Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Testování Katalánců

Den Ivana Hoffmana: Testování Katalánců

Katalánci jdou k volbám, u kterých se nejen neví, jak dopadnou, ale také se neví, co od nich čekat. Jde o volby, které vyhlásila vláda v Madridu poté, co kvůli referendu o nezávislosti rozpustila katalánský parlament a uvěznila řadu katalánských politiků, přičemž někteří, včetně sesazeného katalánského premiéra, unikli perzekuci přesídlením do Bruselu.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 110 PŘÍSPĚVKŮ

A co se stane
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
když se časem ke Kataláncům přidá i Galicie a Baskicko? Bude mít Madrid dost demokratických pendreků?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A co se stane
antihavel antihavel (19100) 20.12.2017 reagovat
A podpora EU, bude Madridu prd platná. Ta má starosti sama se sebou, zvoní jí umíráček.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A co se stane
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
když jsme u těch pendreků, mohl by pan Náprstek odpovědět na konkrétní otázku? Kdo poslal Ondráčka mlátit studenty? Kdo nařídil zásah a jak byl potrestán:Viktor Náprstek (18674) včera 16:25 reagovat někoho kdo se v den výročí postřelení studenta Opletala nacisty neštitil mlátit sedící studenty, pak máme k civilizované zemi pořád ještě daleko. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Pan Hoffman má právo napsat svůj názor. Když se tu řešil Krym, položil jsem otázku zda Rusové na Krymu měli stejné právo na selbstbeststimmung jako Sudetští Němci na sebeurčení. Pak to ale musí platit i pro Tibet, Hong kong, Čečensko, Shanghai, Katalánsko či sídliště Máj v Budějovicích. Jasnou odpověď nedal zatím nikdo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Otázka tedy zní, mělo o právu Slovenska na samostatnost hlasovat jen Federální Shromáždění, nebo si to tenkrát mohli odhlasovat ve Slovenské národní radě a federální orgány se měly podřídit? Mohou o Tibetu rozhodovat Tibeťané nebo vláda v Pekingu? O Katalánsku Katalánci nebo vláda v Madridu?? Tak jak, pane Hoffmane? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Babičková Jana (18811) 20.12.2017 reagovat
Opět naprstek "historicky". Otázky nezní tak, jak je kladete vy, naprstku. Nejste středobodem světa.:-))) A já si s radostí večer přečtu vaše dnešní rozjímání... Vy mne pobavíte vždy. * * * To je částečná odpověď pro Veroniku a zdravím, Veru. :-) * * * Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Babičková Jana (18811) 20.12.2017 reagovat
PS.: NAPRSTKU, u předchozího tématu máte od BAB příspěvky. I s jednou ROVNOU a opět NEPOKŘIVENOU nabídku. Věřím vám, že jinou zábavu, než zde lhát a špinit, nemáte... Osamění z pokřivení...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
rozhodovat v referendu o odtržení Slezka z regionu severomoravského kraje a ČR?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
....Slezska....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Marie Váňová (30048) 20.12.2017 reagovat
Vy jste Polák, že si přejete Slezko v Polsku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
A z čeho tak usuzujete paní Váňová. Z toho příkladu, který vyjadřuje tu absurdnost vypsání takového referenda?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
Nejsem si jist, zda by si pan Rychlý Slezsko v Polsku přál, kdyby Polákem byl. Lidé hovořící jazykem "po našimu" na české straně hranic hrdě až agresívně označují sami sebe za Poláky. Na polské straně se ale příslušníci jazykově i etnicky identického kmene označení za Poláky brání a sami sebe označují za Ślązaki. Nepamatuji se, že by některý z mých polských přátel vyjádřil touhu mít doma více takových.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Marie Váňová (30048) 20.12.2017 reagovat
Máte smůlu. Názory pana Náprstka pobuřují normální Němce, kteří se obávají, že kvůli oficiální i neoficiální propagaci zabírání našeho území, je budeme nenávidět. A kupodivu se distancuje i oficiální německá politika.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Pavel Rychlý (18702) 21.12.2017 reagovat
Když tu nedávno Miloš napsal „ach Bože“ Babičková vy kdybyste neměla Náprstka tak si ho musíte vymyslet, byl pí Č. sprdnut za braní Božího jména nadarmo, ale o správnosti sdělení ubožácky pomlčeno. Dnes se svým pomateným vstupem to Ctihodná (špína duše) jen potvrzuje, když zcela mimo téma se svou obsesí a traumatem diagnozy OCD „vyvolává“ opět pana Náprstka odvolávající se na své dětinské nabídky z předchozího fóra. Dovede si někdo představit, že taková B*L*B*A*Ň*A
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Pavel Rychlý (18702) 21.12.2017 reagovat
by měla právo rozhodovat v referendu o odtržení Slezska z regionu severomoravského kraje a ČR?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
BAB vy s Černou zase umíte pobavit mě:
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
12. 8. 2017 Duel Deníku Bourat či nebourat .. Viktor Náprstek (18674) 12.8.2017 Mnoho budov postavených za socialismu bylo postaveno aby hezky vypadaly ale na energetickou náročnost se nehledělo, do Motolské nemocnice zatékalo a v zimě sestry těsnily okna pomocí prostěradel. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti ©
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: BAB vy s Černou zase umíte pobavit mě:
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Data a název článku uvádím proto aby byla možnost vyhledat nekrácený originál. Chorobní lháři často svá vlastní slova popírají. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: potřísnit, pobavit mě:
Vávra aleš (18868) 20.12.2017 reagovat
Haj (zle) práskačský, co je s kabelkou Nagyový? Kdopak obrátil studentský pochod z Albertova na Národní třídu, kdo položil mrtvého studenta Šmída a urychlil pád režimu? Volte si v Praze třeba slimáčka, nebo horáčka, hlavně přestaňta krást a říkat tomu demokracie.☻☻☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: potřísnit, pobavit mě:
Marie Váňová (30048) 20.12.2017 reagovat
Sameťák si zinscenovali komunisti sami, aby zde bylo konečně uskutečněné veřejné přání všeho lidu a oni o svá korýtka nepřišli. Kdyby nebylo mlácení studentů při povinné účasti i nezletilých dětí a mrtvého studenta, tak by to do léta spadlo samo a oni by si nemohli vyjednat výhodné podmínky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ČSFR byla rozdělena Ústavním zákonem č.542/92 Sb pro který hlasoval zákonem stanovený počet poslanců. Předsedou FS byl A. Dubček.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory v režii NSDAP a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tak už i pan Maloň se přidal ke kopírování občanových nesmyslů.
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
Že by se jednalo o dvě různé osobnosti v osobě jednoho a téhož nevzdělaného, a co hůře, nevzdělatelného schizofrenika?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak už i pan Maloň se přidal ke kopírování občanových nesmyslů.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
To nám nabízíš část svýho životopisu? Nezapomeň, přinést soudruhu Náprckovi kousek kapra a salát! Vezmi sebou raději nůž, kdyby na něho dolehla atmosféra vánoc a chtěl se oběsit!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak už i pan Maloň se přidal ke kopírování občanových nesmyslů.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
A Satorie, spočítej Náprckovi body na závěr, on už ubožáček umí jen do padesáti, pak už je moc! A odcházím si dočíst dobrou knihu, takže nemusiš odpovídat, taky na tebe kašlu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak už i pan Maloň se přidal ke kopírování občanových nesmyslů.
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
O tom mám jisté pochyby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Babičková Jana (18811) 20.12.2017 reagovat
Ano, naprstku, KAŽDÝ má právo na názor. ALE, pokud chce názor prosadit, tak musí PŘESVĚDČIT. NEpřesvědčil jste mne o tom, že SUDETŠTÍ NĚMCI se vyjádřili k právu na sebeurčení v REFERENDU tak, jak se vyjádřilo přes 80 % zúčastněných obyvatel Krymu. Vy jasná odpovědi. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
BAB (izno) nepsal jsem o REFERENDU ale o PRÁVU na SEBEURČENÍ. Zkuste mléko nebo anopyrin, třeba váš rauš po experimentech s daturou a mandragorou odezní a dokážete přečíst a POCHOPIT o čem píšu. P.S. Referendum neproběhlo při rozpadu Rakouska Uherska 1918, ČSR 1939, ČSFR 1992 ani SSSR 1991. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
venkov 4ever (37754) 20.12.2017 reagovat
Palec nahoru pro babičku, palec dolů pro Náprcka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
Nový druh? Že by čtyřnásobný, nikdy venkovan, bez selského rozumu, který si tady hraje na císaře Caligulu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Rychlíku tupý, forever znamená navždy!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Házíte hrách na stěnu...
venkov 4ever (37754) 20.12.2017 reagovat
...ale oceňuji, že mně občan očividně riskující prasklou žilku Rychlý nespojuje se "selským rozumem". Jsem snad nějaký "arthur dent"?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Házíte hrách na stěnu...
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Na Arthura Denta mi prosím nesahejte a Vogony nepřipomínejte. Stopařův průvodce patří k mé oblíbené četbě :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Házíte hrách na stěnu...
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
Opět jsem zapoměl na cenzuru, tedy. Ani já nebudu Fordem Prefectem, čtyřnásobný venkovane, nešťastníku bloudící vesmírem na DF u IFH a nikdy bych se neodvážil vás nazvat Arturem Dentem, ale podle vyjadřování bych spíš usuzoval na venkovského de ment os. PS. Nevím jak ovčan ČR, ale Pepek vyskoč malilinkatý, má tu žilku už dávno prasklou, když nechápe rozdíl mezi for a four.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Házíte hrách na stěnu...
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Tak proč blbe píšeš nikdy-never?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Házíte hrách na stěnu...
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
Nevědoucí maloni a trolle, až dorosteš alespoň na úroveň nástroje krejčího, "náprstek," pak se znovu ozvi. Zatím jen stupidně okopáváš kotníky každému, zejména pak pak panu Náprstkovi. Označit někoho za blba, není ještě záruka, že jím nejsi sám. ever [ˈevə] přeloženo = nikdy v záporu, nikdy (v životě) při zdůraznění, třeba (4x)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá Veronika (29345) 20.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Černá Veronika (29345) 20.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Házíte hrách na stěnu...
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Tak jsem se trefil, ale kvič dál.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Jasnou odpověď dal pan Satori.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Jasnou odpověď pane Náprstek dal například pan Satori.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Náprcek, jako vždy žvaněj nesmysly a odpověď na svou otázku nenacházím, opakování blábolu o Motolu nebo sídlišti Máj nestačí, soudruhu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proto jsou zákony dány, aby silnější nemohl všechno. Cicero. Zákon má smysl pokud platí pro každého stejně. Randa.
Marie Váňová (30048) 20.12.2017 reagovat
Stejně jste si pohraničí zabrali a spolu s Hitlerem jste prohráli. Chcete si to zopakovat s použitím všech moderních zbraní?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Hoffmane
Miloš Rudek (18671) 20.12.2017 reagovat
ano, separatismus a různé nacionalismy v Evropě kazí byznys, což vám bohatě stačí, abyste fandil každému odtržení, destrukci. Svůj (kladný!) názor na referendum jsem tu zveřejnil předevčírem 18.12. Dnes mohu jen doplnit, že kromě popsaných formálních podmínek je moc důležitá formulace otázky. Kdyby zahrnovala i hrozbu (jistotu?) vyhazovu Katalánska z EU, tipuji, že by samostatnost hladce - NEPROŠLA. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudku, Katalánci opustit EU nechtějí, ale Hoffmanův problém je jinde.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Pan Hoffman fandí separatismu jen tam, kde se mu to hodí. Když se psalo o Tibetu, Šanghaji či Hong Kongu nechtěl o právu na sebeurčení ani slyšet u Slovenska (kde Slovenští poslanci FS byli skoro jednomyslně PRO) se komentářů zdržuje ale Kataláncům fandí. Je snad jasné proč se zachoval jak Zachoval. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku, jak píši výše (s trochou nadsázky)
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
jak by se zastánci referend - přímé demokracie - zachovali, kdyby si obyvatelé domu čp. 241 na sídlišti Máj v Českých Budějovicích v referendu odhlasovali že se chtějí odtrhnout od ČR a stát se součástí Lichtenštejnského knížectví. Reakce Hoffmana i Okamury by možná předstihla i blábolení Ovčáčka. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku, jak píši výše (s trochou nadsázky)
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Ovšem tebe nikoli, ty jsi ve svém blábolení nedostižný, prostě pacient, soudruhu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprcku...
venkov 4ever (37754) 20.12.2017 reagovat
...nechtěl byste se zúčastnit skromného pohoštění v přátelském prostředí? Hosté budou nadšeni. https://tinyurl.com/ybx25966
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku, Katalánci opustit EU nechtějí, ale Hoffmanův problém je jinde.
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Náprcek, při čtení tvých názorů nabývám dojem, že tě Božena Němcová musela znát, když psala Babičku a že vlastně Viktorka by Viktor!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Hoffmane, proč nás tak rád balamutíte?
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
A používáte zcela nepřesné informace, či rovnou lži obsažené v této větě: „Co v pořádku není, je neochota španělské vlády přiznat Kataláncům právo demokraticky rozhodnout, co je jim bližší.“ Rád zapomínáte, že referendum k odtržení Katalánska bylo uznáno, jako neústavní a protizákonné a byli na to Katalánci dopředu upozorněni. Porušování zákonů je trestné a platí pro všechny. Proč nenapíšete o místních křivárnách? „Poslanci v úterý v rámci státního rozpočtu schválili i usnesení rozpočtového výboru,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, proč nás tak rád balamutíte?
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
které mimo jiné navyšuje peníze pro státní pojišťovnu EGAP o 1,9 miliardy korun. „Tato částka je čistě na krytí ztráty kvůli problémovému případu elektrárny Adularya v Turecku,“ potvrdila Seznam Zprávám mluvčí EGAP Hana Hikelová. Elektrárnu Adularya začala firma Vítkovice Power Engineering miliardáře Jana Světlíka, /mimo jiné Zemanem vyznamenaný kamoš za hospodářský rozvoj ČR/ stavět poblíž západoanatolijského města Eskisehir v roce 2010. Projekt financovala Česká exportní banka ve spolupráci právě se
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, proč nás tak rád balamutíte?
Pavel Rychlý (18702) 20.12.2017 reagovat
státní pojišťovnou EGAP.“ Tento projekt je v úpadku a nefunkční. Možná je to zase jeden z povedených kousků Mynáře, při zajišťování garance spřízněné firmy PAPRa. To se nám to hoduje, když to poplatníci sanujou!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Hoffmane, proč nás tak rád balamutíte?
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
To se to hoduje, když se z ROPu severozápad ztratí dvě miliardy a nikomu nechybí, jen je občané musí zaplatit ze svých kapes! A kolikrát se 50 mega za Čapí hnízdo vejde do dvou miliard
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Omluva
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Omlouvám se za vícero stejných reakcí na tvrzení pana Náprstka. Sebeurčení pravděpodobně nikde nemůže projít v souladu s místnímy zákony. Ty se logicky snaží celistvost spíše udržet. Je řada případů "nelegálního oddělení" a naše postoje k nim se nejčastěji odvíjí od toho jsou li to naši nebo oni.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Dycko, napsal jsem že stejné PRÁVO na sebeurčení (selbstbeststimmung)
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
by mělo platit pro každého, a je JEDNO zda jde o Sudetské Němce, Tibeťany, Katalánce, lidi z Hong Kongu, Krymu či obyvatele domu čp. 241 na sídlišti Máj v Českých Budějovicích. Zatím se k tomu NIKDO nevyjádřil. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Dycko, napsal jsem že stejné PRÁVO na sebeurčení (selbstbeststimmung)
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Proč mi připomínáte co jste napsal a proč chcete abych se v těchto souvislostech vyjadřoval k sídlišti?? Právo na sebeurčení má každý národ o domech na sídlišti to nevím. Teoreticky je to jednoduché, prakticky velmi složité a většinou neuskutečnitelné za dodržení zákona. To je vše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dne 19.12.2017 večer před Parlamentem ČR vyváděli na ulici nikým nevolení pražští kraválisté …….
občan ČR (18715) 20.12.2017 reagovat
Pražská havlistická ulice se opět ukázala v celé své kráse. Pražští kraválisté se domáhali změny rozhodnutí demokraticky zvolených zástupců lidu. Na jejich transparentech ještě chybělo havlistické srdíčko. Ódeesáci a Topáci prováděli čachry s hlasovacími lístky a podařilo se jim vyvolat obstrukci při volbě pana Ondráčka. Ale to nevadí, nebyl zvolen teď, bude zvolen příště.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dne 19.12.2017 večer před Parlamentem ČR vyváděli na ulici nikým nevolení pražští kraválisté …….
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Občane ČR chápu že jste na škole Felixe Edmundoviče Dzeržinskeho moc rozumu nepobral ale osobu která se, v den výročí potřelení Jana Opletala nacisty, neštitila mlátit studenty, zvoli nebo nezvoli parlament a ne nějaká ulice. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dne 19.12.2017 večer před Parlamentem ČR vyváděli na ulici nikým nevolení pražští kraválisté …….
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
A velitele, nebo funkcionáře, který ho tam poslal, to chceme vědět, Náprcek. A ty ho znáš, o tom jsem pevně přesvědčen, tak neváhej a sem s jeho jménem!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dne 19.12.2017 večer před Parlamentem ČR vyváděli na ulici nikým nevolení pražští kraválisté …….
občan ČR (18715) 20.12.2017 reagovat
Náprstek zde vede svoji permanentní protiruskou agitaci; sežere každou protiruskou siláž, kterou mu „demokratické tajné služby“ a v TOP-09 naházejí vidlemi do žlabu a zasypou žlab. Náprstek nábožně čeká a dychtivě odezírá ze rtů Schwarzenberga, když mluví ze spaní a až se probudí a pronese nějaké svoje protiruské a protičeské moudro, aby se tím Náprstek mohl blýsknout tady v diskusi u IH. Pak tady memoruje cinty z Kalouskových delirií tremens.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dne 19.12.2017 večer před Parlamentem ČR vyváděli na ulici nikým nevolení pražští kraválisté …….
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Náprcek voni jsou samý Dzeržinskij, Mašín, ale třeba Gabčík, Kubiš Opálka vod nich neslyšet! Ale to bude tím, že voni jsou celý život jak práskač Čurda!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
sudeťáci hodlali býti v říši německé
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
i stalo se se
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Costmene to jste měl poradit Porošenkovi. Kdyby každý Rus dostal právo vzít si kufr s 50 kilogramy osobních potřeb a byl nahnán do dobytčaku v transportu SMĚR MOSKVA, mohl být dnes klid a Zeman by neměl co kritizovat proto že by nebyly sankce. Jenže Porošenko není Beneš a myslel že se s Putinem dá vycházet v miru. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprcku, vy rozumíte úplně všemu...
venkov 4ever (37754) 20.12.2017 reagovat
...a určitě mně budete nápomocen nepostradatelnou radou samozvaného génia...trochu jsem se v těch vašich kavárenských pletichách ztratil a nevím, zda mám v nové "ukrajinské" krizi podporovat Saakašviliho nebo Porošenka. O Saakašvilim Porošenko tvrdí, že je ruským agentem, Porošenko zase v Rusku prokazatelně vlastní několik desítek firem. Jak to tedy vlastně je, kdo je teď ten hodný a kdo zlý? Nepřekombinoval to Sörös trochu moc? Pusťte se do toho...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Tak Porošenko, ten korupčník a oligarcha, teda Náprcek, tvůj stav se rapidně zhoršuje, změř si tlak!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Costmene když Putin provedl anschluss Krymu zdůvodňoval to úplně stejnými slovy jako Hitler zábor Sudet v Mnichově. Asi to během sveho pobytu v Berlíně od svého vzoru opsal. Oba poukazovali na to že území jim kdysi patřilo, že má tamní lid selbstbestimmungrecht a že si to i přeje. Kdysi jsem četl knihu Život plný nenávisti a po záboru Krymu jsem jen čekal kdy si Putin nechá narůst knirek. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Jako ty a jistý A.H, taky blázen.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
Černá Veronika (29345) 20.12.2017 reagovat
ale vy byste si ten Hitlerův knírek už měl oholit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Černá něco o šestiměsíční vládě Čalfy, Kalouskově třetím pilíři a Pitrovi který v ČR neseděl dnes nebude? Teď napíšete ze jsem si to vymyslel a půjdete si oholit knírek. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
občan ČR (18715) 20.12.2017 reagovat
A jsou tady zase Náprstkovy archivy StB, starého psa Náprstka novým kouskům nenaučíš. Kdo byl zvyklý sbírat zprávy na jiné lidi, překrucovat a práskat na ně, ten to dělá dodnes, zapomněl ale, že už je jiná doba, Náprstek Viktor. Někteří práskači měli i krycí jméno, třeba Paleček.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Soudruho občane ČR, to nejsou archivy StB ale ani rok staré příspěvky zmatené Černé v Deníku. To datum tam uvádím aby si každý mohl najít originál. Tedy každý...každý gramotný..což se vás asi netýká.. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Josef Maloň (24545) 20.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Náprcek, z čeho soudějí, že se paní Černá musí holit, každá není jako ta jejich, co si musela kromě knírku depilovat i hrudník.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstku, Putin knír dodnes nemá,
Černá Veronika (29345) 20.12.2017 reagovat
Ale že je naprstek duchaplný, co? I takovou hovadinu musí opsat. A dokonce od Černé, jejíž "zmatené příspěvky" tu musí za ni pořád vymýšlet :-). Slídil s.lizký. Hezký večer :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
zatím z ukrajiny prchají ukrajinci a nalehko,protože do toho kufru nemají co dát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sudeťáci hodlali býti v říši německé
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
poroschenkova fabrika na bonbony je v rf.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
nechejme katalábce zvolit si svůj osud a splni si svůj se nezávislosti
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
katálaánci roky usilují o nezávislost a vyhlášení nezávislodti se táhne roky.Až v roce 2017 na základě referenda se většina ončanů připojila k vyhlášení nezávislosti.Váda v madridu toto smetla se stolu ,ale problém zůstal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nechejme katalábce zvolit si svůj osud a splni si svůj se nezávislosti
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
třikrát se katalánci domáhali nezávislosti.V XVII stol., poté v roce 1934 kdy ta nezávislost trvala jeden den ( franco to krvavě potlačil) a naposledy jak známo nedávno v 2017 to trvalo rekordně tři dny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nechejme Tibeťany zvolit si svůj osud a splni si svůj se nezávislosti
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
costmene, jak dlouho touží Tibeťané po nezávislosti a kolikrát byla jejich snaha rozdrcena Čínskou armádou? Mám nápad, při příští návštěvě Čínské či Španělské hlavy státu v Praze necháme po všech sloupech vyvěsit Tibetské a Katalánské vlajky. Uvidíme jestli se k nám Hoffman a Zachoval připojí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: nechejme Tibeťany zvolit si svůj osud a splni si svůj se nezávislosti
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
blb náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman si ještě nevšiml,
Marie Váňová (30048) 20.12.2017 reagovat
že požadavek nezávislosti a sebeurčení národů je dnes podporována jen pro vybrané skupiny. Ostatní jsou nálepkováni. Zatím máme štěstí, že je nálepkování jen slovní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Paní Váňová mám dotaz. Kolik Němců mě čte a s kolika jste mluvila když víte že mě odsuzují?
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
Marie Váňová (30048) dnes 14:03 Názory pana Náprstka pobuřují normální Němce, kteří se obávají, že kvůli oficiální i neoficiální propagaci zabírání našeho území, je budeme nenávidět © Navíc nevím že bych propagoval zabírání našeho území. Nejste náhodou dcera Černé Babičkové? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Váňová mám dotaz. Kolik Němců mě čte a s kolika jste mluvila když víte že mě odsuzují?
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
https://www.youtube.com/watch?v=0oqU0NModSQ
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Váňová mám dotaz. Kolik Němců mě čte a s kolika jste mluvila když víte že mě odsuzují?
Josef Maloň (24545) 20.12.2017 reagovat
Proč šmejde kladeš otázky a sám na ně neodpovídáš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paní Váňová mám dotaz. Kolik Němců mě čte a s kolika jste mluvila když víte že mě odsuzují?
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
A proč kladete otázky a neodpovídáte na ně Vy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jako obvykle, pan Hoffman neodolal ...
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
... aby podstatu problému nepoodsunul trochu jinam, než kde skutečně leží. Nezávislost a sebeurčení národů nekazí byznys. Co tyto jevy kazí jsou naděje a plány elitářských ideologů na nabývání stále větší politické moci nad Evropou, bez ohledu na potřeby, zájmy, preference a vůli řadových občanů jednotlivých zemí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jako obvykle, pan Hoffman neodolal ...
miroslav costmen (18648) 20.12.2017 reagovat
elitářský ideolog satori
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jako obvykle, pan Hoffman neodolal ...
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
Doufám, že to pomohlo a už je Vám líp.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jako obvykle, pan Hoffman neodolal ...
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
vůbec,samolibý narcis satori není schopen srozumtelného jazyka.Nic s tím nenadělám ,je to prostě vool
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud je to costmen ...
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
... kdo kritizuje za nesrozumitelnost příspěvků jiné, co k tomu dodat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud je to costmen ...
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
satori je nesrozumitelný,i ten náprstek je tady pro obveselení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud je to costmen ...
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
Satori je nesrozumitelný pro costmena. V souladu s kybernetickou poučkou, že míra přenesené informace je uměrná kapacitě příjemce informaci přijmout a zpracovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jako obvykle...
Černá Veronika (29345) 20.12.2017 reagovat
Já si myslím, že pan Hoffman to jen neumí :-) tak vzletně jako vy vyjádřit (má jen 3 naše odstavce, v nichž musí zmínit i dnešní téma a to jsou volby a šance v Katalánsku :-)). Politická moc nad Evropou není v rozporu s byznysem. Naopak úzce souvisí.Vy jste zmínil jeden důvod, on taky. Fifty-fifty. Na kritika tedy nic moc :-) .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Politická moc ideologů ...
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
... ať upřímně utopických nebo prospěchářsky oportunistických v rozporu s byznysem je. Zvýhodňování vyvolených a potlačování přirozené konkurence není byznys, ale neofeudalismus. Takže pan Hoffman, kterému naprosto nechybí schopnost vyjádřit to, co vyjádřit chce, byť s Vámi musím souhlasit, že za účelem reklamní účinnosti tak nečiní vzletnou formou, uvedl důvod zavádějící. (Mimochodem, pokud můj způsob vyjadřování někomu připadá vzletným, je to smutné svědectví o úpadku vzdělání v České kotlině.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
Černá Veronika (29345) 20.12.2017 reagovat
chtěla jsem být umírněná, ale uznávám, že Costmen Vaše proklamace pojmenoval přesněji - "elitářská ideologie" - u vás zřejmě v domnění, že tím dokazujete neúpadek vašeho ev. vzdělání. Ale jak je vidět, ani to vám nedalo šanci rozpoznat, že hlavním tématem jsou volby v Katalánsku, popis toho,co jim předcházelo a zvážení variant toho, co bude následovat, nikoliv poučení co je neofeudalismus. To, co vy píšete, jsou vedlejší informace, které lidé buď znají, nebo si je vyhledají, budou-li mít zájem. Končím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hlavním tématem byly zajisté volby v Katalánsku ...
Ivan Satori (32609) 20.12.2017 reagovat
... a postoj EU k těmto volbám není nepodstatnou či okrajovou okolností, jakož jí není ani motivace tohoto postoje, kterou pan Hoffman účelově zkreslil. Obé dosti podstatně souvisí jak s tím, co těmto volbám předcházelo, tak s variantami toho, co bude následovat. Pokud jde o Vaše sliby, zkušenost mě naučila brát je s rezervou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivan Satori včera 22:13
Černá Veronika (29345) 21.12.2017 reagovat
Já jsem vám něco slíbila? Že o tom nic nevím...:-) Prosím Vaši definici slibu, ráda se poučím, jsem přece z té České kotliny s "upadlým vzděláváním". Ještě že máme vás, vaše nezištné poučky a kritický přístup jsou nám zárukou, že neupadneme docela. Mimochodem, kde jste chodil do školy? Chtěl jste snad naznačit, že české vzdělávání v dobách vašeho osobního rozkvětu bylo na lepší úrovni?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivan Satori včera 22:13
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
"Končím."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
vážená paní ,moc vám děkuji,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
satori je příliš zahleděný do svého světa a každý i nepatrný náznak připomínky k jeho textu bere jako urážku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
Je drobný rozdíl mezi "nepatrným náznakem připomínky" a protitvrzením. Obzvláště zahrnuje-li toto protitvrzení zkreslení výchozích předpokladů. Na rozdíl od jiných, já svá tvrzení buď dovedu obhájit, nebo mi ego nebrání přiznat omyl aniž by mne emotivní labilita pudila k nadávkám. Pokud někdo nedokáže nebo odmítá pochopit, co se pokouším vysvětlit, to mě neuráží, pouze to u mne vyvolává soucit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
Aby bylo zcela jasno a nedošlo k mýlce - mluvím-li o schopnosti pochopit, není to totéž, co souhlasit. Ač je obojí možné, je podstatný rozdíl mezi tím, zda někdo určitý postoj či argumenty chápe, ale nesouhlasí, a mezi tím, když jiný nesouhlasí, aniž by chápal. Ale takovými složitostmi si nenechte plést hlavu. Jen si vymyslete nějakou novou nadávku, kterou byste mě počastoval, anebo použijte i nějakou starou, a já jsem si takřka jist, že se Vám alespoň částečně uleví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
BLb satori nepřiznal omyl
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
miroslav costmen (18648) 21.12.2017 reagovat
nebudu opatrný,přímo sdělím že jsi ubožák co si tady za potlesku náprstka spravuje ego,PŘIBYSLAV
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobře,
Ivan Satori (32609) 21.12.2017 reagovat
Chystal jsem se Vás u příležitosti Vánoc vybídnout, abyste si dal dvojitě. Vidím, že nebylo zapotřebí. A je to tak dobře. Pokud to té zlobě ve Vás alespoň trochu uleví, je to lepší, než abyste to v sobě držel a následně třeba zmlátil manželku, nebo naopak vyprovokoval nějakého souseda, aby zmlátil Vás. I Vám klidné Vánoce, veslého Silvestra a šťastný nový rok.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pane Satori když se tu řešil Krym, položil jsem (s trochou nadsázky) otázku
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2017 reagovat
zda Rusové na Krymu měli stejné právo na selbstbeststimmung jako Sudetští Němci na sebeurčení (self-determination). A zda to bude platit i pro Tibet, Hong kong, Čečensko, Shanghai, Katalánsko či dům čp 145 na sídlišti Máj v Českých Budějovicích. Jasnou odpověď nedal zatím nikdo. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori když se tu řešil Krym, položil jsem (s trochou nadsázky) otázku
Ladislav Dycka (18728) 20.12.2017 reagovat
Odpověď jste dostal mnohokrát. Jenom že jak je u Vás obvyklé nečtete a omíláte lži.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori když se tu řešil Krym, položil jsem (s trochou nadsázky) otázku
Viktor Náprstek (18674) 21.12.2017 reagovat
Dycko i od vás jsem vždy všechny odpovědi dostal. Jen je nikdo nikdy neviděl. Když se zeptám děláte mrtvého brouka a pak napíšete že už jste odpověděl. Chováte se jako strýček Jedlička když po něm děti chtěly aby udělal žížalu. Dělal že neslyší a zakokrhal. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori když se tu řešil Krym, položil jsem (s trochou nadsázky) otázku
Josef Maloň (24545) 21.12.2017 reagovat
A další lež, nebo jen Alzheimer?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pane Satori když se tu řešil Krym, položil jsem (s trochou nadsázky) otázku
Ladislav Dycka (18728) 21.12.2017 reagovat
Náprstku Vy strýčku Borovičko. Nejen toto jsem Vám psal. Vyjadřoval se i pan Satori. Toto je jedna z mých včerejších reakcí. Stále nestačí? "Sebeurčení pravděpodobně nikde nemůže projít v souladu s místnímy zákony. Ty se logicky snaží celistvost spíše udržet. Je řada případů "nelegálního oddělení" a naše postoje k nim se nejčastěji odvíjí od toho jsou li to naši nebo oni". Snad to tentokrát dorazí do správné hlavy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>