"Posledních několik let jsme věnovali opětovné expanzi, kterou přerušila v letech 2008 a 2009 ekonomická krize. Od té doby jsme se vrátili do Maďarska i do Polska a do původního počtu 45 poboček nám chybí jen tři. Pokud letos skutečně prodáme téměř 70.000 vozů, čemuž dosavadní výsledky nasvědčují, bude to znamenat, že prodeje AAA vzrostou za posledních pět let o 37 procent," uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.

Zatím nejvíce aut firma prodala před vypuknutím ekonomické krize v roce 2007, kdy si lidé z jejích poboček odvezli 80.000 aut. Před pěti lety společnost prodala 51.000 vozů, dosažení počtu 70.000 prodaných aut by znamenalo nový rekord po ekonomické krizi.

Společnost chce růst i v příštím roce prostřednictvím další expanze. "Budeme otevírat nové pobočky v několika zemích, budeme pokračovat v rozvoji značky Mototechna a v roce 25. výročí založení firmy přijdeme i s novými produkty a službami," dodala Topolová.

Za posledních pět let AAA Auto prodala celkem 305.000 aut a téměř 700.000 automobilů ve stejném období odmítla vykoupit kvůli špatnému technickému stavu, nejasnému původu nebo stočenému tachometru. Počet poboček se zvýšil z 29 v roce 2012 na 42 v roce 2016. Firma působí vedle ČR i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku a zaměstnává 2400 lidí.

Z loni v Česku celkově prodaných 660.000 ojetých vozů bylo zhruba 350.000 prodáno mezi soukromými osobami a 310.000 prodali obchodníci. Prodej nových osobních aut na českém trhu loni vzrostl o pětinu na rekordních 230.857 vozů.