Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Vánoce na jistotu

Den Ivana Hoffmana: Vánoce na jistotu

Říká se sice, že změna je život, ale i z tohoto pravidla existuje výjimka. Vánoce. Ideální Vánoce jsou kopií těch minulých, předminulých a těch před nimi. Vánoční recepty a vánoční zvyky se nemění, podobně jako se ve sportu nemění vítězný tým.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 217 PŘÍSPĚVKŮ

Krásný vánoční komentář
Rudolf Zachoval (18668) 22.12.2017 reagovat
Jen bych si dovolil poznámku k té analogii s počítači. Pokud je to Windows, je jedno, kolikrát se restartujte, stále to jede jako nezřízená střela. Takže je dobré se produktům Microsoftu obloukem vyhnout, aby měl člověk klid nejen o Vánocích. Tak šťastné a veselé a trochu ohledů i k druhým lidem. Ani ten sebevětší křikloun není nikdy zcela sám. Vždyť na koho by jinak křičel. Tak si nenechme otrávit nejen sváteční dny tímto druhem božích hovádek a užívejme si klidu Vánoc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
https://www.stream.cz/mraziva-tajemstvi/10020423-vanoce
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Může nesouhlasící vysvětlit důvod?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Náprcek a Enigma se probudili....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Babičková Jana (18811) 22.12.2017 reagovat
Pane Zachovale, ano, krásný komentář k Vánocům .... . Jak člověk cítí. Nedovolila bych si Vás svými následnými slovy malinko peskovat, kdybych s Vámi v hodnocení "" Vánoc na jistotu"" nesouhlasila. S pou:-). Jen mi připadají Vaše slova (opět) malinko za hranou toho co doporučujete. Zda jsou patřičná či nepatřičná, ta slova, rozhodnuta nejsem, jen mi připadají "vyvolávající"... Tudíž na hraně. :-) Zdravím a přeji i Vám šťastné a klidné ... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Rudolf Zachoval (18668) 22.12.2017 reagovat
Krásný den paní Babičková. Jelikož předpokládám i o svátcích Vánočních standardní kýbl urážek a napadání zvláště pak pana Hoffmana od božích hovádek, které nikdy nic nedokázaly a jen se urážkami dělají zajímavými, definoval jsem už preventivně předem, alespoň za mne, jak se na takové jedince dívám a že tak krásné svátky, jako jsou Vánoce si od nich nenechám kazit. A to samé přeji i ostatním slušným lidem. Takže klid a pohodu všem. Je to po celoroční práci potřeba, dát sobě i lidem krásnou vánoční atmosféru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Zachovale, vaše averze vůči Windows je známá a trvá již léta. Máte na ni právo. Ale má jednu dost velkou nevýhodu. 91 % lidí (laiků i odborníků) na naší planetě si myslí něco jiného, MAC OS používalo asi 8 a Linux asi 1 % % PC. Je to podobné jako s vaší vírou že MH17 sestřelila Ukrajinská stíhačka a že si Zeman domluvil s Trumpem pozvání do Bílého Domu na březen 2017. Tomu nevěří procenta ale zlomky promile lidí. Ale jak říkám, je to vaše víra a vaše věc. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Josef Maloň (24545) 22.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Krásný vánoční komentář
Ladislav Dycka (18728) 22.12.2017 reagovat
Pane Náprstek opět se mýlíte. Naprostá většina internetových serverů běhá na Linuxu a jeho klonech. Většina chytrounů (na kterém nejspíše píšete tyto zasvěcené komentáře) běhá na Androidu což je také klon Linuxu. Že mezi námi uživateli jsou tak rozšířeny Windows není tím že jsou dobré ale je na ně dost aplikací a zejména her. Tak že ano vím o Vaší obsesi trefovat se do pana Zachovala ale mísa je vedle.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Pane Dycko ten údaj jsem opsal z internetu a je z r 2015. Pravda je že jsem zadal dotaz na PC a nikoli chytré telefony a tablety. Sám mám Windows 10 na notebooku i starším Pc kde jsou ještě XP a přiznám že teď ani nevím na čem mi běhá telefon LG. Prostě něco tam bylo tak to tam je. Ten údaj si můžete vyhledat také. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Krásný vánoční komentář
Ladislav Dycka (18728) 22.12.2017 reagovat
Ten údaj je nejspíše o samotných PC doma a v kancelářích. Proč vyhrál Microsoft původně s DOS a později s Windows je dobře známé. Nebylo to díky jeho kvalitě ale mazanosti Bila G. Opravdu neplatí že když je něco rozšířené tak to musí být dobré. Jinak přeji všem čtenářům a návštěvníků Veselé a spokojené Vánoce a alespoň v tyto svátky buďme k sobě slušní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dnes
Miloš Rudek (18671) 22.12.2017 reagovat
Dnes se budeme všichni předhánět v přáních dobrého a byl bych moc rád, kdybychom si ta přání i věřili. Ivan H. píše o svátcích coby kotvě, jistotě, starobylém obyčeji a řádu. Je to tak, taky nejsem příznivcem různých chaotů, kteří se pak musí "léčit" alkoholem či jinými psychedeliky. Takže ano: i já přeji všem pěkné Vánoce, svátky zrození a nové naděje, či aspoň odpuštění.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nejen o Vávocích se mají/je potřebné dodržovat tradice.
antihavel antihavel (19100) 22.12.2017 reagovat
Každý ať si dělá co chce, ale ať to svoje nevnucuje jiným i přes média, jak to mají dnes ve zvyku ( hlavně dobroséři všeho druhu ).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Havel byl po r 1948 naším prvním prezidentem který si získal úctu SKORO celého světa. Nedisponoval ani jedním hlasem ve FS když se dělila ČSFR. Nemohl zrušit jedinou zbrojovku ani JZD. Na rozdíl od Kellnera, Babiše, Vítka, Komárka či Křetínského si v privatizaci nenahrabal miliardy. Na rozdíl od Zemana nebyl natočen při pokusu obohatit Korunovační klenoty o prezidentskou šavli a veřejně neurazil vězně nacistického koncentráku. Za žádným prezidentem naší země sem nepřijelo tolik osobností politiky a kultury.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Ty seš fakt tak zaslepený a blbý, až je mi tě líto.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Nechcete si (k vánocům či novému roku dát předsevzetí o úctě k člověku (kterého nemusíte uctívat ale ani urážet) a kterého si většina světa vážila A ZMĚNIT TEN URÁŽLIVÝ nick? Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Lháře a estébáka, opilce si nikdy nemůžu vážit,https://www.duchdoby.cz/11-nejvetsich-lzi-vaclava-havla/
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
A přeji ti, aby to byly tvé poslední vánoce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Antihavle, (pan Havel již nežije) zkuste s tím vnucováním začít u sebe.
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Opilec Václav Havel – svědek vypraví o bývalém prezidentovi Ctirad Mašín: Havlova éra byla zhoubnější pro duši národa než řádění Stalinova kata Gottwalda Havel si přál návrat sudetských Němců i jejich majetku Občan Havel: Největší škůdce polistopadového vývoje
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Diskuze bez urážek.
Pavel Novák X (18634) 22.12.2017 reagovat
Dobrý den. V době před vánoční by měli diskutující vynechat ve svých příspěvcích urážky,alespoň jednou za rok.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Souhlasím s Vámi a omlouvám se, měl jsem se zdržet, když ten omezený provokatér zaůtočil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Danka Pavelková (20335) 22.12.2017 reagovat
Dobrý den, pane Pavle. Vánoce jsou přede dveřmi, příprava na ně není beze zbytku dokončena - takže ještě máme nad čím přemýšet. A má pravdu Ivan Hoffman, nejlepší Vánoce jsou ty tradiční, různým vylepšováním je můžeme leda zkazit. A proto přeji krásné, klidné Vánoce p. Hoffmanovi, vám, a všem dobrým lidem na celém světě. A nenechme se vyprovokovat ke špatným slovům. U nás konečně napadl sníh, takže "snít o Vánocích bílých" už nemusím, jsou za oknem. Snad to takna chvíli vydrží. Mirka. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
Zdravím Mirko, děkuji za přání. Ale to já jsem tedy přímo bourač tradic, protože už roky zařazuji každoročně pár nových receptů cukroví pro zpestření a buď se "ujmou", nebo ne. Takže pomalu ale jistě renovuji :-). Je fakt, že u mne nemá jisté nikdo nikdy nic :-) Zatím se mějte hezky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Danka Pavelková (20335) 22.12.2017 reagovat
No jo, o nějaké ty drobnůstky nejde - to já také občas něco změním, např. namísto vanilkových rohlíčků rumové kuličky, ale vánoční malované perníčky musí zůstat. (Zdejší tradice)... A kdysi jsme dokonce vyměnili kapra za struha. Veroniko, zdravím. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Danka Pavelková (20335) 22.12.2017 reagovat
...za pstruha... :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
Jestli ten domnělý fakt není sebeklam. Moje zkušenost je prozatím ta, že očekávání naplňujete docela předvídatelně, důsledně a spolehlivě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
No to jsem ráda, že jsem pro vás průhledná jak sklo, nic mě nepotěší tak, jako když i mně samotnou někdo překvapí znalostmi o mně, o kterých nemám ani páru. Vy považujete tu vlastnost za předstíráníhodnou? To se musíte v životě hodně nudit. Všiml jste si pane, pod jakým titulkem jste ten příspěvek napsal? Alespoň změnit jste to mohl, třeba na "kdo víc urazí?"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
Pokud to, co jsem napsal, považujete za urážlivé, pravděpodobně k tomu máte své důvody, po nichž nehodlám pátrat. O jakém předstírání to hovoříte nemám potuchy. Pokud jde o titulky, ty jsem měl ve zvyku přičiňovat vlastní ke každému příspěvku, avšak od zvyku jsem upustil, aby bylo snáze sledovat návaznost příspěvků ve vlákně, s ohledem na nepříliš zřetelné grafické řešení zdejšího rozpraviště.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
miroslav costmen (18648) 22.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Diskuze bez urážek.
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
polib mi řiť satori
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Pokud patříte k těm, kterým takové věci dělají dobře, bohužel Vás musím zklamat, já na podobné sexuální výstřednosti nejsem. Možná to zkuste s panem Maloňem. Pokud lze dle jeho verbálních projevů soudit, v jeho případě by tento způsob oslavy Spasitelova narození mohl představovat zpříjemnění oboustranné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Satorie, oblažujou Náprcka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Já nemám nejmenší potřeby ani zájmu kohokoli zde oblažovat jakýmkoli způsobem, který by překračoval hranice slovní výměny. O tento druh svého nutkání se s námi zde podělil costmen. Tudíž pokud jste schopen přispět radou, jak něco takového řešit, směřujte tuto k němu. On je tím, komu je této pomoci zapotřebí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Moc žvaníš, málo myslíš, Satorie, mám za sebou léta v emigraci a venku se žvanění nenosí, to mi chlapče věř.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Vávra aleš (18868) 23.12.2017 reagovat
Jo, tak proto si to vynahrazuješ tady. Takový s (vinič) tady snad ještě nebyl. Věnuj se rodině a ne počítači.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
polib mi řiť
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
No vida. Intuice stran podobnosti zaměření mě nezklamala. Neznám Vaše gusto, takže je možné, že shledáváte jiné přitažlivějšími (a ne že bych se Vám divil) - ale není lepší vzít zavděk costmenem, než se honit za někým, kdo prostě nemá zájem? Jak říká lidové úsloví, lepší costmen v hrsti ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Přijde na to. Pokud v emigraci někdo žvaní Vaším stylem, obvykle poměrně rychle sezná, že v jeho případě je mlčení zlato.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
viz reakci výše na Vávru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Viz reakci výše na costmena. Já opravdu nemám zájem. Tu nejde o to, že bych proti homosexuálům něco měl nebo jim cokoli zlého přál. Ale pro mě to prostě není. Je mi opravdu líto.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Vávra aleš (18868) 23.12.2017 reagovat
Jenom umíš opakovat masloni a zapomněl jsi uvést adresu, těžko bych tě v zoo hledal♣♣♣♦♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Oni tě pustí z Bohnic na svátky domů?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Já chápu, že musí být těžké pro někoho, jako jste Vy, pochopit ten koncept - ale jsou lidé, kteří v ústavech podobných Bohnickým dlouhodobě nepobývají. Lidé, kteří jsou doma prostě normálně, bez toho, aby je domů někdo potřeboval pouštět. No, ale koneckonců, s tím si nelamte hlavu. Hlavně, že Vás tentokrát pustili. Jenom ty prášky kdybyste zase začal brát a bral je tak jak máte, mohla by to být úleva nejenom pro ty kolem Vás, ale i pro Vás samého. Co nejsnesitelnější svátky Vám i Vašemu okolí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Nechci se ocitnout na stejné úrovni s tebou Jsou věci v životě, kterých se člověk nechce dotknout ani deseti stopovým bidlem - jak říkají Američani. A ty věc jsi Satorie, jen maso, mozek nemáš, CRETINO, říkají Italové, já říkám silly cunt.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Jako holandský bezdomovec Hutka, tvoje úroveň
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Diskuze bez urážek.
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Já to tak nějak tušil, že Vám to předsevzetí zavšivovat diskusi nějakým jiným tématem dlouho nevydrží. To je vlastní podstatou nutkavé posedlosti (compulsive obsession), že postižený neodolá. A na to jsou právě ty prášky, kterým se tak bráníte, ač by Vám mohly tolik pomoci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Happy Pepi (25021) 22.12.2017 reagovat
A tak zase po roce, přeju všem krásné, veselé i klidné vánoce.... Vánoce maj být svátky rodiny a klidu.. tak ať jsou i ŠŤASTNÉ.... přeje H.P.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Tak kdo nesouhlasí s takovým přáním, to mi hlava nebere, nebudu jmenovat, vždyť víme, tobě taky Pepi a díky za přání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
Dobrý den pane Maloni. Nerada zneužívám předsvátečních dní ke kárání, ale zkuste naprstka nečíst. Evidentně Vás dráždí a my tu pak máme místo jednoho, dvou NAPRDů tři. Nic na tom nemění možný pocit oprávněnosti nebo uvádění na pravou míru. Snižujete se tím na jeho a Rychlého úroveň a pro nás ostatní tím jen rozšiřujete jejich otravnou řadu. Nenechme si naprstkovými provokacemi kazit náladu, o nic jiného mu nejde celý rok, nečekejme tedy, že se změní o svátcích, kdy závidí všem lidem na zeměkouli. Odolejte!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
I já děkuji Pepi za přání, své musím ještě odložit, ale přijdu ještě :-) Zatím všem lidem dobré vůle: https://www.youtube.com/watch?v=wWhFB86ldPk ....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Zdravím Veroniko, zase jsem Vás poslechl, taky máme v rodině Veroniku, tedy ještě ne oficiálně, ale dneska jsem s ní byl na sonu, máme fotky 20 cm človíčka, narodí se v květnu, svatba bude později, jak to někdy bývá. Hezký,klidný svátky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
Taky zdravím pane Maloni :-) Nevím, jestli můžu gratulovat, radost je to asi veliká, i když bez zásluhy:-) Ale nakonec na začátku všeho jste musel být Vy, tak proč nebýt pyšný. Přeji ať všechno dopadne jak má (a to dopadne, jak už to tak u Veronik bývá:-)) a zažijete si s ní pouze velké radosti. Hodně zdraví a štěstí. Veronika
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Já to špatně napsal, budu děda, ovšem radost je stejná, díky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vánoce, Vánoce přicházejí, zpívejme přátelé Ivana Hoffmana...
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
Tak to jsem se asi špatně vyjádřila já. Pochopila jsem, že jste děda, proto jsem napsala, že "bez zásluhy" (myslela jsem bez přímé:-))). Tím "začátkem" jsem myslela "prvopočátek" (dcera, syn, od kterých budete mít vnučku). Ale, vždyť my se domluvíme, važte si takové radosti, moc jich v životě není a nebude :-) Uf, to působí skoro výhrůžně, ale Vás snad nevystraším :-) Mějte se hezky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Slunovrat
venkov 4ever (37754) 22.12.2017 reagovat
Vánoce jsou ukradeným pohanským slunovratem. Tolik ke křesťanským tradicím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
Vánoce jsou ukradeným pohanským slunovratem - zhruba v tom smyslu, že vpodstatě jakákoli tradice, a koneckonců téměř jakákoli země, tradicí či zemí "ukradenou" nějakému předchůdci. A vpodstatě jediný způsob, jak se vyhnout podílu na této "zlodějně" je spáchat sebevraždu. (Což neznamená, že bych takové řešení doporučoval.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
jako vnuk kulaku zdědil jsem kósek role a na ňom i keltské hradiště.I dána tam cedule : satorimu vstup nedovolen
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Nevím, nevím jestli jste udělal dobře. Vzal jste v úvahu, jak se ten bezmocný vztek, který Vás vnitřně užírá, dále vystupňuje, jak se den za dnem žádný Satori nebude domáhat vstupu?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
O tom si popovídej s Náprckem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Proč s ním? Jemu se costmen taky vtíral s chlípnými návrhy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Ty budeš dost rötardovaný, viď chlapče?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Už Vás to zase začalo brát, co? Já věřím, že to není žádné pošmáknutí, ale kdybyste se přemohl a ty prášky vzal, já jsem si takřka jist, že by se Vám opravdu ulevilo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Takřka? Nestyď se požádat svého psychouše o jiné, když ti ty stávajicí, jak vidno nezabírají. Ale spíš to u tebe je na doživotní hospitalizaci! Řidičák už nemáš, že ne! Teď mají pacienti ve zvyku najíždět do nevinných chodců.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Já chápu, že někomu ve Vašem postavení se to může jevit nepochopitelným, ba neuvěřitelným, ale někteří z nás žádné psychouše nemají.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Vnuk kulaka, tak to jsme na tom stejně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Sakryš, tohle jsem nemusel psát, teď mě Náprcek Satori budou vyčítat, že děda těžil uran v Jáchymovským lágru pro SSSR!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Pokud děda skutečně těžil v Jáchymově uran, pak je pro něj asi dobře, že se nedožil toho, co vyrostlo z jeho vnuka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Myslím, že kdyby četl tvý a Náprckovy kecy, bylo by to mnohem horší, estébák a jeho pomocník, to je síla! A o mého statečného dědu se ty rudá špíno neotírej.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Nejsem to já, kdo na Vašeho dědu svaluje vinu za to, co z Vás vyrostlo. Já jsem přesvědčen, že děda v tom byl nevinně. A kloním se k tomu, že za to nemohou ani Vaši rodiče. I v té nejlepší rodině se občas stane, že se jedno z dětí nevyvede.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Za to tvá a Náprckova mutr bojovaly proti rudým roznášením pohlavních nemocí v Perlovce, krysy zbabělé!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Teď už ale opravdu začínám mít o Vás starost. Nechci Vám radit, ale nebylo by rozumné zavolat na pohotovost, aby to stihli, než se dostaví pěna u úst a kopání do nábytku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Nechápavý, velmi hloupý človíčku, už jsem ti psal o projekci, možná ti to paciente uniklo. A končím s tebou, zavšivit diskuzi s jedním megahlupákem Satorim nehodlám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Tak takové štěky od Mablboně to musí být pro pí Č. hotový vánoční balzám. :-DDD Na druhou stranu i tento blafkací balonek jednou splaskne. Už jsem takových Ottíků, Sokolíků, Hansů, Suchojů, Pepků v době co se zde pohybuji zažil neurekom a kde je jím konec.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Přiznám se, že jsem docela zvědav, čím jiným se chystáte diskusi zavšivit. Nu, nechám se překvapit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
miroslav costmen (18648) 23.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 23.12.2017 reagovat
satori je nepovedený jedináček
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Pane costmene, já se omlouvám, že mi to nedošlo dříve. Osobní zkušenost s tím nemám, ale z literatury vím, že neopětovaná milostná touha může lidi jednak psychologicky devastovat, jednak přimět k řadě jinak těžko vysvětlitelných pošetilostí, jen aby upoutali pozornost předmětu své vášně. Mně je opravdu líto, jestli moje příležitostná komunikace s Vámi ve Vás mohla vyvolat dojem flirtování a dala Vám mylnou naději. Ale jakkoli těžké nebo bolestné pro Vás může být tomu uvěřit, já opravdu nemám zájem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Já prostě na chlapy nejsem. (A upřímně řečeno, u osoby Vašich kvalit bych neměl zájem, ani kdybyste byl půvabnou ženou.) Já neočekávám, že byste byl s to svou posedlost zkrotit a přestal se svými zoufalými snahami upoutat moji pozornost ze dne na den, ale snad Vám jednoznačné a konečné vyjádření mého stanoviska pomůže v dlouhodobějším horizontu. Je mi opravdu líto, pokud Vám způsobuji bolest, ale pomoci Vám nemohu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 24.12.2017 reagovat
IS ještě větší vool než jsme čekalij
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 24.12.2017 reagovat
Já pochopitelně nečekám, že zde před celým světem plně odhalíte své rozhárané nitro. Počítám, že Vás už mrzí, že jste se ukecl a vyložil část karet na stůl výše. Ale všechno zlé je pro něco dobré a teď když je mezi námi konečně jasno, lze k věci začít přistupovat racionálně. Přinejmenším ze strany mé.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Babičková Jana (18811) 25.12.2017 reagovat
Mám za to, pane Satori, že Vy odhalujete svými poznámkami na téma "karty na stůl" nejen své rozhárané nitro. Začínám tápat, zda není vše jinak. A na Vaší straně. Moje poznání se rozhodně netýká Vašich orientací, ale Vašeho nitra. Nezastávám se pana Costmena, ten si srovná sám. Apeluji na Váš rozum. Ano, máte jistě pravdu, že je mi po tom ho*no. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
Já vnímám pana Satoriho jako člověka temperamentnějšího než je obvyklé, jakoby se u něj usadil roj včel. Ony se mnohé usadily a jen přešlapují, ale ty co se toulají okolím vypadají naštvaně. Pan Costmen je asi zvyklý srovnat si terén kangem a pěchem (vibrační stavební nářadí). Nějak se míjejí, také s panem Hoffmanem, ten ale hledá spojitosti
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Ivan Satori (32609) 26.12.2017 reagovat
Pane Valachu, stran mého temperamentu - říkají o mně, že jsem flegmatik. Ale mně je to jedno. Je skutečně nad Vaše síly pochopit, že člověk může opravit nepřesný, ne-li přímo nesmyslný údaj, aniž by se musel angažovat emocionálně? Já když vidím pootevřenou zásuvku, bez toho, abych se rozčiloval, ji prostě zavřu. Podobně když vidím diškrepanci v podávaných údajích, tak ji prostě opravím. Smysl pro pořádek, snad až puntičkářství. S city a pocity to nemá co dělat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
Pane Satori, tím o flegmatikovi také rád bavím své okolí, ale ani já jím docela nejsem. Mnohé zdejší „nepřesnosti“ úplně přehlížím, nebo sleduji namátkou, jako Vaše strkanice s diskutéry Costmenem a Maloněm.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Pavel Šimon (18722) 26.12.2017 reagovat
Tak to já jsem si pane Valachu trochu pokazil zbytek Vánoc právě dnes ráno, pohledem na reagování páně Satoriho na vámi uvedené osoby. Odhaduji, že i vás překvapilo, kterak tento úhledný pragmatik dokáže se zabývati těmi podivíny. Až přijede do Čech, jistě mně to rád a úsměvně povypráví. Zdraví Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
Pane Šimone mne jste naopak rozesmál. Musel jsem na chvíli odjet, a ještě panu Satrorimu přidám :-). Je složité balancovat s pojmy, taková diskuse snadno překoná oceán a nutně nevadí že máme rozdílný program dne, ale zatají co by šlo poznat osobně v pár minutách.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Viktor Náprstek (18674) 26.12.2017 reagovat
Pane Valachu podle vašeho písemného projevu jsem vas měl za slušného a sečtelého člověka. Totéž mi o vás napsal jeden slušný člověk ze zdejší diskuse. Jen že od jisté doby akceptujete každou lež a pomluvu kterou to o mě šíři lide se setkani u Hoffmana + Zachoval, Černá costmen & spol. Costmen své lží obden odvolá aby je za týden opakoval. Nikdy jste se nikoho z nich nezeptal zda mohou cokoli doložit. Důvod znáte jen vy. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
V demokracii se lidé ptají a odpovídají když chtějí. Svého času se celé kolektivy a brigády BSP na povel bolševické moci distancovaly když strana ukázala. Opakuji: " Ideály komunismu nechcíply po sedmdesáti letech ani ve vnitru Viktora Náprstka"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Pavel Rychlý (18702) 26.12.2017 reagovat
Ano určitě si lidé na demokracii pomalu a jistě zvykají a doba praktikovaná monstr procesy K.Vaše, dávno pominula. U nostalgiků a valašských nosičů cibule, lkající nad zlatými časy BSP jest tato doba železnou košilí zvyku a jsou ochotni ji vytáhnout při každé příležitosti, byť vůbec nesouvisí s tématem a stále hledají toho vnitřního nepřítele. Pak si i rádi pletou nitro s vnitrem. Hlavně odvést pozornost od FOLKA za cenu průhledných fabulací s fakty. Veškeré snažení regulovčíka nijak nemůže vyvrátit jeho
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Pavel Rychlý (18702) 26.12.2017 reagovat
vnitřní stav vyjádřený větou pana Náprstka: “akceptujete(Valachu) každou lež a pomluvu kterou tu o mě šíři lidé se setkani u Hoffmana + Zachoval, Černá costmen & spol.“ Ideologie komunizmu je dávno chcíplý pes, jen nostalgici, FOLKOVÉ a členové páté kolony v čele s PAPREM se ji snaží resustitovat. Stále vám nejsou křesťanské tradice Vánoc a Ježíška bolševici pochuti, že?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat a občasný návrat pana Satoriho
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
Inspirováno panem Rychlým: O knize o prokurátorovi Karlu Vašovi, dokumenty, ohlasy, vyjádření dcery http://www.vrahem-z-povolani.cz/index.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
Pane Satori opravit bez emocí leckdy jistě lze, píšeme-li o neopětované milostné touze, zacházíme psychologicky s emocemi oponenta, a když ten není flegmatik, nezačne diskutovat věcně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Rychlý (18702) 26.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Pavel Rychlý (18702) 26.12.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re: Slunovrat
Pavel Rychlý (18702) 26.12.2017 reagovat
Pokus č.3. Tak něco takového může jen rozesmát, nebo brát jen jako jeden z dalších přib*lblých přirovnání, kulhajících na obě nohy. Chápat výrazivo“polib mi prhdel,“jako vyznání lásky, tak k tomu musí být opravdu hodně fantazie. Ba i flegmatik, nemůže brát tokající trolly Pepka malilinkatého a kostíka jinak, než s patřičným úsměvem a věcně s nadhledem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Milý pane Valachu ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
... tu a tam nahlédnu na zdejší rozpraviště a zaznamenám-li nesrovnalost věcnou či logickou, občas na ni poukážu. Při zřetelně soustavné snaze využít takřka každé takové příležitosti k tomu, namnoze mimo jakoukoli souvislost s tématem, okopnout mi kotník nebo očůrat nohavici, těžko se po několika letech téhož ubránit jisté zvědavosti po příčinách. Krom toho, rozpřáhne-li se po mně někdo pěstí, nemám nejmenších zábran postavit této pěsti do cesty něco citelně nárazuvzdornějšího než můj nos.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud se podíváte na posloupnost příspěvků ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
... možná zaznamenáte jistý rozdíl v kalibru a míře civility. Vzhledem k tomu, že jedna z časných formulací pana costmena umožnila příslušný výklad - namísto běžně používané výzvy k políbení zádele, která dle mého jazykového citu vyjadřuje pocelování jedné či obou z polokoulí, byla použita formulace, kterou lze obhajitelně interpretovat jako pokus o svedení k orální lásce specificky cílené na svěrač - jsem si takřka jist, že pokud Pánbůh existuje, odpustí bývalému volejbalistovi, že nahrávky na smeč využil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A podařilo se
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
Pan costmen namísto svých obvyklých mnohoznačných větných polotovarů souvisle a srozumitelně vysvětlil příčiny své nevraživosti vůči určité skupině lidí, do níž se rozhodl zařadit i mě. Jakékoli výhrady možno mít vůči závěrům, ke kterým dospěl, a postojům, které zaujal, jeho důvody, pokud pravdivé, by byly lidsky pochopitelné a prvotním viníkem by nebyl on sám, nýbrž režim, který mu ukřivdil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nicméně vzhledem k tomu ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
... že na rozdíl od pana costmena nemám sklon ani zájem špiclovat a pokoušet se nabourat do něčího soukromí, k dispozici mám pouze jeho sdělení. A do obrazu, který tu předestřel, mi něco nezapadá: Dosud jsem nepotkal člověka, který by měl tolik důvodů být spokojen s vlastním životem, kolik jich pan costmen uvádí, a přitom byl tak do morku kostí prostoupen nenávistí. Možná je pan costmen výjimkou, která potvrzuje pravidlo. A možná si trochu přidává a/nebo něco nechává pro sebe.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je věcí osobního vkusu, připadá-li někomu ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
... "špek", jejž jsem použil, obtížně stravitelný a humor, ke kterému jsem se uchýlil, příliš robustní. Nicméně troufám, že kdokoli se bude obtěžovat, aby je porovnal se stylem, logikou a kalibrem příspěvků pana costmena za několik posledních let, při uplatnění nejzákladější míry objektivity neshledá, že by hrubost záplaty předčila hrubost pytle.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
Miroslav Valach (18838) 27.12.2017 reagovat
Vnímám prostor mezi diskutováním bez emocí, padni komu padni, a jednáním zohledňujícím pozici druhého. Vídal jsem drsné texty pana Costmena pro Vás, a Vaše (mohu-li nesportovec využít) čistou obranu a nechytatelné smeče. Zajímalo by mne, proč pan Costmen tak urputně zanevřel na lid vládnoucí slovem, zmíněná „závist“ se mi zdá přehnaná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
Miroslav Valach (18838) 27.12.2017 reagovat
A z druhé strany od Vás očekávám víc, víc Vás znám, a řekl bych že někdy přimhouříte oko a usnadníte si námahu s oponentem zjednodušením věci. Zdejší prostředí nutí zjednodušovat, a IH nepíše jednoduše.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
Miroslav Valach (18838) 27.12.2017 reagovat
Než jsem po kouskách posepisoval, poslal jste na 09:12 výstižný dodatek. Sedět spolu v hospodě nebo vlaku, vysvělilo by se mnohé, tady jsou podmínky takové, a jestli je někdo starší moc nehraje roli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
miroslav costmen (18648) 27.12.2017 reagovat
vážený pane V rád Vás čítám,ale pokud Vás zajímá proč costmen tak urputně zanevřel na lid vládnoucí slovem ( lid vládnoucí slovem to by se werichovi líbilo ) tak jste si odpověděl následně.že zdejší prostředí nutí zjednodušovat .Ono se v záplavě informací tak konat musí.Vůbec nepodsouvám,že mne máte za prostinkého,který zvládá jednoduché věty a souvětí vypotí s námahou.Qětnatá tapeta je pořád jen tapeta Ale věřím tomu že vy víte že tento tekstík přepíši na 4 a4 a nic více tam nebude..erovnáseemcénadruhou
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
Miroslav Valach (18838) 27.12.2017 reagovat
Pane Costmene jsem rád že něco přínosného v mých textech nacházíte, jen mám zkušenost, že někteří čtoucí jsou příliš shovívaví. Požadovaná a přijatelná stručnost je problém, ale zase je to tu diskuse, fackovat se nedá. Zestručníme-li příspěvky na pár slov o tělních otvorech a výčnělcích, bude to vyhovovat zdejším trollům. Tak jako pan Satori nerad přehlíží nedovřené šuplíky, já nerad zavírám lidi do šuplíku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
miroslav costmen (18648) 27.12.2017 reagovat
vtip zedníka gendera při luštění křížovky : otvor lásky na 4 ... řiťť ............doufám,že to cenzor smaže a dámy prominou
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
miroslav costmen (18648) 27.12.2017 reagovat
nemám humanitní vzdělání,absolventi vut technických oborů ( v mém případě vutfast ) byli již ve škole varováni před otevřenými šuplíky.Bylo to ano ano ne ne.Každá nepozornost,při návrhu pd ,stavbě , dozoru má za následek havarii viz spadlá střecha tělocvičny , most ve studence v poslední době zřízení lávky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Nicméně vzhledem k tomu ...
miroslav costmen (18648) 28.12.2017 reagovat
tady se nemluví tady se píše .Budu plísněn,ale vhodnější je ..písmem..
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Valach, 09:59
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
S ohledem na obecně přijímaný předpoklad, že kdo mlčí, souhlasí, chci se ohradit vůči tomu, abych byl zařazován mezi "lid vládnoucí slovem". Slovem (českým) vládli Vančura, Hašek, Jirotka, Werich a mnozí jiní, neopominutelně ovšem i Karel Čapek, k němuž mě krom obdivu poutá i sentimentální vazba, spočívající v tom, že za něj moje matka dostala dvojku z mravů v dobách předcházejících tomu, kdy nějaký sovětský kritik seznal, že Matka vykupuje jeho maloburžoazní hříchy, takže se stal opět mládeži přístupným.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Valach, 09:59
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
Já jsem pouhým milovníkem rodného jazyka a ochotně připouštím, že je mi libo těšit se z jeho bohatsví a malebnosti. Pro zajímavost, shledávám pozoruhodným, že navzdory protichůdnosti češtiny a angličtiny - síla jedné spočívajíc v rozmanitosti slovotvorných odstínů, síla druhé ve stručnosti - čeština se mi jeví kromobyčejně úrodnou půdou pro překlad anglického (míněno britského) humoru. K mému překvapení, v anglicky mluvícím světě je takřka neznám Jerome Klapka Jerome.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Valach, 09:59
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
Téměř výhradně lidé vzdělaní v anglicky psané literatuře znali vůbec to jméno a byli překvapeni, že Tři muži ve člunu jsou v Českých zemích kultovním dílem, z nějž, podobně jako ze Švejka, Saturnina nebo předscén Wericha a Horníčka, mnozí dovedou - nebo alespoň kdysi dovedli - doslova citovat zpaměti celé rozsáhlé pasáže.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
pěkně zdravím a hodně všeho jak se dnes přeje.Vy víte že mám ná Vás slabost a že toho planého žvatlání s IS zanechám.Ale já totiž mu velice rozumím,do roku 68 jsem pracoval jako projektant,pracovalo se a kecalo.Na každý problém se našlo iks řešení.Ale pak se charaktery lámaly znáte to souhlas se vstupem.A už jsem byl u lopaty.Paradoxně já komoušům za to děkuji,stal se ze mne svým způsobem svobodný člověk.Capoviny se změnily v konkretní příkazy,krátké a vyýstižné.Když dáte příkaz k betonáži tak se betonuje
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
nikomu nevykládáte jak se vyrábí cement.A já se v tom satorim vidím co jsem byl schopen nakecat za capoviny. Za stavařem je vidět stavba.Archeologové hledají vždy jen co se zachovalo a pindání vyšumělo. Ale byly jiné problémy a to zdeformovaná ekonomika. Cinkání klíči se v kancelářích nevítalo.Kdyby todlencto nenapsal costmem tak on by to určitě ztrhal.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
ředitelem jsem nemohl být,ale jako vedoucí střediska jsem si docela užíval.Z té doby mám 8 průmyslových vzorů,nespočet ZN a jsem spoluautorem normy o předpínaném betonu a publikace pro vts etc etc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
byla to špičková technologie a na stavebním veletrhu jsem ( jsme to jako tým ) prezentovali
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
:-) no pana Satoriho jste předepnul taky dobře, abych to promyslel musel bych posedět, ale ještě nemohu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slunovrat
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
Já pane Costmene panu Satorimu taky trochu rozumím, a rád bych ho načapal že se pouští do toho čemu až tak nerozumí. On se na to těší. Děkuji za vstřícný přístup :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
No vida, katalyzátor zabral ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... pan costmen zplodil několik ucelených vět souvislé a srozumitelné vypovídací hodnoty. A dobíráme se jakési podstaty: Pan costmen byl vyhozen z kvalifikované práce komunistickým režimem. Z mnoha takových, někteří navzdory této křivdě zůstali slušnými lidmi, jiné to deformovalo. V případě pana costmena zdá se postoj vůči režimu, který mu příkoří způsobil, byl pocitem příliš abstraktním, takže jeho reakcí na křivdu se stala závist, postupem přerůstající v nenávist, vůči lidem, kteří vyhozeni nebyli.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Odtud jeho postoj ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... mj. vůči panu Náprstkovi a mně. Mimochodem, pokud jde o mne, já jsem byl vyhazovu ušetřen vzhledem k tomu, že čistky po r. 1968 přece jenom nešly tak daleko, aby zahrnuly i dítka školou povinná. A kdybych už i základní školou povinen nebyl, čistky na jihomoravské vísce byly nepoměrně méně třeskuté oproti běsnění soudruhů v ostravsko-karvinském revíru kraje severomoravského. Takže část záhady - důvod nevraživosti - vysvětlena.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Další část záhady - ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... - jeho averze vůči hledání hlubších souvislostí a možných na první pohled skrytých významů pozorovatelných jevů. Je pochopitelné, že pokud normální člověk vykonává svou práci v rozumné kvalitě, plyne z toho pro něj určitý pocit hrdosti. U výjimečných jedinců tato hrdost může být i způsobem, jak osudovou křivdu přeměnit ve vlastní morální vítězství. U jednotlivců méně výjimečných to může vést k fetišizaci vlastní práce, jakoby jenom ona byla důležitá, a všichni ostatní byli bezvýznamní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tudíž "za stavařem je vidět stavba" ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... (vpodstatě soukromá obdoba hesla "Já jsem havíř a kdo je víc.") Historicky je pravda, že architekt dost často byl i stavbyvedoucím. A je pravda, že kvalifikace stavebních dělníků a limity úrovně architektonického nebo technologického řešení staveb jsou spojité nádoby. Ale aby mohli stavaři stavět, zemědělci museli vypěstovat potravu, těžaři museli vytěžit materiál, dopravci ho museli dopravit, lékař musel léčit, učitelka učit a projektant nebo architekt museli nakreslit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je pravda, že archeologové hledají vždy ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... jen co se zachovalo. Ale v rozporu s costmenovým tvrzením, krom staveb se zachovaly předměty osobní potřeby, nástroje a dokonce i jak technologicky věcné, tak abstraktně spekulativní informace v podobě nákresů a textů. Ale panu costmenovy bylo dovoleno pracovat pouze s konkrétní realitou a proto se jenom na ni upnul. Pracovat na úrovni problémů komplexnějších a abstraktních bylo panu costmenovi odepřeno, proto na ně zanevřel způsobem ilustrovaným bajkou o nezralých hroznech.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vinu, za křivdy, kterých se na lidech dopustil ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2017 reagovat
... nese výhradně a jednoznačně komunistický režim. Někteří lidé se křivdou vyrovnali důstojněji, jiní méně důstojně. Nepřísluší mi a nemám zájem soudit z hlediska morálního. Pouze mne z hlediska intelektuálního zajímá vědět a z hlediska praktického považuji za užitečné vzít v potaz.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je pravda, že archeologové hledají vždy ...
miroslav costmen (18648) 26.12.2017 reagovat
předměty osobní potřeby etec tec vyrobené člověkem jsou ARTEFAKTY,..písemné prameny jsou HISTORIOGRAFIE ..podle zákona 20/1987Sb o státní památkové péči jsou to samostatné části.Archeologický průzkum bývá často noční můrou investora a stavitele,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Je pravda, že archeologové hledají vždy ...
Ivan Satori (32609) 26.12.2017 reagovat
To, jak ARTEFAKTŮM říkáme, že obsah textů zkoumá HISTORIOGRAFIE a který český zákon se věcí zabývá nebo co o tom říká, nic nemění na tom, že jak předměty tak texty se zachovávají (byť texty velmi vzácně) a archeologové je hledají a nacházejí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
(˚◡˚)
Jiří Sapík (18672) 22.12.2017 reagovat
(•◡•) (-◡•) (•◡-) ˘(•◡•)˘
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: (˚◡˚)
Danka Pavelková (20335) 22.12.2017 reagovat
A proč ne? Nakonec "všecí kradnú" - jak pravil jeden náš současný velikán... :-) (nakonec - mně to může být ukradený...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hlavně se na vánoce chovejte slušně a nečtěte náprstka
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Veronika Černá (18719) 3.4.2016 Co s tím měla Čalfova vláda (6timěsíční)? Veronika Černá (29345) 27.8. 2016 Znalosti na úrovni naprstka. Nejde o žádné chránění, ani o třetí pilíř hloupého Kalouska.Jde o to, že Kalousek zrušil věkovou hranici odchodu do důchodu. © Data uvádím aby si (kdo chce) mohl najít nekrácený originál. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavně se na vánoce chovejte slušně a nečtěte náprstka
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Viktor Náprstek (18674) 12.8.2017 Mnoho budov postavených za socialismu bylo postaveno aby hezky vypadaly ale na energetickou náročnost se nehledělo, do Motolské nemocnice zatékalo a v zimě sestry těsnily okna pomocí prostěradel. Černá Veronika (29345) 12.8.2017 naprstku, že vám není hanba Motolská nemocnice otevřena v r. 1943 - na tehdejší dobu špičková úroveň. Nestavěli ji komunisti © Data uvádím aby si (kdo chce) mohl najít nekrácený originál. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hlavně se na vánoce chovejte slušně a nečtěte náprstka
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Pak podej hlášení, jestli zatéká i do Bohnic!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 22.12.2017 reagovat
Je dobře, že se ani soudruhům nepodařilo zlikvidovat poselství Ježíška a zažitou tradici dobra i když ne, že by snaha tady nebyla implantovat nám Dědu Mráze, co by zestárlého Ježíška, jak se nám snažil nakukat Novotný. Je dobře, že tradice zůstala, kdy obdarováváme nejen své blízké, ale myslíme i na ty kteří toho štěstí mají méně. Hezky to vyjádřil J.Šlitr v písni purpura. "Tiše a ochotně purpura na plotně voní .... stále voní, po ní k nám vklouzlo to tajemné kouzlo Vánoc. Tiše a ochotně purpura na plotně
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 22.12.2017 reagovat
voní .... stále voní, nikdo si nevšímá jak život mění se v dým.“ A právě v zamyšlení nad tou poslední větou, kdy jsem absolvoval od včerejška nákupní hrůzu a viděl ty tisíce "chudáků“ s plnými nákupními vozíky proudící ven na zaplněná parkoviště, až se z nich dýmilo s nadějí, že uvidí i to zlaté prasátko. A tak mi snad nebudete mít za zlé, když vám všem popřeji mnoho štěstí a radostných chvil vánoční POHODY na konci roku 2017, třeba i s purpurou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Viktor Náprstek (18674) 22.12.2017 reagovat
Pro mě jsou Vánoce, jeden ze symbolů křesťanství důkazem toho jak silná a kvalitní ta idea je. Nacismus vydržel deset let a ideály kominismu chcíply po sedmdesáti letech (nepočítáme li Severní Koreu a Kubu kde se neštítí vraždit na hranicích vlastni lidi). Ke křesťanství se i po dvou tisících letech hlási skoro tři miliardy lidí po celém světě. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Odpočítali, hloupý Náprcek i dobu kdy církev tvrdila, že je Země placatá a za opačný názor upalovala?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Ideály komunismu nechcíply po sedmdesáti letech ani ve vnitru Viktora Náprstka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Pochybuji, že blokovaný agent STB I.Hoffman alias FOLK byl na tom lépe!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
A nejenom byl, ale i je. Stará láska nerezaví a starého psa novým kouskům nenaučíš. Dů valaši dů, hore dedinů, jeden nese.......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Cimrman - HOSPODA NA MÝTINCE - … „HOSTINSKÝ: Alias! Už to mám, pašerák Göč, zvaný Alias… Ne, Alias bylo křestní. No, nevadí, pokračujte.“ Pokračujte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Viktor Náprstek (18674) 23.12.2017 reagovat
Valachu co je ve mě víte od Babičkové (ktera me videla u ochranky), Černé (ktera tvrdi že se Motol nestavěla za komunistů), Zachovala (který ví že MH17 sestřelili Ukrajinci stíhačkou), nebo dokonce od costmena který viděl mou mámu brát úplatky na bytaku kde nikdy nedělala. Dal jste se do opravdu dobré party kolem Hoffmana - Folka. Kdysi jsem jsem Vás měl za slušného člověka a Vaše lzi a urážky me mrzely. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Tak například. Party zakazoval někdejší režim, dovolil a kontroloval jen některé v národní frontě. V této diskusi si mohu udělat partu, mohu si sjednat koho chci, není to proti zákonu ani slušnosti. Podsouváte mi spiknutí, protože nejste schopen obstát v rovnocenném sporu. To je bolševické, teroristicky si brát rukojmí, dělat se vědeckým a mít slámu v bačkorách i hlavě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Inu co asi může i v čase vánočním nabízet valašský nosič cibule! Nic jiného, než donekonečna omílat nabídku nostalgické sazečky. Prostě nicka nemá na nic jiného, než se zaštiťovat Cimrmanem. Kdy asi přijde na řadu Orwell, přežvýkaný soudruhem pasáčekem černých podsvinčat. Ano i selektivnost se dnes nezakazuje, ale ani moralitas v apatyce nekoupíš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Nápověda pro pana Rychlého: U Cimrmana vtipkovali o neznalých pojmu alias, v této diskusi se najdou takoví, kteří název akce „FOLK“, akce na stíhání IH, zaměňují za krycí jméno spolupracovníka StB. Některé pojmy jsou obecně srozumitelné, a stačí naznačit, aby většina pochopila. Naopak Vaše používání „nosiče cibule a kyšky“ pro mne, případně pana Nového je švindl k mlžení, já obvykle na takové oslovení nereaguji, a můžete se domnívat že tak získáváte převahu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Viktor Náprstek (18674) 23.12.2017 reagovat
Vaachu, je opravdu možné ze
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Viktor Náprstek (18674) 23.12.2017 reagovat
Valachu, je opravdu možné že spis Folk byl veden na Hoffmana bez jeho vědomí. U SKARTOVANÝCH spisů se to dokazuje TĚŽKO. Valachu, je jisté že spis Paleček byl veden, ukončen a uložen do archivu v kategorii KTS !! což není kategorie lidí kteří spolupráci podepsali a spolupracovali, což se u spisů NESKARTOVANÝCH dohledá snadno. Já vám žádnou partu zakazovat nemohu a ani nechci, ke skupině lhářů jste se snížil sám. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Náprcek, že oni si vzali příklad z bratra Kalouska a zase bumbaj!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Pane Náprstku, je marné v této obecné rovině, jako je EZO a KTO něco Valachovi naznačovat. Jeho role zde není tou, aby naznačené chápal, ale hlavně plácal "páté přes deváté“ takovou nepěknou věc z Cimrmana a obhajoval pokleslého FOLKA. K tomu pak využívá svou "povolenou“ armádu trollů a PŠM jim provádí v kantyně možná formou šv. stolů. :-DDD K valašskému nosiči cibule mám pak také nápovědu. Vysaďte GUTALAX a hned budete mít ten hřejivý pocit převahy.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
.....EZO a KTS....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Viktore Náprstku, například: co mění, jestli a od kdy IH o vedení „svého“ spisu věděl? Poznatky o jeho spolupráci přináší pan Enigma, a mne nepřesvědčil. Ve Vašem případě nic nemění tzv. uložení tzv. spisu (o jehož existenci nemám představu) na kategorii troll, do které jste se zde zařadil upadajícím písemným projevem. * Kde píšu, že mi něco zakazujete? Jen mne obviňujete z čehosi, co se děje ve Vaší hlavě, a není to argument. Dnes není argument setkávání legálních společností.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Rudolf Enigma (18699) 25.12.2017 reagovat
Valachu vás nelze přesvědčit o vině Hoffmana ani tehdy, když práskal svoje kolegy a byl ve službách StB a stoupal po schůdcích, stejně tak nelze přesvědčit Ovčáčka o malosti Zemana, Jako Schillerovou, Brabce a ostatní pohůnky z ANO o vině gaunera Babiše.!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
Komolením textu Securitas imperii mne lze přesvědčit o nespolehlivosti nosiče tapet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc pan Valach dnes v 11:30
Černá Veronika (29345) 23.12.2017 reagovat
Dobrý den pane Valachu. Tak naprstek zase neví čí je, ještě před pár dny tu tvrdil, že Vy jste šéfem nějaké party vzniklé v jeho hlavě. Dole pak vyzývá lžemi všechny ke slušnosti (?), a předtím se vyznal z příslušnosti ke křesťanům (?). Tak já nevím, jestli on ten megalhář nespoléhá na naši sváteční náladu a nechuť se s ním hádat i na Boží velkorysost ve dny oslav jeho narození. Jo, ten jak nastoupí, hned se úroveň "zvedne". Asi je mu jasné, že už má v pekle místo. Přeji Vám hezké sváteční dny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc pan Valach dnes v 11:30
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
I Vám hezké svátky :-). A Viktoru Náprstkovi se rád ozvu, je sice marné čekat jeho prozření, ale je názorný příklad. Raději by oponoval panu Satorimu, ale s V. Náprstkem je to poněkud snadnější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc pan Valach dnes v 11:30
Viktor Náprstek (18674) 23.12.2017 reagovat
Pane Valachu opatrně!! Napsal jste mé jméno s velkými písmeny a to soudržka Černá u lidí kteří nevěří že Čalfa vládl šest měsíců, Kalousek zrušil věk důchodu a nemocnici Motol nestavěli komunisti. NETRPÍ, takové IDEOVÉ ODPŮRCE je třeba urážet a ponižovat. Jste v dobré partě. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Motol, stíhačka, máma na byťáku, už zase mele dokola, dědek střelenej,no co, Satorie si počte a zahýká nějaké moudro.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Ve skloňování jmen si nejsem zrovna jistý, ale hádám že takto se pokoušíte cloumat majestátem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Tak konečně se to dostalo do té správné Cimrmanovské roviny. Když pan Náprstek tady cloumá Valachem, co by majestátem! Platí pak také majestáte i to ostatní? A co stáří, majestáte. "Stárnu. Stárnu tak rychle, že když je v noci ticho, slyším, jak mi kornatěj tepny." To si z nás snad jen střílíte? "A my můžeme střílet kdy chceme a kde chceme a z čeho chceme, protože jsme Valach a ne leckdo!“ A proč s tím na nás chodíte majestáte. "Ale my se jdeme historicky znemožnit.“ Tak vám přeji šťastnou cestu majestáte!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kouzlo vánoc.
miroslav costmen (18648) 23.12.2017 reagovat
náprstku chceš snad tady napísat že je brala jinde?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
... a posloužit tipem pro Silvestra, existuje film One, two, three režiséra Billyho Wildera (režisér mj. Někdo to rád horké a Nebožtíci přejí lásce). Odehrává se krátce po válce v Berlíně před postavením zdi a ze slušné řádky Wilderových komedií moje nejoblíbenější. Nic a nikdo není svaté a časování gagů je virtuozita sama. Bohužel pravděpodobně pouze v angličtině, ale pravděpodobně k nalezení s titulky, možná i německými. Ze známějších herců pouze Horst Buchholz.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
alexander kondraťjov ,znáješ ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Нет лично. A Вы зачем спрашиваете?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
miroslav costmen (18648) 23.12.2017 reagovat
satori .. agent moskvy,ale gramaticky ouplně vedle
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Kdypak, jakpak a pročpak se costmen stal odborníkem na ruštinu? (Nebo přesněji, kdy a proč se s tímto jazykem obeznamoval natolik soustavně a intenzívmě, aby sám o sobě nabyl toho dojmu.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Babičková Jana (18811) 23.12.2017 reagovat
Dobré ráno, pane Satori, po přečtení Vašich slov u předchozího komentáře, slov ke komentáři tomuto a dočtouc příspěvek tento, konstatuji, že chvíle rozčarování z Vašeho opětovného "slovního průjmu" minula přečtením příspěvku tohoto ... Můj čas malin nezralých mi i v době reálsoc nabídl film z Horstem Buchholzem - "Konečná stanice láska"... . 7 x tenkrát jsem tenkrát shlédla. A sama. S pou:-). A jen si romanticky představovala ... Děkuji. Už dlouho jsem nevzpomněla... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Pokud jste mezi mými příspěvky k tomuto tématu nalezla nějaký, který se Vám jeví jako slovní průjem, možná by Vám stálo za zvážení, zda se napříště mým příspěvkům nezačít vyhýbat, abyste si ušetřila zklamání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
To jsou všechny ty žvanile.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Babičková Jana (18811) 23.12.2017 reagovat
Pokud - nepokud ... . Pane Satori, čtěte moje slova pečlivěji a třeba sám přijdete na to, v čem se ve svých slovech (v obsahu svých slov) mýlíte tentokrát. S pou:-). Nehledě na ušetření si zklamání. Mějte se pěkně a po Novém roce SNAD už budu mít času po více a budu dohledávat. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Za sebe o projímavosti podávaného (nejen panem Satorim) musím uvažovat, projde to mnou nezpracováno. Jednak vnitřnosti nestíhají, druhak je servírováno páté přes deváté. Švédský stůl v závodní jídelně tak nějak dopadne, někdo se napakuje, jiný zobne, rozvrtané se vyhodí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Babičková Jana (18811) 24.12.2017 reagovat
Dobré štědrovečerní ráno, pane Valachu (i fšem), pan Satori na stůl přidává i "poživatiny", které jsou mou klávesnicí naprosto nestravitelné. Na slova, která by byla vypouštěna z úst do očí, bude moje reakce okamžitá, spontánní a i pohled řekne fše. U obrazovky nelze. U obrazovky mám čas na přemýšlení a mnohoslovné, které mnohdy pan Satori "vyťuká", mi evokovalo ta dvě slova ... . Ale děkuji za připomínku, neb dehonestace pana Satoriho nebyla mým záměrem. Nekecám. S pou:-) Vás zdravím. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Miroslav Valach (18838) 24.12.2017 reagovat
Přirovnání k výživě se mi líbí skoro jako to k dopravě, pan Satori může dýmat jako načipovaný Dodge Ram , nebo narežírovaný Pohlreich u grilu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ladislav Dycka (18728) 25.12.2017 reagovat
Pane Satori dobrá zpráva (snad proto že jsou Vánoce). Film je k mání a v češtině už se těším. Díky za tip.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 26.12.2017 reagovat
Nepíšete, zda je v češtině nadabován nebo otitulkován. V případě dabingu pochopitelně neručím za to, co jsem řekl o načasování point. Ale pokud je to nadabováno dobře, přeji dobrou zábavu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Miroslav Valach (18838) 26.12.2017 reagovat
Nadbován, v hlavní roli Vladimír Bbrabec http://dabingforum.cz/viewtopic.php?f=3&t=14008
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ladislav Dycka (18728) 26.12.2017 reagovat
Dobrý den pane Satori film je nadabován a první dojem po proklikání je velmi dobrý. Ostatně o českém dabingu mám velmi dobré mínění. Pokud máte zájem najdete jej na ulozto.cz . V Česku je stažení pro vlastní potřebu legálni. Tedy doufám že stále je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pokud mohu trochu předběhnout ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2017 reagovat
Souhlasím, že úroveň českého dabingu se blížila dokonalosti. Za několik uplynulých desítek let jsem měl příležitost posoudit pouze televizní dabování ingem zahraničních seriálů, které pro mě bylo zdrojem utrpení. Je možné, a doufám, že celovečerní filmy promítané v kinech si bývalou kvalitu udržely, a je-li tomu tak, doporučuji papodání za účelem prevence papukání.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Šťastné a veselé vánoce …….
občan ČR (18715) 22.12.2017 reagovat
Přeji šťastné a veselé vánoce Veronice Černé, paní Babičkové, Dance Pavelkové, Rudolfu Zachovalovi, Josefu Maloňovi, panu Dyckovi, nicku antihavel antihavel, Pavlu Novákovi X, nicku Happy Pepi, nicku venkov 4ever, panu Sapíkovi, Vávrovi alešovi, miroslavu costmenovi, a to jsou tak asi všichni. Hodně dobré nálady pod stromečkem a optimismus.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Danka Pavelková (20335) 22.12.2017 reagovat
Já Vám přeji totéž, pane občane - díky za přání... :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Vávra aleš (18868) 23.12.2017 reagovat
Také děkuji za přání pane občane a přeji stejné, obzvláště dámám.♥♥♥♠
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
venkov 4ever (37754) 22.12.2017 reagovat
Děkuji, vám taktéž. ♠
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Josef Maloň (24545) 22.12.2017 reagovat
Jsem tady, díky za ušetřenou práci, nemusím vyjmenovávat, taktéž díky za přání, hodně zdraví, to je nejdůležitější a ať se vám splní všechna přání.Prožijte krásný svátky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
Nerad bych Vám zkazil sváteční pohodu, ale obávám se, že někteří z nás nejmenovaných si dovolí mít šťastné a veselé Vánoce i bez Vašeho přání. Já jsem kdysi přával příjemné prožití svátků lidem dobré vůle. Dnes to přeji každému, jednak že mě to nic nestojí, jednak že okamžik duševní pohody, neřkuli štěstí, může někdy pohnout srdcem i toho největšího nenávistníka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
přibyslav
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Jak říkám: Může, nikoli musí,. A to zřídka. Nicméně občas přece jenom ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Satorie, opakuji, o tom si povídej s Náprckem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
Povšiml jsem se, že jste postižen nutkáním opakovat táž slovní seskupení bez jakékoli zjevné souvislosti s čímkoli. Připisuji to tomu, že Vás na pár dní pustili ven a že prášky neberete tak pravidelně, jak Vám nakázali.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Satorie, říká se tomu projekce, to ti tvůj psychiatr nesdělil, nebo jsi to jen nepochopil?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
A mimochodem, velmi mě udivuje, že si téhož ctěný Satori neráčil povšimnout u soudruha Náprcka: Peroutka, Motol atd....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Miroslav Valach (18838) 23.12.2017 reagovat
Pouhé povšimnutí asi nezaznamenáme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Pavel Rychlý (18702) 23.12.2017 reagovat
Na valašského nosiče cibule zapomněli s přáním, tak se musel přihlásit sám. Na nosiče kyšky to teprve čeká.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
O ústavech příslušné péče zde s nutkavou posedlostí píšete pouze Vy. Má jistou logiku předpokládat, že lidé mají sklon psát o tom, s čím žijí a co je jim důvěrně známo. Já, vzhledem k tomu, že mi nedělá dobře vidět, jak někdo, byť to byl i někdo jako Vy, zbytečně trpí, občas neodolám, abych Vám nepřipomněl, že tomu utrpení lze zamezit, nebo je alespoň redukovat na míru, která by Vás přestala pudit k tomu typu příspěvků, jakými sem běžně přispíváte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Babičková Jana (18811) 23.12.2017 reagovat
Pane Občane, býti ve společnosti fšech, které oslovujete, je mi velkou ctí a opětuji Vaše přání, neb štěstí a veselosti není nikdy dosti ... . Pohodu si kazit nedám ani nejmenovanými. Zdravím Vás a fšechny. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Šťastné a veselé vánoce …….
Babičková Jana (18811) 23.12.2017 reagovat
PS.: Přání všeho dobrého lidem dobré vůle má býti z očí do očí. Neb oči řeknou fše ... . Činím výjimku a přeji "Vše dobré lidem dobré vůle".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
Tak jo, když myslíte.... já jsem si to asi špatně načasovala a chtěla jsem všem milým lidem popřát až zítra. Ale už od rána mi chodí maily, je vidět, že opět jsem nastavená trochu jinak, než většina národa :-) Pro mne vánoční svátky vždycky začínaly až štědrým dnem a ten je až v neděli. Ale není to nic proti ničemu, jen že jsem zas skoro poslední:-) Děkuji za popřání těm, co mne předběhli a těm, co budou ještě případně následovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Černá Veronika (29345) 22.12.2017 reagovat
A tak i já přeji všem slušným diskutérům dny plné pohody a vzájemnosti, ať každý z vás si najde pod stromečkem tu svou "radost", a hlavně, ať ta vás vydrží hřát u srdce co nejdéle. Veronika.*** P.S: Z přání vyjímám NAPRDI, protože nejsem pokrytec - to co bych přála jim, se v tyhle skoro sváteční dny říkat ani psát nehodí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Ivan Satori (32609) 22.12.2017 reagovat
Drobná připomínka, že jakkoli pěkně to zní, ono to s tím vítězstvím pravdy a lásky nebude tak horké ...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
costmen to rád horké
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
O to, co máte rád, už jste se s námi výše podělil v míře mnohem štědřejší, než mnozí z nás považovali za potřebné. Možná by bylo lepší do podrobností nezabředat.Není vyloučeno, že mezi čtenáře deníku patří i děti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 23.12.2017 reagovat
satori a pedofil?To snad ne!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Ivan Satori (32609) 23.12.2017 reagovat
To rozhodně ne. Děti by dle mého soudu měly být před předčasnou sexualizací chráněny. Proto jsem nedoporučoval, pro případ, že nějaké děti tyto stránky čtou, abyste se pouštěl do detailů stran svých preferencí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 24.12.2017 reagovat
satori,dehonestátor na paroubka,už se nám hošík prolát
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Ivan Satori (32609) 24.12.2017 reagovat
Podívejte se, já nejsem jediný na světě. Když na tom budete pracovat, určitě si najdete někoho jiného, s kým můžete najít možná ne přímo štěstí, ale alespoň uspokojení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
ano,už jednou jsem ti napsal,polib mi ...Na konkretní a ověřená fakta se strhne spousta tapet.Na to nejsem zvědav a do nového bez ivánka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
Pane Costmene, ověřitelná fakta ohledně soukromí jak zde zmiňujete nemám, ale vidívám že do pana Satoriho šijete celkem lehkomyslně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
půjčka a pronájem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
Miroslav Valach (18838) 25.12.2017 reagovat
To jde o politiku za II. světové války, v tom pana Satoriho neutahám, ale rád se poučím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nám krásně zdůvodnil, proč se chováme, jak se chováme a vidím, že vás už "nakazil" :-)
miroslav costmen (18648) 25.12.2017 reagovat
už je to minulost.Škoda na čas
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Olaf nám dal dáreček k vánocům
Rudolf Enigma (18699) 22.12.2017 reagovat
Budeme vracet podvodně získané dotace současným premiérem Babišem. Otázka je, zda to zaplatí Burešovi příznivci, či Bureš sám. Babišova soldateska musí pro svoje pi*tomce vymyslet nějakou vějičku, které se bude moci chytit. Když peníze nevrátíme dobrovolně, napaří nám mastné penále. Takže přiznáme chybu a vrátíme? Ale to je zase blbé pro Bureše. Když on pořád mele tu mantru o mafii, účelovce a tomu policajtovi Nevtípilovi. a že bolo všetko v poriadku. a on nič neurobil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
skutečnou podstatu vánočních svátků
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
prožili vojáci v zákopech velké války ( první světové) ,byl klid zbraní,totéž ale v menší míře také v každém válečném střetu xx a XXI století,bez rozdílu vyznání
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: skutečnou podstatu vánočních svátků
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Tohle je velmi dobrá připomínka, přesto se najde spousta nesouhlasících.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: skutečnou podstatu vánočních svátků
Rudolf Enigma (18699) 25.12.2017 reagovat
Maloni ve stylu Marxistického mašlení jste vy ten správný, věcný, umírněný diskutér a ti ostatní jsou ti zlí?.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
slunce vždy vyjde na východě
miroslav costmen (18648) 22.12.2017 reagovat
čůrat a plivat můžete náprstci na všechny světové strany. Na západ jen v egyptské tmě aby to nikdo neviděl
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pavel Novák X napsal že alespoň v době
Viktor Náprstek (18674) 23.12.2017 reagovat
před Vánoční by si diskutujici mohli odpustit urážky. Myslel to jistě dobře. Škoda že se nepodival kolik dnešních příspěvků nic jiného než urážky, lži a komoleni jmen neobsahuje. Dokonce i Valach, od kterého jsem v čase svátečním čekal klid se musel (dnes 10:23) snižit na úroveň Černé a Maloně. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pavel Novák X napsal že alespoň v době
Josef Maloň (24545) 23.12.2017 reagovat
Ale to by na tom byli výborně, zato snížit se na tvou úroveň tak to by byla kvalitní mrva.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tohle není pro NAPRDI
Černá Veronika (29345) 24.12.2017 reagovat
Když to tu čtu, tak se mi zdá, že někteří napodobují naprstkovy každodenní praktiky a zbavují se ještě před večerem přetlaku nenávisti, snad v domnění, že se tím očistí, aby jim Ježíšek nadělil. Nebo jiná možnost - nadělují si to, na co mají. Tak vězte pánové - zatímco vy tu z nudy dštíte síru a oheň jeden na druhého, odhazujíc zábrany slušnosti, že mezi námi žijí lidé, kteří mají úplně jiné starosti, pro které není samozřejmostí mít co jíst, mít kde bydlet a být s celou rodinou pohromadě v teplém bytě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tohle není pro NAPRDI
Černá Veronika (29345) 24.12.2017 reagovat
A to ani na Štědrý den. Tenhle úžasný dar považujete za samozřejmost, ale zítra už platit nemusí. A tak vám všem, kdo si dokážete sáhnout do svědomí přeji, abyste pod stromečkem našli i vnímavost a trochu pokory. Věřte, že se pak nebudete muset posílat do ústavů pro vyšinuté, pro duševně zdravého člověka vůbec není namáhavé ani bolestivé, chovat se k druhým slušně. Tak ještě jednou krásné Vánoce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tohle není pro NAPRDI
Danka Pavelková (20335) 25.12.2017 reagovat
Hezky jste to napsala, Veroniko, zdravím... (Pro mne po pěkném Štědrém večeru s milými dárky). A u nás dnes odpoledne pokračování s dětmi a blízkými příbuznými. Dnes pondělí (Hod boží vánoční) - i to sluníčko za okny vykouklo. Tak pěknou sváteční pohodu přeji... Mirka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tohle není pro NAPRDI
Černá Veronika (29345) 25.12.2017 reagovat
Děkuji Vám Mirko. Nechci to rozebírat, ale včera mi to tu fakt přišlo jako šlápnout do hromady "oného". No nic. Co se týká Vánoc, mohla bych od Vás opisovat, asi je ten průběh všude podobný. A jako obvykle je zase na Vánocích nejlepší to těšení se předem (to nám asi zůstalo z dětských let), ale sotva v tom jedeme, už se zas těším, až to skončí. Taky přeji zbytek svátků v poklidu a krásné dny. V.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>