Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Umělá inteligence

Den Ivana Hoffmana: Umělá inteligence

Kromě toho, že se Elon Musk rozešel s Amber Heardovou, překvapil svět i tweetem, že umělá inteligence je nebezpečnější než Severní Korea. Určitě není na škodu udělat si občas inventuru hrozeb, kterým čelíme. V případě umělé inteligence už varovně zvedá prst kdekdo, včetně fyzika Hawkinga a Billa Gatese.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 139 PŘÍSPĚVKŮ

Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Rudolf Zachoval (18668) 17.8.2017 reagovat
Že je toto nebezpečí reálné je vidět na dvou hybridních klonech, kdy se v případě Náprstka a Divína-enigmy někdo (asi redakce)pokusil do té nejnižší úrovně nasadit automatický rozhodovací proces a myslel si, že to bude fungovat. Výsledek je zjevný. Naprosté nepochopení ničeho a pokus o vyhlazení diskuze. Takže má na 100% pravdu i pan Hoffman. Tato hybridní stvoření jsou jednoznačně vytvořena na potlačení všeho lidského a na dominanci hlouposti. Škodí tedy všude, kde se objeví, ale jsou přesvědčena o opaku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Babičková Jana (18811) 17.8.2017 reagovat
Pane Zachovale, využívám Váš příspěvek. Mínila jsem dnes být první, protože pan Pavel Novák si zaslouží moji OMLUVU. Velkou a pokornou. Žádnou polehčující okolnost nemám. Moje dotčené ego nemyslelo a dne 11.3.2016 mi zatmělo před očima. Byl to můj tehdejší příspěvek (reakce na Rudka), který spustil další lavinu napadání pana Pavla. Včera mi nedalo a dohledávala jsem omluvu pana Pavla. Potom jsem dohledávala další výpady proti panu Pavlovi. Ano, našla jsem vše. I svůj prohřešek.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Babičková Jana (18811) 17.8.2017 reagovat
Pane Pavle, promiňte mi. Nemyslela jsem, sem si myslela, že mám právo na špinavost reagovat tak jak tenkrát reagovala. Upozornit na špínu Naprstka a pokrytectví Rudka. Nemám. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Pavel Novák X (18634) 17.8.2017 reagovat
Dobrý den paní Jano,mě se omlouvat nemusíte,nemáte za co. Zdravím Vás a přeji hodně vycházek po Česko-moravské vysočině.Zdravím Vás. Pavel. P.S. To co jste napsala nebylo z Vaší strany zlý úmysl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Babičková Jana (18811) 17.8.2017 reagovat
Dobrý podvečer, pane Pavle, děkuji. Nebyl. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Happy Pepi (25021) 17.8.2017 reagovat
Také plný souhlas. __Už Karel ČAPEK psal a VAROVAL o budoucí NEBEZPEČNOSTI ROBOTŮ a také FAŠIZMU.!! A dnes by to mohl zopakovat a psát o nebezpečí tej UmělejInteligence a také o nebezpečí SIONIZMU pro svět slušnejch LIDÍ..!! __Z Troškovo Kameňáku: "Svět je plnej BLÁZNŮ" sobců, nenažranců, co mají pořád málo, tak by chtěli sežrat SVĚT slušnejch LIDÍ..!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pepi Karel Čapek měl největší kliku ve svém životě v tom že ho lůza hnědá uštvala už před válkou. Kdyby se dožil roku 1948 pověsili by ho komunisté za jho demokratické ideály a stať PROČ NEJSEM KOMUNISTOU. Komunisti lidi zavírali a věšeli i za mnohem menší prohřešky než byl třeba boj proti nacistům. Někdy stačilo mít svůj názor. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Karel - i (23017) 17.8.2017 reagovat
Váš názor byl jít ostřit obraz podlé komoušské normalizační propagandy do Čst 26 let !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Spletl jste si mě s Folkem který si na příkaz Valacha nechal narůst vlasy a s cílem donášet se vmísil mezi mladé odpůrce režimu* Náprstek Viktor * Tuto TRAPNOST bych si rád odpustil kdyby bolševikem proškolený soudruh Valach alespoň JEDNOU požádal účastníky školení u Hoffmana (+ Černou, Zachovala a Nováka X) o SLUŠNOU DIISKUSI. Já mohu učinit jen to že s urážením NEZAČNU.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Na příkaz(vydírání) pana Náprstka bych měl dělat prohlášení. Zvyk z totality, rituální kamenování.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Jiří Sapík (18672) 17.8.2017 reagovat
(•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
miroslav costmen (18648) 17.8.2017 reagovat
karel čapek také varoval před fanatiky nemající vlastní názor.A to je právě fingerhut který plave na vlně gúglu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Naprostý souhlas s panem Muskem a je to vidět i na používání této technologie v debatě Deníku
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Dobrý den pane Zachovale.Už při prvním čtení článku i mne napadla souvislost s NAPRDI. Ale vypadá to, že si "vodiči" chybu už uvědomili a vedle hlou.pých a sprostých slov jim naprogramovali výrazy"charakter, slušnost,motýlí křídla,pokorné mlčení,velkorysost, soucit". Všimněte si, jak často jimi v poslední době ti "hybridi" plýtvají.Protože však nemají ponětí o jejich obsahu, ani o tom, že váha slov musí být podpořena chováním a skutky, prozradí se tím, že "je nabluto v álejích"(kloní výraz). Nepodarok! :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Proč si Zachoval s Černou vždy porozumí:
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Černá Veronika (29345) 12.8.2017 Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 Víte co, naprstku - ztrapnil jste se tu dokonale. Myslím, že teď už nikdo nepochybuje, odkud píšete - strava all inclusive, denně vycházka, pravidelná stolice a díky socanům to vše máte zadarmiko. A pokud vám google odpovídá jen latinsky, tak si najděte na wikině, kdy byla postavena motolská nemocnice.©
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč si Zachoval s Černou vždy porozumí: (pokračování)
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Černá Veronika (2934Č5) 12.8.2017 . A pokud vám google odpovídá jen latinsky, tak si najděte na wikině, kdy byla postavena motolská nemocnice. Pro mě platí, b.l.bý jste se narodil, ve stejném stavu zemřete. Jak je libo, já se s takovými nepřu. Howgh © S takovými vědomostmi si prostě ve Valachvě týmu ochránců Hoffmana rozumět musí! Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
antihavel antihavel (19100) 17.8.2017 reagovat
Takže pěkně s rozvahou a nic se nemá přehánět. To, že hrozí i zneužití, je snad každému jasné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Ivan Satori (32609) 17.8.2017 reagovat
Problém s rozvahou coby metodou je ten, že jakkoli rozvážný můžete být Vy sám, nemáte způsob nebo mechanismus jak k rozvaze účinně přimět i ostatní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Najít něco na čem jim záleží, a to ohrozit. Není to pěkné, ale tradiční.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Takové osobní vyznání mi něco připomíná. Úplně přesně ve smyslu podpásového kopání do holeně v očekávání pozdní bolesti, jako by někdo předčítal nacvičené a praktikované prvky z manuálu ÚV IFH. Ano je to tradiční, sice nepěkné, ale jak je známo „účel světí prostředky.“
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Poznáte se aspoň v zrcadle pane Rychlý?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Tak vy už také s tím Parychem, jako ten váš soukmenovec PNX! To máte také tradičně z manuálu ÚV IFH?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
nerozumím
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Tak si vemte poučení z toho co vám říkala vaše babička. Když někdo nechce, pak je to horší, než když nemůže! :-DDD Pozor na černé kočky přes cestu!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Vím kdo je PNX, to ale neznamená, že rozumím celému. O Parychovi jsem nepsal. Odkazu o babičce nemohou chápat ostatní, já vím co jsem tehdy napsal, ale cpete to sem vytrženě. Mlžíte, a nijak obratně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Pane Valachu mohu vám jen doporučit si otřít orosené brýle a protřít zrak. Se vším ostatním se musíte vyrovnat sám. Jak tady už mnohokráte použito paničkou M.P., kterou určitě nebudete podezírat z nekalých úmyslů, je poplatné i pro sektáře. V apatyce nekoupíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Není dne, rychlý EZO (1945?) abys sis o mne neotřel tu svoji odpornou dr.ku. :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Paničko M.P., že vy si musíte ve své prostoduchosti vždycky s tou nerudností a dokonce bolševickou tykačkou, tak pěkně naběhnout na vidle. Vždyť každý kolemjdoucí se musí smát, jak se tu pavlačově naparujete v těch nových císařských šatech. Pak se ani nedivím, při vaší frekvenci zlínských plantanin, že to Valach nestíhá prokatrovat a má neustále orosené brýle. :-DDD
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Danka Pavelková (20335) 18.8.2017 reagovat
Sprostým primitivům, bez úrovně,jako jste vy, Parychu (1945), nevykám. A vy si zasloužíte daleko víc, za to vaše věčné urážení slušných diskutujících, starý, nevychovaný fra.cku, který neví co je to slušnost...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Ivan Satori (32609) 17.8.2017 reagovat
Problém ovšem nastává, když jediná věc, na které jim záleží je Vaše zničení, jako je tomu v případě íránských mullahů, nebo když oni nejsou ve skutečnosti oni, nýbrž pouze on, and tento se myšlenkově pohyuje v alternativní realitě, jako je tomu v případě Severní Koreje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Karel - i (23017) 17.8.2017 reagovat
Ten mechanismus už vymysleli a jmenuje se Hirošima a Nagasaki !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
Ivan Satori (32609) 17.8.2017 reagovat
Jak vidno, zaseklo se Vám toho víc, než jenom vykřičníková klávesa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je to jako se vším, dobrý sluha, ale zlý pán.
miroslav costmen (18648) 17.8.2017 reagovat
je to na postu který zastává ten co rozhoduje.Zda sám za sebe nebo musí ve vedoucím postavení rozhodnout s dopadem na okruh lidí za které rozhoduje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Mimo téma
Ivan Satori (32609) 17.8.2017 reagovat
Pokud by někoho zajímalo něco kontextu k událostem v Charlottesvillu, které toho času cloumají Amerikou, neodolal jsem, abych se nesmysly, které o věci píše v článku Bílý terrorism pan Šulc, nedal vyprovokovat k uvedení některých skutečností, které pan Šulc nezná, nebo je neuznal za hodné uvedení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Mimo téma
miroslav costmen (18648) 17.8.2017 reagovat
tak ivánku náš co nám sdělíš za guláš
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Uteklo 350 tisíc, ale možná i milion Rusů.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Stále více ruských občanů opouští svou zemi z politických, a ne ekonomických důvod. Co současné emigranty nejvíc trápí? Nefungující občanská společnost, nevěří v sílu zákonů a soudnímu systému. Také jim silně vadí zavedení přísných pravidel pro užívání internetu, která omezují svobodu na síti. „Tato tvrdá opatření donutila řadu politických aktivistů, novinářů, vědců a podnikatelů, aby opustili zemi,“ píše ve zprávě americké společnosti. Škody, které může emigrace odborníků Rusku přinést, by mohly dosáhnout
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Uteklo 350 tisíc, ale možná i milion Rusů.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
neuvěřitelné částky až 1,5 trilionu dolarů. Jen za poslední rok odešly z Ruska asi dva tisíce dolarových milionářů a miliardářů a spolu s nimi i jejich finance a majetek." Tak bych položil místním trollům a automatickým odpovídačům. Proč to není obráceně? Určitě na to nepotřebujete umělou inteligenci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Uteklo 350 tisíc, ale možná i milion Rusů.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Rychlý, inteligence se nesnáší s totalitou a autoritářstvím. Člověk o kterém jsem vám psal (ing.LH, konstruktér stacionálních motorů a čerpadel) byl v padesátých letech odsouzen na 22 let práce v luxusní konstrukční kanceláři ve věznici na Borech aby nemohl odejít za hranice. V r 1962 se mu omluvili a nechali ho odejít do Švýcarska) Ruští vědci (pokud nepracují ve zbrojním průmyslu) dobře vědí že svalovec jezdící na tygrech inteligenci nepřeje. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Uteklo 350 tisíc, ale možná i milion Rusů.
Jan Novák (18692) 17.8.2017 reagovat
Ty ses s totalitou snášel dobře.Yntelygancy nemáš a práskals dobře.Chybí ti to.Viť.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
hm..
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
takového robota jako je ženská Japoni ještě nevymysleli..poznáte ho podle růžového vybavení (např. růžový Werkzeug..☺)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hm..
Happy Pepi (25021) 17.8.2017 reagovat
Jóó, jenže k tomu robotu s "růžovým Werkzeugem" je také třeba CHLAP s... aby svět nevyhynul...!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hm..
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
na co ty nemyslíš..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Vyleze li z nějakého kyberstroje blábol že Peroutka napsal Hitler je gentleman, Putin nemá freikorps na Ukrajině či že Shapiro nebyl na Hradě (když ho tam všichni viděli), dá se zařízení vypnout a opravit. Vylezou li takové nesmysly z mastných úst milovaného a přímozvoleného politika, najde se mnoho zachovalých černých prosťáčků kteří tomu uvěří.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Zdenek Nový (18693) 17.8.2017 reagovat
Už včera večer se mi, Náprstku, zdálo, že blábolíte, jako byste měl snad přehřátou některou lampu. Jak vidím, do rána vám nevychladla.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Pokud se subjekt dokáže v systému sám zásobovat, chránit, případně šířit, tak třeba nejde vypnout. Počítačový vir řádí uměle, pan Náprstek neuměle. Program závist a šikana mu bolševici rozpracovali a úspěšně instalovali. Nepotřebuje být chytřejší, čím jednoduší, tím úspěšnější. Zapne se, nabourá do chodců, jestli měli hole, jen ho povzbudili.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Valachu u toho mého naprogramování byla BAB, Černá, Zachoval, Nový, Plaček nebo jste to dokonce řídil vy osobně? Nejvíc podrobností tu o mě šíří Zachoval který prý jednou odšrouboval zadní víko svého televizoru Rubín (jako elektrikář ví jak na to a má šroubovák) a po odfouknutí prachu spatřil jak tam Náprstek diktuje Zelenkovi jak mají vypadat Tv pořady. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Pane Náprstku vidím co konkrétně o mně píšete. Vykonstruované bludy, spekulace co bych udělal, zpochybňování svobody se setkávat a třeba se i oslovovat jménem, tykat si. To co mi píšete v 8:30 je dětinské žvanění, už ani o pavlačové drby s nádechem reality se nesnažíte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Valach návrh na slušnou diskusi a mou žádost aby jste alespoň jednou požádal účastníky setkání u Hoffmana aby se chovali slušně VŽDY PŘEJDETE MLČENÍM. Tak znovu, nikdy nezačnu urážet. Začne li někdo z vašich lidí (nebo vy) oplatím stejnou mincí. Jde o lidi kteří se sešli u Hoffmana plus Černou a Zachovala. Vím že jim nemůžete dát náhubek ale slušná žádost by stačila. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Nebo bych si mohl stoupnout na most přes dálnici, a křičet na projíždějící auta, aby dodržovali rychlost a tak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Při vašich zkušenostech regulovčíka, by to nebylo ničím neobvyklým a ti inteligentnější vám dozajista z toho auta i radostně zamávají, nebo i vztyčeným prostředníkem, vám potvrdí, že jste jednička.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Nepoňoukejte pana Náprstka, a místo platnanin na mne mu vysvětlete že internet je prostě veřejný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Pane Valachu vaše plácnutí do vody by bylo u pana Náprstka, pro mě zjevným nošením dříví do lesa. Ale tohoto úkolu byste se mohl s úspěchem domoci nápravy u prostoduché paničky M.P. a Ottíka, kteří to ještě nepochopili a rádi zde vykazují diskutéry mimo prostor s odkazem, "pozor tady Hoffmanovo."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence?
Vávra aleš (18868) 17.8.2017 reagovat
Nikoliv, že je to Hoffmanovo,K.PAVKO. Ovšem proč sem lezou zmetci kteří jenom Hoffmanovi nadávají, usměrňují a dokonce radí o čem má psát. Myslím, že blogy tady má stovky lidí a každý si může vybrat, či sám si blog vytvořit. Ovšem zmetci kteří jako malí parchanti chodili po pískovišti a rozkopávali ostatním bábovičky, ti se zde vyžívají. Využívají inteligence počítače jako protézu ke svoji shnilé duši.☻♣♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence?
Jan Novák (18692) 17.8.2017 reagovat
K.Pavko je dobrý,P.Arych jistý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Karel - i (23017) 17.8.2017 reagovat
Náprstku, v Moravských Budějovicích jsem měli v bytovém domě souseda, na nějž po vítězném listopadu prasklo, že byl držitelem konspiračního bytu v Brně. No a tak jsme se ho společensky štítili. No a vy jste si zadal jako ostřič obrazu 26 roků totality v propagandistické komoušské promoskevské Čst. Doufám, že už vám to došlo a nedivíte se svému společenskému postavení zde na protitotalitním webu !!! A teď mi můžete napsat, co není na mém textu realita !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
To zjednodušení brání těm kteří neznají souvislost v pochopení. Pan Náprstek dostal šanci, kterou bych neodmítl. Problém mám s tím co dělá navíc. Tak jako tady lže, ignoruje a ubližuje to musel dělat vždy, to nezačalo listopadem 89. Podržel bolševikovi, podržel trollům, jidášsky podrží každému kdo zabrnká na jeho nízké instinkty.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Mnoho žen se nechá napálit od švarných sňatkových podvodníků, mnoho mužů se nechá uspat a okrást inteligentní inženýrkou z hospody páté cenové skupiny ale uvěřit anonymnímu proruskému webu že MH17 sestřelil kulomet dokáže jen zlomek těch naivnějších než naivních. Pokud ovšem někdo stvoří robota krásného jako Zeman a chytrého jako Bobošíková, začne být v naší kotlině nebezpečno. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Happy Pepi (25021) 17.8.2017 reagovat
chlápče... a čet jsi K.ČAPKA... "Válka s mloky" a "RUR".... ??..!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Drama "Matka," anebo sbírku fejetonů "V zajetí slov" - a např. jeden z nich "Každá k liška si svůj ocas chválí?" Spisovatele Karla Čapka necharakterizuje jen jeden jeho neustále přetřásaný výrok z článku "Proč nebýt komunistou", ale celý soubor jeho díla - myšlenek a úvah. Podobný článek napsal T.G.Masaryk, četla jsem ho.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Eduard Jankovski (18642) 17.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Nebohý burane Jankovský, kde se v tobě tolik zloby proti mně bere? Ublížila jsem ti snad někdy osobně? Jsi úplně stejný jako ostatní NAPRDi. Lidský odpad.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Zdravím Mirko. Je to od něj obyčejná závist sečtělému člověku s intelektem. To je to, co se mu nedostává, čemu nerozumí a tak jen prská. Rychlého dvojče - ten používá cizí slova, jejichž význam nezná, tenhle používá řeč, které rozumí jen on (snad). Nevšímat si jich je nejlepší obrana. Přeji Vám hezký den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Eduard Jankovski (18642) 18.8.2017 reagovat
Jak može byť mula sečtěla? Taka něni na světě, mueheheeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Předností umělé inteligence je to že nešíří osobní sympatie či antipatie a kouzlo osobnosti.
Danka Pavelková (20335) 18.8.2017 reagovat
Jste duševní ubožák, Jankovský, a ještě to dáváte na odiv. Primitiv, který se neumí vyjadřovat česky - písemně a ni ústně - a asi věčně opilý, nebo zdrogovaný, s absencí jakékoliv sebekontroly. Díky, admine, za korekci...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Umělá inteligence
Miloš Rudek (18671) 17.8.2017 reagovat
Dnes se kdejaký robot chová inteligentněji než mnoho hlupáků. Sofistikované zbraně dosáhnou efektu, jakého by člověk se svým mozkem nebyl schopen. Už řadu let vítězí nad mistry světa v šachu roboty. Ale znal jsem řadu velice inteligentních lidí (VŠ, 4 světové jazyky), kteří se chovali hůř než poslední nádeník či bába z kravína. Co dělá člověka člověkem, je totiž morálka. Úkol dne je tedy vymyslet a naprogramovat robotům něco jako Desatero. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
..neber jméno Pána nadarmo (šéfa strany..)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Nejen morálka, ale také to, co by měl mít každý člověk v hrudním koši - SRDCE. A to mnohým chybí, nebo jim zcela zchřadlo, anebo úplně zkamenělo. To srdce a lidský soucit jednoho k druhému (člověku) žádné umělé inteligenci vědci "nevyčarují." Ale zato, lidí bez srdce, bez porozumění, tolerance a soucitu jedněch k druhým je mezi námi stále dost. Chovají se jako roboti, jen jsou hloupější než oni... Nasazení robotického odstraňovače vadných příspěvků nic neřeší, slušní zůstávají slušnými, syčáci syčáky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
asi mluvíš o emocích..život člověka je řízen hlavou a srdcem..tedy rozumem a citem..cit rozumu do toho kecá..(jinak srdce je jen pumpa..rozum je něco, co se těžko definuje a co se stále tvoří..občas dojde k válce mezi rozumem a citem..nazval bych to stress)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
"Mysli jen potud, abys mohl cítit a ovládej své emoce, abys nepřestal myslet" (autora už nevím). Sám jistě víte, že se tím dokáže řídit málokdo :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
rozhodně to dělám, když řídím, nekoukám se po zadelích slečen..i když je to síla..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Asi jo, obrazně řečeno... Pochopil jste to... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Umělá inteligence
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Že je srdce jen pumpa je snad jasné, o dá rozum, ale cit se dá vyjádřit i jinak... Čtěte poezii...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zachoval má dnes pravdu. Tedy alesopň v tom že
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Enigmovi a Náprstkovi nevěří ti, kdo věří že si Zeman dojednal na březen letošního roku schůzku s Trumpem, Putin neposlal na Ukrajinu své komanda, ÚVVVR je hospoda U tří veverek, Topolánek nemá ani nejnižší vzdělání a nemocnice Motol se nestavěla za komunistů. Taková elita národa se s Enigmou a Nápstkem špinit nebude. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Issac Asimov
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
Původní 3 zákony robotiky..v původní podobě existovaly následující tři zákony: 1) Robot nesmí ublížit člověku nebo svou nečinností dopustit, aby bylo člověku ublíženo. 2) Robot musí uposlechnout příkazů člověka, kromě případů, kdy jsou tyto příkazy v rozporu s prvním zákonem. 3) Robot musí chránit sám sebe před poškozením, kromě případů, kdy je tato ochrana v rozporu s prvním nebo druhým zákonem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
Danka Pavelková (20335) 17.8.2017 reagovat
Roboti ano, ale do výroby - ne do lidských vztahů. To je katastrofa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
určitě budou mít nějaký vypínač třeba jako radio..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Číslo 5 žije!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Naprogramovat jednoduchého robota není těžké. Na otázku zda volal Trump Zemanovi nebo Zeman Trumpovi odpověděl robot Ovčáček že hovor byl po vzájemné dohodě. Na otázku zda volal Forejt Bradymu odpověděl tentýž robot že nevolal. Tedy vlastně volal ale nevolal kvůli vyznamenání protože Bradyho nezná. Po otázce proč si z třiceti milionů Kanaďanů vybral Bradyho když ho nezná, došla v Ovčáčkovi baterie a tiskovka byla ukončena. V Haló Novinách prý se už chystá nová verze s názvem Ovčák. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
co jsi to sem zase zapletl.. takového robota bych vyzkratoval..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hradní pán Martin Lukoil Nejedlý, zděšen tím co předvedli Ovčáček s Forejtem
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
na Tv tiskovce se rozhodl nechat vyrobit novou verzi svého Hradního robota který by už trochu umělé inteligence měl mít. Ten současný na otázku zda už se našel Peroutkův článek odpověděl že o přítomnosti Ruských vojáků na Ukrajině nejsou důkazy a Peroutkův článek že Ovčáček našel ale sluníčkáři ho vylákali do Pražské kavárny a tam ho snědli i s časopisem Přítomnost. Pověřil tedy Mynáře ať někde pod Kavkazem najde kováře který vyrobí něco inteligentnějšího. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Issac Asimov
miroslav costmen (18648) 17.8.2017 reagovat
ano,ale já si myslím,že to platí spíše pro pisatele scifi.Pokud vyrobíme umělou inteligenci a nechámi ji se dále rozvíjet ,,možná,, nám zparchantí.Jako u lidí s vysokým iq a kteří postrádají charakter,morálku a etiku jsou hrozbou pro lidstvo.Např.nacisti měli nadprůměrné iq ( schaht 143,géring 138 etc ).A když si zahraji na písatel prognostika tak i umělá inteligence se mezi sebou popere a nenechá se ovládnout destruktory.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Ladislav Dycka (18728) 17.8.2017 reagovat
Pane Náprstek dnes je téma inteligence. Zkuste jí použít až zase budete mít nutkání psát o kulometech a veverkách. Co anšlus Krymu a hladové Rusko dnes nebude?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Dycko, kulometem ukončený let MH17 a hospodu ÚVR tu připomínám aby učení slavného Zachovala neupadlo v zapomnění. Stejně tak nesmí zapadnout na smetiště dějin genialita Černé, která tvrdí že věk odchodu do důchodu počítal pro Špidlovu vládu Kalousek a nemocnice Motol se nestavěla za komunistů. Uznejte že házení takových perel Valachům by bylo škoda zapomenout. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
víš co, Náprsku, defragmentuj si postupně vše.. začni RAM..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Miroslav Valach (18838) 17.8.2017 reagovat
Prostě cokoli naplantat, přidat Valacha, souvislosti jsou zbytečné. Sabotáž.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Valachu, možná stačilo napsat abych vás do toho nemotal, protože těmto lžím Černé a Zachovala nevěříte. Nikdy v životě jsem neměl klobouk ale v takovém případě bych si ho koupil abych ho před vámi mohl smeknout. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Prostě, paranoia to je pěkná mrcha, ta se s inteligencí asi moc nesnáší a pak už je jen krůček k tomu naplantat hromady blábolů, vidět a cítit vydírání, komolení jmen, za rukojmí si braní a konečně sabotáž ve zcela neškodném textu. Tak na to, už nepomůže ani následně implantovaná umělá inteligence.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 07:46
Jan Novák (18692) 17.8.2017 reagovat
Dycko,poraťte jak by mol paleček použít co nemá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
K tématu
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
jen otázka - nečetl jste taky někdo zprávu o tom, že společnost FB zavřela jeden ze svých systémů umělé inteligence poté, co automaty začaly komunikovat mezi sebou v nesrozumitelném jazyce, který samy vynalezly.... ? pro mne je to sci-fi, jsa naprostý analfabet v této oblasti a tudíž ten správný objekt k vystrašení :-) Hezký den všem slušným diskutérům :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: K tématu
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
teď si představ, že takhle komunikují tvoje děti..stále se bavi o kosku i když máte ústřední topení..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
mnoho nás mužů nezvládá ovládat automatickou pračku
miroslav costmen (18648) 17.8.2017 reagovat
proto si myslím,že umělá inteligence u nás mužů co neumí hovořit s pračkou narazí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: mnoho nás mužů nezvládá ovládat automatickou pračku
ANO? ANO! (38452) 17.8.2017 reagovat
ano..v tom okamžiku je potřeba zjistit chvění a otáčky bubnu pračky..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Čuj Hoffman, a je to přytem tak jednoduche jak facka!
Eduard Jankovski (18642) 17.8.2017 reagovat
Nebespěči uměle inteligence přehaňaju přypo.s.r.ancy, keřy maju mizerne miněni o inteligency vlastni. To budě asy tvuj přypad a ostatnich ščeken, kere to hned obratily na svoji nazorovych oponentu. Hoffman - že ty proti inteligency krafeš princypielně temu, že tvuj pobratim v blbosti Zaoralek začnul včera žvaniť o navyšeni minymalni mzdy a inteligentni lidi s normalnim zdravym rozumem mu na to odpověděli, že něch to Čeezde enem zkusy, a zaměstnavatěle hned ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Čuj Hoffman, a je to přytem tak jednoduche jak facka!
Eduard Jankovski (18642) 17.8.2017 reagovat
... propusti lidi a pořydi se umělu inteligencu, kera bude zvědať rampu do podniku za dva tisyce měsičně misto vratnych za dvanast tisyc! Hoffman - tys je čitelny jak psy houno na chodniku! Ale robiš tu svoju dezinformačni kampaň skorem jako profik - ostatni ti ty tvoje h.o.v.a.diny žeru z ruky tajak stara Fuksa oves z pytla, mueheheeeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstku, že vy máte ve svém spisu StB něco, za co se musíte stydět? Přiznejte se ..........
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
Náprstku, kdy zveřejníte obsah svého spisu StB Paleček a Návrat? Prý jste, podle vašich slov zde, něco na StB dvakrát podepisoval. Nebylo to víckrát? Pamatujete si to dobře, nebo lžete?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, že vy máte ve svém spisu StB něco, za co se musíte stydět? Přiznejte se ..........
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Pí Č., vezměte prosím ovčana ČR do kroužku doučovámí. Je zřejmé, že jeho slovní zásoba je více než malá(zřejmě i toho, týkající se dnešního tématu) a vy zase překypujete nadbytečnou květnatostí mluvy. To půjde určitě dohromady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, že vy máte ve svém spisu StB něco, za co se musíte stydět? Přiznejte se ..........
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
k.rypel, nechte si svoje rozumy. Podpíráte tady vždycky Náprstka a myslíte si, jak jste duchaplný. Už se učíte význym cizích slov, k.rypel (přesmyčka Rychlý)?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, že vy máte ve svém spisu StB něco, za co se musíte stydět? Přiznejte se ..........
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Rychlý domnívám se že zabývat se někým kdo svou identitu i minulost musí tajit (a má padny důvod) je totéž jako sundávat z boty přilepené páchnoucí něco holou rukou. Takové věci jako je občan se očistí venku o rohožku a dál se neřeši. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstku, že vy máte ve svém spisu StB něco, za co se musíte stydět? Přiznejte se ..........
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
k.rypel a Náprstek tady ty diskusní aleje zase zaneřádili. Jako to tady ostatně dělají každý den. Náprstku, kdy zveřejníte obsah svých StB spisů?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Ladislav Dycka (18728) 17.8.2017 reagovat
Pane Náprstek když budeme reagovat tím že zase opíšeme nesmysly které sem lepíte Vy tak budeme jak malé děti na písku. Přiklad: Vietnam neprovokoval v Tonkinském zálivu, Ransdorf nekradl, Rakety... Použijte svoji inteligenci. Možná máte pocit nadřazenosti ale kromně občasných humorných vsuvek fakt nejste o nic lepší než ostatní. Fakt ne smiřte se s tím že pochvala od některých zdejších by Vás měla spíše varovat než povzbuzovat!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Eduard Jankovski (18642) 17.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Dycko od toho diskuse je. Ano napsal jsem že báby v JZD, místo jednotily, okopávaly řepu. Pokládáte li to za stejně trapné jako když Černá napsala že Čalfa vládl šest měsíců, věk důchodu počítal Kalousek, a nemocnice Motol se stavěla před válkou a ne za komunistů, nic s tím nenadělám. Ale pokud můj příspěvek dohledáte a zkopírujete já se zlobit nebudu. Na Rozdíl od narcisů Černé, Zachovala a Zemana svou chybu přiznat umím. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor visarionovič♣♣☻
Vávra aleš (18868) 17.8.2017 reagovat
Takhle neustále se opakovat může jen chorý dědek stižený sklerozou. Říkat tomu diskuze je už mimo diskuzi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Karel - i (23017) 17.8.2017 reagovat
Kdy přiznáte chybu, že jste šel ostřit obraz komoušské propagandy a dvakrát podepsal STB ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Zdenek Nový (18693) 17.8.2017 reagovat
Napsal, že babky v JZD jednotily BRAMBORY. Ani to nepřizná!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Jo, už do toho tahá řepu, aby to jednocení mělo smysl :-) Já myslím, že se dočkáme opět vysvětlení "že napsal trochu zbrklou pravdu", nebo že po napsání evidentní b.l.bosti "se omluví" jeho oblíbeným "našeptávač od Samsungu mě předběhl ..."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Na rozdíl od naprstka své chyby přiznávám když je to aktuální a nečekám roky, aby se to dalo překroutit. ANi se nevymlouvám na Samsung a neprohlašuji svůj omyl za "trochu zbrklou pravdu" jako naprstek. Ani nenapadám ostatní, když se spletou a nevytahuji se lží, že p. Brady napsal spoustu knih o holocaustu. Ostatně, už jste se naprstku strýčkovi Brady omluvil?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
Zdravím Veroniko, Náprstek je hlupák, je třeba to vzít s konečnou platností jako fakt a víc nad ním neuvažovat. Ani není třeba to tady připomínat to Náprstkovo hlupáctví, protože Náprstek to o sobě připomíná dennodenně svými diskusními příspěvky. Vždycky se nad tím moc nasmějeme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re:
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Milý Aleši:-) Źádnou novinku jste mi o naprstkovi neprozradil a asi nikomu tady pod I.H. U mě je reakce podmíněna volnou chvilkou, náladou a pak tím, jestli ta b.l.bo.st není válcovací (rychlouš dosahuje 100%), na tu by reakce byla stejně hl.ou.pá. Někdy se ale neudržím - jako dnes. I já se chci občas pobavit,no:-) Krásný zbytek dne.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Černá Veronika (29345) 19.8.2017 reagovat
Ou, ou, ou Občane. Má hluboká omluva za to, že jsem Vás oslovila ALeši, i když už je to asi marné, je pozdě :-( Současně i Aleš doufám promine, že ho "mám tak v hlavě"že jeho jméno píši i kam nepatří. Nicméně co se stalo, nejde odestát a tak jen doufám ve vaši shovívavost. Snad vám to nezkazilo krásné letní dny a naplní se vám, pánové :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Viktor Náprstek (18674) dnes 08:51
Ladislav Dycka (18728) 17.8.2017 reagovat
Věřte nebo ne ale není to o okopávání řepy ale o tom že neustále na někoho útočíte. Překrucujete, lžete a soustavně z těchto nectnosti obviňujete oponenty. A když už nezvládne může za to Valach nebo někdo jiný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vědecký pokrok
Regan ♣ (27626) 17.8.2017 reagovat
Když se vyvíjela atomová bomba, tak po prvním ostrém výbuchu také zvedalo mnoho vědců varovný prst. Co se dělo dále, víme všichni. S umělou inteligencí to bude stejné. Pokud o to bude mít zájem armáda, jako že ano, není síly, která by jejímu rozvoji zabránila. Lidstvo už má zkrátka v krvi zakódováno, že pokud je něčeho schopno-udělá to. Jinak já osobně jsem pro další vývoj umělé inteligence, zneužít se dá i mačeta, nebo kuchyňský nůž. Angličané by mohli vyprávět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nesmrtelnost
Regan ♣ (27626) 17.8.2017 reagovat
A je tu ještě jeden aspekt. Pokud by se nějakým způsobem lidské myšlení a uvědomění si sebe sama, povedlo transformovat z lidského mozku do nějakého superpočítače, stali bychom se nesmrtelnými. Vyměnit porouchanou robotickou ruku je nesporně snazší, než transplantovat biologickou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dycko jste v dobré společnosti.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
naprstku že vám hanba Černá Veronika (29345) 12.8.2017 Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti. Stačilo upozornit kdy stavěla nemocnice Motol a ,,dáma" se odkopala: Černá Veronika (29345) 12.8.2017 Víte co, naprstku - ztrapnil jste se tu dokonale. Myslím, že teď už nikdo nepochybuje, odkud píšete - strava all inclusive, denně vycházka, pravidelná stolice a díky socanům to vše máte zadarmiko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Stačilo upozornit kdy se stavěla ta nemocnice a ,,dáma se nám odkopala" (dokončení).
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
najděte na wikině, kdy byla postavena motolská nemocnice. Pro mě platí, b.l.bý jste se narodil, ve stejném stavu zemřete. Jak je libo, já se s takovými nepřu. Howgh! © Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Stačilo upozornit kdy se stavěla ta nemocnice a ,,dáma se nám odkopala" (dokončení).
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
Náprstek tady zase buší pěstičkami o zem, a mám pravdu a mám pravdu a mám pravdu, a kope vztekle nožičkami, Náprstek Viktor. Náprstek se chová jako umanutá ješitná ženská. Náprstku, jste s těmi svými neustálými bolestínskými nářky opravdu k smíchu. Nevadí vám vaše trapnost, Náprstku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Černá Veronika (29345) 17.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Dáma vám to tam napsala
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Jste schopen mi naprstku doložít, proč bych se právě vám, individuu, které nedovede napsat slušnou a pravdivou větu, měla omlouvat? Ani náhodou se nebudu omlouvat člověku, který začíná a končí den ataky lží na všechny diskutéry vč. autora, který i bez oslovení či v nepřítomnosti své oběti poštěkává lži jako ra.tlík na všechny. A to i kdybych měla za co, což nemám. Svůj omyl vždycky přiznám na rozdíl od vaší "trochu zbrklé pravdy", nebo překroucení jednocení brambor. Ani omylem, naprstku, ani omylem :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Černá od něčeho takového jako vy omluvu nečekám a ani nežádám ale nelžete tu že už jste své lži vysvětlila. Čalfa vládl přes rok a půl, Kalousek nepočítal věk odchodu do důchodu ani nezavedl třetí (ani druhý) pilíř, Pitr si v ČR odseděl zbytek trestu a Motolská nemocnice se stavěla za komunistů. V TOM VŠEM JSTE LHALA. Jste lhaním chorobně posedlá. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Pavel Rychlý (18702) 17.8.2017 reagovat
Pane Náprstku já nevěřím, že troll pí Č., Howard, Máňa je fyzická osoba. Je to jen klasický odpovídač se smyčkou z naprogramovaného telefonního záznamníku. Tady se nejedná o umělou inteligenci, ani náhodou. O té přirozené nemluvě vůbec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Pane Rychlý, její (jeho?) strach přiznat chybu? opravdu vypadá že ji (jeho?) někdo pověřil plnit nějaký úkol a nechce se smířit s tím když jsou lži odhaleny. Začalo to když jsem si dovolil upozornit že Čalfa nevládl šest ale osmnáct měsíců. Vzteklá reakce a kecy o Pithartovi mě ujistila v tom že ta chybu nikdy nepřizná. Normální člověk by se omluvil nebo vymluvil. Ona (on?) plive jedy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Čalfa byl začátek, následoval Kalousek a zatím poslední bylo tvrzení že se Motolská nemocnice nestavěla za komunistů. Jistě chybu může udělat každý ale Černá ?? na upozornění reaguje urážkami nebo prostě kritika označí za lháře. Buď se někoho bojí, nebo jde opravdu o duševní chorobu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Jo, povídejte mi o posedlosti naprstku, povídejte! Když v jedné diskuzi ze 120 příspěvků od 21 diskutérů je přes 60 vašich. Povídejte mi o posedlosti, když celé dny nejsem na diskuzi a mé jméno se tam od vás objeví 22x. Jestli je tu někdo kompetentní k hodnocení posedlosti, jste to vy. Stejně jako lhaní. Těžko se hledá váš text v němž byste nelhal ať už o diskutérech nebo dění kolem nás. Povídejte, naprstku, lžete a překrucujte, ať je sranda :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Ale abyste si to nevyložil špatně, mě to nevadí - výsledkem té vaší posedlosti je má popularita. Dáváte mi možnost se projevit, takže každý ví, že se nevyhýbám oponentuře jako vy a nepotřebuji Pavku, že se umím postavit za to co napíšu a hlavně n e f ň u k á m. Všechno, co napíšete naprstku, vypovídá o vás, ne o těch, o nichž lžete. Tak makejte, dneska ze 116 příspěvků máte zatím jen 35. Do toho, pište, možná si to dnes i přečtu :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
Normální člověk se za lež omluví (nebo vymluví). Čalfa vládl přes rok a půl, Kalousek nepočítal věk odchodu do důchodu ani nezavedl třetí (ani druhý) pilíř, Pitr si v ČR odseděl zbytek trestu a Motolská nemocnice se stavěla za komunistů. V TOM VŠEM JSTE LHALA. Vy místo omluvy (či výmluvy) plivete špínu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dáma vám to tam napsala
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Dneska máte v diskuzi 28 lží. Omluvte se, protože to jsou většinou lži o diskutérech, mělo by to efekt. Páni, vy tu budete kázat o omluvě? Nikdy vás k tomu nevyzývám, protože už vím že nejste ani normální, ani byste tu lež nepřiznal. Viz dnes jednocení brambor za okopávání řepy. Zeman je babral, četl neexistující článek, vy neexistující knihy. A už jste se omluvil strýčkovi Brady za tu vaši lež?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstku, trapnější tvor než vy neexistuje .....
občan ČR (18715) 17.8.2017 reagovat
Kolik je vám let Náprstku Viktore? Náprstek tady zase buší pěstičkami o zem a kope vztekle nožičkama, Náprstek Viktor. Náprstek se chová jako umanutá ješitná pavlačová ženská. Náprstku, jste s těmi svými neustálými bolestínskými nářky k smíchu. Nevadí vám vaše trapnost, Náprstku? Začněte se Náprstku chovat jako normální chlap.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ještě k chorobným lhářům.
Viktor Náprstek (18674) 17.8.2017 reagovat
V MfD 11.8.2017 byl rozhovor s Grégrem, bývalým ministrem a přítelem Zemana. Již titulek hovořil za vše -,, Zemana sráží jeho blízké okolí" řekl Grégr. Zeman je obklopen lidmi kteří ho přesvědčují o jeho absolutní genialitě a neomylnosti. On snad dodnes věří že četl Peroutkův článek. U Černé? může jít o něco podobného. Někdo ji přesvědčil že může říkat co chce a nikdo si to nesmí dovolit zpochybnit. Proto ty vzteklé reakce. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ještě k chorobným lhářům.
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Tak a jak je to s tím strýčkem Brady, naprstku? A víte, že nejen charakter, ale i rozpoložení člověka prozrazují jeho výrazy? Takže jako vzteklý jste se prozradil vy. A není pravda, že se mi nesmí odporovat. Odporujte, odpovídejte na dotazy, pokecáme - ale možná vynechte vámi dvěma oblíbené desetikubíkový howgh*nocuc, nomenklaturní bolševik,prasklý žaludeční vřed či napěněnou žluč, mluvit o vašich potížích by mě nebavilo. To už je i ten Čalfa a Motol přijatelnější, i když jako téma profláklý :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ještě k chorobným lhářům.
Eduard Jankovski (18642) 18.8.2017 reagovat
Každy polointeligent, dokonca aj Vavra, kery je štfrtinovy inteligent, co se ešče něnaučil pismenko ď, vi, že s volem ani s kravu se teho něda moc nadyskutovať, mueheheeeeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ještě k chorobným lhářům.
Danka Pavelková (20335) 18.8.2017 reagovat
Jdi do chlí.vka, tam si s těbou budou rozumět, u.b. - mu-hehe,. Jankovski.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pentagon sází na umělou inteligenci, pilotům stíhaček pomůže ovládat roje dronů
Regan ♣ (27626) 17.8.2017 reagovat
http://bit.ly/2x8oIU2 Že se bude na vývoji a dalším rozvoji umělé inteligence pracovat, je hotová věc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
naprstkovi
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Kdoví kdy se k tomu zas dostanu, tak ještě jednu věc chci napsat. Rozdíl mezi námi dvěma ve spektru lež-pravda je ten, že zatímco vy píšete a vymýšlíte lži o konkrétních lidech s úmyslem jim ublížit a dehonestovat je, já jsem nedbalostí použila nesprávné údaje v běžných tématech, nikdy to nebylo psáno s úmyslem ublížit těm, kteří v tématu figurovali a dokázala jsem omyl přiznat. Nikdy nenadávám jako vy politikům, které nemám ráda, nepřekrucuji jako vy, abych z toho vyšla co nejlépe.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkovi
Černá Veronika (29345) 17.8.2017 reagovat
Jste ukázkový slaboch, který si neumí přiznat své chyby a jen v nich živoříte. Jenže naprstku, dávno vás prokoukli všichni, to si troufám tvrdit. Já vím, máte to složité, vždyť vy už ani sám nevíte, jestli vám to vymyslel váš chorý mozek, nebo jste se jen někde inspiroval a překroutil. Jo, lež je náročnější pro mozek než pravda. Ta vždycky časem vyplave, lež vás převálcuje. Stalo se. Jak tu pánové napsali - nevzdělaný pouťový tlučh.uba.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkovi
Danka Pavelková (20335) 18.8.2017 reagovat
Veroniko, mně to tu připadá jako ve filmu Sedm statečných. Pár primi.tivních násilníků tu terorizuje ostatní slušné lidi ("celou vesnici." :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkovi
Eduard Jankovski (18642) 18.8.2017 reagovat
Skratka - Černa, motolsky špital něpostavili komunysti! A přy anamneze ti tam pry dali echty sylny fet, taky fajny matroš sy v žile už dluho neměla, co? Mueheheeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkovi
Eduard Jankovski (18642) 18.8.2017 reagovat
Esy přyděš na to, jaku chibu sem ti tam dal, abysem ti dal šancu vyvstekať se, tuž na oplatku ti prozradim, z kerej apatyki voza taky sylny matroš, mueheheeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: naprstkovi
Danka Pavelková (20335) 18.8.2017 reagovat
Vy co slovo - to chyba. Umíte aspoň popolski, muhehe Jankovski, przniteli jazyka českého? Vy ale neumíte asi nic, jen tu svoji nesrozumitelnou hatmatilku. Jděte do háje, bu.rane...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT