Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Únava z Trumpa

Den Ivana Hoffmana: Únava z Trumpa

Americký prezident strávil dvanáct dní v Asii, kde si pochvaloval „červený koberec, který ještě nikdo předtím neviděl“. Průběžně domů hlásil, že kamkoli přišel, všude se mu dostalo velkolepého přijetí. Na americká média ovšem lichotky učiněné jejich prezidentovi neudělaly větší dojem a o praktickém užitku jeho diplomatické mise mají pochybnosti.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 92 PŘÍSPĚVKŮ

Trump dělá alespoň to, co protlačí přes zhrzené oponenty, rozeštvávající Ameriku
Rudolf Zachoval (18668) 15.11.2017 reagovat
Ale USA roku 2017 je na míle daleko USA roku 1969, kdy byla na vrcholu technologické i politické moci. Většina technicky vzdělaných lidí už není, výrobní průmysl nahradil zábavní a s tím ruku v ruce pokles vzdělanosti a invence a ta se přesunula právě do těch zemí, ze kterých Trump právě dojel. USA má ještě silnou armádu, rezervní měnu a základny po celém světě. Ale už narážejí na finanční strop a status světové jedničky se přesouvá do Číny. Stejně jako v roce 1913 z Británie do USA.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump dělá alespoň to, co protlačí přes zhrzené oponenty, rozeštvávající Ameriku
antihavel antihavel (19100) 15.11.2017 reagovat
USA ztratili vůdčí pozici dávno před Trumpem, jen si to ta polovina, která ho kritizuje, nechce přiznat. Na druhou stranu je to dobře, protože byla moc roztahovačná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump dělá alespoň to, co protlačí přes zhrzené oponenty, rozeštvávající Ameriku
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Jestli "moc" roztahovačná je věcí názoru. Ale pokud se odněkud stáhla, obvykle si místní příliš nelibovali, nebo alespoň ne nadlouho.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump dělá alespoň to, co protlačí přes zhrzené oponenty, rozeštvávající Ameriku
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Do zemí, ze kterých se Trump právě vrátil, se přesunula výroba, nikoli nezbytně invence (pomineme-li krádež intelektuálního vlastnictví). A pokud se Trumpovi podaří protlačit kongresem a senátem daňovou reformu, i část té průmyslové výroby se chystá vracet. Pokud jde o ten finanční strop - ten není absolutní, nýbrž relativní k výkonnosti ekonomiky. Čína se jedničkou stát může, ale prozatím to zdaleka není nevyhnutelné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Asi tak
Zdeněk Urban (38077) 15.11.2017 reagovat
Když už se vyjadřujete k Zemanovi a 17. listopadu.Podle vás je cestování po kraji volební kampaň.A když nechce vystoupit na 17.11. tak by to kampaň nebyla jak u něj či protikandidátů?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
Prezident republiky se jakožto představitel státu schází s občany zásadně v rámci ryze nevolebních turné. Jako představitel státu hodlá strávit letošní 17. listopad tiše usebrán a dumaje nad významem událostí, proběhnuvších zmíněného data v různých letopočtech. Přiznám se, že letošní páně presidentův způsob vzpomínkové oslavy jeví se mi velkým pokrokem a uvítal bych, kdyby takto trávil veškery své dny ve funkci. Pak bych měl svátek každý den s ním i já a jistě i drtivá většina jeho rozjitřených voličů. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Rudolf Zachoval (18668) 15.11.2017 reagovat
Krásný den pane Reddlichu. Rozjitřený volič je ale v tomto případě volič, který neuznává demokratickou volbu většiny za předpokladu, že nevyhraje jeho kandidát. Pak jsou na pořadu takové sprosťárnu, jako vajíčka, urážky hlavy státu a podobně. A rozjitření voliči si pochvalují, že je to tak správně, čímž jednoznačně přiznávají, že neakceptují volbu většiny a tvrdošíně prosazují jen svůj menšinový pohled na svět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Miloš Rudek (18671) 15.11.2017 reagovat
A nejhorší je urážka hlavy státu písní Modlitba pro Martu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Rudolf Zachoval (18668) 15.11.2017 reagovat
A další rozjitřený volič, který se dovolává demokracie a už několik let ji neakceptuje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Ještě horší, Rudku, je zeptat se prezidenta jak to bylo s článkem Hitler je Gentleman a se slíbenou omluvou pokud se článek (do konce června 2015!!) nenajde. Do barvy červených karet pak Zemana vytočí i dotaz jak to bylo s jeho pozváním do Bílého Domu na březen 2017. Takové otázky kladou jen kavárenští sluníčkáři a s těmi se Zeman nebaví. Proto je k němu připuštěna jen atrapa novináře (Soukup) která (s výrazem pejska u gramofónu) klade slouhovi Kremlu jen předem schválené otázky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Pavel Rychlý (18702) 15.11.2017 reagovat
Směšné je plakat, jako IFH, že se nám D.T. nevyved i když to vypadalo tak nadějně. Bohužel, pak se musí vytáhnout ti zasloužilí zločinci z Wall streetu. Ale, že by se zabýval IFH tou M.Kubišovou, tak to nehrozí. http://neviditelnypes.lidovky.cz/pravo-vrchnost-kyne-lipniku-dg3-/p_politika.aspx?c=A171113_173437_p_politika_wag
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
Dobrý den, pane Zachovale. Množina dvou a třičtvrtě milionu oprávněných voličů, jejichž vůlí byl Miloš Zeman zvolen vůlí je zajisté jak menšinou z necelých osmi a půl milionu oprávněných voličů, stejně jako většinou voleb se zúčastnivších oprávněných voličů. Jde o jistou dichotomii společenského charakteru a přitom nikdo demokratičnost zvolení presidenta Zemana nezpochybňuje, ani rozjitření voliči. Ani vejce či rajské jablíčko takovým zpochybněním, stejně jako argumentem není. Je presentací názoru, ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
... jejíž úroveň odpovídá úrovni, na níž se pohybuje inkriminovaný představitel státu, t.j. president. Rozdíl je v tom, že těm prvním je dána pouze možnost házení vajec, tomu druhému je před ústa přistrčen mikrofon. Dovolává-li se stát ústy svého představitele občanských práv a svobod, jak ukázal případ z Lipníku, kde president, protože nevede volební kampaň, nevystupoval jako kandidát, ale představitel státu, tedy jeho součást, není ani on ani stát „ ... zásadně oprávněn domáhat se právní ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Asi tak
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
... ochrany skrze základní práva a svobody.“ (Vyjádření ÚS) Ústavní práva jsou určena k ochraně občanů proti politické moci, oni jsou jedinými nositeli těchto práv, ne ti na pódiu: prezident, předseda a členové některé z komor Parlamentu ČR, předseda a ministři vlády ČR nebo hejtman. Naopak - jejich úkolem je zmíněná práva ostatních chránit, byť jde o právo občana hodit vejce jako vyjádření nesouhlasu. Ať už si o házení vejci či o úrovni presidenta myslíme cokoliv. Tolik v náčrtu můj pohled. Hezký den. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když agent bolševických mocností kádruje, je to obrovské chucpe.
Rudolf Enigma (18699) 15.11.2017 reagovat
Pilný Hujer Zachoval se neustále vytrvale snaží vytvořit dva tábory. V tom jednom je on a jeho slušní, předlistopadoví soudruzi a v tom druhém jsou ti ostatní. Poznáte je po šklíbech. Tím se z tohoto webu stává oáza, či ostrůvek bolševických pohrobků a Názorů od autora Folka, po posledního občana Pepu šťastného. Všechno převráceno na ruby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman opět jednou hovoří o něčem …
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... o čem nemá valné tuchy. Trump není problémem Ameriky. Trump je symptomem problémů Ameriky, které se nahromadily za léta úsilí Demokratů podkopat základy, na nichž Amerika byla zbudována, a povětšině chabě kompromisního úsilí Republikánů tomuto úsilí čelit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Výše uvedený trend nebývale eskaloval ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... za osm let administrativy presidenta Obamy, kterému se podařilo na domácí scéně politicky zkorumpovat daňový úřad, ministerstvo spravedlnosti, a dokonce do jisté míry i FBI a CIA, a krom toho oživit rasovou otázku a vyvolat násilné nepokoje, a na scéně mezinárodní odstartovat bezprecedentní závody v jaderném zbrojení a nastolit poměry, kdy spojenci Americe nevěří a nepřátelé si z ní dělají legraci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nakolik se podaří Trumpovi ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... poměry jak vnitřní tak vnější napravit je otázka, na kterou nikdo dnes nezná odpověď. Prozatím se mu pouze podařilo vyvolat bouřlivý růst americké ekonomiky, po osmi letech Obamovy stagnace, doprovázené poklesem nezaměstnanosti na úroveň nejnižší za posledních zhruba dvacet let, a poměrně účinně upozornit světové hráče, že Ameriku bude moudřejší začít opět brát vážně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ovšem odpor, kterému Trump čelí a čelit bude ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... je obrovský, počínaje hromadnými sdělovacími prostředky, přes holywoodské celebrity a vzdělávací systém až po politiky nejenom Demokratské, ale i část Republikánů. Naštěstí pro Trumpa, způsob, s nímž výše uvedené síly po Trumpovi jedou, nabyl povahy natolik hysterické, že vesměs přestaly být brány vážně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ovšem odpor, kterému Trump čelí a čelit bude ...
Happy Pepi (25021) 15.11.2017 reagovat
D.T. ma stejnej ukol jako Gorbi, rozlozit USAmiky na vice statu.... pac mensi staty tak neskodi svetu...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ovšem odpor, kterému Trump čelí a čelit bude ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Říká se, kdo chce kam, pomozme mu tam. Přesto bych Vám nepřál, abyste se ocitl ve světě, v němž Amerika přestala "škodit".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... Trumpovým nepřítelem je federální byrokratický aparát, který v zájmu zachování své pohodlné existence, praktické beztrestnosti a rozsáhlé moci usiluje – a může se mu podařit – veškeré reformy sabotovat. Rozhodnutí pravděpodobně padne ve volbách do Kongresu a Senátu v příštím roce. Pokud se Republikánům podaří nejenom udržet kontrolu nad oběma, ale i dostatečně posílit početně své zastoupení v Senátu, pak má Trump naději uspět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud by Demokrati volby vyhráli ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
... s dostatečnou převahou, bude Trump s největší určitostí odvolán z úřadu, což by mohlo vyvolat krizi blížící se nové občanské válce. Ta by pravděpodobně neměla dlouhého trvání, ale škody by mohla napáchat obrovské.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
Donald Trump také nejednou hovoří o tom, o čem má podobné tuchy jako pan Hoffman. Taková je demokracie a takový je kapitalismus. Oba jsou jejich symptomy. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
To, že Trump neví, o čem mluví, se můžete domnívat Vy, a to ne vlastní vinou. Způsob a míra, jakým média dělala hlupáka z presidenta Bushe (a génia z presidenta Obamy), jsou objektivním zpravodajstvím, proti způsobu jakým informují o Trumpovi. V češtině tak možno o to více, že dalšího zkreslení lze docílit překladem. Přál bych Vám tu možnost porovnat to, jak Trumpova slova překroutí a reinterpretují média, s tím, co jste na vlastní uši slyšel, že skutečně řekl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
Moje reakce navazovala na nedávnou (a vlastně permanentní) místní debatu o demokracii a kapitalismu. Není na škodu vycházet z historie a komparovat současnost v tomto duchu. Ta se v některých ohledech odlišuje. Vyznačuje se (např.) překotností, matením pojmů a masivní výrobou dezinformací. Nechci se přít o to, co Trump, co Hoffman, jen poukazuji na symptomy "kapitalistické demokracie," mezi něž patří nejen oni, ale i žurnalisté, jejich chování, nástroje a prostředky. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Já nevylučuji, že vycházíte z historie, komparujete a poukazujete na symptomy, ale co konkrétního o čemkoli z toho říkáte a jakým způsobem to s čímkoli jiným podle Vás souvisí mi uniká.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
S tím asi nic víc nenadělám. (•◡•)(•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
To je zajisté věc Vašeho rozhodnutí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Mimochodem, drobná ukázka manipulace pomocí překladu": Pan Hoffman říká, že si Trump pochvaloval "červený koberec, KTERÝ ještě nikdo předtím neviděl". Správný překlad by byl "... koberec, JAKÝ ještě nikdo ..." Hoffmanova varianta vkládá Trumpovi do úst nesmyslné tvrzení o určitém konkrétním koberci, skutečný Trumpův výrok se týká - s jistým jemu vlastním přeháněním - míry vřelosti nebo vážnosti, s jakou byl v navštívených zemích přijat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Daleko největším, nejmocnějším a nejnebezpečnějším ...
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Je to samozřejmě jenom okrajová drobnost, ale takovéto drobnosti jsou vršeny soustavně v naději, že stokrát nic přispěje k umoření slona. (Uvádím slona coby Republikánský symbol. Osel je symbolem Demokratů.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Lidé se nemění
Miloš Rudek (18671) 15.11.2017 reagovat
Showman, lhář a sukničkář Trump, kterému spadla (i zásluhou ruských i-trollů) do klína velká moc, se holt nezměnil. Jestli si někdo ještě myslí, že se Babiš ve funkci premiéra změní v anděla, že bude žít zcela opačný život než dosud, je naivní. Lidé se (moc) nemění, po šedesátce zvláště. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé se nemění
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Rudku, USA nejsou (naštěstí) Rusko, Kuba ani Severní Korea a Bílý Dům není žádná One Man Show. V USA má prezident značné pravomoci, ale většinu jeho rozhodnutí musí schvalovat Kongres, Senát a soudy a Trump (na rozdíl od Putina, Castra a Kima) se musí jejich rozhodnutím podřizovat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé se nemění ☺☻☺
Vávra aleš (18868) 15.11.2017 reagovat
Tohle by byl palečku prezident pro tebe, to je poučná šou. https://www.youtube.com/watch?v=xmc8dMI6Zpo
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé se nemění
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Tvrzení, že Trumpovi úřad presidenta "spadl do klína", dává zhruba tolik smyslu, jako tvrdit, že někomu "spadlo do klína" vítězství v olympijském maratónském běhu nebo triatlonu. A jakkoli se kdokoli odmítá vzít na vědomi skutečnou příčinu Hillaryiny porážky, ten nesmysl o ruských (nebo makedonských) trollech je směšný.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé se nemění
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Do zemí, ze kterých se Trump právě vrátil, se přesunula výroba, nikoli nezbytně invence (pomineme-li krádež intelektuálního vlastnictví). A pokud se Trumpovi podaří protlačit kongresem a senátem daňovou reformu, i část té průmyslové výroby se chystá vracet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Oprava
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Výše uvedený příspěvek patří jinam, zde umístěn nedopatřením.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Oprava
Vávra aleš (18868) 15.11.2017 reagovat
Ano, příspěvek i ty patříte jinam. Na zahrádku, dnes již 17x.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Oprava
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Jak vtipné! Kdo se nepapodal, ten papukal. S takovým kameňákem jste přišel Vy sám, nebo jste to někde obšleh'?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Lidé se nemění
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Pokud jde o ten život opačný než dosud, Trump k tomu, aby uspěl nic takového nepotřebuje. Nekouří, nepije, pracuje dvanáct a více hodin denně, účinným způsobem vynaložené showmanství k politice patří, přehánění mu u veřejného mínění neuškodí a pokud jde o vyslovené lhaní, na Clintona nebo Obamu, o Hillary nemluvě, Trump v tomto směru nemá. Na sukničkaření si asi čas nenajde, ale kdyby i našel - nebyl to problém pro Kennedyho, Johnsona, Clintona, proč by měl být pro Trumpa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trump se v politice musí ještě učit. Ale už teď je jasné že jde správným směrem.
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Když byl zvolen napsal jsem že doufám že zruší Obamovu byrokracii, naivní sociální a zdravotní reformu, ve světě bude hájit zájmy USA a jejích spojenců, neustoupí Putinově expansivní politice, Kimovu jadernému vydírání a nebude pokračovat v poklonkování totalitní Kubě a Venezuele. Přijetí v Čínském Zakázaném městě svědčí o tom že Si Ťin-pching spolupráce s nejsilnější ekonomikou váží i to že se obě velmoci potřebují.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. Ale už teď je jasné že jde správným směrem.
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Moje představy jak by měl vypadat prezident nejmocnější a nejsilnější velmoci Trump splnil. Nepřijetí našeho šaška (který čte nenapsané články, uráží vězně koncentráku, přehlíží amerického velvyslance a uznává okupaci Krymu) v Bílém Domě bylo jen pověstnou třešničkou na dortu. Za nějakou dobu se Trump otrká a možná bude i druhým R. Reaganem. Hodně štěstí Ameriko! Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. Ale už teď je jasné že jde správným směrem.
Karel - i (23017) 15.11.2017 reagovat
Do Čínského Zakázaného města smí každý tůrista !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Karle-i, Trump s manželkou byli přijati v Zakázaném městě na večeři s prezidentem Si Ťin-pchingem s chotí. Trump je prvním cizím státníkem od vzniku lidové Číny v roce 1949, kterému se dostává tohoto privilegia ©
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Tolik oficiální Čínská i světová média. Pokuád vám Zachoval sdělil že tam se Si Ťin pchingem večeří obden a Zeman s Tvrdíkem, Nejedlým a Mynářem tam mají rezervovaný stůl, berte to s rezervou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karle-i, Trump s manželkou byli přijati v Zakázaném městě na večeři s prezidentem Si Ťin-pchingem s chotí. Trump je prvním cizím státníkem od vzniku lidové Číny v roce 1949, kterému se dostává tohoto privilegia ©
Rudolf Zachoval (18668) 15.11.2017 reagovat
Je vždycky s podivem jak místní desetiletí placený provokatér Náprstek - Paleček napíše záměrnou kravinu a snaží se ji vecpat jiným do úst a pak má ještě tu drzost je za jeho smyšlenky kritizovat. Ale odporná stvoření jsou ve všech státech světa, proč by ČR mělo být výjimkou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Karle-i, Trump s manželkou byli přijati v Zakázaném městě na večeři s prezidentem Si Ťin-pchingem s chotí. Trump je prvním cizím státníkem od vzniku lidové Číny v roce 1949, kterému se dostává tohoto privilegia ©
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Zkrachovale Palečka si nechte pro skartovaného Hoffmana Folka jeho řídícího orgána Valacha. Odpornými stvořeními nazývejte své rodiče kteří vás nedokázali vychovat. A teď uveďte jméno cizího státníka který měl tu čest povečeřet s Čínským prezidentem v Zakázaném městě. Jste obyčejný lhář. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jak Zachoval, Valachův člen ochranky Folka manipuluje s fakty:
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Rudolf Zachoval (18668) 27.10.2017 Archiv bezpečnostních složek abscr.cz/cs/vyhledavani-archivni-pomucky Stačí zadat Viktor Náprstek a krycí jméno Paleček http://www.abscr.cz/data/pdf/knihy/AP1/AP1_23.pdf Strana 54 v pdf, na stránce knihy StB je číslo stránky 52, tady je to jasné. 753065 pořadové číslo archivu a 28670 číslo svazku. A Viktor Náprstek, nar. 5.8.1946, správa StB Praha registrační číslo 28670, KTS Paleček. © V dalších verzích už kategorii KTS vynechal čímž sám sebe usvědčil ze lži. Náprstek
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Palečku, je kouzelné, že na sebe bonzneš sám i udělení krycího jména od StB a ještě říkáš ostatním, že jsou lháři
Rudolf Zachoval (18668) 15.11.2017 reagovat
Na to tedy musí být opravdu povaha a hroší kůže. Dobře si soudruzi z StB vybrali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jak Zachoval, Valachův člen ochranky Folka manipuluje s fakty:
Jan Novák (18692) 15.11.2017 reagovat
Viktore kamaráde NAPRDE,koliks uš dneska nachytal myší?F tom seš fakt dobrej!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. Ale už teď je jasné že jde správným směrem.
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Tůrista tam možná může každý. Ale můžete jmenovat některou jinou hlavu státu, která tam kdy byla pozvána na oficiální návštěvu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. Ale už teď je jasné že jde správným směrem.
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Pane Satori na totéž jsem se ptal Zachovala v 09:40. Odpovědi se nedočkáme - Valachuv Zachoval nikdy neodpovídá. ÚV IFH byl vycvičen jen na očůrávaní nohavic kritiků Hoffmana. Na víc jeho IQ nestačí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. To co paleček zná. LHÁTI♣♣
Vávra aleš (18868) 15.11.2017 reagovat
Hromado, co zůstane po procházce slonů, o nějaké IQ pomlč.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. To co paleček zná. LHÁTI♣♣
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Správně. V domě oběšencově nemluv o provaze, v přítomnosti některých ze zdejších přispěvatelů se zdrž zmínek o IQ. Pro některé je to připomínka příliš bolestná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Trump se v politice musí ještě učit. To co paleček zná. LHÁTI♣♣
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Ten pan soudruh ze Zlína který považoval ÚVVVR (,,úvr" - Ústav pro Výzkum, Výrobu a Využití Radioizotopů) za hospodu v Dejvicích možná netuší co to IQ je. Tenkrát tu napsal že americká vláda vraždí své (domácí i zahraniční) odpůrce pomocí letištních scanerů. Zaměstnanec ,,úvru" se válel smíchy. Dohnal ho až Pepi Happy pohádkou o útočném radaru. Nejen o hůlku se Zeman může opřít. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Už je to tady !!!
Karel - i (23017) 15.11.2017 reagovat
Před jejich volbami jsem přál fašingtonu Foresta Lumpa, že s ním bude sranda. A už je to tady !!! I Kim ho má na háku !!! A Amíci si freneticky samolibě tleskají !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už je to tady !!!
Miloš Rudek (18671) 15.11.2017 reagovat
A K-i tleská Kimkovi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Už je to tady !!!
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Především, Kimové doposud měli na háku každého amerického presidenta, přinejmenším od Kennedyho. S odhadem, nakolik to vydrží tomu současnému, bych se neukvapoval.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Happy Pepi (25021) 15.11.2017 reagovat
Se stal D.T neduveryhodnej... U mne byl Obama ZidoLoutka a D.T se stal SionLoutkou.. USAmici jsou krivouni.. viz. "Američané nechali z Rakky odejít stovky bojovníků IS výměnou za ropná pole: +"Bojovníci Islámského státu mohli v říjnu odejít z Rakky, aby se mohly ukončit těžké boje. Jak odchod probíhal, se ukázalo až tento týden. Bojovníků nebylo pár desítek, ale kolem čtyř tisíc a neodváželi si jen osobní zbraně, jak se původně uvádělo. Podrobnosti přinesla v pondělí reportáž Quentina Sommervilla z BBC."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Šťastný to Pepi, že se v nenávisti k židům komunisti s nacisty shodnou dokázal už Stalin když vyměnil Litvinova za Molotova (aby si soudruh ve zbrani Ribbentrop neumazal ruce). Něco o americkém útočném radaru či smrtících raketách a o Ruských mírových radarech které hrají častušky a raketách Topol nosících lidem radost a dětem hračky dnes nebude? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Happy Pepi (25021) 15.11.2017 reagovat
V.N. mne nevadi slusni LIDE vcetne zidu, ale nekteri zidove co jsou uz SIONISTI, tak to je nebezpeci sveta... nenazranej clovek, co ma stale malo, ale ma MOC...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Happy Pepi (25021) 15.11.2017 reagovat
jooo a nesnasim anal.fa.bety V.Nky....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
jooo a jooo a nesnasim anal.fa.bety V.Nky..Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Pepi že nesnášíte anal.fa.bety V.Nky...je tu denně vidět na vaší gramatice. Překlep se povede každému ale psát jako vy je docela kumšt. Učit se, učit se, učit se říkal váš idol a budovat vyhlazovací tábory se od něj učil i Hitler. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od tej doby co Ivanka konvertovala na yidovku, aby si mohla vyit YYIDA..
Happy Pepi (25021) 15.11.2017 reagovat
D.T. zradil sve predvolebni hesla, odkopal predvolebni poradce a pratele, pac musel, a uz je obklopen jen tou USAbazinou, proti kterej brojil... Uz do tej zumpy sam SPADL... USA nejvetsi DLUHar sveta... se propada do pryc....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Od té doby
Vávra aleš (18868) 15.11.2017 reagovat
Zbytečně tady plevelíš, stejně jako sanorin, jen paleček má co papat.☻♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pepi, Trump je především prezidentem USA, odpovídá se svým voličům Senátu a Kongresu.
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Kdo čekal že se po zvolení pokloní Putinovi, schválí okupaci Krymu a Ruské vměšování do vnitřních záležitostí Ukrajiny, nebo že (jako Obama) zavře oči nad porušováním lidských práv na Kubě a ve Venezuele, či přijme lháře Zemana v Bílém Domě, bude jistě zklamán. Trump také nenechá ohrožovat své spojence Japonsko, Jižní Koreu, Vietnam, Indoněsii ani Tchaj-wan šíleným komunistou Kimem. USA jsou nejsilnější a nejbohatší velmocí světa a Trump se podle toho musí chovat. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pepi, Trump je především prezidentem USA, odpovídá se svým voličům Senátu a Kongresu.
Jan Novák (18692) 15.11.2017 reagovat
Mňouky mňouk,myšák fouk.Soustřeť se Vikoušku. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Před několika dny jsem tu pod filipiku páně Hoffmanovu na téma kapitalismus umístil vpisek o dvojí tváři kapitalismu.
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
Vnímám presidenta Trumpa jako tu tvář kapitalismu, kterou ukazuje oněm 20 proc. lidí, jež se s ní i ztotožňují. Těch pro které je kapitalismus systhemem, vyžadujícím před uplatňováním svých práv plnění povinností - k sobě, k rodině a k vlasti. Na tom, vzdor Trumpově nedokonalosti, patrně toho příliš nezmění ani únava páně Hoffmanova z Trumpa, ani vytrvalé pokusy současného českého presidenta o vlísání se do Bílého domu ... Utrpěv únavu z dnešního komentáře pana Hoffmana přeji všem pěkný den, nashledanou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Před několika dny jsem tu pod filipiku páně Hoffmanovu na téma kapitalismus umístil vpisek o dvojí tváři kapitalismu.
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Evidentně, výhodou Ameriky je, že je tam lidí toho typu o něž hovoříte, nikoli pouhých 20%, nýbrž skoro polovina. Jako konstatování stavu to není špatné, z hlediska trendu je to povzbudivé o něco méně - bývalo jich ještě víc. Domnívám se, že Trumpova presidentura bude přelomovým bodem. Kterým směrem se ale vývoj přelomí, na to si budeme muset počkat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Před několika dny jsem tu pod filipiku páně Hoffmanovu na téma kapitalismus umístil vpisek o dvojí tváři kapitalismu.
Jiří Reddlich (18696) 15.11.2017 reagovat
Dobrý den, pane Satori, souhlasím s vámi, Amerika je země grunderů a složení jejích obyvatel je nepochybně poněkud procentuálně odlišné od psychického nastavení Evropanů, jejichž psyché je stále ještě zdecimována ze dvou obřích válečných krveprolití a z velké části zdeformována desetiletími jak rovnostářského brainwashingu tak i podprahového vzorce Kdo nekrade, okrádá rodinu. Pěkný den vám přeji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Před několika dny jsem tu pod filipiku páně Hoffmanovu na téma kapitalismus umístil vpisek o dvojí tváři kapitalismu.
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Pane Reddlichu, dovolte mi reagovat parafrází na Machiavelliho: Národy mají takový kapitalismus, jaký si zaslouží. Bude li lid věřit Hoffmanům pak nebude volit Kalousky kteří se provinili tim že se jim na nic nepřišlo ale šikulu Babiše, který ví jak podvádět aby neporušil zákon. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
občan ČR (18715) 15.11.2017 reagovat
Tito inženýři kapitalismu nikdy nezklamou a pobaví. Náprstek se však v diskusích nezmůže na víc, než memorovat polistopadové servilní režimní žvásty a topácké mantry. Jako topácký sociální inženýr Náprstek denně blábolí svá vylepšení kapitalismu, stejně tak Rychlý a Enigma, kdopak se k nim přidá? Nejlepší je, že tito fámulové „kapitalisté“ kritizují kapitalistu Babiše, tohoto představitele kapitalismu non plus ultra.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Vávra aleš (18868) 15.11.2017 reagovat
NAPrstek,Rychly,Divin, skrývající se za enigmu, To jsou ti NAPRDi, snad placeni i když cenu žádnou nemají.♣♦♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
Ano, s tím Babišem je to poměrně přesné, s těmi "inženýry" nikoli. Problém zůstává v defininici kapitalismu, případně s jakými adjektivy. Výcházeje ze základu slova, by to mělo být jasné, skutečnost ovšem silně připomíná babylonské zmatení jazyků. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
To jste uhodil hřebíček na hlavičku. Jde o ty přívlastky. A o to uvědomit si, že přívlastek mění, občas zásadně, to, o čem je řeč. Např. psí víno je něco podstatně jiného než víno, babí ucho něco jiného než ucho, České Švýcarsko než Švýcarsko, a klientelský kapitalismus nebo státní kapitalismus něco jiného než kapitalismus.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
Pokouším se trefit tu hlavičku hřebíčku vždycky. A souhlasím, že jde o to uvědomění. Jenže jak si porozumět, když mám na mysli víno révové a druhý, bona fide, to psí? Je tady ovšem ještě jeden moment. Jde skutečně oběma stranám o totéž? Jde o dohodu nebo (vnitřní) potřebu nedohody? (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Ivan Satori (32609) 15.11.2017 reagovat
Souhlasím. Kdo porozumět nechce, tomu se neporozumět podaří. Příliš mnoho takových, kdo pravdu chtějí mít, příliš málo takových, kdo jsou ochotni - nebo vůbec mají zájem - pravdu hledat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
(•◡•))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Karel - i (23017) 16.11.2017 reagovat
A zastupitelská demokracie není demokracie !!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babylonské zmatení jazyků :-)))
Černá Veronika (29345) 15.11.2017 reagovat
Trefné přirovnání! :-) Myslíte, že tímhle způsobem potrestal Bůh za jejich zpupnost i tyhle "inženýry"? Číst něco tak neskutečného je fakt o zdraví. Jeden den nadávají Zemanovi, že navštěvuje Čínu a zve Si-T-P do Phy a dnes klidně napíší, že taková návštěva svědčí o tom, že si země navzájem váží spolupráce a dokonce se dohadují, kdo byl víc poctěn. Myslím, že Bůh změnil zbraň a potrestal je "zmatením mozků" za jejich Babylonské lži a křivé páteře :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babylonské zmatení jazyků :-)))
Jiří Sapík (18672) 15.11.2017 reagovat
Kdepak, paní Černá. Nemám-li někoho za inženýra, nebudu k jeho fabulacím žádné stanovisko (kontraproduktivně) zaujímat. Jestli bych ve smyslu "občanova" vymezení za sociálního "inženýra" někoho považoval, je to pan Rudek. Občas se k jeho nápadům také vyjadřuji, za příliš realistické je však nevnímám. Tím se nezmiňuji en passant, už jsem mu to řekl několikrát napřímo. (•◡•)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Babylonské zmatení jazyků :-)))
Černá Veronika (29345) 15.11.2017 reagovat
Aha, tak vy se vyjadřujete jen k inženýrům bez uvozovek? A co takoví doktoři? :-) Ale přiznám se, že mi přišlo zajímavé to připomenutí babylonského zmatení jazyků a vybavilo se mi, co se k tomu váže, nic víc. Zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Pavel Rychlý (18702) 15.11.2017 reagovat
Ovčane ČR, zřejmě stále trpíte slepotou Rudé záře nad Kladnem a jeví se vám Bureš, jako kapitalista. Babiš je prachobyčejný mafián vypěstovaný zločineckou organizací STB a to vaše přirovnání je stejné, jako tvrdit, že Al Capone byl úspěšný americký kapitalista hlavně s alkoholem v době prohibice. Dnes sice Bureš nevraždí, ale má stejné metody v podobě nepřátelského převzetí podniků, nebo zakleknutí konkurenčních firem s využitím státu, jako ten mafián. "Al Capone si získal pověst chladnokrevného
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Pavel Rychlý (18702) 15.11.2017 reagovat
a brutálního člověka. Na veřejnosti si však budoval pověst úspěšného obchodníka se starým nábytkem, který rád a hodně rozdával chudým a potřebným.“(koblihy) Nejlépe vaši situaci vyjádřil Sapík, když v jednom z diskuzních témat IFH napsal: “Hoffman je taková oáza frustrovaných človíčků. Potom je jim jako záminka dobrý třeba kapitalismus, aniž vůbec pořádně ví, co si pod tím představit.“ Samozřejmě tak chtěl označit všechny co neadorují mistra,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Pavel Rychlý (18702) 15.11.2017 reagovat
ale právě naopak i dnešní příspěvky nostalgické sekty Ovčanů, Kadlíků, Rudolfků, Zdendů nebo Kostíků takové hodnocení plně zasluhují. Vám také patří ta modlitba pro Martu. Zloba, zášť ať už pominou.......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
občan ČR (18715) 15.11.2017 reagovat
Rychlý, už se učíte význam cizích slov? Abyste to tady zase nezmatlal jako vždy a neříkali o vás, že jste hloupý jako mrkev.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …..
Černá Veronika (29345) 15.11.2017 reagovat
:-))) Proč jako chudák mrkev? Přiznám se, že při pohledu na mrkev mě nikdy nenapadla jakákoliv souvislost s lidskou hloupostí. Na rozdíl od toho, který se tu výše a denně prezentuje. :-) Zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá, co vás napadá při pohledu na mrkev je mi dost jedno ale hádejte co napadá mě, při čtení vašich moudrostí?
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Duel Deníku Bourat či nebourat .. Viktor Náprstek (18674) 12.8.2017 Mnoho budov postavených za socialismu bylo postaveno aby hezky vypadaly ale na energetickou náročnost se nehledělo, do Motolské nemocnice zatékalo a v zimě sestry těsnily okna pomocí prostěradel.© Černá Veronika (29345) 12.8.2017 naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Některé budovy stojí dodnes. Nestavěli ji komunisti.© Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Náprstek, Rychlý, Enigma a další sociální inženýři „kapitalisté“ a zbožňovatelé kapitalismu tady u IH dennodenně žalostně s pláčem žalují český kapitalismus a jeho nedostatky ve svých diskusních výkřicích …...
občan ČR (18715) 15.11.2017 reagovat
Příslušník TOP09 Náprstek si tady 12.9.2017 v diskusi liboval, že mu nevadí členové nacistické NSDAP v nacistickém Německu před rokem 1939. Náprstek má pro členy nacistické NSDAP pochopení, podle svých slov. Do roku 1939 v nacistickém Německu už 6 let jely naplno vyhlazovací koncentrační tábory v režii NSDAP a na německých ulicích byli členy nacistické NSDAP veřejně vražděni němečtí Židé. V Hitlerově NSDAP byla v nacistickém Německu do roku 1939 většina Němců a Sudeťáků. Pro toto má Náprstek pochopení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kouzlo nechtěného
Regan ♣ (27626) 15.11.2017 reagovat
"Kvůli potlesku je schopen říct, co jeho partneři chtějí slyšet, anebo naopak zareagovat zcela nediplomaticky a neadekvátně. " To vypadá, že je Trump klonem jednoho novináře :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
USA už prý není na vrcholu technologické moci?????
Regan ♣ (27626) 15.11.2017 reagovat
Jen tak namátkou takový technologický "miš maš"- Trimble, John Deere, AGCO, HP. AMD Intel, Monsanto, Cummins, General Electric Company, Johnson Controls, Honeywell, Chevron Texaco, Pratt & Whitney, Boeing, Paccar, Browning Arms Company, General Motors, Bell Aircraft Corporation, Parker Hannifin, Eaton Corporation, Allison Transmission Jen za tyto podniky by si USA zasloužily titul technologická velmoc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: USA už prý není na vrcholu technologické moci?????
Viktor Náprstek (18674) 15.11.2017 reagovat
Pane Regane autor tvrzení o zaostávání USA ví o čem mluví. Vlastní poslední model Ruského mobilu Vladimir Vladimirovitsch třetí generace a pokud sežene jediný zdroj poruch, elektronku PPL a magické oko nutné k indikaci síly signálu, je s ním celkem spokojen. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Černá, o diagnoze ,,bájné lhavosti" napsal V. Vondráček že postižený své lži nikdy nepřizná a ze lží viní své okolí.
Viktor Náprstek (18674) včera 19:11 reagovat
Veronika Černá (18719) 3.4.2016 Víte vůbec, co je "transformace"? Co s tím měla Čalfova vláda (6timěsíční)? Veronika Černá (29345) 27.8. 2016 Nic ve zlém,ale znalosti máte tak na úrovni naprstka. Nejde o žádné chránění, ani o třetí pilíř hloupého Kalouska.Jde o to, že Kalousek zrušil věkovou hranici odchodu do důchoduVeronika Černá (18719) Jako první jste se hlavně vy neštítil jim to podepsat, naprstku. © DATA uvádím proto že vy své lži budete popírat a ze lží vinit jiné. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT