Problém se týká i Česka. Místní pobočka firmy Mattel ale okamžitě reagovala a připravila stažení výrobků od zákazníků. Co by tedy rodiče měli udělat, pokud chtějí hračku svého dítěte vrátit? Deník Aktuálně.cz se zeptal za vás, jak postupovat:

1.Kde se zákazník dozví, zda se ho problém týká?

Mattel má k dispozici telefonní linky, na kterých se volající dozví, zda jeho výrobek patří mezi stahované z trhu. (Jde o čísla 234 656 082, 234 656 085, 234 656 086, 234 656 089). Bližší kontakt je i na internetové stránce firmy www.service.mattel.com.

Obecně se problém týká všech hraček Polly Pocket, u výrobku Sarge pak o kusy, které byly prodány po 1. květnu 2007.

2.Kde mohou zákazníci hračku vrátit?

Hračku je potřeba zaslat přímo na pobočku společnosti Mattel. Nejdříve je ale třeba ověřit, zda je ze špatné série.

3.Co dostanou náhradou?

Výměnou za špatnou hračku dostanou voucher, tedy poukázku, do Teska. Budou moci si koupit zboží dle vlastního výběru a voucher bude vystaven na hodnotu hračky.

4.Potřebuji doklad o koupi?

Ne, není potřeba. Firma Mattel vzala plnou zodpovědnost za chybu svých výrobků a k výměně je tedy třeba pouze inkriminovaná hračka.

5.Jaké jsou lhůty pro výměnu?

Hračky lze vracet již ode dneška. Konec výměnné akce není stanoven, firma tedy zaručuje výrobky měnit neomezeně dlouho.

Mattel stahuje nebezpečné hračky. Taky z Česka