Jde o letadlo, které patří společnosti Dr. Peters Group. Stejně jako v případě prvních A380 pro Singapore Airlines neměl už jejich provozovatel zájem o další prodloužení nájmu a vlastník usoudil, že je lepší letadlo rozebrat na náhradní díly.

Ukazuje se, že na rozdíl od jiných modelů pro A380 prakticky neexistuje trh s použitými letadly: jedinou A380 s druhým majitelem je jeden stroj ve vlastnictví portugalské společnosti Hi Fly, která se specializuje na krátkodobé pronájmy letadel. Zakázku na rozebrání získala společnost EirTrade Aviation.

Rozebírané letadlo převzaly Air France v únoru 2010. Air France jsou druhými aerolinkami, které A380 vyřazují ze své flotily. Prvními byly Singapore Airlines, které po uplynutí desetiletého kontraktu vrátily letadlo stejnému majiteli a převzaly místo toho nové letouny A380. První z těchto strojů již skončil rozebrán na náhradní díly.

Air France měly ve flotile původně deset A380, pět patří přímo aerolinkám, zbytek leasingové společnosti. Firma se rozhodla je zcela vyřadit do roku 2022. 

„Současná situace na trhu limituje využití těchto letadel tak, aby byl provoz ziskový. Letadlo má o 20-25 % vyšší spotřebu na sedačku než dálková letadla nové generace,“ uvedla firma loni v prohlášení, kdy oznámila konec těchto letadel ve flotile. Firma při rozhodování zvážila i očekávané náklady na modernizaci interiéru a zvýšené náklady na údržbu. Air France je nahradí úspornějšími modely A350.

Brzký konec A380 nebude pro Air France úplně levný. Firma dnes při oznámení výsledků za celou skupinu Air France – KLM uvedla, že předčasný konec A380 ve flotile si vyžádá náklady ve výši 370 milionů eur (9,25 miliard korun).