Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Víceletá gymnázia: hrozba pro základní školy

Víceletá gymnázia: hrozba pro základní školy

Praha /ANKETA/ - Až se za měsíc rozběhne přijímací řízení na střední školy, většina deváťáků bude v pohodě. Letošní populační ročník je nejslabší za posledních pět let, takže průmyslovky, ekonomická lycea nebo dokonce gymnázia se o žáky doslova perou. Co by podle vás nejvíce pomohlo zkvalitnit základní školy? Hlasujte v anketě vpravo!


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 34 PŘÍSPĚVKŮ

Zase lidsko . právní šílení.
Nezaregistrový uživatel 21.3.2010 reagovat
Víceletá gymnásia je to nejlepší co kdy v českém, respektive evropském školství vzniklo.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zase lidsko . právní šílení.
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Jenže to říkají rodiče žáků z gymnázií. Ale co ti chudáci, kterým se děcko na gympl nedostalo a musí další čtyři roky tvrdnout v základce, kde se nic nenaučí, ledas fetovat, nadávat a souložit?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Gymnázia jsou zločin
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Podle mne je zločin, že stát podporuje selekci žáků už po páté třídě. Úplně tím ničí kvalitu základního školství a rozděluje cinknuté karty malým dětem, které o sobě ještě nemohou rozhodovat. Pokud dítě chce odejít, pak by to mělo být jen za peníze na soukromé školy. Ale státní mají dávat rovné podmínky všem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Gymnázia jsou zločin
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Máte pravdu. Selekce dětí až v páté třídě je velmi, velmi pozdní. Měli bychom být šťastní za každé chytré a aktivní dítě a dát mu veškerou péči už od mateřské školy. Stále je to jen na rodinách. Proč některé děti na vše kašlou a zajímá je jen pochybná zábava? Nejsou správně vedeny od plenek. To je práce především rodičů. Co zvládne rozvedená matka, bydlící sama s dvěma dětmi? Může mít na ně sama čas, má-li existenční problémy? Alimenty 2000 Kč jsou naprosto nedostačující. Měla by mít možnost nechat děti několik hodin denně v motivujícím prostředí. Zvládají to školky? Je jich dostatek? Chyba je v celém systému. Tohle je jen ukazatel, že je něco moc špatně.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Gymnázia = kšeft pro SCIO
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Víceletá gymnázia jsou jen kšeftem pro společnost SCIO, která chystá přijímačky. Rodiče jsou úplně vyšokovaní a dělají možné nemožné, aby se děcko na školu dostalo. Přitom ty testy o kvalitě dětí nic nevypovídají. Otázky se tam opakují, kdo si sežene testy z minulých let, může dítě nabiflovat jako kafemlejnek, z něhož pak při ostré zkoušce vypadne správné řešení. Chcete důkaz? Plno dětí má v primě nebo kvartě už čtyřky a nijak nejeví sklony ke genialitě, ba jakémukoli studijnímu nadání. Je to loterie, kterou s rodiči hraje společnost SCIO za nemohoucího přihlížení ministerstva školství.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když nejdou pryč špatné děti,
Nezaregistrový uživatel 21.3.2010 reagovat
musí jít pryč děti dobré. Kdyby byly zvláštní školy a pomocné školy, neměly by slušné a chytré děti důvod ze základních škol utíkat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když nejdou pryč špatné děti,
Nezaregistrový uživatel 21.3.2010 reagovat
Přesně tak, a postupně se ze základních škol stanou školy "pomocné". Sice né "de jure" ale "de facto" ano.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Gymnazia.
Nezaregistrový uživatel 21.3.2010 reagovat
Tady jsou všichni vyjevení z jasných věcí,to bylo už za Franze Josefa, že gymnazia byly výběrové školy ! A ostatní žáci chodili jinam ! Školy, které si mimochodem platí rodiče žáků si musí s každou situací poradit! a ne se vymlouvat !
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Gymnázium
Nezaregistrový uživatel 21.3.2010 reagovat
Moje děti patří mezi nejchytřejší ve třídě, nechala jsem je na základní škole. Učitel přispůsobil vyučování slabým žákům. Témeř celá třída se jen baví. Nemají žádné zájmy, kroužky. Rodiče je nechají poflakovat. Jak k tomu přijmou ti co se učí a jsou chytří ? Intelektuálně silnější žáci jsou obětí šikany. Viz. naše zkušenost. Sláva gymnáziím.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Gymnázium
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
je to "furt" stejné, jako za komunistů, hlupákům se museli přizpůsobovat ti chytří..Ochránci lidských práv - dávají velký pozor na to, aby děti, které při vstupu do školy, příkladně neumí vůbec česky, jejich "návyky" jsou zcela odlišné - nebyly umísťovány do zvláštních škol, ale aby jim byla věnována "zvláštní" péče.. - a protože tento způsob výuky, nebude pro ty chytré děti únosný, no tak budou odcházet ti chytří do víceletých gymnázií a jak to bude dál??
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Gymnázium
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Faktem je, že pocit, že moje dítě je chytré, ne-li nejchytřejší má drtivá většina rodičů! A je to logické, kdo si přizná, že je průměr, že? Potom dochází ke zkreslení skutečnosti a to je podstatné. Že je paní Okadfmd chytrá, je zřejmé z toho, že děti nechala na základce, tam mezi tím " zbytkem" mohou opravdu být dobré a ona má bezva pocity o jejich schopnostech. A děti ocení, že mají ve škole zábavu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Gymnázium
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Vážený lišáku, nechali jsme dítě na základce, protože to tam mělo rádo. Vy by jste to pro své dítě neudělal ? Zábavu myslím tím, že krom nutného učení a dělání bordelu všude včetně školy, nic jiného děti nedělají. Rodičům je jedno, že jejich děti sedí někde v parku na lavičce a učí se kouřit. Ze třídy mého syna v 7 třídě kouří pravidelně 9 žáků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Gymnázium
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Vážený lišáku, nechali jsme dítě na základce, protože to tam mělo rádo. Vy by jste to pro své dítě neudělal ? Zábavu myslím tím, že krom nutného učení a dělání bordelu všude včetně školy, nic jiného děti nedělají. Rodičům je jedno, že jejich děti sedí někde v parku na lavičce a učí se kouřit. Ze třídy mého syna v 7 třídě kouří pravidelně 9 žáků.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdyby
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Kdyby to zůstalo tak, jak to bylo původně myšleno - tedy aby víceletá gymnázia byla určena jen pro max.5% nejnadanějších a kdyby si gymnázia zachovala rozdělení na přírodovědnou a humanitní větev, bylo by vše v pořádku. Jenže na víceletá chodí zhruba čtvrtina populace a je to záležitost vyloženě snobská. Pokud dítě nechodí na "víceleté", nejsou rodiče "in". Přitom úroveň víceletých je nižší, než ještě před pár lety úroveň běžných ZŠ a přírodovědné předměty se zde vyloženě podceňují (úroveň fyziky, matematiky a chemie je alarmující). Jsou ale kvalitnější (v humanitních předmětech),než běžné ZŠ, které se pozvolna skutečně mění v pomocné školy. Celý náš školský systém je špatný - přibližně od roku 1995 přešel od kvality ke kvantitě a systematicky potlačuje přírodovědné a technické vzdělávání. To dlouhodobě nemůže přinést nic dobrého. A ministerstvo spokojeně spí ve svém skleněném zámku ... .
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdyby - mýlíte se pane
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Podle Gausovy křivky je v populaci lidí s IQ nad 130 cca 15%, stejně jako je 15% lidí s IQ pod 95 - takže kde jste sebral těch 5%, mi zůstává záhadou. Víceletá gymnasia jsou od školy ke škole. Např. prima až kvarta poděbradské GJP si v úrovni výuky a jejím objemu nezadá s bývalou SVVŠ, čili jedenáctiletkou. Profilace na technický a přírodovědný směr je v současné době totální nesmysl. Např. - když jsem byl mlád, chodívalo se na medicinu kvůli tomu, aby se člověk nemusel učit vysokoškolskou matematiku. Ale zkuste jít dnes pracovat do laboratoří bez těchto znalostí - budete se divit. Úroveň diagnostické techniky v posledních 20 letech rapidně rosttla a stále roste. A není možné se spoléhat jen a pouze na kolegialitu a spolupráci techniků s inženýrským vzděláním.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdyby - mýlíte se pane
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Nemýlím se. Těch 5% jsem si nevymyslel - to bylo v původní verzi vyhlášky, kterou se vznik víceletých gymnázií řídil - lze to nalézt. A profilace je nutností - úroveň přírodovědných předmětů je na gymnáziích katastrofální (možná ne na všech). Mluvím o poznatcích z praxe - třeba taková samozřejmost, jako diferenciální a integrální počet, je pro gymnazisty (bohužel) dokonalá španělská vesnice.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Co to povídáte?
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Nad 130 bodů IQ má pouze 2 % populace. Kde jste přišel na 15 %, to je mi záhadou. Pěkný graf je například zde: http://pinus.bloguje.cz/831339-chlapci-devcata-a-matematika-uz-je-to-tu-zase.php?global
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Na základních školách zůstává
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
většina dobrých žáků. To jen negativně naladění ředitelé základních škol počítají odcházející žáky, aby se mohli vymlouvat na vlastní neschopnost. Negativně naladěný člověk nesmí být ředitelem školy, protože svým negatiivním postojem nakazí postupně všechny učitele, jejich žáky a rodiče žáků. Školní docházka se pak stává nemilostrdnou bitvou negativně naladěných lidí a doplácí na to děti, které nemají úniku před negativitou. Korunu všemu nasazují negáči ze státní školní inspekce, kteří nechodí do škol pomáhat ředitelům, ale dusí je tak, že tito od ohlášení příchodu školních inspektorů nespí klidně až do předložení inspekční zprávy, kterou zpravidla vytvářejí neschopní bývalí učitelé. Kruh se uzavírá, přátelé, čtěte inspekční zprávy o své škole a ptejte se školní inspekce, proč učitele kritizuje za nedodržení plánu v probrané látce, příp. za nedostatek pomůcek a nevydává ve svých zprávách také doporučení pro rodiče konkrétních žáků. Na to v inspekci není dostatek kvalivikace a odvahy, že??? miroslav.vojta@volny.cz
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Víceletá gymnázia
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Domnívám se, že problém není jen ve víceletých gymnáziích. Klesla celková úroveň školství. Roli v tom hraje i financování. Máme hodně maturantů, ale jejich znalosti tomu vůbec neodpovídají. Nahradila se kvalita kvantitou.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Víceletá gymnázia
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
Souhlasím. Ve školství se snižuje laťka každým rokem. Tím, jak se třídy plní zlobivými, nepřizpůsobivými a romskými dětmi, učitelé jsou zoufalí a jsou rádi, když vůbec třetina žáků postoupí dál. Pro šikovné děti je to utrpení. Proto je pro ně jediné řešení odejít na víceleté gymnázium. Ne proto, že by tam snad byly jen nadané děti, ale že jsou aspoň trochu slušné a motivované rodiči k učení. Je to bída, vážení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
přijímačky
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
našemu školství by pomohlo zavedení státních přijímacích zkoušek na studijní obory s maturitou u kerých bude nastavena hranice vědomostí pro přijetí na školu a obor a jestli na to má stát právo ano kdo PLATÍ ten určuje pravidla
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
kapitalistické nedorozumění....
Nezaregistrový uživatel 22.3.2010 reagovat
zatímco v kapitalistické cizině jsou kvalitní soukromé školy,tak u nás je suplují víceletá gymnázia,nikdo z mých příbuzných nikdy neposílal své dítě do municipální školy mezi sociální spodinu a přistěhovalce,ale všichni chodili za drahé peníze do soukromých škol,a poté na prestižní univerzity,podle toho našli také odpovídající zaměstnání....
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
kvalitní školy
Nezaregistrový uživatel 23.3.2010 reagovat
Základní školy zkvalitní pouze kvalitní učitelé. V dnešní době učí na mnoha školách učitelé bez potřebné kvalifikace, ředitelé si je tam nechávají ze známosti a mladí kvalifikovaní učitelé jsou na úřadech práce. Téměř v každé škole je nějaký učitel bez aprobace, je také mnoho důchodců, kteří dnes pobírají jak plat i důchod, a proto se k odchodu nechystají. Učí stále po staru, neumí dnešní děti zaujmout. V dnešní době počítačů a internetu nutí děti opisovat množství textu z tabule a nemotivují je k samostatné práci. Ředitelé na školách šetří, kde se dá, znovu začínají být třídy naplněné po 30ti žácích a v takovém počtu nejde s dětmi moderně a individuelně pracovat. V dnešních školách nejde o děti, ale zase jen o peníze!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Zdravý selský rozum
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Chybí většině naší populace... Drtivá věšina diskutujících si přeje jednotné školství přizpůsobené těm nejslabším. Děti vedené rodiči k usilovnému studiu, aby co nejlépe zvládly přípravu na zvolenou životní dráhu jsou v základních školách diskriminované - musí být v jedné třídě s dětmi rodičů žijících ze dne na den bez životního cíle. Dítě připravovaná rodiči na splnění svých snů je omezované omezenými dětmi omezených rodičů. Proto vítám snahu rodičů dostat svoje dítě z ubíjejícího prostředí přežívání do aktivního života. To živočichové nemohou nikdy skousnout a je to tak dobře. Proč má pilné dítě strávit devět let svého života ubíjením vlastního nadání a talentu? Proč jsou pilné a aktivní děti vystavovány šikaně nikoli hloupých, ale nevzdělavatelných z vlastrního rozhodnutí? Kdo bude vytvářet pracovní příležitosti pro ty hloupější a líné, když ti cíllemědomí jsou ve školách zašlapáni do podprůměru? Proč má být pilný človíček ubíjen ve svojí aktivitě cikáňaty, kde je jeho právo na kvalitné vzdělání? Jaká bude příští generace, když děti nejsou podporované ve svém úsilí, ale zaháněny do stáda líných a pohodlných? Kolik talentovaných dětí musí obětovat svoje dovednosti, aby vydrželo ve třídě s nevychovanými spratky? Současná základní škola děti ubíjí, nevede je k přemýšlení natož teprve k aktivnímu myšlení, dá jim hotový poznatek stylem "chceš - ber, nechceš - nám je to jedno, my jsme si svůj plán splnili". Učitelé na základních školách přežívají s minimální mzdou (15400 Kč hrubého nástupní plat pro vysokoškoláka) a mizernými pracovními podmínkami nemohou podávat lepší výkon než podávají, protože učitel je v českém státě odsouzen k živoření. Je na čase probudit zdravý selský rozum a připravit svým dětem lepší život, lépe je připravit na podnikání a zbavit je strachu z úspěchu. Učitel si ve vzdělanostní společnosti zaslouží plat na úrovni nejméně dvojnásobku průměrného platu. To je první krok k probuzení zdravého rozumu. Druhým krokem je rozdělení dětí na dvě skupiny pole klíče chceš se vzdělávat - pojď sem, nechceš se vzdělávat - běž jinam, ale pak si nestěžuj!! Dalším krokem je třídění chceš mít lepší vzdělání než ostatní, přidej se k nám - nechceš, nemusíš, ale pak nemůžeš být mezi námi. Lenoši si vždycky budou stěžovat na ty úspěšné a budou jim jejich úspěch "sladit", ostatně tato diskuse o tom vypovídá víc než jasně. miroslav.vojta@volny.cz
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdravý selský rozum
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Mate naivni nazory. Tak to funguje - bohuzel ci bohudik - i v jinych zemich;do jedne skoly chodi deti vsech socialnich skupin; no a kdo chce dale tak musi mit stesti ze jeho rodina ma penize na studia. Taky mimo skolu se stykaji jenom urciti lide s urcitymi. A nebo se lidi stehuji za lepsi skolou, ale domy jsou v takove oblasti drazsi. V Cesku to je urcite uz misty take, ne ? Hezky den.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdravý selský rozum
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Jenže tam jde o soukromé školy, kdežto tady o státní. A to je setsakra rozdíl. Jakým právem děti, které se třeba kvůli stres nebo náhodné indispozici, nedostanou na víceleté gymnázium, musejí další čtyři roky hnít v nezajímavé základní škole? Něco takového by přece ministerstvo školství nemělo dopustit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdravý selský rozum
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Tak tohle je opravdu totálně mimo. Jsem učitel na SOŠ a přál bych vám všem vidět ty ubohé, utiskované, po vzdělání toužící a dychtící žáky, kteří k nám přišli z víceletých gymnázií. Těmto "zneuznaným géniům" nekritických rodičů není nic cizí, fet a zahálka, bez jakéhokoli zájmu o vzdělání. Zato sebevědomí mají na rozdávání, Stejně jako jejich rodiče. Již dávno se ví, že současná podoba gymnázií neplní účel, ke kterému byla zřízena a paradoxně přispívají k zásadnímu poklesu úrovně vzdělávání v ČR. Ta je daná nikoli jen těmi úspěšnými, ale úrovní všech!! Tedy hlavně žáků ZŠ. Jenže ZŠ jsou doslova vybrakovány, ti lepší opravdu odchází a nikdo neví jak z toho ven. A poslední důležitá věc. Děti z víceletých gymnázií jsou rodiči uměle vytrháváni z reality a žijí v jakémsi virtuálním světě, kde jim nikdo neubližuje, nikdo je neohrožuje, jsou jen mezi těmi úspěšnými. Jenže to je iluze. V životě se budou setkávat se všemi sociálními skupinami. Nemůžou žít ve skleníku. Oni tak nemají vytvořené přiměřené sociální vazby a to je v životě hrozně důležité.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Za vším jsou peníze!
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Dokud budou školy plasené "od kusu", tak se to nezmění! Cílem všech škol je nabrat množství žáků nevalné kvality a udržet je tam co nejdéle. Aby byly peníze! Takže je třeba zrušit přebytečné nekvalitní školy, špatné žáky středních škol předat učilištím a ty nejhorší do zvláštních škol. Roztřídit podle kvality, ne asimilovat sběř a snažit se přizpůsobit těm nejhorším! Věnovat úsilí těm lepším, ne furt dookola zbytečně utrácet peníze i síly za výchovu nevychovatelných.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Interpunkce!!!
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Vážení novináři, potřebovali byste naši češtinářku z gymplu, abyste si zopakovali pravopis. Bohužl, již zemřela. Vedlejší věta se VŽDY odděluje čárkou!!! Vaše verze: Snaha rodičů dostat dítě na elitní školu a také mít až do maturity vystaráno hraničí se šílenstvím. Správně: Snaha rodičů dostat dítě na elitní školu, a také mít až do maturity vystaráno, hraničí se šílenstvím. Asi vás spletla spojka a, ale na tu nehleďte, pravidlo pro vedlejší věty je nadřazeno. Když si tu větu řeknete pěkně pomalu, ty čárky tam musíte slyšet.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Interpunkce!!!
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Zdaleka to neplatí jako pravidlo. Nemaťte, prosím, čtenáře.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Učitelé
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Cože?? Když odejde 5 - 6 nejlepších žáků ze ZŠ na nižší gymnázium, tak učitel neví, jak ty zbývající ve třídě motivovat? Tak to je špatný učitel a měl by být vyhozen, ne???!!! Za co pak bere ty peníze?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Interpunkce
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Ve větě "Snaha rodičů dostat dítě na elitní školu a také mít až do smrti vystaráno hraničí se šílenstvým." se jedená o několikanásobný přívlastek neshodný (snaha dostat a mít), který je v tomto případě v poměru slučovacím, a čárka se tam tedy nepíše.Spíše by však měl být v důsledkovém, pak by tam ale musela být spojka "a tak"a pak by se tam čárka psala. obdobná situace je ostatně i v předchozí formulaci"a................tedy". Celá věta je ovšem po syntaktické stránce nevalná. Naskýtá se tady otázka, kolik si toho z gymnázia pamatujete, tohle mají vědět už inteligentnější děti ze základní školy. Alespoň u mě to tak platí.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Interpunkce
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Tedy promiňte, ale pokud jste schopen přepsat větu takto: Ve větě "Snaha rodičů dostat dítě na elitní školu a také mít až do smrti vystaráno hraničí se šílenstvým." s y ve slově šílenství, pak jste asi absolvent zvláštní školy a syntaxi byste vůbec neměl mluvit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Zdravý selský rozum
Nezaregistrový uživatel 24.3.2010 reagovat
Tak tohle je opravdu totálně mimo. Jsem učitel na SOŠ a přál bych vám všem vidět ty ubohé, utiskované, po vzdělání toužící a dychtící žáky, kteří k nám přišli z víceletých gymnázií. Těmto "zneuznaným géniům" nekritických rodičů není nic cizí, fet a zahálka, bez jakéhokoli zájmu o vzdělání. Zato sebevědomí mají na rozdávání, Stejně jako jejich rodiče. Již dávno se ví, že současná podoba gymnázií neplní účel, ke kterému byla zřízena a paradoxně přispívají k zásadnímu poklesu úrovně vzdělávání v ČR. Ta je daná nikoli jen těmi úspěšnými, ale úrovní všech!! Tedy hlavně žáků ZŠ. Jenže ZŠ jsou doslova vybrakovány, ti lepší opravdu odchází a nikdo neví jak z toho ven. A poslední důležitá věc. Děti z víceletých gymnázií jsou rodiči uměle vytrháváni z reality a žijí v jakémsi virtuálním světě, kde jim nikdo neubližuje, nikdo je neohrožuje, jsou jen mezi těmi úspěšnými. Jenže to je iluze. V životě se budou setkávat se všemi sociálními skupinami. Nemůžou žít ve skleníku. Oni tak nemají vytvořené přiměřené sociální vazby a to je v životě hrozně důležité.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení