Díky restrukturalizaci by dceřiná společnost koncernu Volkswagen, kterému patří i česká Škoda Auto, chtěla ušetřit šest miliard eur (153 miliard Kč). Provozní marže by tak měla zůstat v rozmezí devět až 11 procent.

Některých luxusních automobilů Audi se dotkl dieselový skandál z toku 2015, v jehož ohnisku se ocitl mateřský Volkswagen. Od té doby firma výrazně zaostává za svými konkurenty Daimlerem a BMW. Náklady na urovnání skandálu se vyšplhaly na miliardy eur. Přestože se ve společnosti v uplynulých sedmi letech vystřídalo šest vývojových ředitelů, prodej vozů stále klesal.
Znovu do zisku má společnost díky užší spolupráci s Porsche a VW dostat její příští šéf Markus Duesmann, který se funkce ujme v dubnu příštího roku.

Ve třetím čtvrtletí se provozní zisk Audi meziročně zvýšil o tři procenta na 938 milionů eur (bezmála 24 miliard Kč). Automobilka nicméně od července do září prodala méně vozů než loni za stejné období a očekává, že letos na trh dodá jen neznatelně více vozů než v roce 2018.