstranty
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Transparency International. Z ní pochází Babišova pražská primátorka Adriana Krnáčová. Současný šéf David Ondračka se svého času třásl na to, že bude ve vládě ministrem vnitra nominovaným Babišem. Ve správní radě Transparency sedával Jan Macháček, dvorní novinář Babišových Lidových novin (toho času ve svěřenském fondu ovládaném novomanželkou Monikou) a šéf Babišova Institutu pro politiku a společnost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Enigmo, není to u vás jen obyčejná závist vůči Babišovi?
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Lidská závist má mnoho podob, třeba se projevuje velkou starostí o zákonnost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Enigmo, není to u vás jen obyčejná závist vůči Babišovi?
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
ale určitě soudruhu občane. Komunista, když něco nemůže popřít, tak dokáže zpochybnit všechno. Po vzoru Kremlu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Enigmo, není to u vás jen obyčejná závist vůči Babišovi?
Vávra aleš (18868) 31.7.2017 reagovat
Občane, buďte připraven. Nejprve oslovení soudruhu, zmínka o Kremlu a potom můžete býti i Vaďurou. Nebyl by jste první ani poslední, pokud to tady fáša vbrzku nazabalí.♣☻♣♠
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Enigmo, není to u vás jen obyčejná závist vůči Babišovi?
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Zdravím. Mám tyto zdejší "liberální demokraty" u zádele.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Enigmo, není to u vás jen obyčejná závist vůči Babišovi?
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Vaďura je jenom jeden. Nezaměnitelný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Babišov neprůstřelný.
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
to, že politik se s novinářem svého mediálního domu Mafra domlouval na využití informací z takzvaného živého spisu (tedy neukončené trestní kauzy pozn. neo) a tím zneužíval informací policie k politickém boji, se nepodařilo prokázat. Ačkoli na jedné z nahrávek jasně zní, že se lídr hnutí ANO s novinářem baví nad dokumenty ze spisu, který je z neukončené kauzy, důkaz na to není. Oba muži totiž při výslechu popřeli, že by šlo o živý spis. A nikdo další u hovoru nebyl, obrazový záznam není k dispozici."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babišov neprůstřelný.
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Takže Burešovi popřeli dva důstojníci StB, jako hlavní svědkové, že Bureš není Bureš. V odposleších už stačí, že to popřou ti hlavní obžalovaní. Háček je v tom živém spisu. Babiš nemusel držet originál, ale hovořili o doslovném obsahu z toho probíhajícího spisu. Babiš chtěl ty informace použít před volbami.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) dnes 12:22
Ladislav Dycka (18728) 31.7.2017 reagovat
Ale čte pane Náprstek čte proto vidím jak lžete až se práší. Vaše komediální výstupy ve stylu "všeci lžou jen já cigáním" by byly pokud byste sprostě neurážel oponenty jen k smíchu. Přečtěte si na co jste reagoval a odpovězte na připomínky. Zachoval TOP jmenoval ale nenapsal že to byla jejich akce. A Hoffman žádné ochránce nepotřebuje protože jestli ho okopáváte Vy s panem Rychlým může být v klidu. Výš než na kotníky stejně nemáte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 12:22
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
DyckO, zásadně VŽDYCKY MÁME NA STEJNOU VĚC DIAMETRÁLNĚ ODLIŠNÉ NÁZORY. A co si myslí Zachoval o TOP je nám šumafuk. Zodpovězte si otázku, proč je ve svém podpůrném štěku vůbec uváděl? No proto, aby to dávalo ten smysl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 12:22
Ladislav Dycka (18728) 31.7.2017 reagovat
No já to vidím tak že Top vyjíždí po Babišovi a to tak hloupě že je to k smíchu i s těmi co tomu tleskají
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 12:22
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Dycko parlamentní komise která vyšetřovala Babišovy finanční čachry se shodla na tom že Babiš své finance vysvětlit nedokázal. Včetně zástupců KSČM. To máme věřit že všichni lžou jen privatizační zbohatlík Bureš je čistý jak lilie? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 12:22
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
pokud je vám Babiš osoba velmi blízká a lidé z TOP jsou vašimi nepřáteli, pak je to s vámi Dycko mnohem horší, než se dosud zdálo. Prostě potvrzuje se pravda, kterou jsem před časem napsal, že je u nás mnoho těch, kterým nezáleží na ničem u svého oblíbence, Pro vás je důležité, že Babiš je ten výtvor porevoluční stbácké skupiny, která provede tichou kontrarevoluci. Ta akce se viditelně rozjela vstupem Babiše na veřejnost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tak se to dělá. Když Zachoval napíše TOP09 myslí co?? Dycka vysvětlí že vsechno je jinak!
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
Když Černá napíše šest měsíců myslí 18 měsíců, když napíše Kalousek myslí Bezděk, napíše li třetí pilíř myslí druhý. A sluničkáři? Podle Zachovala jsou to ti kdo nevěří že Zeman umí číst nenapsané články, volat Trumpovi aniž o tom Trump tuší a doknce nevěří že Putin vyměnil Savčenkovou za vojáky které NEMÁ na Ukrajině. Babiš se má o koho opřít. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak se to dělá. Když Zachoval napíše TOP09 myslí co?? Dycka vysvětlí že vsechno je jinak!
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Náprstku, kdy se ukážete? Skalní antikomunista Náprstek se stydí zveřejnit obsah svých spisů StB, které jsou v Archivu bezpečnostních složek ÚSTR neskartované archivované, jak zde Náprstek stále uvádí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak se to dělá. Když Zachoval napíše TOP09 myslí co?? Dycka vysvětlí že vsechno je jinak!
Rudolf Enigma (18699) 31.7.2017 reagovat
Jak by to měl omezenče udělat? Kde jsou tvoje spisy, agente.? Skartované?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdy se Náprstku ukážete??
občan ČR (18715) 31.7.2017 reagovat
Osoba vedená československou StB v některé z kategorií spolupráce má na žádost zdarma právo nahlížet do svých spisů StB a zdarma vyžádat si jejich fotokopie z EZO nebo z Archivu bezpečnostních složek ÚSTR. Proč to Náprstek ještě neudělal a nezavřel svým odpůrcům zde ústa? Asi ví dobře proč. Že už do spisů už nahlédl a domnívá se, že se má za co stydět? Náprstek má jedinečnou šanci, jako zavilý a skalní antikomunista, usvědčit socialistické Československo z nekalé činnosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdy se občane ČR ukážete??
Viktor Náprstek (18674) 31.7.2017 reagovat
O tom proč se přítel Černé nemůže podepsat si mohu myslet co chci. O jeho gramotnosti (stejně jako u dalších z ÚV IFH) se dá pochybovat i proto že si nedokáží najit rozdil mezi osobou evidovanou a spolupracující. Snaha Černých Valachů ochránit Hoffmana - Folka už spadla na samé dno. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení