Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Těžká pomoc

Těžká pomoc

Drama na Haiti očima novinářů vypadá takto: Svět zahrnul oběti živelní katastrofy množstvím humanitární pomoci. Obětem ovšem nikdo nepomáhá. Ti co přežili v zavalených budovách, postupně poumírali, ostatní rezignovaně překračují mrtvoly, hladují a nemají co pít.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 110 PŘÍSPĚVKŮ

Pomoc žebrákovi není \"IN\"
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Jó, kdyby byla na Haiti ropa, tak by první záchranáři vstupovali na ostrov ještě se třesoucí a dnes by jich tam už bylo pomalu více než samotných obyvatel. Jak se říká: V nouzi poznáš přítele.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Pomoc žebrákovi není "IN"
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Vy těch přátel asi moc nemáte......
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Dnes jste si dovolil moc, vážený pane Hoffmane.Takto rušit spokojenost mnohých ze sebe samých, to se v tomto světě neodpouští. Ale na onom světě Vám to jistě bude připsáno k dobru, proto jen tak dál. Přeji všem zbývajícím lidem hezký den. P.B.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Lidí zbývá čím dál tím víc.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pan Hoffman si nedovolil vůbec nic, pouze konstatoval stav věcí. Pokud tam nemůžou přistávat průběžně letadla, že nestačí dráha, je poškozena navigační věž, nejsou tam ve výbavě buldozery a bagry, neexistuje uvolnění silnic ze spadlých budov tak toho nejde najednou moc dělat. A že se rozděluje i ta trocha vody a jídla pod dohledem vojáka se samopalem na spoušti, tak tomu se nediv. Navíc 4.000 gaunerů venku z basy to pohromu akorát znásobuje. Tady stačí povodeň a najdou se tu ventry, které mají tendenci rabovat. A nedovedu si představit Ty chytrolíne, pokud by postihlo něco podobného ČR, tak bez vyhlášení výjímečného stavu by jedni rozkradli všechno a druzí neměli co do huby. Dej si dohromady co plácáš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Zkáza na Haiti je pro civilizovaný západní svět bolavé, deprimující téma. Ivan Hoffman popsal přesně stav věci. Možná, že Haiťanům nejvíc porozuměl senegalský prezident, který Haiťany vyzval zpět k návratu do země svého púvodu, do Afriky. Americká pomoc je důležitá, i to vojsko je tam asi potřebné. Zoufalství a beznaděj znásobuje lidské ego, činí z lidí dravce... A Amerika možná pociťuje vůči této zbídačelé zemi dluh...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Senegalský prezident nabízí nejlepší řešení tragédie na Haity. Ten stát existuje asi dvěstě let a nefunguje tam vůbec nic. Bylo by zcela zbytečné to tam obnovovat. Pan Hoffman popsal stav věcí tak,jak je.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kromobyčejně by mě zajímalo ...
Nezaregistrový uživatel 21.1.2010 reagovat
... jaký dluh a proč by měla podle Vás Amerika vůči Haiti pociťovat. Moc moc prosím - mohla byste tuto myšlenku nějak podrobněji rozvést? Jsem jedno veliké ucho!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Tolik sprostoty, co je v pisatreli "Vaďura", se na těchto stránkách dříve nevyskytovalo. Podivuhodné je zjištění, že se ani tady nenajdou hlasy, které by dobytek odkázali do stáje. Kdo zlu neodporuje, sám se proviňuje, takže pod sprosťáka Vaďuru se zařazují všichni neodporující.?!?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Kde jsi na tu sprostotu přišel Divíšku? Jsi obyčejné otrapa, která by akorát filosofovala a skutek utek. A pokud si kdokoliv koleduje svýma kecama na úrovni largo desoláto tak je třeba jej poslat kdykoliv právě tam kam patří. A jestli se Ti něco nelíbí tak mě můžeš taky. Zázraku.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
No ty Vaďuro snad žijeme v civilizovaném světě,tak brzdi i když tě svým způsobem chápu a je s tebou psina. Inteligent s titulem a s takovým rozhledem by mohl ten slovníček upravit. Tom
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Tome pokud jsi si všimnul, tak na normální a logické příspěvky reaguji naprosto bez invektiv a nevadí mě ani opačný názor jako mám já. Pokud se tady ale najde mudrc, který odříkává naučené fráze z jakékoliv knížky nebo co slyšel na schůzi svojí partaje tak reaguji svým způsobem. A nevadí mě ani odpovědi, které na svoji osobu dostávám. Ale co nesnáším, tak hodnocení od anonymů či záměrných zkomolenin jmen, hodnotících moji osobu. Potom jsou svědky toto co si o sobě ode mne přečtou. A zase s tím nemám nejmenší problém. Buď zdráv Tome.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Vaďuro, asi Jste u mne zaznamenal, že nejvíce reaguji na jména i s i-mailovou adresou, tedy na lidi, kteří jsou otevření a svobodní. Asi Jste také zaznamenal, že si tady ponejvíce vykáme a nepoužíváme - řekněme neslušná slova. Mohu Vás požádat o totéž? Eviduji u Vás totiž některé názory, s kterými se dá slušně polemizovat. Pokud si ponecháte dosavadní "rétoriku". bude to na škodu věci. Zkuste to. Děkuji. Zdraví Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pavle Šimone. Vidíte, že hned to zni jinak. Ale jak se do lesa volá, tak se z něho i ozývá. Víte Pavle, kdysi jsem mimo jiné hrával i hokej. A v té naší pětce jsem mimo jiné měl i roli zametače. Vy jistě víte co, nebo kdo to je, nejsem si však jistý zda to ví i pan Divíšek. To je takový, který se s nikým nemaluje a nepáře , zejména s těmi, kteří otravují brankáře, cloní mu ve výhledu, sem tam jej rýpne kamkoliv holí a je třeba ten prostor bleskově vyčistit. A tady bohužel, si o to někteří víc než koledují.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Vaďuro, risknu odhadnout, že můžete být v letech hokejisty Jaroslava Jiříka. Ten neustále kroužil před brankou, clonil brankáři a byl tím nesmírně cenný. Musím říci, že mně byl sympatičtější než vy - zametači. Uznávám ale, že jde jen o úhel pohledu a účelu. Pokud tomu Jardovi nebyla rozbita ústa a byl přetlačen silou, nic proti tomu. Zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Uberte hodně let dolů pane kolego i Jarda Holík s Honzou Suchým jsou proti mě kmeti. Ale to nic na tom nemění, že byli ranaři a klobouk dolů před něma. Stan Mikita, kdysi nejlepší hráč Kanadsko-americké NHL, původně narozený na Slovensku jehož rodiče šli za prací přes oceán potřeboval ke svému mistrovství na ledě jednoho ochránce, který pečoval o jeho zdraví.. Většinou to byl Boby Clark, pozdější tenér Kanadské reprezentace. Já si pane dovedu udělat pořádek sám i tady a jak vidíte, nečiní mě to problém. A Jarda Jiřík v NHL skončil jenom proto, že se tam s ním ti zametači nepárali. Tady to bylo o něčem jiném.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Vaďuro, promiňte že ruším. Jakže přezdívali panu Jardovi Jiříkovi a Honzovi Suchému?:) Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Jiříkovi se říkalo brambor, Suchého nevím a Jarda Holík když vstupoval na led, tak tribuny řvaly Ať žije šéf.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Špitám "Souška" a šéf byl a je šéf.:)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Panu Vaďurovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Fakt už ten internet potřeboval takovýho řízka který se umí podepsat. Pořádek musí bejt, to říkal i poručík Dup.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Naprosto s vámi pane Divíšku souhlasím. Kdoví, kam posílal tento člověk svoje moudra před týdnem. Asi ještě hrál hokej.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Dobrý den, pane Divíšku. Teď opravdu nechápu, proč říkáte o panu Vaďurovi, že je sprosťák. Četla jsem jeho příspěvek (dokonce třikrát, jestli jsem přece jen něco nepřehlédla...), ale nic sprostého jsem tam nenašla. Ano, v závěru uráží hledače pointy, ale jinak s jeho názorem souhlasím. V každém případě nevidím "tolik sprostoty", která by v něm podle Vás měla být. Možná bych netykala a nepoužila výrazy jako "chytrolín" a "plácáš". Apropos ten Váš příspěvek shledávám mnohem horším. Nenazýváte pana Vaďuru dobytkem??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Přečtěte si Vaďurovy příspěvky na Sobotníku p. Rakušanové a změníte názor.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Jenže teď diskutujeme tady.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Držím palce I.Hoffmanovi.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Už několikrát jsem se vyjadřoval, že neslušná diskuze nejsou jen sprostá slova. Že dokonce sprostá slova méně zasáhnou jak lež, pokrytectví a podobné záležitosti. Panu Vaďurovi se přesto divím. Jestli je to něco, jako vyjadřování „selského rozumu“ a „nazývaní věcí pravým jménem“, tak myslím, že tady to asi fungovat nebude a je to škoda, že své názory takto znehodnocuje. To by se líbilo možná nějakým masám, pokud ještě fungují. Ale proti gustu, žádný dišputát.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zkáza
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Nejdříve se omlouvám panu Hoffmanovi, že jsem o víkendu "rozjel" tuto aktualitu. Komentář pana I.H. se mně velmi líbí. Je vysloveně naturalistický, pravdivý a varující. Jen čekám, že tady někdo vytáhne imperialistickou kartu v podobě 20 000 USA vojáků. Náznaky už jsem zaznamenal o víkendu. Zdraví Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Prosperita
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Změnit směr, tendenci bývá náročné. Měla bych vyhledat to pravidlo, že hojnost přicházívá k hojnosti.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zkáza
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Kdopak asi vytáhl imperialistickou kartu dnes první? Můžete hádat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Demokracie
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Nabízí se srovnání dvou zemí vedle sebe Haiti a Kuba. Zatímco je módní od našich politiků bojovat za demokracii na Kubě, demokracie na Haiti nikoho nezajímá.. Nabízí se otázka co může a nemůže občan ovlivnit a jak daleko jsme od takové demokracie. Poznámka: V roce 1994 po intervencí Spojených států, která opět nastolila vládu Jean-Bertranda Aristidea
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Demokracie
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Proč se zajímáme o Kubu a ne o Haiti? Protože komunistické totalitě na Kubě trochu víc rozumíme, měli jsme tu totéž v "bleděčerveném". Totalitě haitské nerozumíme a rozumět asi nidky pořádně nebudeme. A taky - abychom hasili všechny nepravosti světa, tak na to jsme moc maličcí. A nedokážeme si ukočírovat ani nepravosti vlastní. Ach jo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Demokracie
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
a osvobození od kolonizátorů přinesla mnoha zemím více škody než užitku. Ti lidé si s nabytou svobodou neumí poradit, vládne tam korupce a střídají se různé diktatury a vraždí se tam navzájem. Haiti není samo, v Africe je takových zemí víc a časem k nim asi přibude Palestina. Otázkou je co s tím. Vnutit jim pořádek silou je asi stejně špatné (či dobré?) jako nedělat nic. Horší je, když se z těchto zemí začne násilí šířit do okolí. Pak je asi zásah nutný. Vzpomeňme Kambodžu kde vojensky zasahoval Vietnam a do něj se zase pustila Čína. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Afrika v Karibiku
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Včera jsem na Googlu Earth mašel to Port au Prince a okolí. Moc doporučuji. Kromě prezidentského paláce, stadionu a letiště s nejbližším okolím jsou to desítky kilometrů čtverečních maličkých domečků a uzoučkých uliček, i když oboje (domečky i uličky) jsou pojmy hodně optimistické. Nějaká zeleň, náměstí apod. - věc neznámá. Tak mě napadá: Haiti je jedna z prvních (ne-li úplně první) osvobozená (francouzská) kolonie. Už více než 200 let má svoji vládu. Podle mne tady byla přeskočena nutná historická etapa. Bydlí tu sami afroameričané, jejichž životní styl se hodně podobá té v rovníkové Africe než Americe. Negramotnost, nezaměstnanost, bída, AIDS? Už dvě stě let mají co chtěli, co si vybojovali, řečeno brutálně. Ten první zločin byl už jejich nedobrovolný transfer z Afriky, notabene z jejích různých částí, takže se etnikum dodnes nespojilo.. Vše ostatní jen plynule navazuje. Stálo by za to porovnat, proč sousední Dominikánská republika při shodných "předpokladech" prosperuje. Předběžně odpovídám: každá totalita časem degeneruje, bolševického (kubánského) typu nebo toho haitského. Ten kolonialismus měl asi taky hodně dobrých (civilizačně nutných?) aspektů. Nebo ne?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Afrika v Karibiku
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Přečtete si něco o zemi a už rozumíte problematice. Kolonialismus je civilizační apod. Obávám se, že máte trochu černobílý svět, ale nedivím se v našem mediálním prostředí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Afrika v Karibiku
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Omlouvám se, patří to nahoru jako reakce na civilizační kolonialismus.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Demokracie
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Tome, srovnání dvou sousedních zemí Haiti a Kuby mne napadlo ihned také. Je dobře, že o tom píšete. Zemětřesení na Haiti je velikou tragédií, umocněné právě poměry, které tam jsou. Utrpení tamních lidí nechci zlehčovat, ale vkrádá se jasná otázka. Jak to, že naši ochránci demokracie vysílají disidenty a peníze proti zemi, kde je pro lid děláno mnohem více, než na sousedním ostrově, kde vládne negramotnost, bída, nezaměstnanost a nemoci. Je to k velkému zamyšlení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zase naopak a po komoušsku!
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Kdepák, žádné peníze nejsou posílány proti Kubě, ale jako podpora utlačovaných na Kubě. A jak je to s těmi disidenty podle Vás, co jsou prý posíláni proti Kubě?!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zase naopak!
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Karle, utlačovaní jsou ti, co působí proti tamní vládě. To znamená, že porušují tamní zákony. A ti rozvraceči od nás se svými činy veřejně chlubí v našich sdělovacích prostředcích, někteří byli i přistiženi a vězněni. V čem je ale podstata, je to, že vedlejší ostrov nezaručuje zdaleka lidem to, co Kuba a nikoho to nezajímá. Dovolím si tvrdit, že je to proto, že se vše na Haiti děje pod dohledem USA. Je tam bída, negramotnost a chabé lékařské zajištění. Tak kde je důležitější pomoc?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Demokracie
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
je přece všude, kde jsou US. Na Kubě, přes všechny nedostatky které většinou vyvolává bojkot ,,demokratické,, velmoci, ale taková hrůza není a podmínky k životu, sice bez nejnovějších aut a všech posledních vymožeností civilizace, je daleko slušnější. Jenže to hlavně naším ,,demokratum,, v čele s Havlem, nestojí za řeč...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
tuto zemi (Haiti) dospět do stavu, kdy je pomoc možná jen s prstem na spoušti... Tuto větu do skály vytesat! A co měl svět tedy dělat? Internacionální pomoc či světového četníka? Když se svět pokusil zabránit genocidám v bývalé Jugoslavii, to bylo křiku. Masové hroby civilistů tam odkrývají dodnes. A kritika těch kdo to zastavil je stále slyšet také. Dnes je panem Hoffmanem kritizována nečinost světa. (kterého? OSN? Číny? Ruska? USA? Francie?) Už vidím ty komentáře kdyby tam někdo ten pořádek (před zemětřesením) přišel udělat. To by se o vměšování a imperiální politice popsaly tuny papíru. Náprstek Viktor
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Moc hezky jste to pane Náprstek popsal. Komunisté na Haiti přivedli tuhle nešťastnou zemi ZuGrunt a tak ani internacionální pomoc USA na konci minulého století nedokázala zabránit zemětřesení. Možná kdyby NATO v bývalé Jugoslávii a spojenci v Iráku, Aghánisánu a Kosovu postupovali razantněji tak dnes měl svět volnější ruce k účinnější pomoci. Smutné je totiž, že ještě pořád na Kubě v Koreji ve Vietnamu nebo Číně přeživají pohrobci komunistů. Vždyť si vzpomeňme jak za Maa nosilo tupé komunistické stádo u sebe knížky citátů a vybíjelo zpěvné ptactvo které prý neničilo úrodná rýžová pole. Je dobře, že se v nejlidnatější zemi světa poměry už zlepšily a kapitalismus tam bude brzy vybudován. Zatím to bude asi kapitalismus nižšího typu ale každý krok správným směrem je třeba přivítat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Moc hezky jste to "Jojo" popsal. Kdyby byl na Haiti vždycky kapitalizmus, tak by tam nebylo zemětřesení. Tak to má myšlenkový náboj, jó,jó. asi stejný, jako Náprstkův. Ne nadarmo se říká: vrána k vráně sedá, rovný rovného sobě si hledá.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Divíšku,vy jste asi přehlédl fakt,že na tyto stránky nejvíce píší lidé,kteří všechno vědí,všude byli a od všeho mají klíče.A mají dojem,že čím víc příspěvků naslintají,tím vypadají chytřeji.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Aha, novodobý kazatel Divíšek. Mám takový dojem, že kdo nepístá stejně jako Ty, tak je to Tvůj nepřítel. Srovnej zbytky mozku a dej si dohromady, že pan Hoffman konstatoval fakta, která jsou a nic víc. Svůj názor Ti nevnucuje. A taková myšlenková bída jako jseš Ty nás tady ještě bude hodnotit. Svůj slovní průjem si nechej pro někoho jiného a neotravuj svýma představama, které Ti někdo nakukal a Ty jsi je povýšil na svoji filosofii.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
I když se zde prezentujete jako sportsman a "ostrý hoch,"neznamená, pane Vaďuro, že pro Vás neplatí "pravidla diskuze". Pokud jste si je nepřečetl, měl byste si je přečíst. Platí pro všechny diskutující, tedy i pro Vás. A Vám, jako sportovci, by jejich respektování nemělo dělat potíže, jste přece na dodržování discipliny ve sportu zvyklý. (Pravidla zakazují urážky jiných diskutujících, komolení jejich jmen, používání vulgarismů). A nepo nechávají diskutujícímu ani na výběr, ke komu se chovat slušně, a ke komu neslušně, jak si to sám představujete... Myslím, že by Vám to nemělo dělat potíže... Děkuji Vám za pochopení. Mirka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Myslím, že upozornit potřeboval.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Svět nechal
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Od roku 2006 vládne na Haiti někdejší Aristidův spojenec a nynější rival René Preval v zemi je 9000 vojáků mírové mise OSN. Vliv USA je v této oblasti značný, přesto za stav v zemi může neschopnost, rozhádanost mnoha subjektů a nedostatek schopných elit. http://www.democracynow.org/2006/8/31/shocking_lancet_study_8_000_murders
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Samé otázky a žádné odpovědi
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Už zde od IH kdysi padlo, že každý má takovou vládu, jakou si zaslouží. Tehdy s tím většina souhlasila. Mluvilo se o ČR. Platí to i pro Haiti? ------ Představte si, že bychom zjistili, že na Marsu žijí lidé a hrozně strádají nedostatkem potravin. Posílali bychom tam pomoc? Možná by nějaká raketa zachránila pár set lidí na 1 rok od smrti hladem. Má význam jim pomoct, nebo je to už za hranicí našeho soucitu a můžeme to brát jako JINÝ SVĚT? ----- Jiný příklad: Jdu do práce a vidím u popelnice, jak si v ní bezdomovec hledá zbytky potravy. Mám mu přinést čisté jídlo a teplé oblečení? Další bezdomovec se třese u vchodu do metra zimou, jak asi strávil noc? Mám ho pozvat na noc k sobě domů? K bezdomovcům máme mnohem blíž než k Haiti a zatím jim nikdo z jejich zoufalé situace nepomohl. Jsou už za hranicí našeho soucitu a můžeme je brát jako „jiný svět“?------ Do afrického pralesa se vydá expedice a najde tam živořící kmen se spoustou vyzáblých dětí. Prý tak žijí už 100 let. Má zburcovat OSN, aby jim tam začali nosit potraviny a léky? Zachránit je od smrti hladem, aby jich bylo za 20 let o 300% víc a živořil by jich čtyřnásobek? Kdyby tam nikdo nešel, nebyl by tento „jiný svět“ objevil a my jsme o ničem nevěděli. Bylo by to tak lepší? ------- Samé otázky a žádné odpovědi....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Samé otázky a žádné odpovědi
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Zajímavá úvaha.Rozumná.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Samé otázky a žádné odpovědi
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Vlastní rodina se snaží žít v toleranci a dostatku všech členů a má svůj systém hodnot ? Vyšší rodina je náš stát jako společnost našich rodin mající společný systém hodnot ? Doma netrpíme velké sociální rozdíly, ve vyšší rodině to nevadí a toleruje se to i pokud jde o vzdálenější příbuzenstvo ? Doma se o nemocném nemudruje a prostě pomůže se ho vyléčit, a pokud nezvládají sami, očekávájí , že vyšší rodina pomůže ho vyléčit rychle, levně, dobře ? Když má doma někdo hlad, snaží se rodina ho nakrmit, zjistit co je sním, proč se něco nepovedlo ? Hned ho nevyhodí za dvěře, že když se mu nedaří nebo má problém už není členem rodiny ? Když rodina už na to nestačí, očekává, že vyšší rodina pomůže nakrmit rychle, levně, dobře ? Když je člen rodiny úspěšný, nehážou mu klacky pod nohy a jsou pyšní jakého člena rodiny to mají ? V druhých rodinách už je to ale moc nezajímá, ikdyž mají společné hodnoty. Žije se za pochodu s přetvářkou a pokrytectvím, co je dobré a co je špatné. Pochybují o svém jednání a chtějí se jakoby polepšit. Běhají po světě pomáhají všem a vždy , hledají rozřešení jako ten Medvěd co byl Ivanem. Co mají doma nebo před barákem nevidí. Hledají vyšší rozhřešení, no ukazovali v TV. Pomáhej bližnímu svému se říká, no dobře, ale kdo je ten bližní, nebo že by blízký? Hledájí se Blízká setkání třetího druhu nebo se hledají společné hodnoty nebo jen rozřešené smíření.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Den Trifidů
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Nedávno jsem po cca 30-ti letech četl Den Trifidů a situace na Haiti jakoby to připoměla. A že není rozdílu mezi lidmi v případě tragedie můžu potvrdit na vlastní zkušenosti. V roce 1997 bylo po povodni nejen Jesenicko odříznuto na mnoho dní od konce světa. Přilétaly vrtulníky a shazovaly potraviny a základní pomůcky. Třebaže v obchodě byly stále ke koupení záladní potraviny, lidé se rvali o rohlíky a pití. Doufám, že si to někteří moji spoluobčané připoměli, když to teď viděli v Haiti. Lidé jsou všude stejní. Pavel Šimon
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Den Trifidů
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Lidá jsou všude stejní - někteří jsou stejnější.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Den Trifidů
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
S vlastní infrastrukturou zápasím dnes a denně. Nemyslím, že by byla lepší metoda učení než napodobování. Schopnost napodobovat není vybíravá, jak by se zpočátku mohlo zdát, nýbrž asimilující a zpětně zpracovávající.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Možná se mýlím...
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
..., pokud ano, tak mne opravte, ale není Haiti náhodou ta země, odkud soudruzi vyhnali ta hrozné kapitalisty, takže např. ministra školství dělal 18-tiletý kluk, protože uměl číst a psát, kde padl průmysl, protože se najednou zjistilo, že si práci neumějí sami organizovat, atd... atd...??? Myslím, že s panem Hofmanem nebudu souhlasit v tom, že to do téhle situace nechal dospět svět. Mohou si za to sami, úplně stejně, jako třeba my si sami můžeme za naši vládu. My voliči...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím...
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Ano táto, když Haitskou socialistickou republiku přestal podporovat Svaz sovětských socialistických republik, tak si přestali vědět rady. Rozprodali všechen majetek a když nebylo co prodávat, tak zrušili vedoucí úlohu kapitalistické strany a takhle to skončilo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná jsem správně
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pro našince je území Haiti objevené španělskými výpravami. Porovnávat vnitrozemský zřídka samostatný stát s tropickým ostrovem je možné, zběžně neúčelné.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
ale tragedie obyvatel Haity je tragedií náhlou, kalamitní, neočekávanou. Haiťany zaskočila, nejsou připraveni, jsou bezradní a pomoc opravdu očekávají a je nutná. Vše ostatní: kdo se přiživí, kdo využívá, kdo má prst na spoušti, je nepodstatné. Je potřeba, teď a tam, zavézt pořádek. Což se, snad, děje. Nezdálo se mi, že obyvatelé nejsou na svou chudobu zvyklí, že žádají něco jiného, než pomoc humanitární. Žádní podvyživení. Jen nešťastní a zaskočení lidé. Zřejmě se svým údělem žili spokojeně. Nevím... Pan Dušan srovnává soucit s Haiťany se soucitem s bezdomovci. Nevím, zda vystihující. Bezdomovci si většinou svůj život bez domova zvolili. Nežádají od společnosti nic jiného, než - nechte mne být. Dovolí nám (společnosti) pomoc materiální. Žebrají, najíst se chodí do charitativních zaříízení, když mrzne až praští, tak teplo a střecha nad hlavou taky dobrá. Ale potom zase ven a žít po svém. Pane Dušane, když bezdomovcům nabídnete jiné řešení, stejně Vám utečou. Zvolili si. Haiťané si zemětřesení nezvolili, to přišlo. Náš soucit a pomoc si zaslouží. I za cenu zvýšení státního dluhu.:( Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Ty chudáku bohatýre, ty palice medvědí, trochu se na sebe podívej, jak jsi vlastně žil! Vychvaloval ses až do nebe, rád jsi měl jenom sám sebe. Pro sebe jsi jen žil a lidem ublížil. Vzpomeň si na Nastěnku, jak jsi jí urazil! Ivan// Nastěnku? Ď. Hřib// Neuměl jsi vykonat dobrý skutek! To je má odpověď, to je má rada. Dál se rozhodne, zda chápeš nebo ne. Ivan// Tady není, co bych měl chápat! Tak půjdu a budu konat dobré skutky! A potom se tím dobrem v člověka zas proměním.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Sasine, jediné dobré skutky páchám v případě koupě časopisu NP (NOVÝ PROSTOR). Některý měsíc i vicekrát. Kupuji ten stejný. To není "natažená ruka". Bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Prostě nesouhlas. Já taky nedávám somrákům u obchoďáku na chlast ani na cígo, ale je potřeba nazývat věci pravými jmény a rozlišovat. Taky když má být pomoc účinná, musí být taky kvalifikovaná. V Itálii taky je vidět, žebráků i žen s dětmi co žebrají, ale to, co je u nás je , co? Pokud nevíme co to znamená tak alespoň zde --//-- http://cs.wikipedia.org/wiki/Bezdomovec
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Sasine, opět jsem byl pomalý a nepochopil jsem, zda reagujete na bezdomovce nebo na postižené na Haity.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Dobrý večer Zdeňku, teď jsem nepochopil, co jste nepochopil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ad: Sasin, včera 22:38
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Přirovnávání (bezdomovci), pasáže z pohádek, odkazy, k tomu bláznivé řazení příspěvků (tady je navíc taková zvláštnost, že se později příspěvky seřadí správně, ale napsané už zůstane). Nechápání je slabé slovo, Sasine. Nerad bych skončil v pařátech pana Vaďury nebo doktora Chocholouška. :-) Doporučuji jenom jasněji formulovat a asi i s adresou. Také Vás zdravím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Oóóó,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
řazení, zdá se, funguje !!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Oóóó,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Nefunguje. Na mou óóódu ( dnes, 6:58) již reagoval pan Buran (včera 19:50). To jsem blázen a teprve budu, až se to zase srovná.--- Na takové zpříjemňování vztupu do nového dne ti, Deníku, S..U!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Docela s Vámi souhlasím, bab. Tedy až na tu poslední větu a na to, že od nás bezdomovci nic nechtějí. A co ty natažené ruce? "Paní nemáte pětikorunu?" "Nemám" odpovím teď už s chladným srdcem, protože jsem právě měla možnost několik takových poznat a dojem byl ten, že oni tu svou situaci nechtějí změnit, i když by mohli. Jsou určitě i výjimky, jeden můj známý se rozvedl, myslím, že přišel i o práci a skončil také na ulici. Spal v lese a přežíval asi půl roku. Myl se v potoce, ale každý den se chodil někam holit. Už nevím, kam snad někam na veřejné WC. Bylo mu jasné, že páchnoucího a neupraveného by ho nikde nevzali. Jenže on chtěl pracovat a z toho stavu se dostat. Teď má celkem dobré místo a samozřejmě už i nájemní byt. Takže - odmítám podporovat lemply.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Jest souhlasit s bab i vámi Johanko.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Paní Johanko, přiznám se, že bezdomovci bych nedala ani korunu.:) Zase to mé nesrozumitelné vyjadřování. Většinou si svůj život opravdu zvolli. Od společnosti (jako takové) žádnou pomoc (práci) nežádají, nechtějí. Jen perfektně umí ruku natahovat. O tragediich jedinců jsem fakt nepsala. Nejsme v rozporu.:) Zdravím bab.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Paní Bab, souhlasím s Vámi. Snad jenom „prst na spoušti“ bych nedával do jedné kategorie s tím „kdo se přiživí“ nebo „kdo využije“. „Prst na spoušti“ je podobná obezřetnost, jakou musí mít zachránce při záchraně tonoucího, jinak bude stažen též pod hladinu. Nevidím v tom přímou souvislost s místními poměry ani s rozprchnutými vězni. Zoufalství postižených v podobné situaci by se projevilo všude na světě. Ale možná se taky mýlím. :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Pane Zdeňku, ten "prst na spoušti" se mi nelíbil u IH.:) Blbě použila, že? Ale zase, odjinud, (ten prst) je fakt v zoufalství nepodstatný. Srozumitelnější? Zdravím.Bab.:)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Myslím to tak, jak Vy . Na přemýšlení o efektivnější pomoci by měla přijít řeč jindy, ne ve chvíli, kdy je KAŽDÁ její varianta dobrá. S „prsty na spoušti“ byl dnes IH podle mne trochu vedle. Zdravím, Zdeněk
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
No poslyšte. Snažil jsem se držet. Ale to se kurva po Vás nedá číst. Tady snad diskutuje parta zakomplexovaných s náboženskými fanatiky a jsou přesvědčeni o tom jaci jsou to pastýři. Co to kurva řešíte. Na Haiti bylo zemětřesení, spadly domy a jsou tam statisíce mrtvých. Svět tam vozí pomoc a zatím vázne distribuce. Tečka. A vy tady řešítze óbrkokotiny jestli jsou haiťani vyžraní nebo nejsou, chujoviny s Kubou. Starejte se o sebe. Zase tečka. Kolik jste už poslali DMSek? Ježiš to je volů.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Vaďuro, zklidni hormon. Nedělej ze sebe primitiva pokud jím nejseš.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
V hokejové žargónu jste se nazval zametačem či čističem, já bych to však viděl spíš na obyčejného zakomplexovaného sprosťáka.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Tož dobrá, Vaďuro Otto, řek ste si vo to. Tak to nečtěte. Zval Vás někdo? Ste tady na návštěvě. Tak jako my. Právě slyším (z rádia ne) že sympaťák. Ne, Vaďuro Otto.Vy jste zvláštně postižený blbeček. Ani blbec se nedá říct. To půjčka za toho vola. A tady se s takovými jako Vy ani diskutovat nedá.... Co říci na: Vaďura Otto" včera 7:20"? To jako Vám chybí přitakání ?!? "Ste dobrej, Vaďuro, řek nám něco novýho, fakt. Jak jasné, úderné a plné nových informací...." To žádáte? A ty závěry, Vaďuro, ty závěry. Mi stačí k vyjádření rozdílu mezi Číňany a námi dát ke srovnání (pro přemýšlivé) Blanické rytíře a terákotové vojáky. Vás napadne "vyjímečný stav". Schopen chápat slova? Slova jiných ?!? Jesti někdo chytrolín, Vaďuro, tak Vy budete adept číslo jedna...Vaďuro, Vaďuro... -O chytrolínu citováno z "včera ve 12:06". Teď z "včera 11:33" - "Myšlenková bída" a "slovní průjem"? To už někdo řek dávno před Váma. A intelektuálnější. "včera 12:06" : A normální, logickej přispěvek je, Vaďuro, kerej ?!? Vaďuro, Vaďuro. Závěrem: "dnes 5:49" - No poslyšte Vy, intelektuále zastydlej, když nevidíte rozdíl mezi opravdu chudými vychrtlými a nevychrtlými chudými (napsala "podvyživení" - nepoužívat slova, která mění význam napsaného, Vaďuro, na to obzvlášť citlivá) , tak když rozdíl nevidíte, tak ten vůl a korunovanej a ducha mdlého, bude někdo jiný... Co nového za informaci "v dnes 5:49" ?!? My tady, kua, nic neřešíme. Teda pardon, kromě nových neotřelých "cizích" slov. Cenu Fair play nikdy nedostal, co? A dovolím si podotknout, že hrajete na druhé polovině hřiště než Vaši čtyři spoluháči. Pokud ovšem nejste vyloučen. V každém případě škodíte svému brankáři, hysteriku Vaďuro.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Jen se lze obávat, že pro Ottíka příliš intelektuální.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Není to ani na mě nějak příliž intelektuální, je to selské a srozumitelné. Jste tady parta fukající si na bolístko pro nezasvěcené chybějícího intelektu praktického života. Snažíte se filozofovat nad ničím a ukájíte se v myšlenkách, že jste profesoři etiky. Až na pár vyjímek jste hlupáci, kteří by si neuměli přišít ani knoflík od košile. Ale většinou zamindrákovaní lidé se uchylují pod psaní anonymních přezdívek a tym vytlačují svoje moudra, za které by dostali v běžné hospodě, od běžných návštěvníků a k tomu ještě naprosto střízlivých pár po hubě a chytili by je za prdel a vyhodili ven, ať tam neotravují ostatní blbýma řečma.Řekl bych, že normálnímu člověku a naprosto skromně říkám, že Já jsem by Vás bylo líto. Ale není, protože nejste zavřeni za zdmi blázince, můžete se volně pohybovat a terapie, kterou jste si zvolili je pouze vaše volba. Přestaňtre tady mrkotat kolem Haiti, pošlete tam DMS, nebo peníze a přestaňte smrdět svýma řečma o ničem. Podle nadpisu to vypadá, že se možná mýlím taky. Ale tentokrát se nemýlím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Otto Vaďuro. Do partičky zde nepatřím, jsem praktický a zručný člověk, do hospody mezi chlapy chodím a jsem vítán. Taky poznám arogantní hovado, které si myslí, že je ve všem nejmoudřejší a chce mít vždy poslední slovo. S několika jsem se setkal. Vy byste mezi ně patřil.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Já to teda vidím tak, že zatímco pan Vaďura se všemi mluví na rovinu pod svým jménem, všichni jeho kritici se schovávají za anonymní nicky a dělají děsné hrdiny....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane Kocour díky. Máte u mě palec nahoru. Ty šašky kterých se to týká jste vystihl přesně. Nemám k tomu co dodat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Jak můžete vědět, že to je jeho pravé jméno? Jmen i nicků si můžete na netu založit nepočítaně.Až na výjimky se jedná o pseudoneanonymitu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Myslím, že pan Vaďura toho tady na sebe prozradil už tolik, že kdybych si dělal poznámky, tak mu můžu za pár hodin zazvonit u dveří a pozvat ho na pivo...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane Kocoure, že vidna Vaše přezdívka (jméno) na mé obrazovce šeďě, páně Vaďurovo jméno (přezdívka) bleděmodře, znamená, že oba dva velmi NEANONYMNÍ ?!? A bab na mé obrazovce v šedém znamená, že já velmi, ale velmi ANONYMNÍ ?!? Toť nad mé chápání... Milý pane Kocoure. Mé počítačové dovednosti (opravdu vysoká věková kategorie, jak pitomně místo argumentů naznačil kdosi) nedosahují stupně tak vysokého, abych si založitla jinou než jednu vlastní mailovou adresu. Dávat napospas (tu adresu) nemíním. A učit se založit dalši nechci, protože zvědava na pitomosti po mailech nejsem. Takže, žádná děsná hrdinka. Docele pragmatická nutnost. A myslet si můžete, co ctěná libost. Pan Vaďura možná mluví na rovinu. Já se s tou jeho rovinou neztotožňuji, považuji ji za stoku, ať si platí SMS nebo DMS kolik chce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Nějak tomu nerozumím.... To se chválíte, nebo si stěžujete...???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pochopit se to dá docela dobře. Když se chce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Jo... Pochopil jsem, že neumí založit jinou e-mailovou adresu, tak se raději nepodepíše...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Paní Bab, podle mne (marně) odpovídá na dětinský příspěvek "Kocour, dnes 10:48". --- Jinak vidím, že jsem se večer ve 20:54 příliš nemýlil. Pan Vaďura je fakt „chlapák“ (takového rathovsko-kalouskovského typu), nepotřebuje ani názor, natož vlastní polovinu hřiště, z toho by mohl i tak vyžít, kdyby to mělo být jen v té hospodě.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane Kocoure. Na této diskusi, k tomu problému už zkapál pes. Taky je možné, že někteří aktéři již vystříleli střelný prach a zbyly jen nepotřebné hylzny( pro nevojáky je to prázdná nábojnice po vyletění projektilu). Tady to patří zabalit a přesunout se ktalšímu problému nabízenému dalším redaktorem. Přeji Vám pěkné odpoledne a dobrou náladu. Mě ji nemohou tito myslitelé pokazit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Nápodobně, hezký den :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Možná se mýlím taky,
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Souhlasím! Potřeboval by ženskou!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vsechno jedna velka saskarna.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Jiste vazna vec zda tsunami nebo zemetreseni. Zajimave je ale jak se cely svet okamzite predhani v pomoci. Takova katastrofa je uzasny business nejenom pro vlady ale predevsim pro dobrocinne organizace. Jak vime z posledniho tsunami v Asii tak se ztratilo nekolik miliard dollaru neznamo kam. Dobrocinne organizace maji ze sve cinnosti super job, az 65% prijmu skonci v jejich kapsach, tedy lepe receno v jejich organizaci. Pouze zbytek se pouzije na letenky, nejaky ten material ci ostatni nakupy. Vlady se zase predhaneji kdo da vic z penez danovych poplatniku aby upevnil nebo zduraznil svoji pozici. Proste jedna velka saskarna kde na jejim konci zustavaji ti postizeni. Napakuje se moc jednotlivcu a organizaci, nektere staty ktere jsou dostatecne rychle upevni pozici. V tomto pripade jsou to USA ktera ma Haiti pred dvermi. Zajimave ale je ze se pro Haiti nikdy nic nedelalo a ted je strach aby nahodou Kuba nebo Chavez nahodou neziskali na vlivu. Proto to bleskova invaze US boys kteri ale skutecne vec ovladaji. To se jim musi skutecne nechat ze co se tyka teto logistiky jsou jednicka; jako jiz pred 60ti leti v pripade Evropy. A jinak to skutecne nejde, jak uz zmineno letiste ma jednu jedinou kratkou drahu a volny prostor na parkovani letadel neni. Kapacita letiste byla 15 letadel denne. Tak je treba nedramatizovat a hlavne se necpat do regionu kde nemame co delat. Ale CR zase panikari jako mini stat a zase se chce zviditelnit. Vsichni se derou se tam dostat jak potrhli komedianti. Asi chteji k mori. Od toho jsou velke staty a my at posleme penize; kdyz uz tedy. Sleduji inteligentni aktivity Svycarska, Portugalska, Lichtensteinska, a jinych malych ale nikde nevidim saskarnu podobnou te z CR.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vsechno jedna velka saskarna.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Máte pravdu, nikdy jsem nepochopil proč se humanitární pomoc musí posílat letecky z kdejaké světové pr... ehm končiny, místo toho, aby se peníze poslaly do nejbližší destinace, ve které je možno potraviny a materiál zakoupit a tak ušetřit za dopravu... Jenže to by na tom nevydělali ti správní lidé, že jo...???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vsechno jedna velka saskarna.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Co bys taky chtěl od kocorkouských politiků, kterým je bližší kabát než košile.. U nás se dělají sbírky na postižený, ale když jde o krk někomu venku, tak se můžeme přervat!!!! Faleš a přetvářka. To je to, co nám vládne!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Vsechno jedna velka saskarna.
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Myslím, že podstata materiálová pomoci je v tom, zajistit opět dobrý kšeft učastněným společnostem.Logika říká , že do tak vzdálené destinace jsou nejlepší zaslané finance,které pověřená organizace použije dle momentální potřeby postižné oblasti. Jak se zachází s materiálovou humanitární pomocí, nám sdělovacími prostředky prezentováno. Tom
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Ivanovy dobré skutky Žebrák// Darujte holoubkové, sestřičky, bratříčkové, mamičky, otcové, mí dobrodinečkové. Všiměte si, jak trpím na světě. Almužničku hoďte mi, pánbůh se vám odmění. Darujte sirotkovy ubohému, prokřehlému, hladovému, chudáčkovi žebráčkovi slepému, chromému, hluchému ... Ivan// tady vykonám dobrý skutek a nebude mě vidět. Kolik máš v hrníčku? Žebrák sotva půl troníčku. Ivan// Když je to tak, dám ti pěťák. (odhodlaně a podívá se do zrcátka) Jak je vidět, pěťák na dobrý skutek nestačí. (zklamaně) Žebrák (se podívá zpod šátku na Ivana.) Vlkodlak! Vlkodlak! Zachraň se kdo můžeš! Ivan // Jaký dobrý skutek mám vykonat? Mrazík to naučí. --//--http://www.youtube.com/watch?v=EPsoAy79Szs&feature=related
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
Dobrý večer, Sasine, copak to tady vyvádíte? :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
:-) Pan Sasin si myslí, že "prst na spoušti" znamená - "chcete příjmout můj dobrý skutek po dobrém nebo po zlém!"
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 18.1.2010 reagovat
:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane sasine, méně (slov) by znamenalo více...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Ivanovy dobré skutky
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
lidé,posílejte na konta pomoc haiti,posílejte sms,dms,různé šeky,hlavně lidé buďte solidární,a posílejte a posílejte,hlavně vy chudí,nebo vy po záplavách,nebo důchodci či mrzáci,vás je nejvíc tak posílejte,je toho plná televize,rádio i noviny,tak prosím vás posílejte,my bohatí nato nemáme a doufám že nám něso zůstane za nehty jako vždycky,,tak posílejte,ještě nemám mramorový chodník k chatě a ze svého dávat nechci..tak posílejte na humanitární pomoc Haiti,,vy stádo blbců !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Víš vůbec co ty chceš?
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Přemýšlej, nebo jdi na vyšetření.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Dobrý den Pavle Šimone
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Díky za osobní e-mail. Zítra se Vám ozvu a věřím, že jak píšete najdeme v mnohém společnou řeč. Už jenom ona skutečnost, že vlastníte byť menší firmu, což není podstatné ale podstatné je to, že se živíte sám a vítě, že zadarmo Vám nikdo nic nedá. A víme oba dva, že to není procházka růžovým sadem. A jistě se shodneme i na tom, že s radostí platíme z našich daní učitele, poctivé policisty, nutnou státní správu a ta přebytečná v podobě kdejakého darmošlapa, kterých i tady vystupuje dost, je zralá akorát tak na pár facek. A samozřejmě, že se jim moje názory nemohou líbit. jsou to mnohdy stejní vyžírkové jako ta valná většina Kocábových chráněnců. Ale o tom až zítra a osobně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý den, pane Vaďuro!
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane Vaďuro, gratuluji Vám ke slušnému projevu, když se chce, tak to jde! Řepková
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý den Pavle Šimone
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Jasně,rozumím,řešme to, co řešit můžeme a také to zkontrolujme.A kde jinde,než před vlastním prahem.Jen to zkusme více bez emotivního hecování jeden druhého.Také si myslím,že akademické debaty jsou spíše náhradou návštěv u psychoanalytika.Přesto.Klídek,Lúďo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý den Pavle Šimone
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Ubohé... pane Vaďuro... Proč napadáte ty, které neznáte? Chtělo by to pohovor , ale ne se Šimonem, ale psychologem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Dobrý den Pavle Šimone
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
O příspěvku pod jménem dnes. Pane Pavle Šimone. Tak to vidíte. Domluvili jsme se my dva, na osobní korespondenci a tento patlal se zase zajímá o něco, konkrétně osobného nás dvou, co jste mi nabídl a já na Vás kladně reagoval. Pane Šimone. Napsal jsem, že se živíme v našich firmách vlastní prací. A vážím si každého člověka, který to dělá jako my dva a je jedno, jestli je to zedník, instalatét, inženýr, zámečník, kovář. Každý musí koupit materiál, vyrobit něco ze svého oboru a musí to být prodejné. A prodat to musíme tak a tam, kde dostaneme zaplaceno. Z těchto peněz musíme zaplatit teplo, vodu, dát výplatu svým zaměstnancům, odvést příslušné daně a s radostí si zaplatíme jak už jsem uvedl toho kvalitního učitele, policistu a další NUTNOU státní správu pro chod tohoto státu. A živíme zhruba 700.000 lidí. Z toho je zhruba čtvrt milionu takových dnesů, kteří nic nedělají, nebo dělají že dělají a ještě horší je to, že dělají něco, co nikdo nepotřebuje a jsou tady důležití jak koministi na Velehradě. Ale s tím jsem Pane Šimone počítal, když jsem Vám ten vzkaz sem dával a celý dnes i s tou jeho čtvrtmilionovou partou důležitých nikdošů me může políbit. Jestli ovšem chce. Pokud nechce, nemusí. Potom to není urážka, protože měl na výběr. A těch 450.000 potřebné státní správy se toto vůbec netýká. Ahoj dnesi a až půjdeš spát, tak si nezapomeň lehnout.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Gangsteři a trestanci trpí
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
stejně jako ostatní. Nemají náladu a chut páchat další zločiny. Zemětřesení jistě byla jejich nejúčinnější převýchova.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co je zde za lidi
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Vy všichni co dáváte do diskuse Deníku.cz příspěvky tak jste malá menšina podivínů. A ted uz jsem se mezi Vás začlenil i já. Tak si z toho nic nedělejme, s chutí do toho a půl je hotovo...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co je zde za lidi
Nezaregistrový uživatel 19.1.2010 reagovat
Pane Limaku jako zálesák si jistě umíte přišít i knoflík u košile, a tedy nejste hlupák dokonce ani podle přednášky z doučovacího kroužku pana Vaďury. Nic si z mé potměšílosti nedělejte, a šijte do toho :-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co je zde za lidi
Nezaregistrový uživatel 20.1.2010 reagovat
Pan Vad'ura je známá firma, a už dokonce začíná být mezi náma oblíbený. Vnesl do diskuze ten správný šmrnc. Ještě že ho tu máme:-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Co je zde za lidi
Nezaregistrový uživatel 20.1.2010 reagovat
Pane Limaku souhlasím s tím, že je pan Vaďura známá firma. Ostuda mu nevadí, užívá si ji. Občas s ním někdo v dobré víře souhlasí, a to je pak dobře, že ho tu máme. Před volbami leckterým oblíbeným velice hřmělo v hrudi, po volbách se bojové střevní plyny rozplynuly.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT