Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Polská krize

Polská krize

Polský recept na společenskou krizi je vcelku prostý. Postačí namixovat vládu, jež vyznává myšlenku, že vítěz bere vše plus bývalé mocné, co se v opozici neumějí smířit s porážkou a výbušný koktejl je na světě. Polsko sotva může být ryze konzervativní a tím méně ryze liberální, proto spor o politické směřování země nemůže mít správné řešení, pokud nepůjde o kompromis.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 206 PŘÍSPĚVKŮ

Umění prohrát
Pavel Šimon (18722) 20.12.2016 reagovat
Právě na polských volbách je příznačné, že když vyhraje výrazně jedna strana, druhá se s tím neumí vyrovnat. Taky vítěz se s novou skutečností vyrovnává dost nešetrně a patrně si vyrovnává staré účty. Občan - volič je překvapen co způsobil. Bruselští byrokraté hovoří o "špatné" demokracii a rádi by úředně zasáhli. Přesto je i toto demokr. a ta polská obzvláště. Polské duši porozumí nejlépe právě jen Polák a veškeré vyhrůžky z Bruselu jsou trapné. Ostatně, volby budou přece i ve Francii, Německu... P. Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dovětek ke krvavému pondělí
Pavel Šimon (18722) 20.12.2016 reagovat
Jiná kultura (Alláh akbar) už zase vraždí a občané EU si znovu musí uvědomit, že džin je trvale odzátkován. Nebude už jinak a bude přibývat zásahů do občanských svobod, na což se jistě těší evropští byrokraté, levicoví aktivisté, pravicoví extremisté a další lidé, kteří se domnívají, že znají správné řešení. Našinec může doufat, že si zachová svůj zdraví rozum. Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dovětek ke krvavému pondělí
Babičková Jana (18811) 20.12.2016 reagovat
Dobré ráno, Šimone Pavle. Připojuji se ke v(f)šem našincům a za sebe píši slovy pana Hoffmana : ""Demontáž řetězu"". Žádný můstek. Volné pokračování slov z DNEŠNÍHO komentáře : ""... takže jsou všichni jak utržení z řetězu. "" Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dovětek ke krvavému pondělí
Babičková Jana (18811) 20.12.2016 reagovat
PS.: Ti "" ... kteří se domnívají, že znají správné řešení"", se poznají jak, Šimone Pavle? S úsměvem se ptám. Pro odpověď si přijdu navečer. A případná zlořečení těch znalých i neznalých mi vadit nebudou. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dovětek ke krvavému pondělí
Pavel Šimon (18722) 20.12.2016 reagovat
Paní Babičková, nic na tom nehledejte, neboť to každý ví. Jde o přátele jednoduchých řešení, zpravidla zahrnujíc všechny, kteří jsou na tapetě. Tak tomu bylo po staletí třeba utrpení židů, potom třeba Afričané exportovaní do Ameriky, cikáni atd.. Ani ti dnešní migranti nejsou všichni potencionální vrazi. Proto píši o zdravém rozumu našincově. Zdraví Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dovětek ke krvavému pondělí
Babičková Jana (18811) 20.12.2016 reagovat
:-) Dobře, pane Šimone, nehledám. Zřejmé.:-) Děkuji. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
byrokratech" Současným předsedou Evropské rady je totiž Donald Tusk (Polák) který se v té věci angažuje nejvíc. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Petr Pruner (18670) 20.12.2016 reagovat
Je vrchol drzosti, když tento představitel EU štve na demonstraci proti legální demokratické polské vládě. Proto, že řekli, že ho nepodpoří na další funkční období ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Prunere, to je TROCHU DOST problém. Donald Tusk i současná polská vláda byli do svých funkcí ZVOLENI občany POLSKA. U nás dostal v r 2013 nejvíc hlasů nějaký Sobotka... Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Petr Pruner (18670) 20.12.2016 reagovat
Nerozumím. Pan Tusk je představitelem EU, nebyl volen polskými občany. Podporuje protivládní akce.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Donald Tusk nebyl zvolen polskými občany? Tak tomu zase nerozumím já. To chcete říct že ho do Bruselu donesl čáp? Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Jan Novák (18692) 20.12.2016 reagovat
Breptálek nefsdělaný (stb).
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
StB nechte panu blokovanému a pak skartovanému Hoffmanovi - Folkovi. Pan Valach vám rád vysvětlí proč. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
naprdku, co lze či nelze panu Hoffmanovi nechat, naštěstí, nerozhodujete vy ani já. Na rozdíl od vás jsem soudná a o estébáckých praktikách si iluze nedělám. Vy jen víte, že jste nevěděl CO PODEPISUJTE. Sám nad sebou neustále fňukáte. SKARTOVANÝ spis je pro mne stejně nedohledatelný váš NESKARTOVANÝ. Někdo by měl vysvětlit vám... Že chlap nemá bejt zbabělej s(k)unk... Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
Náprstku, ODPOVĚĎ na první vaši otázku zní ANO. Donald Tusk byl ZVOLEN polskými občany. Zvolen do zastupitelských orgánů ve VOLBÁCH v POLSKU. Stal se na základě této volby občanů Polska premiérem POLSKA a posléze prezidentem POLSKA.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
ODPOVĚĎ na vaši druhou otázku zní také ANO. Do BRUSELU D. Tuska musel (si IRONICKY !!! myslíte?) ČÁP, neb do Evropské rady občané NEVOLÍ, do Evropské rady se automaticky "ŘADÍ". Členy EVROPSKÉ RADY se stávají "vrcholoví" představitelé 28 zemí EU. Vysvětlení polopatě bylo nanejvýš nutné, neb začínám se mi jevit, vaše arogance roste do nebes... Nejste Bůh. Nerouhejte se. I když jste, dle svého vyjádření, NAPŮL. ANO. Dle mého do "modro-hněda". Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
PS.: Pokud mi doložíte, Náprstku, že D. Tusk, žádal ve svých předvolebních vystoupení své spoluobčany o schválení svého příštího vystupování v EVROPSKÉ RADĚ, omluvím se D. TUSKOVI.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Šimone, dovolil bych si oponovat vašemu názoru o ,,Bruselských
Otto Jakubec (18683) 20.12.2016 reagovat
Asi by se měl pane Náprstku, pan Tusk více věnovat dění ve vlastní zemi. Jak to vypadá tak by to bylo zapotřebí. Řada politiků mi v současnosti připadá, jako by se zhlédla ve kdysi propagovaných idolech socialismu a komunismu, kdy stachanovci a další pracovali na deseti soustruzích a pod. To se Vám jistě jako kameramanovi TV líbilo, že ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Dobrý den, pane Šimone. Turecké politické hospodářství nevoleným představitelům EU vyhovuje, budou raději tureckého autokrata korumpovat úplatky za imigranty a láskyplně šimrat na břiše, kdežto do polských vnitrostátních věcí budou krafat a vyhrožovat odebráním dotací a bůhví čím ještě. Místo aby řešili věci, ohrožující naši civilisaci pořádně zgruntu, k čemuž stačí selský rozum. Přeji i vám pěkný den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Post scriptum: Ostatně vraždě ruského ambasadora v hlavním městě člena NATO Ankaře se dnes věnuje i Ondřej Neff a svůj názor shrnuje stručně a výživně souvětím, že Turecko je třeba z NATO vyhodit dřív, než bude pozdě a vstup do unie nepřichází v úvahu. Pan Hoffman by možná taky rád napsal podobný rachotivě excellentní názor. Možná k tomu ale nemá mandát svého chlebodárce, a tak jako pacifista píše o nepodstatných margináliích. :-))
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
jako je Rusko, Turecko (či Albánie) patří do Evropy jsem tu pochybnost vyjádřil často. Ale s tím atentátem bych to nespojoval. Zabránit osamělému magorovi v podobném činu je takřka nemožné. Pár prezidentů USA. Lenin, Rašín či Olov Palme to poznali na vlastní kůži. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Dokonce i na papeže Jana Pavla II. dne 13. května 1981 vystřelil turecký atentátník Mehmet Ali Ağca na Vatikánském Svatopetrském náměstí a nikoho nenapadlo vinít Vatikán ze zanedbání bezpečnosti. Rukou atentátníků zahynuli představitelé v Indii i Egyptě. Po případu Palmeho se dokonce ve Švédsku psalo že čím víc DEMOKRACIE tím ZRANITELNĚJŠÍ jsou její politici. Někdo tehdy řekl že Husák by si (na rozdíl od Heydricha) do otevřeného auta nesedl. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Jan Novák (18692) 20.12.2016 reagovat
Ty umíš prohrávat breptálku stb?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
StB nechte panu blokovanému a pak skartovanému Hoffmanovi - Folkovi. Pan Valach se tu snaží udržet slušnou diskusi tak vám rád vysvětlí proč. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
NAPRDKU, o tom, co panu Hoffmanovi nechat, naštěstí, nerozhodujete vy ani já. Na rozdíl od vás jsem soudná a o estébáckých praktikách si iluze nedělám. Vy jen víte, že jste nevěděl CO PODEPISUJTE. Sám nad sebou neustále fňukáte. SKARTOVANÝ spis je pro mne stejně nedohledatelný jako váš NESKARTOVANÝ. Jak tady někdo vysvětloval. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
PS.: Vám, naprdku, doporučím požádat pana Valacha požádat o vysvětlení, jak se má chovat CHLAP. Chlap nemá bejt zbabělej a ufňukanej s(k)unk... CHLAP, naprdku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
antihavel antihavel (19100) 20.12.2016 reagovat
Po včerejšku, atentátu v Berlíně, můžeme začít uvažovat o tom, zda nynější Německo patří do Evropy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Otto Jakubec (18683) 20.12.2016 reagovat
Oprava pane Náprstku, Olov se píše Olof.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát..Pane Reddlichu o tom zda země
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Jakubec omlouvám se za nepozornost, napřed jsem napsal Olaf a pak jsem to opravil na Olov (tedy obojí špatně) Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát, neb reakce ke slovům pana Reddlicha
Pavel Šimon (18722) 20.12.2016 reagovat
Pane Reddlichu, ještě před O. Neffem (O. N. promine) jsem tady psal, že nejen účast Turků v NATO je velkou chybou i hrozbou pro naši kulturu, ale i nadbíhání Bruselu Turkovi, aby byl členem EU, to už je do nebe volající zhovadilost. Zdraví Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Dnes už bohužel ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... máte pravdu. Před nějakými patnácti lety mohlo členství podstatně ovlivnit vývoj země směrem mnohem přijatelnějším od dnešního.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Umění prohrát
Otto Jakubec (18683) 20.12.2016 reagovat
Pane Reddlichu připojuji se k Vašemu názoru. Pamatujme na historii a o co se Turci již v dobách před mnoha stoletími snažili.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Ostatně soudím, že politické strany coby politické mafie škodí státu a jeho občanům. Jak je vidět na posledních případech obřích rozkrádaček vůdčích elementů sociální demokracie, o kterých má pan Hoffman zakázáno psát, neboť se jedná o český dvorek, navíc spravovaný lokálními vůdci sociální demokracie. Tak píšu já a vzdor miliardám, zmizelým v kapsách sociálně demokratických šíbrů, přeji všem pěkný den. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Reddlichu znám (a chápu) vaše názory na politické strany ale opravdu věříte že by různí Rathové, Novákové, Ransdorfové atd, bez politických stran žili čestně a poctivě? Já mám pocit že politická strana byla pro ně jen jakýmsi nástrojem jak se k lupu dostat. Kdyby stran nebylo použili by něco jiného. KDO CHCE KRÁST ZPŮSOB SI NAJDE. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Miloš Rudek (18671) 20.12.2016 reagovat
Viktore, taky nesdílím obsesi pana Reddlicha proti politickým stranám. Ta krize není formálkně-politická, ale především etická. Formájlně změnit (zakázat???) způsob organizace politických stran by bylo celkem jednoduché. Dokud ale lidé nebudou ctít základní etická (tedy nejen zákonná) pravidla, nic podstatného se nepohne. Ale taková změna musí začít už v rodinách. A ty jsou, jak vidíme, u nás (a nejen uk nás) v krizi. Je to jeden z důvodů, proč očekávám éru neklidu, chaosu a násilí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Dobrý den, pane Rudku. Nesdílíte mou obsesi proti politickým stranám, to mi ale nebrání naopak sdílet váš názor výše uvedeným vpiskem vyjádřený. Dovolím si jej doplnit svým úhlem pohledu: nelze očekávat dodržování základních etických pravidel v národě, jehož základní vnucené krédo tkví v zásadě, že kdo nekrade, okrádá rodinu. Proto taky tento národ nijak nevzruší, že dotaci 50 milionů shrábne podfukem Čapí hnízdo, ale podfukáře téměř obdivuje, ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
... jak v tom umí chodit, aby si korporativně pomyslel, že kdyby mohl, udělal by to taky. Protože stejně "všetci kradnú", ti nahoře obzvlášť. Tak proč bych měl být jiný a nekradením okrádal rodinu?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Stokrát Dalík, nikdy Tvrdík. Dobrý den, pane Náprstku. Oním "stokrát" jsem si jen dovolil připomenout prisma, jakým pan Hoffman nahlíží (musí nahlížet?). S lumpy či zloději a politickými stranami je to jako s opilci a hospodami. A alegoricky vzato, zatímco ve zdravém konkurenčním prostředí si lze vybrat mezi putykou, slušnou restaurací či mondénním salonem, naše politická scéna nabízí zaplivané nalejvárny plné opilců, zlodějů a pochybných existencí, nedosahující ani úrovně začpělého nádražního bufetu, ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
... které navíc pro svůj provoz okrádají nejen své hosty, ale i všechny občany, kteří na jejich provoz musí přispívat svými daněmi. A to mi na tom vadí - jak můžeme po politicích, či jejich stranách požadovat, aby spravovaly věci veřejné, potažmo daně z kapes obyvatel ukradené, s péčí řádného hospodáře, když v členstvu těchto mafií takřka jednoho slušného není k nalezení? A jsou-li, pak v takové menšině, že zlodějskou zvlčilost spolustraníků nejsou schopni uhlídat ... Odtud má disgustace stranami.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Reddlichu opakuji že váš názor na strany politické znám a respektuji. Jen musím ale opakovat i to že je mi celkem jedno zda mě (PŘÍTELKYNI, SOUSEDA nebo MOU VLAST) okrade člen strany, spolku, sdružení (dobrovolných hasičů či radioamatérů), svazu rybářů či osamělý kapsář v MHD. Nejsem přesvědčen že Češi straníci kradou (korupčí, podvádějí) víc, něž Češi nestraníci. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Zde se pane Náprstku neshodneme. Neboť strany, držíce reálnou politickou moc a jejím prostřednictvím určujíce pravidla hry třímajíce nepřímo i hospodářskou moc, jsou pro lapky všeho druhu přímo pozvánkou k lupu; přitahují je a vysávají z populace normálních lidí, jako magnet, tak, jako láká pouliční lampa noční hmyz - nechť mi noční hmyz promine. A svým společenským určením skýtají strany lapkům ideální maskování jejich zlotřilostí. Pokud by tomu tak nebylo, nedocházelo by k rozkrádačkám takového rozsahu...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
... a v tak dlouhých časových rozpětích, jak jsme tomu svědky. To na jedné straně, na straně druhé nedokáži ani odhadnout, natož tvrdit či nabízet recepty, jak daný stav napravit. Domněnka, že by lumpáren ubylo, kdyby strany byly závislé pouze na členských příspěvcích, může býti docela lichou a možná by takto nastavená pravidla vedla ke zhoršení situace. Přiznávám, že jsem bezraden a frustrován. Nikoliv však do té míry, ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
... že bych kvůli tomu nespal, či dokonce se utrhoval na své okolí, proto (a nejen proto) vám přeji pěkný den k závěru se chýlícího Adventu. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re 18674 pana Náprstka
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
Myslím, že se mýlíte, a je to dáno skutečností, které si lid dávno povšimnul a vyjádřil úslovím, že příležitost dělá zloděje. Lidé, kteří jsou příležitostem vystaveni, těchto využívají častěji a ve větším rozsahu, než lidé, kteří jim vystaveni nejsou.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: ... a ani my nejsme pro vždy za vodou. Tak píše pan Hoffman, šilhaje k našim sousedům.
Jan Novák (18692) 20.12.2016 reagovat
Socijální demograti Redlly f čele se členem ODS.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Podstata potíže ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... s politickými stranami u nás (a nejen u nás), kterou by Vám bylo těžko věcně vyvracet, nespočívá v politických stranách samých, nýbrž v poměrném volebním systému, jehož prostřednictvím se tyto strany dostávají k moci. Ani většinový systém - tak jako žádný jiný - není dokonalý, ale ve srovnání s poměrným je to nebe proti dudám.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nevzal jsem dostatečně v potaz ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... nepřehlednost zdejšího způsobu řazení příspěvků. Můj předešlý (o volebních systémech) se vztahuje k příspěvku 18696 pana Reddlicha.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Víc než obvyklé protesty aneb křehkost demokracie
Miloš Rudek (18671) 20.12.2016 reagovat
V Polsku se nedemonstruje kvůli povolební výměně, ale proti ohrožení demokracie: účelovým zásahům do chodu médií, do ústavního soudu i samotné ústavy. Jsou tam ale zároveň dvě velké síly, které Poláky spojují: katolická víra a historické vědomí nebezpečí Ruska. Kdybych měl napsat, co stejně silně spojuje Čechy, tak nevím. Pivo? Dobrý den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Víc než obvyklé protesty aneb křehkost demokracie
Miloš Rudek (18671) 20.12.2016 reagovat
Není náhoda, že IFH kritizuje současné Polsko, které je v pohybu, ale nikdy jsme od něj neslyšeli kritiku Ruska, kde ještě masivnější protidemokratické změny proběhly po nástupu Putina. Jeho kágébácká kvalifikace včele velmoci po anexi Krymu už představuje globální ohrožení, viz hackerskou a hoaxovou válku (doplněnou financováním extrémistů v západním světě, viz Le Pen, Strache, Trump, Zeman aj.), jejímž cílem je globální rozvrat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
O PARANOIKOVI "RUDKOVI" A JEHO HOAX-HACKERSKEJ VOJNE
Martin Procházka (18802) 20.12.2016 reagovat
Rudkovia medzi nami radi trepú o "ruských" hoaxox a hackoch,ako CIA vo správe o "vmešovaniu rúskych hackerov napojených na Kreméĺ" do volieb amerického prezidenta, no dôkazy vraj CIA nemôže zverejniť, aby neodkryla svoje zdroje... No aj tak nieje jasné, prečo by "ruskí" hackeri, keď už boli takí "DOBRÍ", že sa vlamali do korespondencie Klintónčinho štábu pre dôkazy o ích podvodoch zo znalosťou otázok v TV debatách so súpermi, a rovnako by boli takí "SPROSTÍ", že po sebe zanechali "ruské číseľné kódy" atď.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: O PARANOIKOVI "RUDKOVI" A JEHO HOAX-HACKERSKEJ VOJNE
Martin Procházka (18802) 20.12.2016 reagovat
Pritom títo Rudkovia vytesnujú informácie publikované samými administrátorami WikiLeaks ktorí dokladajú, že ku zaistení kompromitujúcich materálov na Klintónovú z korespondencie jejího štábu, ako vyše uedených či ďalších, ako napríkľad o tajenej podpore jej zvolenia zo strany amerických finančných kruhov, konzervatívnych arabských réžimov - Saudskej Arábie, Katára aj., nebolo vôbec zapotrebí sa "nabúrať" hackingom. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: O PARANOIKOVI "RUDKOVI" A JEHO HOAX-HACKERSKEJ VOJNE
Martin Procházka (18802) 20.12.2016 reagovat
Z UVCEDENÉHO JE ZREJMÉ, ŽE CELÝ BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM USA SO SUBSYSTÉMMI AKO CIA, FBI atď. atď. dávno ztratili stáítus dôveryhodných inštitúcií, ktroré zodpovedne dbajú na bezpečnosť národa, ľebo už od čias ÚČELOVÝCH LŽIVÝCH ZPRÁV SlÚŽIACICH KU MEDIÁLNEMU "ZDÔVODNENÍ" AGRESIÍ VÔČI JUHOSLÁVII, IRAKU, LÍBYI, SÝRII atď., stali sa V ROZPPORE S U.S. KONŠTITÚCIÚ TRÁPNYMI PUBLIC RELATIONS AGENTÚRAMI KU MARKETINGOVÉMU OVLÁDASNIU VEREJNÉJ MIENKY.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: O PARANOIKOVI "RUDKOVI" A JEHO HOAX-HACKERSKEJ VOJNE
Miloš Rudek (18671) 20.12.2016 reagovat
Martin Procházka, tunajší troll č.1, nezklamal.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: O PARANOIKOVI "RUDKOVI" A JEHO HOAX-HACKERSKEJ VOJNE
Martin Procházka (18802) 20.12.2016 reagovat
Aby sa pán Rudok konečne dozvedel, v čom vlastne trolling spočíva, podobne áko jeho príspevok, ODVÁDZA POZORNOSŤ OD PREBIERANÉHO TÉMATU ZA ÚČEĽOM NARUŠIŤ VECNÚ ROZPRAVU. Lebo Rudkovo osočenie bez akéhokoľvek dôkazu naprosto nenavazuje na predmetné argumentačné zpochybnenioe Rudkovho stihomamu o dáakej "hoax-hackerskej vojne Rúska apod.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re 18802 pana Procházky
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
Docela by mne zajímalo, zda Vás někdy napadlo, že šíření zpráv pochybné věrohodnosti může nebýt zaležitostí buď jedné, nebo naopak druhé strany, nýbrž obou. Pokud jde ovšem o propagandu ruskou, jejím účelem je jednoznačně prosazování záměrů vládce země a díky sto letům cviku dosáhla jakosti a účinnosti naprosto nesrovnatelné s úsilím CIA.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Dosažitelná účinnost a úspěšnost ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... mlžení ze strany CIA je navíc podstatně omezena řadou skutečností, mj. tím, že v zemi existují svoboda slova a veřejně sdělovacích prostředků, zákony o povinnosti vládních úřadů zpravovat veřejnost o vlastní činnosti a nezávislé soudy schopné dodržování těchto zákonů vynutit. Krom toho byrokracie CIA nezřídka dává přednost využití instituce v politickém boji proti Republikánům nad snahami prosazovat národní zájmy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Viz Vámi zmiňované úsilí ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... o znevážení výsledku presidentských voleb obviňováním Ruska z ovlivňování a zasahování do těchto.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
O CHULTAJOCH POĽSKÝCH aĺebo ČÍM KTO NARÁBA, TÝM AJ SCHÁDZA
Martin Procházka (18802) 20.12.2016 reagovat
POSLANEC POĽSKÉHO SEJMU KORVIN-MIKKE: "Žijeme vo svete psychopátov... Bol taký človek, ktorý chcel vyvolať vojnu s Rúskom ako EU. Bol to Adóĺf Hitlér... Putin zvrhol legálnu vládu na Ukrajine? A kto poslal snajperov na Majdán, bol to snáď pán Putin? Krým je autonomná republika, ktorej Parlamént JEDNOMYSLNO požiadala Rúsko o ochranu... Ja viem ktorý poľský politik nechal školiť snajperov, ktorí vraždili na Majdane..." atď. atď. https://www.youtube.com/watch?v=Wb1PFh-0W20
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Její šéf si koupil část tisku, do svých služeb přijal protikorupčníka Šlachtu a krade, korupčí i podvádí se VESELE dál. Dokonce sám veký NESTRANÍK BABIŠ předvedl jak ODKLONIT miliony z Čapího Hnízda (pomocí anonymních akcií na doručitele) majetek na příbuzné. Já si opravdu myslím že nejvíc u nás kradou Češi a Slováci (straníci, hnuťaři i nestraníci) a to NAPŘÍČ politickým spektrem. Může za to prý Kalousek že anonymní akcie ani zloděje nezrušil. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Ano, pane Náprstku, největší moc má hnutí ANO. Aniž bych měl v úmyslu nějak hodnotiti či vyzvedávati manýry tohoto hnutí, nelze pominout fakt, že u moci je teprve něco málo přes tři roky. Nejeví se mi ale, že by se lumpárny provozovaly jen během této doby. Ve všem ostatním souhlas s podotknutím na můj vpisek o mimořádné přitažlivosti vlastnostech politických stran (či chcete-li subjektů) pro darebáky, působících na ně jak putyka s alkoholem zdarma na nevyléčitelné opilce. Zkuste opak ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Zkusím tedy položit otázku jinak - domníváte se, pane Náprstku, že politické strany darebáky nepřitahují? Pokud je nepřitahují, kterým rysům politických stran to přičítáte? Naopak já si dovoluji tvrdit, že politické strany (a je zhola fuk, zda jsou organisovány přísně stranicky nebo jde o hnutí) darebáky přitahují magickým kouzlem moci. A tím, že jde o státem podporované struktury, připomínají svým působením (a ostatně i výší působených škod - vid nedokonavý je zde správně) mafie.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Reddlichu strany samozřemě šizuňky a darebáky přitahují (přitahovaly a přitahovat budou) protože se v jejich řadách rozhoduje o penězích. Kdyby o dotacích a investicích rozhodoval Svaz včelařů, Rath, Novák i Ransdorf by si zakoupili úly a Tvrdík s Dalíkem by jim radili jak vytáčet plástve, značit česna a Nejedlý by si ochočil mravenečníka a Zeman by lidem radil pěstovat protiteroristické čmeláky. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Děkuji, pane Náprstku. A přesně to je důvod, proč mám politické strany za sdružení s více než nepatrným, spíš až vysokým procentem darebáků v členstvu, což bych v životě netvrdil o stokrát užitečnějších spolcích včelařů. A tyto poměry stranických darebáků vzhledem k počtu ostatních členů jsou zdrojem mé disgustace. Jistě, dlouhodobá kultivace těchto neutěšených stranických poměrů může přinésti své ovoce, ale to předpokládám až v době, kdy nebude co vysávat a rozkrádat. Nastane-li to vůbec,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Nastane-li vůbec takováto situace, neboť dvě nezpochybnitelné a věčné jistoty budou existovat stále: daně a smrt. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pane Reddlich momentálně má největší moc v naší zemi HNUTÍ ANO (tedy nikoli strana).
Babičková Jana (18811) 21.12.2016 reagovat
Náprstku, všíměte, že na váš krasořečnický blábol odpovídám až dnes.:-) Neb jsem nechala odeznít krasořečnění druhé strany. :-) Moje slova nejsou útočná, fakt ne. Jsem se včera pobavila.:-) * * * Náprstku, zapomínáte na "VZÁCNÝ" vzor, kterým je K. Schwanzerberg. Jak podávat s noblesou(!) úplatkyza účelem urchlení restituce, či jak lhát ve prospěch souzené M.CH. Mám pokrakovat? Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pan Hoffman se nebude zlobit....
Otto Jakubec (18683) 20.12.2016 reagovat
... protože se domnívám,že většinu lidí dnes zajímá daleko více jak postihne německá vláda kancléřku Merklovou, za to,že pozvala do své země, jak se ukazuje, vrahy, kteří se neštítí vraždit nevinné křesťany na Vánočním trhu a pak taky proč kancléřka Merklová dosud je kancléřkou a stále velí Německu a buďme upřímní, snaží se velet i celé Evropě jako kdysi neblahý Adolf.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Jakubec Merkelová do země NEPOZVALA JEDINÉHO VRAHA stejně jako vláda Štrougala sem nezvala Slovenské VRAHY, KAPSÁŘE a ZLODĚJE. Ti sem přišli spolu se slovenskými dělníky a zedníky. Stejně tak se mezi přistěhovalce do SRN vmísili i teroristé. Žil jsem v Mnichově v době kdy Merkelovou ještě nikdo neznal, v SRN tehdy žil přes MILION Turků a nebyl tam s nimi žádný problém. Oni berou araby jako my Slováky, Ukrajince, Rusy či Vietnamce. Na tisíce slušných jeden gauner. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Vláda A.Merkelové se dopustila obrovské chyby když umožnila nekontrovaný příliv uprchlíků a nedokázala stanovit přísné podmínky pro ty, kteří se v zemi chtějí usadit. Ale že by ZVALA do země TERORISTY je opravdu nesmysl hodný tak zmateného Zachovala. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Otto Jakubec (18683) 20.12.2016 reagovat
Navazujíc na Vaše příspěvky bych se rád dotázal, zda jste pochopil smysl toho co jsem napsal ? Neřekl jsem,že všichni co přcházejí jsou vrazi. Mezi řádky jste při svém vzdělání a zkušenostech mohl vyčíst to co jsem měl na mysli. Příval a pozvání lidí zcela jiného světa než je Evropa a patrně i lidí,kteří mají cíl stejný jako před tisíciletími. Okupovat a opanovat Evropu,která v současnosti stárne. Tak tohle popřít nemůžete,protože pokud tak uděláte tak popřete dějiny jako takové. Vypůjčte si přečtěte Korán.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Jakubec ano Merkelová udělala STEJNOU chybu jako udělali naši komunisté když sem v letech padesátách zvali cikány a v letech šedesátých Slováky. Snaha byla osídlit české pohraničí po vystěhovaných Němcích a pak zajistit dost lidí na práci hlavně ve stavebnictví. Výsledkem byl nárůst kriminality. Jenže Německo (západní) mělo s miliony Turků zkušenost jinou. Za mého pobytu v Bavorsku byla jejich kriminalita mnohem nižší než u Jugoslávců. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nezlobte se pane Náprstku ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... ale to, co říkáte je neobhajitelné. Přijímání - ba nábor - tureckých gastarbeiterů, ať toto úsilí z hlediska dnešního hodnotíme jakkoli, sloužilo věcnému účelu, vyřešit nedostatek pracovních sil. Rozhodnutí dokořán otevřít bránu nájezdu v lepším případě uchazečů o sociální podporu, v horším případě dobyvatelů, bylo diktováno sebevražedně "politicky korektní" ideologií.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Nezlobte se pane Náprstku ...
Miroslav Valach (18838) 24.12.2016 reagovat
Pan Náprstek zvýraznil slovo „STEJNOU“, mohl napsat podobnou, porovnávat by šlo. Ukvapené hodnocení (černobílé) je oblíbené, kompromis nebo dokonce konsenzus se nehodí, zdržuje, obtěžuje. Revolucionářské nálepkování posloužilo komunistům, a ne a ne se toho zbavit. Obecně :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Ať je použito slova ...
Ivan Satori (32609) 24.12.2016 reagovat
... "stejnou" nebo "podobnou", chyba, které se dopustila kancléřka tentokrát je naprosto odlišná. Tehdy šlo o více či méně vhodné řešení problému, který objektivně existoval. Tentokrát šlo o rozhodnutí, které nemělo jakoukoli souvislost s jakoukoli předešle existující potřebou v rámci národního zájmu, a naopak problém nový, a zcela zbytečný, vyvolalo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ať je použito slova ...
Miroslav Valach (18838) 24.12.2016 reagovat
Politická chyba s „přizpůsobivými“, kteří lest mají za oprávněnou. Další rozdíl, zmínění Slováci se většinou přizpůsobí okolí, a své tradice propagují přátelsky. Ve středověku směli dva dny tábořit za hradbami, a pak mazali. Nekorektní, kruté, ponižující. *Snad ještě bude čas k diskusi, teď musím propagačně chystat tradice.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Dobrý den, pane Jakubče. Obvinit Merkelovou lze konkrétně snad jen z politické neobratnosti, dávat jí ale za vinu berlínský masakr či kolínský výbuch sexuálního teroru před necelým rokem postrádá smyslu. Jednak se tím nic nezmění a jednak o tom mají právo rozhodnout pouze voliči, nikoliv orgány činné v trestním řízení . policie, justice. Ty mají za úkol dopadnout konkrétní viníky konkrétních trestných činů a soudit je. Ocenění Merkelové neobratnosti a jejích chyb patří výlučně do rukou německých voličů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
Jiří Reddlich (18696) 20.12.2016 reagovat
Po volbách pak případné nově nastoupivší politické representaci přísluší, v závislosti s jakým programem zvítězila, změnit nastalé neblahé poměry - upravit či změnit kurs Německa a případně začít s repatriačními programy. Nejsa ovšem německý volič, nepřísluší mi proto rozepisovati se o těchto věcech. Přesněji - psát můžu, co chci, rozhodnutí je ale na jiných lidech - voličích v Německu. A že paní Merkelová je stále kancléřkou je dáno ústavními mechanismy Spolkové republiky Německo.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pan Hoffman se nebude zlobit....
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
souhlasím s tím,že frau kanzlerin nezasahuje do dění eu a že její imigrační politika nemá dopad na sousední státy
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Rozhodnutí o dalších politických osudech ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... paní kancléřky je pochopitelně na německých voličích. Nicméně hodnocení jejího rozhodnutí je právem každé myslící bytosti. A její rozhodnutní jednak bylo, jak se obávám, katastrofální pro její zemi, jednak nebylo - pokud mne paměť neklame - nějakým způsobem jednoznačně odvoditelné od volebního programu, na jehož základě byla zvolena.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Zdravím naše dámy paní Babičkovou ,Černou a Pevelkovou a další účastníky ,kteří jsou slušní a neklonují se
chatrč bílá (29025) 20.12.2016 reagovat
nadpis ,který mne rozesmál : SMYČKA SE UTAHUJE: USA CHYSTÁ SPECIÁLNÍ OPERACI "END POROSHENKO".............
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Zdravím naše dámy paní Babičkovou ,Černou a Pevelkovou a další účastníky ,kteří jsou slušní a neklonují se
chatrč bílá (29025) 20.12.2016 reagovat
opr. paní Pavelkovou ....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
liberum veto
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
každý polák je hrdý na polsko a jeho historii.Zejména dobu pána wolodijowskego,kdy každý ,,druhý ,,polák byl šlechtic s právem hlasování v sejmu a s právem veta.jeden hlas stačil na zamítnutí.Liberum veto bylo zrušeno v 18 století ale dále mají v krvi to že mohou mluvit do všeho.A jejich dar výřečnosti je obdivuhodny.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
chatrč bílá (29025) 20.12.2016 reagovat
polsko je evropě nebezpečný nástroj s americkými raketami ...všeho moc škodí ,možná jestli by nemělo polsko trochu ubrat ....vrátit se na přistání ....a nevyvolávat dobu pilsudského ....v roce 1938 napadli a válčili i s námi ....polsko se dočká , až se bude parcelovat ukrajina dostane se mu také kus.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
nechci volat po panice.ale tady v otravě se ,,ví,, že poláci si zmapovali nemovitosti na východní ukrajině a v bělorusku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
Jaroslav Ježek (23648) 20.12.2016 reagovat
.... a kdo určuje pravidla, co je moc a co málo, co je dobře a co ne?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Polsko bylo v r 1939 přepadeno. Zleva tanky zprava taky. Zleva Hitler zprava Stalin. 22 tisic Polských zajatců dostalo v Katyni kulku do týla. Za tento válečný zločin NKVD nebyl dodnes nikdo v Rusku potrestán. Rozkaz vydal Berija a podepsal Stalin. Stalina dodnes mnozí Rusové obdivuji. Jen blb nechápe proč Poláci (Litevci, Lotyši, Estonci, Finove a Švédi) chtějí NATO na svém území. I na zbylých prstech jedné ruky by dělník od pily spočítal země kam Rus nikdy nevpadl. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
jediný spojenec hitlera v evropě bylo polsko, 26.01.1939 byl uzavřen pakt hitler- pilsudski.Společně připravovali agresi proti sssr.Poláci vybudovali na hranici s sssr infrastrukturu (sklady, opevnění..).Po mnichovu v říjnu 1938 si poláci zabrali těšínsko! 28.04.1939 vypověděl hitler pakt,jako důvod uvedl,že jim nedůvěřuje protože poláci měli smlouvu i s velkou britanií .A hitler získal infrastrukturu pro budoucí válku proti sssr.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
litvu sem netahej, náprstče,22.03.1939 připojil hitler část území litvy (klaipeda memel)k říši.V lednu rudá armáda vrátila toto území zpět litvě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
costmene, touto verzí nás ve škole soudržka úča na děják krmila taky. Jako děti jsme tomu i věřili. Rodiče a ti kdo tu dobu pamatovali říkali něco jiného. Kinojurnál ze splečné přehlídky Sovětské armády a Wehrmachtu v Brest Litovském jsem poprvé viděl v r 1968. Tajné odatky ke smlouvě Molotov s Ribbentrop vydalo Naše Vojsko 1990. Za 22000 popravených zajatců se postupně omluvili Gogbačov, Jelcin i Medvěděv. Putin jen řekl že čas pomůže překonat stíny minulosti. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
miroslav costmen (18648) 21.12.2016 reagovat
polský maršál Edward Rydz-Smigli si potřásal rukou s vojatašé plukovníkem B,von Studnitz na přehlídce ,,dne nezávislost,, ve varšavě 11.11.1938.Byli to spojenci!!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
Babičková Jana (18811) 22.12.2016 reagovat
Naprdku, kdo z vás vychoval hnědomodrej tureckej nášlapnej nevím. Co vím ? Že jste. Kontext doby se říká tomu, co vy na straně jedné chráníte a bráníte a na straně druhé odsuzujete. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
Jiří Sapík (18672) 20.12.2016 reagovat
Máte přehled, pane Costmene. Dějiny se ovšem v průběhu let vykládají podle toho, kdo je vykládá. Někdy stačí i rok, 72 je pak příliš dlouhá doba, to vám nikdo nedosvědčí. Zvláště ti mrtví.(•◡•)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: liberum veto
miroslav costmen (18648) 21.12.2016 reagovat
čas plyne,ale na omluvu není nikdy času dosti a tak se przident Lech Kaczynski dne 01.09.2009 omluvil takto: účast polska na likvidaci nebo přinejmenším teritoriálním zmenšení tehdejšího československa nebyla jen chyba,byl to hřích.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re 18648 costmena
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
Právo veta byť i jediným hlasem bylo jedním z důvodů, proč, jak poznamenal Churchill, Polsko je národem, který zažil tak veliká dějinná utrpení do tak značné míry vlastním přičiněním. Právo veta jediným hlasem znamenalo, že podplacení jediného člena Sejmu stačilo k tomu, aby nebylo přijato jakékoli rozhodnutí, které by bylo v rozporu se zájmy polských sousedů, ať Němců, nebo Rusů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
druhý šok v německu
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
po berlínu dnes ve wiesbadenu ( hesensko) neznámý útočník spustil střelbu a 1 mtrvý a 2 zranění.Klasika ,útočník uniká..
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Pane Jakuče Němec dokáže rozlišit Turka, Egypťana a teroristu. Čech si automaticky spoji Turek = tetorista. Jenže Turecko proti IS bojuje a ještě jsem neslyšel že by mezi atentátníky byli Turci. Ne všichni Češi v Německu kradou a prodávají drogy a ne všichni muslimové jsou teroriste. Islám do Evropy nepatří ale nelze všechny házet do jednoho pytle. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
miroslav costmen (18648) 20.12.2016 reagovat
tak pak nevím proč jim ti teroristi po spáchání atentátů utíkají a proč je tak jasnozřivě neodhalili předem.Píšeš tady náprstče že němci dokáží poznat kdo je co
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
costmene máte li po ruce někoho kdo umí číst a hlavně CHÁPAT psaný text požádejte ho o pomoc. Napsal jsem: Ne všichni Češi v Německu kradou a prodávají drogy a ne všichni muslimové jsou teroriste. Islám do Evropy nepatří ale nelze všechny házet do jednoho pytle (c). P.S. Nově zvoleným starostou Londýna i šéfem bratislavské kliniky kde byl operován Fico jsou muslimové. Náprstek Viktor
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
miroslav costmen (18648) 21.12.2016 reagovat
blbe nevzdělaný ,napsal jsi že němec dokáže rozlišit ....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
Babičková Jana (18811) 22.12.2016 reagovat
Pane Costmene, omluva za "připojení se". Přísloví "" Devatero řemesel a desátá bída"" mi připadá případné, příhodné a vypovídající o charakteru a podstatě NV. On za svou nedokonalost nemůže. To ty okolnosti, jak nám tady vysvětlí... . Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
tedy costmene..vy jste závodně střílel ? taková trefa do černé desítky....bravo...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Možná nechtěně pn Jakubec načal zajímavé téma.
Babičková Jana (18811) 22.12.2016 reagovat
Naprdku, máte-li po ruce osvícení, doporučuji vám zamyšlení.:-))) Otázku položím: Jak jste přišel na to, že: "" Němec dokáže rozlišit Turka, Egypťana a teroristu."" ? Dvojité uvozovky vyznačují KOPÍROVÁNÍ. Tentokrát KOPÍROVÁNÍ vašich slov. A odpovědět zkuste jako CHLAP .:-) Ne jako u OLAF či OLOV. Statečnost vám přeju.:-))) Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Nejen pro costmena: adresa videa kde soudruzi generálové Guderian a Krivošejn slaví obsazení Polska.
Viktor Náprstek (18674) 20.12.2016 reagovat
Lekce z historie: 22. září 1939: německo-sovětské komuniké o demarkační linii; vojenská přehlídka v Brestu (video)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Závěr komentáře
Miloš Rudek (18671) 21.12.2016 reagovat
Pan Hoffman dnes z nějakého důvodu absentuje, tak jsem si znovu přečetl jeho včerejší komentář a povšimnul si, že končí slovy: "Když Polákům dojde, že jejich spor nikam nevede, shodnou se na tom, co je spojuje: Ne na liberální demokracii, ale na tom, že jsou Poláci." Otázka pro diskutéry zní: není ten závěr také hluboké přesvědčení samotného komentátora? Není čistý nacionalismus také jeho krédo? Evropa se po všech katastrofách 20. stol. rozhodla pro společnost občanskou a pro liberální demokracii. Myslíte,
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Miloš Rudek (18671) 21.12.2016 reagovat
Myslíte, že je opravdu na čase opět vytahovat to staré haraburdí, které vedlo k hekatombám mrtvol a za které se lehce schoval kdejaký špinavý záměr? Jestli démon ještě nechcípl, nechme ho aspoň hluboce spát.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Karel - i (23017) 21.12.2016 reagovat
Spěte sladce !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Zdenek Nový (18693) 21.12.2016 reagovat
Jasně, pane čtenáři, až dneska jste si všiml poslední věty "podezřelého autora", na kterého se tady vrháte s tou vaší "liberální" smečkou dennodenně. Že zmínka o možném spojení rozhádaných Poláků spočívající v jejich příslušnosti k Polsku, tím i protiruskému postoji, čímž jsou Poláci pověstní, vylučuje to, z čeho jste včera "IFH" neomaleně obvinil, vám ve vašem dalším okopávání nevadí!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Miloš Rudek (18671) 21.12.2016 reagovat
Pane pretoriáne, mícháte jabka a hrušky. To, že Poláci mají hluboko zažitou krajně negativní zkušenost se sousedními Rusy, přece ještě neznamená, že je tato citlivost jednou provždy spojena s polským nacionalismem. Já trvám na tom, že stát vystavěný na idei národa je už věcně přežitý, neperspektivní. Tím neříkám, že neexistuje. Ale je třeba poučit se z posledních dvou století. Před etnickým národem je nezbytné (pokud se chceme vyhnout válkám) dát přednost národu politickému, postavenému na občanství.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Miloš Rudek (18671) 21.12.2016 reagovat
Pojmem "vystavět" myslím konstrukci ústavy a zákonů, nikoliv bezbřehou mlhavost. Otázkou do diskuse je, zda je tento projekt silný v dobách, kdy jinde ve světě zuří nacionalismy (Rusko), náboženské konflikty (muslimové) či dokonce rasově-etnická hlediska. Silný tak, aby zmíněné fanatismy dokázal porazit, motivovat občany k boji proti nim. Obávám se, že odpovědi se nedočkám od IFH, natož od jeho pretoriánů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Miroslav Valach (18838) 21.12.2016 reagovat
Pane Rudku, vystavěl jste na skromné větě pana Hoffmna labilní konstrukci s těžištěm někde mimo. Máte sice slovní zásobu materiálu, ale lepíte na bláto. A Rudek není vlaštovka.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Závěr komentáře
Miloš Rudek (18671) 21.12.2016 reagovat
Vážený pane Valachu, ano, zdejší moje textíky jsou psány "levou zadní", často i bez přečtení. Snad - podvědomě - aby se příliš nevymykaly zde nastavené průměrné laťce. Ale i tak vás mohu upozornit, že co se týče pravopisu i stylistiky, mám v okolí několik zdatnějších mentorů než jste vy. Na chyby mě samozřejmě můžete upozornit (budu vděčný), ale na výchovu se v mém případě (a kmetském věku) už laskavě vys....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re 18671 pana Rudka
Ivan Satori (32609) 24.12.2016 reagovat
Obávám se, že odpovědi se Vám dostává už dosti zřetelně dějinným vývojem. To "haraburdí", o němž se zmiňujete je vpodstatě projevem pudu zachování druhu. Čí vyhlídky jsou nadějnější - těch, kdo jej - a silně vyvinutý - mají, nebo těch, kdo ho vpodstatě pozbyli? Těch, kdo smysl či pravdu hledají, nebo těch, kdo o správnosti svého vlastního pojetí práva a spravedlnosti nemají nejmenších pochyb?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Možná jsem měl ...
Ivan Satori (32609) 24.12.2016 reagovat
... rozšířit na "kdo smysl či pravdu buď hledají, nebo jim může být obojí ukradené" oproti těm, kdo nemají nejmenších pochyb.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
úsměvné ,že ?
chatrč bílá (29025) 21.12.2016 reagovat
http://nd06.jxs.cz/208/799/6233fd7f13_103769447_o2.jpg
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
rudek a jeho komentáře na....,,závěr komentáře"
chatrč bílá (29025) 21.12.2016 reagovat
milé rudek ,na to co píše tvoje spleť trubek.....obávám se, že máš pravdu a odpovědi se nedočkáš od IFH, natož od tebou označených pretoriánů.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
pěkně se to čte....
chatrč bílá (29025) 21.12.2016 reagovat
Vedoucí francouzského Centra politických a mezinárodních vztahů (CFPA) Fabien Bossar uvedl, že oficiálně nominoval ruského prezidenta Vladimira Putina na získání Nobelovy ceny míru.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
konečně si pan IH odfouknul a kritici jsou z toho paf....
chatrč bílá (29025) 21.12.2016 reagovat
jen tak dál pane IH.....odpočinek a relax..za mě...palec nahoru
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
dovolím si pozdravit naše dámy paní Babičkovou ,Černou a Pavelkovou,přeji hezký den
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
totéž přeji všem slušným ,neklonům .
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: dovolím si pozdravit naše dámy paní Babičkovou ,Černou a Pavelkovou,přeji hezký den
Babičková Jana (18811) 22.12.2016 reagovat
Pane Chatrči Bílá, nestíhám /jak často pravil nám pan Valach a jistě mi promine:-)/, ale slušně "odzdraviti", tak to já ráda.:-) Zdravím. * * * Dovoluji si v(f)šem dobrým lidem popřát klidné a spokojené Vánoce v kruhu rodinném... Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Šum
Pavel Šimon (18722) 22.12.2016 reagovat
Každodenního pisatele i návštěvníka "Hoffmanových povídek" (tuto metaforu si mohu dovolit, to mně věřte) nutně musí napadat otázka: Co se děje?. Tak tedy jde o jistý šum, který má řešení, takže trpělivost. Zdravím zejména ty, kteří mě nemilují, ba i mnou pohrdají. Pavel Šimon
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
zaplať havel....
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
na novinkách.cz ......... Rusko si v Sýrii otestovalo novou výzbroj. „Jsme silnější než kterýkoli agresor," řekl Putin Armáda v Sýrii vyzkoušela 162 druhů výzbroje. Vládce Ruska chce techniku, která překoná jakýkoli....atd....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
ta otevřenost na čr se mi líbí...
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
četl jsem jen link.... http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/dvacetminut/_zprava/komentator-milan-slezak-dovedu-si-predstavit-ze-asad-je-pro-syrii-i-pro-svet-lepsi-nez-nekteri-z-tech-kteri-by-mohli-prijit-na-jeho-misto–1680023
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
namyšlený ale přitom bezmocný,zranitelný západní svět i se svými tajnými službami a policejními složkami proti muslimské soudržnosti pomáhat teroristovi, prozatímní výsledek zde :
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
Večerní zprávy: Kritika německé policie. Kvůli chybám získává terorista z Berlína náskok....
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
hustý
chatrč bílá (29025) 22.12.2016 reagovat
Podnikatel Karel Janeček spustil na internetu hru nazvanou Prezident 21. Lidem umožňuje hlasovat, koho by chtěli příští hlavou státu. Aktuálně je v čele Šimon Pánek, který vede humanitární organizaci Člověk v tísni. Za ním následuji Petr Pithart a Michal Horáček. Na chvostu žebříčku je prozatím nynější prezident Miloš Zeman.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Je toho málo ...
Ivan Satori (32609) 23.12.2016 reagovat
... co by mne od pana Hoffmana mohlo překvapit, ale předestřením náhledu, že účelem lidovlády je poskytnout vítězné straně záminku proč neplnit volební sliby, myslím překonal sám sebe.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Karel - i (23017) 25.12.2016 reagovat
O tom pan IH nic nepsal !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Ivan Satori (32609) 25.12.2016 reagovat
"Vítězům najednou chybí alibi, proč neplnit radikální volební sliby a poražení necítí žádnou odpovědnost, takže jsou všichni jak utržení z řetězu." - Je zcela zřejmé, že tento stav pan Hoffman považuje za nežádoucí, a že kdyby si - podle něj - Poláci s demokracií "věděli rady", bylo by vítězům alibi, proč neplnit volební sliby, poskytnuto.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Karel - i (23017) 25.12.2016 reagovat
Pane Satori, pan IH napsal toto:" Jakmile se v našich končinách u voličů zkompromitují koalice a lidé vsadí na jedinou stranu, je zaděláno na malér. Vítězům najednou chybí alibi, proč neplnit radikální volební sliby a poražení necítí žádnou odpovědnost, takže jsou všichni jak utržení z řetězu." Čímž nemínil to, co píšete vy !!! Kde se ve vás ty kroucaniny berou?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Ivan Satori (32609) 26.12.2016 reagovat
Jestli Vy jste si z toho, co citujete, vybral něco jiného, než že pan Hoffman považuje za nežádoucí, aby strana, která získala ve volbách nadpoloviční většinu, plnila své volební sliby, rád se poučím, co mělo být obsahem jeho sdělení podle Vás.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Karel - i (23017) 26.12.2016 reagovat
Možná by stačilo, abyste vaše domněnky neuvozoval absolutním " Je zcela zřejmé", ale třeba "Já míním" apod.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Ivan Satori (32609) 26.12.2016 reagovat
Pokud je něco zcela zřejmou skutečností, pak nevidím důvodu, abych to vydával za pouhou vlastní domněnku. Pokud jste schopen uvést nějaký způsob jak jinak interpretovat obsah páně Hoffmanova vyjádření, zatím na něj čekám.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Karel - i (23017) 26.12.2016 reagovat
Považovat vlastní domněnky za zcela zřejmou skutečnost se nějak jmenuje, ale zrovna si nemohu vzpomenout jak. A texty IH jsou pregnantní, křečovitá snaha, jinak interpretovat obsah páně Hoffmanova vyjádření, je mrzká manipulace.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Ivan Satori (32609) 26.12.2016 reagovat
Pokud jde o to, co někdo řekl, pokud je to, co řekl, písemně zaznamenáno a nejedná se o zápis podvržený, pak to, že řekl, co řekl, není domněnka, nýbrž ověřitelný a nevyvratitelný fakt. Opakuji, pokud jste schopen uvést jakýkoli jiný možný výklad páně Hoffmanova sdělení, než ten, který uvádím já, dosud čekám. (Přiznám se ale, že by mne překvapilo, kdybych se od Vás dočkal něčeho víc než jalového, bezobsažného vyjádření nesouhlasu, případně ubohého pokusu ironizovat.)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Je toho málo ...
Karel - i (23017) 26.12.2016 reagovat
Pane Satori, všiml jste si, že za nevyvratitelný fakt nepovažujete text IH, ale vaši vlastní domněnku ?!!! A to už je určitý metabolismus, se domnívám !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
chatrč bílá (29025) 26.12.2016
Tento příspěvek byl smazán z důvodu nevhodnosti či neslušnosti obsahu.
Re Karel - i 22:13
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Děkuji za potvrzení správnosti mého očekávání.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Černá Veronika (29345) 26.12.2016 reagovat
pan Satori má problém, který je tady na Deníku běžný. To nakonec znáte taky. Nepřečte si celý článek a pokud přečte, vnímá jen to, co se mu hodí. Co je to kontext, a že bez jeho vnímání se lze hádat až do aleluja a každý bude mít kus pravdy a kus nepravdy a k ničemu se nedojde, to buď neví, nebo ho to asi nezajímá. Přitom to jsou pouhé 4 odstavečky a stačí si jen každý další spojit s tím předchozím a smysl textu je jasný.Jenže to by pak nešlo vkládat do "úst" to, co z nich nevyšlo. Omlouvám se za "vstup"
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Babičková Jana (18811) 27.12.2016 reagovat
Dobré ráno Veru, především i moje omluva za vlámání se.:-) Pana Satori se zastanu, ač o zastání, tím méně moje, s určitostí stát nebude. Pan Satori je i zdatný "písemný rétor". Slova pojí s lehkostí a poměrně obsažně a vypovídajícně /dle mého/. Ale... V mnoha případech (u IH) mi připadá mnohdy postaveno s lehkostí "tankové divize". A vydatnost jeho sarkasmu mi evokuje "takovou lehkost bytí". Pan Satori, dle mojí zkušenosti z počátků, čte, přečte a nevybírá... Jen neúprosně stojí na svém.:-) Příklad:
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Babičková Jana (18811) 27.12.2016 reagovat
A teď budu vyvolávat pana Sasina.:-) Nebýt tehdejšího vstupu pana Sasina do naší velmi "hodnotné" diskuze, která byla obohacena "výronem" enigmy o nadmuté koze a její cestě, "vysvětloval" by mi pan Satori ještě dlouho.:-) Využít přítomnosti pana Sasina (na setkání v přístavu Brněnské přehrady) a požádat o podání vysvětlení, proč jsem se nadále nemohla mile tázat pana Satoriho, mi neumožnil svou účastí jeden místní "žalobníček". Byla jsem paralyzována. To bylo ze života k panu Satorimu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Babičková Jana (18811) 27.12.2016 reagovat
Nesouvisející, vím, ale náhledem na tuto skutečnost se mi jeví, že pan Satori je schopen si spojit cokoliv s čímkoliv a v případě vybranosti osob či dějů je mnohdy přehnaně kritický, ale podsouvat panu Satorimu výběr jiný, než jeho VLASTNÍM se řídící, bych si netroufla. Dle mého ví a zajímá ho... Co je příčinou se můžeme jen domnívat.:-) Veru, v mezidobí Vás zdravím. A v(f)šechny z dobrých člověků.:-) Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Vaše "ze života" neznám, ale když někdo není přístupný argumentům druhé strany a jeho cílem je jen potvrzení "jeho předem vytvořeného závěru", pak to nemá cenu. Posunout se v diskuzi je možné i pár slovy, není třeba xx odstavců, které naopak všechno jen mlží. Mě Bab včera pobavilo, jak obšírně se tu diskutovalo na naprstkovo "téma" o tom, že Merkelová chce osídlovat NDR.Chtěla jsem se zeptat i na zdroj, ale pak mi došlo, že to dotyčnému nejspíš sdělila mezi čtyřma očima (proto se o tom neví) :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A hezké "posváteční ráno, Jani (dolů už to nejde:-))
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Podotýkám, že oproti Vám a dalším diskutujícím pana I.S vlastně neznám, takže soudím vždycky jen podle aktuálního projevu. Pan Hoffman píše stručně a většinou pregnantně a žádná jeho věta není postavena sama pro sebe, proto je třeba vnímat kontext.Někteří místní "mistři" vytrhnou z textu slovo a mají o čem psát celý den, p. Satori vytrhl větu, přidal vlastní domněnku (jak napsal Karel -s tou se pak přel) a je to pro něj "nevyvratitelné". V takových případech nemá podle mne smysl pokoušet se vyvracet...:-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: A hezké "posváteční ráno, Jani (dolů už to nejde:-))
Miroslav Valach (18838) 27.12.2016 reagovat
Paní Veroniko myslím že má smysl oponovat. Mohlo by to, těm kdo chtějí, napovědět o rozdílech mezi pány IH a IS.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý den pane Valachu (v 10:58)
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
já to samozřejmě nikomu nevymlouvám, možná jsem měla napsat, že pro mne to nemá smysl. Zbytečná ztráta času se "zaťatým"... Zažila jsem před léty skutečné diskuze, kdy se oponenti vzájemně někam posouvali, dozvěděli se tak leccos nového, a hlavně zjistili, že vzájemnou vstřícností se dá dojít k mnoha různým poznáním, která obohatí. To není tenhle případ, vlastně se to občas vyskytne už jen na jediném serveru. I tam už málokdy.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle - Černá Veronika 09:46 - argumenty druhé strany
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Stran přístupnosti argumentům druhé strany - jste schopna ocitovat jediný "argument", který Karel-i uvedl, krom prostého vyjádření nesouhlasu a nálepkování, ať mé osoby, či mého tvrzení?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Miroslav Valach (18838) 27.12.2016 reagovat
Dovolím si obšírně a obecně. IH podle mne nemínil ideálního většinového vítěze voleb. V našich končinách účelem voleb (drobného projevu lidu) je obsadit vlivné role, a nikoli ujmout se vedení, osvědčit se, posunout společnost, končinu a svou partaj k lepšímu. Povrchní okamžitý zisk za jidášskou cenu, ne otravná dřina a třeba i oběť. Pošetilé volební sliby na billboardech mohou strhnout volební úspěch, ale takové laciné válcování nemůže dlouhodobě prospět společnosti, nanejvýš na majetku jednotlivcům.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Miroslav Valach (18838) 27.12.2016 reagovat
Nenechat nepopulární kroky na konec volebního období, kde se hodí slavnostní otevírání dálnic a nemocnic by byl sice švindl, ale „v našich končinách“ je rozhodující převaha hvězdy v hulvátství, žvanění, drzosti. Být v médiích třeba s holým zadkem překoná celá desetiletí záslužné práce. Neúspěchy přičíst opozici, nebo (tak bylo volbami dáno) koaličnímu partnerovi, je ostuda. Řidič našeho autobusu se vymlouvá, že nešel do služby aby se vyhýbal jiným chybujícím řidičům, klouzal na zledovatělé silnici.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Miroslav Valach (18838) 27.12.2016 reagovat
Raději se tahají o volant, střídání mizerné, a vymetáme příkopy, zatím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Dobrý večer pane Karle,
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Pane Mirku, máte to s Veronikou skvostné, nicméně míním, že ne my, ale oni ty příkopy vymetají s námi !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Ještě jednou pane Valachu (v 10:48) k Vaší první větě
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Bingo! Přesně tak, nemínil - I.H. mluví dokonce o radikálních slibech a o tom, že bez kompromisu se "spor o politickém směřování země" nedá vyřešit. A ještě k p. I.S. - nevěřím, že si není vědom toho, že koaliční vlády nikdy nesplní všechno, musí se dohodnout a tím nejradikálnější sliby padnou pod stůl (často bohudíky). Naopak jednobarevná vláda nemá to "alibi" a opozice je žene do extrému na druhou stranu, tím pak dochází k tomu "utržení ze řetězu". Celé jste to popsal moc pěkně. Přeji Vám hezký den.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Přiznám se, že ač se mne příspěvek udánlivě týká, nemám potuchy, ani o čem je řeč, ani co mělo být obsahem výpovědi. Nicméně, pokud to někomu pomůže, aby si o povaze ať mé či mých příspěvku učinil bližší představu, nemám námitek. Jak říkal pan Werich, ono se s tím totiž víc dělat nedá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Babičková Jana (18811) 28.12.2016 reagovat
Pane Satori, ten příspěvek se Vás zřejmě netýká z jednoduchého důvodu. Nemáme důvod proč si pamatovat každou nedostatečnost svých textů.:-) Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 29.12.2016 reagovat
Jakkoli je na Vaší vůli oznámkovat kterýkoli z mých textů jako nedostatečný, jsem si poměrně jist, že i člověk s absolutní pamětí by si těžko připomněl text, o němž krom enigmou uvedené "nadmuté kozy" a žalobníčka na brněnské přehradě neuvádíte víc, než že byla "hodnotná", že jsem Vám něco "vysvětloval" a že mi sasin jakýmsi záhadným způsobem v dalším vysvětlování zabránil. Ale o to vlastně nejde, že? Rýpla jste si, je Vám patrně lépe, užijte si to.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Babičková Jana (18811) 30.12.2016 reagovat
Včera jsem přehlédla.:-) Moje nedostatečnost. Text si samozřejmě nepamatuji taky.:-) Zapamatování hodné bylo Vaše kategorické sdělení výkladu slov (IH). Váš výklad slov (IH) byl tenkrát opravdu plnohodnotný, ale stejně pochybný, jako jsou Vaše "výklady" slov i nyní. Pokud ovšem nejste IH. Pane Satori, domníváte, že si můžete být jist tím, co kdo jak MYSLÍ? ... Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Miroslav Valach (18838) 30.12.2016 reagovat
Pokouším se sledovat zdejší finále vytrvalých, ale od začátku jsem nevěděl co se to v Polsku (našich končinách) děje nepřiměřeného. V našich končinách zajdou zásady na lhostejnost poměrně snadno, a většinové bolševictví (ve skutečnosti jich byla menšina) nechřadne, dokonce je přiživováno. V množství slov zase nemám přehled, podstaty jsme se asi nedobrali. Když se dva perou, třetí se směje.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Jestliže někdo prohlásí, že žlutá je lepší barva než modrá, je třeba vědět jak to myslel, jinými slovy znát kontext, aby takové prohlášení, ať ho nazveme názorem či tvrzením, mohlo být posouzeno z hlediska správnosti (může to být i neposouditelné). Pokud někdo prohlásí, že dvě a dvě je sedm a půl, "jak to myslel" je poměrně jedno. Mluvíme-li o "správném" uplatnění principů v praxi, obhajitelných náhledů může být řada. Mluvíme-li o tom, jak jsou tyto principy definovány, správný je jen jeden.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Ještě jinak: Pro výpočet statiky mostu existují určité vzorce. Pokud je statika spočtena špatně, může to být proto, že 1. bylo použito nesprávných vzorců, 2. byly dosazeny nesprávné hodnoty, 3. došlo k chybě ve výpočtu nebo 4. jde o nějakou kombinaci ad 1. až 3. V daném případě říkám, že pan Hoffman použil nesprávných vzorců. Což lze posoudit a vyhodnotit bez ohledu na číkoli názor a kterýkoli určitý most.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Konkrétně - v okamžiku, kdy se vládnoucí strana dohodne s opozicí na způsobu, jak se vyhnout plnění volebních slibů, už se nejedná o demokracii.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Ivan Satori (32609) 31.12.2016 reagovat
P.S. V daném případě se domnívám, že se pan Hoffman dopustil i dosazení nesprávných hodnot (příčiny krize) i nesprávného řešení (aby si obě strany uvědomily svou národnostní příslušnost). Ale to už JE věcí názoru a nebylo to předmětem polemiky. Alespoň ne z mé strany.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Babičková Jana (18811) 31.12.2016 reagovat
Dobré ráno, pane Satori, v toto roce naposledy. A ačkoliv mne velmi láká pokračovat ve výměně slov s Vámi, JE věcí názoru i pohled na možnosti dnešního dne.:-) Takže jen velmi stručně a není žádným odklonem. I já dávám přednost možnosti výběru ALE. Nový rok Vám i nám přeji bez naplnění hrozby konfrontace. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re Babičková Jana 07:25
Miroslav Valach (18838) 31.12.2016 reagovat
Myslím si, že „v našich končinách“ jsme nesehnali materiál na most, možná tak na plot. Vzorec založený na pravo-levé vyrovnanosti, kdy se strany vyměňují a respektují, snad jako břehy ke zmíněnému mostu, tak ten vzorec nedává použitelný výsledek. Špatně vybraná barva mostu (pokojová) by se dala za příplotek obrousit a nahradit. Tohle sebere povodeň.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... dosti často nelze propagandistickým výtvorům upírat. Jako příkladu, který jsem tuším uvedl už v minulosti, lze uvést tvrzení Ala Gorea, že když roztaje ledová pokrývka Arktidy, hladina světových oceánů stoupne. Velmi stručné, lehké a velmi úderné tvrzení. Zatímco k vyvrácení toho nesmyslu musí člověk nejprve zdlouhavě a nudně vysvětlovat Archimedův zákon a výjimku vody.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Ovšem tání KONTINENTÁLNÍH ledovců hladinu oceánů zvedá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pominu-li drobné komplikace ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... pokud jde o jednoznačnost tohoto tvrzení, například otázku kolik vody se za určitých klimatických okolností udrží v ovzduší a kolik jí vyprší nad pevninou a vsákne se, nemluvě o tom nakolik je tento činitel prakticky zaznamenatelný, skutečností zůstává, že Gore hovořil výslovně o ledové pokrývce severního pólu. Kdyby byl mluvil o Antarktidě, to by byla bývala jiná káva. (Ledová pokrývka Antarktidy ale zdá se roste, nebo jí přinejmenším prokazatelně neubývá.)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pominu-li drobné komplikace ...
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Roste na úkor zmenšujících se okrajových zamrzlých oblastí.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Tvrdíte Vy
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Názory odborníků se různí. Tak či onak, vylej nalej na věci nic nemění.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 28.12.2016 reagovat
Pane Satori, propagandistických výtvorům nelze upírat nic, máte pravdu. Ale. Znovu předvedu. :-) ÚVAHA: Po pečlivém zvážením NEPOVAŽUJI Vaše slova za propagandistická. Ovšem NETVRDÍM to. Tudíž se mi jeví srovnávání výroku AG s úvahami IH nepatřičné, a souvislost mezi TVRZENÍM (jak jste napsal) A.Gora a ÚVAHOU (jak píši já) I.Hoffmana se mi nedohledává. Mezi úvahou a tvrzením je podstatný rozdíl. De mého. Dobrý den přeji. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 28.12.2016 reagovat
Důvodem použití příkladu AG byla stručnost a názornost. Ač je jistě rozdíl úvahou a tvrzením a svou úhrnnou povahou jsou výrobky páně Hoffmanovy úvahami, výchozí předpoklady, o něž se výsledně předestřený názor opírá, mají povahu tvrzení. A i kdybych pominul páně Hoffmanovu osobní předpojatost, ze samého jeho výrobního postupu, tak jak jej on sám popsal, nevyhnutně vyplývá, že se jedná o tvrzení ve více či méně podstatné míře neodpovídající pravdě.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 28.12.2016 reagovat
Svou roli zde sehrává i stručnost páně Hoffmanových výtvorů. On totiž, jak nás už dávno upozornil Karel Čapek, "kus pravdy" je často horší, než čirá lež. (Důvod spočívá v tom, že lež čirá je mnohem snáze rozpoznatelnější. Příměs "kusu pravdy" jednak propůjčuje určitou apriorní věrohodnost celkovému sdělení, jednak jej znepřehledňuje a poskytuje nepravdivé části určité zastínění.)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 28.12.2016 reagovat
A čím méně starostí si tvůrce slovesného výrobku dělá s tím, nakolik použité výchozí předpoklady odpovídají skutečnosti, tím snáze lze dosáhnout "lehkosti tankové divize", líbivosti, čtivosti. Bohužel, příliš často platí, že se lidé spíše nechají zničit tím, že sednou na lep lichotkám, ospravedlňování nebo eleganci sdělení, než zachránit tím, že by si připustili drsnou, nepříjemnou a nelíbivou pravdu. Lze si na té skutečnosti ovšem vybudovat výnosnou živnost.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 28.12.2016 reagovat
Druhý způsob, jakým "kus pravdy" může dezinformovat, je vytržení v kontextu. Takovým "kusem pravdy" může být například sdělení, že pan A několika lidem rozřízl břicho. Pokud na tom skončím, účinek takového sdělení bude znatelně jiný, než kdybych dodal i to, že pan A je chirurg.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 29.12.2016 reagovat
Dobré dnešní ráno, pane Satori, Vaše opětovné sqělé rétorické cvičení mne rozesmálo. DŮVOD opravňuje i prostředky říkal "reálný sociálismus".:-) A o pominutí osobní předpojatosti někdy příště, ano? :-) Moc mne mrzí. Odcházím. Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 29.12.2016 reagovat
PS.: Pro mne důležité: Pan Hoffman se nepohybuje v intencích mého srovnání s "lehkostí tankové divize". Dle mého myšlení. Psala jsem o Vás. A že používáte "oplátkou" je zajímavé.:-) Opět se mi jeví Vaše slova nedokonalá. :-) Otázky či pochybnosti by Vašim slovům slušely více.:-) PSI.: Smajlíky jsou opravdu neposmívající se. Jsou úsměvné ... .
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 29.12.2016 reagovat
Beru to tak, že vzhledem k tomu, že věcnou a určitou námitku nejste schopna vznést, nic jiného než bezobsažně obecné znevažování se Vám nenabízí. Mně to neuškodí a Vám to zdá se dělá dobře, takže si poslužte.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 29.12.2016 reagovat
Pane Satori, děkuji za reakci. Že se neshodneme či si nerozumíme neb naopak rozumíme až moc, není zdraví škodlivé. Máte pravdu. Bab. PS.: Nemám nejmenší ponětí o tom, co by mi mělo dělat dobře. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 29.12.2016 reagovat
Ani já nemám nejmenší ponětí, co by Vám dobře dělat mělo. Považuji ale za velmi nepravděpodobné, že byste vynakládala tolik času na věcně či logicky nikterak nezdůvodněné známkování jednotlivců a jejich příspěvků, kdyby Vám to dělalo špatně. Samozřejmě se mohu mýlit, možná se do toho musíte z nějakého pouze Vám známého důvodu násilím nutit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 29.12.2016 reagovat
Vaše domněnky, pane Satori, o dělání si "dobře či špatně", či domněnky o věcnosti či určitosti, připadají mi poměrně bezobsažně mimo. Usmívám se. Za pana Hoffmana si netroufám psát, to jsem se Vám psala za sebe. Tudíž se dle mého opravdu mýlíte a dovolím si následně Vám popřáti šťastný Nový rok a v novém roce i dny následující. Bab. PS.: Význam Vašich slov ""nezdůvodněné známkování"" by byl hoden Vašeho rozkladu. :-) Ráda se nechám poučit.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Pokud se vyjádříte k některému z mých rozkladů předchozích znatelně věcněji a obsažněji, než na úrovni sdělení, že se vám jeví má slova nedokonalá, nebo že považujete mé texty za nedostatečné, budu o tom uvažovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 30.12.2016 reagovat
Pane Satori, ""Obávám se, že odpovědi se Vám dostává"" okopírováním Vašich slov a Vašeho následného příspěvku s titulkem ""Možná jsem měl ... "". Bab. PS.: Pokud Vám bude opět nesrozumitelné, pak se omlouvám. Chyba je na straně "vysílače". Asi mám jednoduché myšlení. :-)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Pokud jde o příjem na Vaší straně, nejsem si jist, nakolik je nepochopení záležitostí neschopnosti a nakolik neochoty. Pokud jde o vysílání z Vaší strany, domnívám se, že jde spíše o roztěkanost, a patrně i neochotu unavovat si prsty. Nedomnívám se, že zamýšlený obsah Vašich příspěvků by dával tak málo smyslu, jako obsah výsledný. Pouze se neobtěžujete uvést kontext, který by učinil ty jednotlivé útržky Vašich myšlenkových pochodů, které se uvést obtěžujete, srozumitelnými.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 30.12.2016 reagovat
Pokud jde o okopírování mých slov, to co platí o voze nemusí platit o koze. Ve slovech, která kopírujete, se hovoří o pojetí práva a spravedlnosti, v případě tomto se jedná o prostá fakta. Ačkoli fakta a pravda nejsou vzájemně nezávislé, nejsou totožné. Pravda je mnohem složitější. Znát fakta nezaručuje, že se člověk dopracuje pravdy. (Naproti tomu neznat fakta téměř s jistotou zaručuje, že se jí nedobere.) Já jsem na fakta. Mám dostatek jak skromnosti, tak soudnosti, abych si nečinil nárok na pravdu.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 31.12.2016 reagovat
O něco výše ještě odpovídám - a "vysvětluji" - nepřípadnost Vámi nanesené otázky, jak to pan Hoffman myslel, kterou jsem před tím přehlédl.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Babičková Jana (18811) 31.12.2016 reagovat
Pane Satori, ráno jsem v nepřehledné záplavě přehlédla též.:-) A k mým /a vidíte, už mám zase problém: s "mým" či "svým" - přesto riskuji a píši:-)/ slovům něco výše připojuji poznámku o případném pokračování po Novém roce. Pokud Vás výměna našich slov neobtěžuje.:-) Bab.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Re bab - Lehkost a zejména údernost "tankové divize" ...
Ivan Satori (32609) 31.12.2016 reagovat
V souladu s mou představou o způsobu, jakým Vaše příspěvky vznikají, z Vašeho příspěvku, na který zde odkazujete, jsem si naprosto nevybral, že se jedná o nabídku k pokračování po Novém roce. Jako odpověď na příspěvek zdejší, zaplaťpánbů srozumitelnější - nedomnívám se, že bych měl ještě co dodat, ale na to, zda máte co dodat Vy se podívám, a budu-li mít co, odpovím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re Černá Veronika 21:15
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Téma poněkud obsáhlé, napsány o tom byly celé knihy. Nicméně vpodstatě se jedná o rozdíl mezi rozhodnutím demokraticky přijatým a rozhodnutím, které ten či onen dotyčný považuje za "správné". Pan Hoffman považuje volební rozhodnutí Poláků za nesprávné, na což má právo, ale nejednalo se o rozhodnutí nedemokratické. Hledání či ospravedlňování způsobů jak "nesprávná" demokraticky přijatá rozhodnutí omezovat nějakými "řetězi" je opuštění zásady demokracie ve prospěch platónského principu krále filosofa.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pokud je to na někoho příliš složité ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
navrhuji ke zvážení volbu nelámat si s tím hlavu a užívat si zbytku svátků.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokud je to na někoho příliš složité ...
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Je mnoho druhů demokracie. Kterou zmiňujete, pro přesnost ?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Modelů zásadně nebo v převažující míře demokratických ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... které se v tom či onom rozsahu demokratického principu vzdávají, ať z důvodu subjektivního upřednostňování nebo objektivního nezbytí, je vícero. Demokracie je jen jedna - vláda většiny. Což není bez problémů, ale je to menší zlo, než vláda menšiny nebo jednotlivce.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Spěchám dodat ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... menší zlo obecně. Jistě by se v dějinách daly nalézt příklady, kdy by bylo možno argumentovat, že vláda schopného a osvíceného jednotlivce nebo kvalitní elity vedla ke všeobecnému nebo alespoň převážnému prospěchu země, nebo kdy naopak demokraticky zvolené vlády neuspěly.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Patrně marný, nicméně ještě jeden pokus
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
Podle pana Hoffmana si Poláci si nevědí rady s demokracií, protože vítězná strana namísto toho, aby se domlouvala s poraženou opozicí, hodlá plnit své volební sliby. Hodnotí-li pan Hoffman stav, kdy vítězové voleb nemají alibi, proč neplnit volební sliby, jako "malér", kdy "jsou všichni jak utrženi z řetězu", domnívám se, že nepovažuje takovýto stav za žádoucí pro demokracii, zatímco stav, kdy by vládnoucí strana toto alibi měla, by žádoucím byl. Jednodušeji neumím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pokud někdo umí ukázat ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... kde se podle něj či ní dopouštím ať překroucení, nebo mylného hodnocení toho, co pan Hoffman skutečně řekl či mínil, rád se poučím.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Pokud někdo umí ukázat ...
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Jen originální text je text pana IH. Autor vašeho přebásnění není IH, ale Satori. Já se držím originálu, je v češtině, vaše přebásnění nikdy není a nebude originál. Neútočte na mne zabývat se vaším přebásněním. A to jsem to, myslím, napsal extrémně korektně !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Netvrdil jsem ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... že mé přebásnění je originálním zněním. Tvrdím, že moje přebásnění je věcně a logicky v souladu s obsahem sdělení originálu. To, vlastní neschopnost poukázat na konkrétní nesrovnalost budete zakrývat neochotou mě nepřekvapuje. A pokud obecnou výzvu k poukázaní na případnou logickou či věcnou chybu v mé interpretaci chápete jako "útok" na vlastní osobu, co k tomu dodat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak já to zkusím
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
To je právě o tom kontextu pane Satori. Evidentně jste nepochopil, že tohle "zamyšlení I.H." neobsahuje žádná jeho tvrzení, vychází jen z posledního dění v PL. ***V 1. odstavci píše pan I.H. o tom, že vláda ve stylu "vítěz bere vše" a na druhé straně opozice, která se neumí smířit s prohrou ve volbách, je výbušným koktejlem, či cestou ke společenské krizi (potvrzeno vývojem i v jiných zemích)
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak já to zkusím
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
***Ve 2. odstavci pak říká, že jak vláda, tak opozice nerespektují demokratická pravidla a že jim o domluvu vlastně nejde (to je patrné z denního dění v PL - sledujete to?). ***Ve 3. odstavci shrnuje, kde už se něco podobného stalo a jen se vždy potvrdilo, že to k ničemu nevede. (viz ad 1). ***Ve 4. odstavci pak píše doslova: "Když Polákům dojde, že jejich spor nikam nevede, shodnou se na tom, co je spojuje: Ne na liberální demokracii, ale na tom, že jsou Poláci."
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Tak já to zkusím
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Já to "když" chápu jako "až", a upozornila bych na gradaci do jiného tématu "K čemu povede až Poláci přijdou na to, že jediné na čem se shodnou je, že jsou Poláci?" To už si ale musí každý zodpovědět sám, příkladů není málo. *** Jen ještě, že žasnu, co všechno se dá vydedukovat z textu, aniž ten něco podobného obsahuje. Ale dost to napovídá buď o chápání slov, nebo přehnané sebeprezentaci, nebo o zlém úmyslu. Vaši prioritu nejsem schopna teď posoudit a vlastně je mi to fuk.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Body 1. a 3. jsou jednak věcně správné ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... jednak irelevantní k tomu, o čem je řeč. Nikde jsem netvrdil, že opozice neschopná smířit se s prohrou nemůže vést ke společenské krizi nebo že se nic podobného nikdy nestalo. Pokud jde o bod 4. - to, na čem se Poláci shodnou či neshodnou je opět irelevantní k tématu, a navíc čirá spekulace, kterou nijak nekomentuji. Bod 2. vychází z nesprávného předpokladu, že dohoda vítězné strany s opozicí je demokratickým pravidlem. Demokratickým pravidlem je, že většina vládne.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
V případě vlády koaliční ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... je ovšem nutno, aby se mezi sebou dohodly strany, které se spojí tak, aby úhrnem tvořily většinu, ale ani tehdy se nejedná o dohodu s poraženou opozicí. Nakolik je za určitých konkrétních podmínek moudré či správné, aby se vláda s opozicí dohodla, může být předmětem sporu. Nicméně to, že se nejedná o uplatnění demokracie, je nesporné.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V případě vlády koaliční ...
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Víte, ono nemá cenu se tu přít. Mě vadí, že vykládáte jak co autor myslel, aniž by to v textu vůbec bylo. Samozřejmě, že názorů je spousta a všechno může být otázkou sporu. Je to "pohled" I.H.a myslím, že docela trefný. Dál Váš text nebudu rozebírat, snad jen, že ta poslední věta je nejspíš míněna jako skryté varování, zda právě tohle by všichni měli chtít. Já v tom dokonce vidím pointu celého článku, k té ovšem kritici jako Vy, kteří jen rozebírají slovo od slova (i neexistující), ani nedojdou.Dobrou noc
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: V případě vlády koaliční ...
Karel - i (23017) 27.12.2016 reagovat
Bingo !!!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Beru na vědomí ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... že věcnou nebo logickou chybu v mé interpretaci jste nenalezla. To, že od argumentu vytržení z kontextu ustupujete k argumentu, že to, co ve článku bylo řečeno, v něm řečeno nebylo, nebudu komentovat.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Beru na vědomí ...
Černá Veronika (29345) 27.12.2016 reagovat
Tak ještě naposled pane Satori. Nehledala jsem věcnou a logickou chybu, protože většina toho, co jste napsal kulhá, vlastně ani to ne, protože to nohy vůbec nemá. Jak už Vám tu Karel (myslím) napsal - celá vaše oponentura je postavena na Vašich domněnkách a závěrech z nich. Nejen vytržení z kontextu, ale jeho ignorování je Vaše vada a to jak u Hoffmanových slov, tak i v kontextu toho, co se v PL děje.Nevidím smysl ve vyvracení jednotlivých tvrzení.Zajímalo by mne ale, jestli o PL současných dnů něco víte?
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Beru na vědomí, že tvrdíte ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... že většina toho, co píšu kulhá, aniž byste byla schopna specificky poukázat na to, v čem. Podle toho, co o konfliktu v Polsku vím já, nezdá se, že by spočíval v trvání vládnoucí strany na plnění volebních slibů, nýbrž v odporu opozice vůči údajné vládní kampani zahrnující mj. nahrazování soudců, vojenských velitelů a dalších činitelů vlastními loajalisty, nedemokratické procesní úpravy a podvodné manipulace průběhu práce Sejmu a omezování svobody tisku.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Pokud vím ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... nic z výše uvedeného nebylo součástí volební kampaně Prawa i Sprawiedliwosci. Nicméně, ať se v Polsku, nebo kdekoli jinde, děje cokoli, nijak to nesouvisí s tím, v čem spočívají či nespočívají zásady demokracie.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Mimochodem ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... jak jsem zde již několikrát kdysi dávno uvedl, demokracie není jakýmsi samovolně spolehlivým automatem na všeobecnou spokojenost. Je to způsob uspořádání věcí veřejných, jehož úspěšnost závisí na ochotě řadových obyvatel občansky se vzdělávat a aktivně se podílet na jeho údržbě a vylepšování. Což obé svým poraženeckým cynismem a nihilismem pan Hoffman soustavně podrývá.
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Re: Mimochodem ...
Miroslav Valach (18838) 28.12.2016 reagovat
Našel jsem např. Vzdělávání a zapojování řadových obyvatel ve složité problematice posouvání odchodu do důchodu vyřešila strana PiS splněním atraktivního volebního slibu. Opozice a nějací ekonomové straší, že rozpočet to nepřežije. Poraženci cynici a nihilisti. Po nás potopa!
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.
Přesněji, měl jsem uvést ...
Ivan Satori (32609) 27.12.2016 reagovat
... hromadné a systematické nahrazování ... činitelů vlastními loajalisty ...
Ověřeno
Příspěvek jsme ověřili a neporušuje naše Podmínky používání.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT