„Společnost AAA Auto International se dnes již profiluje mnohem komplexněji, než jen na prodej vozů pod značkou AAA Auto, proto jsme se rozhodli přizpůsobit naší nové podobě náš název a systém našich značek, aby lépe vystihovaly současný stav,“ řekla generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA Auto Karolína Topolová.

První část názvu „Aures“ vychází z anglických slov „Automotive Retail Systems“. To prý lépe odpovídá celému spektru aktivit, kterým se společnost věnuje v rámci kompletních řešení mobility zákazníků i firem.

Obchod s automobily bude nadále probíhat pod původními značkami, které mají svou tradici a zákazníky. Ti se tak budou i nadále setkávat s ojetými vozy v autocentrech AAA Auto, zánovními automobily prostřednictvím značek Mototechna a Mototechna Premium, stejně jako s levnými vozy nabízenými pod značkou 1. auto Diskont.

Koncem ledna byla představena inovační laboratoř s názvem AuresLab.

„Pro naše zákazníky se nic nemění. Branding poboček, marketing, webové stránky a veškerá další komunikace i po 1. březnu nadále ponesou loga značek AAA Auto, Mototechna a 1. auto Diskont. Změní se pouze název mateřské společnosti. Nadále si tedy zákazníci pojedou pro auto do „áček“, jak byli zvyklí,“ říká Topolová.

Změna názvu proto nemá žádný vliv ani na smluvní vztahy a závazky společnosti AAA Auto International. Podle Topolové jde o ten samý subjekt, se stejným IČ a daňovým identifikačním číslem, na stejné adrese a ve stejné budově.

Síť autocenter ojetých vozů AAA Auto působí na trhu už 26 let. Zahrnuje více než čtyřicet poboček v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Je součástí skupiny AAA Auto International (od 1. března ponese skupina název Aures Holdings), kterou vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Za dobu své existence společnost obsloužila již přes dva miliony zákazníků. V roce 2017 prodala 75 400 vozů a je tak z hlediska počtu zobchodovaných automobilů jedním z největších prodejců ojetých aut ve střední a východní Evropě.