Cena titulu se dostala v první minutě obchodování nad 42 dolarů z upisovací ceny 38 USD a při této ceně by tržní hodnota firmy činila zhruba 116 miliard dolarů.

Před 18:00 SELČ se cena Facebooku ale vrátila zpět k upisovací ceně 38 dolarů. To je značné zklamání pro řadu analytiků, kteří čekali v první den obchodování vzestup o desítky procent.

Za první tři sekundy obchodování se podle televize CNBC zobchodovalo 82 milionů akcií firmy, což představuje téměř pětinu z celkově prodaných 421 milionů akcií. Kvůli návalu objednávek musel Nasdaq odložit začátek obchodování s titulem z původně stanovených 17:00 SELČ asi o půl hodiny.

Facebook v horečně vybičované poptávce po svých akciích v primární veřejné nabídce výrazně zvýšil objem nabízených akcií. Cenové rozpětí zvedl na 34–38 dolarů a emisní cenu stanovil na jeho horním okraji. Z prodeje akcií si firma a její původní akcionáři a zaměstnanci zajistí kolem 16 miliard dolarů, dalších asi 2,4 miliardy dolarů získají za dodatečně vydané akcie.

Primární emise akcií Facebooku je zdaleka největší v technologickém sektoru a v USA je celkově třetí po emisích finanční společnosti Visa a energetické společnosti Enel. Emisní cenou získal Facebook tržní hodnotu 104 miliard dolarů, takže je to největší firma, která kdy vstoupila v USA na veřejný trh, a třetí největší celosvětově po čínských bankách Agriculture Bank of China a ICBC.