Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Škoda je značkou kombi a bude i nadále, říká ředitel automobilky Luboš Vlček

Škoda je značkou kombi a bude i nadále, říká šéf automobilky pro Česko Vlček

/ROZHOVOR/ Prodeje Škody v České republice každým rokem stoupají. Tržní podíl dosahuje zhruba jedné třetiny. Příští rok navíc přijde nová modelová ofenzíva značky Škoda. Na rozdíl od letošního roku, kdy nepřibyl žádný nový automobil s jejím logem, to budou minimálně dva. Deník na toto téma vyzpovídal šéfa Škody Auto ČR Luboše Vlčka. 


Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT