Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Pohřešovaný Jakub byl zřejmě zavražděn

Jakuba zavraždil Slovák, otec by rád trest smrti

Havlíčkův Brod - Pátrání po devítiletém Jakubovi Šimánkovi z Havlíčkova Brodu skončilo tragicky. Policie v Hradci Králové potvrdila, že v sobotu odpoledne našla na Havlíčkobrodsku jeho mrtvé tělíčko. S největší pravděpodobností byl znásilněn a zavražděn.

Jakub měl smůlu, že pachatel získal jeho důvěru

Hradec Králové /AKTUALIZOVÁNO, NOVÁ FOTOGALERIE, AUDIO/ - Více jak měsíc pohřešovaný Jakub Šimánek byl usmrcen ještě dříve, než policie rozjela pátrání.

Jakubův vrah lákal dalšího chlapce. Na jablko

Havlíčkův Brod /AKTUALIZOVÁNO/ - Deník zjistil, že Antonín Novák, který znásilnil a zavraždil devítiletého Jakuba, pracoval v humpolecké firmě Valeo.

Vrah Jakuba mohl mít komplice

Havlíčkův Brod - Slovák Antonín Novák, který byl obviněn z vraždy a znásilnění devítiletého Jakuba, mohl mít komplice. Zatím to nevyloučili ani kriminalisté, kteří se intenzivně snaží zjistit, jak k celému tragickému případu došlo.

Policie: Novák Jakuba na ubytovně nezavraždil

Hradec Králové - Policie oznámila další podrobnosti k otřesnému případu vraždy devítiletého Jakuba Šimánka z Havlíčkova Brodu. Podle nových zjištění kriminalistů Novák Jakuba nezavraždil na ubytovně v Havlíčkově Brodě v ulici Na Valech.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 120 PŘÍSPĚVKŮ

Jakub
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Je to nejhorší zpráva tohoto týdne!Pořád jsem doufal,že se malej Jakub někde objeví.Je mi líto rodičů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jakub
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Ano,i me je moc a moc lito rodicu JakubaDoufam,ze nasi zakonodarci uz se chti za ty svoje vyzrany rypaky a prestanou se zabyvat kravovinama jako,ze jeden mesic zrusi nemocenskou a dalsi ji zase obnovi a konecne zacnou neco delat a znovu uzakoni trest smrti pro tyhle hyeny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jakub
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Já viděla video poprava pedofila,jak popravují po svém muslimové bylo to něco strašné a právě takovou pomalou smrt bych mu přála,protože umírají nevinné děti.Ne rychlou smrt to by byl malý trest je mi z toho úzko co musel Jakub vytrpět i další děti které musely odejít z tohoto světa stejným způsobem.Já mám taky malé děti a pořád jim povídám o takovýchto lidech,že ať se k nim ani. nepřibližují ale nech honem utíkají pryč a říkám jim i co se jim může stát,myslím si že rodiče by měli na rovinu mluvit o takových zrůdách a co se jim může stát...Rodičům Jakuba posíláme upřímnou soustrast !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jakub
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Paní Šimánková, upřímnou a hlubokou soustrast. Všecky matky pláčou s vámi ................
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
pověsit
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Tu zrůdu pověsit, nic jiného si nezaslouží, trest smrti žádá celá republika.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Máš na myslí pár přátel piva ? Kdo nechčíje s náma, ten chčíje proti nám ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Ano. A potrestat taky zakony a pomahace techto zlocinu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
trest smrti by byl pro něj akorát osvobození--myslim si, že spoluvězni mu pobyt v base pěkně osladí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Jsem pro ne všemi deseti,ale dvaceti!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Proč doživotí,živit ho z našich daní,navíc se bude mít v kriminále lépe než venku.Né pověsit,ale na veřejnosti takové zrůdě usekat nohy a ruce a potom pověsit.Pro výstrahu všem ostatním,aby měli strach ze zákona.Ten u nás bohužel chrání násilníky a vrahy!!!!!!!!Rodičům posílám upřímnou soustrast.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: pověsit
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Absolutně souhlasím !!!! To je 100% i můj názor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
pouze ten nejvyšší trest a stejně bolestnou smrt té zrůdě!!!Humanisté,vaše zrušení trestu smrti je to nejhorší,co se mohlo stát.Násilí na dětech nelze potrestat jinak - smrt za smrt!!!! Může se to stát i vám!,odpůrci trestu smrti,škoda,že ta vaše obdivovaná Amerika vás neinspirovala v tomhle-mnoho států tam dodnes trest smrti nezrušilo.Pachatelé takových skutků se občas nedožijí ani soudního procesu!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Však oni se o něj spoluvězňové postarají a bude to horší konec, než kdyby skončil na šibenici
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Vrána vráně oči nevyklove.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
V tomhle případě nemá šanci.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Nevím, nevím... Dřív se spoluvězni o takovou špínu mezi sebou "postarali", jenže dnes bude tenhle úchyl před případnými útoky chráněn. Kdyby se mu něco stalo, vložila by se do toho jeho rodina, média, a tzv. spravedlivým by pěkně hořelo pod prdelí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
A který z vězňů, že je ten spravedlivý? Ten nejsilnější?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Nene. To je ten, kterého vybereš ty. Navíc jsem psal o tzv. spravedlivých...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ve vězení může s potěšením pokračovat ve svých oblíbených aktivitách se vším komfortem a na státní útraty. Takže v podstatě má to co si přál a je pěkně vysmátý.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Připojuji se,
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Ano, utratit takove zrudy. A vymytit vsechny napomahace techto zrudnych zlocinu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
??
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
je to šílená tragédie, já bych těm hajzlům odřezávala části těla den po dni...chudák Kubík a jeho rodiče a celá rodina,.. Máme za sebou rodinnou tragédii, kdy nám přejeli 5letou holčičku, přesně vím, co rodina zažívá...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
FOTO VRAHA NEBUDE
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
VRAHY A NÁSILNÍKY NÁŠ SYSTÉM DOŘE CHRÁNÍ, PROTOŽE VY OBČANÉ JSTE SI ZVOLILI VE VOLBÁCH VĚTŠINU OCHRÁNCŮ VRAHŮ A NÁSILNÍKŮ.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ASI
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Pokud to udělal rom tak se bojím ,že dostane milost.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ASI
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Blbečku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: ASI
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Blbeček, neblbeček - nedivila bych se kdyby to v našem státě přesně takhle dopadlo. Jsou skutky, při kterých člověk musí připustit, že lynčování je správným výkonem spravedlnosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ASI
Nezaregistrový uživatel 8.6.2008 reagovat
Milost nedostane. Ale aspoň podmínku jako Kulínský. Nebo Vyhoštění do své vlasti jako katarský princ.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hrozí mu vyhoštění na Slovensko
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
A rok bude v Česku nežádoucí osoba, pokud ho znovu chytnou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Zrušení trestu smrti bylo velkou chybou. Trest smrti je ale v takovýchto případech stejně málo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Trest smrti?To nic není, to je jenom chvilka! Ale takové doživotní galeje, to je teprve chuťovka!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Kdepak galeje ale bolestivou smrt by mel dostat
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Doživotí? To mu chceš platit do konce jeho života pobyt ve vězení? Výběr jídel, výuku jazyků, posilovnu? To tedy odmítám!!!! Na důchody nemáme a kriminálníkům neustále jejich pobyt zpřijemňujeme, ale platí se to z našeho, protože to většina nikdy nesplatí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Pravděpodobně vůbec nevíte, co to jsou galeje!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Galeje v našem pojetí znamená, to že si po sobě musí vězeňský záchod štětkou. a má zakázaný mobil a televizi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Trochu bych to poopravil. Mobil má sice zakázaný, ale jen vlastní. No a galeje má v posilovně, kam povinně chodí, aby mu z toho válení se na kanapi neatrofovaly lýtkové svaly.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
víme co jsou to galeje, ale kde je u nás chceš vzít?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
za prvé u nás jsou v base lehy, a ne galeje, a za druhé, hajzl by mohl utéci, tak raději smrt oběšením,,, jistota je jistota,,,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Rodič
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
A jak dlouho jsi tam byl, že to tak dobře víš?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trest smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
pro takového hajzla,je to strašné neštěstí, moc je mi všech líto, taková trgédie poznamená život všech blízkých. Nejhorší je ta bezmocnost...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
No a co ?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
V Iráku umírají děti ! V Africe umírají děti ! V Asii umírají děti !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: No a co ?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Seš blbej?????
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: No a co ?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
A to je dobře nebo špatně?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: No a co ?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
To si řeš v Iráku. Tady řešíme dost problémů co u nás nadělají zločinci z ciziny.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Trest smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Tuto zrudu utratit jako utocne zvire napadajici nic netusici lidi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Cítím s rodiči
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
V první řadě upřímnou soustrast rodičům a příbuzným Jakuba a sílu to nějak překonat. Je to nepopsatelná tragédie. Sám jsem poznamenán tragédií, ostatně jistě si mnoho z Vás vzpomene na mého ubodaného syna Honzíka. Jediné, co k tomu dodám je věta, kterou někdo dnes napsal do komentářů na stránkách Honzíka. "Topolánku, děkujeme za Schengen!"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Cítím s rodiči
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Pane Rokos, co do toho Vašeho "případu " pletete Topolánka ! Zjednodušujete si to ! Já Vás neznám ( ! ) navím, jaký podíl na Honzíkově osudu máte vy ! Snad to, že jste mu vybral špatnou matku ! Mě zemřela 19 -ti letá dcera na rakovinu ! Vy co ve všech diskuzích vzpomínáte na komunisty ( a hlavně vy co jste ročník 1989 :o( !!! Vězte !!! Rakovina ( nejen naší dcery ) byl zapříčiněna výbuchem atomové elektrárny Černobyl - v Československu a na jejich hraničních horách ( v našem případě v Jeseníkách ) byl největší spad radioaktivního popílku ! Na Pradědu zemřel do několika měsíců meteorolog na rakovinu kůže ! Buď pište rozumě a nebo nepište raději nic ! Rodičům Jakuba posíláme upřímnou soustrast ! Cítíme s Vámi ! Borek s manželkou
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Cítím s rodiči
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Tatínek se na syna vykašlal, proto teď pro sebe hledá ospravedlnění, aby vůbec dál mohl žít.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Cítím s rodiči
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Ty jsi kráva, že jsem snad takovou ještě neviděl!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Cítím s rodiči
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Pane Rokos, co do toho Vašeho "případu " pletete Topolánka ! Zjednodušujete si to ! Já Vás neznám ( ! ) navím, jaký podíl na Honzíkově osudu máte vy ! Snad to, že jste mu vybral špatnou matku ! Mě zemřela 19 -ti letá dcera na rakovinu ! Vy co ve všech diskuzích vzpomínáte na komunisty ( a hlavně vy co jste ročník 1989 :o( !!! Vězte !!! Rakovina ( nejen naší dcery ) byl zapříčiněna výbuchem atomové elektrárny Černobyl - v Československu a na jejich hraničních horách ( v našem případě v Jeseníkách ) byl největší spad radioaktivního popílku ! Na Pradědu zemřel do několika měsíců meteorolog na rakovinu kůže ! Buď pište rozumě a nebo nepište raději nic ! Rodičům Jakuba posíláme upřímnou soustrast ! Cítíme s Vámi ! Borek s manželkou
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
A kde je spravedlnost?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Kde je ochrana dětí? Když člověk nemůže nechat své dítě ani hrát na hřišti u domu? Jak je možné, že úchyl, který má nařízenou ochrannou léčbu běhá po cizině? Ten člověk, který mu to dovolil, by měl být souzen a odsouzen také. Zrůda, která někoho přepadne, znásilní a zabije má dost trest smrti!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A kde je spravedlnost?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Dokud se něco takového nestane někomu z našich "vyvolených", nic se nezmění. Pokud pedofilové dostávají podmíněné tresty a násilí na dětech se trestá skoro stejně jako na zvířatech, nic se nezmění. Je to smutné, ale je to tak.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: A kde je spravedlnost?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Přesně tak. Co čekat od společnosti, která se zahazuje legalizací úchyláren? Viz sňatky buzerantů - k čemu byl zákon o registrovaném partnerství, když si kdokoliv s kýmkoliv může uzavřít u notáře smlouvu o vzájemném zastupování či dědictví? Vůbec bych se nedivila, kdyby u nás časem vznikla Strana pedofilů po holandském vzoru, causa s katarským princem nebo Kulínským by jí výborně nahrála.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: A kde je spravedlnost?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Co má proboha společného touha dvou lidí, stejného pohlaví, po společném životě, s brutální a sexuální vraždou dítěte? Rozdíl v názorech a smýšlení není přece důvodem k tomu, abychom druhého považovali za špatného.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Má to společného to, že to jsou uplně stejný úchyláci. S tim rozdílem, že nejdou po dětech.... zatím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ale no tak.... Proč jste tak strašně netolerantní a zlí? Znáte někoho z těch, jak říkáte, buzerantů? Já tedy ano a jsou to hodní a milí lidé, kteří by pro druhé udělali první poslední - narozdíl od některých " normálních ".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Jakubův vrah je buzerant. Buzeranti jsou podle vás "hodní a milí lidé, kteří by pro druhé udělali první poslední - narozdíl od některých " normálních ".
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Jakubův vrah je pedofil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
To taky.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ve středověku byli vyvrhelové společnosti bez práva na život lidé, kteří měli hrb nebo jinou tělesnou vadu. Hitler nepovažoval za lidi jinou, než nordickou rasu. Kdo si osvojuje právo určovat, co a kdo je a není normální? Normální není ten, kdo druhým ubližuje a může to být blonďák s modrýma očima, dobře rostlý a milující opačné pohlaví. To, že se někdo něčím odlišuje od většiny ho nepředurčuje k zatracení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Máte samozřejmě pravdu. To, že se někdo něčím odlišuje od většiny, ho nepředurčuje k zatracení, a já bych byla první, kdo by šel na pomoc homosexuálovi, pokud by ho někdo kvůli jeho úchylce napadal. Budu se však vždycky bránit devalvaci slov a moderním polopravdám, takže nikdy nepřijmu tvrzení, že úchylka je normalita, a nepřijmu filozofii zákonodárců, kteří se snaží vyhovět uřvaným úchylům všeho druhu, takže nezbývá čas vymyslet a schválit zákony pro ty skutečně potřebné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ani já netvrdím, že homosexualita není úchylka, ale lidé, kteří se nějak vymykají normálu a nikomu tím neubližují, mají právo na svůj život. To že naši zákonodárci se neumí postarat o naše bezpečí ani náležitě trestat zločiny, ještě neznamená, že se nesmějí zabývat takovými zákony, které nejsou k potřebě všem normálním lidem. A "buzerantů" se v tomto případě zastávám proto, že nemám ráda samozvané soudce druhých lidí a s hrůznou vraždou malého Jakuba, podle mě, nemá nic společného to, jestli někdo je buzerant a chce mít stejná práva jako ostatní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Myslím, že mezi sebou nemáme žádný spor, Gito. Svůj názor ještě trochu upřesním - asi jsem byla tvrdší, než bylo nutné, ale nemyslela jsem to zle. Chtěla jsem jenom naznačit, že společnost, která je příliš liberální, která začíná považovat úchylku za normu (myšleno obecně), protože se jí to ze sobeckých důvodů hodí, která začíná ztrácet "zdravý rozum" nebo smysl pro tradiční, životem odzkoušené hodnoty, je na nejlepší cestě do pekel. Dojely na to jiné civilizace, dojedeme na to i my, původní Evropané, asimilací národů, které liberálně vítáme a které mají k naší, již dekadentní, kultuře a způsobu života daleko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ano, to je pravda, že se nejedná o žádný spor. Naopak jsem ráda, že se najde i někdo, kdo má stejný názor na uvedenou problematiku jako já, protože je spousta lidí, kteří jen uráží a hází špínu a to není dobré nikdy a nikde. Zdravím a pěkný den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A kde je spraved
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Takže kdyby to prase takhle zamordovalo holčičku, tak by to podle tebe bylo ok? To snad nemyslíš vážně!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: A kde je spravedlnost?
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Na ochranu přeběhlíků máme statisíce měsíčně, na výlety premiérů a jejich milenek také, ale na ochranu dětí ne...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Připravme si hodně peněz
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
ta bestie bude teď žít léta jen z našich daní.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
POVĚSIT!
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Pokud by se mi ,nedej Bože ,něco takového stalo, pak bych neváhala jakýmkoliv způsobem takové individuum zabít. Proto prosím ten nejvyšší možný trest, když už není možné, aby se slušní lidé mohli takového individua zbavit legální cestou NADOBRO.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hrůza
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Zpráva o Jakubově smrti se mě a určitě nejen mě silně dotkla. Doufala jsem, že se najde a vrátí se ke své milující mamince. Ani si neumím představit, jak jí teď je. Kdyby zákony a vymahatelnost práva fungovaly tak, jak by měly, nestalo by se to. Zrůda, která tento ohavný čin spáchala by hnila ve slovenském vězení a k nám by se vůbec nedostala. Rodičům Jakuba vyjadřuji upřímnou soustrast a lítost nad jejich ztrátou. Vraždící zrůdě přeji dlouhou a bolestivou smrt!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Hrůza
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Souhlasím a připojuji se k vyjádření soustrasti rodičům. O pachatele se snad postarají za jeho pobytu za mříženi,kde prý snad ještě normální zákony a kde "prasečkáři" jsou spravdelivě a tvrdě ohodnoceni. Daleko větší zmar je ovšem nad zbytečnou smrtí malého chlapce. Domnívám se,že Policie je v tomto případě za liknavost kritizována zbytečně. Obrátil bych pozornost k těm, kteří pachatele nechali volně na svobodě na Slovensku:psychiatři, soudci? Bylo by bláhové si myslet,že se s vyšinutými individuy jedná v ČR jinak:nasinuluje se nepříčetnost či jiná psychická porucha, místo vězení luxus psychiatrické léčebny,kde bez trestu napadají ošteřující personál,brzký návrat na svobodu a na další případy tohoto typu je zaděláno:-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Hrůza
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
To je jenom mýtus. Věř, že se mu v krimu nestane zhola nic.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Hrůza
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
To není mýtus, dávám zmrdovi 3 roky, maximálně 4.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
demokracie
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Za takovou demokracii "děkuji"!Chráněni zákonem se úchyláci,darebáci a pod. a obyčejný daňový poplatník není cháněn!To je bordel a nedá se to jinak nazvat!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
jakub
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Do vězení ten zmetek nepůjde,ale do blázince a bude vysmátej
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jsem proti trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Trest smrti je pro takové lidi myslím jen vysvobozením. Pokud takovému člověku prokáží vinu, byla bych spíš pro to, aby musel doživotně tvrdě pracovat. Hezky přikovat za nohu do nějakého dolu a kutat a kutat. Samozřejmě nejsem ani pro doživoté v našich podmínkách, kde se vrazi celý den válejí, koukají na televizi, popřípadě studují vysokou a chodí do posilovny na náklady státu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem proti trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Vůbec nesouhlasím. Tady musí humanismus stranou, neboť taková bestie nemůže mít v naší společnosti místo, a to ani ve věznici. Takového grázla nelze platit z našich daní. Jednoznačně jsem pro trest smrti. Být rodičem a on dostane 15-25 let, musel bych ho zabít sám.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: Jsem proti trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Tak já jsem tu o žádném humanismu nepsala, to je myslím jasné. Neříkám, že si ten člověk zaslouží nějakou milost, ale proč by měl ze světa odejít jednoduše a rychle, když by mohl ještě aspoň pár let velmi tvrdě pracovat? A myslím, že ten krajíc chleba a trochu vody by pro stát nebyly až takové výdaje. Ovšem vím, že tohle u nás zatím není možné, ačkoliv by o tom zákonodárci mohli začít uvažovat. Takže jste mě asi špatně pochopil, nežádám pro něho slitování, ale dlouhou a velmi těžkou práci někde v dole + starost o jeho osobu jen nezbytně nutnou, aby přežil a mohl těžce pracovat dál.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem proti trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Jediný trest pro tuto zrůdu je, TREST SMRTI, proč by měl žít, když vzal druhému život, a ještě před tím ho znásilníl, je to lidská hyena, a ta mezi lidmi nemá co dělat,,,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem proti trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Já taky,ale v tomto případě bych byla pro abz se to neopakovalo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
zub za zub oko za oko
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
lidi neměj te jen plno kecu podte semnou k ustavnmu soudu v praze a nechme společnýma silama obnovit trest smrti a další věci které se nám nelibí bud te hrdí na naši zemi a podte protestovat semnou 21.července pokud máte pevnou vuli a podte mě a občany potpořit aby se už takové svinstav nestaly které se tady dějí a zpřísnily se tresty a ybl obnoven trest smrti co když muže bejt objetí vaše dítě při dalším pedofilovy podte semnou do ulic dekuji pokud máte zájem se z učastnit napište mi na muj email THrncar@seznam.cz moc děkuji Tomas
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zub za zub oko za oko
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Je to ohromná tragédie, ten hoch si musel prožít neskutečná muka, já být rodič, tak dokud by žil vrah mého děcka, tak bych nemohl klidně spát, je to hrozné, ale v tomto případě chápu pořekadlo zub za zub, rodině vyjadřuji ohromnou soustrast a přeji hodně sil, aby takovéto hrozné období vydržela.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zub za zub oko za oko
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Konečně někdo, kdo se nechová jak mečící stádo ovcí před vlkem, ale jedná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jaký trest pro zrůdu?
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Určitě v první řadě vykastrovat (povinně). A určitě vzhledem k tomu, že vinou "lidomilů" byl zrušen trest smrti, tak doživotí. Ale měla by být znovu zavedena nucená práce např. v kamenolomech, apod.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
návrh
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Zastřelit na útěku !!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
pedofil
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
škoda že se nebránil,mohli ho picnout a ušetřilo by se za soudní výlohy,takhle půjde do cvokhausu a za dva roky ho pustěj a udělá to znovu.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
hmm...
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Trest smrti rozhodně nic nevyřeší, to je lehký trest za to co dokáže člověk spáchat, tím si to neodpyká, spíš už to má za sebou, doživotí je to pravé, svědomím se tam uhryže a pokud se nezabije sám, zabije ho někdo z vězňů...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: hmm...
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Bestie nemají svědomí. Ve vězení bude kápo-všichni se ho budou bát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Re: hmm...
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Hovoří vlastní zkušenost?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jakub
Nezaregistrový uživatel 9.6.2008 reagovat
Jsem pro trest smrti,taková zruda by neměla už tady být.je mi líto rodičů.doufala jsem že ho najdou živého.toho chlapa bych normálně pomalu umučila až by zemřel strašnou bolestí
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pachatel
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Dotaz na redakci Hrozi mi nejaky trestni postih v pripade ze bych mel informace, ktere by zasadnim zpusobem mohly ovlivnit delku zivota pachatele a neohlasil to? popripade vedel o existenci www stranky na ktere je fotografie pachatele plne jmeno adresa bydliste a jeste par tipu pro ty kdo bz chteli dotycneho zmasakrovat. Ale pochybuju ze s tim nase urady co udelaji, stranka je umistena mimo eu
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pachatel
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Bude to tak jako kdybys na policii přivedl zloděje auta. Sepíšou za 5 hodin protokol a tím to skončí. Takových případů máme!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pachatel
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Doporučuju stránku zveřejnit až poté, co bude odsouzen, jinak by z toho mohly být problémy, ovšem pokud by se někdo zabýval tím, kdo ty informace pustil do éteru.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
trest smrti
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Dle mého názoru by trest smrti měl být zachován. Měl by to být trest naprosto vyjimečný a jeho vynesení by mělo být maximálně zabezpečeno proti možnému zneužití.Měl by však dávat záruku, že od tohoto konkrétního zloducha bude slušná společnost navždy ochráněna a to třeba v oddůvodněných případech preventivně. Spoléhat se na výkon spravedlnosti spoluvězni je jednak riskantní a jednak alibistické. Rodičům vylovuji tu nejupřímnější soustrast.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
3x a dost !
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Naše zákony a soudci mu dají ještě 2x šanci aby se polepšil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: 3x a dost !
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Jo jasně, počkáme až zabije další dvě děti a pak ho teprve odsoudíme na osm let "tvrdého" žaláře
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: 3x a dost !
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Tohle se lidovcům nepodařilo prosadit. Takže si může dát repete i 17x než ho to přestane bavit. A poslanecká mrtvá broukovna 18x nic.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jednejte s velvyslancem ČLR
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Ať si ho za ten čin odsoudí v Číně, vydejte ho.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Upřímnou soustrast:
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
V Havlíčkově Brodě došlo k selhání městské,metropolitní Policie: /Pavel Šorf/ (Havlíčkův Brod) 43 letý Slovák,který 4. května unesl a následně znásilnil poté zavraždil Jakuba Šimánka (9) má na svědomí mnoho znásilněných nezletilých chlapců na Slovensku,na Kolínsku,na Vysočině a na Plzeňsku,na Pardubicku...Nezletilé chlapce pak uspával nebo jím vyhrožoval zabitím,zmlácením,neplodností.V Havlíčkově Brodě došlo k selhání složek městské,metropolitní Policie.Kamerový systém zaznamenával něco jiného než měl.Kamerový systém zaznamenává něco jiného než má.Pavel Šorf (30) 773655321 732281504
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Upřesnění informací pana Valíčka
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
pan Valíček, "majitel!" ubytovny Na Valech, Havlíčkův Brod bohužel v této smutné události hledá senzaci pro popularitu svého podnikatelského subjektu.Měl okamžitě a neprodlěně hlásit policii, že ubytovává Slováka, v ubytovně u městského parku, aby Kubík nebyl tak dlouho v tom lesním porostu.Dále termín ubytovna je velmi nadnesený, protože my rodilí Brodáci tomu říkáme chladírna masa, protože ještě před 5 lety se tam chladilo a skladovalo maso, uzeniny pro masnu v Dolní ulici. Pane Valíček jste žvanil .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vyrvat srdce z těla
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Tak to řekl otec dítěte a tak si to přeji i já, matka dvou synů. Každému kdo obhajuje zákaz trestu smrti bych přála, aby prožili bolest, jako rodiče tohoto krásného dítěte.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vyrvat srdce z těla
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Bestie srdce nemá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
V civilizovanych zemich
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
v civilizovanych zemich, kde se neochranuje vrah, ale obet, (treba USA) by dostal trest smrti. Ovsem v rozvojovych zemich (co se prav obeti tyce) jako je Cesko, dostane maximalne 15 let a pujde to toho znovu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Doživotní galeje,s koulí na noze
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Smrt je pro něj jen opravdu vysvobození,ve vězení si ho podají tam dlouho nepřežije!Rodiče Jakuba musí bít hodně stateční,posílám upřimnou soustrast.Bojovat stakovejma hyjenama se určitě dá,jen musíme mít lepší zákony a nebo je na místě střílet!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Doživotní galeje,s koulí na noze
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Bohužel musím oponovat, koukněte na článek o policajta, kterej trefil na útěku toho černýho zmetka. Jak dopad policajt, kterej dělal svou práci? Hrozí mu až 10 let, je postavenej mimo službu... Přitom černej zmetek krad, kšeftoval s drogama a znásilnil. Aleš Brichta zpívá : Spravedlnost bývá slepá. A v tomhle Kocourkově? Mám desetiletýho synovce, je úplnej blázen do počítačů, nových her...Ač se to do dětí cpe horem - dolem, co smí a nesmí, bohužel si nemyslím, že by byl problém ho na něco z toho utáhnout. Obzvlášť, když se ten dement pohyboval okolo dětí, tak jim vlastně ani třeba nepřišel cizí, takovej možná hodnej strejda...Je mi z toho hodně zle, blízkým klučíka přeju hodně síly v tom utrpení. Sama jsem dost silná, obouchaná životem, ale tohle bych zvládnout neuměla, je mi jich strašně líto.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Slovenský tisk
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
http://www.pluska.sk/slovensko/2008/06/vyberal-si-dalsie-obete-3.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Slovenský tisk
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Takže podle tohoto článku na Slovensku věděli, co je Novák za hovado. Jak je možné, že chodil po svobodě, měli by být trestně stíhání i ti, kteří dopustili, že nesedí někdě v izolaci. Kdo ví, kolik chlapců, kteří jsou nezvěství má na svědomí. Co to je za systém, že ví o takovém parazitu a nedokáže před ním ochránit nevinné????
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jenom smrt!!
Nezaregistrový uživatel 10.6.2008 reagovat
Jenom smrt. Takovy človek nesmi žit!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tragédie
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Nepochopím, jak mohl tak chytrý kluk "nalítnout na špek" tak šerednému a odpuzujícímu chlapovi, z jehož vizáže a výrazu je mi na blití. Musel to být pro Jakuba jistě otřesný šok, když zjistil, že na něj ve skutečnosti netvor ušil boudu, a nepochopím, proč se mu (byť v otřesném šoku) nesnažil vymknout a utéct ve chvíli, kdy ho měl odvádět na místo, kde bylo nalezeno jeho tělo, anebo proč alespoň nezačal křičet, aby na sebe upozornil okolní veřejnost. Kdyby ho alespoň nakopal do koulí, mohlo být všechno jinak, mohl žít. Z výrazu v obličeji té zrůdy je jasně znát, že má všechno a všechny na háku a že si je více než dostatečně sebevědomě jistej, že je předem "vysmátej", a jistě i pyšnej na to, že si "užil" a že si bude užívat dál (na náklady státu - ať už bude v base či v léčebně). Všimněte si, jak se tváří a chová - čumí do země, tváří se "připitoměle" jako blbeček. Je to zkušenej kamuflážník a je jasný, že na všechny filmuje "že je na hlavu" a že "za to nemůže" a chce se dostat do léčebny místo do basy. Svým hrůzným zločinem je jistě bez pochyby silně fascinován a je na něj silně hrdý, a věřím tomu, že celou dobu, co se po Jakubovi pátralo, se velmi dobře bavil nad tím, jak společnost "kmitá" a co všechno se vynaložilo za úsilí pro Jakubovo vypátrání a nalezení, a nepochybně se celou tu dobu ukájel nad zvrhlým videem, které si při jeho prznění (a možná i vraždění) měl natáčet. Za žádnou cenu nesmíme připustit, aby se někdy dostal na svobodu a svoji "práci/zábavu" zopakoval. Žádný pozemský trest pro takového netvora není dostatečně adekvátní a satisfakční jeho zločinu, natož jeho následkům a síle bolesti, zármutku a utrpení pozůstalých (zejména rodičů). Kéž by existovala možnost navrácení Jakubova života (či jiné oběti obdobného případu) za cenu ztráty života toho sráče (jeho pachatele). Osobně bych ho svlékl donaha, ostnatým drátem ho přivázal za koule k autu a projížděl s ním celou ČR a SR - ne jen kvůli satisfakci z jeho fyzického utrpení, ale zejména proto, aby sám zažil sílu hněvu, pohrdání a pomsty společnosti jemu za to, co způsobil, a aby "bratia Slováci" viděli příčinu a důsledky jejich liknavosti. Jeho mrtvolu bych pak hodil do parlamentu těm našim vypaseným "pipišínům", aby se zblili nad "ovocem" své "práce" a výsledkem "tvorby" jejich "báječných" zákonů. Jakubově rodině a nejbližším pozůstalým chci vyjádřit maximální upřímnou soustrast a víru, že netvor bude v pekle (kam jedině patří) potrestán patřičně adekvátním způsobem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tragédie
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Nepochopím, jak mohl tak chytrý kluk "nalítnout na špek" tak šerednému a odpuzujícímu chlapovi, z jehož vizáže a výrazu je mi na blití. Musel to být pro Jakuba jistě otřesný šok, když zjistil, že na něj ve skutečnosti netvor ušil boudu, a nepochopím, proč se mu (byť v otřesném šoku) nesnažil vymknout a utéct ve chvíli, kdy ho měl odvádět na místo, kde bylo nalezeno jeho tělo, anebo proč alespoň nezačal křičet, aby na sebe upozornil okolní veřejnost. Kdyby ho alespoň nakopal do koulí, mohlo být všechno jinak, mohl žít. Z výrazu v obličeji té zrůdy je jasně znát, že má všechno a všechny na háku a že si je více než dostatečně sebevědomě jistej, že je předem "vysmátej", a jistě i pyšnej na to, že si "užil" a že si bude užívat dál (na náklady státu - ať už bude v base či v léčebně). Všimněte si, jak se tváří a chová - čumí do země, tváří se "připitoměle" jako blbeček. Je to zkušenej kamuflážník a je jasný, že na všechny filmuje "že je na hlavu" a že "za to nemůže" a chce se dostat do léčebny místo do basy. Svým hrůzným zločinem je jistě bez pochyby silně fascinován a je na něj silně hrdý, a věřím tomu, že celou dobu, co se po Jakubovi pátralo, se velmi dobře bavil nad tím, jak společnost "kmitá" a co všechno se vynaložilo za úsilí pro Jakubovo vypátrání a nalezení, a nepochybně se celou tu dobu ukájel nad zvrhlým videem, které si při jeho prznění (a možná i vraždění) měl natáčet. Za žádnou cenu nesmíme připustit, aby se někdy dostal na svobodu a svoji "práci/zábavu" zopakoval. Žádný pozemský trest pro takového netvora není dostatečně adekvátní a satisfakční jeho zločinu, natož jeho následkům a síle bolesti, zármutku a utrpení pozůstalých (zejména rodičů). Kéž by existovala možnost navrácení Jakubova života (či jiné oběti obdobného případu) za cenu ztráty života toho sráče (jeho pachatele). Osobně bych ho svlékl donaha, ostnatým drátem ho přivázal za koule k autu a projížděl s ním celou ČR a SR - ne jen kvůli satisfakci z jeho fyzického utrpení, ale zejména proto, aby sám zažil sílu hněvu, pohrdání a pomsty společnosti jemu za to, co způsobil, a aby "bratia Slováci" viděli příčinu a důsledky jejich liknavosti. Jeho mrtvolu bych pak hodil do parlamentu těm našim vypaseným "pipišínům", aby se zblili nad "ovocem" své "práce" a výsledkem "tvorby" jejich "báječných" zákonů. Jakubově rodině a nejbližším pozůstalým chci vyjádřit maximální upřímnou soustrast a víru, že netvor bude v pekle (kam jedině patří) potrestán patřičně adekvátním způsobem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Hraje si s námi
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Pachatel nedávno uvedl, že Jakuba usmrtil jenom proto, že se bál, že ho Jakub "práskne". Dnes zase tvrdí, že jej na ubytovně nezabil a že jej odvedl k místu, kde bylo nalezeno jeho tělo. Vždyť si musel být vědom toho, že tím podstupuje velké riziko: že na sebe cestou Jakub nějak upozorní (že minimálně bude brečet a vzlykat) nebo že se mu vymkne a uteče mu. Jaký význam by teda mělo, že by ho měl zabít až tam? Auto prý neměl, jedině, že mu v tom někdo vypomohl. Že by ta modrá Toyota, o které se kdysi zmínil jakýsi svědek s tím, že viděl dva chlapy co nasedají do modré Toyoty a slyšel i naléhavý a zoufalý dětský křik "tati"? Anebo mu nakecal zas nějakej další "špek"? To už by byla dost síla, kdyby mu i na to Jakub skočil. Musel jasně vědět, že je s ním zle. Krystapána, co se ještě dozvíme za další zvěrstva?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ne trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
S trestem smrti nesouhlasím. Navíc je dokázáno, že i v zemích, kde jsou tresty smrti na denním pořádku, je tento systém neúčinný. Zlo nejde výmitit a už vůbec ne zlo zlem. V každém z nás je zlo, jde o to, jak tuto energii zla transformovat do jiné podstaty. Kdo jsi bez viny, hoď první kamenem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ne trestu smrti
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
jsem bez viny, proto si hodím kamenem, po tobě...... Co chceš jako s takovou obludou dělat? Živit ji na doživotí z našich daní? Já osobně bych mu uřízl hlavu a narval mu ji do prdele!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Malá ryba
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Trochu mi to připadá, že náš pedofilní pachatel je malá ryba, která kryje větší.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Malá ryba
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Vůbec bych se nedivil, kdyby to měla být pravda. Čert ví, co nakonec ještě vyplave za informace.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Malá ryba
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Nicméně- historie nás učí, že trestnímu postihu vždy čelí malé ryby zatímco ty velké dál plavou(čímž netvrdím, že je to i tento případ)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Malá ryba
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
No, tak to je trichu moc,.... Tak teda pokud malý ryby vraždí děti, tak si potom nedokážu představit, co asi dělají ty velké ryby.... Prober se...... Tohle není malá ryba, tohle je otázka, zda znovu nezavést trest smti.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
TREST SMRTI.....
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Ahoj všicni, bohužel se v takovém případě nabízí otázka, zda je dobře, že byl zrušen trest smrti. Prý to není humánní. Tato zrůda si nic jiného nezaslouží, dokonce bych řekl, že i trest smrti je v tomto případě milosrdný. JKednou jsem viděl video, které chodilo po internetu a jmenovalo se SMRT PEDOFILA, pocházelo to odněkud z Asie. odsouzenému narvali kůl do konečníku, potom kůl postavili a váha těla projela celým tělem a kůl vylezl v oblasti krku. Naprosto krutá a zasloužená smrt..... Vrazil bych tomu sráčovi kůl do prdele a necahl ho umírat dlouhý hodiny, protože žádn¨ý trest není dost adekvátní.!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TREST SMRTI.....
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
To video které máte na mysli nebyl autentický záznam popravy, ale "dobrodružný" film Iránské nebo Pákistánské provenience, teď už nevím. Na podobné SNÍMKY tam vodí školní mládež.... holt jiná kultura, jiné filmy, my máme pupendo, oni kůly v ***.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: TREST SMRTI.....
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
A z Asie se najednou stala země míru, že? Takovéhle tresty jsou naprosto k ničemu, jsme lidi a ne brutální zvěř!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vězni si s ním poradí....
Nezaregistrový uživatel 11.6.2008 reagovat
Myslím, že ho čeká zajímavý život v kriminále.... I vězni mají svoji čest a tahle zrůda to nepřežije, to mi věřte.....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
doživotí
Nezaregistrový uživatel 12.6.2008 reagovat
Myslím že trest smrti v naší zemi je nepřípustný, trest smrti by určitě neměl být v rozvinutých zemích, doživotí je podle mě větší utrpení
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
odplata
Nezaregistrový uživatel 13.6.2008 reagovat
Takovému a podobným, rok v přísném vězeňském režimu a pak nahého hodit mezi vlky, tygry, lvy v kleci!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>