Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Jan Mareš z UPC: Cílem je zkvalitňování služeb a přístupu k zákazníkům

Jan Mareš z UPC: Cílem je zkvalitňování služeb a přístupu k zákazníkům

Praha /ROZHOVOR/ - Jan Mareš pracuje ve společnosti UPC již 15 let, tedy od doby, kdy byla v České republice založena. Málokdo ji poznal tak jako on.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 2 PŘÍSPĚVKŮ

UPC
Nezaregistrový uživatel 23.10.2015 reagovat
UPC se chovala doteď jako klasická monopolní firma, její arogance a nezájem o zákazníky jí způsobil to, že nyní kdy monopol ztrácí a její služby už nejsou zajímavé bude čelit odlivu zákazníků. Já sám jsem zatím klientem UPC a vidím, že nyní se situace zlepšuje a doufám, že do budoucna to tak zůstane, ale vedení firmy si svoje chování mělo uvědomit dříve.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Podobné řeči slyšíme téměř ze všech stran.
antihavel antihavel (19100) 18.2.2016 reagovat
A téměř vždy, to končí doj. ením zákazníků.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT