Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Studená sprcha z Brna: Volby zatím nebudou

Volby zatím nebudou, rozhodl Ústavní soud

Praha - Ústavní soud bude zkoumat stížnost poslance Miloše Melčáka, a proto odložil prezidentovo rozhodnutí o vypsání voleb na 9. a 10. října


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 57 PŘÍSPĚVKŮ

volby
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Ted to snad neukoncite kvuli jednomu debilovi prebehlikovi.Celou dobu je sticha a pomalu mesic pred volbama jde pred ustavni soud ciste a jasne jde mu o penize.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: volby
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
ano, o peníze. jako všem! takový václav havlů taky "sliboval," že bude prezidentem pouhé jedno volební období, že... a jak se pak honem měnila ústava, aby shnilý vašík mohl smrdět na hradě dokonce i třetí sezónu! všem jim prachy nesmrdí, protože přes zápach, co sami vydávají, nemají šanci registrovat, co se děje mimo ně!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: volby
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
p.Topolánek by si měl konečně uvědomit koho potřeboval aby mohl on a ODS vládnout přeběhlíka Melčáka a nevyplatilo se mu to,dají zas Melčákovi placenou ochranku s naších daní?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co je to ta justicni mafie?
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Muzou take vyhlasit bangrot a dat Cesko na buben?Snad to nejaci Bulhari koupi.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kocourkov
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Morální nula a zaprodanec v zájmu svého mamonu dokáže diktovat podmínky dění v tomto státě a žádná síla ho nezpacifikuje. Tak jestli to je ta svoboda, tak děkuji - nechci !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kocourkov
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Kulka
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kocourkov
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
zaprodanec a přeběhlík, to melčák bezpochyby je, ale: díky jeho sprosťáctví jsme se dozvěděli, JAK NEDOKONALÉ ZÁKONY a ÚSTAVU v česku máme! neboť: stačí jeden pomatenec a CELÝ STÁT se řídí podle něj! znamená to pak,že spousta magorů dělá v česku mizerně svoji práci, protože jsou schopni odkývat NEFUNKČNÍ a NEDOKONALÉ zákony, (které, jak dnes vidíme, jsou úplně na hovno)!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Volejte Chocholouška
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Rychetský se zbláznil :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Volejte Chocholouška
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Blázinec na kolečkách to zařídil topolánék na cestách po Moravě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Volejte Chocholouška
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
asi nejste daleko od pravdy
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
??
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
...."Podle § 79 odst. 2 zákona č. 182/1993 Sb., Ústavní soud může na návrh stěžovatele odložit vykonatelnost napadeného rozhodnutí, jestliže to nebude v rozporu s důležitým veřejným zájmem a jestliže by výkon rozhodnutí nebo uskutečnění oprávnění, přiznaného rozhodnutím třetí osobě, znamenal pro stěžovatele nepoměrně větší újmu, než jaká při odložení vykonatelnosti může vzniknout jiným osobám."....TO MYSLÍ ÚSTAVNÍ SOUD VÁŽNĚ, KDYŽ CHCE TVRDIT,ŽE ODLOŽENÍ VOLEB NENÍ V ROZPORU S DŮLEŽITÝM VEŘEJNÝM ZÁJMEM???? NEBO CHCE TVRDIT, ŽE MELČÁK BY UTRPĚL NEPOMĚRNĚ VĚTŠÍ ÚJMU, NEŽ JAKÁ PŘI ODLOŽENÍ VYKONATELNOSTI VOLEB VZNIKNE JINÝM OSOBÁM - OBČANŮM TÉTO ZEMĚ???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Můžete mi, prosím, naznačit, jakápak újma vzniká občanům ČR tím, že se odloží předčasné volby, možná na řádný termín?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
minimálně FINANČNÍ škoda. protože ten předvolební cirkus (všech stran), tady všichni platíme - padni, komu padni! takže zase: jde jen o prachy, bohužel o NAŠE! a finanční újma není vůbec malá!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Ale pane barone, jistě, že si některé strany došly pro peníze do naší peněženky. Ty etablované. Ale na restart volební kampaně si z onoho pomyslného pytle státních peněz nic už brát nemohou. A že se oddálí Paroubkův nástup k moci? To jenom všem prospěje!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Volby stojí 1 miliardu ze státního rozpočtu, co si platí strany je jejich věc, ale průběh voleb je pěkně drahý špás.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Jaký drahý špás ? Strany naše peníze ,daly reklamním agentůrám,ty svým zaměstnancům a dodavatelům ,čímž podpořili zaměstnanost,tito z toho opět zaplatí daně tak vo co jde ? Jen o to,že strany už mají málo peněz na další ohlupování voličů populistickými sliby !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
že budeme v prdeli a za to slovo se omlouvám
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ??
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Můžete, pane doktore, své tvrzení podložené paragrafy doložit u toho soudu a medializovat v některé televizi? Zvládlo by se časově stihnout úspěšné odvolání a průběh voleb v daném termínu? ? To, co se kolem této kauzy rozbíhá, je příšerné. Vždyť je to vyhozená miliarda oknem. To si může stát dovolit v této finanční krizi?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když není odvolatelnost
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
poslanců, tak si může dělat co chce. A voliči mohou jen tiše přihlížet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Smutné dětství
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Miloš se mstí, že mu kluci rozbili bábovičku na písku. Je to jednoznačně traumatické dětství, které si nyní vylévá na všech občanech naší krásné země. Nechápu, jak může ten jedinec a zaprodaná nicka takto narušit průběh předčasných voleb. Spíše by se to mělo otočit proti němu, zbavit jej poslanecké imunity a na Pankrác s ním. Vždyť to není vůbec možné. Si myslím, novináři vypustili nějakou kachnu a zítra se to dementuje v tisku. Jak se na ČR asi dívají v zahraničí? Jako na zkorumpovaný státní aparát s ubohými ovcemi občany. Zejména v dnešní ekonomické krisi by se mělo hledat jak ušetřit a ne házet klacky pod nohy. Opravdu tomu nerozumím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Prvotřídní gauner
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Kecy, nabral si hodně hypoték, měl to vypočítané přesně do konce volebního období a nyní by mu to nevyšlo, tak stáhnul ke dnu všechny ostatní. Ten už si nikde v politice ani neškrtne, to vám garantuji, nikdo podrazáky nebude chtít, ani teplé místečko v zastupitelském úřadě v cizině se pro něj nenajde, protože ořezávají stavy. Tak to vidím na to, že sám zbankrotuje a bude co nevidět na ulici jako bezdomovec, přespávat v kanálech.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Prvotřídní gauner
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
to se janku, hodně mýlíš. o melčáka sice zájem být nemusí, ale ten má už dnes takové kontakty a takové prachy, že ten tedy bezdomovcem nikdy nebude. melčák se už chechtá, jak se všemi vydrbal! možná by stálo za to pouvažovat, jaký že BOREC KALVODA (z oda) je ochoten melčáka zastupovat!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Prvotřídní gauner
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Neuškodí si připomenout kdysi aktivní pidistranu ODA včele s pidimužem Žantovským umělě drženou nad vodou movitými figurkami. Klíčovou postavou této umělotiny byl i podvodník pan Kalvoda, nedodělaný právník honosícím se neprávem titulem Judr. No a nyní vidíme, co vznikne, když se spojí morální kreatura Melčák s bývalým podvodníkem v oblasti práva Kalvodou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Smutné dětství
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Miloš se nemstí, jen poslušně jede podle not Dalíka. Toto totiž hraje do not ODS.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Konečně rozumná věc!
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Zanechte těch šaškáren,chyťte se všichni za ruce a společně skočte ze skály!Kdyby jste vy hovádka věděli o čem to všechno je!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Konečně rozumná věc!
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
ale jdi, ty rozumbrado! jdi oblbovat spolubydlící v bohnicích, tam ti to asi žerou ve velkým, jako ty svoje denní dávky léků, že jo, chytrouši vygumovanej!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pravdoláskaři v talárech
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Je to jen sbor slámou vycpaných paňáců - kde berou legitimaci k takovým rozhodnutím?!? Co jsou zač a čí zájmům slouží, ukázali již svým rozhodnutím k Lisabonské smlouvě, jímž se staví za výprodej našich nejvlastnějších zájmů!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
v česku máme ús. soud a anarchii
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
paráda! v cz máme díky ústavnímu soudu akorát anarchii! kam se hrabe celosvětová krize, to je slabý odvar! (a do toho ještě nějaký pošetilec džamil kocáb vyrukuje s tím, jak příšerně diskriminujeme cigoše, když od nich požadujeme prosté dodržování zákonů)! no pravda, je 1. září - ideální datum pro vypuknutí takové "menší" 3. světové či evropské bitky! tady v tom česku, to je opravdový blbákov!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
pod vedením pana Fischera. Pracují, neřeší své vily, foto "bez všeho", "kácení se" těhotných manželek apod. prostě pracují a nechvástají se a nepořvávají. Peníze vyhozené na volby bych věnovala neziskovkám a charitě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
Souhlas, je možné, že se vlastně nic tak zlého nestane.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
stane se "minimálně" to, že pro zahraničí začíná být česko stále víc nedůvěryhodným státem - partnerem. nakonec proděláme všichni, ale jen všichni v česku. a prozatímní vláda nemůže o spoustě věcí ani rozhodovat...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
jasně,je to zmatek,
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Dali úřednické vládě důvěru námi zvolení zástupci lidu, dali. takže je legitimní rozhodovat o čemkoli, tak ať tam je až do řádných voleb. Politici se jen bojí, že se ukáže, že se bez nich obejdem a navíc už měli rozjednaný kšefty a k těm potřebují moc, proto oni potřebují volby - a proto najednou všichni svorně táhnou za jeden provaz, když jde o důchody, reformy a jiné potřebné věci, to je nekonečná story plná výmluv, ale když jim jde o koryta, tak se semknou jak jeden muž
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Asi to bude složitější, než si my laici myslíme,úřednická vláda má nejspíš jasně vymezené pravomoce, které nesmí překročit.Navíc celá česká republika vypadá jako banda pitomců, kteří si neumějí vládnout a trvá to už od doby svržení vlády uprostřed evropského předsednictví.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Jsem pro úřednickou vládu
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Taky ,ale bez státních úředníků a v tom je ten problém. Ryba si rybník nevypustí a proto reformy se vždy budou týkat je socialně nejslabších a těch co se nemohou bránit, důchodců. To nejsou reformy, ale ucpávky a lepení, které k ničemu nevedou. Jansta to jasně předvedl, kdy na své soukmenovce na úřadech takticky pozapoměl.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Výsledek
Nezaregistrový uživatel 1.9.2009 reagovat
zmatených zákonů české republiky a jednoho zmateného starce melčáka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Podivné
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Netušil jsem, že poslanec může přeskočit všechny instance a stěžovat si přímo u ústavního soudu... Melčák... Nemohu věřit, že by to byla jen čistě jeho iniciativa... Jinak - zdá se, že Ústavní soud, když bude chtít (a stále zkoumat, jak rozhodne), tak další volby budou třeba za deset let. A propo - byly předčasné volby v r. 1998 oprávněné? Co když nebyly? Tak uděláme premiérem znovu Klause? A co na to Jan Tleskač?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Podivné
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
..u nás v čechách je možné opravdu všechno, tak si holt počkáme až do řádných voleb a zatím tuhle vládu poslanci nenechají nic vyřešit a nic dodělat, takže tam vlastně "tahle" úřednická vláda nemusí být,....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pokud...
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Pokud Ústavní soud rozhodne o neplatnosti zákona přijatého sněmovnou, tak by měla sněmovna - poslanci - zaplatit náhradu finanční škody za přípravu voleb, které se neuskuteční a matení občanů této země. Pokud Ústavní soud rozhodne o platnosti zákona přijatého sněmovnou, tak opět pokutovat soudce Ústavního soudu za předběžné opatření, kterým vznikla Českému státu škoda z důvodu zastavení příprav na předčasné volby. Ovšem, protože v ČR na toto není instance, měli by to rozhodnout cizáci v Bruselu. Podejte tam někdo žalobu na Ústavní soud a na poslance.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
zaplatit
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
to hovado by mel ted zaplatit veskere naklady co dotoho vsechny strany daly ten tu udelal bordel a ve svete ostudu a u ustavniho soudu by meli vsechny detky vyrazit jim jde taky o penize nic jineho.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: zaplatit
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Ty hovada co iniciovaly obejítí Ústavy,by skutečně měly zaplatit za vše co svojí mocichtivostí způsobili !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ach ten pravopis
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Prosím opravte si tu otřesnou pravopisnou chybu přímo v titulku článku! Klaus svolal šéfy na Hrad, nikoliv na hrad.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zaprodanci,přeběhlíci a anarchie
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
to nám skutečně vládne. občané nemohou do toho mluvit. Proto ten odklad.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zaprodanci,přeběhlíci a anarchie
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
no já si myslím že p.Melčák tu stížnost nepodal jen tak za tím určitě něco je pomalu měsíc před volbama kdo mu za to něco slíbyl? Honza
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Děs
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Už jsem dlouho neslyšel o malé Natálce .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zatím
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Nikomu se nechce od koryt , ale budou muset . Je nesnesitelné žít v tomto bordelu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zatím
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Tak změň zaměstnání,když ti bordel nevyhovuje :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
binec
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Vše začalo velkou chutí sociálních demokratů po moci. Odstranění vlády se podařilo. Pak se zvolila ve spolupráci ODS a ČSSD cesta, o které se vědělo, že je napadnutelná. "Nepostradatelní a neomylní" představitelé ODS a ČSSD si ve své nabubřelosti nedokázali asi představit, že by si to nědo dovolil. Ale stalo se. A oni papaláši chybu nepřiznají, ale každého kdo má jiný názor než oni, lehce označí nálepkou - není státotvorný. Je to ostuda, nikoliv však Ústavního soudu ale těch, kteří tuto situaci zapříčinili.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Je čas vyjít do ulic
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
a říct nahlas co si o politicích myslíme.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Melčáku děkuji !
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Děkuji ,že jste jako jediný dokázal odvahu,a ozval se proti porušení Ústavy ! Pro pana Paroubka je Ústava jen cár papíru,který když se nehodí ,tak se obejde ! Po jeho zbytečném svržení vlády uprostřed předsednictví EU,které z nás v Evropě udělalo blbce,se jeho mocichtivost podepsala na pokroucení Ústavy !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Melčáku děkuji !
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
zase kecáš ODSáku nebo modrý ptáku
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Melčáku děkuji !
Nezaregistrový uživatel 2.9.2009 reagovat
Tys tady chyběl, ty modrý hovné!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Melčáku děkuji !
Nezaregistrový uživatel 3.9.2009 reagovat
Od oranžovorudých dutých hlav,se nedá čekat smysluplná reakce,nebo rozumné protiargumenty ! Mozky vymyté ve VUMLu umí jen urážet a šířit nesnášenlivost !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Melcaku dekuji
Nezaregistrový uživatel 4.9.2009 reagovat
A co delate vy modry ptaci totez v modrem a na vic zvedate prstenicek a pusti na verejnost vulgarni slova hlavne od TOPOLANKA .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
změna
Nezaregistrový uživatel 4.9.2009 reagovat
politici by měli v první řadě udělat to aby byl poslanec odvolatelný když přeběhne ze strany za kterou byl zvolen pak by se nestalo to co udělal p.Melčák motat s celou republikou jak se mu zachce
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Obraz národní ubohosti
Nezaregistrový uživatel 10.9.2009 reagovat
Z obsahu převážné většiny příspěvků lze získat obraz, jaký v naší společnosti již dlouho je. Ty vulgární výrazy, gramatické chyby, slohová stylizace, to vše hovoří o tom jací opravdu jsme. A vnucuje se právem otázka : máme vůbec právo na samostatnost, nebylo by snad pro národ lepší kdyby mu vládl někdo cizí a Češi poslušně plnili jeho rozkazy? Proč ten Masaryk měl takový zájem na tom, aby Rakousko-Uhersko se rozpadlo? Svět to vše vidí a myslím, že nejsem daleko od pravdy, že musí něco a velmi brzy, přijít, aby náš "člověk" pochopil, jak velkým hlupákem je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ÚS se pochlapil. Dík !
Nezaregistrový uživatel 12.9.2009 reagovat
Občané by tentokrát měli preferovat na volebních lístcích pouze upozaděné, jinak nevolitelné kandidáty zatržením. Nejlépe POUZE JEN TY ty, kteří budou umístěny až za desátým pořadím. Rozhodně pak nikoho z těch, co tam byli do dnešní doby. To prosím šiřte dál!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT