Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Den Ivana Hoffmana: Vojáci v parlamentu

Den Ivana Hoffmana: Vojáci v parlamentu

O tom, kam do ciziny mohou vyrazit se zbraní čeští vojáci, rozhoduje parlament. Ve sněmovně včera získal značnou podporu návrh vyslat 290 vojáků do Pobaltí. Mají tam v rámci NATO odrazovat Rusko. Proti hlasovalo 34 poslanců, kteří si vyslechli, že jejich postoj je nehorázný.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 113 PŘÍSPĚVKŮ

Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Miloš Rudek (18671) 13.7.2017 reagovat
Přijal jeho rétoriku o tom, že NATO ohrožuje Rusko. Pravda je ale právě opačná. NATO se rozšířilo do Pobaltí po strašných zkušenostech a na přání tamějších lidí. Rusko vytrvale testuje, kam až může ve svých provokacích zajít. Kdyby se nic nedělo, čekal by Pobaltí osud Krymu. S tím rozdílem, že na Krymu byla ruská většina (něco jako Němci v Sudetech, jejichž Hitlerův anšlus všichni dodnes odsuzujeme), ale v Pobaltí jsou to menšiny. Demokracie, která se nebrání, zanikne. Dobrý den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 13.7.2017 reagovat
Pane Rudku, zda a pro koho tlukou srdce si nedovolím komentovat, neb militanti ze všech světových stran jsou pro mě militanty. Rozvinula jsem tady mockrát. Neměním se. Pan Hoffman se mi nejeví hoden odsudku. Toť vše k tématu. Ale napíši k Vašemu včerejšímu možnému omylu. Pane Rudku, u včerejšího tématu by zaniklo. Omluva za plevelení, ale toto je možným důkazem, že Vaše "nesnášenlivost" ke komentářům je fakticky ošidná. Jako paměť, že. S pu:-).
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 13.7.2017 reagovat
ÚVOD: Včera (středa) jsem si nechtěla kazit přepěkné úterý, ztrávené v lesích Vysočiny. Výsledný košík praváků byl odměnou... Dokonce i ty malilinkaté a na nakládání vhodné. Usuzovat z toho, že jsem je nakládala, bylo by mylné. STAŤ obsahuje upozornění na včerejší MOŽNOU nesrovnalost ve Vašem příspěvku k OSTRAVSKÝM párkům a jejich kvalitě. S velkou pravděpodobností se mýlíte. OSTRAVSKÉ PÁRKY jsem neviděla v prodejnách uzenin v reálsoc a ani v reálkap. OSTRAVSKÉ KLOBÁSY ano. (pokr.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 13.7.2017 reagovat
V případě, že doložíte název OSTRAVKÉ PÁRKY a upozornění na jejich upadající kvalitu, přijměte omluvu. * * * Kdy A. BABIŠ ovládl firmu MASOKOMBINÁT, vyrábějící OSTRAVSKÉ KLOBÁSY nevím, co vím, že OSTRAVSKÉ KLOBÁSY ztratily svoji lahodnou chuť už daleko dříve. Takže, pane Rudku, jala jsem se dohledat a zjistit, zda moje PAMĚŤ není OŠIDNÁ a zda Vás zbytečně nepodezírám. Neb tato uzenina je mým deset roků chutím zapovězena. RYCHTYK. (pokr.)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 13.7.2017 reagovat
""... František Pekárek odešel v roce 1967 do důchodu, a když zemřel, zmizel ze světa i recept na zmíněné klobásy, protože nic nebylo zapsáno. V roce 1996 si tehdejší vedení masokombinátu v Martinově s mrzutostí uvědomilo, že pod názvem ostravské klobásy vyrábí tuto pochoutku kdekdo a často v tak mizerné kvalitě, že by takové jídlo řezník Pekárek nevzal do úst ... ""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 13.7.2017 reagovat
V roce 1996, pane Rudku. Už v roce 1996 byla CHUŤ OSTRAVSKÝCH klobásů "mrzutá". Nemíním se, pane Rudku, hádat, přít či být nespravedlivá. Jen korektně žádám o omezení Vaší zloby... Neb bez omezení jste omezen. S:-). Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Danka Pavelková (20335) 13.7.2017 reagovat
Ostravské klobásy jsem také kdysi s oblibou kupovala - a konzumovala, před 30 lety byly lepší než ty ostatní. Pak se rapidně zhoršily. Ta jejich barva byla ale ošidná, příbuzný (strojník), zaměstnanec Masny, mě už tehdy vyvedl z omylu. Klobásy se při výrobě namáčely do hnědého roztoku - a tak je to u uzenin dodnes. Říkával, že uzeniny málokdy kupuje, nejraději kupuje jen čisté maso - a ví proč... :-( Dobrou chuť.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Všichni bychom měli povstat a zatleskat Grai bab za vynikající analýzu ostravských klobás. Bab budiž příkladem, jak se dá na ostravské klobáse roztrhat oponent na kusy. Představa, že pan Rudek bude přesto někdy opakovat výraz ostravské párky mně děsí. Ještě že tu bab máme. Vždy připravenou zasáhnout.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Pavel Rychlý (18702) 13.7.2017 reagovat
Nazdar Rudo, tak vidím, že "nedalo ti,“ vyjádřit se k mimomísných litániim Ct.(šp.duše) v podobě marginálie ostravské klobásy (nazvané Milošem, párek) s jednodenním zpožděním "opožděné“ to bytosti, nebo také i zdržením, při vyhledávání životopisu řezníka F.P. ve Wikipedii. Možná se tak zítra zase dostane k dnešnímu tématu o součinnosti našich vojáků s NATO v Pobaltí. Ovšem toť otázka, když u ní nepřevládne to chmurné trauma z NV. V tomto směru je i můj vysoký stupeň předvídavosti, totálně dezorientován.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 14.7.2017 reagovat
Nazdar, zrychlená vlezdop*r*delko, opravdu úžasné. :-))) Součinnost našich i cizích a vůbec všech vojáků, je téma, které s úspěchem rozvíjí militanti. Co bych k tomu co měla povídat, že, vy neochvějná součinnosti. Chudí duchem a království nebeské...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 14.7.2017 reagovat
A s opravdovou chutí ( :-))) dovysvětlím dohledání, neb tok vašich myšlenek je zcestný.:-)) Pokud vy si pamatujete, kdy A.BABIŠ (kterého si opět vzal do klávesnice M.Rudek) koupil Masokombinát Martinov, tak jste "borec nakonec" a smekám. :-))) Já si jen pamatovala rozdílnou CHUŤ a nesedělo mi, že až za BABIŠE. Takže RUDEK KECAL, že. :-))) POVĚDOMÍ a PODVĚDOMÍ je velký rozdíl. Už víte jaký? :-))) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Babičková Jana (18811) 14.7.2017 reagovat
PS.: Rychlý, vašim "prostřednictvím" pro toho druhého, co se vyjadřoval jako první. Tomu, kterému vstávají a tleskají první řady. Neb je král... S korunou... Pane Enigmo, až po vás. Moje analýzy vycházejí z vašich návodů. :-)) Jste "učitel". Národů nikoliv. :-))) Jen nechápu, v čem jsem panu Rudkovi OPONOVALA. Dovolila jsem si OPRAVIT. Rozdíl, ne ? Neztrácíte souvislosti ? :-))) Pokud vás ostravské párky děsí, tak to pardon, to svědčí o ubývající soudnosti. Vaší. Jsem dostatečně SLUŠNÁ, že.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudku já bych si dovolil Vás doplnit s těmi provokacemi.
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Švédsko i Norsko si stěžuje na provokace Ruských letadel a lodí u svého pobřeží. Turci si stěžovali, posílali nóty a když nepomohlo ani předvolání Ruského vyslance v Ankaře Su 24 i s piloty provokatéry poslali k zemi. To zabralo a provokace ustaly. Velení RAF poslalo přes tamní ZAMINI upozornění že příště bude každé Tu-160 (v kódu NATO „Blackjack“ v žargonu pilotů Bílá labuť) které se s VYPNUTÝM ODPOVÍDAČEM přiblíží k Britským koridorům pro civilní letadla bude BEZ VAROVÁNÍ sestřeleno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku já bych si dovolil Vás doplnit s těmi provokacemi.
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Od té doby je v Severním moři klid, Rusové dobře vědí že jejich ,,labutě" neplavou a že Britové nejsou ti kdo hloupě žvaní, posílají stovky vážných varování ale nekonají. Erdogan sestřelením Su 24 dokázal že mít dobré dobré vztahy s Putinem znamená přijmout jeho politiku a ukázat svaly. Trump to ví a i proto jedou vojáci NATO (včetně našich) do Pobaltí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku já bych si dovolil Vás doplnit s těmi provokacemi.
Miloš Rudek (18671) 13.7.2017 reagovat
Viktore, každý, kdo chce vidět,to vidí. Ale málo platné, stále se ozývají "názory", že každé zbraně jsou zlo, že je ÚPLNĚ jedno, zda je mají demokratické státy, nebo ty, kde vládnou autokrati. Za důkaz si berou bombardování Srbska (bez kontextu!) nebo invazi do Iráku (což byl omyl, nebo také Husajn včas chem. zbraně uklidil za hranice). Diskuse s těmito přesvědčenými je zbytečná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rudku já bych si dovolil Vás doplnit s těmi provokacemi.
Miroslav Valach (18838) 13.7.2017 reagovat
Pane Náprstku, tak jako nejsem schopen Vás nutit k dodržení předhazovaného a mnou komentovaného slibu o nenapadání, není snadné nutit (zde třeba)vyděrače Putina k odpovědnému hospodaření na svěřené parcele. Naopak sám jsem Vámi napadán za hranice . Napětí ve vtazích se hodí, jak píše pan Hoffman. Vzdorovat nespokojenému egoistovi je složité,nemáte co napínat, ať má v krvi drogy a v ruce dlažební kostku, nebo v zádech zbohatlíky a pod palcem armádu. Ignorovat trolla v diskusi je snadnější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanu Hoffmanovi tluče srdce pro Putina
Danka Pavelková (20335) 13.7.2017 reagovat
Jano, ČR je, jako vždy, jen figurkou na šachovnici mocných. Jednou východních, jindy západních - a nic se nemění. (Kdo to tak nevnímá je naiva, nebo pokrytec). Ti jednají jen ve vlastním zájmu - jak jim to právě vyhovuje. Divím se našim mladým lidem, kteří se dobrovolně hlásí do armády (NATO). Vojska VS nás také měla původně chránit - a pak nás napadla. Nevěřím nikomu, zejména militaristickým seskupením. Slouží velmocím a zbrojařským firmám. A I.H. to vyjádřil přesně - a s patřičnou ironií.:-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ad Miloš Rudek
Černá Veronika (29345) 13.7.2017 reagovat
NATO se nikdy nerozšířilo ani do Pobaltí, ani do celého "východu" (je jedno jestli tomu říkáte NATO, či USA). To jen mi.zera Putin provokativně roztahuje své hranice k "našim" základnám a zkouší trpělivost toho mírumilovného spolku :-) Ale vážněji - my jsme pro svět. zbrojní průmysl jen potravou, nebo masem do jejich mlýnků, váš postoj si umím vysvětlit jen tím, že víte, že vy máte už prošlou expiraci. Heslo "válkou za mír" je ještě víc ulítlé, než "Po nás potopa", to není alespoň pokrytecké.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman ignoruje skutečnost že na summitu NATO 8 - 9.7.2016 ve Varšavě
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
požádaly Polsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko a dokonce i neutrální Finsko a Švédsko o větší přítomnost aliančních jednotek v této oblasti. S vyjímkou Švédska mají všechny tyto země s rozpínavostí svého mocného souseda krví zaplacené zkušenosti a po Ruském anschlußu Krymu a vyslání Putinových Freikorps do Luhanska se obávají že jako se Hitler nespokojil s Rakouskem a Sudety, nemusí se Putin spokojit s částí Ukrajiny*. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman ignoruje skutečnost že na summitu NATO 8 - 9.7.2016 ve Varšavě
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
* Ukrajiny jejíž nezávislost a svrchovanost i s Krymem!! uznala v roce 1990 Ruská Federace výměnou za to že se Ukrajina vzdá svého jaderného arzenálu. NEVĚŘÍM že tuto skutečnost zkušený publicista Ivan Hoffman přehlédl čirou náhodou. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman ignoruje duševní slabost NAPRDů☻☺☺
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
Poslouchej palečku, komu měl připadnout ten Sevastopol? Nepiš hlouposti a jdi si honem koupit máslo o kterým píšeš jinde, podobné hlouposti. Vylézáš ty vůbec od tý klávesnice???????????????
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman ignoruje skutečnost že na summitu NATO 8 - 9.7.2016 ve Varšavě
Babičková Jana (18811) 15.7.2017 reagovat
Pane Naprstku, vy jste byl také přítomen jednání ve dnech 8.-9.7.2016? Že víte jisto jistě ""... požádaly ... a dokonce i neutrální Finsko a Švédsko o větší přítomnost aliančních ..."" Taková "přítomnost" se nepřipravuje dlouhodobě před tím? Možná se fakt mýlím, ale řekla bych, že v případě zvyšování napětí v (KTERÉMKOLIV) regionu je velmi nešťastné provokovat. A to bez rozdílu stran a vlád. Zda si Rusko zaslouží býti obklopováno taky nevím. Vaše emoce na tom nic nemění. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Jiří Reddlich (18696) 13.7.2017 reagovat
Ale kdo jsem já, abych soudil? Proto se stran naoko naivních pacifistických názorů pana Hoffmana omezím jen na vyjádření své oponentury prostřednictvím úsloví Šídlo v pytli neutajíš. Úvahy o neutralitě Česka bychom si mohli dovolit, pokud bychom byli horský stát někde v Alpách. Což nejsme. Proto jsem raději, že moje vlast má blíž k bloku, obklopujícímu naznačenou horskou demokracii, než ke gosudarům z východních stepí. Přeji všem pěkný den, paní Babičkové i s jí nasbíranými pravičáky zvlášť. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman v dnešním komentáři
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
Další osel hodící se do první linie
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman v dnešním komentáři
Jiří Reddlich (18696) 13.7.2017 reagovat
Dobrý den, pane Vávro. Lepší býti oslem v první lini nežli volem v chomoutu. Dřív, než si vás opět zneviditelním pod hranici rozlišitelnosti, popřeji vám potah na míru, nepříliš utaženou uzdu a při zápřahu mírnějšího poháněče. :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman v dnešním komentáři
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
Také přeji potah na díru. Říká se, že mladý vůl se učí od starého tahat, od tebe by toho asi moc nepochytil. Jinak platí, co říká Karel-i dole, s mými vnuky nepočítejte!!☻♣☻
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman v dnešním komentáři
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Vaďuro, typický příspěvek sexuálního devianta, který, když reaguje rychle, odkryje se docela.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Danka Pavelková (20335) 13.7.2017 reagovat
Ano, tady v diskuzi jde vždycky jen o to, kdo je komu blíž. :-) To ale nemá nic se skutečnou objektivitou... Z nadhledu (možná z vesmíru) to vypadá jinak... Ubohé lidské hemžení, neustálý boj o moc - a o "urvi co můžeš"... A my jsme jen ubozí pěšáci na šachovnici velmocí. :-( Sbohem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Pane Reddlichu kdyby praotec Čech nebyl lenoch, vzal si příklad z Hannibala a došel až do průsmyku Col de Traversette (slony by nahradili předci dnešního prezidenta), neutralita by mi nevadila také. Ale tam nedošel a jak píšete země (jejíž mocenské choutky poznali už skoro všichni její sousedé) je příliš blízko, tak si neutralitu dovolit nemůžeme. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Danka Pavelková (20335) 13.7.2017 reagovat
"Kdyby byly v r.ti ryby, namuselo by být rybníka." ( staré lidové přísloví). :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Jiří Reddlich (18696) 13.7.2017 reagovat
Jak v dálce vidim zasněženy Říp, řikám si: Praotče Čechu, tys byl ale strašny cyp. Kdyby si popošel ještě o pár kilometrů dále, tak jsem se teďka mohl kdesi v teple v plavkach valet. Místo toho aby se člověk bál zajít do Tesca na nakupy, jak jsou tam na tych rovných střechách sněhu kupy. Do toho všeho jak mám zmrzlý nos a líca z radia zpívá provokater Nohavica ... (www.nohavica.cz) :))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Babičková Jana (18811) 14.7.2017 reagovat
Pane Reddlichu, kdyby byl svět tak jednoduchý, jako je neutajené šídlo v pytli, dobře by bylo. V tom pytli jsme my... Rukojmí bez práv... K Vašemu přání pěkného dne. Děkuji. I ten dnešní bude. :-) Za nedlouho jdu na vlak. Za praváky a prázdnými lesy... Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pan Hoffman nikoliv, leč jeho názory, v dnešním komentáři zjevené, jsou hodny odsudku.
Babičková Jana (18811) 14.7.2017 reagovat
PS.: Historka z natáčení je o poučení.:-) V pravěku naší domácnosti jsem na Čeřínku nasbírala mnoho nádherných "praváků", uvařila klasickou bramboračku s houbami a ta byla hořká. Ta polévka... Poučení dodnes. Není všechno PRAVÉ. I když se tváří či klame tělem. :-) Polehčující okolnost tenkrát rozšířená rodina uznala. "Hořčáka" jsem do té doby nepotkala. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Paralela z běžného života
Rudolf Zachoval (18668) 13.7.2017 reagovat
Tak jsem postavil ke dveřím souseda, co má velký být a v něm velké množství majetku, přímo na jeho práh černé šerify, v ruce mají samopaly a závaží na vyrážení dveří. Nechápu, proč je nervózní. Vždyť přeci na druhé straně sídliště o něm mluvily místní klepny, že ohrožuje celé sídliště a všechny na celém sídlišti provokuje majetkem a surovinami, co má u sebe v bytě. A představte si, když vyjde z bytu, provokuje ostatní chůzí po společné chodbě. ještě že máme naši teroristickou organizaci, která ho ohlídá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paralela z běžného života
Jiří Reddlich (18696) 13.7.2017 reagovat
Dobrý den, pane Zachovale. Vidím, že jste do dnešního fóra přispěl veselým příběhem! :)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paralela z běžného života
Rudolf Zachoval (18668) 13.7.2017 reagovat
Krásný den i Vám. Když vidím, jak se tady každý předhání v tušení se na válku, tak jen přemýšlím, jestli ti váleční štváči půjdou do první linie, nebo si myslí, že případný konflikt bude jako seriál v CNN. Obávám se, že tentokrát by to bylo hodně natirální. Evropa nemá jiné problémy, než začínat válku? Co třeba lavina muslimských žoldáků, lezoucích přes extrémně vydělávající neziskovky do Evropy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paralela z běžného života
Danka Pavelková (20335) 13.7.2017 reagovat
Asi tak, pane Zachovale. Zdravím... :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Paralela z běžného života
Jiří Reddlich (18696) 13.7.2017 reagovat
Máte pravdu, pane Zachovale. Zatím nejodvážnější tušení vyslovil pan Hoffman tvrzením, že není tajemstvím, jak se všem hodí zvýšení napětí s Ruskem. Škoda, že k tomuto tušení páně Hoffmanovu přispívá nejvíce samotné Rusko, ale když se to podle pana IH hodí všem, tak všem. Mírumilovné Rusko nevyjímaje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Agresivní pakt NATO bude provokovat v Pobaltí proti Rusku, za účasti a asistence Armády České republiky .....
občan ČR (18715) 13.7.2017 reagovat
Vojáci AČR místo toho, aby v ČR bránili české hranice proti muslimům a jiným vetřelcům, se na rozkaz USA a NATO zúčastňují provokativních akcí v blízkosti hranic Ruska a protiruské hysterie. ČR by měla na základě obecného referenda všech svých obyvatel rozhodnout, zda chce nadále setrvat v tomto pro bezpečnost ČR nebezpečném paktu. Referenda v ČR a českých obyvatel se čeští kapitalisté a kapitalisté v NATO evidentně bojí. Langšádlová z TOP-09 říká, že bychom měli vést jadernou válku s Ruskem, ta chorá žena.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Agresivní pakt NATO bude provokovat v Pobaltí proti Rusku, za účasti a asistence Armády České republiky .....
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Občane na těch pár (no možná dva páry) běženců kteří si v Rakousku spletou směr a místo do SRN zabloudí do ČR bohatě stačí Zeman přivezený Ovčáčkem na vozíku s konvičkou okamuriády v ruce. Na zastavení uprchlíků by možná stačila i jeho slavná fotka stoje na lyžích v záklonu. Po Ukrajině dupou bagančata Putinových Freikorps a lidé z Polska, Pobaltí a Skandinávie mají strach že se bude opakovat Ruský útok jako v r 1939. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Agresivní pakt NATO bude provokovat v Pobaltí proti Rusku, za účasti a asistence Armády České republiky .....
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Občane ČR, členy Severoatlantického Obraného Společenství (NATO) jsme se stali 12.3.1999 za vlády M. Zemana a byl to asi jeho jediný záslužný státnický počin. Naivní víru že po nástupu Gorbačova a jeho omluvě Čechům za okupaci 1968 přestane být Rusko hrozbou pro ostatní svět ukončil Putin Anschlußem Krymu. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
hrstka našich vojáků
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
a čecháčkové, vedení komunisty, už mají důvod remcat, z psychopata Putina udělat nevinnou a ohroženou puťku. 290 vojáků je hrstka, kterou počtem předčili lidé ve frontě na maso za vlády komunistického LIDU. To jsou přesně ta témata, na kterých se profilují místní Folkovi bolševici. Čecháčkovo heslo je " Chceme být chráněni, ale nás do toho netahejte a na Putina nám nesahejte"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Karel - i (23017) 13.7.2017 reagovat
Cože? Jací vaši vojáci ?!!! Kolik svých synů a vnuků jste připraveni s Palečkem poslat do války Foresta Lumpa ?!!! S mými syny a vnuky nepočítejte !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Pavel Rychlý (18702) 13.7.2017 reagovat
Ale to už dávno víme Kadlíku-iá,iá,iá, že vlastenectví je vám cizím pojmem a vždy jste jen čile kolaboroval s okupanty.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Pavle, je zábavné jak tento břulin vždycky teatrálně vyskočí s nějakým pseudo vlasteneckým žvástem. Tentokrát nám hrdinně oznamuje, že nemáme počítat s jeho syny a vnuky. Ono by to ani nešlo. Jeho syn po fajrontě pracuje na svém hospodářství i se svou družkou a tak z časových důvodů žádného vnuka nemaje, břulín do boje žádného vnuka nepošle. Je škoda, že tento exot žije mimo realitu a neví, že nemáme všeobecnou mobilisaci, ve které by museli všichni narukovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Karel - i (23017) 13.7.2017 reagovat
Mám dva syny a tři vnuky. Vy s Palečkem máte jednotlivě i dohromady kulový !!! Ale ječíte "do útoku" !!! Tož budete muset zase sami do první brázdy s transparenty "No pasarán" !!! Ale vemte si pampersky !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Napřed pošlem rudý dědky, abychom nepříteli odčerpali střelivo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Břulin vytáhl těžký kalibr. Spočítal si syny a vnuky a prohrál. já mám dva vnuky a jednu vnučku. Břulina potěším sdělením, že syn tragicky zahynul ve věku 27 let. Ten člověk už je zcela mimo jakoukoliv logiku. Téma, je 290 aktivních vojáků, kteří se jaksi cvičí v kasárnách. Budou převeleni do uskupení jednotek NATO v pobaltských zemích. Břulin do toho namotá své vnuky, které tam určitě nepošle, i když je nikdo nevolá. Já naopak je tam nepošlu, protože je nikdo nevolá. Vnuci jsou plnoletí!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Karle nepřipisujte si zásluhy za svého souseda. Bendova žena má mnohem víc děti než ta vaše a Aranka Růžičkova jich má třikrát vic než vy dva dohromady. Přesto nikdo neříká že naše armáda je Růžičky. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Karel lže že má syny a vnuky (pokud nelže šlo by o světovou raritu). Moje první žena děti mít nemohla, všechny ostatní manželky, přítelkyně i milenky děti měly (a dosud mají) ale na rozdíl od Karla-i se tu nechci chlubit cizím peřím, dětmi ani vnoučaty. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Karel - i (23017) 13.7.2017 reagovat
Místo spravování Ereny jste měl Hepnarové posloužit chlapsky !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Karlíku už to opravdu nehul!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Babičková Jana (18811) 16.7.2017 reagovat
Zajímavé. Naprstku, takové přiznání vás CTÍ. Holt když jste nemohl, tak se cizím peřím nechlubíte. SPRÁVNĚ činíte. Takže shrnutí: vaše manželky, přítelkyně či milenky děti mají. Až na tu první, která pak měla děti čtyři. Jak jste zde byl pravil. ALE proč o tom píšete panu KARLOVI, víte jen vy sám. Opět to myšlení, že. Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Babičková Jana (18811) 16.7.2017 reagovat
PS.: Proč na vás reaguji já BAB? Pan KAREL enigmovi věcně a k TÉMATU argumentoval. Proč se do jejich slovního, ze strany pana Karla SLUŠNÉHO i když poněkud expresivního, SOUBOJE pletete ?!?!?! Nehledě na skutečnost, že ten, kdo DĚTI, dle vlastního přiznání zde, nemá, má v pokoře držet ubu a krok...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hrstka našich vojáků
Babičková Jana (18811) 16.7.2017 reagovat
PSI.: Vysvětlení pro natvrdlé, kteří by SI mohli MYSLET, že moje nabídka Naprstkovi ve věci VYVOLÁVÁNÍ, je porušena. Není. BAB nenabídla NAPRSTKOVI mír. Jen oboustranné dílčí omezení. V případě Naprstkova NEVYVOLÁVÁNÍ bab, bab klidně reagovat může, že.:-))) Už se těším na poslední (výdobytková) slova.:-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Česká válečná nadšenkyně a poslankyně za TOP-09 Helena Langšádlová, místopředsedkyně a zástupkyně Miroslava Kalouska v TOP-09 …..
občan ČR (18715) 13.7.2017 reagovat
Poslankyně za TOP-09 Helena Langšádlová doslova řekla: „Jaderná válka proti Rusku by byla naší povinností a bojem za naši svobodu.“ Tato dobrá žena a matka z TOP-09 má jistě u své poslanecké lavice dobře vybavený protiatomový kryt a má nacvičen trvalý pobyt v protiatomovém obleku a protiatomové masce. Jistě je připravena na to, že po jaderné válce proti Rusku by zůstala na světě osamocena jako kůl v plotě. Snad jí zásoby jídla, vody a baterek vystačí na zbytek života v protiatomovém krytu a obleku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Česká válečná nadšenkyně a poslankyně za TOP-09 Helena Langšádlová, místopředsedkyně a zástupkyně Miroslava Kalouska v TOP-09 …..
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Občane máte jistě pravdu ale je tam drobná chyba. Jadernou válku chce vyhlásit Filip, nemá se válčit s Ruskem ale s USA a až ty imperialisty porazíme tak naše vlajky rudé na stožáry světa vyletí. Die Fahne hoch. Náprstek Viktir
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Česká válečná nadšenkyně a poslankyně za TOP-09 Helena Langšádlová, místopředsedkyně a zástupkyně Miroslava Kalouska v TOP-09 …..
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
Už se ani slastí neumíš podepsat. Jestli ty říkáš Die Fahne hoch, tak já říkám, tvoji hlavu dolů.♣♣♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Stoji za to si všimnout jak všichni
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
příznivci Putina a odpůrci našeho členství v NATO ignorují fakt že Rusko si v Evropě jako první násilně připojilo cizí území. Území země jejíž celistvost a nezávislost v roce 1990 diplomaticky uznalo. Žvani to o nějakém vyhrožování Rusku ale že to je Rusko kdo ohrožuje sousedy Hoffman ani jeho stoupenci nevidí. Zato vidí tisice migrantů kteří tu nejsou a být ani nechtějí. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Říká expert za ods Skopeček:
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
„Když se podíváme do Německa, to má obrovské vztahy s Čínou, obrovský podíl exportů a řada našeho exportu, který míří do Německa, tak následně se v německých firmách produkt jen dotvoří a je rovněž exportován do Číny. Čili velká část našeho exportu, který míří do Německa, míří následně do Číny."Tady je skutečný smysl vyvěšování tibetských vlajek či sankcí proti Rusku a skučení NAPRDů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Říká expert za ods Skopeček:
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
A co jako má být Vavroušku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
jsou vojska okupační
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Costmene, lepší už to s vámi asi nebude. Ale za zkoušku to stoji. Okupační armáda je ta, která vstoupí na území ciziho státu aniž byl jeji stát napaden nebo bez souhlasu jeho zákonných představitelů. Armáda ktera pomáhá vyhnat cizí vojska či bandity na žádost dotyčného státu neni armadou okupační. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
podle fingerhuta nebyla v roce 1968 vojska ruska,polska maďarska a německa okupační
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Stbácká úložko v Německu, Košťálu, jaká jsou ruská vojska v Syrii? Na Krymu a ve východní Ukrajině? V 68 si 4 komunisté dali záležet na tom zvacím dopise. Rusáci se přesto po celou dobu chovali přesně jako okupanti. Čemu ještě nerozumíte?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
Rusko potají minulý týden posunulo o několik set metrů své hranice směrem do vnitrozemí Jižní Osetie, která oficiálně patří Gruzii. Ta se chce bránit diplomatickou cestou. S informací přišel server deníku Independent. Gruzie označila posunutí hranic za ilegální. „Využijeme všechny diplomatické prostředky, abychom tuto okupaci zastavili,“ uvedl pro Independent gruzínský prezident Giorgi Margvelashvili a vyzval ostatní státy k odsouzení ruské agrese. Rusko je teď ve slabší pozici, ale chová se velmi
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
agresivně. Počítá totiž s tím, že proti němu Západ nijak nezakročí,“ uvedl pro BBC 4 Volker. K posunutí hranic došlo jen pár dní před schůzkou Vladimira Putina s Donaldem Trumpem na summitu G20 v německém Hamburku. Ti spolu ale situaci v Gruzii neřešili.""
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
štetina to posouval
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
v syrii oficielně,na krymu měli základnu ještě před referendem občanů o připojení k rusku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
Ivan Satori (32609) 14.7.2017 reagovat
Jakákoli věta obsahující kvantifikátory typu každý-žádný, vždycky-nikdy, všude-nikde, pokud jde o sdělení týkající se reálného světa, nikoli matematiky, je s pravděpodobností blížící se jistotě prokazatelně mylná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 15.7.2017 reagovat
290 českých vojáků na území baltských republik jsou okupanti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 15.7.2017 reagovat
příspěvky ivana satoriho s výjimkou algebry a geometrie nejsou prokazatelně mylné ale dá se o tom pochybobat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: miroslav costmen 12:28
Ivan Satori (32609) 16.7.2017 reagovat
Oceňuji, že costmen uznává, že o tom, že by mé příspěvky byly mylné, se dá pochybovat. Dodal bych jen, že namnoze poměrně úspěšně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: miroslav costmen 12:28
miroslav costmen (18648) 16.7.2017 reagovat
kvantifikovat ,,namnoze ,, znamená,že samochvála smrdí.Jaká hodnota je to namnoze ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: miroslav costmen 12:28
miroslav costmen (18648) 16.7.2017 reagovat
přibyslav
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: jakákoliv vojska na území cizího státu
miroslav costmen (18648) 15.7.2017 reagovat
salonní diskutér IS, IS není z pražské kavárny, zase perlí. Napsat imigranti je ošidné,musíte napsat kolik a z kterého státu,jakého pohlaví,vyznání,věku etc. Marketigový odborník by se divil co systémový analytik je schopen vyplodit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Ti, kdož by z něj chtěli vystoupit, svoje postranní úmysly schovávají velmi mizerně. Tedy spíše vůbec a je na nich moc dobře vidět, jaké cíle sledují s tou jejich "neutralitou." Co se týče války, žádný normální člověk po ní nemůže toužit a asi je dobře, že obě strany se atomovými zbraněmi vzájemně drží v šachu. Važme si toho, že zde není mocenské vakuum a jsme pevně ukotveni v EU a NATO. Protože dnes a denně můžeme vidět, jak dopadli ti, kteří jsou "nezávislí."
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Pane Regane Ukrajina se zavázala vzdát jaderných zbraní y zůstat mimo vojenské bloky. Rusko se za to zavazalo rapespektovat její celistvost s nezavislost. Dnes je Krym Ruský a Luhanskem mašírují Putinovi bandite. NATO je pro nás zárukou že nějaká partička kolborantů nepozve Putina zvacim dopisem. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Dobrý večer. V anglosaských zemí stačí smlouvu stvrdit podáním ruky a dané slovo platí. V tomto ohledu jsou Američané ohledně ruska naivní. Pro rusko je podepsaná smlouva cár papíru, o ústní dohodě nemluvě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Rudolf Zachoval (18668) 13.7.2017 reagovat
Takže, když anglosaské země potvrdili podáním ruky v roce 1990 Gorbačovovi při jednání na Maltě, že garantují, že se NATO nebude rozšiřovat na východ, tak kde se stala chyba? Nebo že by anglosaské země byly jen účelově deklarovány jako slušné, ale ve skutečnosti dělají to, co podsouvají Rusku?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Kde se stala chyba? V Moskvě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Rudolf Zachoval (18668) 13.7.2017 reagovat
Myslím, že pokud stačí podání ruky a to je následně poručeno naprosto flagrantně právě anglosaskými zeměmi, Moskvě by to asi žádný soudný člověk na hlavu házet neměl. Tedy, pokud není ideologicky zaslepen a je schopen zhodnotit posloupnost děje.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Kohl a Genscher neměli mandát slíbit něco jménem NATO a sledovali bezprostřední zájem sjednocení západního a východního Německa.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Pane Regane to jsou desinformační metody. Havel (zmatený představou Gorbačova o jednotném Evropském domě a bez jakýchkoli představ o reálné politice) v jednom z projevů 1989 řekl že vojenské bloky v Evropě by se měly zrušit. Této nesmyslné věty pak využila ultralevicová propaganda k tvrzení že Havel slíbil zrušit NATO. To Havel neslíbil a ani slíbit nemohl to nebylo v jeho kompetenci. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Rusáci dostali tolik nabídek ke spolupráci ať už ze strany NATO, či EU, jako žádná jiná země. Přesto budou pořád skuhrat a brečet, jak jim všichni ubližují. Přitom se s nima nikdo vůbec bavit nemusel. Jestli by měl být někdo rozčarován, tak je to Západ. Protože tolik podlých podrazů ze strany ruska nemá ve světě obdoby.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Nikdo nikdy neslíbil a ani nemohl SLÍBIT jak se zachovají země střední a východní Evropy poté co přestanou být poskoky Kremlu. Země bývalého sovětského bloku (okupované, připojené i ,,samostatné") získaly svobodu a bylo jen na nich jak se rozhodnou. Je zajímavé že LEŽ o nějakém slibu nepadla když ZA VLÁDY ZEMANA do NATO vstoupily ČR, Polska a Maďarsko. Ten HOAX se začal šířit jako omluva agrese až po Putinově anschlußu Ukrajiny. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme daleko od Moskvy (tedy jak kdo)
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
Putin tvrdil že žádné vojáky na Ukrajině nemá (bez vyhlášení války je to porušení snad všeho co se porušit dá). Když Ukrajina pozvaným novinářům ukázala ty zajaté připustil Kreml že tam nějací dobrovolníci !!! ve svém volnu !!! jsou. Když začal Lavrov s Ukrajinou, Červeným Křížem a OBSE jednat o výměně dvou vysokých důstojníků za Savčenkovou, řekl Putin na novoroční tiskovce že armáda tam není ale speciální jednotky tam operují. Ten projev odvysílal celý svět.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme daleko od Moskvy (tedy jak kdo)
Viktor Náprstek (18674) 13.7.2017 reagovat
S vyjímkou Zemana (který už asi neví co říká) a pár stovek zdejších prokremelských fanatiků nemůže Putinovi nikdo věřit. Ale v Rusku je LEŽ normální. Katyň a pakt Stalina s Hitlerem zapírali 60 let, Černobyl měsíc, KAL 007 deset dní a příčinu havárie Kursku týden. Někteří lidé jsou zkrátka nepoučitelní. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
a naši vojáci nudou umírat se slovy zaplaťpánbůhže jsem padljako člen nato.Aleproč nato?No to proto že nato.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
nebude to nuda,ale máme dost márnic ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Pro tebe zcela jistě. Už si střiháš metr?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
já budu na té pravé straně,blbštajne regane
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Zase nepochopil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
no jo nechápavý blbštajn regan
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Tak speciálně pro tebe. Průměrný věk dožití u mužů je v ČR 76 let. Odpočívej v pokoji. S Pánem Bohem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
blbštajne regane nevzdaluj se z domova,máš prasečí mor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaplať Pán Bůh že jsme členy NATO
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
:-)))) Kam chceš poslat věnec?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
zEman stále čeká :-)
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Trump přijel do Francie, předtím Polsko, schůzka G20 v Německu, ale Praze se vyhýbá jako čert kříži. Jo Milouši, neměl jsi urážet amerického velvyslance. Tam funguje kontinuita. Takže je úplně jedno, jestli ten velvyslanec je republikán, či demokrat. V první řadě je to reprezentant USA. Tohle se v USA neodpouští.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re:Pravá zažraná
Vávra aleš (18868) 13.7.2017 reagovat
Ano, kontinuita, regan♣ zakončený žaludem, stejně jako orgán taky zakončený žaludem a hodně se mu podobající♣♣♣♣♣♣
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re:Pravá zažraná
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Nazdar rudý lejno. Setři se a běž se pláchnout do záchoda. Tě pic.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re:Pravá zažraná
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017 reagovat
A zase Vaďurovština sexuálního devianta,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
blbštajn opět dal příspěvek mimo téma.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Á naše rochně, přišlo vypotit "moudro." Místo toho se pokálelo a příšerně zapáchá. Běž za vávrou, ju. Sjeď si s ním kanalizační tobogan do žumpy a neotravuj tady ovzduší.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
musím to napsat blbovzdorně,blbštajn je regan
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
A zase ti to nevyšlo, co? :-) No jo, komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
blbštajn regan
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zEman stále čeká :-)
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Copak rochně, někdo ti vzal fanku a lžíci?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rudolf Enigma (18699) 13.7.2017
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
pošleme 290 vojáků a rusko se pokakalo
miroslav costmen (18648) 13.7.2017 reagovat
putin vyhlásil pohotovost
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je mi líto, že máme za humny souseda
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
Který rozumí jen tvrdé ruce. Oč snazší by to bylo, kdyby se s ním nechalo normálně spolupracovat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Král Ubu
Regan ♣ (27626) 13.7.2017 reagovat
http://ateo.cz/f/images/k/KingUbu.jpg
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ad Enigma v 11:47
Černá Veronika (29345) 13.7.2017 reagovat
Nene! Bab jen prokázala, že ať jde o cokoliv, třeba i "ostravské klobásy" tak jen kecáte. Jakékoliv vaše "téma" se dá takhle roztrhat na kousky, jen k tomu málokdo má chuť a náladu. Ignorance, neznalost a nenávist je to, co vás žene a čím se tu navzájem krmíte, aby vám to vydrželo.Ať už jde o téma potravin či zabíjení lidí, vystačíte si s agresivitou vůči všemu. Je otázka, zda ještě vůbec žijete...? Zda nejste jen takoví tři zombie,kteří každé ráno po probuzení musí sáhnout po droze,aby přežili další den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ad Enigma v 11:47
Černá Veronika (29345) 13.7.2017 reagovat
Sorry, patřilo to nahoru pod Enigmu v 11:47: Chybka se vloudila:-))) Za narušení dlouhé, plodné diskuze v závěru dne se taky omlouvám :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT