"Cestující přibývají díky tomu, že udržujeme vysokou kvalitu cestování a služeb. Otevíráme nové linky a posilujeme stávající," uvedla ředitelka autobusové dopravy Ivana Kašická.

Počet spojů se loni zvýšil téměř o devět procent. Loni začala společnost jezdit na lince z Prahy přes Jihlavu do Znojma a do Vídně, prodloužila svoji německou linku do Heidelbergu a Štrasburku. Až loni se mohly naplno projevit přínosy zavedení linek během roku 2013 z Brna do Českých Budějovic a z Prahy do Mostu a Chomutova. Nejvyužívanější linkou zůstává Praha - Brno. Naopak se Jančurovi nepodařilo získat licenci na linku z Plzně do Klatov.

Pro Student Agency je stále klíčová vnitrostátní přeprava, kterou loni využilo 84 procent cestujících společnosti. Jejich počty rostly rychleji než na mezinárodních linkách, na které připadá zbylých 16 procent pasažérů. Do zahraničí nejvíce lidí využívá spojení do Vídně, Bratislavy, Berlína a Budapešti.

Dopravce vysílá na linky 173 autobusů a vozový park se snaží rychle obnovovat. Český trh už Jančura považuje za téměř naplněný, a tak další rozšíření plánuje především na Slovensku, ovšem pod značkou RegioJet. Pod ní už jezdí několik týdnů autobusy z Bratislavy do Nitry a Banské Bystrice. Tuto linku chce od 9. března posílit. V únoru také začala jezdit linka z Brna do Martina, která zajišťuje návaznost na žlutý vlak do Košic.